-
Ερωτηση:Εχει βγαλει κανεις το μεσαιο καζανακι απο corsa?θελω να το βγαλω μηπως και αγριεψει λιγο ο ηχος ο οποιος ειναι εντελως ξενερωτος(αν και φοραω ελευθερο τελικο με φιλτροχοανη).ξερω οτι θα χασω λιγο σε ροπη απο χαμηλα αλλα δεν με ενδιαφερει.Αυτο που φοβαμαι ειναι να μην παρουσιαστουν αλλα προβληματα λογω του εγκεφαλου
-
Ερωτηση:Εχει βγαλει κανεις το μεσαιο καζανακι απο corsa?θελω να το βγαλω μηπως και αγριεψει λιγο ο ηχος ο οποιος ειναι εντελως ξενερωτος(αν και φοραω ελευθερο τελικο με φιλτροχοανη).ξερω οτι θα χασω λιγο σε ροπη απο χαμηλα αλλα δεν με ενδιαφερει.Αυτο που φοβαμαι ειναι να μην παρουσιαστουν αλλα προβληματα λογω του εγκεφαλου
-
Ερωτηση:Εχει βγαλει κανεις το μεσαιο καζανακι απο corsa?θελω να το βγαλω μηπως και αγριεψει λιγο ο ηχος ο οποιος ειναι εντελως ξενερωτος(αν και φοραω ελευθερο τελικο με φιλτροχοανη).ξερω οτι θα χασω λιγο σε ροπη απο χαμηλα αλλα δεν με ενδιαφερει.Αυτο που φοβαμαι ειναι να μην παρουσιαστουν αλλα προβληματα λογω του εγκεφαλου
-
Έχω ένα corsa 1400 twinport και έχω παρατηρήσει μία αργή απόκριση στο γκάζι. Από ρελαντί δηλαδή, σε νεκρά, δεν ανεβαίνουν αμέσως όταν πατήσω το γκάζι οι στροφές. Αυτό το έκανε το αυτοκίνητο από την αρχή. Ξέρει κανείς αν οφείλεται σε ηλεκτρονικό γκάζι ή κάτι άλλο?
-
Σαφως και οφειλεται στο ηλεκτρονικο γκαζι!Στο δικο μας το φαινομενο δεν ειναι και τοσο τραγικο.Εχεις οδηγησει seat ibiza???Δεκα φορες χειροτερη αποκριση!Εχεις βγαλει το μεσαιο καζανακι?
-
To έχω ακούσει για το ibiza. Δεν έχω βγάλει το μεσαίο καζανάκι και δεν γνωρίζω. Γενικώς το αυτοκίνητο είναι απείραχτο. Έχω και ένα άλλο πρόβλημα. Το αυτόκινητο έχει κάνει 13000 km και δεν του έχω κάνει κανένα σέρβις. Έχω επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία 2 φορές και μου λένε ότι δεν χρειάζεται τίποτα μέχρι τις 30000 km. Όμως ακούω ότι θέλει αλλαγή λαδιών πολύ νωρίτερα. Ξέρει κανείς τι από τα 2 ισχύει?
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
To έχω ακούσει για το ibiza. Δεν έχω βγάλει το μεσαίο καζανάκι και δεν γνωρίζω. Γενικώς το αυτοκίνητο είναι απείραχτο. Έχω και ένα άλλο πρόβλημα. Το αυτόκινητο έχει κάνει 13000 km και δεν του έχω κάνει κανένα σέρβις. Έχω επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία 2 φορές και μου λένε ότι δεν χρειάζεται τίποτα μέχρι τις 30000 km. Όμως ακούω ότι θέλει αλλαγή λαδιών πολύ νωρίτερα. Ξέρει κανείς τι από τα 2 ισχύει?Πηγαινε αλλαξε τα λαδακια να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο.... εγω μετά από κουβεντα με ενα μηχανικό της οπελ, βαζω λαδια ημισυνθετικα και τα αλλαζω καθε 7500κμ (Λάδια οπελ)..
-
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσω αλλά το ΑΧ Lemans που είχα χωρις μεσαίο καζανάκι και με ελεύθερο τελικό της Remus δεν είχε χάσει μόνο χαμηλά αλλά και και ψηλά. Ο καλύτερος συνδιασμός ήταν το ελεύθερο τελικό με ενα ελεύθερο μεσαίο καζανάκι (νομίζω οτι οι εξατμισάδες τα λένα μπομπάκια και ειναι πολύ φθηνα).
-
Τα καζανάκια, πέραν της μείωσης θορύβου, δημιουργούν την απαραίτητη backpressure προκειμένου να έχουμε την σωστή ροπή που χρειάζεται ο κινητήρας!
Μια τελείως ελεύθερη εξάτμιση (εκτός αγωνιστικών χρήσεων) συνήθως δεν βοηθάει!Κυρίως χαμηλά!
-
να σας μιλησει και ενας πειραματικος τυπος.
εχω ενα opel astra G 1.4 με δυναμομετρημενα μαμα 96 αλογα στον στροφαλο ροπη 12,5 στις 4300.
στην αρχη εβγαλα το μεσαιο καζανκ και κρατησα το μαμα τελικο.
συμπτωματα:ποτε ποτε ενα σκαλοπατι λιγο πριν την κορυφωση της ροπης μεταξυ 3500 και 4500 στιγμιαιο κατι σαν ενα μικρο κομπιασμα αλλα πολυ στιγμιαιο δηλ.ο αμεριμνος καθημερινος οδηγος δεν καταλαβαινει τιποτα.φανταστειται ενα συμπτωμα σαν την στιγμη που πιανει ροπη το αμαξι.απο εκει και περα μετα τις 4500 δεν ειδα κατι τι μεμπτο ισως και λιγο καλυτερη αποβολη αεριων....προχθες στις 12/03/05 εβαλα ανοξειδωτο χειροπειητο τελικο χωρις το μεσαιο.προσοχη ανοξειδωτο μεσα εξω δηλ.και οι εσωτερικοι σωληνες ανοξειδωτες διοτι αρκετοι εξατμισαδες βαζουν μονο το περιβλημα ανοξειδωτο.
συμπτωματα.σαφως το αμαξι ανεβαζει καλυτερα απο ολες τις ταχυτητες αλλα πολυ θορυβος ρε παιδια.οχι το ξερο μπασο λεπτο θορυβο των γαλλικων,αλλα ενα αρκετα μπασο πορωτικο θορυβο χωρις σκασιματα και παραφωνιες.φανταστειτε κατι σε remus,sebring αλλα πιο μπασο.στις 16/03/05 παμε παλι στο ιδιο δυναμομετρο για μετρηση.θα σας πω τα αποτελεσματα.θα κανω δυο δυναμομετρησεις μια με το μεσαιο και μια χωρις.
παντως αν δειξει αυτα που περιμενω πουλαω το καζανακι λογω θορυβου αλλαζοντας απο τον ιδιο μαστορα σιγουρα με κατι πιο αθορυβο.να ξερετε κατι που ειδα στην πραξη.τα οβαλ κανουν λιγοτερο θορυβο και τα στρογγυλα περισσοτερο.
και τελος οι μεγαλοι κατασκευαστες δινουν καζανια ακριβως ιδια ειτε το μαξι ειναι 1,4 ειτε 2,0 κυβικα βλεπε supersprint,remus,sebring.το δικο μου προσωπικα ειναι αντιγραφη supersprint σε διαστασεις.
ελπιζω να βοηθησα.
-
Φοβάμαι ότι αν στον 1,4 Ecotec που είναι σχετικά αδύναμος στα χαμηλά αφαιρεθεί το καζανάκι, θα έχουμε 2 συνέπειες:
Πολύ μέτρια απόκριση στις εκκινήσεις και στην κίνηση στην πόλη.
Ενδεχομένως απώλεια της εγγύησης για τη μηχανή (6ετής στα καινούρια αυτοκίνητα).Για ήχο ίσως κάτι γίνεται με κάποιο μπουράκι.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
να ξερετε κατι που ειδα στην πραξη.τα οβαλ κανουν λιγοτερο θορυβο και τα στρογγυλα περισσοτερο.
Δεν ειναι θεμα σχηματος, ειναι θεμα ογκου!
Οσο μεγαλυτερος ογκος, τοσο πιο αθορυβο.PuntoGt, για μενα καλυτερα να βαλεις ενα χταποδι, ειδικα αν εχεις και προκαταλυτη πανω στην εξαγωγη.
Θα παρει αρκετα με αυτη την αλλαγη, βαλε και ενα τελικο και εισαι οκ! -
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας.Μαλλον θα βαλω ενα ελευθερο μεσαιο(και ελπιζω να μην χασω την εγγυηση)!Παντως με ελυθερο τελικο και φιλτροχοανη που το πηγα για αλλαγη λαδιων δεν μου ειπαν τιποτα.Για αλλαγη πολλαπλης θα το δω αργοτερα(ο καταλυτης ειναι εκει πανω)!!!!Γενικα το αυτοκινητο θεωρω οτι ειναι πολυ μα πολυ φιμωμενο!!!!Για τον φιλο που ρωτησε για τα λαδια,εννοειται οτι πρεπει να τα αλλαξεις πριν τα 30000χλμ!Εγω τα αλλαξα στα 9000(και μου το τρακαρανε στην αντιπροσωπεια,μαυρη η ωρα).Παντως,μια παρατηρηση σχετικα με το αυτοκινητο ειναι οτι μπορει να μην εχει καμια σχεση απο γκαζι με το punto,αλλα δεν εχει και καμια σχεση απο αξιοπιστια!Να μου πεις τωρα ειναι καινουριο.Περιμενε να φτασεις τα 80000χλμ και τα λεμε!!!!
-
Φιλε αστρακιτκαρ περιμενω τα αποτελεσματα των δυναμομετρησεων!Παντως το δικο μου τελικο ανοξειδωτο ειναι οβαλ με επισης οβαλ μπουκα και πραγματι δεν κανει θορυβο.Μετανιωσα που δεν εβαλα ενα group N.Μπορει εμφανισιακα να χανει αλλα κανει σιγουρα ωραιο ηχο
-
manosk εγραψε.
Πολύ μέτρια απόκριση στις εκκινήσεις και στην κίνηση στην πόλη.
Ενδεχομένως απώλεια της εγγύησης για τη μηχανή (6ετής στα καινούρια αυτοκίνητα)φιλε σε πληροφορω οτι η πρωτη ειδικα σκαβει...αντιθετα με τα μαμα καζανια οπου εκανε κομπιασματα.το αμαξι ανεβαζει αβιαστα ολες τις ταχυτητες απλα κανει θορυβο και δεν ειδα το αρπαγμα που περιμενα οτι θα δω αφαιρωντας μεσαιο και βαζοντας ελευθερο τελικο.
αυτο σημαινει δυο πραγματα.ή τα μαμα ειναι πολυ καλα ή θελω προγραμμα για πιο πλουσιο μιγμα ετσι ωστε να δουλεψει το τελικο.σε μετρηση που εχω κανω χωρις φιλτροκουτι σε ελεγχομενη διαδρομη και με φιλτροκουτι το αποτελεσμα που εκαναν συγκεκριμενες ταχυτητες 2,3 και 4 ειταν το ιδιο.δηλ. με 2α απο τις 2000σαλ μεχρι 6000σαλ 10 δευτ.πχ χωρις το φιλτροκουτι 9 δευτ. με το φιλτροκουτι κ.ο.κ.
πολλες φορες σε ορισμενα αυτοκινητα καποια πραγματα δεν ωφελει να τα πειραζουμε.
εγγυηση δεν χανεις αν πειραξεις απο καταλυτη και πισω.οσο αφορα την φιλτροχοανη,στο κιτ του billa στον καλτσουνη βαζουν και αυτοι φιλτροχοανη.
-
Επειδή έχω τον ίδιο κινητήρα σε Astra H, κρίνω ότι σε σχέση με την απόδοσή του πάνω από τις 3.000 στροφές η εκκίνηση είναι αργή. Εγώ βέβαια μπορώ να το καταλάβω αυτό ευκολότερα γιατί το αυτοκίνητο ζυγίζει 200 κιλά παραπάνω, είναι πάντως κοινός τόπος ότι οι Ecotec θέλουν λίγες στροφούλες ξεκινώντας για να πεταχτείς μπροστά. Το ίδιο συμβαίνει και με Ecotec μεγαλύτερης ιπποδύναμης, αλλά δεν είναι κακό παρά μόνο αν κάποιος θέλει να στήνεται στα φανάρια ή αν για κάποιο λόγο να φύγει γρήγορα (πχ για να προλάβει το πράσινο). Με το Corsa λοιπόν δεν έχεις το ίδιο πρόβλημα, αντιθέτως αισθάνεσαι δυνατή τη μηχανή. Και που να έβλεπες τι θα γινόταν αν ο κινητήρας ήταν δυνατός και χαμηλά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επειδή έχω τον ίδιο κινητήρα σε Astra H, κρίνω ότι σε σχέση με την απόδοσή του πάνω από τις 3.000 στροφές η εκκίνηση είναι αργή.Που να είχες οδηγήσει και τον απλό ecotec σε Astra g . Συγκριτικά ο twinport στο corsa είναι πολύ ελαστικός. Καμία σχέση και το βάρος βέβαια σε σχέση με το Astra H. Βασικά εγώ για τον twinport έχω να πω ότι πέφτει πολύ η απόδοσή του πάνω από τις 5500 και ειδικά από τις 6000 και πάνω. Βελτιώνεται αυτό κάπως?
OPEL CORSA 1.4 TWINPORT