-
υπαρχει αυτοκινητο ΧΩΡΙΣ silentblocks;;;;;;;;
μη μου πειτε οτι το εκαναν οι ιταλοι.......και αυτο!
μαλλον κατι αλλο θελετε να πειτε..... -
Το σπορτινγκ έχει σκληρή ανάρτηση,ανύπαρκτα εννοεί εντός εισαγωγικών .Στο hgt που ήταν λίγο πιο βαρυ μια χαρά ηταν η ανάρτηση.
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Το αμάξι πάσχει γιατί στην ουσια η ανάρτηση του δεν στρογγυλεύει τιποτα, και ολα περνανε αυτούσια στο σασί, χαρις και στα ανύπαρκτα συνεμπλοκ.
το mk2 δεν ειχε συνεμπλοκ??? για ποιο λογο??
δηλαδη και με μαλακες αναρτησεις φανταζομαι πως θα κοπαναει!!ουτε στο grande ειχαν βαλει μετα συνεμπλοκ??
προφανώς και έχει σινεμπλόκ, δεν δουλεύει η ανάρτηση χωρίς αυτά... γενικά τα ιταλικά μικρά σπορτιβ πάντα κοπανάγαν λίγο παραπάνω από τον ανταγωνισμό
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το σπορτινγκ έχει σκληρή ανάρτηση,ανύπαρκτα εννοεί εντός εισαγωγικών .Στο hgt που ήταν λίγο πιο βαρυ μια χαρά ηταν η ανάρτηση.σε μια σκληρη-σπορ αναρτηση περιμενουμε τα ελαστικα παρεμβυσματα να κανουν θαυματα;;;δεν γινεται συνηθως και την πιτα και το σκυλο χορτατο....
-
Εχει silent-blocks απλα δεν ειναι τοσο...silent
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το σπορτινγκ έχει σκληρή ανάρτηση,ανύπαρκτα εννοεί εντός εισαγωγικών .Στο hgt που ήταν λίγο πιο βαρυ μια χαρά ηταν η ανάρτηση.
σε μια σκληρη-σπορ αναρτηση περιμενουμε τα ελαστικα παρεμβυσματα να κανουν θαυματα;;;δεν γινεται συνηθως και την πιτα και το σκυλο χορτατο....
σπορ δεν την λες... σπορτιβ, ίσως...
-
το μονο πραγμα που κανουν τα silent blocks πανω σε ενα fiat, ειναι απλα να μην ακους τα σιδερα να χτυπανε μεταξυ τους. Την εννοια του noise vibration harshness, ειδικα τοτε δεν την ειχαν ανακαλυψει οι ιταλοι. Ουσιαστικα το Punto το θεωρω ως ΑΝΕΥ silent blocks... Περνανε ολα οτι αναρτηση και να φορας, απλα.. οσο ποιο σκληρη, τοσο χειροτερη εμπειρια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το σπορτινγκ έχει σκληρή ανάρτηση,ανύπαρκτα εννοεί εντός εισαγωγικών .Στο hgt που ήταν λίγο πιο βαρυ μια χαρά ηταν η ανάρτηση.+1 για το HGT. Καμία σχέση, εξαιρετικά περάσματα από ανωμαλίες.
-
λατρεύουμε τα φιατάκια
-
Θέλω να πω και από εδώ ένα τεράστιο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» στο συμφορουμά και φίλο Sakaflia, ο οποίος με έβγαλε από τον κόπο αναζήτησης και αγοράς πολυδιακόπτη φώτων/φλας για το Τέμπρα με τη σούπερ γρήγορη αποστολή NOS κομματιού.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Θέλω να πω και από εδώ ένα τεράστιο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» στο συμφορουμά και φίλο Sakaflia, ο οποίος με έβγαλε από τον κόπο αναζήτησης και αγοράς πολυδιακόπτη φώτων/φλας για το Τέμπρα με τη σούπερ γρήγορη αποστολή NOS κομματιού.σου εβγαλε καποιο προβλημα ο μοχλος???
εμενα ειχε βγαλει στο delta μετα απο 8 χρονια στο δεξι φλας και οσο εβαζα απο tipo δεν τον δεχοταν με τιποτα, μου τον εκαιγε!! οταν εβαλα απο tempra ησυχασε! -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
σου εβγαλε καποιο προβλημα ο μοχλος???
εμενα ειχε βγαλει στο delta μετα απο 8 χρονια στο δεξι φλας και οσο εβαζα απο tipo δεν τον δεχοταν με τιποτα, μου τον εκαιγε!! οταν εβαλα απο tempra ησυχασε!Ναι, μου είχε βγάλει παλιότερα πρόβλημα (δε θυμάμαι ακριβώς πότε, σίγουρα κανα 6μηνο πριν) και φλικάριζε στη θέση 0 το ρελεδάκι των φλας (πώς κάνει το φλας όταν ανάβει κι έχεις καμμένη λάμπα; Έτσι.). Το είχαμε λύσει τότε και το καθαρίσαμε/επισκευάσαμε με την προοπτική «όσο αντέξει». Πριν 4 ημέρες το έκανε ξανά. Σε μτχ δεν υπήρχε τίποτε σε όσους πήγα/τηλεφώνησα (και ήταν ΠΟΛΛΟΙ, πίστεψέ με, ό,τι μαντρά με ανταλλακτικά Φίατ τον πήρα σβάρνα) - μόνο από Delta με τη μεγάλη κλίση (για τιμόνια με αερόσακο). Εμ βέβαια, αφού τις διέλυσαν όλες, δεν έμεινε και καμία στους δρόμους για να χρειάζεται ανταλλακτικά! Τους έμειναν αμανάτι! Δοκίμασα έναν σε ανταλλακτικατζή που πήγα, ο διακόπτης δούλευε μεν αλλά δε βόλευε στο χέρι (και δεν μπορούσες να ανάψεις τη μεγάλη σκάλα αφού έβρισκε στο τιμόνι). Πεπεισμένος πλέον οτι χρειάζομαι καινούριο κομμάτι (γιατί δεν ξέρεις και το μτχ τι μπορεί να σου βγάλει μετά από λίγο) άρχισα να ψάχνω για το τι υπάρχει διαθέσιμο, εις μάτην όμως αφού κανείς δεν είχε και δεν μπορούσε να φέρει Marelli-Valeo κι ας τον είχαν το διακόπτη available με παράδοση 1-3 ημέρες στα sites. Κοίταξα και στο eBay, μη νομίζεις... Είχε κι εκεί κομμάτια, καινουργή και μτχ. Το θέμα ήταν η μανούρα «πάνε φόρτωσε την prepaid-κάνε την αγορά-περίμενε να έρθει ειδοποιητήριο έπειτα από πεντέξι μέρες-πάνε στο Ταχυδρομείο-γύρνα να βάλεις το διακόπτη-πω ρε πστ δε δουλεύει-contact seller-κλπ κλπ κλπ».
Πάλι καλά που βρέθηκε NOS κομμάτι και ήρθε σε χρόνο μηδέν. -
να ηξερες ποσα εχω απο tipo... κατω στην αποθηκη πρεπει να εχω 3-4 μοχλους, αλλα δεν δουλευει το δεξι φλας, τους εκαιγε το delta γιατι δεν ταιριαζαν ακριβως!
βρηκα μετα απο tempra και εκανε οκ!
βεβαια της lancia που ειχα, ηταν πιο κοντα στο τιμονι, αλλα ηταν πανακριβοι της lancia σε σχεση με των fiat! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΑΤ REGATA ΤΟΥ 1987 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΤΟΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘYΡΑ,ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ,ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ρεγκατα???????? πω πω...
καλως ορισες...
Αυτοκίνητο διαμάντι.
Η ηλεκτρονική απεικόνιση του συστήματος ψύξης-θέρμανσης στο κεντρικό ταμπλω με απεικόνιση όλου του εσωτερικού του αυτοκινήτου ΔΕΝ ΥπΗΡΧΕ....
Η απόκρυψη του ραδιοφώνου με κάλυμμα επισης πρωτοποριακό.... -
Ξέρουμε κανέναν να επισκευάζει ηλεκτρικό μοτέρ τιμονιού από punto 2000 μοντέλο στη Θεσσαλονίκη;
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Ξέρουμε κανέναν να επισκευάζει ηλεκτρικό μοτέρ τιμονιού από punto 2000 μοντέλο στη Θεσσαλονίκη;δεν νομιζω να επισκευαζεται και αν καποιος το αναλαβει θα σου παρει πιο πολλα απο το να βαλεις ενα μεταχειρισμενο......
για καινουργιο μην ρωτησεις.......θα σου φυγει η ουγια -
Γιατί να μην επισκευάζεται; Λογικά αλλάζεται η περιέλιξη και οκ
100-150 ευρώ βρήκα κάποια μτχ, απλά δε θέλω να ξαναχαλάσει σε κανα χρόνο -
εμενα μου ειχαν πει οτι δεν επισκευαζεται
απο την αλλη με το να το επισκευασεις δεν αποκλιεις την πιθανοτητα να σου ξαναχαλασει!το ιδιο βεβαια και με ενα used!
ασε........μεγαλη πληγη το κ΄λομοτερ -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Ξέρουμε κανέναν να επισκευάζει ηλεκτρικό μοτέρ τιμονιού από punto 2000 μοντέλο στη Θεσσαλονίκη;viewtopic.php?f=6&t=34477&p=2803960#p2803960
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Γιατί να μην επισκευάζεται; Λογικά αλλάζεται η περιέλιξη και οκ
100-150 ευρώ βρήκα κάποια μτχ, απλά δε θέλω να ξαναχαλάσει σε κανα χρόνοΤόσο κάνει(150€) και το επισκευασμένο... Όσα επισκευασμένα χρησιμοποίησα, εδω και 2 χρόνια περίπου δεν ξαναγύρισε κανένα με βλάβη.
FIAT FORUM