-
-
Κωνσταντίνε, πάρε το σύστημα παρκαρίσματος. Βοηθάει πάρα πολύ. Προσωπικά παρκάρω σε θέσεις που μου αφήνουν
-
Εγώ σέφτομαι να αγοράσω το 1,8. Αξίζει τον κόπο ή δεν είναι και πολύ πιο γρήγορο από το 1,6;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κωνσταντίνε, πάρε το σύστημα παρκαρίσματος.θεωρώ και εγώ ότι είναι απαραίτητο, όχι όμως γιατί είναι αδύνατον να παρκάρεις χωρίς αυτό. Έτσι κι αλλιώς με τον καιρό μαθαίνεις το οποιοδήποτε αυτοκίνητο και ξέρεις ακριβώς τα όριά του. Είναι σημαντικό όμως γιατί θα σε γλιτώσει από μικρογρατζουνίσματα στην αρχή και θα βοηθήσει σε δύσκολες καταστάσεις. Το θεωρώ απαραίτητο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πλέον έχοντας δει στην πράξη την ευκολία που προσφέρουν τόσο ακουστικά όσο και οπτικοακουστικά συστήματα.
Όσο για το 1,4, τελικά καταλήγω στο ότι δεν έχει μεγάλη διαφορά από το 1,6 στο Astra.
σύμφωνοι, δεν είναι τόσο πιο δυνατό το 1.6 από το 1.4 αλλά είναι δυνατότερο. Νομίζω ότι το βάρος του αμαξώματος θα κινηθεί καλύτερα με τα 15 άλογα παραπάνω και κυρίως λίγο πιο σπορ. Πάντως και με τον 1.4 κινητήρα που δοκίμασα αυτές τις μέρες και μέχρι την Χαλκίδα το αμάξωμα κινείται αξιοπρεπέστατα (πάντα για το 5Θ μιλάμε σε test drive..)
Ποτηροθήκες άστα να πάνε, χώροι για μικροαντικείμενα το ίδιο.
Γιατί λες ότι το υποβραχιόνιο είναι άχρηστο; Δεν έχει χώρο αποθήκευσης; Δεν ξεκουράζει το χέρι; Σκεφτόμουν να βάλω εκ των υστέρων γι'αυτούς τους 2 λόγους, αλλά αν είναι πατάτα ας το αφήσω καλύτερα.Κοίτα, είμαι 1.71-2 ύψος, οπότε το κάθισμα δε το έχω τέρμα κάτω (το υποβραχιόνιο στηρίζεται στο κάθισμα του οδηγού, οπότε μετατοπίζεται πάνω-κάνω μαζί του), ούτε φυσικά και σε θέση νταλίκας. Το πρόβλημα είναι ότι με το υποβραχιόνιο οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πολύ δύσκολες. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία και δες το. Εγώ δυσκολευόμουν πολύ και το είχα συνέχεια επάνω. Σίγουρα να πηγαίνεις εθνική με 5η θα είναι κάπως πιο ξεκούραστο να ακουμπάς το χέρι σου, αλλά πέρα από αυτό μάλλον άχρηστο είναι. (ναι, ανοίγει πάντως και έχει θέση μέσα)
-
Ο χρήστης sumik έγραψε:
Εγώ σέφτομαι να αγοράσω το 1,8. Αξίζει τον κόπο ή δεν είναι και πολύ πιο γρήγορο από το 1,6;αν δεις 2 σελίδες πιο πίσω έχω γράψει αναλυτικά τις επιδόσεις για να κρίνεις και μόνος σου.
τέσπα, ας τις κάνω ένα κόπυ1.6 eco 16v - twinport
HP 105/6000
ροπή 150/3900
τελική 187
0-100 σε 12.2
ρύποι 158
κατανάλωση 6.6
**
1.8 ecotec**
HP 125/5600
ροπή 170/3800
τελική 200
0-100 σε 10.7
ρύποι 185
κατανάλωση 7.7το 1.6 είναι αξιοπρεπέστατο (εκτός ίσως από το 0-100 και το ότι οι ρεπρίζ του μάλλον δεν σου επιτρέπουν τρελές προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές)
το 1.8 από την άλλη σίγουρα 'πηγαίνει' πολύ πιο 'σπορτ'. Είναι αρκετά πιο γρήγορο όπως φαίνεται, (χωρίς να έχουμε να συγκρίνουμε ρεπρίζ βέβαια) αλλά το αν αξίζει είναι θέμα προσωπικό.
Η διαφορά στην τιμή είναι κάπου 1300 ευρώ αν θυμάμαι καλά. -
Η παραπάνω κατανάλωση είναι η μικρότερη δυνατή σε ιδανικές συνθήκες. Ο 1,4 (Twinport) καίει στην πόλη 8,9-9,1 lt - o 1,6 κάτι παραπάνω - ο 1,8 ΔΕΝ είναι Twinport, πράγμα που σημαίνει κάπως μεγαλύτερη κατανάλωση στα χαμηλά (αλλά ίσως λίγο αυξημένες επιδόσεις σε σχέση με κάποιον 1,8 Twinport, όταν και αν βγει). Κάτι για την κατανάλωση είχε γράψει στο θέμα 'Αποκλειστική συζήτηση για Opel Astra H' (Τεχνικά θέματα)ή στο 'Opel Forum' (Περί Αυτοκίνησης) ο x-rover που έχει πάρει το Astra 1,8 - Συμπέρασμα τότε: αν κινείσαι πολύ στην πόλη, ο 1,8 είναι βενζινοφάγος.
Το θέμα με τους Ecotec είναι τελικά η σχετικά μικρή δύναμη στις χαμηλές (κάτω των 2.000) στροφές. Έτσι στο φανάρι θες δυνατό μαρσάρισμα (τουλάχιστον με 1,4 Twinport) για να φύγεις γρήγορα, μετά όμως κινείσαι πολύ άνετα. -
χωρίς να έχω άμεση προσωπική γνώση τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, απλά να σημειώσουμε ότι αν είναι να συγκρίνουμε το GTC με άλλα 'γνωστά' 1.6άρια, τότε θα συγκρίνουμε μάλλον τον 1.8 κινητήρα (όπως έχει κάνει και το AMS κάπου πχ) όπως το golf, a3, series1, 147, focus κτλ ....
-
χωρίς να έχω άμεση προσωπική γνώση τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, απλά να σημειώσουμε ότι αν είναι να συγκρίνουμε το GTC με άλλα 'γνωστά' 1.6άρια, τότε θα συγκρίνουμε μάλλον τον 1.8 κινητήρα (όπως έχει κάνει και το AMS κάπου πχ) όπως το golf, a3, series1, 147, focus κτλ ....
Θυμάσαι στο συγκρτιτικό ποιο ήταν πιο γρήγορο από τα astra 1,8, 147, golf;
Αν έχεις πραγματικούς χρόνους επιδόσεων και ρεπριζ κάνε μου τη χάρη και κάνε τα post! -
Στο συγκριτικό του ΑΜS μεταξύ Golf V 1.6 και Astra 1.8, το Astra ήταν με διαφορά το πιο γρήγορο, τουλάχιστον στις ρεπρίζ (η ροπή του 1800 κάνει την διαφορά).
Για του λόγου το αληθές:
60-100 με 4η: Astra 10.1 και το (εξατάχυτο) Golf 12.6
80-120 με 5η: Astra 15.4 και Golf 18.4 -
-
Στο συγκριτικό του ΑΜS μεταξύ Golf V 1.6 και Astra 1.8, το Astra ήταν με διαφορά το πιο γρήγορο, τουλάχιστον στις ρεπρίζ (η ροπή του 1800 κάνει την διαφορά).
Για του λόγου το αληθές:
60-100 με 4η: Astra 10.1 και το (εξατάχυτο) Golf 12.6
80-120 με 5η: Astra 15.4 και Golf 18.4Μπορείς να γράψεις επιδόσεις και για 0-100;
Αν δεν σου κάνει κόπο γράψε όλες τις μετρήσεις. -
-
Το πρωί του Σαββάτου 12/3/05, εκμεταλλευόμενος την προσφορά της OPEL για 48ωρο test drive στα Astra, ζήτησα και πήρα από την τοπική αντιπροσωπεία, ένα αυτοκίνητο για δοκιμή, χωρίς να είμαι επίδοξος αγοραστής (και το ήξεραν), απλά για να το οδηγήσω σε ένα τέστ προσωπικό περισότερο των 10-20 λεπτών που συνήθως αυτά είναι.
Το αυτοκίνητο ήταν ένα 5θυρο 1,7 CD Ti με τον πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 100 ΗΡ και των 24 χγρμ ροπής !!!! στις 2300 !!! στροφές.
Οι εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο είναι πολύ καλές (με εξαίρεση την θέση οδήγησης που άν και έχει άπειρες ρυθμίσεις όπως και το τιμόνι, δεν μου πολυάρεσε ίσως γιατί για να βλέπω τα όργανα στο ταμπλώ μέσα από το τιμόνι έπρεπε να κατεβάσω τελείως το κάθισμα, με αποτέλεσμα να αισθάνομαι οτι ζώ σε υπόγειο. Σημ είμαι 1,83 και 112 κιλά), τόσο από την ποιότητα του εσωτερικού του που δείχνει να είναι ποιοτικό και με καλό για την κατηγορία του φινίρισμα όσο και από τα μηχανικά του μέρη.
Με ενθουσίασε ο κινητήρας του, που ενώ από στάση δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, σε ρεπρίζ και ελαστικότητα μόνο με υπερθετικά μπορεί κανείς να τον χαρακτηρίσει. Κινούμενος σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, με 5η ή 4η, η προσπέραση είναι μια πολύ απλή, άμεση και ευχάριστη διαδικασία που σε γεμίζει σιγουριά, τόσο που νομίζεις πως οδηγείς μεγάλο (2500 κε) αυτοκίνητο, μαζύ με το άμεσο, γρήγορο και ακριβές τιμόνι.
Τα φρένα του (4 Δισκοι) είναι δυνατά και δείχνουν πως μπορούν να σταματήσουν το αυτοκίνητο όποτε το ζητήσεις, χωρίς το ABS να παρεμβαίνει άσκοπα βοηθούντων και των πολύ καλών Conti σε διάσταση 205/55-16. Δεν το οδήγησα σε βρεγμένο μιας και ο καιρός το τριήμερο ήταν καλός αλλά στην στεγνή Ελληνική άσφαλτο, ακόμα και με αρκετά γρήγορο ρυθμό (όχι πολύ γρήγορο, ξένο αυτοκίνητο γάρ....) το αυτοκίνητο πηγαίνει σαν τραίνο, χωρίς να παίρνει μεγάλες κλίσεις και μια μικρή υποστροφή έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα, ίσα για να σε προειδοποιήσει ώστε να εκμεταλλευτείς τα μεγάλα (για μένα) αποθέματα ροπής του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, ακόμα και όταν νομίζεις πως το έχεις κρεμάσει.
Συμπερασματικά, πιστεύω πως είναι ένα πολύ καλό και έντιμο αυτοκίνητο για την τιμή του (γύρω στα 20000 €βραιόπουλα), με καταπληκτικό κινητήρα (όχι βέβαια προς το παρόν τουλάχιστον για Αθήνα και Θεσσαλονίκη), πολύ καλή οδική συμπεριφορά (βοηθούντος του τιμονιού και των φρένων) για μένα που θεωρώ τον εαυτό μου μέσο οδηγό (άν και οδηγώ -με δίπλωμα- από το 1972 ), καλούς χώρους άν και λίγο υπόγειους για τα γούστα μου μιας και το τωρινό αυτοκίνητό μου είναι ένα SUV, με καλό φινίρισμα και υλικά, που δείχνουν τουλάχιστον, ποιοτικά και εσωτερικό άν και με συντηρητικούς χρωματισμούς και συνδυασμούς, καλόγουστο.
Με ενόχλησε -επειδή ένοιωθα ανασφαλής- η απουσία οργάνου θερμοκρασίας νερού (έχει μόνο λαμπάκι) και πίεσης λαδιού στο ταμπλώ και λιγάκι, μέχρι να το συνηθίσω είναι η αλήθεια, η είσοδος του τούρμπο που σε ψιλοξαφνιάζει ευχάριστα με μιά κλωτσιά στα πισινά. Ο θόρυβος του πετρελαικινητήρα μέσα στο αυτοκίνητο είναι ανεπαίσθητος, στο ρελαντί όμως με ανοιχτό παράθυρο, νόμιζα πως ήμουν σε ταξί , αλλά μετά συνήθισα, ιδίως όταν στο cruise control είδα απίστευτα νούμερα κατανάλωσης (μεικτά 6,8 λίτρα / 100 χλμ !!!!! ) -
Αυτό το cruise control (που στην αρχή το θεωρούσα περιττό) τελικά είναι μανούλα για ταξίδια. Χαμηλή κατανάλωση, άνεση, κεφάλι ήσυχο για τα ραντάρ της Ε.Ο.
Για το τιμόνι και τα φρένα έχουμε ίδια άποψη, για τα υπόλοιπα θα έπρεπε να είχες πάρει βενζινοκίνητο για να υπάρξουν συγκρίσεις. Όμως είναι γεγονός τελικά ότι από στάση δεν τα πάνε καλά οι κινητήρες της Opel, όμως κατά την πορεία είναι άριστοι σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις και τα αρκετά φαρδιά 255/55/16' ελαστικά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αυτό το cruise control (που στην αρχή το θεωρούσα περιττό) τελικά είναι μανούλα για ταξίδια. Χαμηλή κατανάλωση, άνεση, κεφάλι ήσυχο για τα ραντάρ της Ε.Ο.
Για το τιμόνι και τα φρένα έχουμε ίδια άποψη, για τα υπόλοιπα θα έπρεπε να είχες πάρει βενζινοκίνητο για να υπάρξουν συγκρίσεις. Όμως είναι γεγονός τελικά ότι από στάση δεν τα πάνε καλά οι κινητήρες της Opel, όμως κατά την πορεία είναι άριστοι σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις και τα αρκετά φαρδιά 255/55/16' ελαστικά.Θα ζητήσω να οδηγήσω και βενζινοκίνητο......
Εκείνο που μου υποσχέθηκαν πάντως είναι το 1,9 CD Ti με τα 150 άλογα..... Στα χαρτιά δείχνει πολύ γρήγορο, θέλω να δώ όμως πώς ανταποκρίνονται και τα υπόλοιπα (αμάξωμα, ανάρτηση και φρένα) στις αυξημένες απαιτήσεις.....
Το cruise control που εσφαλμένα ανέφερα δέν είναι το κουμπάκι στον λεβιέ των φλάς που ρυθμίζει την ταχύτητα χωρίς να πατάς το πεντάλ του γκαζιού όταν το ενεργοποιήσεις, (που προσωπικά δεν το συμπαθώ άν και είναι ξεκούραστο στην Εθνική) αλλά η οθόνη με τις πληροφορίες στο κέντρο του ταμπλώ..... -
Board Computer ή υπολογιστής ταξιδίου λοιπόν.
-
3η (αργία ) και τελευταία μέρα του τεst drive του 5θυρου .....
Άφησα το κοντέρ στα 800χλμ και ενώ στην αρχή το λυπόμουν το αμάξι, μετά σκέφτηκα ότι ξέρουν τί θα πάθει και με βαριά καρδιά αν και άστρωτο αποφάσισα να το δοκιμάσω κάπως 'σκληρά' ....Πραγματικά είμαι εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που κρατάει στον δρόμο και χωρίς το IDSplus... Δηλαδή μαζί με αυτό πώς θα κάθεται?
Στις στροφές του περιφερειακού της Πεντέλης, που ενώνει Κεφαλάρι με Νέα Πεντέλη ήταν κανονικό τραίνο
Το πάταγα, το πάταγα δεν έλεγε να ξεκολλήσει από τον δρόμο. Στις λίγες φορές που ένιωσα να φεύγει κάπως, αυτό ήταν τόσο αργό και τόσο προοδευτικό που απλά πατάς λίγο περισσότερο το γκάζι και όλα μέλι γάλα.Το φόρτωσα πίσω με 3 άτομα, αριστερά ένας φίλος 1,90τόσο 110 κιλά, δεξιά ένας άλλος 1,90 125 κιλά και στην μέση ένας τρίτος 1.75 68 κιλά... χώρεσαν!!
Όσοι είπαν ότι βρήκαν το αυτοκίνητο βαρετό στην οδήγηση, θα πρέπει να το ξανασκεφτούν....
Τα χειριστήρια τα συνήθισα, το υποβραχιόνιο κάπως τρώγεται αν και δεν είναι για πολύ ώρα, το τασάκι είναι σε κακή θέση και η έλλειψη ποτηροθήκης εξακολουθεί να με ενοχλεί, αλλά ανακάλυψα πως το μεγάλο ντουλαπάκι έχει αεραγωγό ψυχρού αέρα που κλείνει αν θες!
Επίσης συνήθισα αρκετά το πίσω μέρος στο παρκάρισμα και δεν είναι όσο δύσκολο φαινόταν στην αρχή.
Οι μεγάλοι καθρέπτες ισοφαρίζουν με το παραπάνω το μικρό πίσω παρπρίζ.
Τα φρένα είναι εξαιρετικά και μόνο μια φορά μπήκε αισθητά το ABS!
Συμφωνώ απόλυτα πως το 1δις που στοίχησε η ανάπτυξη του 5θυρου αντικατοπτρίζει πραγματικά την αξία του αυτοκινήτου.
-
Geia sas filoi,
diavazo ton teleftaio kairo to topic gia to Astra GTC kai omologo oti me voithise poly. Pareiggila tin paraskevi to GTC 1,8. Apla gia na voithiso kapoious filous pou einai anapofastistoi. Odigisa to GTC 1,6 gia peripou 1 ora kai mou fanike arketa vary gia ton kinitira pou exei. Omologo pantos oti einai poly omorfo aftokinito.
Afta,
efxaristo
-
η αντιπροσωπεία υποσχέθηκε να μας βρει ένα 1.8 προσεχώς να οδηγήσουμε για λίγο, οπότε βλέποντας!
πάντως βρήκα και άλλο ένα ωραίο λινκ:
http://cars.msn.co.uk/carreviewshome/FDAstra3doorMar05/
το AMS θα έχει σίγουρα μέσα στον Απρίλη κάποιο αναλυτικό τεστ, έκανα δυστυχώς το λάθος να πάρω αυτο το τεύχος επειδή είδα στο εξώφυλλο ένα 'οδηγούμε' και τελικά δεν έλεγε σχεδόν τίποτα....
από εκεί και πέρα αν κάποιος ξέρει γερμανικά ίσως βρει κανένα αναλυτικό τεστ σε γερμανικά sites
-
Και εγω θέλω να οδηγήσω το 1,8 στην Πάτρα και ας είναι και το 5απορτο.
Αν μάθει κανείς ότι υπάρχει ας κάνει ένα post!
ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d