Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2013 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2013 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 19
    • 20
    • 8 / 20
    WRC
    45
    388
    1130
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      Πρώτος ο λέμπ.Θα το δώσει στον (δευτερο)μίκο?δε βλέπω βέβαια το λόγο αφού πρωτάθλημα ο μίκο δεν πρόκειται να το πάρει με την καμμία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
        Πρώτος ο λέμπ.Θα το δώσει στον (δευτερο)μίκο?δε βλέπω βέβαια το λόγο αφού πρωτάθλημα ο μίκο δεν πρόκειται να το πάρει με την καμμία.

        Φιλε μου,

        Πιστευεις οτι τον εχει κανει δικο του τον αγωνα και αναρωτιεσαι αν θα τον δωσει στον Μικο ??
        Απο το σπιτι του τον εφερε ???
        Εχει πολυ ακομη !!!!
        Υπομονη κανε.

        Φιλικα,

        'el-em'

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          el-em last edited by

          Ο χρήστης el-em έγραψε:

          Πρώτος ο λέμπ.Θα το δώσει στον (δευτερο)μίκο?δε βλέπω βέβαια το λόγο αφού πρωτάθλημα ο μίκο δεν πρόκειται να το πάρει με την καμμία.

          Φιλε μου,

          Πιστευεις οτι τον εχει κανει δικο του τον αγωνα και αναρωτιεσαι αν θα τον δωσει στον Μικο ??
          Απο το σπιτι του τον εφερε ???
          Εχει πολυ ακομη !!!!
          Υπομονη κανε.

          Φιλικα,

          'el-em'

          Για κοιτα το δευτερο split στην 8η ε.δ. και θα καταλαβεις τι εννουσα.

          Φιλικα,

          'el-em'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billopoulos last edited by

            Βεβαια μεχρι το προτελευταιο σπλιτ η διαφορα δεν ηταν σε κανενα τρελο επιπεδο (κατω απο 2'') και με το κλαταρισμα προς το τελος του Ogier εχασε χρονο. Και ετσι θα καταλαβει κι ο αλλος τι εννοουσες.

            Μπορουμε βεβαια να δουμε και το 2o ή το 3ο σπλιτ στην 9η εδ και θα καταλαβει κι ο αλλος ακομα καλυτερα τι εννοουσες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billopoulos last edited by

              BTW αγωνας WRC με 30 αυτοκινητα (οπως και στο Mexico εγινε αλλωστε) ειναι τουλαχιστον αστειο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theo13 last edited by

                στα 40'' η δαιφορα με περιπου 60 αγωνιστικα χλμ να απομενουν... πολυ δυσκολα θα το χασει ο κοντος... αλλη μια φορα αποδεικνυει ποσο τεραστιος ειναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dap last edited by

                  Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                  στα 40'' η δαιφορα με περιπου 60 αγωνιστικα χλμ να απομενουν... πολυ δυσκολα θα το χασει ο κοντος... αλλη μια φορα αποδεικνυει ποσο τεραστιος ειναι

                  Ποσο τεραστιος κωλοφαρδος εννοεις....Θελεις να απαριθμησουμε τις ζημιες ολων των αλλων μνηστηρων του βαθρου;
                  Αλλα ας περιμενουμε λιγο ακομα γιατι.......
                  ............κοινη γαρ η τυχη και το μελλον αορατον......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Κωλοφαρδος που ο Ogier βγηκε εξω;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      scn last edited by

                      Δε θα επεκτείνω την αστεία διαμάχη μεταξύ οπαδών του Loeb με του Ogier, ούτε θα αναφερθώ στα απίθανα υποτιμητικά σχόλια που διαβάζει κανείς μόνο στην Ελλάδα για τον Loeb.
                      Αυτό που θέλω να θίξω είναι ότι τα επόμενα χρόνια το WRC προβλέπεται χειρότερο από ποτέ. Η διαφορά του Ogier με τους υπόλοιπους (όχι φυσικά με τον κοντό ο οποίος ήταν και είναι το νούμερο ένα) είναι τεράστια και δε φαίνεται κανένας, ούτε στο WRC, ούτε στο ΕRC, που να έχει τις δυνατότητες να τον απειλείσει τα επόμενα χρόνια. Τουλάχιστον με τον κοντό είδαμε επικές μάχες με Gronholm, Solberg, Martin και στην άσφαλτο με τον Duval, οι οποίες κρίνονταν στο δευτερόλεπτο. Με τον νέο ψηλότερο Seb δεν πρόκειται να δούμε καμία μάχη, απλώς και μόνο επειδή κανείς από αυτούς που είναι σήμερα ή που προβλέπεται να είναι την επόμενη πενταετία δε βρίσκεται σε αντίστοιχο επίπεδο. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά προβλέπω ότι η νέα κατάσταση θα είναι η πιο βαρετή που έχει υπάρξει ποτέ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis-tsaknis last edited by

                        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                        Κωλοφαρδος που ο Ogier βγηκε εξω;

                        Aσχετο αλλα ο μικρος Σεμπ ηταν πολυ κωλοφαρδος που καταφερε να βγαλει το Πολο απο κει που το εστειλε....

                        Youtube Video

                        Επισης τα Πολο δειχνουν να εχουν προβλημα, για δευτερο αγωνα στην σειρα, με το χειροφρενο και το πισω διαφορικο...

                        Μια χαζη απορια...
                        Μηπως τα Φιεστα ρημαζουν τοσο ευκολα τις αναρτησεις τους λογω της γεωμετριας που εχουν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sp0 last edited by

                          Συμπεράσματα μετά και την Αργεντινή:

                          1. ο κοντός ήταν, είναι και θα ειναι πολύ μπροστά σαν ράλλυμαν. Οχι μόνο απόλυτη ταχύτητα, αλλά μηδενική καταπόνηση του αυτοκινήτου, μακριά από λάθη. Αυτό ο Οζιέ θα φάει πολλά ψωμιά για να το πλησιάσει.

                          2. ο Οζίε μια κλάση πάνω από τους υπόλοιπους, αλλά στην πίεση (βλ. Κοντό) έχει κόμπλεξ και το δείχνει.

                          3. ο Οζιέ με τις δηλώσεις του είναι τόσο αντιπαθής, που κάνει τον κοντό να φαινεται Σολμπεργκ....

                          Αυτο το ράλλυ το αφιερώνω εξαιρετικά σε όλους αυτούς που βιάστηκαν να τελειώσουν τον κοντό, λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fabiawrc last edited by

                            scn μπορει να ειδαμε επικες μαχες που λες με κοντο,αλλα με αυτον ξεκινησε η βαρεμαρα στα ραλλυ και οχι απο τον oζιε.

                            επειδη ειχε μαχες με σανιδα-πετερ-κλπ δεν ηταν παντα ετσι.αν ο κοντος αρχισε τη βαρεμαρα ο οζιε θα την αποτελειωσει κανοντας οτι θελει αφου φυσικα δεν ειναι κανενας ικανος να τον φτασει.ο λεμπ που και που ειχε να αντιμετωπισει κατι,τωρα ο οζιε δεν εχει τιποτα!

                            δυστυχως το αγαπημενο μου σπορ δεν βλεπω να παιρνει τα πανω του με τιποτα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dap last edited by

                              Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                              Συμπεράσματα μετά και την Αργεντινή:

                              1. ο κοντός ήταν, είναι και θα ειναι πολύ μπροστά σαν ράλλυμαν. Οχι μόνο απόλυτη ταχύτητα, αλλά μηδενική καταπόνηση του αυτοκινήτου, μακριά από λάθη. Αυτό ο Οζιέ θα φάει πολλά ψωμιά για να το πλησιάσει.

                              2. ο Οζίε μια κλάση πάνω από τους υπόλοιπους, αλλά στην πίεση (βλ. Κοντό) έχει κόμπλεξ και το δείχνει.

                              3. ο Οζιέ με τις δηλώσεις του είναι τόσο αντιπαθής, που κάνει τον κοντό να φαινεται Σολμπεργκ....

                              Αυτο το ράλλυ το αφιερώνω εξαιρετικά σε όλους αυτούς που βιάστηκαν να τελειώσουν τον κοντό, λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                              Καλησπερα Σπυρο.
                              Αν και σφοδρα Οζιερικος συμφωνω απολυτα μαζι σου......
                              Το κακο ειναι οπως λεει και ο φιλος ο fabiawrc πως θα εχουμε βαρετους αγωνες και ο μονος που δεν φταιει ειναι ο Οζιε....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                                o κοντος ειχε να τρεξει χωμα απο την Ισπανια του 2012.Ο Οζιε ειχε κατι μερες.
                                λεπτο στο χωμα,στην καλη επιφανεια του Οζιε.Στην ασφαλτο κανας Οζιερικος καμια προβλεψη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tzakos last edited by

                                  Εκεί να δείς τι τσόντα έχει........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    giannis-tsaknis last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                    λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                                    o κοντος ειχε να τρεξει χωμα απο την Ισπανια του 2012.Ο Οζιε ειχε κατι μερες.
                                    λεπτο στο χωμα,στην καλη επιφανεια του Οζιε.Στην ασφαλτο κανας Οζιερικος καμια προβλεψη?

                                    Nα συμπληρωσω οτι ο κοντος δεν πηγε στο τεστ της προηγουμενης εβδομαδας γιατι ετρεχε στο Ζολντερ...
                                    Στον αγωνα συμφωνα με δικες του δηλωσεις ετρεχε με το σεταπ του Χιρβονεν και επρεπε για να πηγαινει γρηγορα να οδηγει με το στιλ του Φινλανδου, δηλαδη με γωνιες.... Το αγαπημενο του κοντου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theo13 last edited by

                                      Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                      Ποσο τεραστιος κωλοφαρδος εννοεις....Θελεις να απαριθμησουμε τις ζημιες ολων των αλλων μνηστηρων του βαθρου;

                                      Απο ποτε ειναι κωλφαρδος οποιος μενει στο δρομο??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el-em last edited by

                                        Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:

                                        λέγοντας πόσο μη ανταγωνιστικός θα ήταν στο χώμα μετά από αποχή δύο μηνών...... Τα έλεγα, δεν με άκουγαν...

                                        o κοντος ειχε να τρεξει χωμα απο την Ισπανια του 2012.Ο Οζιε ειχε κατι μερες.
                                        λεπτο στο χωμα,στην καλη επιφανεια του Οζιε.Στην ασφαλτο κανας Οζιερικος καμια προβλεψη?

                                        Nα συμπληρωσω οτι ο κοντος δεν πηγε στο τεστ της προηγουμενης εβδομαδας γιατι ετρεχε στο Ζολντερ...
                                        Στον αγωνα συμφωνα με δικες του δηλωσεις ετρεχε με το σεταπ του Χιρβονεν και επρεπε για να πηγαινει γρηγορα να οδηγει με το στιλ του Φινλανδου, δηλαδη με γωνιες.... Το αγαπημενο του κοντου...

                                        Βρε παιδια,

                                        Αυτος ο φανατισμος, δεν σας αφηνει να σκεφτειτε λογικα.
                                        Μετα απο 8 νικες στην Αργεντινη, η Citroen δεν ειχε το set up του Loeb απο προηγουμενες χρονιες και πηρε τωρα του Hirvonen???
                                        Μην τρελαθουμε τελειως τωρα!!!

                                        Φιλικα,

                                        'el-em'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scn last edited by

                                          Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                          scn μπορει να ειδαμε επικες μαχες που λες με κοντο,αλλα με αυτον ξεκινησε η βαρεμαρα στα ραλλυ και οχι απο τον oζιε.

                                          επειδη ειχε μαχες με σανιδα-πετερ-κλπ δεν ηταν παντα ετσι.αν ο κοντος αρχισε τη βαρεμαρα ο οζιε θα την αποτελειωσει κανοντας οτι θελει αφου φυσικα δεν ειναι κανενας ικανος να τον φτασει.ο λεμπ που και που ειχε να αντιμετωπισει κατι,τωρα ο οζιε δεν εχει τιποτα!

                                          δυστυχως το αγαπημενο μου σπορ δεν βλεπω να παιρνει τα πανω του με τιποτα..

                                          Η βαρεμάρα δεν ξεκίνησε από τον κοντό. Η βαρεμάρα ξεκίνησε μόλις έφυγαν ο Martin και ο Gronholm και ταυτόχρονα έπαψε η Σουμπαρού να διαθέτει ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στον Solberg. Μέχρι εκείνο το σημείο οι αγώνες είχαν τις μικρότερες διαφορές ανάμεσα στις 3-4 πρώτες θέσεις απ' όσες είχαν ποτέ στην ιστορία του σπορ. Ποτέ πριν δεν είχαμε τόσο αμφίρροπους αγώνες όσο εκείνες τις χρονιές.
                                          Δυστυχώς, οι Χίρβονεν, Λάτβαλα, Σόρντο κ.λπ. δεν ήταν ούτε είναι σε αντίστοιχο επίπεδο, οπότε ο κοντός έπαψε να έχει συναγωνισμό και, επίσης δυστυχώς, το ίδιο συμβαίνει και με τον Ogier. Δυστυχώς δεν έχει κανέναν στο επίπεδό του. Για αυτό, όμως, οι μόνοι που δε φταίνε είναι οι δύο Seb. H κατηγορία ότι για τη βαρεμάρα φταίει ο καλύτερος επειδή είναι ο καλύτερος είναι τόσο ηλίθια ώστε είναι ανάξια σχολιασμού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mangos last edited by

                                            Ο χρήστης scn έγραψε:

                                            scn μπορει να ειδαμε επικες μαχες που λες με κοντο,αλλα με αυτον ξεκινησε η βαρεμαρα στα ραλλυ και οχι απο τον oζιε.

                                            επειδη ειχε μαχες με σανιδα-πετερ-κλπ δεν ηταν παντα ετσι.αν ο κοντος αρχισε τη βαρεμαρα ο οζιε θα την αποτελειωσει κανοντας οτι θελει αφου φυσικα δεν ειναι κανενας ικανος να τον φτασει.ο λεμπ που και που ειχε να αντιμετωπισει κατι,τωρα ο οζιε δεν εχει τιποτα!

                                            δυστυχως το αγαπημενο μου σπορ δεν βλεπω να παιρνει τα πανω του με τιποτα..

                                            Η βαρεμάρα δεν ξεκίνησε από τον κοντό. Η βαρεμάρα ξεκίνησε μόλις έφυγαν ο Martin και ο Gronholm και ταυτόχρονα έπαψε η Σουμπαρού να διαθέτει ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στον Solberg. Μέχρι εκείνο το σημείο οι αγώνες είχαν τις μικρότερες διαφορές ανάμεσα στις 3-4 πρώτες θέσεις απ' όσες είχαν ποτέ στην ιστορία του σπορ. Ποτέ πριν δεν είχαμε τόσο αμφίρροπους αγώνες όσο εκείνες τις χρονιές.
                                            Δυστυχώς, οι Χίρβονεν, Λάτβαλα, Σόρντο κ.λπ. δεν ήταν ούτε είναι σε αντίστοιχο επίπεδο, οπότε ο κοντός έπαψε να έχει συναγωνισμό και, επίσης δυστυχώς, το ίδιο συμβαίνει και με τον Ogier. Δυστυχώς δεν έχει κανέναν στο επίπεδό του. Για αυτό, όμως, οι μόνοι που δε φταίνε είναι οι δύο Seb. H κατηγορία ότι για τη βαρεμάρα φταίει ο καλύτερος επειδή είναι ο καλύτερος είναι τόσο ηλίθια ώστε είναι ανάξια σχολιασμού.

                                            Θα ήθελα να συμπληρώσω επίσης, πως πολλοί έσπευσαν να πουν πως ο κοντός έσπασε όλα τα ρεκόρ για τον ίδιο λόγο, λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Ωστόσο, τα 4 πρώτα πρωταθλήματα (2004-2007), τα πήρε ανταγωνιζόμενος μεγάλα ονόματα και επιπλέον είναι ίσως ο μοναδικός που έχει καταφέρει να επιδείξει τέτοια διαχρονικότητα στην απόδοση του,σε αντίθεση με τους περισσότερους πρωταθλητές, οι οποίοι είχαν μια σχετικά περιορισμένη περίοδο όπου η καριέρα τους απογειωνόταν και στη συνέχεια είχαν απλά κάποια ξεσπάσματα (π.χ. Sainz, McRae, Burns, Solberg και πολλοί άλλοι) . Λίγο οι συνθήκες, λίγο το ταλέντο του, όλα βοήθησαν να καταφέρει ότι έκανε. Αλλά η τύχη συνήθως είναι με τους καλύτερους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 8 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr