-
Γεια σας, μπορώ να ρωτήσω μία ερώτηση SOS γιατί βρίσκομαι σε αναμένα κάρβουνα; Έχω αδειάσει τα λάδια από το Xsara (TU5JP4) και βγάζοντας το ποτηράκι του φίλτρου, το φίλτρο είναι «κολλημένο» στο καπάκι που ξεβιδώνεις. Δεν έχει το «καλαμάκι» που το στηρίζει και το ποτηράκι του φίλτρου δεν αδειάζει.
Στην αρχή νόμισα ότι μου έχουν στείλει λάθος φίλτρο, ή ότι στην προηγούμενη αλλαγή του έβαλαν αυτό που δεν έχει το «καλαμάκι». Με τα πολλά, ψάρεψα το «καλαμάκι» από τον βούρκο. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω ψαρέψει και το λαστιχάκι! Θα κατέβω να δω που είναι και αυτό.
Πώς σας ακούγονται όλα αυτά;
Να βάλω το καινούργιο φίλτρο μέσα στον βούρκο; Θα πρέπει να το σφηνώσω στο καπάκι και μετά να το βιδώσω; Εγώ απλώς θα το έβαζα με το καλαμάκι προς τα κάτω μέχρι να κουμπώσει στην βάση και μετά θα βίδωνα το καπάκι. Τώρα αυτό το σπασμένο βγήκε περίεργα αλλά μπορεί να το έκανε επειδή είναι σπασμένο. Θα δω τι γίνεται και με το λαστιχάκι του φίλτρου αλλά υποψιάζομαι ότι αυτό πάει κάπου εξωτερικά στις βόλτες που έχει το ποτηράκι.
Το άλλο είναι η τάπα του κάρτερ. Έχει δύο ροδέλες, η μία είναι τελειώμενη, ζήτημα εάν έχει μείνει το 1/3 της, και η άλλη είναι καινούργια. Ροδέλα δεν έχω να του αλλάξω, οπότε πάμε παρακάτω με τις ίδιες. Του είχαν βάλει και ελάχιστη ταινία τεφλόν. Να το κλείσω όπως είναι και να το παρακαλουθήσω;
Να σημειώσω ότι επειδή μου έστειλαν φίλτρο λαδιού που ήταν επιστροφή από άλλον πελάτη και το είχε πιάσει με βρώμικα χέρια, μου έχουν στείλει και δεύτερο φίλτρο χωρίς να έχω επιστρέψει το προηγούμενο. Θα του βάλω το «βρώμικο» το οποίο δείχνει να είναι πιο ποιοτικό και είναι και τριών μηνών νεώτερο (10/12 σε σχέση με 7/12).
Τα λάδια πάλι είναι κάτι απλά Α3Β3 που πήρα από το supermarket για να το κυκλοφορήσω τις επόμενες 2 εβδομάδες που θα περάσει από ΚΤΕΟ. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι μπορώ να το τρέξω σε αυτή την αλλαγή απλώς και μόνο για να καθαρίσει η μούργα και μετά να την ξανακάνω εάν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα είτε με το φίλτρο είτε με την τάπα.
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
-
Το λαστιχάκι περιμετρικά πάει, όπως είπες. Βάλε του λίγο καθαρό λάδι με το δάχτυλο πριν το περάσεις και σφίξεις.
Ροδέλα την παλιά βάλε, αυτήν που είναι σε καλή κατάσταση. Παρε την σπίτι και ζέστανε την στην φλόγα της κουζίνας μέχρι να πυρωσει και άσε την να κρυώσει μόνη της. Καθάρισε την επιφανειακά με λίγο γυαλοχαρτο και είσαι έτοιμος.
Όσο αφορά το φίλτρο και το παπαράκι του, δεν μπορώ βα4σε βοηθήσω. Υπάρχουν δύο είδη, δες στο servicebox ποιοφ φοράει κανονικά το δικό σου αμάξι.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ευχαριστώ πολύ!
Το βρήκα το λαστιχάκι πάνω στο καπάκι. Καινούργιο μοιάζει, αλλά θα το αλλάξω. Το έχω καθαρίσει εξωτερικά με το λάδι και είναι όλο λαδωμένο. Μέσα δεν το καθαρίζω, ούτε το μεταλλικό ποτηράκι. Έφυγε το περισσότερο λάδι αλλά έχει μείνει λίγο ακόμη λόγω της κλίσης που έχει. Οπότε φαντάζομαι έτσι είναι η διαδικασία, βάζεις το καινούργιο φίλτρο μέσα στα υπολοίματα του παλιού λαδιού.
Την ροδέλα δεν θα την ζεστάνω. Είναι πραγματικά καινούργια, δεν έχει αφήσει βίδωμα πάνω της. Φαντάζομαι το ζέσταμα είναι για να ισιώσει. Απλώς θα καθαρίσω το σπείρωμα από τις βρωμιες και θα την βιδώσω. Ακόμη βγάζει κάτι σταγόνες, οπότε σκέφτομαι να την αφήσω ανοικτή όλο το βράδυ αφου δεν τα κατάφερα σήμερα. Πάντως με εντυπωσίασε με το πόσο πολύ σπείρωμα έχει η βίδα, όπως και το καπάκι του φίλτρου.
Το φίλτρο είναι με το «καλαμάκι», γιατί σύμφωνα με τον κωδικό, έτσι βγαίνει μέχρι τον 6/2004 και το δικό μου έχει βγάλει άδεια τον 9/2003.
http://www.carparts4less.co.uk/cp4l/c/C ... c0a&000231
-
Με το ζέσταμα ξαναμαλακώνει, με την πίεση στο σφίξιμο σκληραίνει.
-
Α μάλιστα, αυτή τώρα κάνει τέλεια επαφή και σκέφτομαι να την αφήσω όπως είναι αφού είναι άθικτη/καινούργια. Συν ότι δεν έχουμε υγραέριο στο σπίτι. Η ροδέλα δεν βγήκε πάνω στην βίδα αλλά είχε παραμείνει στο κάρτερ. Στην αρχή νόμιζα ότι είχε μόνο την τελειωμένη και το τεφλόν, αλλά τελικά την βρήκα καταλάθος καθώς καθάριζα το τεφλόν από το κάρτερ. Τόσο η ροδέλα, όσο και η βίδα του κάρτερ, έχουν ακόμη το χρυσό χρώμα πάνω τους.
Τώρα το έχω αφήσει ανοικτό να στραγγίσει ότι άλλο είναι να βγάλει και το πρωί θα τα ξαναβιδώσω όλα μαζί. Έχει μία ελάχιστη κλίση το γκαράζ προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (ουσιαστικά το αυτοκίνητο θέλει προσπάθεια για να κυλήσει προς τα πίσω), αλλά δεν νομίζω να έχει κρατήσει τίποτα εκεί. Θα το σπρώξω λίγο το πρωί προς τα πίσω και θα δω εάν στάζει.
-
Ερμ, το φίλτρο δεν θέλει να μπει στο πλαστικό καπάκι. Και τα δύο φίλτρα για την ακρίβεια.
Πώς γίνεται η αλλαγή του φίλτρου; Το βάζουμε στο πλαστικό που ξεβιδώνει, κάνει κλικ και το βιδώνουμε στο μεταλλικό ποτηράκι βάση; Το καλαμάκι δεν πρέπει να είναι προς το μεταλλικό ποτηράκι; Έτσι το προηγούμενο, αλλά ήταν και σπασμένο.
Τα φίλτρα που έχω είναι made in Germany Hamburg αλλά μοιάζουν για κινέζικα. Το παλιό φίλτρο έχει φάει κακοποίηση για να μπει και έχει αφήσει σημάδια και στις δύο πλευρές, στην επαφή με το πλαστικό καπάκι και το μεταλλικό ποτηράκι.
Το φίλτρο δεν μπορώ να το πιέσω για να μπει γιατί είναι χαρτί και δεν μου δίνει κάποιο πιάσιμο.
Τι κάνω λάθος; Όντως θέλει κακοποίηση για να το αλλάξεις;
ΥΓ Γερμανικά ανταλλακτικά σε γαλλικό αυτοκίνητο ... και μετά χαλάνε τα γαλλικά!
-
Εδώ πέρα έχω κολλήσει. Το φίλτρο δεν θέλει να μπει στο πλαστικό καπάκι.
Είναι σαν έχει επιπλέον πλαστικό και στις δύο άκρες του.
TU5JP4 Oil filter and canister by apavinpatras, on Flickr -
Ο χρήστης apav έγραψε:
Εδώ πέρα έχω κολλήσει. Το φίλτρο δεν θέλει να μπει στο πλαστικό καπάκι.Είναι σαν έχει επιπλέον πλαστικό και στις δύο άκρες του.
TU5JP4 Oil filter and canister by apavinpatras, on FlickrΜήπως πρέπει να τα ευθυγραμμίσεις;
http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-20 ... fk0qrd.gif(δεν ξέρω αν είναι το σωστο,μια ιδέα ρίχνω)
-
Πρέπει να έχεις δίκιο! Τρέχω να το ξαναδώ πριν αρχίσω τις δοκιμές με το μαχαιρί.
Το παλιό φίλτρο όντως έχει τις γραμμές γύρω γύρω στο πλαστικό αλλά έχει και ένα «σπασμένο» κομμάτι το οποίο θα πρέπει να είναι όπως λες για να το ευθυγραμμίσεις.
Πάω να τα φέρω πάνω και θα δω τι γίνεται στο δικό μου που δεν έχει το παραμικρό σημάδι.
-
Το «ευθυγράμμισα»! Το πίεσα να το βάλω στραβά, μόνο το μισό, και όταν άρχισε να ζορίζεται, το σήκωσα προς τα επάνω και μπήκε με πίεση. Πώς σας φαίνεται; Δεν έκανε κλικ αλλά είναι εφαρμοστό. Όσο και να το πιέζω, δεν πάει άλλο μέσα. 1εκ. προεξέχει όπως δείχνει και στην φωτογραφία του 206. Να το βιδώσω αφού βάλω λάδι στο λαστιχάκι; Υπάρχει περίπτωση να μην έχει μπει σωστά και να μπλοκάρει την ροή του λαδιού;
Στο μεταλλικό ποτηράκι έχει μείνει λίγο παλιό λάδι αλλά δεν θέλω να βάλω τίποτα εκεί μέσα γιατί αφήνει χνούδι. Το πλαστικό καπάκι το καθάρισα έτσι αλλά δεν άφησε παρά ελάχιστο χνούδι. Στο μεταλλικό ποτηράκι δεν βλέπεις που πάει η έξοδος του λαδιού και δεν θέλω να χαλάσω τίποτα εκεί μέσα γιατί η κεντρική γραμμή του λαδιού είναι εκτεθιμένη.
Πάω να κλείσω την τάπα του κάρτερ και να βάλω και τα πράγματα σε σειρά. Αυτό που λέγαμε νωρίτερα με την ροδέλα της τάπας και να την ζεστάνω, είναι υποχρεωτικό; Η ροδέλα είναι μεγαλύτερη από την βίδα, αλλά φαντάζομαι ότι το μαλάκωμα της έχει να κάνει με το πάτημα που θα κάνει όταν βιδώσω την τάπα. Θα πάω να το κοιτάξω μόλις ξανασταματήσει η βροχή.
Επειδή το αυτοκίνητο το είχαμε «αποθηκεύεσει» πριν 2 μήνες και είναι με αναμένο το λαμπάκι της βενζίνης, δεν μπορώ να του βάλω μπροστά και να το αφήσω να δουλέψει για λίγο για να δω τι γίνεται. Θα το αφήσω κανά λεπτό το πολύ πολύ μέχρι να ανοίξω την πόρτα και θα το βγάλω κατευθείαν στην εθνική για βενζίνη. Πιστεύω ότι εάν το λάδι δεν κυκλοφορεί, θα ανάψει το λαμπάκι αμέσως. Είναι κάτι λιγότερο από 10χλμ να πάμε για βενζίνη και εάν όλα πάνε καλά, θα το πάμε πιο κάτω να ξεσκουριάσει και να φορτίσει η μπαταρία.
TU5JP4 Oil filter fitted by apavinpatras, on Flickr
TU5JP4 Oil filter fitted by apavinpatras, on Flickr -
Τελευταία ερώτηση: Υπάρχει περίπτωση να προσπαθώ να του βάλω το λάθος φίλτρο;
Στο Citroen Service αυτό το φίλτρο δείχνει στην φωτογραφία.
TU5JP4 Oil filter by apavinpatras, on FlickrΣτην πόρτα του οδηγού το αυτοκόλλητο αρχίζει από “09303”.
Ο τύπος με τα ανταλλακτικά επιμένει ότι πρέπει να του βάλω το παλιό με το καλαμάκι που δείχνει και στην φωτογραφία. Αυτό που του έβγαλα είναι ίδιο σε διαστάσεις. Το ότι δεν μπήκε εύκολα όπως βγήκε το παλιό, το αποδίδω σε καλύτερη ποιότητα του παλιού.
Καμία ιδέα;
-
We are back on business!
Έγινε και δοκιμή ~120χλμ, δουλεύει όπως πριν, ίδιες ενδείξεις, ίδια φασαρία-τρακτέρ, κλπ, κλπ.
Τελευταία χλμ τα είχε κάνει όλα με λογικές ταχύτητες αλλά με 5η, είτε σε επαρχιακό, είτε γύρω από την πόλη, όλα σε χιόνι και χώμα, και στο βενζινάδικο έγραψε 5.92lt/100χλμ.
Θα της κλείσουμε ΚΤΕΟ μεθαύριο και την επόμενη εβδομάδα ελπίζουμε να επιβιώσει τις δοκιμασίες.
-
Το ξέρω οτι ειμαι άκυρος εδω, και οτι εχω να γράψω κάτι δεκαετίες... αλλα αν κανεις απο εσάς χρειάζετε κατι απο τα κάτωθη, ή γνωρίζεται κανέναν που να χρειάζεται κατι θα το εκτιμούσα να το μεταφέρατε.
http://www.car.gr/parts/view/3637125/ (ζάντες saxo vts)
http://www.car.gr/parts/view/3637180/ (Άξονες BX)
http://www.car.gr/parts/view/3637059/ (Μοτέρ Saxo VTS) -
εχω ενα XANTHIA μοντελο 1994 με 90000 km ΑΥΞΟΜΕΙΏΝΟΝΤΕ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΧΩ ΕΛΑΞΗ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ
-
-
http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dl ... z2ShVzALyA
http://www.autoblog.gr/2013/05/12/citro ... ne-models/
**Η Citroen σχεδιάζει την ανανέωση των C-μοντέλων της
**Η Citroen ανακοίνωσε τα πλάνα της για την περαιτέρω διάκριση των μοντέλων της από αυτά της Peugeot, με την ανανεωμένη σειρά C, τα μοντέλα της οποίας θα παρουσιαστούν το δεύτερο μισό του 2014. Η νέα σειρά φέρεται να προσελκύει πελάτες που ενδιαφέρονται για απλούστερα και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Γαλλικής εταιρίας, Frederic Banzet.
Συνέχισε:
Η ιδέα είναι να προσελκύσουμε διαφορετικούς πελάτες και να προσπαθήσουμε να περιορίσουμε ή να εξαλείψουμε τον “βανδαλισμό” μεταξύ των δυο εμπορικών σημάτων του Group. Είναι αλήθεια ότι η σειρά DS απευθύνεται σε μια αγορά όπου μπορείτε να βρείτε την πλειοψηφία των premium πελατών. Θέλουμε να έχουμε μια εξέλιξη των C μοντέλων που θα εξακολουθούν να έχουν ένα πολύ δυνατό σχέδιο με αρκετά ριζοσπαστικές επιλογές και νέα χαρακτηριστικά.
Δε σχεδιάζουμε τα αυτοκίνητα να έχουν τελική 250 χλμ/ώρα στην εθνική οδό, κάτι που σημαίνει θα υπάρχει απλοποίηση της γκάμα κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων. Αλλά η προστιθέμενη αξία των μοντέλων θα έρχεται αλλού, μέσω της ικανότητας για τον πελάτη για να προσαρμόσει το αυτοκίνητό του με έξυπνες συσκευές, όπως μια μεγάλη οθόνη αφής. Θέλουμε, επίσης, ένα πολύ ανταγωνιστικό κόστος ιδιοκτησίας.
Απόδειξη αυτού είναι η έκδοση παραγωγής του Ε3, το οποίο θα είναι εμπνευσμένο από το C-Cactus Concpet, με δοθείσα έμφαση στο σχεδιασμό, αλλά σε αντίθεση με τη C-line, το Ε3 θα τοποθετείται σαφώς χαμηλότερα, ενώ θα εξακολουθεί να είναι πιο upmarket από τα αυτοκίνητα, όπως το Dacia Logan και Sandero.
-
Μάλλον θα έπρεπε να δείχνουν και την φάτσα του προεδρου του ΔΣ την ώρα που τα λέει αυτα! Μελαγχόλησα ...
-
Πληροφορίες για Citroen C4 1.6 hdi. Τιμές, πακέτα, τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας, ποιότητα, πακέτα, εκπτώσεις (το αμάξι θα αγοραστεί με απόσυρση). Τα πάντα γενικά
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Θα πεταξει τη mercedes..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θα πεταξει τη mercedes..ΟΧΙ.&-
Οικογενειακή φίλη θα πάει να το κλείσει αυτή την βδομάδα και με ρωτάει. Έστειλε για καρφίτσες ένα Renault 9 Μετά απο 30 χρόνια. Πές αλλιώς θα προτείνω Toyota
CITROËN FORUM