Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 13
    • 14
    • 4 / 14
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    272
    3444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Ο χρήστης harlek έγραψε:
      Η συμπίεση σίγουρα το εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει απότομα. Όμως συμπίεση σε ακίνητο μοτέρ δεν υφίσταται λόγω διαρροών. Η ακινητοποίηση του αυτοκινήτου στην κατηφόρα οφείλεται στα ελατήρια βαλβίδων και σε στατικές τριβές, η αντίσταση των οποίων ενισχύεται λόγω του υποπολλαπλασιασμού στο σασμάν.
      Προφανώς υπάρχει διάσταση απόψεων. Δεν υπάρχει πιθανότητα αλλά ούτε και λόγος να συμφωνήσουμε. Ας κρατήσει ο καθένας την άποψή του!

      αυτο μονος σου το σκεφτικες ή το διαβασες καπου?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Το έχω διαπιστώσει στην πράξη σε μικρά μοτέρ (μοτοσικλετών) και συμφωνεί με τη λογική μου και τις όποιες γνώσεις μου...

        Θέλω για πολλοστή φορά να ξεκαθαρίσω ότι δεν αμφισβητώ την αντίσταση λόγω συμπίεσης, ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ.
        Αυτό που λέω είναι ότι η πλήρης ακινητοποίηση, όταν μπορεί να επιτευχθεί με ταχύτητα στο σασμάν σε κατηφόρα, δεν έχει να κάνει με τη συμπίεση. Ισχυρίζομαι δηλαδή ότι αν εσύ μου σταματήσεις ένα αμάξι χωρίς χειρόφρενο, με πρώτη, σε μια κατηφόρα, εγώ μπορώ να σου βγάλω όλα τα μπουζί και το αμάξι δε θα ξεκινήσει να με πατήσει!

        Αν τώρα έρθει κάποιος από πίσω και του δώσει μία, σίγουρα χωρίς τα μπουζί θα φύγει σα τρελό, ενώ με τα μπουζί πάνω η συμπίεση θα του κόψει ταχύτητα κατά πολύ.

        Όμως δεν θέλω να επανέλθω στο θέμα γιατί αρχίζω να γίνομαι κουραστικός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης harlek έγραψε:
          Το έχω διαπιστώσει στην πράξη σε μικρά μοτέρ (μοτοσικλετών) και συμφωνεί με τη λογική μου και τις όποιες γνώσεις μου...

          Θέλω για πολλοστή φορά να ξεκαθαρίσω ότι δεν αμφισβητώ την αντίσταση λόγω συμπίεσης, ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ.
          Αυτό που λέω είναι ότι η πλήρης ακινητοποίηση, όταν μπορεί να επιτευχθεί με ταχύτητα στο σασμάν σε κατηφόρα, δεν έχει να κάνει με τη συμπίεση. Ισχυρίζομαι δηλαδή ότι αν εσύ μου σταματήσεις ένα αμάξι χωρίς χειρόφρενο, με πρώτη, σε μια κατηφόρα, εγώ μπορώ να σου βγάλω όλα τα μπουζί και το αμάξι δε θα ξεκινήσει να με πατήσει!

          Αν τώρα έρθει κάποιος από πίσω και του δώσει μία, σίγουρα χωρίς τα μπουζί θα φύγει σα τρελό, ενώ με τα μπουζί πάνω η συμπίεση θα του κόψει ταχύτητα κατά πολύ.

          Όμως δεν θέλω να επανέλθω στο θέμα γιατί αρχίζω να γίνομαι κουραστικός.

          μην το δοκιμασεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Έχουμε ξεφύγει αλλά ένα μοτέρ μετατρέπει σε κινητική ενέργεια μόνο το ~30% της ενέργειας καύσης (χονδρικό νούμερο, κάποιοι diesel τα καταφέρνουν καλύτερα). Το υπόλοιπο 60-70% είτε είναι θερμική ακτινοβολία είτε είναι τριβές, και να μην ξεχνάμε και τις τριβές από το σαζμάν. Δεν ξέρω πόσο συμμετέχουν τα ελατήρια των βαλβίδων αλλά οι τριβές παίζουν μεγάλο ρόλο. Το να γυρίσεις έναν κινητήρα χωρίς συμπίεση θέλει αρκετή δύναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tzavaras-dimitris last edited by

              Eχεις δοκιμασει, να γυρισεις ποτε τον εκεντροφορο, σε κυλινδροκεφαλη κομπλε, σε παγκο εργασιας?
              Φανταζεσε τα ελατηρια των βαλβιδων, να συγκρατουν την μαζα ενος οχηματος?
              Τεραστιο λαθος φιλε. Η συμπιεση κρατα, και ενος μονο κυλινδρου.
              Γυριζοντας βεβαια ο κινητηρας, θα ελθει η σειρα αλλου κυλινδρου. Αυτο ομως δεν αρκει.
              Δεν εχουν ολοι οι κυλινδροι, ταυτοχρονα συμπιεση. Λογικο, ετσι?
              Πιο απλα, αφαιρεις τα μπουζι. Με ενα κλειδι, γυριζουμε τον κινητηρα. ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, και ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
              Ακομα πιο απλα. Εχεις σπρωξει ποτε, διχρονη μοτοσυκλετα??

              Φιλικα παντα, και με σεβασμο, στην αποψη σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagnar last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Έχουμε ξεφύγει αλλά ένα μοτέρ μετατρέπει σε κινητική ενέργεια μόνο το ~30% της ενέργειας καύσης (χονδρικό νούμερο, κάποιοι diesel τα καταφέρνουν καλύτερα). Το υπόλοιπο 60-70% είτε είναι θερμική ακτινοβολία είτε είναι τριβές, και να μην ξεχνάμε και τις τριβές από το σαζμάν. Δεν ξέρω πόσο συμμετέχουν τα ελατήρια των βαλβίδων αλλά οι τριβές παίζουν μεγάλο ρόλο. Το να γυρίσεις έναν κινητήρα χωρίς συμπίεση θέλει αρκετή δύναμη.

                Το υπόλοιπο 60-70% πάει κυρίως στα καυσαέρια και στο νερό ψύξης, στις τριβές το πολύ να πηγαίνει κανένα 15%.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                  Το έχω διαπιστώσει στην πράξη σε μικρά μοτέρ (μοτοσικλετών) και συμφωνεί με τη λογική μου και τις όποιες γνώσεις μου...

                  Θέλω για πολλοστή φορά να ξεκαθαρίσω ότι δεν αμφισβητώ την αντίσταση λόγω συμπίεσης, ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ.
                  Αυτό που λέω είναι ότι η πλήρης ακινητοποίηση, όταν μπορεί να επιτευχθεί με ταχύτητα στο σασμάν σε κατηφόρα, δεν έχει να κάνει με τη συμπίεση. Ισχυρίζομαι δηλαδή ότι αν εσύ μου σταματήσεις ένα αμάξι χωρίς χειρόφρενο, με πρώτη, σε μια κατηφόρα, εγώ μπορώ να σου βγάλω όλα τα μπουζί και το αμάξι δε θα ξεκινήσει να με πατήσει!

                  Αν τώρα έρθει κάποιος από πίσω και του δώσει μία, σίγουρα χωρίς τα μπουζί θα φύγει σα τρελό, ενώ με τα μπουζί πάνω η συμπίεση θα του κόψει ταχύτητα κατά πολύ.

                  Όμως δεν θέλω να επανέλθω στο θέμα γιατί αρχίζω να γίνομαι κουραστικός.

                  Πραγματικα ΜΗΝ το δοκιμασεις, η ιστορια ειναι γεματη ανθρωπους που ειτε απο αγνοια ή ξεροκεφαλια, εκαναν την υπερβαση. Μαλακιες κανουμε ολοι, μην κανεις αυτην κανε κατι αλλο πιο διασκεδαστικο.

                  Οπως εγραψαν και παραπανω, οταν αλλαζεις ιμαντα χρονισμου, βγαινουν τα μπουζι για να μπορει ο κινητηρας με ενα κλειδι να περιστραφει 'ελευθερα'. Τα εισαγωγικα εχουν να κανουν με τις τριβες, θελει ενα μικρο ζορι. Αν αντιθετα προσπαθησεις να γυρισεις στροφαλο με κλειδι, χωρις να εχεις βγαλει μπουζι, ενδεχομενως να σου σπασει το χερι γυρνωντας προς τα πισω. Δεν παιζουμε με αυτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harlek last edited by

                    Δε θα το δοκιμάσω φίλοι μου, μην ανησυχείτε! Θα πειραματιζόμουν αν αμφέβαλα για το αποτέλεσμα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                      Πραγματικα ΜΗΝ το δοκιμασεις, η ιστορια ειναι γεματη ανθρωπους που ειτε απο αγνοια ή ξεροκεφαλια, εκαναν την υπερβαση. Μαλακιες κανουμε ολοι, μην κανεις αυτην κανε κατι αλλο πιο διασκεδαστικο.

                      Δε θα το δοκιμάσω φίλοι μου, μην ανησυχείτε! Θα πειραματιζόμουν αν αμφέβαλα για το αποτέλεσμα!

                      Α, θες να πεις οτι εχεις δικιο? Τοτε αλλάζει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harlek last edited by

                        Θα μπορούσα να λυθώ κι εγώ στο γέλιο όταν διαβάζω για ακίνητα πιστόνια που διατηρούν αιώνια μέσα στον κύλινδρο συμπιεσμένο αέρα λες και έχουν στεγανότητα σφραγισμένης κονσέρβας... αλλά δεν το κάνω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης harlek έγραψε:
                          Θα μπορούσα να λυθώ κι εγώ στο γέλιο όταν διαβάζω για ακίνητα πιστόνια που διατηρούν αιώνια μέσα στον κύλινδρο συμπιεσμένο αέρα λες και έχουν στεγανότητα σφραγισμένης κονσέρβας... αλλά δεν το κάνω!

                          πεταει ο γαιδαρος? σιγουρα πεταει. πιστευε οτι θες δικαιωμα σου ειναι, αλλα επειδη η βλακεια εχει και ορια μην το συνεχιζεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Αυτό που σας λέει έχει λογική. Σαφώς ένας κινητήρας 'κλειστός' λόγω συμπίεσης είναι σαν ελατήριο και πολύ δύσκολο και επικίνδυνο να τον γυρίσεις. Αν ήταν όμως η συμπίεση κατά βάση αυτό που κρατά ακίνητο ένα αυτοκίνητο σε κατηφόρα (με σχέση μέσα χωρίς φρένο/χειρόφρενο) θα προχωρούσε αργά αργά στην κατηφόρα, μιας και σταδιακά ο κάθε κύλινδρος θα έχανε συμπίεση από τις απώλειες που φυσιολογικά έχει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              Ο χρήστης harlek έγραψε:
                              Θα μπορούσα να λυθώ κι εγώ στο γέλιο όταν διαβάζω για ακίνητα πιστόνια που διατηρούν αιώνια μέσα στον κύλινδρο συμπιεσμένο αέρα λες και έχουν στεγανότητα σφραγισμένης κονσέρβας... αλλά δεν το κάνω!

                              κανεις δεν ειπε κατι τετοιο.Εαν θες να γελασεις ξαναδιαβασε το ποστ σου με τα 4 κιλα ροπης ενος κινητηρα και τα 4 κιλα ενος ελατηριου βαλβιδων.Αφου ειναι ιδια σιγουρα θα μπορεις να σταματησεις και με το χερι εναν κινητηρα αφου κλεινεις το ελατηριο με τα χερια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                ...ξαναδιαβασε το ποστ σου με τα 4 κιλα ροπης ενος κινητηρα και τα 4 κιλα ενος ελατηριου βαλβιδων.Αφου ειναι ιδια σιγουρα θα μπορεις να σταματησεις και με το χερι εναν κινητηρα αφου κλεινεις το ελατηριο με τα χερια.

                                Μίλησα εγώ ποτέ για συγκεκριμένα κιλά των ελατηρίων; Μάλλον κάτι παρανόησες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                  πεταει ο γαιδαρος? σιγουρα πεταει. πιστευε οτι θες δικαιωμα σου ειναι, αλλα επειδη η βλακεια εχει και ορια μην το συνεχιζεις.

                                  Φίλε Ηλία, είναι λυτρωτικό αυτό το έβδομό σου post, που μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να πιστεύω ό,τι θέλω! Είσαι μεγάλος δημοκράτης. Αν ήσουν και λίγο πιο ευπρεπής, δε θα βλαπτε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                    ...ξαναδιαβασε το ποστ σου με τα 4 κιλα ροπης ενος κινητηρα και τα 4 κιλα ενος ελατηριου βαλβιδων.Αφου ειναι ιδια σιγουρα θα μπορεις να σταματησεις και με το χερι εναν κινητηρα αφου κλεινεις το ελατηριο με τα χερια.

                                    Μίλησα εγώ ποτέ για συγκεκριμένα κιλά των ελατηρίων; Μάλλον κάτι παρανόησες...

                                    οχι δεν μιλησες.....το παρακατω ποιος το εχει γραψει εγω?....

                                    Είπες ότι για να γυρίσεις το στρόφαλο χωρίς μπουζί θες 5-6 κιλά ροπής, που σου φαίνονται λίγα για να κρατήσουν το αμάξι στην κατηφόρα. Εγώ σου λεώ ότι είναι και λιγότερα, ας πούμε 4.
                                    4 κιλά ροπής στο στρόφαλο είναι το 1/3 της μέγιστης ροπής ενός 1400αριού! Σου φαίνεται τόσο παράξενο να ανέβει μια νορμάλ ανηφόρα ένα 1400άρι με πρώτη ταχύτητα, χρησιμοποιώντας '1/3 της δύναμής του' (το 1/3 της μέγιστης ροπής του);.

                                    εδω μας συγκρινεις τα 4 κιλα ενος ελατηριου με τα 4 κιλα ροπης ενος κινητηρα για να μας δειξεις ποσο μεγαλη δυναμη εχουν 4 κιλα ή οχι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                      πεταει ο γαιδαρος? σιγουρα πεταει. πιστευε οτι θες δικαιωμα σου ειναι, αλλα επειδη η βλακεια εχει και ορια μην το συνεχιζεις.

                                      Φίλε Ηλία, είναι λυτρωτικό αυτό το έβδομό σου post, που μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να πιστεύω ό,τι θέλω! Είσαι μεγάλος δημοκράτης. Αν ήσουν και λίγο πιο ευπρεπής, δε θα βλαπτε!

                                      ποτε και σε κανεναν δεν απαγορευσα να εχει τις αποψεις του και να τις υποστηριζει με επιχειρηματα και οχι με το τι πιστευει, αυτο απο σενα δεν το ειδα (εκτος αν το επιχειρημα σου ειναι το μηχανακι που ειχες).
                                      αν θεωρεις αγενεια το να με εχει κουρασει η επιμονη στις λανθασμενες αποψεις σου, ναι τοτε ειμαι αγενης.
                                      νομιζω οτι ξεχασες αυτο που ειπες χτες οτι δεν θα ξαναασχοληθεις, κανε τουλαχιστον πραξη τα δικα σου τα λογια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                        Δε θα το δοκιμάσω φίλοι μου, μην ανησυχείτε! Θα πειραματιζόμουν αν αμφέβαλα για το αποτέλεσμα!

                                        Αλλαξα γνωμη... ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harlek last edited by

                                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                          Είπες ότι για να γυρίσεις το στρόφαλο χωρίς μπουζί θες 5-6 κιλά ροπής, που σου φαίνονται λίγα για να κρατήσουν το αμάξι στην κατηφόρα. Εγώ σου λεώ ότι είναι και λιγότερα, ας πούμε 4.
                                          4 κιλά ροπής στο στρόφαλο είναι το 1/3 της μέγιστης ροπής ενός 1400αριού! Σου φαίνεται τόσο παράξενο να ανέβει μια νορμάλ ανηφόρα ένα 1400άρι με πρώτη ταχύτητα, χρησιμοποιώντας '1/3 της δύναμής του' (το 1/3 της μέγιστης ροπής του);.

                                          εδω μας συγκρινεις τα 4 κιλα ενος ελατηριου με τα 4 κιλα ροπης ενος κινητηρα για να μας δειξεις ποσο μεγαλη δυναμη εχουν 4 κιλα ή οχι?

                                          Δε βλέπω να μίλησα πουθενά για 4 κιλά ελατηρίου. Μιλάω πάντα για κιλά ροπής (χιλιογραμμόμετρα) στο στρόφαλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                            ποτε και σε κανεναν δεν απαγορευσα να εχει τις αποψεις του και να τις υποστηριζει με επιχειρηματα και οχι με το τι πιστευει, αυτο απο σενα δεν το ειδα

                                            Έχεις δίκιο. Άλλωστε τα δικά σου επιχειρήματα ('μην το δοκιμάσεις', 'η βλακεία έχει όρια') είναι ακλόνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 4 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr