-
Είδατε τη διαφήμιση με το Land Cruiser, τη γέφυρα και το γκρεμό?
Αυτό το αυτοκίνητο μάλλον είναι ό,τι καλύτερο για παγο-καταστάσεις!
(και γενικά για εκεί που η ασφαλέστερη λύση θα ήταν ένας γάιδαρος) -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Είδατε τη διαφήμιση με το Land Cruiser, τη γέφυρα και το γκρεμό?
Αυτό το αυτοκίνητο μάλλον είναι ό,τι καλύτερο για παγο-καταστάσεις!
(και γενικά για εκεί που η ασφαλέστερη λύση θα ήταν ένας γάιδαρος)Πολύ καλό στο χιόνι... στον πάγο και εκεί μιλάνε τα λάστιχα!!!!!!!
Αν έχει καλό λάστιχο ή χιονολάστιχο είσαι πολύ καλά αν έχεις λάστιχο για πιο on καταστάσεις και έχει πάνω από 15,000 χλμ με το ίδο σετ μπορεί να έχεις πρόβλημα και ίσως μεγαλύτερο σε μερικές περιπτώσεις λόγω αυξημένου βάρους (Νόμοι φυσικής και βαρύτητας)......
Υπάρχουν πολλοί που την πατάνε και με τζιπάρες κυρίως λόγω άγνοιας, υπερκτίμηση δυνατοτήτων και φθαρμένων ελαστικών..... Στις ΗΠΑ πχ που είναι πιο πολλοί οι τζιπάδες υπάρχουν αρκετά συμβάντα!!!! -
υπάρχει και ΚΙΤ με ερπύστριες για το Κρούζερ!!! Άλλα κόλπα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
υπάρχει και ΚΙΤ με ερπύστριες για το Κρούζερ!!!Ταξί 3! Ο γνωστός γάλλος ταρίφας με Peugeot 406 και ερπύστριες κατεβαίνει τις πλαγιές των Άλπεων!!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
υπάρχει και ΚΙΤ με ερπύστριες για το Κρούζερ!!! Άλλα κόλπα!και είναι τρομερό από ότι έχω ακούσει........... πάει και στην άσφαλτο!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
την προηγουμενη εβδομαδα ανεβηκα αυθημερον Παρνασσο, πραγματικα σου σπαει τα νευρα σε δρομο με παγο κατω η συνεχης εισοδος του αντισπιν με το ασταματητο ''κοψιμο'' του κινητηρα (λοξιγγας το επιασε ), οποτε προτεινω αυτο που εκανα, αντισπιν σε θεση off και πιο συνετη οδηγηση.
.........Ολα τα ASR επεμβαινουν στην μηχανη ή στα φρενα;Εχω την εντυπωση οτι στο PUNTO επεμβαινουν στα φρενα,δηλαδη φρεναρουν τον τροχο που χανει προσφυση,χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος.Εκτος αν υπαρχουν διαβαθμισεις δηλαδη στην αρχη επεμβαινει στα φρενα και μετα στην μηχανη,πρεπει να κοιταξω το manual.
-
Ολα τα συστήματα είτε αντισπίν είτε esp χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του abs για την ενεργοποίηση τους.Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση βλάβης του abs τότε όλα τα υπόλοιπα βγαίνουν εκτός λειτουργίας.Το αντίστροφο βέβαια δεν ισχύει καθώς το esp απενεργοποιείται ενώ το abs παραμένει πάντα σε λειτουργία.Πάντως όλα τα συστήματα παρουσία πάγου πρέπει να απενεργοποιούνται καθώς 'τρελαίνονται' στην προσπάθεια τους να επέμβουν στην δυναμική του αυτοκινήτου . π.χ το esp προσπαθεί μάταια να επαναφέρει ένα αυτοκίνητο που ολισθαίνει στον πάγο ή το χιόνι καθώς δίνει εντολή για φρενάρισμα ενός τροχού αλλά αυτό δεν συμβαίνει ποτέ επειδή το abs δεν επιτρέπει στον συγκεκριμένο τροχό να μπλοκάρει ώστε να επανέρθει το αυτοκίνητο.Στο στεγνό και στο βρεγμένο φυσικά τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά ,πεδία ύπαρξης άλλωστε των παραπάνω συστημάτων ασφάλειας των αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά!
Να κάνω λοιπόν μια σύνοψη και πείτε αν τα λέω σωστά:
Για την εκκίνηση, απενεργοποιούμε το αντι-σπιν (ή το ESP, αν έχει ESP, αφού το 'πακέτο' του ESP περιλαμβάνει και το αντι-σπιν), έτσι ώστε να μπορέσει το αυτοκίνητο να σπινάρει και να ξεκινήσει.
Στις μικρές ταχύτητες, είναι προαιρετική η απενεργοποίηση. (ίσως γιατί πάλι θα χρειαστεί να σπινάρει σε πολύ μικρή ταχύτητα?)
Στις μεγάλες ταχύτητες, είναι απαγορευτική η απενεργοποίηση.Μια ένσταση μόνο,για κάτι που δε βλέπω να σχολίασε κανείς:
Λες :μεγάλες ταχύτητες. Ε,δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να κινηθεί γμε μεγάλη ταχύτητα σε παγωμένο δρόμο (για χιονισμένο το συζητάμε...). Με τέτοια ταχύτητα δεν έχει σημασία αν τα ηλεκτρονικά είναι στο on ή το off. Εκεί μόνο λάστιχα με καρφιά σε σώζουν... Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν με το πάτημα ενός κουμπιού. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
υπάρχει και ΚΙΤ με ερπύστριες για το Κρούζερ!!! Άλλα κόλπα!http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_T ... rawler.htm
ESP σε παγωμένο δρόμο