-
1.Στην Πάτρα πολύ συχνά βρέχει.
2.Οι Ελληνικοί δρόμοι γλυστρούν ακόμα και στεγνοί.
3.Η Μ3 είναι πολύ δυνατή και πισωκίνητη
4.Η Μ3 δε σε κάνει από μόνη της οδηγό.1 + 2 + 3 + 4 => Τα Sub και τα Mitsu θα συνεχίσουν να του τη μπαίνουν.
-
Και, στην τελική, τα Scooby και τα Evo μόνο κουβάδες δεν είναι. Ενσωματώνουν εξαιρετικά υψηλή τεχνολογία κάτω από τα καπώ τους και έχουν διακριθεί πολλάκις σε αγώνες (χωρίς ΠΟΤΕ να χρειαστεί ούτε να αποχωρήσουν ντροπιασμένα ούτε να διασυρθούν από τον ανταγωνισμό, ιδίως σε θέματα αξιοπιστίας... Τα μοτέρ της Μ-Β στη McLaren σπανίως βγάζανε ολόκληρο τον αγώνα). Το μόνο που μπορεί κανείς να τους καταλογίσει είναι ότι είναι άσχημα σε εμφάνιση. Αυτός όμως που παίρνει ένα Evo ή ένα Scooby μάλλον δεν δίνει δεκάρα για κάτι τέτοιο, παρά μόνον τον ενδιαφέρει η αποτελεσματικότητα.
-
Η μέση σελίδα εκτροπής από το αρχικό θέμα είναι η 4η-5η
Φοβερή κατάσταση! Ξεκινάς να μιλάς για τη C160 (τραγωδία αν γίνει...) και καταλήγεις να σχολιάζεις τους τρόπους αναπαραγωγής των κολεόπτερων..!!...
-
Εμ, που να το φανταζόμουνα κι εγώ ο έρμος όταν ρωτούσα για την C160
που στο κάτω-κάτω με αφήνει παγερά αδιάφορο, ακόμα κι αν κόστιζε τα
μισά λεφτά. Άντε και C130 με 90 ίππους και 26.000 ευρώ: η ονομασία θα
δημιουργήσει ρίγη συγκίνησης.Όχι ότι δε μου αρέσουν οι Mercedes απλώς έχω προτίμηση σε παλιότερα
της μοντέλα, αυτά που έφτιαχνε η ΒΙΑΜΑΞ από το 77 ως το 83, 6κύλινδρα
χωρίς τούρμπο με 170 ως 190 ίππους.Α! ξέχασα να ρωτήσω sirbasil, το ΚΟΗ σου ήταν νέου τύπου με GR;
Στείλε αν θες λεπτομέρειες, φυσικά όχι εδώ, στο σωστό thread. -
Δεν τις πήρα ακόμη, ακόμη τις χάρτινες έχω!
-
Έχασα αρκετές σελίδες...
Το συμπέρασμα ποιό είναι?
Clio - C160: X ή 'άσσος' ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Έχασα αρκετές σελίδες...Το συμπέρασμα ποιό είναι?
Clio - C160: X ή 'άσσος' ?
Σε ευθεία ή στροφές?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Έχασα αρκετές σελίδες...
Το συμπέρασμα ποιό είναι?
Clio - C160: X ή 'άσσος' ?
Σε ευθεία ή στροφές?
Σε....νίκελ
-
Α, σε νίκελ είναι στάνταρ διπλό, εκτός αν ο κάτοχος του Clio είναι κάγκουρας και βάλει τις SoCal Custom 'αισθητικής' χρωμέ ζάντες (ΜΠΛΙΑΧ). Από εκεί κι έπειτα, ακόμα και Punto Sporting είναι καλύτερη (και πιο τίμια) πρόταση απ'την C160.
Mercedes C160 SportCoupe