Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα μεταχειρισμενου σπορ 1.4 - 1.6 cc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα μεταχειρισμενου σπορ 1.4 - 1.6 cc
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    102
    302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης panakk87 έγραψε:

      Φίλε μου θα σου πρότεινα να δεις κάτι σε Mito, όπως αυτή εδώ που φαίνεται ευκαιρία με τέτοια τιμή. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3596600/
      Κουκλάρα, στο σωστό χρώμα, με κατανάλωση λογική για την ιπποδύναμή της αν την πηγαίνεις κανονικά (155 άλογα), και πιο σπορ από τα προαναφερθέντα. Αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το Grande Punto στο οποίο και βασίζεται ενώ η διαφορά τιμής είναι μικρή. Άσε που από άποψη αξιοπιστίας έχει βγει μια χαρά, σε αντίθεση με τις προκαταλήψεις έναντι ιταλικών (για μένα άδικες) και σε αντίθεση με τα πρώτα Golf GT που είχαν προβλήματα με τα λάδια όπως και τα καινούρια Polo GTI τώρα...

      Φίλε Τάσο αρκετά ικανοποιητικό μου φαίνεται το mito (σχεδίαση ,δύναμη,αξιοπιστία) αλλά δν ξερω τι παίζει γενικά με την καταναλωση του τι παίζει μεσα στην πόλη κυρίως + το ότι δν μου αρέσει το εσωτερικό του πολυ τουλάχιστον απο τις φωτό.
      Γενική ερώτηση προς όλους : υπάρχει κάποιο gt ,ας πούμε, που να μην καεί πολυ είτε λάδια είτε βενζίνες σε 1.4-1.6cc ?
      Οι τιμές του 10lt/100km εμένα μου φαίνεται αρκετό ...

      Σιγά μην καίει η μιτο 10/100 χαζομαρες τους Τάσου ειναι αυτά
      Το γκολφ γτ εχει ανάλογης κατανάλωση με την μιτο με την διάφορα οτι βγάζει πολλά προβλήματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasos96 last edited by

        Μια φορά είπα αυτό που άκουσα. Και μάλιστα κάτι που δεν απέχει και πολύ από τις μετρήσεις περιοδικών όπως το Drive (όχι παπαριές τύπου autotriti). Και από τότε κάθε φορά που αναφέρω τη Mito μου ''χτυπάς'' ότι λέω χαζομάρες κλπ... Δηλαδή άμα αναφέρω την 13αρα diesel θα με ειρωνεύεσαι ακόμα??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fatal last edited by

          Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
            Μια φορά είπα αυτό που άκουσα. Και μάλιστα κάτι που δεν απέχει και πολύ από τις μετρήσεις περιοδικών όπως το Drive (όχι παπαριές τύπου autotriti). Και από τότε κάθε φορά που αναφέρω τη Mito μου ''χτυπάς'' ότι λέω χαζομάρες κλπ... Δηλαδή άμα αναφέρω την 13αρα diesel θα με ειρωνεύεσαι ακόμα??

            Έχεις σοβαρές πηγές δηλαδή ε;

            Για την ντίζελ τι έχεις ακούσει ;;

            Ο άνθρωπος ζητάει ρεαλιστικά νούμερα ,μέσης χρήσης και όχι νούμερα βγαλμένη απο άλλη πραγματικότητα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης fatal έγραψε:
              Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.

              Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fatal last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.

                Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του

                Ε ναι ας πουμε αν λετε οτι σας κατεβει, θα καταληξει σε πολλα συμπερασματα, Μονστερακο.

                Τερμα το Offtopic.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης fatal έγραψε:

                  Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.

                  Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του

                  Ε ναι ας πουμε αν λετε οτι σας κατεβει, θα καταληξει σε πολλα συμπερασματα, Μονστερακο.

                  Τερμα το Offtopic.

                  Η σύνταξη σου ειναι ΓΤΠ, φτιαξε την και τα ξαναλέμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    fatal last edited by

                    Μαλιστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panakk87 last edited by

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                      καλησπερα σε ολους στο φορουμ !
                      καλως σας βρηκα !!

                      1. golf gt 170 hp 1400cc μοντελο 2006-07 ( **καλη καταναλωση ~>

                      πλάκα κάνεις σε αυτό έτσι; Θα σου καίει πολύ παραπάνω ειδικά με την χρήση που θέλεις να του κάνεις! Μέση 12,5 είχε στο 4τ τεστ του 2006!!!
                      Αν θέλεις να με ακούσεις έτσι και πας σε γκολφ πάρε το 122! Μια χαρά πάει, καίει λιγότερο από τα μεγαλύτερα αδέρφια του, χαλάει και σπανιότερα σε σχέση με αυτά ενώ μεταπωλείται και ευκολότερα!
                      Προσωπικά δεν θα έπαιρνα πάλι γκολφ( * ) αφού το είχες ήδη! Βαριέσαι να βλέπεις το ίδιο συνέχεια!
                      Να ξέρεις πάντως ότι τα γρήγορα αυτοκίνητα συνεπάγονται συνήθως και ανάλογη χρήση από τους ιδιοκτήτες που τα πουλάνε! Πιθανόν λοιπόν να χρειαστεί χρήματα και για να το φέρεις στην κατάσταση που θέλεις πέραν του μπάτζετ που έχεις ορίσει! Ευκαιρίες σίγουρα υπάρχουν όμως υπάρχουν και πολλά φαγωμένα που πάνω στην ...πώρωση για την αγορά αυτοκινήτου ενδεχομένως να μην προσέξεις!
                      Μεγάλη προσοχή και έλεγχο από πρόσωπα που ξέρουν σε ότι επιλέξεις πριν το αγοράσεις!
                      Σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή!!!

                      ( * ) Για την ακρίβεια δεν θα έπαιρνα ποτέ γκολφ αλλά λέμε τώρα!

                      Το 122 ναι μπορεί να πηγαίνει καλα αλλά δν έχει τον σπορ χαρακτήρα του gt (ζάντες ,εξατμιση , και απο ότι διαβάζω φρένα και αναρτήσεις) μ´αρεσει πιο πολυ το gt ..τώρα για τα έξοδα βενζίνες λάδια , service και ασφάλεια ειναι πολυ παραπάνω απο το 122 η 140;
                      Το ότι ειναι απο μεσα το ίδιο κατα μεγάλο βαθμό με αυτό που είχα 2004 ναι ειναι ενα θέμα ,όμως οι χώροι ειναι οι πιο άνετοι που έχω δει σε αμαξι της κατηγορίας όπως και το Α3 επίσης ..
                      Σε ότι πάρω φίλε θα το δοκιμάσω πρώτα με ενα θείο μου που ειναι μηχανικός έχει συνεργείο και άρα υποθέτω ότι ξέρει τι να κοιτάξει πριν την αγορα ..ωστόσο έχει ιδιαίτερη προτίμηση στα Γερμανικά ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panakk87 last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                        Σε χαλαρούς ρυθμούς αστικών και επαρχιακων καίει περισσότερο απο το 2λιτρο γκολφ γτι που ειναι
                        600cc more
                        45hp more
                        Μια κατηγορία πάνω

                        Το 2λιτρο να υποθεσω έχει περισσότερα κόστη ;
                        Τι καταναλωση έχει ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Να με συγχωρείς για το σχόλιο όμως ο μηχανικός θείος έχει βασικό λόγο που συμπαθεί τα γερμανικά αυτοκίνητα:
                          του δίνουν μεροκάματο. Με αυτό το πρίσμα θα τα συμπαθούσα και εγώ στη θέση του!
                          Αν ήμουν εσύ θα έκανα ότι σε συμβούλεψε ο vargas!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panakk87 last edited by

                            Ο χρήστης panakk87 έγραψε:

                            Στην αρχή μπορεί και να τρομάξεις αλλά μετά από λίγο ισχύει ότι ποτέ δεν σου φτάνουν τα άλογα.
                            Τα σύγχρονα τούρμπο έχουν την ιδιαιτερότητα ότι βγάζουν πολλή δύναμη από σχετικά χαμηλές στροφές έτσι που μπορείς να κινείσαι πολύ αποτελεσματικά χωρίς πολύ γκάζι.
                            Μια ακόμα ιδιαιτερότητά τους ότι οι τουρμπίνες μπορεί να χαλάσουν και είναι ακριβό σχετικά ανταλλακτικό και ότι καλό είναι αν έχεις γκαζώσει να οδηγήσεις για λίγο ήρεμα ή να περιμένεις πριν σβήσεις.
                            Οι καταναλώσεις που αναφέρεις πώς έχουν προκύψει; Εγώ δεν θα τις πολυεμπιστευόμουνα.
                            Έχεις υπολογίσει τα έξοδα φανερά και κρυφά ιδιοκτησίας οχήματος και είσαι βέβαιος ότι είσαι σε θέση να ανταπεξέλθεις;
                            Τι εννοείς σπορ χαρακτήρα; Να έχει άλογα, να έχει εμφάνιση ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ θα περίμενα να θέλεις κάτι πιο ιδιαίτερο από μια γκαζωμένη έκδοση ενός κοινού μοντέλου. Πχ Σιρόκο και όχι Γκόλφ.
                            Επίσης από μέγεθος πρέπει να σκεφτείς αν θέλεις σούπερ μίνι (207, Punto, Ibiza) ή μικρομεσαίο (Golf, Leon).
                            Γενικά βάλε περιορισμούς στο τί θέλεις και τι δεν θέλεις γιατί υπάρχουν πάρα πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα που μπορεί κάποιος να σου προτείνει. Πχ εγώ θα σου έλεγα Mazda MX5, πλέον τα 7000 αγοράζουν καλό πράμα.
                            Πάντως οτιδήποτε σκεφτείς και πριν το απορρίψεις οδήγησέ το θα δεις πολλές εκπλήξεις θετικές και αρνητικές εκεί που δεν τις περιμένεις.

                            Thanks for the tip για τουρμπο φιλε ! Γενικά τις πραγματικές καταναλωσεις που τις βλέπουμε ; Βρήκα ενα γερμανικό site και εκεί βρήκα καταναλωση για μοντέλο gt 170 απο 7-9 το πολυ για μεσα στην πολη και είχε πολλούς χρήστες
                            Τι εννοείς κρυφά έξοδα ιδιοκτησίας παίζει κατι εδώ ;
                            Καλα αν με βάλεις να διαλέξω το scirocco θα διαλέγα σίγουρα αλλά το μπατζετ δν το επιτρέπει
                            Ναι ίσως πρέπει να πάρω κανα φιλαράκι και να τα δω απο κοντά ,όμως δυστυχώς δν βρίσκω κάποιο gt σε αυτα τα λεφτα να το τεσταρω θεσσαλονικη μενω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panakk87 last edited by

                              Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                              Να με συγχωρείς για το σχόλιο όμως ο μηχανικός θείος έχει βασικό λόγο που συμπαθεί τα γερμανικά αυτοκίνητα:
                              του δίνουν μεροκάματο. Με αυτό το πρίσμα θα τα συμπαθούσα και εγώ στη θέση του!
                              Αν ήμουν εσύ θα έκανα ότι σε συμβούλεψε ο vargas!

                              Φιλε δεν καταλαβα τι εννοεις οτι του δινουν μεροκαματο..Δηλαδη αλλα αυτοκινητα οπως Peugeot , fiat δεν του δινουν...?
                              Πιστευω οτι μου προτεινει γερμανικα λογω καλης κατασκευης και αξιοπιστιας ,γιατι και τα 2 προηγουμενα που ειχαμε ( το golf που τρακαρα me 110.000 και μια merceda c180 με 165.000km, το μονο σοβαρο προβλημα που παρασιασαν ηταν ο εγκεφαλος που αλλαξα στο golf και η αντλια βενζινης στο αλλο... ).
                              Ειναι το πιο κοντινο αξιοπιστο ατομο που γνωριζω που μπορει να βοηθησει στην αγορα μεταχειρισμενου...
                              το mx-5 παιδες δεν μου αρεσει καθολου, παλιο μου φαινεται και ξεπερασμενο ασε που δεν εχει και χωρους ετσι πως το βλεπω...
                              αλλα αγγελιες με gt golf στη θεσσαλονικη δεν βλεπω κατω απο 7.500-8000eur

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vargas last edited by

                                Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panakk87 last edited by

                                  Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                  Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .

                                  ναι αυτο εννοουσα οτι δεν μ'αρεσει εμφανισιακα..ωραιο και το SWIFT την απλη εκδοση του 2008 εχω οδηγησει ,αλλα καμια σχεση με το γκολφ που ειχα τοτε ,στον συμπλεκτη ,στις αλλαγες ταχυτητων ,αλλα και στους χωρους .
                                  κατα την γνωμη σου ειναι αξιοπιστο και οικονομικο ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                    Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .

                                    Ποιος δεν καίει , το σουιφτ;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panakk87 last edited by

                                      Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                      Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .

                                      ναι αυτο εννοουσα οτι δεν μ'αρεσει εμφανισιακα..ωραιο και το SWIFT την απλη εκδοση του 2008 εχω οδηγησει ,αλλα καμια σχεση με το γκολφ που ειχα τοτε ,στον συμπλεκτη ,στις αλλαγες ταχυτητων ,αλλα και στους χωρους .
                                      κατα την γνωμη σου ειναι αξιοπιστο και οικονομικο ?
                                      θα ηθελα να εχει και τουρμπο οτι αμαξι και αν διαλεξω
                                      να ρωτησω κατι εδω επειδη ειμαι ασχετος ...τα αυτοκινητα με τουρμπο στα 1.4-1.6 καινε περισσοτερο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα ?
                                      τι πλεονεκτηματα εχει το τουρμπο εντελως αναφορικα ...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Εντελώς αναφορικά θέλεις τουρμπο χωρίς μα ξέρεις τι ειναι ;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vargas last edited by

                                          γυρω στα 8 λιτρα μεση εχει αλλα με υπερβολικη συνεση . Ε δεν μπορεις να τα χεις κ ολα και σπορ , κ γρηγορο (σχετικα) , και να μην καιει και τπτ. Γενικα ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο , εκτος και αν εχει καποιος διαφορετικη αποψη για το swift

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                            γυρω στα 8 λιτρα μεση εχει αλλα με υπερβολικη συνεση . Ε δεν μπορεις να τα χεις κ ολα και σπορ , κ γρηγορο (σχετικα) , και να μην καιει και τπτ. Γενικα ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο , εκτος και αν εχει καποιος διαφορετικη αποψη για το swift

                                            Οδηγώντας το λίγο πάνω απο τον μο γράφει άνετα 9ρια, που μόνο καλό νούμερο δεν το λες... Στην εθνική δε εχει τρεντυ θεμα ειδικά αν αναλογιστεις την κατηγορία του και τα νούμερα που φέρνει ο ανταγωνισμός
                                            Γενικά το συμπαθω πολύ σαν αυτοκίνητο αν και αντί αυτού μάλλον θα διάλεγα το φιέστα σπορτ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr