-
Ο χρήστης panakk87 έγραψε:
Φίλε μου θα σου πρότεινα να δεις κάτι σε Mito, όπως αυτή εδώ που φαίνεται ευκαιρία με τέτοια τιμή. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3596600/
Κουκλάρα, στο σωστό χρώμα, με κατανάλωση λογική για την ιπποδύναμή της αν την πηγαίνεις κανονικά (155 άλογα), και πιο σπορ από τα προαναφερθέντα. Αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το Grande Punto στο οποίο και βασίζεται ενώ η διαφορά τιμής είναι μικρή. Άσε που από άποψη αξιοπιστίας έχει βγει μια χαρά, σε αντίθεση με τις προκαταλήψεις έναντι ιταλικών (για μένα άδικες) και σε αντίθεση με τα πρώτα Golf GT που είχαν προβλήματα με τα λάδια όπως και τα καινούρια Polo GTI τώρα...Φίλε Τάσο αρκετά ικανοποιητικό μου φαίνεται το mito (σχεδίαση ,δύναμη,αξιοπιστία) αλλά δν ξερω τι παίζει γενικά με την καταναλωση του τι παίζει μεσα στην πόλη κυρίως + το ότι δν μου αρέσει το εσωτερικό του πολυ τουλάχιστον απο τις φωτό.
Γενική ερώτηση προς όλους : υπάρχει κάποιο gt ,ας πούμε, που να μην καεί πολυ είτε λάδια είτε βενζίνες σε 1.4-1.6cc ?
Οι τιμές του 10lt/100km εμένα μου φαίνεται αρκετό ...Σιγά μην καίει η μιτο 10/100 χαζομαρες τους Τάσου ειναι αυτά
Το γκολφ γτ εχει ανάλογης κατανάλωση με την μιτο με την διάφορα οτι βγάζει πολλά προβλήματα -
Μια φορά είπα αυτό που άκουσα. Και μάλιστα κάτι που δεν απέχει και πολύ από τις μετρήσεις περιοδικών όπως το Drive (όχι παπαριές τύπου autotriti). Και από τότε κάθε φορά που αναφέρω τη Mito μου ''χτυπάς'' ότι λέω χαζομάρες κλπ... Δηλαδή άμα αναφέρω την 13αρα diesel θα με ειρωνεύεσαι ακόμα??
-
Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Μια φορά είπα αυτό που άκουσα. Και μάλιστα κάτι που δεν απέχει και πολύ από τις μετρήσεις περιοδικών όπως το Drive (όχι παπαριές τύπου autotriti). Και από τότε κάθε φορά που αναφέρω τη Mito μου ''χτυπάς'' ότι λέω χαζομάρες κλπ... Δηλαδή άμα αναφέρω την 13αρα diesel θα με ειρωνεύεσαι ακόμα??Έχεις σοβαρές πηγές δηλαδή ε;
Για την ντίζελ τι έχεις ακούσει ;;
Ο άνθρωπος ζητάει ρεαλιστικά νούμερα ,μέσης χρήσης και όχι νούμερα βγαλμένη απο άλλη πραγματικότητα
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.
Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του
Ε ναι ας πουμε αν λετε οτι σας κατεβει, θα καταληξει σε πολλα συμπερασματα, Μονστερακο.
Τερμα το Offtopic.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Πανε οδηγησε τα, παρε οποιο σου αρεσει και οποιο σε βολευει, και ασε τους αλλους να τραγουδαν.
Βεβι εδώ μπήκε μα ρωτήσει 2-3 πραγματα παραπάνω... Την εξυπνάδα οδήγησε τα και κρίνει την ήξερε και μόνος του
Ε ναι ας πουμε αν λετε οτι σας κατεβει, θα καταληξει σε πολλα συμπερασματα, Μονστερακο.
Τερμα το Offtopic.
Η σύνταξη σου ειναι ΓΤΠ, φτιαξε την και τα ξαναλέμε
-
Μαλιστα.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
καλησπερα σε ολους στο φορουμ !
καλως σας βρηκα !!- golf gt 170 hp 1400cc μοντελο 2006-07 ( **καλη καταναλωση ~>
πλάκα κάνεις σε αυτό έτσι; Θα σου καίει πολύ παραπάνω ειδικά με την χρήση που θέλεις να του κάνεις! Μέση 12,5 είχε στο 4τ τεστ του 2006!!!
Αν θέλεις να με ακούσεις έτσι και πας σε γκολφ πάρε το 122! Μια χαρά πάει, καίει λιγότερο από τα μεγαλύτερα αδέρφια του, χαλάει και σπανιότερα σε σχέση με αυτά ενώ μεταπωλείται και ευκολότερα!
Προσωπικά δεν θα έπαιρνα πάλι γκολφ( * ) αφού το είχες ήδη! Βαριέσαι να βλέπεις το ίδιο συνέχεια!
Να ξέρεις πάντως ότι τα γρήγορα αυτοκίνητα συνεπάγονται συνήθως και ανάλογη χρήση από τους ιδιοκτήτες που τα πουλάνε! Πιθανόν λοιπόν να χρειαστεί χρήματα και για να το φέρεις στην κατάσταση που θέλεις πέραν του μπάτζετ που έχεις ορίσει! Ευκαιρίες σίγουρα υπάρχουν όμως υπάρχουν και πολλά φαγωμένα που πάνω στην ...πώρωση για την αγορά αυτοκινήτου ενδεχομένως να μην προσέξεις!
Μεγάλη προσοχή και έλεγχο από πρόσωπα που ξέρουν σε ότι επιλέξεις πριν το αγοράσεις!
Σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή!!!( * ) Για την ακρίβεια δεν θα έπαιρνα ποτέ γκολφ αλλά λέμε τώρα!
Το 122 ναι μπορεί να πηγαίνει καλα αλλά δν έχει τον σπορ χαρακτήρα του gt (ζάντες ,εξατμιση , και απο ότι διαβάζω φρένα και αναρτήσεις) μ´αρεσει πιο πολυ το gt ..τώρα για τα έξοδα βενζίνες λάδια , service και ασφάλεια ειναι πολυ παραπάνω απο το 122 η 140;
Το ότι ειναι απο μεσα το ίδιο κατα μεγάλο βαθμό με αυτό που είχα 2004 ναι ειναι ενα θέμα ,όμως οι χώροι ειναι οι πιο άνετοι που έχω δει σε αμαξι της κατηγορίας όπως και το Α3 επίσης ..
Σε ότι πάρω φίλε θα το δοκιμάσω πρώτα με ενα θείο μου που ειναι μηχανικός έχει συνεργείο και άρα υποθέτω ότι ξέρει τι να κοιτάξει πριν την αγορα ..ωστόσο έχει ιδιαίτερη προτίμηση στα Γερμανικά .. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σε χαλαρούς ρυθμούς αστικών και επαρχιακων καίει περισσότερο απο το 2λιτρο γκολφ γτι που ειναι
600cc more
45hp more
Μια κατηγορία πάνωΤο 2λιτρο να υποθεσω έχει περισσότερα κόστη ;
Τι καταναλωση έχει ; -
Να με συγχωρείς για το σχόλιο όμως ο μηχανικός θείος έχει βασικό λόγο που συμπαθεί τα γερμανικά αυτοκίνητα:
του δίνουν μεροκάματο. Με αυτό το πρίσμα θα τα συμπαθούσα και εγώ στη θέση του!
Αν ήμουν εσύ θα έκανα ότι σε συμβούλεψε ο vargas! -
Ο χρήστης panakk87 έγραψε:
Στην αρχή μπορεί και να τρομάξεις αλλά μετά από λίγο ισχύει ότι ποτέ δεν σου φτάνουν τα άλογα.
Τα σύγχρονα τούρμπο έχουν την ιδιαιτερότητα ότι βγάζουν πολλή δύναμη από σχετικά χαμηλές στροφές έτσι που μπορείς να κινείσαι πολύ αποτελεσματικά χωρίς πολύ γκάζι.
Μια ακόμα ιδιαιτερότητά τους ότι οι τουρμπίνες μπορεί να χαλάσουν και είναι ακριβό σχετικά ανταλλακτικό και ότι καλό είναι αν έχεις γκαζώσει να οδηγήσεις για λίγο ήρεμα ή να περιμένεις πριν σβήσεις.
Οι καταναλώσεις που αναφέρεις πώς έχουν προκύψει; Εγώ δεν θα τις πολυεμπιστευόμουνα.
Έχεις υπολογίσει τα έξοδα φανερά και κρυφά ιδιοκτησίας οχήματος και είσαι βέβαιος ότι είσαι σε θέση να ανταπεξέλθεις;
Τι εννοείς σπορ χαρακτήρα; Να έχει άλογα, να έχει εμφάνιση ή κάτι άλλο; Γιατί εγώ θα περίμενα να θέλεις κάτι πιο ιδιαίτερο από μια γκαζωμένη έκδοση ενός κοινού μοντέλου. Πχ Σιρόκο και όχι Γκόλφ.
Επίσης από μέγεθος πρέπει να σκεφτείς αν θέλεις σούπερ μίνι (207, Punto, Ibiza) ή μικρομεσαίο (Golf, Leon).
Γενικά βάλε περιορισμούς στο τί θέλεις και τι δεν θέλεις γιατί υπάρχουν πάρα πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα που μπορεί κάποιος να σου προτείνει. Πχ εγώ θα σου έλεγα Mazda MX5, πλέον τα 7000 αγοράζουν καλό πράμα.
Πάντως οτιδήποτε σκεφτείς και πριν το απορρίψεις οδήγησέ το θα δεις πολλές εκπλήξεις θετικές και αρνητικές εκεί που δεν τις περιμένεις.Thanks for the tip για τουρμπο φιλε ! Γενικά τις πραγματικές καταναλωσεις που τις βλέπουμε ; Βρήκα ενα γερμανικό site και εκεί βρήκα καταναλωση για μοντέλο gt 170 απο 7-9 το πολυ για μεσα στην πολη και είχε πολλούς χρήστες
Τι εννοείς κρυφά έξοδα ιδιοκτησίας παίζει κατι εδώ ;
Καλα αν με βάλεις να διαλέξω το scirocco θα διαλέγα σίγουρα αλλά το μπατζετ δν το επιτρέπει
Ναι ίσως πρέπει να πάρω κανα φιλαράκι και να τα δω απο κοντά ,όμως δυστυχώς δν βρίσκω κάποιο gt σε αυτα τα λεφτα να το τεσταρω θεσσαλονικη μενω... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Να με συγχωρείς για το σχόλιο όμως ο μηχανικός θείος έχει βασικό λόγο που συμπαθεί τα γερμανικά αυτοκίνητα:
του δίνουν μεροκάματο. Με αυτό το πρίσμα θα τα συμπαθούσα και εγώ στη θέση του!
Αν ήμουν εσύ θα έκανα ότι σε συμβούλεψε ο vargas!Φιλε δεν καταλαβα τι εννοεις οτι του δινουν μεροκαματο..Δηλαδη αλλα αυτοκινητα οπως Peugeot , fiat δεν του δινουν...?
Πιστευω οτι μου προτεινει γερμανικα λογω καλης κατασκευης και αξιοπιστιας ,γιατι και τα 2 προηγουμενα που ειχαμε ( το golf που τρακαρα me 110.000 και μια merceda c180 με 165.000km, το μονο σοβαρο προβλημα που παρασιασαν ηταν ο εγκεφαλος που αλλαξα στο golf και η αντλια βενζινης στο αλλο... ).
Ειναι το πιο κοντινο αξιοπιστο ατομο που γνωριζω που μπορει να βοηθησει στην αγορα μεταχειρισμενου...
το mx-5 παιδες δεν μου αρεσει καθολου, παλιο μου φαινεται και ξεπερασμενο ασε που δεν εχει και χωρους ετσι πως το βλεπω...
αλλα αγγελιες με gt golf στη θεσσαλονικη δεν βλεπω κατω απο 7.500-8000eur -
Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .ναι αυτο εννοουσα οτι δεν μ'αρεσει εμφανισιακα..ωραιο και το SWIFT την απλη εκδοση του 2008 εχω οδηγησει ,αλλα καμια σχεση με το γκολφ που ειχα τοτε ,στον συμπλεκτη ,στις αλλαγες ταχυτητων ,αλλα και στους χωρους .
κατα την γνωμη σου ειναι αξιοπιστο και οικονομικο ? -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .Ποιος δεν καίει , το σουιφτ;;
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Το mx-5 ειναι ενα κλασικο σπορ αυτοκινητο που δεν ζηταει πολλα. Μπορεις να πεις οτι δεν σ αρεσει αισθητικα αυτο να το δεχτω , αλλα ουτε παλιο ειναι ουτε ξεπερασμενο. Το swift sport γτ δεν σ αρεσει ? σχετικα γρηγορο σπορ χωρις να καιει υπερβολικα με χωρους .ναι αυτο εννοουσα οτι δεν μ'αρεσει εμφανισιακα..ωραιο και το SWIFT την απλη εκδοση του 2008 εχω οδηγησει ,αλλα καμια σχεση με το γκολφ που ειχα τοτε ,στον συμπλεκτη ,στις αλλαγες ταχυτητων ,αλλα και στους χωρους .
κατα την γνωμη σου ειναι αξιοπιστο και οικονομικο ?
θα ηθελα να εχει και τουρμπο οτι αμαξι και αν διαλεξω
να ρωτησω κατι εδω επειδη ειμαι ασχετος ...τα αυτοκινητα με τουρμπο στα 1.4-1.6 καινε περισσοτερο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα ?
τι πλεονεκτηματα εχει το τουρμπο εντελως αναφορικα ...? -
Εντελώς αναφορικά θέλεις τουρμπο χωρίς μα ξέρεις τι ειναι ;;
-
γυρω στα 8 λιτρα μεση εχει αλλα με υπερβολικη συνεση . Ε δεν μπορεις να τα χεις κ ολα και σπορ , κ γρηγορο (σχετικα) , και να μην καιει και τπτ. Γενικα ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο , εκτος και αν εχει καποιος διαφορετικη αποψη για το swift
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
γυρω στα 8 λιτρα μεση εχει αλλα με υπερβολικη συνεση . Ε δεν μπορεις να τα χεις κ ολα και σπορ , κ γρηγορο (σχετικα) , και να μην καιει και τπτ. Γενικα ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο , εκτος και αν εχει καποιος διαφορετικη αποψη για το swiftΟδηγώντας το λίγο πάνω απο τον μο γράφει άνετα 9ρια, που μόνο καλό νούμερο δεν το λες... Στην εθνική δε εχει τρεντυ θεμα ειδικά αν αναλογιστεις την κατηγορία του και τα νούμερα που φέρνει ο ανταγωνισμός
Γενικά το συμπαθω πολύ σαν αυτοκίνητο αν και αντί αυτού μάλλον θα διάλεγα το φιέστα σπορτ
αγορα μεταχειρισμενου σπορ 1.4 - 1.6 cc