-
Η δικιά μου εμπειρία από μία E200 Kompr. Mod/99 ή Mod/00 το ίδιο λέει:
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ, και σε καμία περίπτωση αντάξια των >50.000 που κόστισε του ιδιοκτήτη. (που παρεπιπτόντως είχε και το κόλλημα, 'άμα σκάσω ΕΓΩ μύτη με τη Mercedes θα πάθουν όλοι').Η δημοσιογραφική 156 GTA και το S3/210 PS ήταν κλάσεις ανώτερα, αλλά ξέχασα, δεν είχαν ΤΟ σηματάκι...
Δεν πιστεύω ότι όλες οι Mercedes είναι για τα μπάζα.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Η δικιά μου εμπειρία από μία E200 Kompr. Mod/99 ή Mod/00 το ίδιο λέει:
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ, και σε καμία περίπτωση αντάξια των >50.000 που κόστισε του ιδιοκτήτη. (που παρεπιπτόντως είχε και το κόλλημα, 'άμα σκάσω ΕΓΩ μύτη με τη Mercedes θα πάθουν όλοι').Η δημοσιογραφική 156 GTA και το S3/210 PS ήταν κλάσεις ανώτερα, αλλά ξέχασα, δεν είχαν ΤΟ σηματάκι...
Δεν πιστεύω ότι όλες οι Mercedes είναι για τα μπάζα.
Περίμενες να ναι καλύτερη;Εδώ δεν έχουν καταφέρει να κάνουν σπορτίφ την SLK!την Ε περίμενες;Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει γρήγορα είναι προσπέρασμα σε χρόνο dt...Το σηματάκι δημιουργεί κόμπλεξ σε αρκετούς...
-
Παρακαλώ να λείπουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Η δικιά μου εμπειρία από μία E200 Kompr. Mod/99 ή Mod/00 το ίδιο λέει:
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ, και σε καμία περίπτωση αντάξια των >50.000 που κόστισε του ιδιοκτήτη. (που παρεπιπτόντως είχε και το κόλλημα, 'άμα σκάσω ΕΓΩ μύτη με τη Mercedes θα πάθουν όλοι').Η δημοσιογραφική 156 GTA και το S3/210 PS ήταν κλάσεις ανώτερα, αλλά ξέχασα, δεν είχαν ΤΟ σηματάκι...
Δεν πιστεύω ότι όλες οι Mercedes είναι για τα μπάζα.
Τι σχέση έχει η E με την 156 GTA και το S3 ?
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Περίμενες να ναι καλύτερη;Εδώ δεν έχουν καταφέρει να κάνουν σπορτίφ την SLK!την Ε περίμενες;Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει γρήγορα είναι προσπέρασμα σε χρόνο dt...Το σηματάκι δημιουργεί κόμπλεξ σε αρκετούς...Όχι πια! Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος (και ειδικά οι 'κάφροι' με τα γρήγορα μικρά διαβολάκια τους) που δεν χαμπαριάζει από μερσεΝτέ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Παραβλέπεις τον σημαντικότερο παράγοντα:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ
Δηλαδή στην Ελληνική άσφαλτο χρειάζεται 30-35% (~ 20 μέτρα) περισσότερη απόσταση ακινητοποίησης απο τη Γερμανική;
Νομίζω οτι αυτό που σου λέει ο Δημήτρης είναι εμφανές. Άν ισχύει η παραπάνω πρόταση, τότε αντίστοιχη αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος θα είχε και ένα Clio σε σχέση με τη Γερμανική άσφαλτο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
.....
Και ναι, προτιμώ το Clio, γιατί σε όλους τους τομείς μου έδειξε ότι άξιζε τα 12.500 ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Μου έδωσε αυτά που περίμενα. Και όταν αποφασίσω να δώσω 40.000-50.000 ευρώ, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου δείχνει σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (κράτημα, οδικη συμπεριφορά, φρένα, επιδόσεις, άνεση, ποιότητα, εμφάνιση, αξιοπιστία) ότι τα λεφτά που έδωσα πιάσανε τόπο.
...Kαι επειδή προσπαθώ να καταλάβω τη λογική και τα γούστα σου, επέτρψέ μου σε παρακαλώ να ρωτήσω πιο αυτοκίνητο θα έπερνες με 50,000 ευρο το οποίο να είναι και άνετο για ταξίδια άν έχεις οικογένεια και όσο το δυνατόν περισσότερο πολυτελές (δεν πρέπει να αγνοείς οτι πολλοι αναζητούν την πολυτέλεια)
Υπάρχουν δεκάδες λύσεις, αλλά θα ήθελα να ξέρω εσύ τι θα έπερνες -
Το Clio θέλει 47,2 μέτρα (συγκριτική δοκιμή 4Τ) για να ακινητοποιηθεί από τα 100 στην ελληνική άσφαλτο. Το Ibiza θέλει (ίδια δοκιμή) 42,5.
Η δε 147 1.6 με το υπερευαίσθητο ABS ήθελε 52,5 μέτρα (δοκιμή Drive, συγκριτική με Corolla και Golf IV) και είχε δεχθεί δριμεία κριτική, η οποία διατυπώθηκε και σ'αυτό το φόρουμ.
Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο της Alfa στα Χανιά (τον κ. Μελάκη) γι'αυτό, μου είπε ότι έχουν θέσει το ερώτημα στο εργοστάσιο και η απάντηση ήταν 'φτιάξτε τους δρόμους σας'.
Τι να κάνουμε; Έχουμε δρόμους στους οποίους θες 5-10 μέτρα παραπάνω για να σταματήσεις.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
.....
Και ναι, προτιμώ το Clio, γιατί σε όλους τους τομείς μου έδειξε ότι άξιζε τα 12.500 ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Μου έδωσε αυτά που περίμενα. Και όταν αποφασίσω να δώσω 40.000-50.000 ευρώ, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου δείχνει σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (κράτημα, οδικη συμπεριφορά, φρένα, επιδόσεις, άνεση, ποιότητα, εμφάνιση, αξιοπιστία) ότι τα λεφτά που έδωσα πιάσανε τόπο.
...Kαι επειδή προσπαθώ να καταλάβω τη λογική και τα γούστα σου, επέτρψέ μου σε παρακαλώ να ρωτήσω πιο αυτοκίνητο θα έπερνες με 50,000 ευρο το οποίο να είναι και άνετο για ταξίδια άν έχεις οικογένεια και όσο το δυνατόν περισσότερο πολυτελές (δεν πρέπει να αγνοείς οτι πολλοι αναζητούν την πολυτέλεια)
Υπάρχουν δεκάδες λύσεις, αλλά θα ήθελα να ξέρω εσύ τι θα έπερνεςΜάλλον την τρίλιτρη C5 ή, αν θέλω ντε και καλά 'λιμουζινέ' αμάξωμα, Lancia Thesis 2.0 T Emblema (ξέρω, πολλοί την κράζουν για τη σχεδίασή της, αλλά εμένα μου φαίνεται πραγματικά ξεχωριστή).
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Τι σχέση έχει η E με την 156 GTA και το S3 ?Η αλήθεια είναι ότι η σχέση δεν είναι προφανής.
Έχει να κάνει με τον όρο 'αυτοκίνητο'.
Αν θέλεις χώρους ατελείωτους και λίγο δύναμη, μπορείς κάλλιστα να βρεις αυτοκίνητα με κόστος μικρότερο από 50.000.Αλλά, ίσως και επιρρεασμένος από τον ιδιοκτήτη που διεκδικούσε και τον τίτλο του 'γρήγορου' -ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ-, αυτό το αυτοκίνητο δεν έκανε.
Δεν έκανε γιατί δεν ήταν sport & fast enough, δεν έκανε γιατί τα δερμάτινα καθίσματα είχαν μηδενική πλευρική στήριξη (και γλυστρούσες πάνω τους σε κάθε στροφή), δεν έκανε γιατί ήταν μαλακό κλπ...
Αυτό για το οποίο ίσως να έκανε ήταν η χρήση του ως ΤΑΞΙ. Πραγματικά, μία ήπια βόλτα θα μου άρεσε σαν περιστασιακός επιβάτης.
Την 156 GTA και το S3/210 τα ανέφερα ενδεικτικά γιατί -κατά την ταπεινή μου άποψη- είναι πιο τίμια από την Ε/200Κ και γιατί έχω μπει μέσα (και στα δύο), για βόλτα ανάλογη της βόλτας της Ε/200Κ. Και το S3/210 ήταν και πιο φτηνό.
Υπάρχουν και πιο φτηνά και πιθανόν ακόμα πιο τίμια... Για να μην αναφέρουμε τα sti κλπ...
-
Μίλησες για δημοσιογραφικό αυτοκίνητο. Είσαι σε κάποιο περιοδικό;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μίλησες για δημοσιογραφικό αυτοκίνητο. Είσαι σε κάποιο περιοδικό;Όχι, απλά γνωρίζω ένα δημοσιογράφο (ήταν στη Δημόσια τηλεόραση και έχω δει και άρθρο του σε περιοδικό και εφημερίδα). Η 156 GTA ήταν εκείνη η κόκκινη που είχε δοθεί για δοκιμή στους δημοσιογράφους. Πριν την κάνει ένα τεστ μέχρι την Κεντρική Ελλάδα είχα πάει βόλτα... : ))
-
Να κάνω και μία διόρθωση για την E/200, το κόστος ήταν κοντά στα 60.000. [είπα να μην την αδικήσω και μειώσω την ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ αξία της κατά ~10.000 (3.407.500 ΔΡΧ. για να μην ξεχνιόμαστε)].
-
Όχι πια! Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος (και ειδικά οι 'κάφροι' με τα γρήγορα μικρά διαβολάκια τους) που δεν χαμπαριάζει από μερσεΝτέ.[/quote]Πάντως μια και μιλάμε για συμπεριφορές κατόχων Μerc έχετε προσέξει οτι οι οδηγοί συμπεριφέρονται ανάλογα με το τι οδηγούν;Οι συγκεκριμένοι (όχι όλοι-προς Θεού!!) είναι εκνευριστικοί όταν μιλούν στο κινητό και θεωρούν οτι το τηλεφώνημα είναι όσο επείγον, που πρέπει να τους περιμένουμε στην ουρά!!!πάνε μες στη μέση με...30 και θεωρούν (ξαναλέω-αυτοί οι λίγοι, όχι όλοι) οτι ένα άστρο δε κάνει ποτέ στην άκρη...Επίσης θέλω να πω κάτι που είναι λίγο εκτός τόπικ, αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ!!!θα πάρω κλειδί...
-
Επίσης, βρίσκω γελοία τη στάση τους 'τι λε ρε; Ποιος είσαι εσύ με το ιταλογαλλοϊαπωνικό κουβαδάκι που θα κριτικάρεις το αστέρι'; Είναι απολύτως εντάξει να τα χώσουμε σ'όποια μάρκα θέλουμε, εκτός από μερσεντέ και φάου-βε, σύμφωνα με τη 'λογική' τους. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους homo hellinoamericanus, που, ακόμη κι αν οι ίδιοι οδηγούν Ευρωπαϊκά ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα, υπερασπίζονται με λύσσα τα αμερικάνικα εκτρώματα, τα οποία προκρίνουν μάλιστα έναντι αυτών που ΕΚΕΙΝΟΙ επέλεξαν ως καλύτερα για τις απαιτήσεις τους!
-
Ώρες ώρες είναι να απορεί κανείς που η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να προοδεύσει...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ώρες ώρες είναι να απορεί κανείς που η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να προοδεύσει...Πριν από τρεις μήνες περίπου είμαι στο Συγκοινωνιών της Πάτρας και ακούω ένα τύπο 20 μέτρα πιο πέρα να μιλάει ή μάλλον να γκαρίζει στο κινητό 'Ναι ρε, το Μ3 πήρα (όποιος σέβεται την αυτοκίνηση λέει Η Μ3).Καλό είναι.Του βγαλα και τον κόφτη-στο διαφορικό ενεργεί(;;;).Τι εννοείς τι το χρειάζομαι χωρίς κόφτη;Καλά είσαι σοβαρός;θα χω τους κουβάδες τους γιαπωνέζικους με τα σουμπαρού να με περνάνε και εγώ θα πηγαίνω μόνο με 250;'
Το κακό είναι οτι είχε πάρει αυτοκινητάρα αλλιώς θα του τα χωνα...Δε πιστεύοω οτι είναι ο κανόνας, αλλά κρίμα που υπάρχουν τέτοιοι τύποι που έχουν τα φράγκα να πάρουν τέτοια εργαλεία μόνο για τη μόστρα, χωρίς να αναγνωρίζουν ούτε τους γιαπωνέζικους κουβάδες (ήμαρτον!) ούτε το δικό τους σε τελική ανάλυση... -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Ώρες ώρες είναι να απορεί κανείς που η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να προοδεύσει...
Πριν από τρεις μήνες περίπου είμαι στο Συγκοινωνιών της Πάτρας και ακούω ένα τύπο 20 μέτρα πιο πέρα να μιλάει ή μάλλον να γκαρίζει στο κινητό 'Ναι ρε, το Μ3 πήρα (όποιος σέβεται την αυτοκίνηση λέει Η Μ3).Καλό είναι.Του βγαλα και τον κόφτη-στο διαφορικό ενεργεί(;;;).Τι εννοείς τι το χρειάζομαι χωρίς κόφτη;Καλά είσαι σοβαρός;θα χω τους κουβάδες τους γιαπωνέζικους με τα σουμπαρού να με περνάνε και εγώ θα πηγαίνω μόνο με 250;'
Το κακό είναι οτι είχε πάρει αυτοκινητάρα αλλιώς θα του τα χωνα...Δε πιστεύοω οτι είναι ο κανόνας, αλλά κρίμα που υπάρχουν τέτοιοι τύποι που έχουν τα φράγκα να πάρουν τέτοια εργαλεία μόνο για τη μόστρα, χωρίς να αναγνωρίζουν ούτε τους γιαπωνέζικους κουβάδες (ήμαρτον!) ούτε το δικό τους σε τελική ανάλυση...εσύ φίλε μου πως θα ένιωθες αν είχες Μ3 και σου παιζαν τα φώτα cinquecento ή Punto στα 250?κουβάδες θα τα ανέβαζες κουβάδες θα τα κατέβαζες.
και που το ξέρεις ότι το πήρε μόνο για τη μόστρα?Αν το παιρνε για μόστρα δεν θα πήγαινε 250 ούτε θα βγαζε τον κόφτη,θα κανε μόνο βόλτες στις καφετέριες και στα club -
εσύ φίλε μου πως θα ένιωθες αν είχες Μ3 και σου παιζαν τα φώτα cinquecento ή Punto στα 250?κουβάδες θα τα ανέβαζες κουβάδες θα τα κατέβαζες.
και που το ξέρεις ότι το πήρε μόνο για τη μόστρα?Αν το παιρνε για μόστρα δεν θα πήγαινε 250 ούτε θα βγαζε τον κόφτη,θα κανε μόνο βόλτες στις καφετέριες και στα club[/quote]Ξέρεις cinque στα 250::: Για χιλιόμετρα μιλάμε...Και αυτός μιλούσε για Σουμπαρού- άλλο τα Πούντο, που και πάλι δύσκολο να φτάνουν εκεί ψηλά...Είμαι ενάντια στον κόφτη, έιναι ξενέρωμα, αλλά οτύπος το λεγε για να το ακούσουμε οι υπόλοιποι...μπορεί να μην τον είχε ξηλώσει...αλλά και πάλι ο τύπος ήταν από τις περιπτώσεις που λες κρίμα το αυτοκίνητο...Σα μ..νάρα με γέρο...Αλλά και με 250 να πήγαινε, και μόνο που έβλεπε τα Σουμπαρού ως κουβάδες...Αν είχα εγώ Μ3 πριν της βγάλω τον κόφτη, θα φρόντιζα να βελτιωθώ και να τα ρίχνω στους άλλους. -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Ξέρεις cinque στα 250::: .υπαρχει ένα Αθηναικό,πολύ δυνατό....
τώρα πως πάει ως εκεί δεν γνωρίζω, το δικό μου στα 160 ήταν έτοιμο να πετάξει
Mercedes C160 SportCoupe