-
καπου είχε παρει το αυτι μου ότι τα cc και γενικά τα cabrio αξιολογούνται διαφορέτικα και πληρώνεις κάποιο επιπλέον φόρο είτε στα τέλη, είτε στην ασφάλεια είτε στην φορολογική δήλωση. ϊσχύει κάτι τέτοιο ή είναι ραδιο-Αρβύλα;
Τις επόμενες ημέρες θα πάω να το δω καλύτερα απο κοντά(αν και είχα ξαναπάει περισυ).
Το Peugeot 206 Quicksilver 2001 έχει πάνω του 58000 χλμ ατρακάριστο και λέω να το δώσω ανταλαγή. Πόσο λέτε να μου το πάρουν απο την αντιπροσωπεία;
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
...μια καλοδιατηρημένη SLK?Και είχα εγώ μια καλή περίπτωση....
ΥΓ Χμμ...δεν πληρώνεις επιπλέον φόρους ή τέλη. Και η ασφάλεια έχει περισσότερο σχέση με την αξία του αυτοκινήτου...
-
Εγώ πιστεύω πως το 1.6 θα σε βολέψει μια χαρά αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερη δύναμη από αυτή που ήδη έχεις στο 1.4.
Αλλιώς εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα για αυτό το 2λιτρο αλλά για ένα -πολιτισμένο- με παραπάνω δύναμη αφού η αγορά έχει καλές προτάσεις (πχ C4 2.0 vts). Αφού θα πληρώνεις τα ίδια τέλη, ασφάλεια κλπ με τα πιο αδύναμα, γιατί να συμβιβαστείς?
-
καπου είχε παρει το αυτι μου ότι τα cc και γενικά τα cabrio αξιολογούνται διαφορέτικα και πληρώνεις κάποιο επιπλέον φόρο είτε στα τέλη, είτε στην ασφάλεια είτε στην φορολογική δήλωση. ϊσχύει κάτι τέτοιο ή είναι ραδιο-Αρβύλα;
Για τα cabrio μόνο ασφάλεια μπορεί να πληρώσεις παραπάνω. Αυτά θα στα πεί καλύτερα η ασφαλιστική εταιρεία.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Εγώ πιστεύω πως το 1.6 θα σε βολέψει μια χαρά αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερη δύναμη από αυτή που ήδη έχεις στο 1.4.Αλλιώς εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα για αυτό το 2λιτρο αλλά για ένα -πολιτισμένο- με παραπάνω δύναμη αφού η αγορά έχει καλές προτάσεις (πχ C4 2.0 vts). Αφού θα πληρώνεις τα ίδια τέλη, ασφάλεια κλπ με τα πιο αδύναμα, γιατί να συμβιβαστείς?
Sorry στραβομάρα, η παραπάνω απάντηση θα πήγαινε στο απλό 307 (όχι το cc)
Τώρα σε ότι αφορά το cc, εγώ θα ήμουν κάθετος να στριμωχτείς λίγο και να πας στο δίλιτρο στο οποίο οι επιδόσεις του είναι (απλά) ικανοποιητικές (πχ 0-100 σε 10.3, 12.7 για το 1.6)
Εντάξει δεν το παίρνεις για κόντρες και 0-100, αλλά και στις ρεπρίζ τα πράγματα θα είναι παρόμοια και δύσκολα στις προσπεράσεις...
Μην ξεχνάς τον παράγοντα βάρος, στα τεχνικά οι 4Τ δίνουν 1.532 για το βασικό δίλιτρο, ενώ για το 1.6 δεν φαντάζομαι με τίποτα να είναι κάτω από 1500. Το βάρος αυτό είναι πολύ για να το κινεί ο 1.6 (σκέψου να είστε δύο άτομα με αποσκευές)... -
Μήπως να αρχίσω και λίγη δίαιτα; χε χε χε
Καλό θα μου κάνει σίγουρα!!1Πως θα γίνει να μου δώσει η Peugeot να κάνω test drive και τα δύο μοντέλα για 48 ώρες; Τυxεχοί μόνο οι OpelAstraκιδες
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν οδηγήσεις ένα αμαξι όποιο κι αν είναι αυτό εστω για μικρό χρονικό διάστημα, δεν μπορεις να καταλάβεις και να καταλήξεις.
Υπάρχει κανένας ασφαλιστής εδω μέσα να μας ενημερώσει για το επιπλέον κόστος στα cabrio;
-
Δεν υπάρχει επιπλέον κόστος στα CC γιατί είναι CC και όχι cabrio.
Η ασφάλεια είναι ανάλογη της αξίας του αυτοκινήτου.
Τέλη και ασφάλεια για το 2.0 είναι σχεδόν διπλάσια από αυτά του 1.6.Το Megane CC είναι πιο γρήγορο στην 1.6 έκδοση.
Έχει καλύτερο αμάξωμα, λιγότερες στρεβλώσεις (5* στο NCAP έναντι 4* για το 307)
Ο μοχλός του 307 που ανοιγοκλείνει την οροφή είναι φτηνιάρης και θα σου μείνει στο χέρι σύντομα. Οι διακόπτες των πίσω παραθύρων είναι κρυμμένοι πίσω από τα χερούλια και πρέπει να στραμπουλήξεις το δάχτυλο να ανοιγοκλείνεις τα παράθυρα.
Αν το οδηγήσεις δύσκολα θα γυρίσεις πίσω στο 307
Ιδέα: πάρε το MCC test drive και πήγαινε στην Peugeot να τα βάλεις δίπλα-δίπλα (ή το ανάποδο)!
Αν πας στο MCC τότε πάρε την έκδοση Dynamique Sport κι όχι την απλή.Το 307 έχει μια ιδιομορφία όταν πιέζεις το χερούλι να ανοίξεις την πόρτα κατεβαίνει το τζάμι. Έτσι αν το πας σε πλυντήριο με μηχάνημα και πέσει νερό με πίεση στο χερούλι ανοίγει το τζάμι και θα μπει νερό μέσα (αυτό το γράφει και το εγχειρίδιο χρήσης και λέει είτε να μην το πάς σε αυτόματο πλυντήριο ή αν το πας να το κλειδώνεις).
Γενικά τα αυτοκίνητα είναι παρόμοια με διαφορές στα σημεία.
Η μεγάλη διαφορά ειναι η οροφή: στα coupe αυτοκίνητα νοιώθεις σαν κλεισμένος σε κουτί ενώ σ' αυτό (MCC) όχι.Γενικά τα CC αυτοκίνητα όπως και τα cabrio θέλουν μπόλικη φροντίδα: καθαρισμός όλων των λάστιχων και πέρασμα με spray σιλικόνης σχεδόν κάθε μήνα (δεν έχουν πλαίσιο κι από την σωστή λειτουργία τους δεν θα έχεις τριγμούς και δεν θα μπάζει νερά). Τουλάχιστον στα CC δεν έχεις να φροντίζεις και την κουκούλα.
Πάντως μην σε τρομάζει: στα 4θέσια CC βάζεις άνετα και 2 παιδιά πίσω - άσε που τρελλαίνονται περισσότερα αυτά και θα σου ζητάνε να το έχεις ανοιχτό συνέχεια...
Καλή επιλογή και καλές βόλτες!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το αυτοκίνητο το πάει ο οδηγός του και όχι ο κινητήρας του... Αν ο οδηγός δεν ξέρει τι του γίνεται και με 10 άλογα θα τρέχει σαν παλαβός... Πίστεψέ με, έχω μπει σε Cinquecento (με 39 άλογα) που ο τύπος το πήγαινε μέσα από τα στενά της πόλης σαν να έτρεχε στο ράλυ Μόντε Κάρλο... Ήταν πολύ πιο επικίνδυνος από εμένα όταν πήγαινα με 190 στην άδεια εθνική...
πότε σε έβαλα στο τσινκουε και το ξέχασα?
πλάκα κάνω......στα στενά παω με 5 -
stardust
Ευχαριστώ για τις πολύ ουσιώδεις παρατηρήσεις σου.
Μάλλον είσαι κάτοχος του MCC και έχεις ψάξει τις διαφορές των δυο CC.Αν σου είναι εύκολο γράψε μου αν παρατήρησες κάτι στραβό στο megane γιατί ειλικρινά μου κίνησε το ενδιαφέρων. Προτιμότερο είναι να σου τα πει κάποιος που τα ξέρει απο πρώτο χέρι, παρά καποιος δημοσιογράφος που το δοκίμασε για να γράψει κάποιο άρθρο. Ξέρετε...συμφέροντα.
Στο megane δεν μου αρεσε ότι ειναι σχετικά λιτό εσωτερικά σε σχεση με το 307.
Αλλά όπως είπες έχει προβάδισμα στην ακαμψία και στο λιγότερο βάρος και τα περισσότερα αλογάκια.Ο μοχλός του 307 που ανοιγοκλείνει την οροφή είναι φτηνιάρης και θα σου μείνει στο χέρι σύντομα.
Αν το χρησιμοποιείς πολύ προσεκτικά θα κρατήσει ή είναι τόσο χαλιά η ποιότητα υλικού του;
-
Costa,
δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Γενικά η πρώτη φουρνιά είχε κάποια προβλήματα με τον μηχανισμό της οροφής αλλά επιδιορθώθηκαν μετά.
Λίγη ιστορία: στην Ελλάδα δεν ξέρω αν ήταν επιλογή του αντιπροσώπου να μην φέρει αυτοκίνητα πρώτης φουρνιάς αλλά έτσι οι παραδόσεις έγιναν πολύ αργά (6-10 μήνες...). Παρ' όλα αυτά κάποια αυτοκίνητα είχαν κάποιο πρόβλημα αλλά νομίζω φτιάχτηκαν. Η ίδια η Renault έχει δώσει οδηγίες κι έχει στείλει γράμματα σε όλους τους ιδιοκτήτες για μικροαλλαγές κι επιδιορθώσεις ώστε να μην παρουσιαστεί το πρόβλημα.Έχεις δίκαιο για το 307cc: το εσωτερικό του είναι πιο πλούσιο από αυτό του MCC.
Για τον διακόπτη της οροφής του 307 ξέρω ότι δεν είχε σωστή τοποθέτηση με αποτέλεσμα να φεύγει από την βάση του αλλά πιστεύω ότι αυτό ίσχυε στην πρώτη φουρνιά και τώρα πια πρέπει να έχει φτιαχτεί (ας είναι καλά το διαδίκτυο γιατί τρώνε πολύ κράξιμο οι εταιρείες).Τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν ίδια με τις εξής διαφορές (μικρές νομίζω):
- πιο όμορφο/αρμονικό εξωτερικό σχήμα για το MCC
- πιο πλούσιο εσωτερικό για το 307cc
- γυάλινη οροφή που δίνει άλλο αέρα στο εσωτερικό για το MCC
- μεγαλύτερο port-baggage για το MCC
- μεγαλύτερος διαθέσιμος χώρος για το 307 με την οροφή ανοιχτή
- πιο στιβαρό αμάξωμα για το MCC
- καλύτερος επιλογέας ταχυτήτων για το MCC
- καλύτερη αίσθηση τιμονιού για το 307
Επίσης νομίζω (απ' όσο έχω διαβάσει εδώ και στο φόρουμ http://www.greekrenaultclub.gr) ότι πρέπει να ψάξεις αρκετά για να βρεις ένα καλό συνεργείο για Renault παρά για Pegeuot.
Προσωπικά από το MCC έχω μείνει ευχαριστημένος γιατί μου αρέσει πολύ στην οδήγηση σε στροφές (γέρνει λίγο κι έχει πολύ καλό κράτημα) - εδώ βοηθά και ο καλός επιλογέας ταχυτήτων. Όσον αφορά την αίσθηση του τιμονιού είναι λίγο περίεργη (είναι ηλεκτρικό) αλλά είναι θέμα συνήθειας - δεν έχω δει διαφορά σε οδήγηση σε στροφές σε σχέση με αυτοκίνητο που το χαρακτηρίζουν κορυφαίο σε αίσθηση (λέγε με Focus).
Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά δες κι αυτό το site (είμαστε αρκετοί έλληνες εκεί) http://www.meganecc.com
Οι 4τροχοί έχουν γράψει και για τα δύο παλιότερα. Επίσης πριν 2 μήνες νομίζω σε συγκριτικό στο Auto und Motor Sport είχαν βγάλει άτυπα νικητή το MCC αλλά με διαφορά 1 μονάδα
Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο!Επομένως δες τα και τα δύο κι αποφάσισε με βάση τι σου αρέσει πιο πολύ κι όχι τι σου λένε (εσυ θα το οδηγείς άλλωστε )
Καλή επιλογή και καλές βόλτες!
-
Pantos gia to megane den exo akousei kai ta kalitera logia. Polla provlimata re afto i renault.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Pantos gia to megane den exo akousei kai ta kalitera logia. Polla provlimata re afto i renault.Έχεις ακούσει/δει ο ίδιος κάτι συγκεκριμένο; Από ιδιοκτήτες; Εδώ στην ελλάδα;
Μου ακούγεται υπερβολικό κι αόριστο.
Peugeot 307 cc ...να το πάρω(?) το κορίτσι...μην το παιδεύω