-
Καλημέρα και καλή χρονιά.
Έχω ένα Ford Ka με Auto Start-Stop που αγοράσθηκε 05/2012 και αντιμετωπίζει πρόβλημα με το Auto Start-Stop.
Συγκεκριμένα, ενώ μέχρι 20 Αυγούστου λειτουργούσε κανονικά, απο εκεί και μετά σταμάτησε και δεν έχει ξαναλειτουργήσει ούτε μια φορά.
Το αυτοκίνητο διανύει κάθε ημέρα αποστάσεις τουλάχιστον 40 km σε γρήγορους δρόμους και σε ώρες με μέση ή ελάχιστη κίνηση.Πηγαίνοντας το στο service του αντιπροσώπου(Οκτώβριος), έλαβα την απάντηση(πριν καν ελεγχθεί το αμάξι) ότι φταίει η θερμοκρασία περιβάλλοντος που είναι υψηλή ή η τάση της μπαταρίας που είναι χαμηλή(όπως είπαν έπρεπε να είναι φορτισμένη πάνω απο 97% για να λειτουργεί το σύστημα). Γενικά η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη, λέγοντας μου ακόμη και ότι θα πρέπει να κάνω πορεία 16 ώρες συνεχόμενες(!) προκειμένου να φορτίσει η μπαταρία και να επανέλθει το σύστημα σε λειτουργί. Το μόνο που μου πρότειναν ήταν να περιμένω 3-4 ώρες εκεί να μου βάλουν τη μπαταρία στο φορτιστή, και να το πάρω. Ωστόσο δεν είχα χρόνο και έφυγα εκνευρισμένος.
Πέρα απο αυτά, εγώ όλο αυτό το διάστημα χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο χωρίς να λειτουργήσει το σύστημα ούτε 1 φορά, και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν το ξαναπήγα για έλεγχο. Μέτρησα την τάση της μπαταρίας τις γιορτές που χρησιμοποιούσα ελάχιστα το αυτοκίνητο, και ήταν 12,56V.
Αυτή η τάση δεν είναι αρκετή προκειμένου να λειτουργήσει το Auto Start-Stop?
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε πορεία, δεν φορτίζει κάποια στιγμή η μπαταρία ώστε να λειτουργήσει το σύστημα όπως έκανε τους πρώτους μήνες?
Εν πάσει περιπτώσει, υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει? -
Καλημέρα και καλή χρονιά.
Έχω ένα Ford Ka με Auto Start-Stop που αγοράσθηκε 05/2012 και αντιμετωπίζει πρόβλημα με το Auto Start-Stop.
Συγκεκριμένα, ενώ μέχρι 20 Αυγούστου λειτουργούσε κανονικά, απο εκεί και μετά σταμάτησε και δεν έχει ξαναλειτουργήσει ούτε μια φορά.
Το αυτοκίνητο διανύει κάθε ημέρα αποστάσεις τουλάχιστον 40 km σε γρήγορους δρόμους και σε ώρες με μέση ή ελάχιστη κίνηση.Πηγαίνοντας το στο service του αντιπροσώπου(Οκτώβριος), έλαβα την απάντηση(πριν καν ελεγχθεί το αμάξι) ότι φταίει η θερμοκρασία περιβάλλοντος που είναι υψηλή ή η τάση της μπαταρίας που είναι χαμηλή(όπως είπαν έπρεπε να είναι φορτισμένη πάνω απο 97% για να λειτουργεί το σύστημα). Γενικά η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη, λέγοντας μου ακόμη και ότι θα πρέπει να κάνω πορεία 16 ώρες συνεχόμενες(!) προκειμένου να φορτίσει η μπαταρία και να επανέλθει το σύστημα σε λειτουργί. Το μόνο που μου πρότειναν ήταν να περιμένω 3-4 ώρες εκεί να μου βάλουν τη μπαταρία στο φορτιστή, και να το πάρω. Ωστόσο δεν είχα χρόνο και έφυγα εκνευρισμένος.
Πέρα απο αυτά, εγώ όλο αυτό το διάστημα χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο χωρίς να λειτουργήσει το σύστημα ούτε 1 φορά, και λόγω έλλειψης χρόνου, δεν το ξαναπήγα για έλεγχο. Μέτρησα την τάση της μπαταρίας τις γιορτές που χρησιμοποιούσα ελάχιστα το αυτοκίνητο, και ήταν 12,56V.
Αυτή η τάση δεν είναι αρκετή προκειμένου να λειτουργήσει το Auto Start-Stop?
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε πορεία, δεν φορτίζει κάποια στιγμή η μπαταρία ώστε να λειτουργήσει το σύστημα όπως έκανε τους πρώτους μήνες?
Εν πάσει περιπτώσει, υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει? -
Για την ιστορία, ήθελα να προσθέσω τα εξής:
Λόγω της απογοήτευσης απο την αντιμετώπιση που είχα την πρώτη φορά που πήγα το Ka στο service της αντιπροσωπείας για το Auto Start-Stop, αποφάσισα να τους το παω στο πρώτο προγραμματισμένο service.
Έτσι, το πήγα πριν λίγες ημέρες, και σχεδόν αμέσως με ενημέρωσαν οτι η μπαταρία είναι χαλασμένη και πρέπει να αντικατασταθεί. Δηλαδή αυτό που τους έλεγα πολύ ευγενικά πριν 6 μήνες... Η μπαταρία αντικαταστάθηκε και το Auto start-stop λειτουργεί κανονικά πλέον.
Παρεπιπτόντως, ήθελα να σημειώσω ότι αντικατέστησαν και ένα σωληνάκι του A/C καθώς έχανε το φρέον.
Επίσης, η εξάτμιση είχε ξεκολλήσει σε ένα σημείο και παρήγγειλαν καινούργια που θα έρθει σε ένα μήνα(!).Όλα καλύπτονται απο την εγγύηση μεν, αλλά δεν μου κάθεται καλά σε ένα αμάξι ενός έτους να προκύπτουν τόσες βλάβες...
-
Ο χρήστης kwnstantinos έγραψε:
Για την ιστορία, ήθελα να προσθέσω τα εξής:Λόγω της απογοήτευσης απο την αντιμετώπιση που είχα την πρώτη φορά που πήγα το Ka στο service της αντιπροσωπείας για το Auto Start-Stop, αποφάσισα να τους το παω στο πρώτο προγραμματισμένο service.
Έτσι, το πήγα πριν λίγες ημέρες, και σχεδόν αμέσως με ενημέρωσαν οτι η μπαταρία είναι χαλασμένη και πρέπει να αντικατασταθεί. Δηλαδή αυτό που τους έλεγα πολύ ευγενικά πριν 6 μήνες... Η μπαταρία αντικαταστάθηκε και το Auto start-stop λειτουργεί κανονικά πλέον.
Παρεπιπτόντως, ήθελα να σημειώσω ότι αντικατέστησαν και ένα σωληνάκι του A/C καθώς έχανε το φρέον.
Επίσης, η εξάτμιση είχε ξεκολλήσει σε ένα σημείο και παρήγγειλαν καινούργια που θα έρθει σε ένα μήνα(!).Όλα καλύπτονται απο την εγγύηση μεν, αλλά δεν μου κάθεται καλά σε ένα αμάξι ενός έτους να προκύπτουν τόσες βλάβες...
το συμαντικο ειναι οτι εν τελοι το προβλημα λυθηκε ενταξει στον καθενα μπορει να πεσει ελατωματικο καινουργιο αμαξι απλα κανε την προσευχη σου να μην εχεις και συνεχεια
-
Ο χρήστης kwnstantinos έγραψε:
Για την ιστορία, ήθελα να προσθέσω τα εξής:Λόγω της απογοήτευσης απο την αντιμετώπιση που είχα την πρώτη φορά που πήγα το Ka στο service της αντιπροσωπείας για το Auto Start-Stop, αποφάσισα να τους το παω στο πρώτο προγραμματισμένο service.
Έτσι, το πήγα πριν λίγες ημέρες, και σχεδόν αμέσως με ενημέρωσαν οτι η μπαταρία είναι χαλασμένη και πρέπει να αντικατασταθεί. Δηλαδή αυτό που τους έλεγα πολύ ευγενικά πριν 6 μήνες... Η μπαταρία αντικαταστάθηκε και το Auto start-stop λειτουργεί κανονικά πλέον.
Παρεπιπτόντως, ήθελα να σημειώσω ότι αντικατέστησαν και ένα σωληνάκι του A/C καθώς έχανε το φρέον.
Επίσης, η εξάτμιση είχε ξεκολλήσει σε ένα σημείο και παρήγγειλαν καινούργια που θα έρθει σε ένα μήνα(!).Όλα καλύπτονται απο την εγγύηση μεν, αλλά δεν μου κάθεται καλά σε ένα αμάξι ενός έτους να προκύπτουν τόσες βλάβες...
Έτσι είναι. Σου δημιουργεί αρνητική ψυχολογία και λες μέσα σου 'τι άλλο θα μου βγάλει;'. Το καινούργιο αυτοκίνητο το παίρνεις για να έχεις κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Έχεις ένα πολύ θετικό πάντως στην περίπτωσή σου. Το αμάξι είναι καινούργιο, το ξέρεις από την αρχή. Δεν είναι όπως στα μεταχειρισμένα που δεν ξέρεις αν είναι τρακαρισμένο, κακοσυντηριμένο κλπ
-
για φαντασου τι εχει να βγαλει απο απο ζημιες και το ηλιθιο συστιμα της vag που θα αποσυμπλεκει τους 2 κυλινδρους για κερδος (μονο κερδος δεν θα ειναι ) καυσιμου 0,2lit/100
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
για φαντασου τι εχει να βγαλει απο απο ζημιες και το ηλιθιο συστιμα της vag που θα αποσυμπλεκει τους 2 κυλινδρους για κερδος (μονο κερδος δεν θα ειναι ) καυσιμου 0,2lit/100Στις αρχές της δεκαετίας του '80 η GM παρουσίαζε αυτοκίνητα που ήταν το ένα χειρότερο από το άλλο.
Άρχισαν με τα Oldsmobile diesel όπου κατασκεύασαν V8 πετρελαιοκινητήρες σε εργοστάσιο βενζινοκινητήρων (με τραγικά αποτελέσματα - ΟΛΑ τα αμάξια χάλασαν) και συνέχισαν με τις Cadillac 8-6-4 που άλλοτε δούλευαν σαν οκτακύλινδρες, άλλοτε σαν εξακύλινδρες ή τετρακύλινδρες αλλά πιο συχνά δεν δούλευαν καθόλου.
Μετά από 30+ χρόνια, ελπίζω η VAG να έχει καλύτερη διαχείριση κινητήρα από τις Cadillac 8-6-4.
Auto Start-Stop σε Ford Ka