-
Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.
-
Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.
-
Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5. -
Εξακολουθώ να είμαι κουραστικός ...
Mercedes A-class
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
Εξακολουθώ να είμαι κουραστικός ...Mercedes A-class
Κι εγώ το ίδιο... αυτόματη!
Ίσως κι ένα Golf 1,6FSI tiptronic
-
δεν πιστεύω να υπερτερεί σε τίποτα η A-Klasse σε σχέση με την C5, τουλάχιστον με τα κριτήρια που θέτει ο φίλος, εκτός από το μικρότερο μήκος ίσως. C5!
-
για ανεση αναρτησης μιλαμε τωρα???? (μπερδευτηκα)
-
Υποθέτω γενικά για άνεση στην οδήγηση...
Κι εφόσον ο jd ενδιαφέρεται βασικά για αστικές-ημιαστικές μετακινήσεις η C5 που συμπαθώ πολύ είναι μου φαίνεται ελαφρώς εκτός κλίματος...
Για ταξίδια είναι αλλιώς...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Υποθέτω γενικά για άνεση στην οδήγηση...Κι εφόσον ο jd ενδιαφέρεται βασικά για αστικές-ημιαστικές μετακινήσεις η C5 που συμπαθώ πολύ είναι μου φαίνεται ελαφρώς εκτός κλίματος...
Για ταξίδια είναι αλλιώς...
Ακριβώς, γι αυτό κιόλας νομίζω θα τον ενδιέφερε το μικρότερο μήκος, κοντά 80εκ. αν δεν κάνω λάθος
-
Kαλησπέρα και απο εμένα.Αν προτεραιότητα για σένα έχει η άνεση στν οδήγηση,μονόδρομος είναι η επιλογή της c5,άντε και του 407
-
C5 αυτόματη η οποιοδήποτε μικρομεσαίο αυτόματο (C4 )
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.Παρότι όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί δραματικά στον τομέα της άνεσης, αν θέσεις την άνεση υπεράνω όλων τότε τι καλύτερο από την 'Γαλλική σχολή'?
Εγώ έχω τρέλλα με τα renault αλλά αν όπως λες πρώτο μέλημα η άνεση (γενικώτερα) τότε η C5 είναι μονόδρομος!
Άλλωστε καθημερινά χρησιμοποιώ citroen (κ μάλιστα GSA) κ η άνεση του (σχεδιασμένο 35+ χρόνια πριν) είναι το κάτι άλλο οπότε .....Φιλικά
Νικόλας -
Για αστικες χρησεις νομιζω οτι υπερακει ενα μικρομεσαιο οποτε Megane. Συγκεγκριμενα οταν ειχα κανει test drive πριν καιρο περναγαμε πανω απο γραμμες τρενου λακουβες σαμαρακια και δεν καταλαβαινα αν περασα η οχι.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
περναγαμε πανω απο γραμμες τρενου λακουβες σαμαρακια και δεν καταλαβαινα αν περασα η οχι.Ακριβώς αυτό με ενδιαφέρει. Ισωπέδωση όλων των ανωμαλιών να νομίζω ότι κινούμε σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα άριστη στήριξη του σώματος και ειδικότερα της μέσης από τα καθίσματα ώστε να μην υπάρχουν ταλαντώσεις του σώματος κατα τον διαμήκη άξονα (δεξιά-αριστερά). Για το C5 έχω ακούσει ότι δε τα πάει καλά στο τομέα των καθισμάτων δηλαδή δεν παρέχουν ιδιαίτερα καλή στήριξη στο σώμα, επίσης είναι λίγο μεγάλο (κοινώς μαούνα). Όσο για το Megane δε μπορώ να πω ότι το συμπαθώ ιδιαίτερα εμφανισιακά, μου φαίνεται λίγο άσχημο από πίσω. Πάντως από ότι βλέπω και χωρίς να κάνω τεστ παίζει μόνο γαλλική σχολή.
-
Για τα καθισματα δε θυμαμαι γιατι εχει περασει καιρος. Και εμενα δε μ'αρεσει απο πισω(μαλλον χαλια ειναι) αλλα το πορτ-παγκαζ νομιζω ειναι μεγαλο και θα σε βολεψει και εχει αυτο που ζητας. Πραγματικα δε θα καταλαβαινεις τιποτα.
-
Prius
Άνετο, εύκολο και οικονομικο -
Nothing moves you like a Citroen φίλε μου. Για κάτι πιο μικρό δες την C4 αλλά η C5 με 2000 cc και αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά μαγικό χαλί. Ενα test drive πιστεύω θα σε πείσει
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Nothing moves you like a Citroen φίλε μου. Για κάτι πιο μικρό δες την C4 αλλά η C5 με 2000 cc και αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά μαγικό χαλί. Ενα test drive πιστεύω θα σε πείσειΡε παιδια, χωρις παρεξηγηση, κιολας ο ανθρωπος ζητησε ενα αυτοκινητο για αστικες και το πολυ ημιαστικες χρησεις κι εσεις προτεινετε ενα μεσαιο, το C5, και 2λιτρο κινητηρα. Για πολη ολα αυτα; Ενταξει να δει στη Citroen, δε διαφωνω, αλλα οχι αυτο. Δηλαδη αν ζηταγε ενα αυτοκινητο για χαλαρα ταξιδια τι θα λεγατε Α8 V6 4.8λιτρα ή καμια 7αρα με 400 αλογα; Χωρις παρεξηγηση αλλα μου φαινονται λιγο υπερβολικα ολα αυτα.
-
Ναι, αλλά περιέργως ο ίδιος ανέφερε από την αρχή τη C5.
Από την άλλη, κάτι που ξεχνάει συχνά ο κόσμος είναι ότι ειδικά σε αστικούς δρόμους μεγαλουπόλεων το μέγεθος του αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο στην άνεση/κούραση του οδηγού. Άλλο ζόρι τραβάς για να διασχίσεις τα στενά με μεσαίο, άλλο με μικρό. Το μικρομεσαίο μάλλον είναι η πιο λογική επιλογή για να έχεις χώρους και να μη φρακάρεις στα στενά (αλλά και να ελίσσεσαι ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα και να βρίσκεις ευκολότερα θέση στάθμευσης). Να μου έδιναν στις συνθήκες που ζω μεσαίο αντί του μικρομεσαίου μου στα ίδια λεφτά, όχι θα έλεγα. Απλώς δεν γίνεται να τα βγάλεις πέρα εύκολα σε μια πόλη σαν την Αθήνα με ογκώδες αυτοκίνητο, ειδικά αν δεν διαθέτεις ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης στο σπίτι και στη δουλειά.
Άνεση και ξεκούραστη οδήγηση