-
70 Κmh σε στροφή 90 μοιρών σε δημοσιο δρόμο !!! δεν είναι πολλά. Άν γίνει ατύχημα φταίει ο χειρισμός, όχι η ταχύτητα.
Αυτοκίνητο που πάει με 170 σε δρόμο με στροφή αλλά θα έρθει κάποιος να τον προσπεράσει γιατί είναι το Schumacher των Ελληνικών δρόμων. Ε τι; θα αφήσουμε τον 'κουβά' πίσω απο αμάξι 'τριπλάσιας αξίας'; Πρέπει όπωσδηποτε να δείξουμε πιος είναι ο αρχηγός των δρόμων αλλιώς θα μειωθεί ο αντρισμός μας.
Ταχύτητες της τάξης των 200kmh σε δημόσιους δρόμους.. (όλοι έχουμε τρέξει, δεν θα παραστήσω τον αναμάρτητο) Όχι όμως και να θεωρούμε τα 150-160 μικρή ταχύτητα.
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους. Και αν αναλογιστούμε οτι σε highways τα ατυχήματα συνήθως είναι λιγότερα, δεν θα ήθελα ούτε καν να ξέρω την λογική των οδηγών αυτών όταν οδηγούνε σε δρόμο με δύο αντίθετες κατευθύνσεις, ή μέσα σε πόλεις...
Το ακόμα χειρότερο είναι οτι μία μεγάλη μερίδα πολιτών, με συνήδηση, δεν φταίνει σε τίποτα και έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αυτές τις καταστάσεις.
Δημήτρης
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους.
Στην υπερβολική ταχύτητα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εννοώ στριμμένο μέχρι το τέλος της διαδρομής του. Τουλάχιστον έτσι είπε ο οδηγός μετά την τούμπα. Για την ιστορία: Το 'όργανο' που κατέγραψε την τούμπα έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', ενώ έπρεπε να γράψει 'εσφαλμένος χειρισμός'.Ο οδηγός επιβιωσε μετα από τετοια τουμπα και τα διηγουνταν ολο 'χαρη' στο 'όργανο'; Το είδες με τα ματια σου αυτο; Αν ναι, τοτε βρηκαμε αποδειξη της θειας παρουσιας που αναζηταμε σε αλλο topic...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα το αυτοκίνητο υπέστρεψε και ο οδηγός του προσπάθησε να το επαναφέρει στην τροχιά του στρίβοντας ολόκληρο το τιμόνι, μέχρι που κάποια στιγμή χτύπησε ένας τροχός (κατά πάσα πιθανότητα ο εμπρός εξωτερικός) σε κάποιο εμπόδιο (πέτρα, ανάχωμα στην άκρη του δρόνου, κερμπ ), έγινε μοχλός και το αυτοκίνητο τούμπαρε. Ή βρήκε ξαφνικά πρόσφυση, γύρισε, βρήκε με το πλάι στην άκρη του δρόμου και τούμπαρε. Άρα το 'όργανο' ορθώς έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', αφού αν δεν ήταν υπερβολική για το συνδυασμό αυτοκινήτου/δρόμου δεν θα υπέστρεφε εξ'αρχής.Ο χειρισμός του ήταν βλακώδης kyan. Είχε ξεχαστεί και, ακριβώς πάνω στην κορυφή της στροφής (που κανονικά την παίρνεις - αν εκείνη την ώρα έχεις το μυαλό σου στο δρόμο κι όχι κάπου αλλού - και με 90 και παραπάνω) έστριψε ΟΛΟ το τιμόνι αριστερά. Εγώ που τον πλησίαζα με 120 (στην Ε.Ο. Ρεθύμνου-Χανίων) αναρωτήθηκα τι στα κομμάτια κάνει. Ευτυχώς (?) δεν έπαθε τίποτα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους.
Στην υπερβολική ταχύτητα.
Συμφωνούμε
Θαύμα ! Υπάρχει Θεός (αστειεύομαι, μην με παρεξηγήσεις)
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εννοώ στριμμένο μέχρι το τέλος της διαδρομής του. Τουλάχιστον έτσι είπε ο οδηγός μετά την τούμπα. Για την ιστορία: Το 'όργανο' που κατέγραψε την τούμπα έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', ενώ έπρεπε να γράψει 'εσφαλμένος χειρισμός'.
Ο οδηγός επιβιωσε μετα από τετοια τουμπα και τα διηγουνταν ολο 'χαρη' στο 'όργανο'; Το είδες με τα ματια σου αυτο; Αν ναι, τοτε βρηκαμε αποδειξη της θειας παρουσιας που αναζηταμε σε αλλο topic...
Εντάξει μωρέ, μια τούμπα μόνο έφερε και δεν έπεσε σε γκρεμό, αλλά στην άσφαλτο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα το αυτοκίνητο υπέστρεψε και ο οδηγός του προσπάθησε να το επαναφέρει στην τροχιά του στρίβοντας ολόκληρο το τιμόνι, μέχρι που κάποια στιγμή χτύπησε ένας τροχός (κατά πάσα πιθανότητα ο εμπρός εξωτερικός) σε κάποιο εμπόδιο (πέτρα, ανάχωμα στην άκρη του δρόνου, κερμπ ), έγινε μοχλός και το αυτοκίνητο τούμπαρε. Ή βρήκε ξαφνικά πρόσφυση, γύρισε, βρήκε με το πλάι στην άκρη του δρόμου και τούμπαρε. Άρα το 'όργανο' ορθώς έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', αφού αν δεν ήταν υπερβολική για το συνδυασμό αυτοκινήτου/δρόμου δεν θα υπέστρεφε εξ'αρχής.
Ο χειρισμός του ήταν βλακώδης kyan. Είχε ξεχαστεί και, ακριβώς πάνω στην κορυφή της στροφής (που κανονικά την παίρνεις - αν εκείνη την ώρα έχεις το μυαλό σου στο δρόμο κι όχι κάπου αλλού - και με 90 και παραπάνω) έστριψε ΟΛΟ το τιμόνι αριστερά. Εγώ που τον πλησίαζα με 120 (στην Ε.Ο. Ρεθύμνου-Χανίων) αναρωτήθηκα τι στα κομμάτια κάνει. Ευτυχώς (?) δεν έπαθε τίποτα.
Στρίβεις με 120 kmh σε στροφή 90 μοιρών μένοντας στη λωρίδα σου;
-
Όχι. Συνήθως τη στρίβω με 90-100. Με 120 πρέπει να προκαλέσεις υπερστροφή. Άλλες, πιο κλειστές, με 80. Υπόψιν ότι μιλώ για χ.α.ω. κι όχι για μίλια.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όχι. Συνήθως τη στρίβω με 90-100. Με 120 πρέπει να προκαλέσεις υπερστροφή. Άλλες, πιο κλειστές, με 80. Υπόψιν ότι μιλώ για χ.α.ω. κι όχι για μίλια. -
Ìáíïýëá ìïõ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ìçðùò ìðïñåéò íá ðåéò óå ðïéï õøïò ðåñéðïõ?ãéá ôçí Ôñéðïëåùò Êïñéíèïõ äåí ìéëáìå ç å÷ù êáôáëáâåé ëáèïò?
Óôá ÄåñâåíÜêéá. Óôçí åõèåßá ìå üñéï 80...
ÐñÝðåé íá Þôáí öïñçôÞ êÜìåñá. Äåí åßäå êïõôß gatso. Ôï áóôåßï åßíáé üôé óõíÞèùò ðåñíÜåé áðü åêåß ìå 180.Ï÷é êáé åêåß
Êïßôá ðïõ èá ôï êüâïõìå áðï Íáýðëéï ðáñáëéáêÜ ãéá íá ìçí ãßíïõìå 'öùôïìïíôÝëá' -
Να δω τι θα κάνουμε όταν μπουν και καμοιά δεκαριά κάμερες στην ευθεία της ΅Θήβας΅
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους.
Στην υπερβολική ταχύτητα.
Συμφωνούμε
Στην Γερμανία που δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας ή στην Ιταλία που υπάρχουν, αλλά δεν τα τηρούν, γιατί δεν υπάρχουν τόσα ατυχήματα? Αμάν πια με αυτή την καραμέλα της υπερβολικής ταχύτητας...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Να δω τι θα κάνουμε όταν μπουν και καμοιά δεκαριά κάμερες στην ευθεία της ΅Θήβας΅θα τρώνε κλήση και τα... περιοδικά!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Να δω τι θα κάνουμε όταν μπουν και καμοιά δεκαριά κάμερες στην ευθεία της ΅Θήβας΅
θα τρώνε κλήση και τα... περιοδικά!
Τα περιοδικά μου φαίνεται πως κάνουν τις μετρήσεις στον παράδρομο της εθνικής.
-
Ναι, στον παράδρομο γίνονται οι μετρήσεις.
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Να δω τι θα κάνουμε όταν μπουν και καμοιά δεκαριά κάμερες στην ευθεία της ΅Θήβας΅
θα τρώνε κλήση και τα... περιοδικά!
Τα περιοδικά μου φαίνεται πως κάνουν τις μετρήσεις στον παράδρομο της εθνικής.
προφανώς! Απλά τονίζω την υπερβολή του πράγματος
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους.
Στην υπερβολική ταχύτητα.
Συμφωνούμε
Στην Γερμανία που δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας ή στην Ιταλία που υπάρχουν, αλλά δεν τα τηρούν, γιατί δεν υπάρχουν τόσα ατυχήματα? Αμάν πια με αυτή την καραμέλα της υπερβολικής ταχύτητας...
Δεν νομίζω οτι είναι καραμέλα η υπερβολική ταχύτητα.
Η ταχύτητα των 120 αλλού είναι μεγάλη και αλλού μικρή. Οι δρόμοι της Ελλάδος δεν είναι ίδιοι με της Γερμανίας και Ιταλιας.
Συγκρίνεις μερικούς απο τους καλύτερους δρόμους του κόσμου (Ιταλικούς-Γερμανικούς) με τους Ελληνικούς;Όσο δεν καταννοεί κάποιος τον κίνδυνο της μεγάλης ταχύτητας τόσο περισσότερα ατυχήματα θα έχετε στην Ελλάδα . Η ταχύτητα σε όλους αρέσει ορισμένες φορές. Όχι όμως να εθελοτυφλούμε και να την θεωρούμε και ακίνδυνη.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Όσο δεν καταννοεί κάποιος τον κίνδυνο της μεγάλης ταχύτητας τόσο περισσότερα ατυχήματα θα έχετε στην Ελλάδα . Η ταχύτητα σε όλους αρέσει ορισμένες φορές. Όχι όμως να εθελοτυφλούμε και να την θεωρούμε και ακίνδυνη.Εχει διαφορά τι εννοούμε 'υπερβολική ταχύτητα'. Αν εννοούμε υπερβολική σε σχέση με τις ικανότητες και την κατάσταση του οδηγού, την κατάσταση του αυτοκινήτου και του δρόμου και τις επιδράσεις του περιβάλλοντος (πχ. βροχή) τότε προφανώς πολλά ατυχήματα όντως οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα (άλλοι εξίσου σημαντικοί παράγοντες: παραβίαση προτεραιότητας, αλκοόλ, αν και με το τελευταίο και τα 10 Km/h είναι 'υπερβολική ταχύτητα'). Και ταυτόχρονα δεν είναι 'υπερβολική ταχύτητα' τα 200+ σε ένα αντίστοιχο δρόμο (πχ. Κατερίνη-Θεσσαλονίκη) με αντίστοιχο αυτοκίνητο κοκ.
Αν εννοούμε το ίδιο που εννοεί και η τροχαία, δηλ. 50 όταν μπορείς ασφαλέστατα να πας -δεν λέω με 150 αλλά με- 100 με ένα κανονικό αυτοκίνητο (όχι Ferrari), τότε ούτε το 10% των ατυχημάτων δεν οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα. Πχ. 80 στα μοναδικά σημεία της εθνικής Κορίνθου-Πάτρας όπου ο δρόμος έχει 2 λωρίδες + ΛΕΑ + μπαριέρα στη μέση. ΑΥΤΟ εννοεί το (όποιο) κράτος ως υπερβολική ταχύτητα και με αυτό δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσω.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Αρχίζω και καταλαβαίνω σιγά σιγά που οφείλονται τα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους.
Στην υπερβολική ταχύτητα.
Συμφωνούμε
Στην Γερμανία που δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας ή στην Ιταλία που υπάρχουν, αλλά δεν τα τηρούν, γιατί δεν υπάρχουν τόσα ατυχήματα? Αμάν πια με αυτή την καραμέλα της υπερβολικής ταχύτητας...
Δεν νομίζω οτι είναι καραμέλα η υπερβολική ταχύτητα.
Η ταχύτητα των 120 αλλού είναι μεγάλη και αλλού μικρή. Οι δρόμοι της Ελλάδος δεν είναι ίδιοι με της Γερμανίας και Ιταλιας.
Συγκρίνεις μερικούς απο τους καλύτερους δρόμους του κόσμου (Ιταλικούς-Γερμανικούς) με τους Ελληνικούς;Όσο δεν καταννοεί κάποιος τον κίνδυνο της μεγάλης ταχύτητας τόσο περισσότερα ατυχήματα θα έχετε στην Ελλάδα . Η ταχύτητα σε όλους αρέσει ορισμένες φορές. Όχι όμως να εθελοτυφλούμε και να την θεωρούμε και ακίνδυνη.
Φιλικά,
ΔημήτρηςΜπορεί να λέμε για τους άθλιους ελληνικούς δρομους (που είναι δηλαδή), αλλά υπάρχουν και κάποια κομμάτια αυτοκινητόδρομου, που δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά από αντίστοιχους Ευρωπαϊκούς και όπου τα 160 φαίνονται λίγα.
Και κάτι άλλο σημαντικό: στους αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα, ιδιαίτερα καθημερινές, δεν έχει ούτε τη μισή κίνηση από αντίστοιχες AUTOBAHN, AUTOSTRADA και HIGHWAYS. Έχεις ταξιδέψει την ευθεία της Τρίπολης ξημερώματα καθημερινής, να δεις τι πάει να πει μοναξιά? Εκεί τα 140 σου φαίνονται πολύ λίγα, βαρετά...
Υψηλές ταχύτητες σε ανοικτές καμπές