-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
Πέρυσι τέτοια εποχή είχα αναφερθεί σε άλλο φόρουμ σχετικά με τα τέλη, παραθέτω αυτούσια την άποψή μου.......................................................................................................................................[/i]Εγώ συμφωνώ και επαυξάνω και τα έχω γράψει, οι τιμές των διαφόρων καυσίμων βενζίνη, πετρέλαιο κίνησης, υγραέριο κίνησης πρέπει να έχουν διαφορά στην τιμή μεταξύ τους τον ΜΟ που έχουν στην ΕΕ ( άρα αύξηση στο πετρέλαιο και υγραέριο κίνησης και μείωση στην βενζίνη), επαναφορά του πετρελαίου θέρμανσης με πραγματικά μέτρα κατά του λαθρεμπορίου καυσίμων. κατάργηση ΤΚ, τα διόδια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (απόσβεση κόστους κατασκευής/συντήρησης).
-
Για τις τιμές των καυσίμων έχω διαφορετική άποψη, άσχετα τι γίνεται στις άλλες χώρες. Πάντως αν αυξήσουν το υγραέριο, απλά ψόφησε αυτή η αγορά. Από υπολογισμούς που έχω κάνει, μόλις ακουμπίσει το 1.20, δεν θα έχει κανένα όφελος να έχεις υγραέριο σε σχέση με βενζίνη που είναι τώρα στα 1.65-1.7. Ήδη δηλαδή εκεί που το φτάσανε 0.85-0.95 είναι ψόφια τα πράγματα σε εγκαταστάσεις υγραερίου οπότε καταδυναστεύεται και το πνεύμα προώθησης οικολογικών καυσίμων σε πρώτη φάση. Όχι πως οι τιμές βενζίνης/πετρελαίου ειναι λογικές εκεί που είναι. Με τωρινές τιμές απόσβεση εγκατάστασης γίνεται σε περίπου 2 χρόνια, το σκέφτεσαι και δύσκολα αποφασίζεις αν θα τη κάνεις.
Πχ στη Δανιά είδα τιμή υγραεριου στα 1.21 και βενζίνης 1.69, φαντάζομαι κανείς δε θα κάνει μετατροπή εκεί, δεν έχει κανένα νόημα γιατί το ισοδύναμο τιμής του υγραερίου αν ήταν βενζίνη θα ήταν στο 1.60+. Γιατί να σκάσεις και λεφτά που δε θα τα κάνεις ποτέ απόσβεση, χώρια τις πιθανές ζημιές προβληματικής εγκατάστασης; -
Μόνο που όταν το υγαέριο ακουμπήσει το 1,2, η βενζίνα θα έχει πετάξει στα 2 ευρώ. Ο συσχετισμός των τιμών των καυσίμων είναι που μετράει, και όχι η μοναδιαία τιμή τους.
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
Πέρυσι τέτοια εποχή είχα αναφερθεί σε άλλο φόρουμ σχετικά με τα τέλη, παραθέτω αυτούσια την άποψή μου.Το πιο δικαιο ειναι ενσωματωση στη βενζινη/καυσιμο για οχηματα που θελουν υγρα/αερια καυσιμα. .
και αυτοι που ξοδευτηκαν να βγαλουν βουλγαρικες πινακιδες στα Q7 μπας και γλυτωσουν τελη και ασφαλιστρα και τεκμηρια, τωρα τι θα κανουν...? στο δρομο θα τους πεταξουμε..?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
και αυτοι που ξοδευτηκαν να βγαλουν βουλγαρικες πινακιδες στα Q7 μπας και γλυτωσουν τελη και ασφαλιστρα και τεκμηρια, τωρα τι θα κανουν...? στο δρομο θα τους πεταξουμε..?
Οπότε προτιμάς να τους πληρώνεις και ας μη τους ξέρεις; Γιατί ξέρεις ότι δε πληρώνουν όλοι αυτοί (και δεν είναι και λίγοι) ενώ θα έπρεπε, το φορτωνόμαστε όλοι οι υπόλοιποι. Ακριβώς όλους αυτούς τους εξυπνάκηδες θεωρώ ότι θα πιαστούν αν εφαρμοστεί τέτοια προσέγγιση και ακριβώς επειδή θα υπάρχει μεγαλύτερο εύρος εισφοράς, θα προκύψει μικρότερο τελικό κόστος για τον καθένα από ότι ήδη πληρώνει τώρα με τα τέλη.
Είχα κάνει και διάφορους υπολογισμούς (με ότι δεδομένα μπόρεσα να βρω, δε τα ξέρω και όλα) και κατέληξα ότι αν το κράτος περιμένει Χ έσοδα είτε όπως είναι τώρα με τέλη + φόρο στα καύσιμα, είτε αν βάλει το καθολικό φόρο μόνο στα καύσιμα, στη πρώτη περίπτωση έχεις τη βενζίνη στα 1.80 (όπως είναι τώρα δηλαδή), στη 2η κατεβαίνει το κόστος αντλίας πιο κάτω. Αυτό γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι θα εκτοξευτεί πάνω από τα 2 ευρώ αν το εφαρμόσουν. Το αντίθετο αναμένω να γίνει αν δεχτούμε ότι το κράτος δε θα λειτουργήσει κερδοσκοπικά και ότι περιμένει το ίδιο σταθερό έσοδο Χ και στις 2 περιπτώσεις. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μόνο που όταν το υγαέριο ακουμπήσει το 1,2, η βενζίνα θα έχει πετάξει στα 2 ευρώ. Ο συσχετισμός των τιμών των καυσίμων είναι που μετράει, και όχι η μοναδιαία τιμή τους.Σύμφωνοι, έχουν όμως αποδείξει επανειλημμένα ότι λαμβάνουν ηλίθιες αποφάσεις. Δηλαδή το φαντάζομαι κάπως έτσι
-'Αααα υγραέριο στα 0.9, βενζίνη στα 1.7; Μεγάλη διαφορά έχει ας το ανεβάσουμε να βάλουμε παραπάνω στα ταμεία'
-'Πόσο να το κάνουμε λες'
-'Κάντο μωρέ 1.20, πάλι κέρδος 0.50 θα έχουν'.Αμ δε, αν υπολογίσεις σε αυτή τη περίπτωση ισοδύναμο κατανάλωσης και επιπλέον κόστος συντήρησης του υγραερίου (που δε το έχει το αμάξι χωρίς μετατροπή) θα βρεις τελική τιμή υγραερίου αν ήταν βενζίνη στο 1.60+. Όχι 0.50 αλλά λιγότερο από 0.10 θα είναι η τελική διαφορά γιατί δε ξέρουν να υπολογίζουν τέτοια πράγματα ή δε τους νοιάζει. Μα αν το κάνουν απλά θα εξαφανιστεί. Δε θυμάσαι τι έγινε όταν αύξησαν τον φόρο πριν τα Χριστούγεννα; Ήδη δηλαδή σε τωρινές τιμές το κάνει ασύμφορο για τους περισσότερους (και λόγω ρίσκου) και ήδη γονάτισαν την αγορά υγραερίου. Φυσικά αν γίνει και η βενζίνη 2 ευρώ οκ αλλά νομίζω τότε δε θα κινείται σχεδόν τίποτα, οπότε θα πλακώσουν το υγραέριο για να βγάλουν όσα σπασμένα μπορούν από τις απώλειες εσόδων που ίσως θα είναι από τα λίγα που θα κινούνται ακόμα και δε θα κουνιέται μετά ούτε και αυτό. Δηλαδή όπως και να το δείς δεν υπάρχει φως ούτε για βενζινοκίνητους ούτε για ντιζελάδες ούτε για υγραεριοκίνητους.
Μετά θα το γυρίσουμε όλοι στα ποδήλατα και τα γαϊδουράκια και θα σου έρθει τέλος μετακίνησης γιατί λέει οι σόλες των παπουτσιών φθείρουν το οδόστρωμα και αφού φοράς παπούτσι θα έχεις τεκμήριο διαβίωσης και έκπτωση 10% αν δεν έχεις λεφτά για κάλτσες. -
Η τιμή του υγραερίου κίνησης πρέπει να είναι μικρότερη της βενζίνης τόσο όσο αν υπολογιστεί η απόσβεση της μετατροπής σε βάθος πενταετίας (ενοείται ότι δεν πρέπει να υπολογίζεται τυχόν ζημιά του κινητήρα γιατί πρέπει να γίνεται μετατροπή μόνο σε συμβατούς από τον κατασκευαστή σε χρήση υγραερίου κινητήρες ) και η διαφορά στα λίτρα κατανάλωσης ανα 100 ΚΜ των δύο καυσίμων να προκύπτει ένα κέρδος για το υγραέριο 15-20% με σημερινό ΜΟ τιμή βενζίνης το 165 πιστεύω μια τιμή 1.15 για το υγραέριο θα ήταν λογική, για το πετρέλαιο κίνησης η τιμή του αν δούμε και την υπόλοιπη ΕΕ θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον ίδια με αυτήν της βενζίνης γιατί το αντίστοιχο κέρδος του πετρελαίου τουλάχιστόν +15-20% προκύπτει από την μεγαλύτερη χιλιομετρική του απόδοση και την μικρότερη συντήρηση του κινητήρα.
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
Πχ στη Δανιά είδα τιμή υγραεριου στα 1.21 και βενζίνης 1.69, φαντάζομαι κανείς δε θα κάνει μετατροπή εκεί, δεν έχει κανένα νόημα γιατί το ισοδύναμο τιμής του υγραερίου αν ήταν βενζίνη θα ήταν στο 1.60+. Γιατί να σκάσεις και λεφτά που δε θα τα κάνεις ποτέ απόσβεση, χώρια τις πιθανές ζημιές προβληματικής εγκατάστασης;btw αν θυμαμαι καλα, καπου ειχα διαβασει πως στην Δανια δεν χρησιμοποιουν υγραεριο. το εχουν για τα γερμανικα camper που περνανε την χωρα αυτη με προορισμο την υπολοιπη Σκανδιναβια. καθαρη εξυπηρετηση δηλαδη!>>Μόνο που όταν το υγαέριο ακουμπήσει το 1,2, η βενζίνα θα έχει πετάξει στα 2 ευρώ. Ο συσχετισμός των τιμών των καυσίμων είναι που μετράει, και όχι η μοναδιαία τιμή τους.
...γιατί λέει οι σόλες των παπουτσιών φθείρουν το οδόστρωμα και αφού φοράς παπούτσι θα έχεις τεκμήριο διαβίωσης και έκπτωση 10% αν δεν έχεις λεφτά για κάλτσες.
προτεινω να το πανε και με το νουμερο παπουτσιου! αλλο να πληρωνει καποιος με 42 και αλλο καποιος με 46!
παντως εμενα με 47 δεν με βλεπω και πολυ καλα... -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Η τιμή του υγραερίου κίνησης πρέπει να είναι μικρότερη της βενζίνης τόσο όσο αν υπολογιστεί η απόσβεση της μετατροπής σε βάθος πενταετίας (ενοείται ότι δεν πρέπει να υπολογίζεται τυχόν ζημιά του κινητήρα γιατί πρέπει να γίνεται μετατροπή μόνο σε συμβατούς από τον κατασκευαστή σε χρήση υγραερίου κινητήρες ) και η διαφορά στα λίτρα κατανάλωσης ανα 100 ΚΜ των δύο καυσίμων να προκύπτει ένα κέρδος για το υγραέριο 15-20% με σημερινό ΜΟ τιμή βενζίνης το 165 πιστεύω μια τιμή 1.15 για το υγραέριο θα ήταν λογική...Απόσβεση σε 5ετία; Τότε γιατί να το βάλει; Δηλαδή λές πλήρωσε τώρα 1000 ευρώ και σε 5 χρόνια, αν δεν αλλάξει και μπει και κανένας νέος φόρος στο μεταξύ, τότε θα κάνεις απόσβεση της εγκατάστασης και μετά από 5 χρόνια θα δεις όφελος από αυτό που έβαλες. Σε 5 χρόνια κυριολεκτικά ποιος ζει ποιος πεθαίνει, αν έχεις ακόμα και το ίδιο αμάξι που λέει ο λόγος. Ήδη με 0.90 υγραέριο vs 1.65 βενζίνη (ναι για αυτά τα 8-9 λεπτά πάνω στο υγραέριο) που είναι έχουν πέσει οι εγκαταστάσεις στο 25% πριν την αύξηση σε συζήτηση που είχα με ένα εγκαταστάτη. Μα είναι και λογικό, τωρινός χρόνος απόσβεσης είναι γύρω στα 2 χρόνια, εκτός αν κάνει κάποιος 40000χλμ το χρόνο ή έχει τρελή κατανάλωση. Αν πάει 1.15 δε πρόκειται να βαλει κανένας, εγώ με 0.90 και το σκεφτόμουν πολύ αν αξίζει και με γνόμωνα ότι περιμένω να κρατήσω το αμάξι μια 5ετία ακόμα, όχι να περιμένω στη 5ετία.
Σε αριθμητικά δεδομένα, για ένα μέσο σύστημα που κοστίζει 850 ευρώ όλα εγκατάσταση, μια μέση κατανάλωση στα 7.14lt/100km με τιμές βενζίνης 1.65 και υγραερίου 0.9 θες περίπου 25000km για να αποσβέσεις την εγκατάσταση, πιο ακριβό σύστημα προφανώς παραπάνω. Με υγραέριο στα 1.15 θέλεις 62.092km όπως τα υπολογίζει το σύστημα μου, με 1.20 υγραέριο (1.65 βενζίνη) πάει 88.377km μόνο για απόσβεση, μέχρι τότε είσαι μείον σε σχέση με τη βενζίνη και όλα αυτά χωρίς να προκύψει κανένα θέμα/βλάβη από το υγραέριο!!! Ποιος θα βάλει με τέτοια τιμή σε αμάξι βενζίνης αν θεωρήσεις ότι αν φτάσει πχ 200000km παίρνει τη κάτω βόλτα η μηχανή;;;; Ήδη δηλαδή με 0.90 είναι αρκετά αποτρεπτικό για 1.65 βενζίνη. Όποιος τα έχει βάλει κάτω τα ξέρει.
-
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
προτεινω να το πανε και με το νουμερο παπουτσιου! αλλο να πληρωνει καποιος με 42 και αλλο καποιος με 46!
παντως εμενα με 47 δεν με βλεπω και πολυ καλα...Αν είναι μόνο το παπούτσι καλά θα είναι, μην αρχίσουν και σου λένε θα πληρώνεις και 'ρύπους μεθανίου' επειδή έφαγες λάχανο... να μη ζήσω τη στιγμή που θα μου βάζουν μετρητή καυσαερίων να δουν τι παράγω...
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
προτεινω να το πανε και με το νουμερο παπουτσιου! αλλο να πληρωνει καποιος με 42 και αλλο καποιος με 46!
παντως εμενα με 47 δεν με βλεπω και πολυ καλα...Αν είναι μόνο το παπούτσι καλά θα είναι, μην αρχίσουν και σου λένε θα πληρώνεις και 'ρύπους μεθανίου' επειδή έφαγες λάχανο... να μη ζήσω τη στιγμή που θα μου βάζουν μετρητή καυσαερίων να δουν τι παράγω...
παντως γυρνα στο αναλογο τοπικο και παρεθεσε εκει τις αποψεις σου περι υγραεριοκινησης.
σιγουρα μπορει να εχουν ενδιαφερον -με την καλη εννοια- σε πολλους.
σε αλλους παλι με την κακη... -
Ενδιαφέρουσες απόψεις αγαπητοι φιλοι ,αλλά φευ ! ποιος θα τις ακούσει ,τα τζιμάνια στο Μεταφορων ή οι φωστηρες στο Οικονομικών
Τιποτα δεν προκειται να γινει ,'σκοτωσαν' την αγορά αυτοκινητου και μεχρι το καλοκαιρι θα πεθανει εντελώς ,το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να 'κονομησουν' με τον πιο απλό τρόπο , αδιαφορώντας για τις παραπλευρες απώλειες ,έτσι θυσιασαν τους 'έχοντες' με τα υψηλα κυβικα >2000 στο βωμο του λαικισμου ,εξάλλου ακόμη και τωρα συζητωντας το παραλογο των τελών ,το ληστρικο του φόρου η απάντηση ειναι 'έχεις ιχ >2000 ,πλήρωνε και μη μιλάς ...εσυ έχεις ...' στο 90% των περιπτώσεων ,ακόμη και δω μέσα ... απο πολλούς .
Τωρα που 'μπηκαν' μεσα 130μμυρια( κατά κυριο λόγο απο τις καταθεσεις πινακιδων απο τα >2000) το επόμενο βημα ειναι οι απο κάτω -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
προτεινω να το πανε και με το νουμερο παπουτσιου! αλλο να πληρωνει καποιος με 42 και αλλο καποιος με 46!
παντως εμενα με 47 δεν με βλεπω και πολυ καλα...θα βαλεις τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι...στην κυριολεξια
-
Σχετικά με την πρόταση πιο πριν η ιδέα της κατάργησης διοδίων με βρίσκει σύμφωνο μεν αλλά μόνο για τα ελληνικά επιβατηγά ΙΧ αυτοκίνητα. Ειδικά τα φορτηγά και λεωφορεία με τεράστια ντεπόζιτα μπορεί να διασχίζουν την χώρα χωρίς να βάλουν καθόλου ελληνική βενζίνη. Όσα ταξιδεύουν εξωτερικό και οι ξένοι να πληρώνουν στα σύνορα και αυτό περιλαμβάνει και τους 'βούλγαρους'. Το ποσό και η συχνότητα συζητείται.
Η διαφοροποίηση τιμών απλά θα προωθήσει το λαθρεμπόριο και δεν φαίνεται να μπορεί να ελεγχθεί το φαινόμενο οπότε λέω όχι. -
http://www.autoblog.gr/2013/04/25/ellad ... urce=pubv1
Ηθελα να'ξερα διαβαζουν εδω μεσα τα γραφομενα οι 'σκιτζηδες' του Υπουργείου, ότι και να κανετε τον @ θα παρετε ,Δεν ειστε αξιοι ουτε κοινοχρηστα μικρής πολυκατοικίας να εκδώσετε ορθά , χα χα ... -
Πιο αναλυτικό άρθρο για τις υπό συζήτηση αλλαγές: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Πιο αναλυτικό άρθρο για τις υπό συζήτηση αλλαγές: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715μακαρι να το εφαρμοσουν σωστα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Πιο αναλυτικό άρθρο για τις υπό συζήτηση αλλαγές: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715
μακαρι να το εφαρμοσουν σωστα.
Σιγα μην ...το εφαρμόσουν σωστά ,τεσπα κατι πρεπει να γινει δε παει αλλο ,αλλά δημιουργουνται πολλά ερωτήματα με την τιμή λιανικής ,ενταξει για τα καινουρια ιχ,για τα παλιά τι γινετε ποια ειναι η τιμή που θα ληφθει υπόψη ; εγω αγορασα ενα audi 2l το 2005 ,35000γιουρια ,βασει ποιας τιμής θα φορολογηθώ ,παρομοίως και σε ενα σωρο αλλες περιπτωσεις ...
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Πιο αναλυτικό άρθρο για τις υπό συζήτηση αλλαγές: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715
μακαρι να το εφαρμοσουν σωστα.
Σιγα μην ...το εφαρμόσουν σωστά ,τεσπα κατι πρεπει να γινει δε παει αλλο ,αλλά δημιουργουνται πολλά ερωτήματα με την τιμή λιανικής ,ενταξει για τα καινουρια ιχ,για τα παλιά τι γινετε ποια ειναι η τιμή που θα ληφθει υπόψη ; εγω αγορασα ενα audi 2l το 2005 ,35000γιουρια ,βασει ποιας τιμής θα φορολογηθώ ,παρομοίως και σε ενα σωρο αλλες περιπτωσεις ...
Eσύ με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο τον ήπιες.
Τέλη κυκλοφορίας (merged)