-
Το kartinfo & το Καρτόδρομο εξέδωσαν την εξής ανακοίνωση μετά τη χθεσινοβραδινή της ΟΜΑΕ:
Το kartinfo και το Καρτόδρομο ανακοινώνουν ότι η χρονομετρημένη προπόνηση που έχει προγραμματιστεί για τις 14/4/13 στο Καρτόδρομο ουδεμία σχέση έχει με αγώνα καρτ, αποτελεί απλώς μια συντεταγμένη ασφαλή προπόνηση με καρτ τα οποία ήταν και είναι εγκεκριμένα στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Καρτ 2012 - 2013. Δεν θα υπάρχει κατάταξη και έπαθλα και οι προσπάθειες του κάθε οδηγού θα αφορούν ατομικά τον κάθε έναν συμμετέχοντα και τις προσωπικές του επιδόσεις. Η χρονομέτρηση των καρτ που θα λάβουν μέρος σκοπό έχει στον διαχωρισμό των οδηγών σε γκρουπ ανάλογα με την επίδοσή τους και όχι ανάλογα με την κατηγορία τους ώστε η προσπάθειά τους να είναι ανάμεσα σε ισοδύναμους οδηγούς και κατά συνέπεια πιο ασφαλής.
-
Οκ, χαίρομαι που άνοιξα τη συζήτηση και θεωρώ πολύ ενδιαφέρον ότι κάποιες πλευρές με -ας τα πούμε- αντικρουόμενα συμφέροντα νιώθουν με κάποιο τρόπο ενωμένες.
Όμως, ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση σαφή (όπως και όλοι μας εδώ μέσα) ως προς το ΤΙ χρειάζεται για να πάρει κάποιος έγκριση. Δηλαδή, αν κάποιος έκανε αίτηση στην ΟΜΑΕ, αυτή θα έδινε έγκριση στο time attack? Αν όχι, γιατί?
Η ερώτηση αφορά περισσότερο την ΟΜΑΕ και όποιον έτυχε να μιλήσει μαζί τους ως τώρα.
(Εγώ δεν θα κάνω προπόνηση το Σάββατο, πάντως, σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας αυτού του μπάχαλου...)
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το kartinfo & το Καρτόδρομο εξέδωσαν την εξής ανακοίνωση μετά τη χθεσινοβραδινή της ΟΜΑΕ:Το kartinfo και το Καρτόδρομο ανακοινώνουν ότι η χρονομετρημένη προπόνηση που έχει προγραμματιστεί για τις 14/4/13 στο Καρτόδρομο ουδεμία σχέση έχει με αγώνα καρτ, αποτελεί απλώς μια συντεταγμένη ασφαλή προπόνηση με καρτ τα οποία ήταν και είναι εγκεκριμένα στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Καρτ 2012 - 2013. Δεν θα υπάρχει κατάταξη και έπαθλα και οι προσπάθειες του κάθε οδηγού θα αφορούν ατομικά τον κάθε έναν συμμετέχοντα και τις προσωπικές του επιδόσεις. Η χρονομέτρηση των καρτ που θα λάβουν μέρος σκοπό έχει στον διαχωρισμό των οδηγών σε γκρουπ ανάλογα με την επίδοσή τους και όχι ανάλογα με την κατηγορία τους ώστε η προσπάθειά τους να είναι ανάμεσα σε ισοδύναμους οδηγούς και κατά συνέπεια πιο ασφαλής.
Ακριβώς αυτό!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Οκ, χαίρομαι που άνοιξα τη συζήτηση και θεωρώ πολύ ενδιαφέρον ότι κάποιες πλευρές με -ας τα πούμε- αντικρουόμενα συμφέροντα νιώθουν με κάποιο τρόπο ενωμένες.Αν εννοείς εμένα δε θεωρώ ότι εκπροσωπώ κάποια πλευρά πόσο δε μάλλον ότι έχω αντικρουόμενα συμφέροντα με την άλλη πλευρά
Ξέρω βέβαια ότι δεν το εννοείς ακριβώς έτσι, απλά ξεκαθαρίζω, απόψεις ανταλλάσουμε σε πολιτισμένο κλίμα -
Nass, όχι, δεν εννοούσα εσένα, αλλά και για τους άλλους δεν το λέω με κακή πρόθεση. Είναι φυσικό να υπάρχουν διαφορές. Όμως τέτοια συμβάντα συχνά είναι η αφορμή να δουν όλοι τί μπορούν να κάνουν μαζί και ποιός είναι ο κοινός τόπος. Η σχετική συζήτηση, στο μεταξύ, (και δυστυχώς, γιατί δεν είναι πρακτικό!) γίνεται και σε άλλους διαδικτυακούς τόπους...
-
Ο χρήστης Γιώργος Παπαμιχάλης έγραψε:
Δεν απάντησες όμως... που, κατά την άποψή σου, σταματάει η 'προπόνηση' και αρχίζει ο 'αγώνας' ?
Αγώνας είναι όταν τα καρτ κάνουν εκκίνηση και νικητής είναι αυτός που θα περάσει την γραμμή τερματισμού πρώτος μετά την ολοκλήρωση συγκεκριμένου αριθμού γύρων.
Αυτός είναι διεθνώς ο ορισμός του αγώνα, διαδικασία εκκίνησης και τερματισμού. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι αγώνας. Δηλαδή οι χειμερινές δοκιμές που κάνουν οι κατηγορίες μονοθεσίων που έχουν χρονομέτρηση και κατάταξη είναι αγώνας για την ΟΜΑΕ; Θα απαιτήσει δελτία αθλητή αν (λέμε) κάποια στιγμή κάποιες ομάδες έρθουν Σέρρες; Δηλαδή με την λογική τους αν ένας Ολλανδός ή Ιταλός έρθει για δοκιμές στις Σέρρες θα πρέπει να γίνει αθλητής πχ του ΑΟΘ; Αν κάποιος συμμετέχει σε ένα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα θα πρέπει στο τέλος της χρονιάς να έχει από ένα δελτίο αθλητή από κάθε χώρα που έκανε δοκιμές ή αγωνίστηκε;
Εντάξει, το πρόβλημα της ΟΜΑΕ λέγεται Time Attack γιατί φυσικά από τη στιγμή που η εγκύκλιος του 13 δεν άλλαξε σε τίποτα από αυτή του 12 το πιο πιθανό είναι ούτε φέτος να γίνει ουσιαστικά πανελλήνιο πρωτάθλημα και ο κόσμος να βολευτεί με Time Attack που φέρνει μηδέν έσοδα. Θα το καταλάβαινα αν η ΟΜΑΕ άρχιζε μια κουβέντα για το σε ποιες πίστες επιτρέπεται να γίνεται οργανωμένη προπόνηση με αγωνιστικά γιατί προφανώς δεν έχουν όλες οι πίστες τις ίδιες υποδομές ασφάλειας. Θα το καταλάβαινα επίσης αν έδινε στους οδηγούς που συμμετέχουν σε τέτοιες εκδηλώσεις και έχουν licence την επιλογή να ασφαλιστούν για τη συγκεκριμένη εκδήλωση. Αλλά μέχρι εκεί.
-
Φρέσκο:
2 Απρ 2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣτις 29/3/2013 η Ο.Μ.Α.Ε. (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ) έλαβε και επίσημα την άδεια της μοναδικής Ομοσπονδίας στην Ελλάδα όσον αφορά Αυτοκίνητο – Καρτ – Formula από το Ελληνικό κράτος.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, από την ημερομηνία αυτή και μετά καμία εκδήλωση δεν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα η οποία να έχει χρονομέτρηση, βαθμολογία, απονομές χωρίς να έχει την σύμφωνη γνώμη και έγκριση της ομοσπονδίας η οποία είναι και η μόνη υπεύθυνη για την αδειοδότηση οποιασδήποτε εκδήλωσης.
Θα πρέπει επίσης να γίνει γνωστό ότι οι άδειες που αφορούν πίστες η ελεύθερους χώρους εκδίδονται πλέον από την Ομοσπονδία σε συνεργασία με την Περιφέρεια .
Θα πρέπει λοιπόν προκειμένου να μπορέσετε να συνεχίζεται τις εκδηλώσεις που έχετε προγραμματίσει να έρθετε σε επαφή με την Ομοσπονδία.ΓΙΑ ΤΗΝ Ο.Μ.Α.Ε ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν απάντησες όμως... που, κατά την άποψή σου, σταματάει η 'προπόνηση' και αρχίζει ο 'αγώνας' ?
Αγώνας είναι όταν τα καρτ κάνουν εκκίνηση και νικητής είναι αυτός που θα περάσει την γραμμή τερματισμού πρώτος μετά την ολοκλήρωση συγκεκριμένου αριθμού γύρων.
Αυτός είναι διεθνώς ο ορισμός του αγώνα, διαδικασία εκκίνησης και τερματισμού. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι αγώνας.
Για να δούμε τον κανονικό και έγκυρο (και όχι αυτόν που φαντάζεσαι) διεθνή ορισμό του αγώνα:
a) A competition is an event in which an automobile takes part and which has a competitive nature or is given a competitive nature by the publication of results.
Event Is a single event with its own results
b) 1. Circuit race:
An event held on a closed circuit between two or more vehicles, running at the same time on the same course, in which speed or the distance covered in a given time is the determining factor.Αρα:
- Η δημοσίευση αποτελεσμάτων είναι η ειδοποιός διαφορά
- Ακόμα και για αγώνες σε πίστα, ο επίσημος ορισμός της FIA δε λέει τίποτα για 'διαδικασία εκκίνησης και τερματισμού', ούτε για άμεσο ανταγωνισμό, ούτε για προσπεράσματα (μπορούν να μη συναντηθούν ποτέ πχ. να ξεκινήσουν από αντιδιαμετρικά σημεία της πίστας). Αγώνας είναι όταν τουλάχιστον δύο οχήματα (αυτοκίνητα, καρτ, φορτηγά...) τρέχουν ταυτόχρονα στην ίδια πίστα με κριτήριο την ταχύτητα (= ταχύτερος γύρος) ή την απόσταση σε δεδομένο χρόνο και στο τέλος δημοσιεύονται αποτελέσματα.
Αν τώρα μου λές ότι τα time attack με δημοσίευση αποτελεσμάτων δεν εμπίπτουν στα παραπάνω, λυπάμαι αλλά η πραγματικότητα σε διαψεύδει.
-
όταν στη μέση υπάρχει το μαρούλι, το μπιφτέκι μπορεί να έχει οποιοδήποτε dressing....
με απλά ελληνικά... όταν στη μέση υπάρχουν τα έσοδα , όλα μπορούν να βαφτίζονται όπως θέλει ο κάθε ένας και ασφαλώς όχι αγώνας.
Γιατί να βαφτίζουν time attack σε πίστες ή καρτόπιστες ως αγώνες ; Για να χάσουν τα φράγκα από τους συμμετέχοντες που θέλουν να πάρουν μέρος , αλλά λογικά δε θα πλήρωναν τα παραπάνω χρήματα της ημερήσιας άδειας ;
Καλές οι διάφορες κινήσεις από τους εκάστοτε διοργανωτές ή πιστάρχες αλλά να σταματήσουν τα παραμύθια περί προσπάθειας αναβάθμισης του αθλήματος... Να βγάλουν κάνα φράγκο παραπάνω εν καιρώ κρίσης θέλουν. Διοργανώνουν μια εκδήλωση , βγάζουν τα 2πλά απ ότι θα έβγαζαν μια οποιαδήποτε άλλη συνηθισμένη μέρα , καθώς σκέφτονται και τις προπονήσεις που θα κάνουν από πριν οι συμμετέχοντες κτλ.
-
Μου αρέσει που δεν συμμετέχω άμεσα στο όλο θέμα των αγώνων, ως χομπίστας (προς το παρόν...) και δεν έχω (ακόμα?) προβλήματα προσωπικής φύσης με οποιονδήποτε, συνεπώς μπορώ να θέτω φανταστικά ερωτήματα για να προχωράει η κουβέντα
Για πάμε παρακάτω...
- ΠΟΣΟ κοστίζει η άδεια από την ΟΜΑΕ? (δηλαδή θέλω να οργανώσω εγώ έναν αγώνα. Συνολικά τί ποσό θέλει η ΟΜΑΕ, ανεξαρτήτως οδηγών. Ή πάει ανά οδηγό?)
- Αν το time attack διατηρήσει το format του, πόσο θα ανεβεί το κόστος του αν λάβει έγκριση από την ΟΜΑΕ? Από 50 ευρώ σε 100 ή σε 200?
- Αν γίνουν κανονικοί αγώνες, πόσο θα κοστίζουν στους οδηγούς, υπό την έγκριση της ΟΜΑΕ?
- (και καυτό) Τα χρήματα που ζητά η ΟΜΑΕ πού πηγαίνουν?
- (και σημαντικότερο για μένα, και λόγω επαγγέλματος πολιτικού μηχανικού-συγκοινωνιολόγου) Η έγκριση της ΟΜΑΕ συνοδεύεται από τεχνικούς ελέγχους ασφαλείας για τις πίστες και τις οργανωτικές διαδικασίες του event?
Αναμένω με ενδιαφέρον
-
Αγωνας :
1.η επίπονη προσπάθεια για την επίτευξη ενός σκοπού
2.η οργανωμένη και συστηματική κινητοποίηση για την επίτευξη ενός σκοπού
3.η σύγκρουση δύο αντίπαλων στρατιωτικών παρατάξεων
4.η οργανωμένη **αναμέτρηση **αθλητών ή ομάδων σε ένα συγκεκριμένο άθλημαΑναμετρηση :
1.η διαδικασία με την οποία κάποιος μετρά τις δυνάμεις του στην πράξη, αντιπαρατάσσοντάς τες στις αντίστοιχες δυνάμεις κάποιου άλλου, με πόλεμο, φραστική διαμάχη, αγώνα ομάδων (π.χ. στο ποδόσφαιρο) ή ατόμων με στόχο μια προσωπική νίκη επί του άλλου
2.το ξαναμέτρημα, το προσεκτικό στάθμισμα διάφορων παραμέτρωνΑπο τα παραπανω προκυπτει οτι αν βρεθουν δυο (η και παραπανω) καρτιστες στην πιστα και ο ενας προσπαθει να επιβληθει επι του αλλου τοτε αρχιζει και ξεκιναει ενας ατυπος αγωνας. Πιστευω ο διαχωρισμος πρεπει να γινεται με βαση την επισημοτητα και οχι απλα της ευρυτερης εννοιας της λεξης 'αγωνα'. Για εμενα καθε προπονηση ειναι αγωνας, ανεπισημος μεν, δεν υπαρχουν ουτε χρηματα ουτε τροπαια παρα μονον μια αισθηση ευχαριστησης και ικανοποιησης του οτι σημερα οδηγησες καλα και ησουν ο πιο γρηγορος. Ενας αγωνας γινεται επισημος οταν αρχισουν να μπαινουν και αλλοι παραγοντες, οπως διαδικασια χρονομετρησης για καταταξη, εκκινηση και τερματισμος μετα απο προκαθορισμενους γυρους η χρονικο διαστημα και στο τελος διαδικασια απονομων και ενδεχομενως και σαμπανιες για μπουγελωμα. Εκτος απο ολα αυτα βεβαια ειναι και αλλα, οπως αδειες, ανθρωποι για την πιστα με σημαιες, πυροσβεστηρες και γενικα περισσοτερη οργανωση και ασφαλεια.
Εγω εχω μια αλλη απορια που θελω να ρωτησω.. Αν εχεις ενα οικοπεδο, πχ 10 στρεμματων, μπορεις να ριξεις ασφαλτο και να κανεις μια ιδιοκτητη πιστα για δικη σου χρηση η απαιτειται σχετικη αδεια?
-
σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος είναι πολύ πιθανό να σε πάνε μέσα αν δεν υπάρχει η ανάλογη άδεια
λογικά σε κάθε άλλη περίπτωση δεν μπορούν να σου που και πολλά πράγματα... Το ρισκάρει κάποιος όμως ότι δε θα γίνει ποτέ κάποιο ατύχημα για να κάνει κάτι τέτοιο ;
σε κάθε περίπτωση όπως είπε και ο nass , οτιδήποτε στο τέλος έχει επίσημη κατάταξη και ανακοίνωση αποτελεσμάτων από τον οργανωτή ... είναι αγώνας.
edit no 2 πέρα από τα καθαρά εταιρικά ζητήματα . Εφορία , άδεια λειτουργίας επιχείρησης κτλ κτλ . Αν και για το τελευταίο , στην Ελλάδα ζούμε , ποτέ σε πίστα δεν έχω πάρει απόδειξη και από κανένα για ενοίκιο ή προπόνηση ή track day...και δεν έχω πάει 5-10 ή 15 φορές για να είναι απλά τυχαίο (μαζί τα φάγαμε....)
edit no 3... για δική σου χρήση , άρα για να είσαι μόνος σου δεν έχει νόημα να συζητάμε αν ένα time attack είναι αγώνας ή όχι... πας μόνος σου άλλη μέρα σε οποιαδήποτε πίστα και τρέχεις κανονικά χωρίς να αγχώνεσαι τι θεωρείται αγώνας και τι όχι ...
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος είναι πολύ πιθανό να σε πάνε μέσα αν δεν υπάρχει η ανάλογη άδειαλογικά σε κάθε άλλη περίπτωση δεν μπορούν να σου που και πολλά πράγματα... Το ρισκάρει κάποιος όμως ότι δε θα γίνει ποτέ κάποιο ατύχημα για να κάνει κάτι τέτοιο ;
Η πιστα θα ειναι απλα και μονο για ιδιοκτητη χρηση, χωρις επαγγελματικους και εκμεταλλευτικους σκοπους, χωρις νοικιαρικα καρτ και χωρις καμια ταμπελα που να σε κατευθυνει προς αυτην. Σκεφτομαι να κανω μια μικρη πιστα για να μπορω να κανω καρτ εκει περα τον ελευθερο χρονο μου, καθως θα ειναι ακριβως διπλα απο το σπιτι μου και αργοτερα, πρωτα ο Θεος, να αρχισει και ο γιος μου εκει περα για να μαθει απο μικρος. Απλα δεν το χω ψαξει ακομα τι γινεται με τις αδειες για τις πιστες. Δηλαδη σε ποια περιπτωση πρεπει να βγαλεις αδεια? Εγω το σκεφτομαι να ειμαστε ας πουμε 5-6 φιλαρακια με αγωνιστικα καρτ και να κανουμε ολοι μαζι, εννοειτε χωρις κανενα χρηματικο οφελος. Ας πει καποιος που γνωριζει τι ακριβως ισχυει..
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
edit no 2 πέρα από τα καθαρά εταιρικά ζητήματα . Εφορία , άδεια λειτουργίας επιχείρησης κτλ κτλ . Αν και για το τελευταίο , στην Ελλάδα ζούμε , ποτέ σε πίστα δεν έχω πάρει απόδειξη και από κανένα για ενοίκιο ή προπόνηση ή track day...και δεν έχω πάει 5-10 ή 15 φορές για να είναι απλά τυχαίο (μαζί τα φάγαμε....)Φιλε μου, οντως αυτο ισχυει και κατω και πανω και παντου στην Ελλαδα! Και ειναι απαραδεκτο αν καλοσκεφτεις ποσα εχουμε ριξει στις ενοικιασεις της πιστας για να κανουμε καρτ με το ΔΙΚΟ μας αγωνιστικο αλλα και για την φυλαξη οπως προειπες. Τα ποσα των 20 και 25 για να νοικιασεις την πιστα για μια μερα μου φαινονται απλα πολλα. Ενταξει, το νοικιαρικο θα μου πεις θελει και το βενζινολαδο και τα λαστιχα του που επισης ειναι ακριβα αλλα οταν ερχομαι με το αγωνιστικο μου και απλα παταω τον ταπητα δεν μπορεις να μου βαζεις τοση χρεωση. Και να πεις οτι το καρτ χαλαει τον ταπητα? Τα αμαξια του ενος τονου + που κανουν drift τον λιωνουν, τα καρτακια με τα 150 κιλα ελεος δηλαδη. Αλλα αν το καλοσκεφτεις δεν φταινε και οι πισταρχες, να ζησουν προσπαθουν και αυτοι. Και το κακο ειναι οτι αφου δεν υπαρχουν αρκετοι φιλοι του καρτ για να πηγαινουν συχνα να τρεχουν με τα νοικιαρικα την πληρωνουνε οι πιο σοβαροι χομπιστες που ηδη εχουν πολλα στο κεφαλι τους, οπως να συντηρησουν ενα διχρονο κτηνος...
-
Η προηγούμενη αναφορά μου ήταν για τις γνωστές πίστες εντός αττικής που πήγαινα στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι πως μόνο στη ' πίστα ' , αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι ... που πάω το τελευταίο καιρό παίρνω απόδειξη , αλλά όχι για όλες τις υπηρεσίες. Από την άλλη φαντάζομαι πως αν έπαιρνα κανονικά απόδειξη , το κόστος αυτών των υπηρεσιών θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο , άρα ασύμφορο για εμένα...
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Η προηγούμενη αναφορά μου ήταν για τις γνωστές πίστες εντός αττικής που πήγαινα στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι πως μόνο στη ' πίστα ' , αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι ... που πάω το τελευταίο καιρό παίρνω απόδειξη , αλλά όχι για όλες τις υπηρεσίες. Από την άλλη φαντάζομαι πως αν έπαιρνα κανονικά απόδειξη , το κόστος αυτών των υπηρεσιών θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο , άρα ασύμφορο για εμένα...Η μονη πιστα που πιστευω αξιζει να λεγεται πιστα στην Ελλαδα ειναι το αυτοκινητοδρομιο Σερρων, με προδιαγραφες formula 3 και συνεχει συντηρηση και αναβαθμιση του ταπητα. Και αν δεις τις χρεωσεις που εχουν εκει περα θα καταλαβεις αν κανεις μια απλη συγκριση με το τι χρεωνουν εδω περα στα λιωμενα απο τον ηλιο και το drift τσιμεντα που εριξαν πριν απο 25 χρονια. Αλλα φαινονται ποσο αναξιοπιστοι και φιλοχρηματοι ειναι οι πιο πολλοι ιδιοκτητες πιστων ΚΑΡΤ (?) στην χωρα μας. Αυτοι για να βγαλουν και μια δεκαρα παραπανω ειναι ικανοι να αφησουν και τον βοσκο με τα προβατα να μπουν να φανε το χορταρι. Εχει γινει τελειως ξεφτιλισμενο το θεμα με τις καρτοπιστες στην Ελλαδα. Η αληθεια ειναι οτι μονο καρτ δεν βλεπω εκει μεσα. Το πολυ-πολυ να δω τον Μπαρμπα-Μητσο να τραβαει χειροφρενιες με το τρακαρισμενο escort του παππου του και να μην μπορεις μετα να μπεις μεσα απο το ντουμανι που εχει μεινει απο τα καμμενα toyo (τρομαρα μας ) και το τρυπιο πουρι που σταζει λαδια. Υπαρχει βεβαια και ενα οριο στα decibel αλλα αντε να ψανχει τωρα ο γερος να φραξει το τρυπημενο απο παντου σαπιοκαραβο του. Μπορω να γραφω απειρα για τις πολυ 'ομορφες' και 'συγκινητικες' στιγμες που σου προσφερει μια απλη επισκεψη σε μια συνηθισμενη πιστα ΚΑΡΤ! (χαχα ) στην Ελλαδα αλλα ειναι και Σαββατο, εχει και ηλιο και θελω να βγω μια βολτα. Κι ομως στην Αγγλια, την χωρα του μηχανοκινητου αθλητισμου, που ο Θεος δεν την προικισε με ηλιο αλλα με συνεφια και βροχες, υπαρχει ενα πραγμα που λεγεται 'Superkart' και που διεξαγεται σε κατι πιστες που τα Ελληνοπουλα επαιζαν και θα συνεχιζουν να παιζουν στο playstation... 'Αγροτης μονος ψαχνει'.. Ευγε Ελλαδα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για να δούμε τον κανονικό και έγκυρο (και όχι αυτόν που φαντάζεσαι) διεθνή ορισμό του αγώνα:a) A competition is an event in which an automobile takes part and which has a competitive nature or is given a competitive nature by the publication of results.
Event Is a single event with its own results
b) 1. Circuit race:
An event held on a closed circuit between two or more vehicles, running at the same time on the same course, in which speed or the distance covered in a given time is the determining factor.Αρα:
- Η δημοσίευση αποτελεσμάτων είναι η ειδοποιός διαφορά
- Ακόμα και για αγώνες σε πίστα, ο επίσημος ορισμός της FIA δε λέει τίποτα για 'διαδικασία εκκίνησης και τερματισμού', ούτε για άμεσο ανταγωνισμό, ούτε για προσπεράσματα (μπορούν να μη συναντηθούν ποτέ πχ. να ξεκινήσουν από αντιδιαμετρικά σημεία της πίστας). Αγώνας είναι όταν τουλάχιστον δύο οχήματα (αυτοκίνητα, καρτ, φορτηγά...) τρέχουν ταυτόχρονα στην ίδια πίστα με κριτήριο την ταχύτητα (= ταχύτερος γύρος) ή την απόσταση σε δεδομένο χρόνο και στο τέλος δημοσιεύονται αποτελέσματα.
Αν τώρα μου λές ότι τα time attack με δημοσίευση αποτελεσμάτων δεν εμπίπτουν στα παραπάνω, λυπάμαι αλλά η πραγματικότητα σε διαψεύδει.
Καλά κρασιά. Αυτό που γράφεις δεν το τηρεί καμία χώρα εκτός από την μπανανία της ΟΜΑΕ. Ξέρω πολύ καλά ποια στάση κρατάνε τα Ευρωπαϊκά ASN και είναι αυτή ακριβώς που έγραψα. Και ξέρω πολύ καλά πως η BMW Motorsport παίζει στα όρια αυτή της στάσης για να έχει 15χρονα (που δεν επιτρέπεται να κάνουν αγώνες μονοθεσίων σε πολλές χώρες) στο Talent Cup της. Δεν τα φαντάζομαι, τα έζησα σε πρώτο πρόσωπο με τον Κατσίνη.
Γιατί δε στέλνει η ΟΜΑΕ ένα γράμμα στην RFEDA να της εξηγήσει πόσο βλάκες είναι που δε θεωρούν αγώνες τις χειμερινές δοκιμές μονοθεσίων που ζούνε πλουσιοπάροχα όλες τις Ισπανικές πίστες;
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Γιατί να βαφτίζουν time attack σε πίστες ή καρτόπιστες ως αγώνες ; Για να χάσουν τα φράγκα από τους συμμετέχοντες που θέλουν να πάρουν μέρος, αλλά λογικά δε θα πλήρωναν τα παραπάνω χρήματα της ημερήσιας άδειας;Δεν υπάρχει πλέον ημερήσια άδεια, πας κανονικά για δελτίο αθλητή με τα συνεπακόλουθα έξοδα έκδοσης και ιατρικών εξετάσεων.
-
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω με βάση την Εγκύκλιο καρτ 2013 (http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-e ... 2013_1.pdf). Εννοείται ότι άνθρωποι που έχουν διοργανώσει events και συμμετέχουν σε αυτό το thread έχουν πληρέστερη άποψη από αυτό που γράφω και παρακαλώ να με διορθώσουν όπου κάνω λάθος.
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
0. ΠΟΣΟ κοστίζει η άδεια από την ΟΜΑΕ? (δηλαδή θέλω να οργανώσω εγώ έναν αγώνα. Συνολικά τι ποσό θέλει η ΟΜΑΕ, ανεξαρτήτως οδηγών. Ή πάει ανά οδηγό?)Σαν οργανωτής
1.9 ΠAPABOΛA EΓΓPAΦHΣ AΓΩNΩN ΣTO EΘNIKO AΓΩNIΣTIKO HMEPOΛOΓIO 2013
Aγώνες Kαρτ
1.9.3 Λοιποί αγώνες (φιλικοί) 50,00- Αν το time attack διατηρήσει το format του, πόσο θα ανεβεί το κόστος του αν λάβει έγκριση από την ΟΜΑΕ? Από 50 ευρώ σε 100 ή σε 200?
Έξτρα σε αυτά που δίνεις τώρα έχεις σίγουρα:
1.8 ΠAPABOΛA AΔEIAΣ TEΛEΣHΣ AΓΩNΩN ANA ΣYMMETEXONTA
Kαταβάλλονται από τον οργανωτή βάσει του πίνακα των συμμετεχόντων
Κατηγορία ΜΙΝΙ 40,00
Λοιπές κατηγορίες 50,00Από εκεί και πέρα βέβαια υπάρχουν δυο ερωτηματικά:
- Μέχρι τώρα τα time attack δε διοργανώνονται από λέσχες (ή αθλητικά σωματεία σύμφωνα με την νέα ορολογία). Αυτό σε αγώνα εγκεκριμένο από την ΟΜΑΕ φαντάζομαι δε θα μπορεί να γίνει όποτε πιθανότατα πρέπει να προστεθεί έξτρα και το μερίδιο της λέσχης
- Αν η ΟΜΑΕ απαιτήσει την παρουσία στελεχών της τότε επίσης θα πρέπει να προστεθεί έξτρα και αυτό το κόστος. Αναλυτικά τα κόστη των στελεχών αναφέρονται στην εγκύκλιο
- Αν γίνουν κανονικοί αγώνες, πόσο θα κοστίζουν στους οδηγούς, υπό την έγκριση της ΟΜΑΕ?
1.4.1 Aγώνες Πανελληνίων Πρωταθλημάτων – Κυπέλλων - Φιλικών
Κατηγορία ΜΙΝΙ 130,00
Κατηγορία KF3 - JUNIOR 150,00
Κατηγορίες KF2 - KZ2 – ΛΟΙΠΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ 150,00- (και καυτό) Τα χρήματα που ζητά η ΟΜΑΕ πού πηγαίνουν?
Ας μην το πιάσω αυτό το θέμα
- (και σημαντικότερο για μένα, και λόγω επαγγέλματος πολιτικού μηχανικού-συγκοινωνιολόγου) Η έγκριση της ΟΜΑΕ συνοδεύεται από τεχνικούς ελέγχους ασφαλείας για τις πίστες και τις οργανωτικές διαδικασίες του event?
Για τις οργανωτικές διαδικασίες του event είναι πιθανό να επιβάλουν στους οργανωτές την παρουσία στελέχους όπως έγραψα πιο πάνω. Τώρα σχετικά τις επιθεωρήσεις στις πίστες:
2.3 ΠAPABOΛA EΠIΘEΩPHΣEΩN MONIMΩN ΣTIBΩN ΓIA TH XOPHΓHΣH APXIKOY ΠIΣTOΠOIHTIKOY
KATAΛΛHΛOTHTAΣ KAI ETHΣIΩN EΠIΘEΩPHΣEΩN
2.3.1 Πίστες Kαρτ 250,00
Σημείωση:
Για τις επιθεωρήσεις και την έκδοση των πιστοποιητικών καταλληλότητας καταβάλλονται επιπλέον, από τον
ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη, τα έξοδα των επιθεωρητών, ημερήσια αποζημίωση κλπ. (εφόσον δικαιολογούνται),
σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παράγραφο 2.4.2. Tο ίδιο ισχύει και για τις έκτακτες επιθεωρήσεις, μετά από
εκτέλεση έργων διαφοροποίησης της πίστας. -
Ματαιώθηκε κι επίσημα το αυριανό time attack:
Ματαιώνεται η προγραμματισμένη εκδήλωση διαγωνισμού χρονομέτρησης η οποία θα λάβαινε χώρο τη Κυριακή 14 Απριλίου 2013 στο Καρτόδρομο Αφιδνών.
Το παραπάνω προκύπτει κατόπιν απόφασης της ΟΜΑΕ σύμφωνα με την οποία κάθε αγωνιστική δραστηριότητα χρονομετρημένου συναγωνισμού και επάθλων τίθεται εκτεθειμένη έναντι του Αθλητικού Νόμου 2725/99.
Έτσι οι διοργανωτές Καρτόδρομο Αφιδνών και kartinfo συμμορφώνονται με την απόφαση και ματαιώνουν την εκδήλωση.
Κατά συνέπεια ματαιώνονται και όλες οι υπόλοιπες εκδηλώσεις που είχαν ανακοινωθεί για:
16 Ιουνίου 2013
8 Σεπτεμβρίου 2013
3 Νοεμβρίου 2013http://www.kartinfo.gr/home/attack24.html
====================
Η προπονησούλα σήμερα πάντως στο Καρτόδρομο ( ) ήταν...
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ