Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 450
    • 451
    • 185 / 451
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9007
    251185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ίσως αυτό που θυμόμουνα που τα κάνει μη άμεσα συγκρίσιμα είναι το ότι μετριούνται σε διαφορετικές θερμοκρασίες. Όχι δηλαδή εύρος ιξώδους στην ίδια θερμοκρασία. Για αυτό όμως και στους 0 με 4 βαθμούς που θεωρούμε μια βασική μέτρηση ίσως επιτρέπεται ένα 0W να είναι πιο παχύ από ένα 5W μια και αυτό δεν αντιβαίνει στον ορισμό του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
        Ίσως αυτό που θυμόμουνα που τα κάνει μη άμεσα συγκρίσιμα είναι το ότι μετριούνται σε διαφορετικές θερμοκρασίες. Όχι δηλαδή εύρος ιξώδους στην ίδια θερμοκρασία. Για αυτό όμως και στους 0 με 4 βαθμούς που θεωρούμε μια βασική μέτρηση ίσως επιτρέπεται ένα 0W να είναι πιο παχύ από ένα 5W μια και αυτό δεν αντιβαίνει στον ορισμό του.

        Ναι, ένα 0W40 μάλλον θα είναι πιο παχύ από ένα 5W20.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          ίσως επιτρέπεται ένα 0W να είναι πιο παχύ από ένα 5W μια και αυτό δεν αντιβαίνει στον ορισμό του.

          Ναι δεν αντιβαίνει, αλλά μόνο με δοκιμές θα το πιστοποιήσεις αυτό. Και με αριθμητική μέθοδο να το κάνεις, πρέπει να κάνεις και δοκιμές για να δεις την ακρίβεια των υπολογιμών σου. Γενικά η μέθοδό σου να έχει αποδειχτεί έμπρακτα.
          Στο ζήτημα τώρα, έχεις δύο καμπύλες ιξώδους και στο αριστερό άκρο, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες δηλαδή, το λιπαντικό Α είναι αισθητά πιο λεπτό από το Β, τι πιθανότητες υπάρχουν να αναστραφεί η κατάσταση μόλις στους 0 Κελσίου όταν η κλίμακα είναι λογαριθμική? Προσωπικά δίνω πολύ λίγες. Αν μου έλεγες για 20-30 Κελσίου ,ναι πολλές.Φυσικά όλα είναι σε συνάρτηση με το δεύτερο ιξώδες, το μεγάλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Φυσικά όλα είναι σε συνάρτηση με το δεύτερο ιξώδες, το μεγάλο.

            Ακριβώς, εκεί παίζεται το παιχνίδι, όταν το δεύτερο το μεγάλο είναι διαφορετικό.
            Βασικά περισσότερο είναι για να έχουμε να λέμε για την σύγκριση 5-30 με 0-40 και μόνο.... Γιατί με ίδιο το δεύτερο τότε τα πρώτα είναι άμεσα συγκρίσιμα (πχ 0-30 με 5-30).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannistsa last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

              Φυσικά όλα είναι σε συνάρτηση με το δεύτερο ιξώδες, το μεγάλο.

              Ακριβώς, εκεί παίζεται το παιχνίδι, όταν το δεύτερο το μεγάλο είναι διαφορετικό.
              Βασικά περισσότερο είναι για να έχουμε να λέμε για την σύγκριση 5-30 με 0-40 και μόνο.... Γιατί με ίδιο το δεύτερο τότε τα πρώτα είναι άμεσα συγκρίσιμα (πχ 0-30 με 5-30).

              Το παιχνίδι κατά την άποψη μου παίζεται στο ιξώδες στους 40°

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Λέγοντας παιχνίδι εννοώ απλά την φιλική διαφωνία για το ποιο 0 είναι παχύτερο από ποιο 5. Το ότι παίζουμε με κάτι όχι σημαντικό.
                Εσύ μάλλον λέγοντας παιχνίδι εννοείς την περιοχή χρήσης του λαδιού που μάλλον είναι η πιο σημαντική για την φθορά του κινητήρα κατά τα πρώτα λεπτά/μέτρα χρήσης σε ελληνικές συνθήκες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ioannistsa last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Λέγοντας παιχνίδι εννοώ απλά την φιλική διαφωνία για το ποιο 0 είναι παχύτερο από ποιο 5. Το ότι παίζουμε με κάτι όχι σημαντικό.
                  Εσύ μάλλον λέγοντας παιχνίδι εννοείς την περιοχή χρήσης του λαδιού που μάλλον είναι η πιο σημαντική για την φθορά του κινητήρα κατά τα πρώτα λεπτά/μέτρα χρήσης σε ελληνικές συνθήκες.

                  Λέγοντας «παιχνίδι» εννοώ ότι το ιξώδες στους 40° θα καθορίσει εάν και πότε το ένα λάδι θα γίνει πιο λεπτόρρευστο ή πιο παχύρευστο κλπ σε σχέση με ένα άλλο μια που το ιξώδες στους 40° δεν λαμβάνει μέρος στην κατάταξη των λιπαντικών όπως το ιξώδες στους 100° και στους -35°:-10°.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos204 last edited by

                    Σε μια ανάλυση λαδιού βλέπουμε την φθορά που έχει ο κινητήρας με το συγκεκριμένο λάδι μόνο;
                    Θέλω να πω ότι ενώ το λάδι μπορεί να φαίνεται πάρα πολύ καλό στο τεστ (viscosity,flash point,TBN) ο κινητήρας να δείχνει φθορά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
                      Σε μια ανάλυση λαδιού βλέπουμε την φθορά που έχει ο κινητήρας με το συγκεκριμένο λάδι μόνο;
                      Θέλω να πω ότι ενώ το λάδι μπορεί να φαίνεται πάρα πολύ καλό στο τεστ (viscosity,flash point,TBN) ο κινητήρας να δείχνει φθορά

                      Πάντα μένει ένα υπόλοιπο λαδιού όταν το αδειάζεις. Οπότε τα αποτελέσματα επηρρεάζονται από τα προηγούμενα λάδια/φθορά που είχε ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας δείχνει μεγάλη φθορά αξίζει και 2η ανάλυση στην επόμενη αλλαγή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos204 last edited by

                        Βασικα ειναι η πρωτη φορα του συγκεκριμενου λαδιου στον κινητηρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          grey last edited by

                          Είχα αλλάξει τα λάδια στο αυτοκίνητο πέρσι το Μάιο στα 7.500 χλμ (castrol edge 5w-30,polo 1.2 tsi) και είδα σήμερα στα 13.500χλμ ότι είναι μαύρα.Είναι καλό αυτό?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης GREY έγραψε:
                            Είχα αλλάξει τα λάδια στο αυτοκίνητο πέρσι το Μάιο στα 7.500 χλμ στο αυτοκίνητο(castrol edge 5w-30,polo 1.2 tsi) και είδα σήμερα στα 13.500χλμ ότι είναι μαύρα.Είναι καλό αυτό?

                            Γιατί να μην είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grey last edited by

                              Χμμμμ.Μου φαίνεται λίγο περίεργο να έχουν γίνει τόσο μαύρα σε μόλις 6.000χλμ .Το φίλτρο τί δουλειά κάνει τότε?(το είχα αλλάξει και αυτό πέρυσι).Επίσης μιλάμε για αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι έχει πρόγραμμα σέρβις longlife ,άντε και τα λάδια αντέχουν 30.000χλμ,το μοτέρ τί θα έχει βγάλει μέχρι τότε και θα το έχει περάσει στο λάδι?
                              (Σόρρυ αν γράφω αρλούμπες,δεν είμαι σχετικός ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billopoulos last edited by

                                Το φιλτρο συγκρατει σωματιδια, ρινισματα κλπ.
                                Το μαυρισμα δεν ειναι λογω αυτων ομως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης GREY έγραψε:
                                  Χμμμμ.Μου φαίνεται λίγο περίεργο να έχουν γίνει τόσο μαύρα σε μόλις 6.000χλμ .Το φίλτρο τί δουλειά κάνει τότε?(το είχα αλλάξει και αυτό πέρυσι).Επίσης μιλάμε για αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι έχει πρόγραμμα σέρβις longlife ,άντε και τα λάδια αντέχουν 30.000χλμ,το μοτέρ τί θα έχει βγάλει μέχρι τότε και θα το έχει περάσει στο λάδι?
                                  (Σόρρυ αν γράφω αρλούμπες,δεν είμαι σχετικός ).

                                  Ξεχνα το Long-life. Αλλαζε τα καθε 15.000. Βαζε 5w-40 στην Ελλαδα ζουμε και οχι στη Γερμανια. Και μενα παντα μαυρα βγαινουν και τα προηγουμενα τα εβγαλα στα 10.000 χλμ. (Καλα εγω τα ξεσκιζω κιολας)
                                  Τωρα εχω διανυσει ηδη 8.000 μ αυτα, και θα κανω αλλα 4.000 πριν αλλαχτουν τον Σεπτεμβρη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Το χρώμα δε λέει τίποτα για το λάδι. Μπορεί και από καινούργιο να είναι σκούρο, μπορεί να μαυρίσει μετά από 500χλμ. και να αντέξει μια χαρά άλλες 30.000χλμ.
                                    Οι σύγχρονοι κινητήρες (εκτός εξαιρέσεων που δε θα σε σώσει το λάδι) αντέχουν πολύ περισσότερο από το υπόλοιπο αυτοκίνητο και δεν ταλαιπωρούν το λάδι ούτε το φορτώνουν με πολλά προιόντα φθοράς.
                                    Αρκεί να βάζεις λάδι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή και όχι κάτι άλλο γιατί εδώ είναι Ελλάδα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestis-d last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                      Αρκεί να βάζεις λάδι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή και όχι κάτι άλλο γιατί εδώ είναι Ελλάδα...

                                      Ο κινητηρας του δεχεται την προδιαγραφη 502/505 που περιεχει λαδια 5w-40 κυριως. Οποτε δε το λεω μονο γιατι εδω ειναι Ελλαδα...
                                      Τον ιδιο κινητηρα εχω και γω και το ψαχνω ΑΠΕΙΡΑ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos204 last edited by

                                        Να το πάω πάλι στην αναλυση λαδιου
                                        Μετά από επικοινωνία με την blackstone κατάλαβα οτι οι τιμές που μας δίνουν για φθορά είναι η μέση τιμή από δείγματα που συγκεντρώνουν ,αλλά σε όλα αυτά δεν υπάρχουν οι παράγοντες όπως χλμ η ώρες που έχει διανύσει ο κινητήρας, καθώς και ιξώδες που είχε,
                                        παρά μόνον βλέπουμε το δικό μας ιξώδες αν βρίσκεται στα επιτρεπτά όρια ανάλογα με την χρήση του κινητήρα μας.
                                        Τα κατάλαβα σωστά ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          δίνουν, 2 τιμές φθοράς .... μια μέτρηση απ το δικό σου λάδι και μια από άλλα σχετικά δείγματα (αναγωγή, με ανάλογα χλμ) για να μπορείς να συγκρίνεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                            δίνουν, 2 τιμές φθοράς .... μια μέτρηση απ το δικό σου λάδι και μια από άλλα σχετικά δείγματα (αναγωγή, με ανάλογα χλμ) για να μπορείς να συγκρίνεις.

                                            Όχι, δεν κάνουν αναγωγή με βάση τα χιλιόμετρα. Είναι χύμα όλα μέσα και ένας απλός μέσος όρος, χωρίς καν να σου αναφέρουν και το μέσο όρο των χιλιομέτρων.
                                            Συνήθως δε είναι σχετικά λίγα χιλιόμετρα και ειδικά όταν μιλάμε για long life λάδια μπορεί να έχεις κάνει τα 3πλάσια χιλιόμετρα από τον μέσο όρο των averages που αναφέρουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 450
                                            • 451
                                            • 185 / 451
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr