-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Να γινω πιο σαφης...To Σαββατο πηγαμε μια βολτα μεχρι την Κορινθο και κατεβαινοντας χρησιμοποιησαμε την παλαια Εθνικη οδο. Σε ολο το μηκος συναντουσα ποδηλατες, εκτος κατοικημενων περιοχων, οι οποιοι ειτε κινουνταν σε δυαδες/τριαδες, καταλαμβανοντας ολο το δρομο, εξαναγκαζοντας να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις, ειτε κατα μονας (ουαου) αλλα παλι κινουμενοι στο κεντρο του οδοστρωματος, οποτε παλι επρεπε να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις...Τι ισχυει βαση ΚΟΚ για τα παραπανω?http://www.bikerespect.gr/gr/page/index/22
Άρθρο 16 Θέση επί της οδού-
Στο οδικό δίκτυο της χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
-
ο οδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απολύτου ανάγκης, υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς, οδοστρώματα και λωρίδες κυκλοφορίας όπου υφίστανται τέτοιες ………… οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων -
Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
-
-
Αρα οταν κανουν ομαδες για βολτα στα περιχωρα και κλεινουν λωριδα ολοκληρη ουσιαστικα παρανομουν?? και τα δειχνουν και τα ΜΜΕ αυτα σαν προτασεις για χρηση ποδηλατου....
-
Ακριβώς.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να γινω πιο σαφης...To Σαββατο πηγαμε μια βολτα μεχρι την Κορινθο και κατεβαινοντας χρησιμοποιησαμε την παλαια Εθνικη οδο. Σε ολο το μηκος συναντουσα ποδηλατες, εκτος κατοικημενων περιοχων, οι οποιοι ειτε κινουνταν σε δυαδες/τριαδες, καταλαμβανοντας ολο το δρομο, εξαναγκαζοντας να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις, ειτε κατα μονας (ουαου) αλλα παλι κινουμενοι στο κεντρο του οδοστρωματος, οποτε παλι επρεπε να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις...Τι ισχυει βαση ΚΟΚ για τα παραπανω?
http://www.bikerespect.gr/gr/page/index/22
Άρθρο 16 Θέση επί της οδού-
Στο οδικό δίκτυο της χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
-
ο οδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απολύτου ανάγκης, υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς, οδοστρώματα και λωρίδες κυκλοφορίας όπου υφίστανται τέτοιες ………… οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων -
Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
Την επομενη φορα λοιπον θα παιξει κορνα...
-
-
να γυρισεις τα πιτσιλιστιρια αναποδα και να τους ψεκαζεις.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
να γυρισεις τα πιτσιλιστιρια αναποδα και να τους ψεκαζεις. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Έγραψε κανείς ότι μιλούσε στο κινητό; Μπορεί να ήταν υπερβολική ταχύτητα.. Πιθανολογώ...
από 224.v » 08/04/13 1:48
Τελικα στο δακτυλιδι του ΟΤΕ μιλουσε σε κινητο....
θα παει να κλαφτει... στη τροχαια...Δεν το είχα προσέξει...
Να γινω πιο σαφης...To Σαββατο πηγαμε μια βολτα μεχρι την Κορινθο και κατεβαινοντας χρησιμοποιησαμε την παλαια Εθνικη οδο. Σε ολο το μηκος συναντουσα ποδηλατες, εκτος κατοικημενων περιοχων, οι οποιοι ειτε κινουνταν σε δυαδες/τριαδες, καταλαμβανοντας ολο το δρομο, εξαναγκαζοντας να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις, ειτε κατα μονας (ουαου) αλλα παλι κινουμενοι στο κεντρο του οδοστρωματος, οποτε παλι επρεπε να βγεις αντιθετο για να προσπερασεις...Τι ισχυει βαση ΚΟΚ για τα παραπανω?
Μια Κυριακή έχουν οι περισότεροι και βγαίνουν για μεγάλη βόλτα ή προπόνηση, φαντάσου ότι δεν μπορούν να βγουν στην εθνική οδό όπως τα αυτοκίνητα, οπότε ας κάνουμε λίγη υπομονή με τους ποδηλάτες. Έχει τύχει να βγω και γω από Ελευσίνα μέχρι Ίσθμια (από παλιά εθνική). Το ότι πάνε 2-2 ή 3-3 είναι λάθος, αλλά το ότι κυκλοφορούν/με στην ΠΕΟ, είναι νόμιμο.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
να γυρισεις τα πιτσιλιστιρια αναποδα και να τους ψεκαζεις. -
Το να κινούνται στη μέση του οδοστρώματος είναι πολύ σωστό, γιατί διεκδικούν ζωτικό χώρο. Τι εννοώ: αν ο ποδηλάτης κινείται τέρμα δεξιά, σου δίνει την εντύπωση ότι μπορείς να τον περάσεις αέρα, χωρώντας στην ίδια λωρίδα. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο, γιατί το αυτοκίνητο δεν κόβει και τον πλησιάζει πάρα πολύ, αφού θεωρεί ότι χωρούν κι οι δύο στην ίδια λωρίδα. Τότε, είναι πολύ εύκολο να τον ακουμπήσει με ολέθριες συνέπειες, είτε από λάθος υπολογισμό, είτε επειδή ο ποδηλάτης έκανε 10-20 πόντους αριστερά, για να αποφύγει ένα καπάκι υπονόμου ή μια λακκούβα.
Πολύ σωστότερο το να τοποθετεί το ποδήλατο σε τέτοιο σημείο ώστε να σε αναγκάζει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ χωράτε ταυτόχρονα. Ότι θα πρέπει να το σκεφτείς για να τον περάσεις, να ελέγξεις το αντίθετο ρεύμα, να βγάλεις αριστερό φλασάκι και να του αφήσεις επαρκή απόσταση όταν τον προσπερνάς. Ποιος είναι ο επαρκής χώρος; Αν είναι δυνατόν, όσο το ύψος του ποδηλάτη πάνω στο ποδήλατο, ώστε ακόμα κι αν πέσει αριστερά, να μην τον πατήσεις. Δηλαδή, περίπου 1.5 μέτρο.
Τώρα, το να ποδηλατούν 2-2 είναι παράνομο, όμως είναι και αναγκαίο όταν βγαίνουν να κάνουν τόσα χλμ. Το κακό είναι πως τα αυτοκίνητα έχουν συνηθίσει να είναι οι άρχοντες του δρόμου και να θεωρούν ότι πρέπει να περάσουν πάνω από οποιονδήποτε τους καθυστερεί.
Επίσης, αν τους αρχίσεις στις κόρνες, καλά θα κάνουν να σε βρίσουν. Μπορεί για σένα το κορνάρισμα να είναι απλώς ένα πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι, αλλά για σκέψου ότι η κόρνα σου βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, μισό μέτρο από το αυτί του ποδηλάτη. Την ακούει πολύ δυνατότερα από σένα και επιπλέον, υπάρχει το στοιχείο του αιφνιδιασμού, αφού εσύ ξέρεις ότι θα κορνάρεις ενώ αυτός τρομάζει. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, καλά θα κάνουν να σε μουτζώσουν κιόλας, όχι μόνο να σε βρίσουν. -
Δεν απαγορεύονται τα ποδήλατα σε εθνικές οδούς;
-
απαγορευεται οτιδηποτε δε μπορει να κινειται πανω απο 50χλμ μονιμα.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν απαγορεύονται τα ποδήλατα σε εθνικές οδούς;Στη νέα εθνική οδό ναι, στην παλαιά όχι.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το να κινούνται στη μέση του οδοστρώματος είναι πολύ σωστό, γιατί διεκδικούν ζωτικό χώρο. Τι εννοώ: αν ο ποδηλάτης κινείται τέρμα δεξιά, σου δίνει την εντύπωση ότι μπορείς να τον περάσεις αέρα, χωρώντας στην ίδια λωρίδα. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο, γιατί το αυτοκίνητο δεν κόβει και τον πλησιάζει πάρα πολύ, αφού θεωρεί ότι χωρούν κι οι δύο στην ίδια λωρίδα. Τότε, είναι πολύ εύκολο να τον ακουμπήσει με ολέθριες συνέπειες, είτε από λάθος υπολογισμό, είτε επειδή ο ποδηλάτης έκανε 10-20 πόντους αριστερά, για να αποφύγει ένα καπάκι υπονόμου ή μια λακκούβα.
Πολύ σωστότερο το να τοποθετεί το ποδήλατο σε τέτοιο σημείο ώστε να σε αναγκάζει να καταλάβεις ότι ΔΕΝ χωράτε ταυτόχρονα. Ότι θα πρέπει να το σκεφτείς για να τον περάσεις, να ελέγξεις το αντίθετο ρεύμα, να βγάλεις αριστερό φλασάκι και να του αφήσεις επαρκή απόσταση όταν τον προσπερνάς. Ποιος είναι ο επαρκής χώρος; Αν είναι δυνατόν, όσο το ύψος του ποδηλάτη πάνω στο ποδήλατο, ώστε ακόμα κι αν πέσει αριστερά, να μην τον πατήσεις. Δηλαδή, περίπου 1.5 μέτρο.
Τώρα, το να ποδηλατούν 2-2 είναι παράνομο, όμως είναι και αναγκαίο όταν βγαίνουν να κάνουν τόσα χλμ. Το κακό είναι πως τα αυτοκίνητα έχουν συνηθίσει να είναι οι άρχοντες του δρόμου και να θεωρούν ότι πρέπει να περάσουν πάνω από οποιονδήποτε τους καθυστερεί.
Επίσης, αν τους αρχίσεις στις κόρνες, καλά θα κάνουν να σε βρίσουν. Μπορεί για σένα το κορνάρισμα να είναι απλώς ένα πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι, αλλά για σκέψου ότι η κόρνα σου βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, μισό μέτρο από το αυτί του ποδηλάτη. Την ακούει πολύ δυνατότερα από σένα και επιπλέον, υπάρχει το στοιχείο του αιφνιδιασμού, αφού εσύ ξέρεις ότι θα κορνάρεις ενώ αυτός τρομάζει. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, καλά θα κάνουν να σε μουτζώσουν κιόλας, όχι μόνο να σε βρίσουν.- το να κινουνται ποδηλατα σε στοιχους 2-2, 3-3, 4-4 εντος της ιδιας λωριδας ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ
- το να κινουνται σε παραταξη 3 (πλατος) Χ 6-7-8 (μηκος) με αποστασεις 1 μετρο, ειναι οχι μονο ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλα και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ πρωτα για αυτους και μετα και για τους αλλους χρηστες του δρομου
- το να κινουνται σε στοιχους ή/και παραταξη εντος της ιδιας λωριδας σε δρομο επαρχιακο μηκους 60χμ με ΕΛΑΧΙΣΤΑ σημεια για ασφαλη και νομιμο προσπερασμα ειναι ΗΛΙΘΙΟ
- το να γνωριζουν οτι προκαλουν συμφοριση και να αδιαφορουν επιδεικτικα ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ΗΛΙΘΙΟ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ
και στο κατω κατω της γραφης δεν μπορω να περιμενω να εχουν σωστη παιδεια και συμπεριφορα ατομα που δεν ξερουν καν να ρυθμισουν σωστα την θεση ποδηλασιας ή να απιλεξουν το σωστο μεγεθος και τυπο ποδηλατου...αλλα το παιζουν wannabe αγωνιστικοι ποδηλατες...ουτε απο ατομα τα οποια επιλεγουν να επισκευασουν το ελαστικο του ποδηλατου τους πανω στο δρομο όταν ακριβως στο σημειο που βρισκονται υπαρχει 1,5 μετρο πεζοδρομιο...
τα παραπανω προερχονται απο προσωπικες εμπειριες στο συγκεκριμενο δρομο απο wannabe ποδηλατικες ομαδες γνωστου φορουμ (cyclist) - το συμπερασμα ποκυπτει απο το γεγονος οτι η συντριπτικη πλειοψηφια εφεραν τα εν λογο διακριτικα...
-
και μια τελευταια εμπειρια - τροφη για σκεψη...στην Αγγλια που ειχα πετυχει πολλες φορες ομαδικη ποδηλασια σε Β road .. γιατι δεν επιδεικνυαν ιδια συμπεριφορα με τους εδω ποδηλατες?
επιχειρημα οτι οι εκει οδηγοι εχουν αλλη παιδεια απο τους εδω δεν μετραει γιατι πρωτα ας κοιταξουμε την καμπουρα μας (και να αποκτησουμε ποδηλατικη παιδεια που δεν εχουμε γιατι οπως πολλα πραγματα εδω ετσι και αυτο ξεκινησε σαν μοδα με ολα τα αρνητικα που εχει η μοδα...) και να ειμαστε εμεις σωστοι και μετα ας απαιτησουμε απο τους αλλους...
-
Γενικά δεν έχουμε οδηγική παιδεία, είτε με αυτοκίνητο, μηχανή, ποδήλατο ή skateboard. Να βάλω και τα jet ski? Τα βάζω.. Στη Αγγλία έχω ζήσει αρκετά χρόνια, ήμουν στο δρόμο και ΠΟΤΕ δε με προσπέρασε αυτοκίνητο διακινδυνεύοντας να με ρίξει, δε μου κόρναραν ΠΟΤΕ, ούτε καν με έβρισαν. Λεωφορεία αστικά με ακολουθούσαν από απόσταση, γιατί παρακάτω έπρεπε να σταματήσουν αριστερά στη στάση, και ποτέ δε μου έδειξαν δυσφορία ή οτιδήποτε άλλο. Και μιλάω για δρόμο που δεν είχε χώρο για ποδήλατο.
Επίσης, σε αυτό:
- το να κινουνται σε στοιχους ή/και παραταξη εντος της ιδιας λωριδας σε δρομο επαρχιακο μηκους 60χμ με ΕΛΑΧΙΣΤΑ σημεια για ασφαλη και νομιμο προσπερασμα ειναι ΗΛΙΘΙΟ
είσαι foul. Δηλαδή πρέπει να πηγαίνει ένας ένα με διαφορά 300 μέτρων μεταξύ τους, για να μπορέσουν να προσπεράσουν τα αυτοκίνητα; Μιλάω για παράταξη και όχι στοίχους που είναι παράνομο.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Γενικά δεν έχουμε οδηγική παιδεία, είτε με αυτοκίνητο, μηχανή, ποδήλατο ή skateboard. Να βάλω και τα jet ski? Τα βάζω.. Στη Αγγλία έχω ζήσει αρκετά χρόνια, ήμουν στο δρόμο και ΠΟΤΕ δε με προσπέρασε αυτοκίνητο διακινδυνεύοντας να με ρίξει, δε μου κόρναραν ΠΟΤΕ, ούτε καν με έβρισαν. Λεωφορεία αστικά με ακολουθούσαν από απόσταση, γιατί παρακάτω έπρεπε να σταματήσουν αριστερά στη στάση, και ποτέ δε μου έδειξαν δυσφορία ή οτιδήποτε άλλο. Και μιλάω για δρόμο που δεν είχε χώρο για ποδήλατο.Επίσης, σε αυτό:
- το να κινουνται σε στοιχους ή/και παραταξη εντος της ιδιας λωριδας σε δρομο επαρχιακο μηκους 60χμ με ΕΛΑΧΙΣΤΑ σημεια για ασφαλη και νομιμο προσπερασμα ειναι ΗΛΙΘΙΟ
είσαι foul. Δηλαδή πρέπει να πηγαίνει ένας ένα με διαφορά 300 μέτρων μεταξύ τους, για να μπορέσουν να προσπεράσουν τα αυτοκίνητα; Μιλάω για παράταξη και όχι στοίχους που είναι παράνομο.
η αναφορα μου ειχε περισσοτερο να δωσει εμφαση στο στοιχους ΚΑΙ παραταξη...
φαντασου σκηνικο οπου 10 ποδηλατα με μηκος το καθενα πηγαινουν το ενα πισω απο το αλλο με αποσταση μεταξυ τους 2-3 μετρα...συνολικο μηκος πομπης 80 περιπου μετρα....επισης οπως αναφερθηκε απο καποιον νωριτερα ειναι σωστο να κινουνται στην μεση της λωριδας για την ασφαλεια τους...αρα ενας οδηγος αυτοκινητου εχει μπροστα του ενα 'τοιχο' μηκους 80 μετρων για να προσπερασει. βαλε τωρα και την ταχυτητα πχ 20-30 χμ που ποδηλατουν και αυτοματως τα 80 μετρα του 'τοιχου' γινονται τα 2πλα...
πες μου τωρα εσυ σε ποιο σημειο στην ΠΕΟΑΚ υπαρχει μερος για να περασει καποιος με αφαλεια και νομιμα αυτο τον κινητο 'τοιχο'....
επισης δεν ειναι ασφαλες για τους ιδιους καθοτι αν ξεκινησει προσπεραση ενα αυτοκινητο και απο το αντιθετο ρευμα εμφανιστει αλλο ο οδηγος του αυτοκινητου θα πρεπει να μαζευτει δεξια που ομως οι αποστασεις των ποδηλατων και η θεση τους στο οδοστρωμα δεν του το επιτρεπουν....αρα το πιο σωστο ειναι κινηση ο ενασ πισω απο τον αλλο στην δεξια μερια της λωριδας σε δρομο με 1 λωριδα ανα κατευθυνση και οχι παραπανω απο 3-4 ποδηλατα ανα group...αν τωρα τα ποδηλατα ειναι πολλα θα πρεπει τα group να εχουν μια αποσταση μετξυ τους περι τα 30 μετρα ωστες να επιτρεπουν σε ενα αυτοκινητο να πραγματοποιησει ασφαλη τμηματικη προσπεραση...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το να κινούνται στη μέση του οδοστρώματος είναι πολύ σωστό,...Άρθρο 16 Θέση επί της οδού
- Στο οδικό δίκτυο της χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
- ο οδηγός, με εξαίρεση την περίπτωση απολύτου ανάγκης, υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς, οδοστρώματα και λωρίδες κυκλοφορίας όπου υφίστανται τέτοιες ………… οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
Τώρα, το να ποδηλατούν 2-2 είναι παράνομο, όμως είναι και αναγκαίο όταν βγαίνουν να κάνουν τόσα χλμ. Το κακό είναι πως τα αυτοκίνητα έχουν συνηθίσει να είναι οι άρχοντες του δρόμου και να θεωρούν ότι πρέπει να περάσουν πάνω από οποιονδήποτε τους καθυστερεί.
Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων
- Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
Κι ενω ο οδηγος ποδηλατου κινειται κατα παραβαση του ΚΟΚ, αναγκαζει κι εμενα να παρανομησω (προσπεραση σε διπλη διαχωριστικη) θα εχει το θρασος να..
Επίσης, αν τους αρχίσεις στις κόρνες, καλά θα κάνουν να σε βρίσουν. ..... Τώρα που το ξαναδιαβάζω,** καλά θα κάνουν να σε μουτζώσουν κιόλας, όχι μόνο να σε βρίσουν**.
Μαλιστα...
Μπορεί για σένα το κορνάρισμα να είναι απλώς ένα πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι, αλλά για σκέψου ότι η κόρνα σου βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, μισό μέτρο από το αυτί του ποδηλάτη. Την ακούει πολύ δυνατότερα από σένα και επιπλέον, υπάρχει το στοιχείο του αιφνιδιασμού, αφού εσύ ξέρεις ότι θα κορνάρεις ενώ αυτός τρομάζει.
Δηλαδη μπορει να κινειται στη μεση του δρομου, χωρις να ελεγχει την κινηση πισω του, αμερημνος ανηποψιαστος και η κορνα θα τον τρομαξει? Μπορω να του κανω και φωτα, γιατι δεν πολυσυνηθιζω να χρησιμοποιω την κορνα, πιστευεις οτι θα με δει απο τον καθρεφτη που δεν εχει?
-
Πάντως υποψιάζομαι ότι πολλοί που σχολιάζουν τι πρέπει να κάνουν και τι όχι τα ποδήλατα δεν έχουν οδηγήσει ποτέ ποδήλατο για μεγάλη απόσταση και δεν μιλάω όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Επίσης, ο ΚΟΚ ισχύει και για τα αυτοκίνητα και δεν είναι αποκλειστικά οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα. Αν δηλαδή βρει κάποιος σε κάποιο κλειστό κομάτι δρόμου φορτωμένο φορτηγό που πάει με 20 και δεν μπορεί να περάσει το αυτοκίνητο πρέπει δηλαδή το φορτηγό να πάει στο χωράφι για να περάσει το αυτοκίνητο; Επειδή το ποδήλατο καταλαμβάνει μικρό μέρος του δρόμου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εξαφανίζεται από τον δρόμο κάθε φορά που βλέπει ένα ΙΧ. Τέλος επειδή αναφέρθηκε και η Αγγλία μήπως λέω μήπως τα ποδήλατα κινούνται στις λεωφορειολορίδες στο κέντρο και τα λεωφορεία πολλές φορές ακολουθούν τα ποδήλατα; Μπα δεν νομίζω μάλλον κάνουν σφήνες κορνάρουν και βρίζουν τους ποδηλάτες και αδιαφορούν εντελώς για τα ποδήλατα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Πάντως υποψιάζομαι ότι πολλοί που σχολιάζουν τι πρέπει να κάνουν και τι όχι τα ποδήλατα δεν έχουν οδηγήσει ποτέ ποδήλατο για μεγάλη απόσταση και δεν μιλάω όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Επίσης, ο ΚΟΚ ισχύει και για τα αυτοκίνητα και δεν είναι αποκλειστικά οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα. Αν δηλαδή βρει κάποιος σε κάποιο κλειστό κομάτι δρόμου φορτωμένο φορτηγό που πάει με 20 και δεν μπορεί να περάσει το αυτοκίνητο πρέπει δηλαδή το φορτηγό να πάει στο χωράφι για να περάσει το αυτοκίνητο; Επειδή το ποδήλατο καταλαμβάνει μικρό μέρος του δρόμου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εξαφανίζεται από τον δρόμο κάθε φορά που βλέπει ένα ΙΧ. Τέλος επειδή αναφέρθηκε και η Αγγλία μήπως λέω μήπως τα ποδήλατα κινούνται στις λεωφορειολορίδες στο κέντρο και τα λεωφορεία πολλές φορές ακολουθούν τα ποδήλατα; Μπα δεν νομίζω μάλλον κάνουν σφήνες κορνάρουν και βρίζουν τους ποδηλάτες και αδιαφορούν εντελώς για τα ποδήλατα.τα δικαιωματα και οι υποχρεωσεις του ποδηλατη τι σχεση εχουν με το αν εχουμε κανει ποδηλατο σε μεγαλη αποσταση?
(ενημερωτικα οσα λεω τα λεω οντας ποδηλατης πριν 15 χρονια διανυοντας αποστασεις 30-50-100 χιλιομετρα...)το να συγκρινεις φορτηγο με ποδηλατο ειναι λαθος εξ ορισμου...αλλα ακομα και εκει υπαρχουν διαταξεις για τα φορτηγα που σε δρομο με 2 λωριδες ανα κατευθυνση πχ απαγορευεται να χρησιμοποιουνε την αριστερη για να κινουνται...)κανεις δεν εχει απαιτηση απο το φορτηγο που κινειται νομιμα να πεσει στο χωραφι για να το προσπερασει...παρολαυτα οταν τα φορτηγα διαπσιτωσουν ευκαιρια βοηθανε τα οχηματα που ακολουθουν να τα προσπερασουν με ασφαλεια...οι εν λογο ποδηλατες στους οποιους αναφερομαστε αδιαφορησαν επιδεικτικα...
περι Αγγλιας οταν εκει ο νομος επιτρεπει- επιβαλει στα ποδηλατα να κινουνται στην λεωφοριολωριδα κανεις δεν εχει την απαιτηση απο τους ποδηλατες να τσακιστουν για να περασει το οχημα...
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Πάντως υποψιάζομαι ότι πολλοί που σχολιάζουν τι πρέπει να κάνουν και τι όχι τα ποδήλατα δεν έχουν οδηγήσει ποτέ ποδήλατο για μεγάλη απόσταση και δεν μιλάω όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Επίσης, ο ΚΟΚ ισχύει και για τα αυτοκίνητα και δεν είναι αποκλειστικά οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα. Αν δηλαδή βρει κάποιος σε κάποιο κλειστό κομάτι δρόμου φορτωμένο φορτηγό που πάει με 20 και δεν μπορεί να περάσει το αυτοκίνητο πρέπει δηλαδή το φορτηγό να πάει στο χωράφι για να περάσει το αυτοκίνητο; Επειδή το ποδήλατο καταλαμβάνει μικρό μέρος του δρόμου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εξαφανίζεται από τον δρόμο κάθε φορά που βλέπει ένα ΙΧ. Τέλος επειδή αναφέρθηκε και η Αγγλία μήπως λέω μήπως τα ποδήλατα κινούνται στις λεωφορειολορίδες στο κέντρο και τα λεωφορεία πολλές φορές ακολουθούν τα ποδήλατα; Μπα δεν νομίζω μάλλον κάνουν σφήνες κορνάρουν και βρίζουν τους ποδηλάτες και αδιαφορούν εντελώς για τα ποδήλατα.To οτι οι πολεις μας δεν εχουν σωστη υποδομη για ποδηλατα ειναι γνωστο. Ειδικα οποιος εχει ζησει στο εξωτερικο ξερει. Δεν συναντησα ομως ποτε στα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα που εχω κανει στο εξωτερικο, ποδηλατα στην μεση επαρχειακης οδου.
Οσο για τα υπολοιπα που αναφερεις ειναι απλα, οπως φαινεται και δεν χρειαζεται να το πολυαναλυουμε εφοσον οριζονται απο τον ΚΟΚ. Και σιγουρα δεν βοηθαει να ερμηνευει ο καθενας τον ΚΟΚ οπως θελει/τον βολευει.Και για να συμπληρωσω, το Σαββατο που συναντησα ολους αυτους τους ποδηλατες, μη γνωριζοντας, ενω θα επρεπε, τι ακριβως οριζει ο ΚΟΚ απλα τους προσπερνουσα. Τωρα γνωριζω...
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.