-
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Σε τελευταία ανάλυση το τι ενδιαφέρει την πλατιά μάζα η τα κυβικά του
λαού δεν σημαίνει ότι είναι και σημαντικό η/και ενδιαφέρον για
ένα περιοδικό πλέον όπως αυτό.Για το θεό ttcq τι υπονοείς;
ΣΧΥ.Γ. Με την ευκαιρά... Γαβριήλ 4 μήνες μετά έβγαλες από το ντουλάπι ένα θέμα όχι για τοποθέτηση και επικοδομητική κριτική που μας βοηθάει αφάνταστα, αλλά για να αμφισβητήσεις ξεπερνώντας μάλιστα άγραφους νόμους της δεοντολογίας, αφού τις θέσεις σου χαρακτηρίζει η ειρωνεία. Κρίνεις επαγγελματίες που ζουν από αυτό που κάνουν και εκτείθενται επώνυμα, ενώ εσύ, εγώ, όλοι μας εδώ παίζουμε με τα πλήκτρα. Στοιχηματίζω πως οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει κριτική στη δουλειά σου ή στη δουλειά μου εκ του ασφαλούς αφού εύκολα κρίνεται ένα έργο που έχει δημιουργήσει κάποιος άλλος. Κατέβασε τους τόνους, γίνε ευγενής ώστε να προσφέρεις... και να μην χάνουμε την ουσία.
Αν τοποθετηθείς πιό απλά και λαμβάνοντας υπόψη πως γράφουμε για αυτοκίνητα στην Ελλάδα και όχι στην αμερική, ίσως συνενοηθούμε και γίνει κουβέντα επιπέδου!
Ισως κάποτε.... Στράτηςτα χώνεις και μπορει σε ορισμένα να έχεις δίκιο.
Πάντως το επιτέλους ήταν ψιλοχοντρό.
Αυτό να το έγραφε αυτός που εισάγει την BMW και όχι οι τροχοί
Πάμε τώρα στις παρατηρήσεις μου- 115 άλογα έχουν οι περισσότεροι οποτε και τι έγινε... εντάξει είναι καλύτερο αλλά πάλι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ
- το drive το βρήκε λέει αργό γιατί έκανε ζέστη>>??? κάτι τέτοιο... δεν θυμάμε ακριβώς
- να βάλετε θαυμαστικό!!! ήταν κάπως.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Δεν θα έπρεπε η BMW να πουλάει τέτοια αυτοκίνητα ακόμα και εδώ γιατί καταστρέφουν το προφίλ της εταιρείας.To 89% των BMW στην Ελλάδα είναι Σειρά 3. Υποθέτω ότι και το 89% των 3άρων είναι 316. Οπότε αν δεν τα πουλούσε αυτά η BMW δεν θα υπήρχε στην Ελλάδα.
Μην ξεχνάτε όμως ότι αν και ο κινητήρας είναι αδύναμος, το πλαίσιο είναι το ίδιο. Και αν στα προσπεράσματα δεν τα καταφέρνει, άμα πιάσει τα χιλιόμετρα δεν καταλαβαίνεις με πόσα τρέχεις. Και στα βούνα, πας με μία ταχύτητα κάτω... -
Γία μένα που το 1987 αγόρασα LANCIA Prisma 1.6i me 108 Hp και τα AUDI 80, kai BMW 316 ΕΙΧΑΝ 75 Hp, μόνο ειρωνικα χαμόγελα μου προξένεισε αυτό το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Ιταλοί και μπορούσε κανείς να πάρει ισχύ και κρατήματα σε λογική τιμή.
Η ALFA ROMEO 75 και το FORD escort XR3i ήταν και αυτά μιά άλλη επιλογή εκείνη την εποχή.
-
Και οπως ειπα και του Τακ, η ελευθερια αυτη επεκτεινετε και στο τι γραφουμε εδω στο φορουμ και αλλου. Επηδει κατι δεν μου αρεσε για το περιοδικο, δεν σημαινει οτι δεν το αγαπω πια. Με παραξυγησες και εσυ. Αμεσως στο κακο το μυαλο σας. Τα πραγματα δεν ειναι ασπρα ή μαυρα φιλοι. Σκευθτητε λιγο πιο πολυ
Μακάρι να σε είχα παρεξηγήσει αλλά δε νομίζω.Φυσικά και είσαι ελεύθερος να λες ότι θες.Δεν είναι όμως ωραίο να προκαλείς. Αν διαβάσεις το αρχικό σου πόστ και σκεφτείς αντικειμενικά θα δείς οτι πολλές φορές η κριτική σου φεύγει απο το περιοδικό των 4τ και πάει στην Ελλάδα ,την ελληνική κουλτούρα και μάλιστα με πολλή ειρωνεία.
Παραδείγματα; πολλά.
''Κατι το οποιο χαρακτηριζει την Ελληνικη κουλτουρα γενικως''''Η κλασσικη 'Ελληνικη' (λαικη) αντιδραση στο παραπανω θα ηταν κατι τετοιο:
'Τι λες ρε μεγαλε!? Μιλαμε δηλαδη για 10 ολοκληρους παραπανω ιππους ετσι?! Και μαλιστα για μηδεν αυξηση της ροπης, που εφμανιζετε και σε 200 στροφες πιο κατω! Δηλαδη εγινε σφηνα η 3αρα τωρα! Πω, πω!'''
''Γιατι οι κοντυτερες σχεσεις, κανουν ενα αυτοκινητο πιο οικονομικο σε καταναλωση, στους Ελληνικους δρομους.?''
Θα μπορούσες να κρίνεις το περιοδικό με καλύτερο τρόπο και πιο χρήσιμο.
Το να βγάζεις εμπάθεια δεν είναι και ότι καλύτερο αν είσαι πραγματικά δημοκράτης και φιλελεύθερος όπως λες.Σκέψου το λίγο και προβληματίσου.
Γ.Π -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εσυ εισαι το μονο ατομο σε αυτο το φορουμ που εχεις αποδυξει οτι εχεις αποθυμενα φιλε Τακ (υπονοουμενο: εξωτερικη πολιτικη ΗΠΑ). Το σωστο να λεγετε μιας και εκανες προσωπικο το θεμα.
Kάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Δεν έχω κανένα απωθημένο εναντίον της χώρας σου. Όσον αφορά την εξωτερική της πολιτική έχω κάποιες απόψεις με βάσιμα επιχειρήματα. Στην κουβέντα δε, που κάναμε για τη χώρα σου, δεν συμμετείχες φοβούμενος προφανώς τον άμεσο διασυρμό! (17 σελίδες δεν τις έγραψα μόνος μου)
Έθεσες τότε ένα επιχείρημα οτι δεν συμμετέχεις εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου εκείνης της κουβέντας. Για να έρθεις τώρα να πεις στον ΣΧΣτο τελος της προτασης σου καθαρα υπονοεις οτι η κουβεντα μας εδω δεν ειναι επιπεδου. Συγνωμη κυριε Δημαρχε που δεν σου κανουμε την χαρη να ειμαστε εξυπνοτεροι. Σορρυ αλλα μας προσβαλεις ολους. Εαν δεν νομιζεις οτι κανουμε κουβεντα επιπεδου τοτε μην μας διαβαζεις κυριε ΣΧ.
Μάλιστα,δηλαδή εσύ Γαβριήλ, έχεις το δικαίωμα να προσβάλεις το επίπεδο όποιου γουστάρεις, ενώ παράλληλα έχεις και τη δικαιοδοσία να το αφαιρείς από όποιον ίσως σε προσβάλλει; Κάτι δεν πάει καλά με τους συνειρμούς σου.
Με αλλα λογια Τακ, επικρινω την νοοτροπια και τον τροπο που γραφουν μερικοι στο περιοδικο.
Θέλεις τώρα να ανοίξουμε συζήτηση περί νοοτροπίας; Σοβαρά; Αφού εδώ είναι αυτοκινητητιστικό forum!! Σορρυ αλλά είναι δικά σου λόγια όχι δικά μου. Πάντως εγώ δεν έχω αντίρρηση να συζητήσω για οποιοδήποτε θέμα.
Λοιπόν, αν υπάρχει ένας τρόπος για να αλλάξει η αυτοκινητηστική νοοτροπία των Ελλήνων και να μην ενθουσιάζονται με επιπλέον 10 άλογα σε ένα 1600άρι, είναι να αυξηθούν οι μισθοί και να πέσουν οι τιμές των ΙΧ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος Γαβριήλ!Σορρυ αλλα ο πατερας σου επισης 'υπερβαλει' με τις αντριδρασεις του.
Σόρρυ αλλά δεν θα υποδείξεις και στον πατέρα μου αν υπερβάλλει ή όχι στις αντιδράσεις του!
Εδώ άλλωστε είναι Μεσόγειος και ναι το συνηθίζουμε να υπερβάλλουμε στις περισσότερες αντιδράσεις μας.
Εκεί είναι USA. Άλλα ήθη, άλλο κλίμα, άλλες αντιδράσεις.1.5 δευτερα λιγοτερο για τα 0-100 ειναι οντως αξιολογη αυξηση της αποδοσης, αλλα οχι και να βαζω τα θαυμαστικα μετα απο καθε προταση και να ονομαζω το αρθρο 'Επιτελους' και με τον τροπο αυτο.
To να θα μπουν ή όχι θαυμαστικά δεν είσαι εσύ ο καθ' ύλην αρμόδιος για να το κρίνει. Βασικά κανένας από έμάς δεν είναι. Απευθύνεται σε 300.000 άτομα και πρέπει να τους ικανοποιεί όλους με κάποιον τρόπο. Αν πέσουν οι πωλήσεις του τότε όντως θα υπάρχει θέμα.
Παλι προσωπικο το θεμα. ΟΚ. Εχω μεγαλο κομπλεξ. Παμε παρακατω τωρα. Που να εβγαζες και χρηματα απο το περιοδικο δηλαδη. Τοσο κακία μωρε Τακ?
Πρώτα από όλα μην με αποκαλέις 'μωρε' Δεν δέχομαι να με βρίζουν.
Δεν τρέφω απέναντί σου καμία κακία. Θεωρώ οτι απλά κάνουμε διάλογο. Αντιθέτως εσύ ειρωνεύσαι με άστοχα σχόλια σαν το παραπάνω.Τωρα τι να σου πω? Να σου πω οτι εχασες και την λιγη αξιοπρεπεια που ειχες απο τεχνικης πλευρας? Θα με πεις κακο. Τελος παντων. Θα αφησω τους αλλους εδω να σε διωρθοσουν.
Μιας και το λες μπορείς και να το αποδείξεις; (Σημ. Δες τον διάλογό μου με τον agis για αυτό το θέμα)
Λίγη αξιοπρέπεια από τεχνικής πλευράς; Μήπως τώρα πετάς και λάσπη; Σου γνωστοποιώ απλά πως σε ένα ή 1.5 χρόνο θα είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Μπορείς να μου αναφέρεις τη δική σου τεχνική κατάρτιση ή αξιοπρέπεια, ωστέ να πάρει και λίγη σοβαρότητα η κριτική σου; -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Σκέψου το λίγο και προβληματίσου.
Γ.ΠΓεωργίου?
-
Πρώτα από όλα μην με αποκαλέις 'μωρε' Δεν δέχομαι να με βρίζουν.
Καλά τώρα, μην το παρακάνουμε. Δεν είναι και τόση βρισιά takinen!
Αν πέσουν οι πωλήσεις του τότε όντως θα υπάρχει θέμα.
Πριν βγει η 1600 είχα δει μόνο δύο BMW στο ίδιο χρώμα με τη δικιά μου. Τώρα έχει γεμίσει ο τόπος. Άρα ναι, τα θαυμαστικά πουλήσανε!
Πάντως μετά την κατάργηση των τεκμηρίων μπορεί να έρθει το τέλος και της 316 στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πρώτα από όλα μην με αποκαλέις 'μωρε' Δεν δέχομαι να με βρίζουν.
Καλά τώρα, μην το παρακάνουμε. Δεν είναι και τόση βρισιά takinen!
Συγνώμη αλλά η έννοια της λέξης 'μωρός' είναι υβρεολογικού χαρακτήρα. Δεν θεωρώ οτι το παρακάνω και τέλως πάντων είναι προσωπικό το ζήτημα.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Λίγη αξιοπρέπεια από τεχνικής πλευράς; Μήπως τώρα πετάς και λάσπη; Σου γνωστοποιώ απλά πως σε ένα ή 1.5 χρόνο θα είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Μπορείς να μου αναφέρεις τη δική σου τεχνική κατάρτιση ή αξιοπρέπεια, ωστέ να πάρει και λίγη σοβαρότητα η κριτική σου;
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Και δεν μου λες, πόσα μαθήματα έχεις περάσει και με τι βαθμούς;
Π.χ.
Στοιχεία Μηχανών Ι
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ
ΜΕΚ
Μεταφορά θερμότητας Ι
Μεταφορά θερμότητας ΙΙ
κ.ο.κ. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Λίγη αξιοπρέπεια από τεχνικής πλευράς; Μήπως τώρα πετάς και λάσπη; Σου γνωστοποιώ απλά πως σε ένα ή 1.5 χρόνο θα είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Μπορείς να μου αναφέρεις τη δική σου τεχνική κατάρτιση ή αξιοπρέπεια, ωστέ να πάρει και λίγη σοβαρότητα η κριτική σου;
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Και δεν μου λες, πόσα μαθήματα έχεις περάσει και με τι βαθμούς;
Π.χ.
Στοιχεία Μηχανών Ι
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ
ΜΕΚ
Μεταφορά θερμότητας Ι
Μεταφορά θερμότητας ΙΙ
κ.ο.κ.re padia ηρεμια
εγω που ειμαι τηλεπικοινωνιακός τι να κάνω?να γράφω μόνος μου.....
Σημ. Φυσική 1 και 2 πήρα 9
να συνεχίσω να γράφω....... στο forumΦιλικα αλλά ....
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Είπα εγώ κάτι τέτοιο Agis? Πότε και που;
Αντιθέτως ξέρω και μάλιστα με μεγάλη χαρά οτι πολλοί συνάδελφοι είναι μέλη αυτού του φόρουμ και σαφώς δεν θα έθιγα την 'τεχνική αξιοπρέπεια' κανενός από αυτούς. (Όπως και δεν το έχω κάνει).
Αντιθέτως είναι πλύ γόνιμη η συζήτηση με επιχειρήματα με οποιονδήποτε.
Όχι ομως να θίγουμε, να προσβάλλουμε και μάλλιστα με βρώμικο τρόπο, τους πάντες!
Τι θέλεις τώρα, να βγάλω την αναλυτική βαθμολογία μου στο φόρουμ; Σου ξαναείπα, στείλε μου μαιλ να σου αναφέρω ότι θέλεις. Και αν είσαι Αθήνα από ότι έχω καταλάβει μπορούμε να πάμε και για καφέ.
Γιατί είσαι τόσο επιθετικός;ΥΓ. Τα θέματα που έχουν θιχτεί σε αυτό το θρεντ, δεν καλύπτονται με γνώσεις από τα μαθήματα που ανέφερες. Το περισσότερο 'αρμόδιο' μάθημα για παρόμοια θέματα είναι η Κατασκευή Οχημάτων 1
-
[/quote]
Και αν είσαι Αθήνα από ότι έχω καταλάβει μπορούμε να πάμε και για καφέ.
Γιατί είσαι τόσο επιθετικός;[/quote]ετσι μπράβο για ΚΑΦΕ
όπως και στις εκλογές
Ολοι πήγαν για καφε....Οι έλληνες επιλύουν τα προβλήματα τους με καφέ
Δεν θέλω νεύρα.... Να πάτε για καφέ παιδιά μπράβο! (αυτό είναι αληθινό θαυμαστικό και όχι σαν αυτό του επιτέλους)
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Είπα εγώ κάτι τέτοιο Agis? Πότε και που;
Αντιθέτως ξέρω και μάλιστα με μεγάλη χαρά οτι πολλοί συνάδελφοι είναι μέλη αυτού του φόρουμ και σαφώς δεν θα έθιγα την 'τεχνική αξιοπρέπεια' κανενός από αυτούς. (Όπως και δεν το έχω κάνει).
Αντιθέτως είναι πλύ γόνιμη η συζήτηση με επιχειρήματα με οποιονδήποτε.
Όχι ομως να θίγουμε, να προσβάλλουμε και μάλλιστα με βρώμικο τρόπο, τους πάντες!
Τι θέλεις τώρα, να βγάλω την αναλυτική βαθμολογία μου στο φόρουμ; Σου ξαναείπα, στείλε μου μαιλ να σου αναφέρω ότι θέλεις. Και αν είσαι Αθήνα από ότι έχω καταλάβει μπορούμε να πάμε και για καφέ.
Γιατί είσαι τόσο επιθετικός;ΥΓ. Τα θέματα που έχουν θιχτεί σε αυτό το θρεντ, δεν καλύπτονται με γνώσεις από τα μαθήματα που ανέφερες. Το περισσότερο 'αρμόδιο' μάθημα για παρόμοια θέματα είναι η Κατασκευή Οχημάτων 1
Απλώς σου υπενθυμίζω ότι πάντοτε υπάρχει η ευκαιρία να μάθεις. Επειδεί είσαι στο ΕΜΠ Μηχανολόγος δεν σημαίνει ότι ξέρεις τα πάντα για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές.
Τέλος πάντων, πως εξηγείς την διάφορα στην αίσθηση του αμαξώματος μεταξύ ενός Golf και ενός Stilo; Είναι το πάχος της λαμαρίνας που χρησιμοποιείται, καλύτερη τεχνολογία συγκόλλησης; Ποιες είναι οι ποιότητες αυτοκινητιστικού χάλυβα? Σου δίνω ιδέες για διπλωματική.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Απλώς σου υπενθυμίζω ότι πάντοτε υπάρχει η ευκαιρία να μάθεις. Επειδεί είσαι στο ΕΜΠ Μηχανολόγος δεν σημαίνει ότι ξέρεις τα πάντα για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές.
Σωστά!
Ήδη, ακόμα και μεσα από το φορουμ έχω μάθει πολλά πράγματα. Δεν είπα οτι είμαι παντογνώστης. Αντέδρασα όμως με την προσβλητική προς εμενα έκφραση του Gavriil. Είναι σωστό αυτό που λες, είναι όμως κακό να τα ισοπεδώνουμε όλα.Τέλος πάντων, πως εξηγείς την διάφορα στην αίσθηση του αμαξώματος μεταξύ ενός Golf και ενός Stilo; Είναι το πάχος της λαμαρίνας που χρησιμοποιείται, καλύτερη τεχνολογία συγκόλλησης; Ποιες είναι οι ποιότητες αυτοκινητιστικού χάλυβα? Σου δίνω ιδέες για διπλωματική
Θέλεις να σου απαντήσω σε όλα αυτα ή απλά μου δίνεις ιδέες;
Αν ισχύει το πρώτο τότε καλύτερα να ανοίξουμε ένα καινούργιο θρεντ, για να μην βγει εντελώς εκτός θέματος το υπάρχον. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Απλώς σου υπενθυμίζω ότι πάντοτε υπάρχει η ευκαιρία να μάθεις. Επειδεί είσαι στο ΕΜΠ Μηχανολόγος δεν σημαίνει ότι ξέρεις τα πάντα για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές.
Σωστά!
Ήδη, ακόμα και μεσα από το φορουμ έχω μάθει πολλά πράγματα. Δεν είπα οτι είμαι παντογνώστης. Αντέδρασα όμως με την προσβλητική προς εμενα έκφραση του Gavriil. Είναι σωστό αυτό που λες, είναι όμως κακό να τα ισοπεδώνουμε όλα.Τέλος πάντων, πως εξηγείς την διάφορα στην αίσθηση του αμαξώματος μεταξύ ενός Golf και ενός Stilo; Είναι το πάχος της λαμαρίνας που χρησιμοποιείται, καλύτερη τεχνολογία συγκόλλησης; Ποιες είναι οι ποιότητες αυτοκινητιστικού χάλυβα? Σου δίνω ιδέες για διπλωματική
Θέλεις να σου απαντήσω σε όλα αυτα ή απλά μου δίνεις ιδέες;
Αν ισχύει το πρώτο τότε καλύτερα να ανοίξουμε ένα καινούργιο θρεντ, για να μην βγει εντελώς εκτός θέματος το υπάρχον.Nαι, θέλω την αποψή σου. Αφού σπουδάζεις ακόμα μπορεί να έχετε κάνει κάτι σχετικό. Αν θέλεις άνοιξε καινούριο thread.
Aυτοκίνητα που φτιάχνονται στο Μεξικό ή στην Βραζιλία είναι εξαιρετικής ποιότητας (πολύ καλύτερα απο Toledo/Leon, Octavia). Που βρίσκουν τον χάλυβα εκέι τόσο μακριά από την Γερμανία;
-
PG220 έγραψε:
Σκέψου το λίγο και προβληματίσου.
Γ.ΠΓεωργίου?
ΓΕΩ(ρ)ΓΙΟΥ SPEAKING
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Βρισκω το αριστερο μου χερι/παλαμη να χτυπαει το μετωπο μου. Συγνωμη αλλα...η παραπανω περιγραφη, δεν δικαιολογει θαυμαστικα, ουτε θεματα οπως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, κτλ, κτλ. Υπαρχουν πολλοι εδω που ενοχλουντε απο διαφορα χαρακτηριστικα του περιοδικου (της υλης αυτου), εμενα με πειραζουν οι υπερβολες. Κατι το οποιο χαρακτηριζει την Ελληνικη κουλτουρα γενικως, αλλα δεν θα το γενικευσω το θεμα. Θα μεινω στο περιοδικο. Αυτο εγινε και με το αρθρο του Εβο 7 οπου η 'υπερβολη' ηταν το ενα απο τα 2 πραγματα που παραπονεθηκα και εθιξα (το αλλο ηταν η τσαπατσουλια για οσους δεν διαβασαν το θρεντ).Η κλασσικη 'Ελληνικη' (λαικη) αντιδραση στο παραπανω θα ηταν κατι τετοιο:
'Τι λες ρε μεγαλε!? Μιλαμε δηλαδη για 10 ολοκληρους παραπανω ιππους ετσι?! Και μαλιστα για μηδεν αυξηση της ροπης, που εφμανιζετε και σε 200 στροφες πιο κατω! Δηλαδη εγινε σφηνα η 3αρα τωρα! Πω, πω!'
Παρακατω:
Ο συγγραφεας βρισκει την καινουργια 316 να ειναι πιο οικονομικη απο την παλια οσον αφορα την καταναλωση. Και γραφει:
''Η παραπανω διαπιστωση επιβεβαιωνει με τον καλυτερο τροπο αυτο που χρονια τωρα γραφουμε στους 4 Τρχους:
'Στους ελληνικους δρομους ταιριαζουν καλυτερα τα κιβωτια με κοντες σχεσεις.''
Αυτο πρωτη φορα το διαβαζω στους 4 Τροχους. Αν και δεν αμφιβαλω οτι εχει τυπωθει στο παρελθον, ζητω απο ολους τον λογο για αυτο το φενομενο. Γιατι οι κοντυτερες σχεσεις, κανουν ενα αυτοκινητο πιο οικονομικο σε καταναλωση, στους Ελληνικους δρομους.?
Διοτι η δικη μου υποψια (και μονο), ειναι οτι ο καινουργιος αυτος κινητηρας ειναι πιο οικονομικος του παλιου λογο εξελιξης. Απο εμπειρια στον τομεα, ξερω οτι 99% των περιπτωσεων που ενας νεος κινητηρας αντικαταστει εναν παλιο, ενα απο τα υπερ που φερνει μεταξυ αλλων, ειναι και η χαμηλοτερη καταναλωση. Για καποιο λογο ο συγγραφεας νομιζει οτι 'το πιο κοντο κιβωτιο' και μονο ειναι υπευθηνο για κατι τετοιο. ΟΚ. Ειμαι περιεργος να ακουσω τις γνωμες αλλων εδω για ολα αυτα.
Το ότι βγαίνει ένας νέος κινητήρας και είναι 10% δεν είναι αξιόλογο(9,5238% για να ακριβολογούμε); Δηλαδή πως περίμενες να πάει από τα 105 στα 200 άλογα; Σου φαίνεται λογικό αυτό;
Όταν τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει κατά πολύ (τα 20 επιπλέον κιλά δεν είναι πολύ) το να μένεις σε 105 άλογα από 1600 κυβικά είναι ανεπαρκές. Όταν μάλιστα παραμένεις εκεί για αρκετά χρόνια και κάποια στιγμή φτάνεις τον ανταγωνισμό, δεν είναι λογικό να πει κανείς επιτέλους; Επιτέλους η BMW έβγαλε αξιόλογο κινητήρα στα 1600. Δεν ήταν ανάγκη να σήμαινε Επιτέλους η BMW έπιασε τα 200 άλογα από 1600. Σιγά δηλαδή μην έβγαζε S1600 κινητήρα με αξιοπιστία δρόμου! Πάντως ούτως ή άλλως οι τίτλοι πάντα προσπαθούν να σου κεντρίζουν την προσοχή για να διαβάζεις το άρθρο.
Παρακάτω:
Η κατανάλωση πιθανώς (και λογικό) να είναι μικρότερη λόγω του νέου κινητήρα. Άλλωστε η εμφάνιση της ίδιας ροπής χαμηλότερα είναι κάτι που συνηγορέι σε αυτό, και έτσι η χαμηλότερη ροπή δεν είναι κάτι το αμελητέο όπως λες. Ο συντάκτης που οδήγησε την 316 (και ελπίζω να έχει οδηγήσει και την παλιότερη για να είναι πιο αξιόπιστη η γνώμη του) ένιωσε τον κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, κάτι που η μέγιστη ροπή σαν μέγεθος κάθε άλλο παρά υποδηλώνει!!! Μπορεί 2 κινητήρες να βγάζουν την ίδια μέγιστη ροπή σττις ίδιες στροφές, αλλά ο ένας πριν και μετά από αυτήν την ροπή να είναι εντελώς ψόφιος και ο άλλος να έχει το 90% της μέγιστης ροπής παντού. Αυτό θα το καταλάβεις με 2 τρόπους: 1) δυναμομέτρηση 2) οδήγηση και των 2 κινητήρων. Αφού δεν υπάρχει δυναμομέτρηση εμπιστευόμαστε την οδήγηση του συντάκτη (ή λέμε πως δεν τον εμπιστευόμαστε και προσπερνούμε). Ένσταση εδώ είναι το κοντύτερο κιβώτιο που δεν επιτρέπει άμεσα συμπεράσματα, αφού θα τραβάει ούτως ή άλλως καλύτερα και μόνο λόγω κιβωτίου...Οι 4Τ έχουν γράψει αρκετές φορές πως τα κοντά κιβώτια είναι καλύτερα για την Ελλάδα. Και έχουν δίκιο. Στην Ελλάδα έχει όλο στροφές (κλειστές εννοώ) και ανηφόρα - κατηφόρα. Άσε που τα κυβικά (άρα και άλογα - ροπή) είναι λιγότερα. Έτσι ο ίδιος κινητήρας με μακριές σχέσεις θα ξεζουμίζεται, θα τον οδηγούμε τέρμα γκάζι και θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με τον ίδιο κινητήρα στο ίδιο αμάξι με κοντύτερο κιβώτιο, που φυσικά θα ζορίζεται (άρα και θα καταναλώνει) λιγότερο. Κουράζεσαι περισσότερο στην ανηφόρα με ποδήλατο με χαμηλή ή με υψηλή σχέση;
Οι μακριές σχέσεις ευνοούν στην κατανάλωση σε μεγάλες ευθείες με σταθερή ταχύτητα. Έτσι στις ΗΠΑ λογικά θα είναι πιο οικονομικές όταν κάνεις ταξίδια με σταθερές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στην Ελλάδα (όπου υπάρχει αυτοκινητόδρομος) έχει τόσους άσχετους αριστερά που ΜΟΝΙΜΩΣ αλλάζεις ταχύτητα (χιλιομετρικά, όχι στο κιβώτιο). Επίσης τα περισσότερα χιλιόμετρα στην Ελλάδα γίνονται στην πόλη ή γύρω από αυτήν. Ταξίδια μόνο Πάσχα και Καλοκαίρι, που και πάλι πολλοί πάνε σε νησί, άρα οδηγούν μέχρι τον μακρυνό Πειραιά... Στην κίνηση στην πόλη βολεύει το κοντό κιβώτιο, γιατί επιταχύνεσα ευκολότερα, πατινάρεις τον συμπλέκτη λιγότερο και βάζεις 2α εκεί που οι άλλοι (με μακρύ κιβώτιο) πάνε με 1η (και ξοδεύουν και αντίστοιχα...) Προσωπικά στην οικογένειά μου είχαμε ένα Τολέδο με μακριά πρώτη (τα άλλα μας αυτοκίνητα είχαν κοντά κιβώτια, η 1η του Τολέδο ήταν σχεδόν σαν την 2α του Ίμπιζα...). Ήταν το ΜΟΝΟ αυτοκίνητο που χρειάστηκε αλλαγή δίσκο - πλατώ...
Επίσης: οι 4Τ έγραψαν (αντιγράφω από εσένα που αντέγραψες από τους 4Τ)
'Στους ελληνικους δρομους ταιριαζουν καλυτερα τα κιβωτια με κοντες σχεσεις.''Μιλούν για ταίριασμα, όχι απαραίτητα μόνο για κατανάλωση, οπότε το σχόλιό μου για πατινάρισμα δίσκου πιστεύω πως είναι πολύ σωστό...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Εννοώ ότι ανοίξανε δρομοι, με μπουλντόζες και μπάζα (Βλέπε Μεγαλόπολη-Καλαμάτα). Ένα τμήμα έχει γίνει από φιδίσιος δρόμος στα βουνά αυτοκινητόδρομος και εκεί που πήγαινες με 2-3η ταχύτητα τώρα πας με 5η και 140. Αλλά και η κακιά σκάλα είναι άλλο παραδειγμα.Δηλ. τακινεν τι εμπειρεία έχεις από αυτοκίνητα;
Και γιατί η ανηφόρα δεν είναι καλή για μακριές σχέσεις; Το δικό μου αυτοκίνητο έχει μακριές σχέσεις (5η: 40+ Χμ/ώρα/1000 στροφές) και δεν έχει πρόβλημα σε καμμιά ανηφόρα.
Άνοιξαν κάποιοι δρόμοι, θα ανοίξουν και άλλοι. Όμως για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα είναι καλύτερα τα κοντά κιβώτια. Και η αυτοκίνηση στην Ελλάδα είναι τυπικά για αυτοκίνητα 1600 κυβικά και (ούτε καν) 115 ίππους, και όχι VR6 με 174 ίππους, που φυσικά δεν έχουν πρόβλημα στην ανηφόρα (αλλά πόσο καίει άραγε; και σκέψου τι κομμάτι του μισθού του μέσου Έλληνα είναι η βενζίνη του πήγαινε έλα στην καλαμάτα...) Επίσης τα περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα της Ελλάδας είναι μποτιλιαρισμένα στην Αθήνα. Με μακριές σχέσεις, ξέρεις πόσους μήνες βγάζει ένας δίσκος-πλατώ;
Η Ελλάδα όπως σε πολλά άλλα θέματα είναι ιδιάζουσα περίπτωση και στην αυτοκίνηση...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Το ΕΜΠ είναι ΕΝΑ και είναι ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
Άντε θίχτηκα τώρα... -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Λίγη αξιοπρέπεια από τεχνικής πλευράς; Μήπως τώρα πετάς και λάσπη; Σου γνωστοποιώ απλά πως σε ένα ή 1.5 χρόνο θα είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Μπορείς να μου αναφέρεις τη δική σου τεχνική κατάρτιση ή αξιοπρέπεια, ωστέ να πάρει και λίγη σοβαρότητα η κριτική σου;
Καλά ρε Τάκη, εσύ πιστεύεις ότι μόνο εσύ πας (ή έχεις πάει) σε πανεπιστήμιο (και μάλιστα στο 'Μετσόβειο') σε αυτό το forum;
Και δεν μου λες, πόσα μαθήματα έχεις περάσει και με τι βαθμούς;
Π.χ.
Στοιχεία Μηχανών Ι
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ
ΜΕΚ
Μεταφορά θερμότητας Ι
Μεταφορά θερμότητας ΙΙ
κ.ο.κ.Kαλά βρέ Αγη, μη γίνεσαι τόσο κακός και εσύ!!! Ασε τον να τελειώσει και μετά του ορμάς. Εγώ κρατάω πάντως ότι σε 1.5 χρόνο μας οφείλει κέρασμα στο Forum γιά το πτυχίο. Αντε με το καλό!
Chris
Επιτελους!