-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μιλώντας για τα δοκιμαστικά, ήθελα να 'ξερα γιατί τα ρίχνετε στον Max.Γιατί τους κανονισμούς τους θέτει η FIA. Και πρόεδρός της είναι ο Max. Και όταν θέλει να περάσει έναν κανονισμό, τον περνάει. Τα περί Formula One Commission δε με πείθουν. Άλλωστε και τους φετινούς κανονισμούς τους πέρασε με το 'έτσι θέλω'. Επίσης έχει υποστηρίξει ανοιχτά τα καινούρια δοκιμαστικά σε σχέση με τα παλιά, αντίθετα με τον Bernie.
Και οι δέκα ομάδες ψήφισαν υπέρ του τρέχοντος συστήματος, που κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο από το 2003 - 2004.
Συμφωνώ, αλλά είναι χειρότερο από το παλιό.
Φαντασου λοιπον να ησουν θεατης στην πιστα, να σε εκαιγε ο ηλιος, να ετρωγες μονο Minardi και Jordan για 45 λεπτα και μετα να εβλεπες μολις 15 λεπτα με ολους μεσα οπου δε θα προλαβαινες να καταλαβεις τι πρωτοεγινε πριν βγει η καρο σημαια και σου ανακοινωσουν τη σειρα εκκινησης. Ωραιο δεν ακουγεται;
Φαντάσου κι εσύ λοιπόν να ήσουν θεατής στην πίστα, να σε έκαιγε ο ηλιος, να έβλεπες ένα μονοθέσιο καθέ δύο λεπτά να περνάει για μια στιγμή μπροστά σου, το οποίο δεν θα πήγαινε καν στο όριο μη τυχόν και μπλοκάρει κανένα τροχό, και μετά από μία ώρα να σου ανακοινώσουν τα αποτελέσματα τα οποία ΔΕΝ θα καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης. Πόσο καλύτερο σου ακούγεται; Και κάτι ακόμα. Οι θεατές στην πίστα είναι 100.000. Οι τηλεθεατές, αρκετά εκατομμύρια. Τα λεφτά από τους δεύτερους ασύγκριτα περισσότερα. Αυτές οι 100.000 στους υπόλοιπους αγώνες θα είναι τηλεθεατές...
Πρέπει όμως να επισημάνουμε ότι από τη στιγμή που ισχύει για όλους το ίδιο, ένα σύστημα δεν μπορεί έτσι ανάλαφρα να χαρακτηριστεί ως 'άδικο'!
Και κλήρωση αν κάνουμε για όλους το ίδιο θα είναι. Δε θα είναι άδικο;
Όταν ο Fisichella τρέχει με χαρά θεού και ο Schumacher με κατακλυσμό, για μένα είναι άδικο. (ανάλαφρα ) -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Μιλώντας για τα δοκιμαστικά, ήθελα να 'ξερα γιατί τα ρίχνετε στον Max.
Γιατί τους κανονισμούς τους θέτει η FIA. Και πρόεδρός της είναι ο Max. Και όταν θέλει να περάσει έναν κανονισμό, τον περνάει. Τα περί Formula One Commission δε με πείθουν. Άλλωστε και τους φετινούς κανονισμούς τους πέρασε με το 'έτσι θέλω'. Επίσης έχει υποστηρίξει ανοιχτά τα καινούρια δοκιμαστικά σε σχέση με τα παλιά, αντίθετα με τον Bernie.
Αν έκανες τον κόπο να παρακολουθείς τη σχετική επικαιρότητα πέρσι θα έβλεπες ότι πολλά πιθανά φορμάτ πέφτανε στο τραπέζι. Μετά την επιτυχία στα πρωινά δοκιμαστικά της Suzuka, οι ομάδες αποφάσισαν ότι έτσι ήθελαν τα δοκιμαστικά, και μέσω φαξ ψήφισαν όλες υπέρ.
Όσο για την F1 Commission, είναι ο μοναδικός τρόπος να περάσει κανονισμός, εκτός αν τίθεται θέμα ασφαλείας. Σην προκειμένη περίπτωση, είναι η πρώτη φορά μετά το 1994 που η FIA θέτει κανονισμούς επικαλούμενη τον όρο αυτό. Ακόμα και έτσι όμως, τήρησε όλα τα προβλεπόμενα από τη συμφωνία Concorde, δίνοντας τα ανάλογα χρονικά περιθώρια στις ομάδες(είχαν πάνω από 5 μήνες να συμφωνήσουν μεταξύ τους σε κανόνες), αλλά δεν κατάφεραν να συννενοηθούν.
Είναι πανεύκολο για το μέσο θεατή να τα ρίχνει αμέσως στην Ομοσπονδία όποτε δεν του αρέσουν οι κανονισμοί, αλλά η αλήθεια συνήθως είναι πιο βαθιά.
Πάντως, για να είμαι ειλικρινής το φορμάτ αυτό των δοκιμαστικών θέλω να το δω σε 2-3 αγώνες ακόμα για να κρίνω. Στη θεωρία πιστεύω είναι καλύτερο από το 1996-2002, αλλά ας πειρμένουμε και θα δούμε.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μισο γιατι εδω υπαρχουν μυθοι και λαθος αντιληψεις. Η τυχη παιζει ρολο σε καθε συστημα και εξηγουμε. Οταν βρεχει μπορει η επιδοση σου με το νεο συστημα να εξαρταται απο το ποτε θα βγεις για τον γυρο σου, ομως και με το παλιο συστημα τα πραγματα δεν ειναι πολυ διαφορετικα γιατι ειναι φοβερα σπανιο να υπαρχει σταθερη κατασταη πιστας και τα 60 λεπτα του session. Συνηθως η πιστα στεγνωνε οσο παιρνουσε η ωρα και τοτε χοντρικα την pole επαιρνε αυτος που περνουσε τη γραμμη του τερματισμου τελευταιος. Και αυτο ΑΝ δεν εβρισκε φρικτη κινηση (που συνηθως εβρισκε) και ΑΝ δεν εκανε καποιος μπροστα του καποιο εβγα (που συνηθως εκανε). Συμπερασμα, οταν βρεχει το grid γινεται ανω κατω οποιο συστημα και να υπαρχει.
Απο εκει και περα το φετινο συστημα ειναι ωραιο γιατι δινει επιπλεον ευκαιρια αλλα απο την αλλη απαιτει επαναληψιμοτητα στην καλη επιδοση και μαλιστα τη μια φορα με αδεια ρεζερβουαρ και την αλλη με γεμματα. Θεωρω οτι δεν υπαρχει πληρεστερο κριτηριο για να δει κανεις την αξια ενος πιλοτου σε προκριματικα, οπως επισης θετικα ειναι οτι τα αυτοκινητα μοιραια δε θα εχουν τα τελεια στησιματα (δινωντας περισσοτερο χωρο στο ταλεντο του οδηγου στην αναζητηση για ταχυτητα) και επισης οτι το grid δε θα ειναι αυστηρη αποτυπωση της ταχυτητας των μονοθεσιων (το οποιο θα δινει περιθωρια για προσπερασεις)
Στις περιπτωσεις που υπηρχε βροχη με το παλαιο συστημα τουλαχιστον οι ομαδες ειχαν την επιλογη του ποτε θα βγουν κ με τι λαστιχα setup κλπ. Τωρα ειναι καταδικασμενες. Βγαινουν μια κ αν αρχισει να βρεχει θα γινει ο γυρος κ οτι βγει κ ας φορανε λαστιχα για στεγνο. Δεν καταλαβαινω γιατι τοσο ο παραγοντας τυχη να παιξει τοσο ρολο σ αυτη την περιπτωση.
Η pole ειχε κριθει πολλες φορες στον τελευταιο γυρο επειδη τοτε εβγαιναν για τελευταια φορα οι κυριοι διεκδικητες της οχι κατα σειρα ο τελευταιος οπως τωρα. Το θεμα της κινησης πολλες φορες ειχε χαλασει ταχυτατους γυρους αλλα προτιμω αυτο σαν παραγοντα τυχη παρα την καταδικη του θα βγεις για εναν γυρο σ εκεινη την προκαθορισμενη χρονικη στιγμη. Κ μπορει καποιος να εβρισκε πολυ κινηση ή καποιος να ειχε βγει σε αρκετες περιπτωσεις αλλα τουλαχιστον παντα υπηρχε η δυνατοτητα των 12 γυρων/μονοθεσιο.Διαφωνω σ αυτο που λες οτι ειναι το καλυτερο κριτηριο για την ικανοτητα ενος πιλοτου στα προκριματικα οταν σιγουρα εχουν να διακινδυνεψουν ολο τους τα αγωνιστικο ΣουΚου κανοντας ενα μικρο λαθος το οποιο ομως μπορει ευκολα να τους ριξει στην τελευταια θεση της εκκινησης. Με αυτο το format σιγουρα κρατανε κ κατι απο το να πανε flat out τελειως.
Με το παλαιο συστημα οι γυροι της καταταξης γινοντουσαν Do or Die με εκπλητικη σφαγη. Πολλες φορες τελειωναν κ ειχαμε ικανοποιηση σαν να εχουμε δει το GP ολοκληρο.
Το ταλεντο του μεγαλου οδηγου παντα ειχε να κανει κ με το πως θα στησει το μονοθεσιο του. Η αναζητηση για ταχυτητα ψαχνοντας ενα καλυτερο setup ηταν το οπλο ενος μεγαλου πιλοτου που καταλαβαινε περισσοτερο το αυτοκινητο με αποτελεσμα να το ρυθμιζει κ καλυτερα συμφωνα των αναγκων του.
Το grid μπορει να μην ειναι αυστηρη αποτυπωση της ταχυτητας των μονοθεσιων, απο εκει κ μετα ομως περισσοτερα περιθωρια προσπερασεων δεν πιστευω οτι προκειται να δουμε, ή τουλαχιστον δεν περιμενω καποια δραματικη αλλαγη.Φαντασου λοιπον να ησουν θεατης στην πιστα, να σε εκαιγε ο ηλιος, να ετρωγες μονο Minardi και Jordan για 45 λεπτα και μετα να εβλεπες μολις 15 λεπτα με ολους μεσα οπου δε θα προλαβαινες να καταλαβεις τι πρωτοεγινε πριν βγει η καρο σημαια και σου ανακοινωσουν τη σειρα εκκινησης. Ωραιο δεν ακουγεται;
Οπως κ να ειναι ειτε εβλεπες Minardi κ Jordan ειχες να δεις κ τα κορυφαια μονοθεσια για 12 γυρους. Κ παντα υπηρχε αυτη η αδρεναλινη του να περιμενεις πχ τον Raikonen να χτυπησει τον γυρο του MS γιατι στο 2nd split ηταν γρηγοροτερος αλλα εχασε στο 3ο κ εμπαινε στα pits για να βρει λυση σ αυτο, κ τελικα ερχεται απο το πουθενα ο Monty κ κατεβαζει τον χρονο του MS κλπ κλπ κλπ. Προσωπικα αυτο θεωρουσα qualifying στην F1. Μαχη μαχη μαχη. Εβλεπες τα κορυφαια μονοθεσια μεσα εξω μεσα εξω για περισσοτερη ωρα κ οχι για εναν γυρο. Κ ολοι ειχαν τα περιθωρια να βελτιωσουν. Παντα ετσι ηταν η F1 αλλωστε, οσο εγω παρακολουθω.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Την pole παίρνει το μικρότερο άθροισμα χρόνου από τα πρώτα και τα δεύτερα δοκιμαστικα.Κάθε πιλότος κάνει δηλαδή 2 γύρους (1 στα πρώτα δοκιμαστικα με άδειο ρεζερβουαρ κι 1 στα δεύτερα δοκιμαστικα με γεμάτο ρεζερβουάρ). Οι δυο χρόνοι του αθροίζονται και συγκρίνονται με εκείνους των υπολοίπων οδηγών.
Ευχαριστώ πολύ...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Απ ολο το topic σε προβληματισε η λογικη μου?Θεωρεις συγκρισιμο τον τροπο διεξαγωγης του WRC με την F1?
Αλλο ροδα ροδα μεσα στην πιστα κ αλλο πλαγιολισθησεις με 150+ στα χωματα αναμεσα απο δεντρα.Γινε πιο συγκεκριμενος στο τι σε μπερδεψε στην λογικη μου.
Με μια διαφορα. Ο αγωνας ειναι αλλος. Οι δοκιμες ειναι ενα σόου για να αυξηθει η τηλεθεαση και να καθοριστει η σειρα εκκινησης. Θα μπορουσαν να μην υπαρχουν. Και γιατι να μην κρινονται σε δυο ανεμποδιστους γυρους απο τους οδηγους;
Η λογικη σου με μπερδεψε γιατι δεν φανταζομαι οτι ευχαριστιεσαι λιγοτερο τα ραλι επειδη καποιος μπορει να εχει μειονεκτημα λογω της θεσης που εκκινει. Μαλιστα στα ράλι μερικοι οδηγοι σε μερικα ράλι εχουν ντε φακτο μειονεκτημα, ενω στο συστημα αυτο δεν ειναι σιγουρο αυτο. Ετυχε και μπορει να ξανατυχει, αλλα μην ξεχνατε τι λενε οι αλλοι Αυστραλοι για το κλιμα της Μελβουρνης: '4 seasons in one day' -
Ρε παιδιά δεν το βλέπετε που πηγαίνει το πράγμα. Έγινε και η Formula 1 ένας ακόμα αγώνας αντοχής. Γιατί κάποιος να πιέσει στο όριο το μονοθέσιό του κατά την διάρκεια των πρώτων δοκιμαστικών? Μήπως για να καταστέψει μια ώρα αρχίτερα τα ελαστικά του? Ή μήπως για να κάνει έναν άριστο γύρο με ρίσκο κάποιο λάθος που θα τον ρίξει στο τέλος της κατάταξης, γεγονός που σημαίνει καταστροφή του αγώνα του? Γιατί κάποιος να πιέσει στο όριο το μονοθέσιό του κατά την διάρκεια των δεύτερων δοκιμαστικών? Μήπως για να ρισκάρει για δεύτερη συνεχόμενη φορά κάποιο λάθος στην προσπάθειά του για έναν άριστο γύρο? Ή μήπως για να πιέσει και να καταπονήσει ακόμα περισσότερο τον κινητήρα του? Γιατί κάποιος πιλότος που βρίσκεται στην δεύτερη ή στη τρίτη θέση κατά την διάρκεια του αγώνα να παλέψει για την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα όταν γνωρίζει ότι σε 15 ημέρες θα χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα? Μήπως για να κερδίσει 2 ολόκληρους βαθμούς? Αυτά τα πράγματα εμένα τουλάχιστον μου φαίνονται γελοία.
Κώστα, επειδή είδα ότι κάπου έγραψες (εαν δεν κάνω λάθος) για τον θεατή, ότι είναι καλύτερο για αυτόν να βλέπει το καινούργιο σύστημα δοκιμαστικών, μπορείς να μου πεις αυτός ο θεατής τι στο καλό θα βλέπει ολόκληρη την Παρασκευή και το μισό Σάββατο? Τον Schumi και οποιονδήποτε άλλον να βγαίνει να κάνει 5-10 γύρους το πολύ και να κλειδώνεται πάλι στα pits?
-
Κώστα δεν χρειάζεται να σου απαντήσω μιας και ο kleisj και ο Lybe τα (ξανά)λένε άψογα γιατί είναι προτιμότερο το παλιό. Σου ξαναθυμίζω απλός την αδικία με το Σουμαχερ κυρίως (όπως και Μάσα και τους υπόλοιπους μετά το Γερμανό). Δε μου άρεσε και ξέρεις πόσο τον 'συμπαθώ'.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ωπα, φρενα, σε εχασα! Με το καινουργιο συστημα δεν αρκει να κανεις εναν εκπληκτικο γυρο (που εχει λιγη τυχη, λιγο ρισκο, λιγη τρελα αλλα και αρκετη ικανοτητα), αλλα δυο. Αν αυτο δεν ειναι επαναληψιμοτητα, δε ξερω τι ειναι ειδικα σε σχεση με ενα 60λεπτο session που μπορει να εκλεβες την pole με ενα πυροτεχνημα.Στο 60λεπτο Κώστα μπορεί να χρειαζόταν να βελτιώσεις το χρόνο σου και 2 και 3 ίσως και 4 φορές, προκειμένου να πάρεις την pole... ή αν δεν οδηγούσες για κορυφαία ομάδα να βελτιώσεις τη θέση σου στο grid. Φυσικά υπήρχαν και σε εκέινο το σύστημα πυροτεχνήματα, αλλά αφενός ήταν η μειοψηφία κι αφετέρου είχες κατά μέσο όρο περίπου 2 ακόμα ευκαιρίες να επιχειρήσεις να καλύψεις το εκάστοτε πυροτέχνημα. Οι πιο ωραίες μάχες δε, γίνονταν όταν έκανες ένα καλό χρόνο, σου τον έσπαγε ο άλλος, τον ξαναβελτίωνες και ξανάβγαινε πάλι ο άλλος για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο... επαναλαψιμότητα και μάλιστα αρκετά συχνά με αγωνία και σασπένς.
Το τωρινό σύστημα, αλλά και το αμέσως προηγούμενο, στα δικά μου μάτια είναι αποστειρωμένα από συγκινήσεις.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
[snip]
Πρέπει όμως να επισημάνουμε ότι από τη στιγμή που ισχύει για όλους το ίδιο, ένα σύστημα δεν μπορεί έτσι ανάλαφρα να χαρακτηριστεί ως 'άδικο'!
Και κλήρωση αν κάνουμε για όλους το ίδιο θα είναι. Δε θα είναι άδικο;
Όταν ο Fisichella τρέχει με χαρά θεού και ο Schumacher με κατακλυσμό, για μένα είναι άδικο. (ανάλαφρα )Γιατί δεν είναι δίκαιη η κλήρωση? Δικαιότατη είναι, όλες οι μεριές έχουν τις ίδιες ακριβώς πθανότητες να κερδίσουν ή να χάσουν.
Δεν είναι η δικαιοσύνη το πρόβλημα στα συστήματα που εφαρμόζει η ΦΙΑ, αλλά η αποξένωσή τους και η απομάκρυνσή τους από την φύση του αθλήματος.
Η αποστείρωση που γράφω και παραπάνω (δηλαδή, δικαιότατη είναι και η κλήρωση ως σύστημα, απλά είναι πλήρως αποστειρωμένη από οτιδήποτε έχει να κάνει με την πεμπτουσία της Φ1).
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Την pole παίρνει το μικρότερο άθροισμα χρόνου από τα πρώτα και τα δεύτερα δοκιμαστικα.
Κάθε πιλότος κάνει δηλαδή 2 γύρους (1 στα πρώτα δοκιμαστικα με άδειο ρεζερβουαρ κι 1 στα δεύτερα δοκιμαστικα με γεμάτο ρεζερβουάρ). Οι δυο χρόνοι του αθροίζονται και συγκρίνονται με εκείνους των υπολοίπων οδηγών.
Ευχαριστώ πολύ...
No prob
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Με μια διαφορα. Ο αγωνας ειναι αλλος. Οι δοκιμες ειναι ενα σόου για να αυξηθει η τηλεθεαση και να καθοριστει η σειρα εκκινησης. Θα μπορουσαν να μην υπαρχουν. Και γιατι να μην κρινονται σε δυο ανεμποδιστους γυρους απο τους οδηγους;
Η λογικη σου με μπερδεψε γιατι δεν φανταζομαι οτι ευχαριστιεσαι λιγοτερο τα ραλι επειδη καποιος μπορει να εχει μειονεκτημα λογω της θεσης που εκκινει. Μαλιστα στα ράλι μερικοι οδηγοι σε μερικα ράλι εχουν ντε φακτο μειονεκτημα, ενω στο συστημα αυτο δεν ειναι σιγουρο αυτο. Ετυχε και μπορει να ξανατυχει, αλλα μην ξεχνατε τι λενε οι αλλοι Αυστραλοι για το κλιμα της Μελβουρνης: '4 seasons in one day'Δεν διαφωνω οτι αγωνας ειναι αλλος. Αλλα κ το qualifying ηταν ενας διαφορετικος αγωνας κ τωρα ειναι ενα απλο show το οποιο δεν εχει ουτε το 1/4 του ενδιαφεροντος που ειχε πριν μερικα χρονια. Τωρα ειναι show τοτε δεν ηταν. Προτιμω να μην κρινονται σε 2 ανεμποδιστους γυρους (σε 2 διαφορετικα sessions) γιατι δεν προσφερει κατι ουτε σε θεαμα ουτε σε αυξηση του ανταγωνισμου. Ειναι κατι σαν ειδικη διαδρομη-φυλαξε το-λογικη endurance για καταταξη για τον αγωνα.
Στα rally ειναι διαφορετικα μια κ το μειονεκτημα της εκκινησης απο την 1η θεση σ ενα rally δεν ειναι παντα μειονεκτημα. Πολλες φορες εχει λειτουργησει κ υπερ του προπορευομενου οχηματος. Στα rally δεν εχουν να κανουν με πιστες αλλα με δρομους περιορισμενης προσφυσης που αλλαζουν οι συνθηκες τους περασμα με περασμα. Η σειρα εκκινησης βεβαια ειναι κατι το οποιο αλλαζει την 2η κ 3η μερα. Απο εκει κ μετα η μορφη του αγωνα ειναι ετσι που ακομα κ στρατηγικη ν ακολουθουν πανε flat out. Αλλα ουτως ή αλλιως η μαχη που παρακολουθουμε στο WRC συνηθως ειναι τοσο εντονη κ με πολυ περισσοτερα προσωπα κρατωντας το ενδιαφερον μας αμειωτο. Ακομα κ τωρα, σ αυτη την εποχη που τα εργοστασιακα οχηματα περιοριζονται στα 2.
Να επισημανω οτι η κυρια διαφωνια μου στο νεο συστημα ειναι κυριως γιατι το θεωρω αντιθεαματικο κ δεν δινει την δυνατοτητα της επαναλμβανομενης εντονης μαχης για την διεκδικηση της 1ης θεσης στην καταταξη. Δεν δινω το κυριως βαρος (αν κ το θεωρω κ αυτο σημαντικο) στην οπτικη γωνια οτι μ αυτο το format θα αδικηθει ή θα ευννοηθει ο MS, o Kimi, o Fisi, κλπ κλπ οσο στο οτι δεν θα τους δω να παλευουν ως το τελος του session με οτι εχουν κ δεν εχουν για την κατακτηση της pole.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Αν έκανες τον κόπο να παρακολουθείς τη σχετική επικαιρότητα πέρσι θα έβλεπες ότι πολλά πιθανά φορμάτ πέφτανε στο τραπέζι. Μετά την επιτυχία στα πρωινά δοκιμαστικά της Suzuka, οι ομάδες αποφάσισαν ότι έτσι ήθελαν τα δοκιμαστικά, και μέσω φαξ ψήφισαν όλες υπέρ.Όσο για την F1 Commission, είναι ο μοναδικός τρόπος να περάσει κανονισμός, εκτός αν τίθεται θέμα ασφαλείας. Σην προκειμένη περίπτωση, είναι η πρώτη φορά μετά το 1994 που η FIA θέτει κανονισμούς επικαλούμενη τον όρο αυτό. Ακόμα και έτσι όμως, τήρησε όλα τα προβλεπόμενα από τη συμφωνία Concorde, δίνοντας τα ανάλογα χρονικά περιθώρια στις ομάδες(είχαν πάνω από 5 μήνες να συμφωνήσουν μεταξύ τους σε κανόνες), αλλά δεν κατάφεραν να συννενοηθούν.
Είναι πανεύκολο για το μέσο θεατή να τα ρίχνει αμέσως στην Ομοσπονδία όποτε δεν του αρέσουν οι κανονισμοί, αλλά η αλήθεια συνήθως είναι πιο βαθιά.
Δεν ξέρω αν σου έχω δώσει αυτή την εντύπωση, αλλά προφανώς δεν ανήκω στο μέσο θεατή και φυσικά είχα παρακολουθήσει τη σχετική επικαιρότητα πέρυσι. Και το φορμάτ που δεν είχε απλώς πέσει στο τραπέζι, αλλά ήταν σχεδόν έτοιμο να εφαρμοστεί στο Silverstone έμοιαζε πολύ με το παλιό (και καλό κατά τη γνώμη μου). Αλλά δυστυχώς ο ανεκδιήγητος Stodart φοβούμενος το 107% και την πτώση της προβολής των μονοθεσίων του (μαζί με τη Jordan) απέτρεψε την εφαρμογή του. Και ύστερα ήρθε ο Ma-on...
Στο αρχικό μου post δεν έριξα την ευθύνη μόνο στον Mosley αλλά και στις ομάδες. Οι ομάδες ψήφισαν μεν όλες υπέρ, αλλά δεν υπήρχε εναλλακτική πρόταση για να ψηφίσουν (κλασική στρατηγική Mosley). Σε παραπέμπω στην πρόσφατη δήλωση του Todt που λέει ότι προτιμάει το παλιό σύστημα. Άρα μάλλον δεν συμφωνεί. Κι όμως ψήφισε υπέρ.
Τα περί F1 Commission τα γνωρίζω και επαναλαμβάνω ότι δεν με πείθουν.
Ο Mosley γνωρίζει ότι οι ομάδες δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσουν (φυσικότατο και αναμενόμενο αφού είναι ανταγωνιστές με αντικρουόμενα συμφέροντα) και περνάει όποιους κανονισμούς θέλει.
Με άλλα λόγια αν ο Mosley ήθελε να έχουμε το παλιό σύστημα δοκιμαστικών, τώρα θα είχαμε το παλιό σύστημα δοκιμαστικών.Γιατί δεν είναι δίκαιη η κλήρωση? Δικαιότατη είναι, όλες οι μεριές έχουν τις ίδιες ακριβώς πιθανότητες να κερδίσουν ή να χάσουν.
Εξαρτάται από το τι θεωρείς δίκαιο. Για μένα το να έχουν όλοι τις ίδιες πιθανότητες δεν είναι δίκαιο. Δίκαιο είναι να επιβραβεύεται ο καλύτερος και όχι ο τυχερότερος. Από τη στιγμή που κάποιος πρέπει να ξεκινήσει μπροστά από τον άλλο, πρέπει να είναι αυτός που το αξίζει.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
[snip]
Γιατί δεν είναι δίκαιη η κλήρωση? Δικαιότατη είναι, όλες οι μεριές έχουν τις ίδιες ακριβώς πιθανότητες να κερδίσουν ή να χάσουν.
Εξαρτάται από το τι θεωρείς δίκαιο. Για μένα το να έχουν όλοι τις ίδιες πιθανότητες δεν είναι δίκαιο. Δίκαιο είναι να επιβραβεύεται ο καλύτερος και όχι ο τυχερότερος. Από τη στιγμή που κάποιος πρέπει να ξεκινήσει μπροστά από τον άλλο, πρέπει να είναι αυτός που το αξίζει.
Σωστό κι αυτο!
Διαφορετικές οπτικές γωνίες, του ίδιου πράγματος. Νομίζω πως ουσιαστικά το ίδιο πράγμα λέμε, αλλά εγώ το λέω 'αποστείρωση' κι εσύ 'τύχη'.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Στο αρχικό μου post δεν έριξα την ευθύνη μόνο στον Mosley αλλά και στις ομάδες. Οι ομάδες ψήφισαν μεν όλες υπέρ, αλλά δεν υπήρχε εναλλακτική πρόταση για να ψηφίσουν (κλασική στρατηγική Mosley). Σε παραπέμπω στην πρόσφατη δήλωση του Todt που λέει ότι προτιμάει το παλιό σύστημα. Άρα μάλλον δεν συμφωνεί. Κι όμως ψήφισε υπέρ.Ας πρόσεχε λοιπόν ο Todt. Μην ξεχνάς ότι μετά τη Suzuka πολλοί ήταν αυτοί που είπαν ότι το πείραμα ήταν πετυχημένο και θα το ήθελαν για το 2005. Σε κάθε περίπτωση, αρκούσε να συμφωνήσουν οι 10 ομάδες και θα το πέρναγαν. Ακόμα και αν ΔΕΝ συμφωνούσαν και οι 10, είχαν περιθώριο ως τις 31 Οκτωβρίου, έστω με απλή πλειοψηφία στην F1 Commission να το περάσουν, ακριβώς όπως είχαν περάσει τις αλλαγές του 2003.
Εμένα πάντως το σύστημα αυτό μου αρέσει σίγουρα καλύτερα από το 2003-2004, και μπορώ να σου πω ότι το προτιμώ ακόμα και από αυτό του 2002.
-
Όπως είπα και πριν όμως, το πρόβλημα είναι οτί οι ομάδες πολύ δυσκολά θα συμφωνήσουν-συνεννοηθούν για κάποιο κανονισμό
Έσένα σου αρέσει το σύστημα, εμένα δε μου αρέσει και φυσιολογικά γκρινιάζω.
Συμφωνώ πάντως ότι από το 2003-2004 είναι καλύτερο. -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μηπως στα δοκιμαστικα οι χρονοι του Schumi προκυπτουν απο το χρονομετρο που κραταει ο Todt,και ετσι εχουμε μποικοταρισμα του επισημου συστηματος χρονομετρησης...;;;
Πάντως ρε παιδιά πάντα αναρωτιόμουνα τι στο διάολο το θέλει το χρονόμετρο. Λέτε να είναι γούρι, ή μήπως το έχει μόνο για εφέ, μαζί με 4-5 σετ ασυρμάτους και ακουστικά;
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι χρονόμετρο...
Και είμαι σίγουρος ότι δεν μετράει χρόνους μ' αυτό! -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι χρονόμετρο...
Και είμαι σίγουρος ότι δεν μετράει χρόνους μ' αυτό!Τάκη ξέρεις κάτι συγκεκριμένο? Αν δεν είναι χρονόμετρο και δεν μετράει και χρόνους με αυτό τότε τι είναι και τι το κάνει?
-
Roulette!
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Μηπως στα δοκιμαστικα οι χρονοι του Schumi προκυπτουν απο το χρονομετρο που κραταει ο Todt,και ετσι εχουμε μποικοταρισμα του επισημου συστηματος χρονομετρησης...;;;
Πάντως ρε παιδιά πάντα αναρωτιόμουνα τι στο διάολο το θέλει το χρονόμετρο. Λέτε να είναι γούρι, ή μήπως το έχει μόνο για εφέ, μαζί με 4-5 σετ ασυρμάτους και ακουστικά;
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι χρονόμετρο...
Και είμαι σίγουρος ότι δεν μετράει χρόνους μ' αυτό!Εννοείται ότι δε μετράει χρόνους, αλλά το θέμα είναι στο καλό είναι!
Για φιγούρα μάλλον θα είναι!
-
Γεννήτρια τυχαίων αριθμών
Αφού όλα του βγαίνουν καλά, δοκιμάζει στην τύχη πια συνδυασμούς εισόδου/εξόδου, ανεφοδιασμών
Μπορεί να προκαλεί και τυχαίες βλάβες στα μονοθέσια για να δει με ποιόν τρόπο θα καταφέρνει να τα σαρώνει όλα
Κατατακτήριες Δοκιμές