-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Από ότι βλέπω οι μάσκες έπεσαν και οι καλοθελητές αποκαλύφθηκαν. Chemic,Nikos! με οπαδική ευλάβια υποστιρίζουν την ομάδα τους προσπαθόντας να πείσουν και γω δεν ξέρω γιατι. Ο καθενας εκπροσωπει τον ευατό του και όχι τον μηχανοκινητο αθλητισμό. το μόνο τραγικό (αλλα και σύνηθες) είναι οτι κάποιοι χρησιμοποιούν το φόρουμ για να θίξουν εμπορίκά συμφέροντα ανταγωνιστών τους και παράλληλα να προασπίσουν τα δικά τους ή αυτών που 'εκπροσωπούν'.
Ομάδα? Μάλλον μπερδεύεσαι γιατι όταν έκανες την ερώτησή σου, πήρες σαν απάντηση τις 3 μεγάλες εταιρίες που κατασκευάζουν σασι. Δηλαδη CRG, TONY, BIREL. Δεν πήρες μονολεκτική απάντηση.
Κανένας δεν εκπροσωπεί κανέναν.
Χομπιστες είμαστε εγώ, ο tuners, o jean-Paul κι ο chemic χωρίς κανένα απολύτως συμφέρον. Δεν είμαστε ούτε αντιπρόσωποι, ούτε τίποτα.
**Όποιος λοιπόν ρίχνει τέτοιες κατηγορίες στο τραπέζι, ότι δηλαδή έχουμε κάποιο συμφέρον, τον προκαλώ να τα αποδείξει με στοιχεία και επιχειρήματα. Αλλιώς να σταματήσει εδώ, αρκετά! **
Σαν κάτοχος ενώς intrepid silverstone και εχοντας τρέξει στο Καρττοδρομο με 2 διαφορετικά καρτ έχω να πώ ότι πρόκειτα για μία φοβερή πιστα, από πλευράς χάραξης, αλλά χωρίς καλή άσφαλτό. Είναι κρίμα πραγματικά αλλά και επόμενο όταν ο κάθε παπάριδης μπαίνει με το τραγικό του κάρο να κάνει drift challenge και λοιπές αμερικανιές.
Μόνος σου λες λοιπόν ότι το καρτοδρομο είναι φοβερή πίστα.
Sent from a mobile device
Αλεξιάδη έχεις γίνει πολύ κουραστικός όταν προσπαθείς να μαζέψεις τα χάλια σου.
^^^^^
+100000000Όσο για τον jean-paul που αναφέρεις μια από τα ίδια έχω να πω. Μάλλον δεν ξέρει να γράφει και επικροτούσε τις ανυπόστατες κατηγορίες σου με αριθμούς +1000000000. Φαντάζομαι ότι και αυτός θα έχει τα ίδια ανύπαρκτα επιχειρήματα που έχεις και εσύ.
Τι έγινε jean paul, μήπως έχουμε γνωριστεί και δεν ήμουνα ευγενικός μαζί σου, μήπως έχουμε κάνει κάποια συναλλαγή και σε έριξα, μήπως οδήγησες MARANELLO και δεν έστριβες, μήπως ήρθες στην πίστα του Αγίου Κοσμά και γλύστραγε, ή έμπαινες μέσα κάθε 2 ώρες, τι σου έχω κάνει, ή τι έχεις ακούσει για εμένα?Προσωπικά θα επέλεγα κάτι μεταξύ Birel, Tony, Gillard και CRG λόγω αντιπροσώπων.
Για τον Maranello ακούγονται τα χειρότερα.
Ti ακριβώς εννοείς για τον maranello? Τον αντιπροσωπό? Μπορείς να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες? Για το σασί υπάρχεί κάποια πληροφορία?
Τον αντιπρόσωπο, ναι. Έχω ακούσει τα χειρότερα και τα σασί είναι πιο παλιά CRG.
Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και ειλικρινά δεν μπορώ να σε ψυχολογήσω. Τι κόλημα έχεις φάει ρε παιδάκι μου με την πάρτυ μου δεν καταλαβαίνω. Στον Apostoleas δεν έδωσες μονολεκτική απάντηση αλλά του έδειξες τον μονόδρομο, μακριά από εμένα τον Παπαμιχάλη γιατί έχεις ακούσει όπως λες τα χειρότερα και η πίστα του Αγίου Κοσμά δεν υπάρχει για εσένα.
Εκτίθεσαι συνεχώς, απλώς τόσο καιρό δεν δίναμε σημασία γιατί έχουμε επίπεδο ανωτερότητας και ο μόνος λόγος που ασχολήθηκα μαζί σου είναι για προστατεύσω το πρόσωπο μου, την εταιρία μου, να συνειδητοποιήσουνε όλοι εδώ μέσα τελικά πόσο επικίνδυνος είσαι και ότι δεν υπάρχουνε μόνο οι μάρκες που προωθείς εσύ, η πίστα που κάνεις εσύ και οι επαγγελματίες που σε εξυπηρετούνε.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Θοδωρος.
Παιδια... Chemic-Nikos GAME OVER. και εσυ Χρηστο ολοι βαλτε ενα τελος για το καλο του καρτ.
Σας καλουμε ολη την ομαδα της Maranello Hellas στις 14 Απριλιου στο Kartinfo.gr Time Attack στο Καρτοδρομο(δεξιοστροφο) να κανουμε καρτ ολοι μαζι, να κουβεντιασουμε φιλικα και οι οποιες διαφορες υπαρχουν να λυθουν ευγενικα μεσω χρονομετρων.
Την Κυριακη 14 Απριλιου ολη η αφροκρεμα του Ελληνικου καρτ θα ειναι εκει, ελατε και εσεις, εγω προσωπικα θα ηθελα να δω τον Serko(που τον θεωρω απο τους κορυφαιους Ελληνες οδηγους) να παιζει με τα αλλα μεγαλα ονοματα οπως καλη ωρα στο P.I.C.K.
Σας ευχαριστω.Πανέμπειροι Τuners μην φάτε έχουμε γλαρόσουπα και αλεπού στιφάδο!
Θυμηθήκατε τώρα εσείς οι πρωτεργάτες της λασπολογίας το καλό του καρτ επειδή φτιάξατε site και σας άνοιξε η όρεξη!
Γιατί ξαφνικά τόση αγάπη, για να μαζεψετε banners για το μονόπρακτο υποκειμενικό site σας? Από τέτοια αγάπη χορτάσαμε.
Την διπλωματία να την θυμόσασταν πριν μερικά χρόνια, όχι τώρα που την έχετε ανάγκη.Δεν έχουμε καμμία διαφορά να λύσουμε μεταξύ μας γιατί μας είστε αδιάφοροι.
Έχετε πολύ πλάκα, θυμηθήκατε τώρα τον Σέρκο που δεν έχετε δημοσιεύσει καμμία από τις παρουσίες του στους διεθνείς αγώνες που συμμετέχει τα τελευταία χρόνια με τα υπέροχα σασί MARANELLO. Μέχρι και πρόσφατα στις 10 Mαρτίου στο Margutti Cup ο Μοβσεσιάν δεν έτρεχε για εσάς. Μάλλον σας συνεπήρε η διπλή παρουσία της Maranello στο βάθρο και ξεχάσατε να γράψετε 2 αράδες για έναν από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς. Κρίμα για εσάς!
Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε, γευτείτε μόνοι σας την αφρόκρεμα!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Παίδες, έχω κάποιες ερωτήσεις και μιας και φαίνεστε γνώστες του χώρου θα τις κάνω εδώ.Επειδή βλέπω ότι αναφέρεται πολύ η λέξη ομάδα, ποιες ομάδες υπάρχουν ακριβώς στον Ελλαδικό χώρο;
Κασκόλ και αναπτήρες από πού μπορούμε να πάρουμε για την αγαπημένα ομάδα, αν αποφασίσουμε να υπόστηρίξουμε κάποια τελικά;
Καρτ αντίπαλης ομάδας μπορούμε να σπάμε; Τι προβλέπει το εθιμικό δίκαιο για καρτ άλλης πόλης; Του λυγίζουμε το σασί ή αυτό ως πρόταση παραπέμπει αλλού ('α ώστε το λυγίζει το σασί ο ταδε') οπότε είναι κάτι που αποφεύγουμε; Εδώ στη Σαλονίκη, αν δούμε αμαξι με Αθηναϊκές πινακίδες, του αλλάζουμε τα φώτα (σε H7). Καρτ δεν πειράζουμε αλλά αμα είναι να το συζητήσουμε ρε παιδιά.
Τελευταία ερώτηση προς το παρόν, εδώ πχ οι Παοκτσηδες είναι ΠΑΟΚ και ας μην πηδήξουνε ποτέ (δική τους δηλωση). Αν κρίνω από αυτά που διαβάζω, πολλοί από αυτούς που κάνουν καρτ αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, είναι κάτι σύνηθες αυτό; Περνάει με κάποια αγωγή;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Sent from my Note II using smoke signals.
drdino επειδή μάλλον είσαι εκτός χώρου θα σε κατατοπίσω φιλικά.
Ομάδες kart στην Ελλάδα υπάρχουνε περισσότερες από όσες υπάρχουνε αναλογικά στην Ιταλία σε σχέση με τους οδηγούς.
Κασκόλ και αναπτήρες, η ομάδα μας Maranello Ηellas, δεν βγάζει γιατί δεν καπνίζουμε και τα κασκόλ δεν είναι πια της μόδας.
Πάντως εαν θέλεις μπουφάν Maranello, έλα θα σου κάνω καλή τιμή. Για τις άλλες ομάδες δεν γνωρίζω.Καρτ αντίπαλης ομάδας δεν σπας, γιατί μετά μπορεί να σπάσουνε και το δικό σου, εαν έχεις, ή να υποχρεωθείς να πληρώσεις τα σπασμένα, και τελευταία λόγω της τεχνολογίας έχουνε γίνει πολύ ακριβά και θα τσούξει.
Στην τελευταία σου ερώτηση: Όχι, εδώ στην Αθήνα κάνουμε καρτ και μετά πηδάμε! Εαν ποτέ αποκτήσεις καρτ και δεν πηδάς, τότε θα δούμε εκτενέστερα το πρόβλημα σου.
Για οτιδήποτε άλλο θελήσεις, στην διάθεση σου!
-
Ο χρήστης darthtony έγραψε:
Ειμαι τελειως αρχαριος στον χωρο(ειχα παει πριν απο χρονια στον αγιο κοσμα κ δεν μ ειχε αφήσει την καλύτερη εντύπωση.)Ποιες πιστες λενε στην αττικη?Τι κοστος και τι καρτ να περιμενω? (Ρωτησα μονο στην παλληνη κ μου ειπαν 11ευρω για δεκα λεπτα με 270cc.Φίλε darthtony, αρχικά να σε ενημερώσω ότι η κουβέντα μας σχετικά με την πίστα του Αγίου Κοσμά έχει να κάνει με τα αγωνιστικά karts και όχι με τα ενοικιαζόμενα, με τα οποιά δεν έχουμε καμμία σχέση.
Πριν από χρόνια ίσως ο Άγιος Κοσμάς δεν σου έκανε καλή εντύπωση διότι ίσως τα karts ήτανε παλιά. Από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο η πίστα παραλαμβάνει νέο στόλο karts και ίσως αξίζει να την ξαναεπισκεφτείς. Το κόστος από όσο γνωρίζω είναι 10€ για 10 λεπτά και για περισσότερο χρόνο έχει προσφορές. -
Από ότι βλέπω εδώ μέσα έχουμε γίνει μια ωραία ατμόσφαιρα....!!
Αφήστε τα προσωπικά σας που είναι εκτός θέματος και παραβαίνουν τον κανονισμό και κοιτάτε να βοηθάτε και κανέναν άσχετο ψαρωμένο.Εγώ πάντως αν ήμουν στα κιλά τους κάτι αλόνσους κλπ τους είχα!!
Μόνο εσείς θα τις λέτε.... λέω κι εγώ καμιά μαμακία να περνάει η ώρα!Από ενα βίντεο πιο πριν είδα ότι η πίστα Καρτόντρομο θέλει συντήρηση.... είναι σωστή η εντύπωσή μου και είναι κάτι που συμβαίνει πότε πότε στις πίστες στην Ελλάδα ή όχι;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Από ότι βλέπω εδώ μέσα έχουμε γίνει μια ωραία ατμόσφαιρα....!!
Αφήστε τα προσωπικά σας που είναι εκτός θέματος και παραβαίνουν τον κανονισμό και κοιτάτε να βοηθάτε και κανέναν άσχετο ψαρωμένο.Εγώ πάντως αν ήμουν στα κιλά τους κάτι αλόνσους κλπ τους είχα!!
Μόνο εσείς θα τις λέτε.... λέω κι εγώ καμιά μαμακία να περνάει η ώρα!Από ενα βίντεο πιο πριν είδα ότι η πίστα Καρτόντρομο θέλει συντήρηση.... είναι σωστή η εντύπωσή μου και είναι κάτι που συμβαίνει πότε πότε στις πίστες στην Ελλάδα ή όχι;
Φίλε onyx,
την κακή ατμόσφαιρα εδώ μέσα την δημιουργήσανε κάποιοι επιτήδειοι οι οποίοι αποσκοπούσαν είτε σε προσωπική προβολή, είτε σε ικανοποίηση του εγώ τους, είτε σε επαγγελματικά συμφέροντα.
Εαν έχεις χρόνο για πέταμα κάτσε και ρίξε ένα διάβασμα στα posts των προαναφερόμενων και θα συνειδητοποιήσεις την τεκμηριωμένη άποψη μου.Εγώ απλώς είχα υποχρέωση στον ευατό μου και στους πελάτες μου να βγω να αντικρούσω τα ανυπόστατα ψεύδη τους, τις κακόβουλες αερολογίες τους και τις παραπληροφορίες που αποσκοπούσανε στην δυσφήμιση της εταιρίας μου.
Δυστυχώς κάποιοι εδώ μέσα μετράνε το επίπεδο τους και τις γνώσεις τους σύμφωνα με τον αριθμό των posts που έχουνε δημοσιεύσει.
Το ερώτημα σου σχετικά με το Kartodromo δεν μπορώ να το απαντήσω μιας και έχει καιρό η ομάδα μας να πάει εκεί και δεν γνωρίζω πως είναι η κατάσταση. Οι προαναφερόμενοι μπορούνε να σου πούνε, αλλά επειδή είναι αναξιόπιστοι καλύτερα πήγαινε μια βόλτα ο ίδιος για να το αξιολογήσεις.
-
Εχω σκοπο μεσα στις διακοπες του Πασχα να κατεβω Αθηνα για ενα προπονητικο τριημερο με καρτ. Γιατι του χρονου θελω να βγαλω αγωνιστικη license για να συμμετασχω στο RMC, καθως εχω rotax senior μοτερ. Αυτο το διαστημα προπονουμαι στην πιστα του Νεου Ρυσιου θεσσαλονικης, η οποια απεχει πανω απο 80 χιλιομετρα απο εκει που μενω (Κατερινη). Θα συνεχισω ακομα ενα μηνα εκει περα και μετα θα το φερω στην δικια μας την μικρη πιστα που ειναι πολυ πιο τεχνικη. Το καλυτερο πιστευω ειναι να οδηγεις σε πολλες και διαφορετικες πιστες με διαφορετικες συνθηκες (ζεστη, κρυο, βροχη) για να εξελιχθεις και να γινεις ολοκληρωμενος οδηγος. Σημερα ειχα την ευκαιρεια να κανω καρτ για πρωτη φορα σε βρεγμενο οδοστρωμα, κατι που ηταν ιδιαιτερα απολαυστικο. Αλλαζουν τοσα πολλα στο στησιμο, στις γραμμες και στον τροπο που μπαινεις και βγαινεις απο τις στροφες. Ειναι ολα σχολειο - καθε μερα εχεις να μαθεις και κατι διαφορετικο - αυτη ειναι η αιγλη του συγκεκριμενου σπορ, το οτι τιποτε δεν ειναι δεδομενο. Ολα ειναι 'give and take', δηλαδη θυσιαζεις κατι για να κερδισεις κατι αλλο. Παντα παιρνω χαρτι και μολυβι μαζι μου στην πιστα για να κραταω σημειωσεις που θα φανουν χρησιμες στο μελλον.
-
Ενα αλλο πραγμα που με βοηθαει στο να βρω αυτο το 'consistency', που σημαινει το να φτασεις στο σημειο να γινεις ενα με την πιστα και να καταφερνεις να την γυρνας με γρηγορους και σταθερους χρονους, ειναι να εξασκουμαι οσο μπορω περισσοτερο στον εξομοιωτη. Μια καλη τιμονιερα (logitech g25, g27), ενα καλο simulator (rfactor, krp, f1 challenge) και ενα σχετικα καλο pc ειναι μια πολυ καλη λυση να περνας τον ελευθερο χρονο σου παιζοντας αλλα κυριως σε βοηθανε να εξασκησαι στην οδηγηση και εκτος πιστας. Προσωπικα αυτος ο τροπος με εχει βοηθησει αρκετα μπορω να πω και στο πρακτικο κομματι, κυριως στο κομματι 'tuning' καθως στο παιχνιδι ειναι πολυ πιο ευκολο να αλλαξεις μια ρυθμιση στο συστημα διευθυνσης η στην ακαμψια του σασι. Ειναι ενα-δυο κλικ. Αναφορικα σημερα, για να σηκωσω 1 εκατοστο το πισω μερος του καρτ με πηρε 1 ωρα και βαλε με τοσες βιδες και στηριγματα που ειχα να ξεβιδωσω και στο τελος να τις ξαναβιδωσω και να κανω τις απαραιτητες ευθυγραμμισεις στον αξονα. Αυτο σημαινει οτι στο παιχνιδι μπορεις μεσα σε ελαχιστο χρονο να κανεις απειρες αλλαγες στο στησιμο και να βλεπεις σε πρωτο χρονο τι επιφερουν αυτες οι αλλαγες. Επειτα καλο ειναι να σημειωνεις τα τελικα συμπερασματα, πχ' αν μεγαλωσω το πισω μετατροχιο στο μεγιστο (1400) τοτε φαινεται το πισω μερος να ειναι πιο σταθερο στο φρεναρισμα αλλα μετα το απεξ να κλωτσαει αποτομα '. Αυτο ειναι κατι που ισχυει παντα γιατι ειναι νομος της φυσης. Αλλα δεν σημαινει οτι καθε φορα θα τρεχεις με στανταρ μετατροχια. Τι γινεται αν αλλαξεις αξονα για παραδειγμα? Ειναι μεγαλη διαδικασια για να μπεις στον κοπο και σιγουρα μετα απο τοσο λυσιμο και δεσιμο δε θα θες να κανεις κακο αντι για καλο στο στησιμο. Μεσα απο το παιχνιδι μπορεις να παρεις μια αισθηση και να αξιολογησεις σε ενα βαθμο μια τετοια αλλαγη. Το ιδιο με τις μπαρες, τα στηριγματα της θεσης κτλ. Με ολα αυτα μπορεις να παιξεις για να κερδισεις καποια δεκατα αλλα να ξερεις οτι οσο περναει ο χρονος και τα καρτ γυρνανε στην πιστα, η ιδανικη γραμμη γεμιζει με περισσοτερη γομα και καλο θα ειναι σε αυτο το σημειο να 'μαλακωσεις' το καρτ για να το αφησεις να κυλαει ανετα στις στροφες χωρις να χοροπηδαει τρελα. Γιατι το χοροπηδητο σε στελνει πανω-κατω και εσυ στην ουσια θελεις να πας μονο μπροστα! Αρα οταν το καρτ χοροπηδαει (excessive grip) αυτο μας καθυστερει! Σκεψου οτι και μονο μια βιδα να ξεβιδωσεις το καρτ μαλακωνει σε εκεινο το σημειο. Πραγματικα αλλαζοντας γομα σε πιο μαλακη και μπαινοντας στην πιστα συνειδητοποιησα οτι το καρτ αρχισε να χοροπηδαει τρελα σε αρκετα σημεια. Βγηκα εξω και μιλησα με τον μηχανικο και μου προτεινε να βγαλω τις βιδες απο το μεσαιο ρουλεμαν και απλα να το αφησω ετσι να 'χορευει'. Στο επομενο σκελος το καρτ εστριβε πολυ πιο απαλα και γραμμικα αποτι πριν. Τεσσερις βιδες κι ομως τεραστια η επιρροη τους τελικα. Τωρα το μονο που μου τη σπαει ειναι οτι επειδη ειναι ελευθερο πλεον αρχιζει και συντονιζεται μετα απο καποιο σημειο και τριζει πολυ. Αφου στην αρχη νομιζα οτι εχω θεμα με το μοτερ αλλα μετα σκεφτηκα οτι ειναι επειδη ειναι χαλαρο το ρουλεμαν στον αξονα. Τελος παντων, επειδη κινδυνευω να γραψω εκθεση και επειδη εχει περασει η ωρα θα κλεισω εδω το ποστ μου και θα συνεχισω καποια αλλη φορα. Οποιες γνωσεις παιρνω απο αυτο το αθλημα θα ειναι μεγαλη μου χαρα να τις μοιραζομαι μαζι σας και κυριως προς τους νεοφερμενους καρτιστες. Ειναι πολυ ωραιο να βλεπεις οτι υπαρχει ακομα ενδιαφερον για ενα αθλημα που δυστυχως δεν ανθισε ποτε στην χωρα μας.
-
Ο χρήστης Γιώργος Παπαμιχάλης έγραψε:
Ειμαι τελειως αρχαριος στον χωρο(ειχα παει πριν απο χρονια στον αγιο κοσμα κ δεν μ ειχε αφήσει την καλύτερη εντύπωση.)Ποιες πιστες λενε στην αττικη?Τι κοστος και τι καρτ να περιμενω? (Ρωτησα μονο στην παλληνη κ μου ειπαν 11ευρω για δεκα λεπτα με 270cc.
Φίλε darthtony, αρχικά να σε ενημερώσω ότι η κουβέντα μας σχετικά με την πίστα του Αγίου Κοσμά έχει να κάνει με τα αγωνιστικά karts και όχι με τα ενοικιαζόμενα, με τα οποιά δεν έχουμε καμμία σχέση.
Πριν από χρόνια ίσως ο Άγιος Κοσμάς δεν σου έκανε καλή εντύπωση διότι ίσως τα karts ήτανε παλιά. Από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο η πίστα παραλαμβάνει νέο στόλο karts και ίσως αξίζει να την ξαναεπισκεφτείς. Το κόστος από όσο γνωρίζω είναι 10€ για 10 λεπτά και για περισσότερο χρόνο έχει προσφορές.ευχαριστώ για τις πληροφορίες.απότι κατάλαβα όλες οι πίστες ίδιες πάνω κάτω τιμές έχουν(10-11 ευρώ το 10λεπτο) και ίδια κάρτ νοικιάζουν(270cc για ενήλικες).Σωστα?Μήπως για καθημερινές κάνουν καλύτερες προσφορές?Ποιές άλλες πίστες παίζουν στην αττικη?
α και μήπως έχεις το τηλέφωνο για τον άγιο κοσμά?(δυο τηλέφωνα που βρήκα στο google ήταν νεκρά) -
τις καθημερινες ασχετως τιμης , πιστευω οτι θα εχεις και την ησυχια σου και δε θα εχεις αλλους χαρους ή τις τεραστιες αναμονες να μπουν τα αγωνιστικα, να μπουν τα νοικιαρικα, να ξαναμπουν τα αγωνιστικα κτλ.. πας κανεις , το ευχαριστιεσαι σχεδον μονος σου για παρτη σου και φευγεις
εκτος βεβαια αν θες να κατσεις και να δεις show απο τα πιο γρηγορα και μετα να ζηλευεις και να θες να παρεις κι εσυ
-
Ο χρήστης darthtony έγραψε:
Ειμαι τελειως αρχαριος στον χωρο(ειχα παει πριν απο χρονια στον αγιο κοσμα κ δεν μ ειχε αφήσει την καλύτερη εντύπωση.)Ποιες πιστες λενε στην αττικη?Τι κοστος και τι καρτ να περιμενω? (Ρωτησα μονο στην παλληνη κ μου ειπαν 11ευρω για δεκα λεπτα με 270cc.
Φίλε darthtony, αρχικά να σε ενημερώσω ότι η κουβέντα μας σχετικά με την πίστα του Αγίου Κοσμά έχει να κάνει με τα αγωνιστικά karts και όχι με τα ενοικιαζόμενα, με τα οποιά δεν έχουμε καμμία σχέση.
Πριν από χρόνια ίσως ο Άγιος Κοσμάς δεν σου έκανε καλή εντύπωση διότι ίσως τα karts ήτανε παλιά. Από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο η πίστα παραλαμβάνει νέο στόλο karts και ίσως αξίζει να την ξαναεπισκεφτείς. Το κόστος από όσο γνωρίζω είναι 10€ για 10 λεπτά και για περισσότερο χρόνο έχει προσφορές.ευχαριστώ για τις πληροφορίες.απότι κατάλαβα όλες οι πίστες ίδιες πάνω κάτω τιμές έχουν(10-11 ευρώ το 10λεπτο) και ίδια κάρτ νοικιάζουν(270cc για ενήλικες).Σωστα?Μήπως για καθημερινές κάνουν καλύτερες προσφορές?Ποιές άλλες πίστες παίζουν στην αττικη?
α και μήπως έχεις το τηλέφωνο για τον άγιο κοσμά?(δυο τηλέφωνα που βρήκα στο google ήταν νεκρά)Για πληροφορίες στο 6944655274. Εαν έρθεις Άγιο Κοσμά, έλα να γνωριστούμε και θα κανονίσουμε και ένα οικονομικότερο πακέτο ενοικίασης καρτ λόγω της συνεργασίας με την πίστα.
Άλλες πίστες έχει στην Αγία Μαρίνα/Κορωπί, στις Αφίδνες, στον Ασπρόπυργο, στα Σπάτα και παραέξω είναι τα Μέγαρα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τις καθημερινες ασχετως τιμης , πιστευω οτι θα εχεις και την ησυχια σου και δε θα εχεις αλλους χαρους ή τις τεραστιες αναμονες να μπουν τα αγωνιστικα, να μπουν τα νοικιαρικα, να ξαναμπουν τα αγωνιστικα κτλ.. πας κανεις , το ευχαριστιεσαι σχεδον μονος σου για παρτη σου και φευγειςεκτος βεβαια αν θες να κατσεις και να δεις show απο τα πιο γρηγορα και μετα να ζηλευεις και να θες να παρεις κι εσυ
Στον Άγιο Κοσμά τα Σαββατοκύριακα πρωινές/μεσημεριανές ώρες είναι ήσυχα για τα ενοικιαζόμενα.
Και όποιος έρθει θα δει και show από τα αγωνιστικά.
Η συχνότητα που μπαίνουνε τα karts είναι 1/1 δηλαδή 10 λεπτά τα ενοικιαζόμενα/10 λεπτά τα αγωνιστικά. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Θοδωρος.
Παιδια... Chemic-Nikos GAME OVER. και εσυ Χρηστο ολοι βαλτε ενα τελος για το καλο του καρτ.
Σας καλουμε ολη την ομαδα της Maranello Hellas στις 14 Απριλιου στο Kartinfo.gr Time Attack στο Καρτοδρομο(δεξιοστροφο) να κανουμε καρτ ολοι μαζι, να κουβεντιασουμε φιλικα και οι οποιες διαφορες υπαρχουν να λυθουν ευγενικα μεσω χρονομετρων.
Την Κυριακη 14 Απριλιου ολη η αφροκρεμα του Ελληνικου καρτ θα ειναι εκει, ελατε και εσεις, εγω προσωπικα θα ηθελα να δω τον Serko(που τον θεωρω απο τους κορυφαιους Ελληνες οδηγους) να παιζει με τα αλλα μεγαλα ονοματα οπως καλη ωρα στο P.I.C.K.
Σας ευχαριστω.Θοδωρε αρχηγέ, εμπνευστή και δημιουργέ του Kartinfo,
Το game over να το πεις στα τσιρακια σου - αρθρογραφους του kartinfo που έκαναν βούρκο παραπληροφόρησης αυτό το forum.
Παρόλο που είσαι απίστευτα χρόνια στο χώρο, λύσαξες από την πρώτη στιγμή που είχες δει στον αέρα το Kartnews. Δεν άντεξες και μετά από 1 χρόνο το αντέγραψες πλήρως σε όλα, παρόλο που σου είχα ανοίξει τις πόρτες στο kartnews αν ηθελες να ασχοληθείς με το αντικείμενο, τόσο σε εσένα όσο και στα παιδιά σου. Προτίμησες να κανεις δικό σου να γίνεις ΜΜΕ όπως έλεγες!! λες και το καρτ στην Ελλάδα έχει 1000 οδηγούς!!!Εδώ οι ομάδες τρώγονται και έχουν γίνει 30 για 200 οδηγούς! θα είχαμε ποτε ενιαία αντικειμενική ενημέρωση!?
Παρόλο που σου είπα από την αρχή σε απόλυτα φιλικό κλίμα (μια και φιλοδοξια της ζωής μου δεν ήταν να γίνω Δημοσιογραφος ή καναλάρχης! άλλη είναι η δουλειά μου...) πρόσεχε να είσαι αντικειμενικός γιατι πρέπει το καρτ στην Ελλαδα να είναι ΕΝΑ και να μην παίζουμε το παιχνίδι των αντιπροσώπων, εσύ έκανες το ακριβώς αντίθετο και παρόλο που σου είχα εξηγήσει τι παίζει με ότι έβριζες και κακολογούσες.
Να ξεκαθαρίσω εδώ για να μην παρεξηγηθώ ότι το γεγονός ότι έκανες τελικά το δικό σου σαιτ, με χαροποίησε ιδιαίτερα για 2 λόγους: Πρώτον πίστευα και ήθελα να φύγει το βάρος και η ευθύνη της αποκλειστικής αντικειμενικής ενημέρωσης από εμένα και τους συνεργατες μου και Δεύτερον πέτυχα τον αρχικό στόχο μου με το να υπάρχει προβολή για τους οδηγούς και ενημέρωση για το καρτ σε μεγαλύτερο βαθμό! Άλλο να φωνάζεις μόνος σου και άλλο περισσότεροι για αυτό που αγαπάς. Θυμίζω εδώ οτι το Kartnews δημιουργήθηκε για να καλύψει το απόλυτο σκοτάδι που υπήρχε για το καρτ τότε, στο διαδύκτιο.
Οχι μόνο συνέχισες την ίδια συμπεριφορά αλλα αμόλισες και τα τσιράκια να παίζουν μπάλα όπου μπορούν προκειμένου να κάνουν πόλεμο σε ότι δεν είναι στο Καρτόδορμο ή έχει σχέση με το Kartnews.
Και πίστεψε με έχω αποδείξεις για όλα όσα λέω.
Νοιώθω το λιγότερο ηλίθιος που έχασα τον χρόνο μου κάποτε μαζί σου για να σου εξηγήσω την όλη φιλοσοφία μου την οποία και είχες αποδεχτει πλήρως και μάλιστα με αποκαλούσες ο Ρομπέν των Καρτ και την υποστήριζες μέχρι δακρύων.
Νοιώθω ακόμα περισσότερο ηλίθιος που δεν ακουσα τότε αυτούς που έλεγαν για σενα τα χειρότερα και προτίμησα να σε γνωρίσω για να μου δείξεις με τις πράξεις σου τελικά ποιος είσαι.
Το αποτέλεσμα..?
Έμεινες ιδιος και δικαίωσες πανηγυρικά τους επικριτές σου.
Το σαιτ σου και οι ανθρωποί σου υπάρχουν απλά για να προβάλουν και να προωθούν με τον πιο αθεμιτο τρόπο όλα τα μικροσυμφέροντα.Στην μοναδική ετήσια απονομή για το καρτ που έγινε φέτος στην Ελλάδα (εκτός του Λουξ στην Πάτρα) - γιορτή των οδηγών - Kartnews Awards 2012 και που μαζεψε 200 άτομα δεν έκανες τον κόπο ουτε καν να ερθεις ως εκπρόσωπος τύπου, ούτε καν να αναφερθείς όχι φυσικά στο Kartnews, αλλά στους κόπους Ελλήνων οδηγών που αγωνίσθηκαν και τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους... Να μην αναφέρω το ξεσάλωμα μετά του Αλεξιαδη σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης για το Kartnews!
Τις ανόητες αντιπαραθέσεις εσείς τις αρχίσατε γιατι απλά δεν αγαπάτε το καρτ ως άθλημα, ως διασκέδαση και γιατι απλά όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Εχετε επιδοθεί σε ενα ανελέητο κηνύγι της κατσίκας του γείτονα!!
Μέχρι και την δόξα και το χρήμα των φωτογραφων τρεξατε να κλέψετε από τις πίστες πηγαίνοντας στους αγώνες και πουλώντας παράνομα με 10 ευρω CD με φωτογραφίες των οδηγών, δημιουργώντας πρόβλημα βιωσιμότητας σε επαγγελματιες με ιστορία στο χώρο. Το γεγονός ότι είσασταν και χωρίς άδεια στους χώρους των αγωνιζομένων και στην πίστα την στιγμή που οι φωτογράφοι εξασφαλίζουν μηνες πριν ειδικές άδειες να μην το σχολιάσουμε!
Και αντε στα τσακιδια το δεκαευρω.. τα θεματα ασφαλείας που δεν πληρούσατε!!!????
Εκμεταλλευτηκατε τις τρυπες ασφαλειας των οργανωτών των αγώνων και τρυπώσατε....!!!
Ο κατάλογος των φαουλ σας στον χώρο είναι ατελείωτος και μπορώ να γραφω για ώρες... το οτι είσαστε πολλά χρόνια στο χώρο με έχει βοηθησει να εχω μαθει πολλά που δεν θα θελατε να αναφέρω...Και πραγματικά λυπάμαι για το γεγονός ότι όντως θα μπορούσαμε να είχαμε 80 συμμετοχές τουλάχιστον, σε ένα Time Attack ή σε έναν αγώνα και δεν τις έχουμε γιατι απλά κάποιοι λασπολογούν... εδώ και χρόνια!
όσο για την προσκληση...
Στα 10 Kartnews Time Attack που έγιναν μέχρι σήμερα από το 2011 σε πόσα ήρθατε? Ρητορική ερώτηση... (Σε κανένα)
και όχι μονο δεν ηρθατε αλλα διαδίδατε και οτι η πίστα που τα διοργανώναμε δεν 'υπηρχε'!!!
Στο ένα και μοναδικό Time Attack που έγινε στο Καρόδρομο φέτος για πρώτη φορά το Kartnews ήταν εκεί με 4 συμμετοχές... (Οι 2 βέβαια αποχώρησαν υπό το βάρος της 'κακής συνενόησης' για το κόστος που όσοι είχαν διαβάσει την ανακοίνωση είχαν πέσει στην ιδια παγίδα.... όπως και αρκετοι άλλοι παραπονέθηκαν )'Δυστηχώς' σαν Kartnews έχω μάθει πολλά για το χώρο. Θα προτιμούσα ειλικρινά να μην τα ήξερα και να εκανα απλα καρτ.
Δυστηχως όμως για εσας, δεν τα παραταω εύκολα σε ότι κάνω... θα με έχετε πάντα μπροστά σας!
Για αρχή σταματήστε την παραπληροφόρηση σε αυτο το ιστορικό Forum αν θελετε να κανετε κάτι καλό..
και αφήστε τον κόσμο να ασχοληθεί με το καρτ και όχι με τις υποκειμενικές και κατευθυνομενες προτροπές σας!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! -
Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
Ενα αλλο πραγμα που με βοηθαει στο να βρω αυτο το 'consistency', που σημαινει το να φτασεις στο σημειο να γινεις ενα με την πιστα και να καταφερνεις να την γυρνας με γρηγορους και σταθερους χρονους, ειναι να εξασκουμαι οσο μπορω περισσοτερο στον εξομοιωτη. Μια καλη τιμονιερα (logitech g25, g27), ενα καλο simulator (rfactor, krp, f1 challenge) και ενα σχετικα καλο pc ειναι μια πολυ καλη λυση να περνας τον ελευθερο χρονο σου παιζοντας αλλα κυριως σε βοηθανε να εξασκησαι στην οδηγηση και εκτος πιστας. Προσωπικα αυτος ο τροπος με εχει βοηθησει αρκετα μπορω να πω και στο πρακτικο κομματι, κυριως στο κομματι 'tuning' καθως στο παιχνιδι ειναι πολυ πιο ευκολο να αλλαξεις μια ρυθμιση στο συστημα διευθυνσης η στην ακαμψια του σασι. Ειναι ενα-δυο κλικ. Αναφορικα σημερα, για να σηκωσω 1 εκατοστο το πισω μερος του καρτ με πηρε 1 ωρα και βαλε με τοσες βιδες και στηριγματα που ειχα να ξεβιδωσω και στο τελος να τις ξαναβιδωσω και να κανω τις απαραιτητες ευθυγραμμισεις στον αξονα. Αυτο σημαινει οτι στο παιχνιδι μπορεις μεσα σε ελαχιστο χρονο να κανεις απειρες αλλαγες στο στησιμο και να βλεπεις σε πρωτο χρονο τι επιφερουν αυτες οι αλλαγες. Επειτα καλο ειναι να σημειωνεις τα τελικα συμπερασματα, πχ' αν μεγαλωσω το πισω μετατροχιο στο μεγιστο (1400) τοτε φαινεται το πισω μερος να ειναι πιο σταθερο στο φρεναρισμα αλλα μετα το απεξ να κλωτσαει αποτομα '. Αυτο ειναι κατι που ισχυει παντα γιατι ειναι νομος της φυσης. Αλλα δεν σημαινει οτι καθε φορα θα τρεχεις με στανταρ μετατροχια. Τι γινεται αν αλλαξεις αξονα για παραδειγμα? Ειναι μεγαλη διαδικασια για να μπεις στον κοπο και σιγουρα μετα απο τοσο λυσιμο και δεσιμο δε θα θες να κανεις κακο αντι για καλο στο στησιμο. Μεσα απο το παιχνιδι μπορεις να παρεις μια αισθηση και να αξιολογησεις σε ενα βαθμο μια τετοια αλλαγη. Το ιδιο με τις μπαρες, τα στηριγματα της θεσης κτλ. Με ολα αυτα μπορεις να παιξεις για να κερδισεις καποια δεκατα αλλα να ξερεις οτι οσο περναει ο χρονος και τα καρτ γυρνανε στην πιστα, η ιδανικη γραμμη γεμιζει με περισσοτερη γομα και καλο θα ειναι σε αυτο το σημειο να 'μαλακωσεις' το καρτ για να το αφησεις να κυλαει ανετα στις στροφες χωρις να χοροπηδαει τρελα. Γιατι το χοροπηδητο σε στελνει πανω-κατω και εσυ στην ουσια θελεις να πας μονο μπροστα! Αρα οταν το καρτ χοροπηδαει (excessive grip) αυτο μας καθυστερει! Σκεψου οτι και μονο μια βιδα να ξεβιδωσεις το καρτ μαλακωνει σε εκεινο το σημειο. Πραγματικα αλλαζοντας γομα σε πιο μαλακη και μπαινοντας στην πιστα συνειδητοποιησα οτι το καρτ αρχισε να χοροπηδαει τρελα σε αρκετα σημεια. Βγηκα εξω και μιλησα με τον μηχανικο και μου προτεινε να βγαλω τις βιδες απο το μεσαιο ρουλεμαν και απλα να το αφησω ετσι να 'χορευει'. Στο επομενο σκελος το καρτ εστριβε πολυ πιο απαλα και γραμμικα αποτι πριν. Τεσσερις βιδες κι ομως τεραστια η επιρροη τους τελικα. Τωρα το μονο που μου τη σπαει ειναι οτι επειδη ειναι ελευθερο πλεον αρχιζει και συντονιζεται μετα απο καποιο σημειο και τριζει πολυ. Αφου στην αρχη νομιζα οτι εχω θεμα με το μοτερ αλλα μετα σκεφτηκα οτι ειναι επειδη ειναι χαλαρο το ρουλεμαν στον αξονα. Τελος παντων, επειδη κινδυνευω να γραψω εκθεση και επειδη εχει περασει η ωρα θα κλεισω εδω το ποστ μου και θα συνεχισω καποια αλλη φορα. Οποιες γνωσεις παιρνω απο αυτο το αθλημα θα ειναι μεγαλη μου χαρα να τις μοιραζομαι μαζι σας και κυριως προς τους νεοφερμενους καρτιστες. Ειναι πολυ ωραιο να βλεπεις οτι υπαρχει ακομα ενδιαφερον για ενα αθλημα που δυστυχως δεν ανθισε ποτε στην χωρα μας.Φιλε μου είσαι ο ορισμός του καρτίστα!!!
Απόλυτα σωστά όσα γράφεις!
Ανυπομονώ να σε γνωρίσω από κοντά μόλις έρθεις Αθήνα και να κάνουμε μαζί προπόνηση. -
Jean-Paul έγραψε:^^^^^
+100000000Όσο για τον jean-paul που αναφέρεις μια από τα ίδια έχω να πω. Μάλλον δεν ξέρει να γράφει και επικροτούσε τις ανυπόστατες κατηγορίες σου με αριθμούς +1000000000. Φαντάζομαι ότι και αυτός θα έχει τα ίδια ανύπαρκτα επιχειρήματα που έχεις και εσύ.
Τι έγινε jean paul, μήπως έχουμε γνωριστεί και δεν ήμουνα ευγενικός μαζί σου, μήπως έχουμε κάνει κάποια συναλλαγή και σε έριξα, μήπως οδήγησες MARANELLO και δεν έστριβες, μήπως ήρθες στην πίστα του Αγίου Κοσμά και γλύστραγε, ή έμπαινες μέσα κάθε 2 ώρες, τι σου έχω κάνει, ή τι έχεις ακούσει για εμένα?προσωπικα δεν μιλαω για καποιον οταν δεν εχω ερθει σε επαφη ή σε συναλλαγη μαζι του. Δεν εχω κανενα προβλημα με τα σασι που φερνεις ουτε πε την πιστα σου.( την οποια θεωρω μια απο τις πιο ομορφες της αττικης, αν κ δεν με βολευει λογω μεγεθους για 6ταχυτο, και λογω αποστασης)
Το προβλημα το δικο μου με σενα ειναι ο τροπος που μου συμπερηφερθηκες και οταν ηρθα στην πιστα σου για ενοικιαση παλιοτερα και τα οσα μου ελεγες για το καρτ σαν συμβουλες τοτε. Επισης το αλλο προβλημα που εχω με σενα ειναι οταν και παλι απευθυνθηκα σε σενα προ 2ετιας πιστευω ηταν η τελευταια φορα για να αγορασω οργανο καρτ που αντιπροσπευεις και η τιμη που μου ειπες ηταν οχι απλα εξωπραγματικη αλλα με ενα κερδος το οποιο ειναι αδικαιολογητο οχι μονο της σημερινης επι κρισης εποχης αλλα και γενικοτερα στο εμποριο. τελος να σου πω οτι ουτε CRG καρτ εχω, ειχα, ή θα εχω ποτε μιας και για το χομπι που κανω μου ειναι υπεραρκετο το καρτ που εχω αυτη τη στιγμη και που εχω για αρκετα χρονια. οποτε δυσκολο να επωφελουμαι απο τον αντιπροσωπο της crg για προιοντα που δεν εχω. Η πιστα σου μαρεσε παρα πολυ, για τα καρτ σου δεν ξερω. αυτα λοιπον εχω να πω εγω οσο αφορα εσενα και αυτο εννοουσα στο +10000 του Νικου. δεν ηξερα λοιπον για ολα αυτα που γραφτηκαν ή για τα προσωπικα σας προβληματα. φανταστικα οτι κατι τετοιο θα εννοουσε και ο Νικος. για τις τιμες δηλαδη πιστας, και προιοντων. για τα αλλα δεν με ξερω και δεν με νοιαζουν . δεν εθιξα ποτε τα εμπορικα συμφεροντα σου και δεν εχω γραψει καμια λασπολογια για το προσωπο σου. ομως δεν εμεινα ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση που ειχα απο εσενα και για αυτο και δεν σε ξαναπηρα ποτε τηλ. ή ηρθα στην πιστα σου. ουτε ειπα σε κανεναν παρε crg ουτε maranellο. και οι νεεοι στο χωρο καλο θα ηταν να καβαλησουν καρτ φιλων τους και να δουν τι τους βολευει γιατι το θεμα σασι για μενα ειναι υποκειμενικο. αλλους τους βολευει το ενα αλλους το αλλο και αλλοι απλα ειναι κολημενοι. προωπικα ειμαι χομπιστας και το καρτ που διαλεξα δεν ειναι κατι τοσο επωνυμο αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταφερει να το φερω στα μετρα οδηγησης μου. αυτα απο μενα. -
κρίμα πάντως γιατί με τους παραπάνω λίβελους βγαίνει μια αρρωστημένη εικόνα για το χώρο.
Εγώ να πω πως ως χομπίστας κ άγνωστος μεταξύ αγνώστων έχω χώσει στη πίστα τους υπεύθυνους των μεγάρων να μου λύσουν το φυγοκεντρικό (χωρίς έξοδα υποστήριξης ), τον Στέφανο Καμιτσάκη να μου φτιάχνει το μπροστά άκρο (χάνοντας την εκκίνηση της φορμουλα 1 που είχει η τηλεόραση -πάλι χωρίς έξοδα υποστήριξης ), τον Ζακχαίο κ τον Γιώργο Πολυχρονίδη να παρατάνε τις ομάδες τους στη πίστα για να μου καθαρίσουν το καρμπυρατερ (χωρίς να μου πάρουν ευρώ, παρόλο που τους πίεζα). Aλλά κ τους ανθρώπους της πίστας στις αφίδνες να μου φτιάχνουν διάφορα παπαράκια που σου χαλάνε στη πίστα κ κινδυνεύεις να μην κάνεις καρτ (αλυσίδα, ντίζες κτλ)- πάλι χωρίς έξοδα υποστήριξης Πιστεύω πως αυτά δεν είναι η εξαίρεση, αλλά κ από ανθρώπους άλλων ομάδων κ σε άλλες πίστες πάλι θα είχα βοήθειαΌσο για τη crg. Λυπάμαι που χαλαει τις θεωρίες συνομοσίας κάποιων, αλλά όπως κ Jeaun Paul δεν έχω CRG καρδιά μου. Επίσης, για να μην κατηγορηθώ κ γιαυτό από τους Λιακόπουλος του τόπικ, ΔΕΝ ψεκάζω εγώ με τα αεροπλάνα τους Ελληνες, και ΔΕΝ ξέρω που είναι τα κοιτάσματα ουρανίου
Η μόνη συναλλαγή με τον αντιπρόσωπο είναι κάποια μπιχλιμπίδια που έχω πάρει κ το τηλεφωνικό πρήξιμο που έχω κάνει στον Μπαιρακτάρη για τα προβλήματα που είχα στον κινητήρα του το πρώτου μου καρτ που είχα πάρει από ιδιώτη (που δεν ήταν καν της εταιρίας που αντιπροσωπεύει ο Μπαιρακτάρης, αλλά ΙΑΜΕ ). Μου τον έφτιαξε ο άνθρωπος, μου σουλούπωσε κ κάποια προβλήματα, του έδωσα 40 ευρώ κ έφυγα.Αυτές είναι οι εμπειρίες μου από τους επαγγελματίες του χώρου. Και το λεω για να μην νομίζει κάποιος που θέλει να μπει στο καρτ πως ο χώρος έχει συμμορίτες-ομαδάρχες που θα του ρουφήξουν τα λεφτά κ πως δεν καίνε τα καρτ των άλλων απλά γιατί φοβούνται μη τους δουν. Αυτά καθαρά από την μεριά του χομπίστα που φορτώνει το καρτ στο τρειλερ κ τραβαει στη πιστα. Τώρα αν στο πρωταθλημα 'πέφτουν κορμιά' στους διαδρόμους κ σε 'παράγκες' δεν το ξέρω, ως χομπίστας με μικρό μπατζετ δεν με αφορά, αλλά κ δε το πιστεύω αφού σε όσα time attack εχω παει όλοι μιλάγαν με όλους
Στον άγιο κοσμά είχα παει να νοικιάσω καρτ το 2004. Μου σπάσαν τα νευρα οι πακιστανοί που βαριόντουσαν κ δεν ξέραν ελληνικά καλά καλά, κοντεύαν να μου σπάσουν τα πλευρά κάτι βίδες που προεξείχαν στο καθισμα (κ που οι Πακιστανοί τις θεωρούσαν νορμάλ) κ δεν έχω ξαναπατήσει έκτοτε. Πήγαινα στην Ανθούσα κ νοικιαζα όποτε ήθελα να κάνω (εκεί κάναμε κ το 'πρωτάθλημα' του 4ΤF παλιά).
-
Και γω πιο πιτσιρικας στον Α. Κοσμα πηγαινα. Η χαραξη ηταν πολυ καλη και μεγαλη πιστα. Βεβαια με τα ενοικιαζομενα ολα αυτα!
Αγωνιστικο δεν εχω κανει ποτε.Οταν το σκεφτομουν ειχα μιλησει με τον κ Δρακοπουλο και μου ειχε πει καποια πραγματα.
Τελικα αγορασα αυτοκινητο και το καρτ δεν το ξεκινησα ποτε.
Οτακ και παλι σκεφτομουν να ξεκινησω δειλα δειλα ειχα μιλησει με τον Νικος!. Αλλα και παλι δεν προχωρηα εγω τελικα.
Ισως για καλο τελικα μιας και βλεπω καποια πραγματα που δεν μου αρεσουν και δε βλεπω και απαντησεις στις κατηγοριες που δεχονται. Βεβαια εγω ειμαι πολυ στην απεξω και εχω μεινει στην εποχη που ο Ζαχος και ο Μαιτος κερδιζαν οταν ηταν παιδια!! (Μινι νομιζω)
Τους εχω σε κασετα και ο Μαιτος ελεγε στην καμερα...Φετος στην ομαδα θα εχουμε και εναν αγγλο οδηγο! Και μιλουσε για τον Μπατον!!!! Το 1994 ολα αυτα!!!αχχχ -
Για ενοικιαζόμενα καρτ μια καλή λύση είναι η Kartland στην Ανθούσα/Παλλήνη. Καθώς το ζητούμενο στο ενοικιαζόμενο καρτ είναι ο χαβαλές της παρέας και όχι οι επιδόσεις των καρτ, η μικρή πίστα και οι εκτυπωμένοι χρόνοι των γύρων βοηθούν να περάσεις καλά. Γενικά -για ενοικιαζόμενα- τα καρτ είναι σε καλή κατάσταση και ο κος Αντωνίου που έχει την πίστα ασχολείται πολύ και προσωπικά.
Δίνει 270cc και 390cc. Τα 390cc τα δίνει αν έχεις κάνει κάποια συγκεκριμένη επίδοση στα 270cc. Τελευταία έβαλε και κάποια σασί με μοτέρ Rotax πάνω, για σχετικά λίγους πελάτες που έχουν κάνει επιδόσεις και στα 390cc. Η πίστα δεν είναι για αγωνιστικό καρτ, αλλά οκ, αν κάποιος έχει περιέργεια να νιώσει λίγο ένα πιό δυνατό μοτέρ στην πλάτη του, μπορεί να δοκιμάσει.
Προσωπικά πηγαίνω ακόμα εκεί κάποιες φορές, παρ'ό,τι πλέον έχω και δικό μου καρτ, γιατί έχει πλάκα να κάνεις με παρέα, χωρίς άγχη για ζημιές, κινδύνους κτλ. -
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση , δίχρονα καρτ νοικιάζουν στη πίστα στο Κορωπί. Η πίστα είναι υπερβολικά μικρή βέβαια με ψιλοχάλια άσφαλτο , πάντως έχει ενδιαφέρουσα χάραξη και γενικά είναι τόσο τεχνική που αγωνιστικά γράφουν τεράστιες διαφορές μεταξύ τους , αναλόγως το βάρος , την ισχύ του μοτέρ και φυσικά τον οδηγό. πχ βλέπεις διαφορές πάνω από 2-3 δεύτερα μεταξύ αγωνιστικών σε πίστα με γυρολόγιο 25-28 δευτερολέπτων .
Δεν έχω κάνει ποτέ με νοικιάρικο δίχρονο , αλλά σίγουρα είναι μακράν καλύτερο από οποιοδήποτε νοικιάρικο τετράχρονο.Επίσης δεν θυμάμαι πόσο το κοστολογεί , αλλά νομίζω πως είναι περίπου σα να κάνεις 2 φορές με απλό τετράχρονο...
Αυτό που ελπίζω είναι να γίνουν πράξη κάποια στιγμή τα σχέδιά του για να μεγαλώσει σε μήκος και πλάτος η πίστα που θα την κάνει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες , αν όχι την πιο ενδιαφέρουσα πίστα στη αττική
-
Ο χρήστης Γιώργος Παπαμιχάλης έγραψε:
Ξαναδιαβάζω το μήνυμα σου που έγραφες ότι 'Έχεις ακούσει λέει τα χειρότερα για εμένα'. Έβγαλες ότι χολή είχες μέσα σου για εμένα, που δεν με ξέρεις, που ποτέ δεν έχουμε μιλήσει, που ποτέ δεν έχουμε κάνει συναλλαγή. Δηλαδή σκέψου να είχαμε κάνει κάτι από όλα τα παραπάνω και να ήμουνα και κανένας απατεώνας και να σε είχα κοροιδέψει. Τι χειρότερο θα έλεγες για εμένα.Λες παραπάνω ότι: 'Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να βλέπει ο κόσμος που πάει το καρτ στη χώρα και οι τελευταίοι που φταίνε είναι οι οδηγοί και οι χομπίστες'. Πραγματικά έχεις καθόλου συνειδητοποιήσει τι γράφεις ρε ποιητή? Φάσκεις και αντιφάσκεις. Όσα μηνύματα σου έχω διαβάσει εδώ μέσα το ίδιο μοτίβο έχουνε: τα καλύτερα για CRG, Κιούρκα, αντιπρόσωπο CRG και ανυπόστατες κατηγορίες σε MARANELLO, πίστα καρτ Αγίου Κοσμά, Παπαμιχάλη.
Ειλικρινά σε λυπάμαι αλλά και ανυσηχώ που μπορεί να πέσει κάποιος νέος πάνω σου και δηλητηριαστεί με τις παραπληροφορίες σου.
Κάθεσε και λες στον apostolea, έναν νέο στον χώρο, 'Για τον Maranello ακούγονται τα χειρότερα' και τι θες να υποθέσει ο apostoleas ρε φίλε. Καλά που ήδη έχουμε γνωριστεί και έχουμε κάνει συναλλαγές με τον apostolea και δυστυχώς για εσένα το παιδί έχει πολύ καλή γνώμη για το πρόσωπο μου. Φαντάζομαι σε πόσους ακόμα θα έχεις πει την ίδια ανυπόστατη φράση ψευδής κατηγορίας.Επειδή λοιπόν συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο κι ενώ είπα να μην ασχοληθώ άλλο, θα σου απαντήσω.
Με ενόχλησε απίστευτα το εξής πράγμα όταν σε είχα πάρει τηλέφωνο πριν 2-3 χρόνια που ήθελα να κάνω προπόνηση στη πίστα, στον Άγιο Κοσμά και γιαυτό το λόγο με βλέπεις να έχω αυτή την αντιμετώπιση με τη συγκεκριμένη πίστα.
Αν θυμάσαι καλά λοιπόν, μου είχες πει τα εξής που γράφεις παρακάτω:
Παρόλο που ο Άγιος Κοσμάς δεν υπάρχει για εσένα φαγώθηκες να μάθεις τι χρεώνουμε:
25€ χρήση πίστας senior karts
20€ χρήση πίστας ΜΙΝΙ karts
Προαιρετικά:
20€ τεχνική υποστήριξη για προετοιμασία καρτ, χρήση καροτσιού, εργαλεία, τεχνικές συμβουλές, μάζεμα καρτ.
50€ τεχνική υποστήριξη για προετοιμασία καρτ, χρήση καροτσιού, εργαλεία, τεχνικές εργασίες, τεχνικές συμβουλές, μάζεμα καρτ.
Καύσιμα, λάδι μίξης, σπρέι, αναλώσιμα, καθαριστικά, χαρτικά, βίδες 3,5€/λίτρο ή ο καθένας φέρνει τα δικά του.Με τη διαφορά ότι μου είχες παρουσιάσει το 'προαιρετικό' που γράφεις ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ! Κι όταν σου είπα ότι έχω δικά μου εργαλεία, γυρνάς και μου λες ότι δεν έχει χώρο το pit-lane άρα ΔΕΝ μπορώ να φέρω τα δικά μου πράγματα.
Όπως βλέπεις λοιπόν δεν υπάρχει τίποτα ανυπόστατο.
Πες μου λοιπόν, τι γνώμη θα σχημάτιζες εσύ για μια πίστα/ιδιοκτήτη που θα σου ζητούσε με το καλημέρα ένα 45άρι για να κάνεις καρτ, όταν με τα μισά σχεδόν κάνεις αλλού? Τι γνώμη λοιπόν περιμένεις να σχηματίσω όταν μου λες αυτά τα πράγματα?
Ή μάλλον άσ'το...αν είναι να απαντήσεις με τον ίδιο τρόπο που το έχεις κάνει μέχρι τώρα, μη το κάνεις καν.
Φαίνονται πολλά από τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τη κουβέντα.
Σχετικά με τις επιλογές μου σε σασί/αντιπρόσωπο και πίστα. Για τον αντιπρόσωπο μόνο τα καλύτερα μπορώ να γράψω, είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ με 'Ε' κεφαλαίο και όσα χρόνια συνεργάζομαι μαζί του ΠΟΤΕ δεν με έχει απογοητεύσει. ΠΟΤΕ! Κατά τον ίδιο τρόπο έχω υποδείξει 2-3 ακόμα αντιπροσώπους και σασί, δηλαδή tony, birel, gillard. Οφείλω λοιπόν να το μοιραστώ αυτό με τον κόσμο που ψάχνει για να γνωρίζει ποιοί ξεχωρίζουν στο χώρο.
Μεταφέρω λοιπόν τη προσωπική μου εμπειρία περισσότερο σχετικά με τα κόστη που χρειάζεται να δαπανηθούν σε όποιον χρειάζεται βοήθεια και πληροφορίες κατά τον ίδιο τρόπο που κι εγώ χρειαζόμουν στην αρχή.
Τώρα σχετικά με τη πίστα, νομίζω δε χρειάζεται να γράψω πολλά πράγματα όταν κάνουμε αναφορά για τη καλύτερη πίστα της Αθήνας, το Καρτόδρομο.
Σχετικά με τα Maranello και τις διαφορές με CRG.
Είχες γράψει αυτό:
Η μόνη διαφορά που έχουνε τα Maranello με τα CRG είναι οι διαφορετικοί σχεδιασμοί σωλήνων (σασί), το κόκκινο χρώμα αντί το μαύρο και η ονομασία Maranello αντί CRG. Δεν έχουνε καμμία μα καμμία άλλη διαφορά σε ποιότητα κατασκευής.
Ε αφού αλλάζει ΜΟΝΟ η σχεδίαση, τότε πάσο
Το κορυφαίο στην όλη υπόθεση ξέρεις ποιο είναι? Ότι κατηγορείς εμένα για συμφέροντα, τη στιγμή που δεν έχω κανένα απολύτως όφελος, το χόμπι μου κάνω και το πληρώνω ΠΟΛΥ ακριβά αν θες να ξέρεις κι από την άλλη έχουμε εσένα που έχεις ξεκάθαρα όφελος καθώς όχι μόνο είσαι αντιπρόσωπος, αλλά έχεις και δυο πίστες να διαχειρίζεσαι και τον Ασσημακόπουλο που έχει το kartnews.gr.
Όσον αφορά στις γελοίες κατηγορίες σου ότι προωθώ προϊόντα και τα παίρνω από τη CRG, θα σου πω κάτι που δε ξέρεις. Πόσοι πήραν CRG από εδωμέσα το φόρουμ των 4Τ που με διαβάζουν, ξέρεις? ΕΝΑΣ! Κι αυτός ο ένας για άλλον λόγο επέλεξε το συγκεκριμένο σασί.
Στο τέλος ξέρεις τι μένει όμως? Ο τρόπος σου. Ο τρόπος που αντιμετωπίζεις όλη τη συζήτηση με ένα απαράδεκτο ύφος γραφής που μιλάει από μονό του, αλλά ευτυχώς ο κόσμος βλέπει, διαβάζει και κρίνει.
Υ.Γ. Είχες γράψει κάτι για τους συγγενείς μου:
ακόμα και συγγενείς σου (που μέχρι πρόσφατα κάνανε καρτ) λένε τα χειρότερα για εσένα.
Ρε συ...είχα συγγενείς που έκαναν καρτ και δε το ήξερα?
Για να προσέχουμε λίγο τι γράφουμε...
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ