Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Καταρχάς τους χαρακτηρισμούς και τα εικονίδια στα επιστρέφω.
Μάθε λοιπόν, ότι στα CRG -που σε παλαιότερη δημοσίευσή σου είχες αναφέρει ότι είναι ολόιδια με τα Maranello κι ότι μόνο το χρώμα αλλάζει- μέχρι το 2012 έβγαιναν από το εργοστάσιο δυο διαφορετικές σωλήνες. Μια για αυτόματα (KF) κι άλλη για εξατάχυτα (ΚΖ). Οι διαφορές τους ήταν ότι οι ΚΖ σωλήνες είχαν κολλημένη στο σασί τη βάση για το λεβιέ και πίσω, κάτω από την αριστερή χούφτα ένα επιπλέον, διαγώνιο δέσιμο.
Σωλήνα KF:
Σωλήνα ΚΖ:
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σασί.
Υπέθεσα λοιπόν, βάσει των γραφώμενών σου παλαιότερα, ότι έχουν κι εκεί ομοιότητες...τελικά προφανέστατα δεν έχουν ούτε κι εκεί.
Προσωπικά λοιπόν, αν υποθέσουμε ότι δεν χρειαζόταν να άλλαζα σωλήνα αλλά έπρεπε όμως να αλλάξω εμπρός δίσκους, δαγκάνες, άκρα (αν δεν έχει ήδη μπροστινά φρένα), τρόμπα και λεβιέ...θα προτιμούσα να το πάρω έτοιμο, μεταχειρισμένο.
Απ'εκεί και πέρα ο καθένας ας πράξει όπως αυτός επιθυμεί.
Nikos, εαν έχεις την καλοσύνη θα ήθελα να μου υποδείξεις την δημοσίευση που όπως λες είχα αναφέρει ότι τα σασί Maranello είναι ολόιδια με τα CRG και ότι μόνο το χρώμα αλλάζει, γιατί εαν όντως έχω αναφέρει κάτι τέτοιο είναι λάθος. Πάντως όσο και εαν έψαξα δεν βρήκα πουθενά τέτοια αναφορά από εμένα. Σε παρακαλώ εκεί που το διάβασες κάνε ένα copy και στείλτο μου διότι μου φαίνεται πολύ περίεργο να υποστήριξα ποτέ κάτι τέτοιο.
Επίσης πάλι λες:
'Υπέθεσα λοιπόν, βάσει των γραφώμενών σου παλαιότερα, ότι έχουν κι εκεί ομοιότητες...τελικά προφανέστατα δεν έχουν ούτε κι εκεί',
συγγνώμη μα τελικά που είναι εκείνα τα γραφόμενα μου που δεν συμβαδίζουνε με την πραγματικότητα?
Σε παρακαλώ πολύ, θέλω να απαντήσεις στα 2 παραπάνω ερωτήματα μου και να μου υποδείξεις τις ανάλογες αναφορές μου γιατί στο τέλος θα θεωρήσω ότι θες να βάλεις λόγια που δεν είπα στο στόμα μου, και δεν είναι καθόλου ωραίο αυτό γιατί έτσι διαψεύδονται παραπλανητικά οι τοποθετήσεις μου με όσους έχω κάνει ανάλογες τεχνικές συζητήσεις, χρόνια τώρα, και θα εκτεθώ απέναντι τους χωρίς λόγο και αιτία
Τώρα εκεί που λες: 'Οι διαφορές τους ήταν ότι οι ΚΖ σωλήνες είχαν κολλημένη στο σασί τη βάση για το λεβιέ και πίσω, κάτω από την αριστερή χούφτα ένα επιπλέον, διαγώνιο δέσιμο', συγχώρεσε με αλλά είναι λάθος η πληροφορία σου ή δεν στα είπανε σωστά γιατί φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αυτό που ισχύει σχετικά με τον ίσιο ή τον διαγώνιο σωλήνα του σασί πίσω από το κάθισμα είναι ότι τον ίσιο τον βάζανε σε σασί για κινητήρες που είχανε αριστερά το γρανάζι μετάδοσης ή όταν θέλανε να δημιουργήσουνε ένα πιο άκαμπτο σασί που προοριζόταν για χρήση σκληρών ελαστικών.
Μετά λες:
'Προσωπικά λοιπόν, αν υποθέσουμε ότι δεν χρειαζόταν να άλλαζα σωλήνα αλλά έπρεπε όμως να αλλάξω εμπρός δίσκους, δαγκάνες, άκρα (αν δεν έχει ήδη μπροστινά φρένα), τρόμπα και λεβιέ...θα προτιμούσα να το πάρω έτοιμο, μεταχειρισμένο',
μάλιστα προσωπική σου επιλογή και σεβαστή αλλά κράτησε την για τον ευατό σου και μόνο και άσε τους άλλους να αποφασίσουνε για αυτούς σύμφωνα με την πραγματικότητα και χωρίς να παραπλανούνται.