Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Πέρα από την πλάκα ψάχνω να βρω τις τελικές του αγώνα ανά οδηγό και δεν έχω βρει κάτι.
Καμιά βοήθεια;
Όπως είπα υποψιάζομαι ότι ο Μίμης έτρεχε με λίγο περισσότερο φτερό (περίμεναν full βροχή; ) και άρα ζοριζόταν να περάσει στις ευθείες.
Τα έχει στο site της fia.
http://184.106.145.74/f1-championship/f ... 20Trap.pdf
2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX - Kuala Lumpur
POS NO DRIVER KPH TIME OF DAY
1 12 E. GUTIERREZ 308.1 17:03:59
2 4 F. MASSA 306.8 17:37:48
3 15 A. SUTIL 306.6 16:39:17
4 7 K. RAIKKONEN 306.4 16:51:21
5 8 R. GROSJEAN 305.9 16:40:43
6 17 V. BOTTAS 305.4 17:35:24
7 16 P. MALDONADO 304.5 16:48:55
8 23 M. CHILTON 304.5 17:28:29
9 14 P. DI RESTA 304.1 16:15:40
10 10 L. HAMILTON 303.6 16:59:46
11 1 S. VETTEL 302.9 17:23:44
12 22 J. BIANCHI 302.6 17:39:57
13 6 S. PEREZ 302.4 17:12:15
14 5 J. BUTTON 302.1 17:15:05
15 9 N. ROSBERG 301.5 16:52:40
16 19 D. RICCIARDO 301.5 17:33:46
17 20 C. PIC 301.5 17:28:24
18 11 N. HULKENBERG 301.3 16:59:56
19 21 G. VAN DER GARDE 301.3 17:30:09
20 18 J. VERGNE 301.0 17:28:30
21 2 M. WEBBER 300.9 16:56:00
22 3 F. ALONSO 276.7 16:05:31
>
>Από τις υψηλότερες τελικές ο Μίμης.
>Όταν λέγαμε ότι στην Αυστραλία του πήγαν όλα πρίμα και δεν έμπλεξε σε καμία μονομαχία να χάσει χρόνο ήμασταν κακοί.
>Τα είδαμε στην Μαλαισία. Σε μια σκληρή μονομαχία να είχε μπλέξει στο Albert Park η νίκη θα ήταν όνειρο θερινής νυκτός.
Το προβλημα με τις τελικες που μας δινει η FIA ειναι οτι απλα μας δινει την μεγιστη που πετυχε ο καθε οδηγος απο το συνολο του αγωνα. Βαλε στην εξισωση και τα KERS-DRS-slipstream και σε ποσο ποσοστο τα χρησιμοποιησες. Π.χ. ο Webber που ηταν 1ος σχεδον ολο τον αγωνα και δεν ακολουθουσε κανεναν ειναι στα 300.9 αλλα μπορει να το πετυχε οταν ντουμπλαρε καποιον backmarker.
Στην περιπτωση του Raikkonen με τον Hulkenberg εμενα παντως δεν μου φανηκε να ηταν προβλημα τελικης. Περισσοτερο καλης-κακης εξοδου απο το τελευταιο hairpin.