-
Στα fp1+2 της Παρασκευης ηταν πολυ χαρουμενος με το στησιμο του μονοθεσιου.
-
Δες και τις δηλώσεις του Σαββάτου. Η ομάδα δεν έβγαλε άκρη γιατί ξαφνικά συμπεριφέρονταν διαφορετικά. Μάλλον θέμα ελαστικών και θερμοκρασιών σε συνδυασμό με το νέο πακέτο.
ΥΓ: Δηλαδή φαντάσου να είχε τρακάρει σαν τον Αλόνσο τι θα λέγανε εδώ μέσα για τον Κίμι...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΚΛΙΣΕ! Αν δε είχε κλαφτεί κάποιος άλλος έτσι θα είχε φάει το κράξιμο της άρκτου. Εδώ όμως είχαμε κουλ κλάψα -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δες και τις δηλώσεις του Σαββάτου. Η ομάδα δεν έβγαλε άκρη γιατί ξαφνικά συμπεριφέρονταν διαφορετικά. Μάλλον θέμα ελαστικών και θερμοκρασιών σε συνδυασμό με το νέο πακέτο.Aυτή η αλητεία να αλλάζουν οι συνθηκες για τον Κίμι και για όλους τους άλλους να μένουν σταθερές κάποτε πρέπει να σταματήσει
-
και για οσους ειρωνευονται του στυλ 'τι θα κανει τωρα ο γουεμπερ' θα φυγει και θα τους κανει την μουρη κρεας' 'θα φυγει και θα κανει νεα καριερα'......αλαργα γατακια
Weber F1 (ετσι το γραφει...κυριοι του ΙΕΚ ΞΥΝΗ)
http://www.autoblog.gr/2013/03/26/weber ... %81%CE%B1/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Δηλαδή φαντάσου να είχε τρακάρει σαν τον Αλόνσο τι θα λέγανε εδώ μέσα για τον Κίμι...
Tσουζει πολυ μερικους που ο δηθεν αχρηστος πρωην οδηγος τους ειναι ο τελευταιος που τους εδωσε τιτλο το μακρινο 2007.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δες και τις δηλώσεις του Σαββάτου. Η ομάδα δεν έβγαλε άκρη γιατί ξαφνικά συμπεριφέρονταν διαφορετικά. Μάλλον θέμα ελαστικών και θερμοκρασιών σε συνδυασμό με το νέο πακέτο.
Aυτή η αλητεία να αλλάζουν οι συνθηκες για τον Κίμι και για όλους τους άλλους να μένουν σταθερές κάποτε πρέπει να σταματήσει
Δε νομιζω να αμφιβαλλεις οτι καθε μονοθεσιο επηρεαζεται διαφορετικα. Του Αλονσο για παραδειγμα τρακαρει...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Πέρα από την πλάκα ψάχνω να βρω τις τελικές του αγώνα ανά οδηγό και δεν έχω βρει κάτι.
Καμιά βοήθεια;Όπως είπα υποψιάζομαι ότι ο Μίμης έτρεχε με λίγο περισσότερο φτερό (περίμεναν full βροχή; ) και άρα ζοριζόταν να περάσει στις ευθείες.
Τα έχει στο site της fia.
http://184.106.145.74/f1-championship/f ... 20Trap.pdf2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX - Kuala Lumpur
POS NO DRIVER KPH TIME OF DAY
1 12 E. GUTIERREZ 308.1 17:03:59
2 4 F. MASSA 306.8 17:37:48
3 15 A. SUTIL 306.6 16:39:17
4 7 K. RAIKKONEN 306.4 16:51:21
5 8 R. GROSJEAN 305.9 16:40:43
6 17 V. BOTTAS 305.4 17:35:24
7 16 P. MALDONADO 304.5 16:48:55
8 23 M. CHILTON 304.5 17:28:29
9 14 P. DI RESTA 304.1 16:15:40
10 10 L. HAMILTON 303.6 16:59:46
11 1 S. VETTEL 302.9 17:23:44
12 22 J. BIANCHI 302.6 17:39:57
13 6 S. PEREZ 302.4 17:12:15
14 5 J. BUTTON 302.1 17:15:05
15 9 N. ROSBERG 301.5 16:52:40
16 19 D. RICCIARDO 301.5 17:33:46
17 20 C. PIC 301.5 17:28:24
18 11 N. HULKENBERG 301.3 16:59:56
19 21 G. VAN DER GARDE 301.3 17:30:09
20 18 J. VERGNE 301.0 17:28:30
21 2 M. WEBBER 300.9 16:56:00
22 3 F. ALONSO 276.7 16:05:31> >Από τις υψηλότερες τελικές ο Μίμης. >Όταν λέγαμε ότι στην Αυστραλία του πήγαν όλα πρίμα και δεν έμπλεξε σε καμία μονομαχία να χάσει χρόνο ήμασταν κακοί. >Τα είδαμε στην Μαλαισία. Σε μια σκληρή μονομαχία να είχε μπλέξει στο Albert Park η νίκη θα ήταν όνειρο θερινής νυκτός. Το προβλημα με τις τελικες που μας δινει η FIA ειναι οτι απλα μας δινει την μεγιστη που πετυχε ο καθε οδηγος απο το συνολο του αγωνα. Βαλε στην εξισωση και τα KERS-DRS-slipstream και σε ποσο ποσοστο τα χρησιμοποιησες. Π.χ. ο Webber που ηταν 1ος σχεδον ολο τον αγωνα και δεν ακολουθουσε κανεναν ειναι στα 300.9 αλλα μπορει να το πετυχε οταν ντουμπλαρε καποιον backmarker. Στην περιπτωση του Raikkonen με τον Hulkenberg εμενα παντως δεν μου φανηκε να ηταν προβλημα τελικης. Περισσοτερο καλης-κακης εξοδου απο το τελευταιο hairpin.
-
Δεν είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα που λες γιατί όλοι οι οδηγοί πάνω κάτω με τις ίδιες συνθήκες το πέτυχαν. Όλοι σε κάποιο σημείο του αγώνα (σε αρκετά in fact) είχαν διαθέσιμο DRS (το KERS είναι άλλο καπέλο και ψιλοάσχετο με την τελική). Άλλωστε δίνει και την ώρα, οπότε μπορείς να το αντιπαραβάλεις με το βίντεο του αγώνα και να δεις υπό ποιες συνθήκες πέτυχαν αυτήν την ταχύτητα.
Και αν βάλουμε και τον παράγοντα καύσιμο=βάρος η ώρα μας δείχνει ότι την μέγιστη ταχύτητα την πέτυχε με πιο γεμάτο μονοθέσιο από τους ανταγωνιστές (Μάσα, Γουέμπερ, Φέττελ, Χαμιλτον και Ροσμπεργκ).
Οπότε μόνο πρόβλημα τελικής και έξτρα φτερού δεν είχε ο Μικης την Κυριακή. -
Kι ενα στατιστικο. Μετα και τον προχθεσινο αγωνα ο αλονσο συμπληρωσε 12 αγωνες χωρις νικη κατι που αποτελει αρνητικο ρεκορ για αυτον απο τοτε που πηγε στη φεραρι.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Kι ενα στατιστικο. Μετα και τον προχθεσινο αγωνα ο αλονσο συμπληρωσε 12 αγωνες χωρις νικη κατι που αποτελει αρνητικο ρεκορ για αυτον απο τοτε που πηγε στη φεραρι.Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε.
-
Και ο Μικαελ Σουμαχερ ειχε να κερδισει απο το 2006. Ρε τον αποτυχημενο...
oh wait
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Και ο Μικαελ Σουμαχερ δεν ειχε κερδισει για 60 αγώνες. Ρε τον αποτυχημενο...oh wait
Fixed
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Και ο Μικαελ Σουμαχερ ειχε να κερδισει απο το 2006. Ρε τον αποτυχημενο...oh wait
Ξεχνάς οτι ο σουμαχερ ετρεχε με την παραπαιουσα μερσεντες και οχι με την διεκδικητρια τιτλων φεραρι οπως ο αλονσο.
-
-
Αν το καγκουρό άξιζε τη νίκη δε θα'πρεπε να κερδίσει τη μάχη και να τρίψει στη μούρη του δαχτυλάκια την κούπα;
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Αν το καγκουρό άξιζε τη νίκη δε θα'πρεπε να κερδίσει τη μάχη και να τρίψει στη μούρη του δαχτυλάκια την κούπα;Ψυχολογία. Αυτό που είναι το βασικό πρόβλημα του MW στη καριέρα του. Το είπε και μόνος του. Στους τελευταίους 15 γύρους σκεφτόταν τα πάντα.
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Ψυχολογία. Αυτό που είναι το βασικό πρόβλημα του MW στη καριέρα του. Το είπε και μόνος του. Στους τελευταίους 15 γύρους σκεφτόταν τα πάντα.Όταν σκέφτεσαι τα πάντα και τα κοάλα δε μπορείς να κερδίσεις έναν τρις πρωταθλητή.
Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε... -
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Ψυχολογία. Αυτό που είναι το βασικό πρόβλημα του MW στη καριέρα του. Το είπε και μόνος του. Στους τελευταίους 15 γύρους σκεφτόταν τα πάντα.
Όταν σκέφτεσαι τα πάντα και τα κοάλα δε μπορείς να κερδίσεις έναν τρις πρωταθλητή.
Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε... -
Εγώ πάντως θα ήθελα ο FA όταν ακούμπησε τον SV να τον είχε βγάλει εκτός κι εκείνον. Μετά θα βλέπαμε τι θα γινότανε με τις team orders στους επόμενους αγώνες με Webber και Massa Πάνω από τους νο1
2013 - Petronas Malaysia Grand Prix