-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Παιδια επειδη η απαντηση 'Focus' ηταν λιγο πολυ αναμενομενη (εστω και σαν ονομα-προιστορια) ας αιτιολογειτε και τους λογους και μη χρησιμοποιειτε την απαντηση-πασπαρτου.
OK, θα επανέλθω...
Οκ μην αγχωνεσαι το μηνυμα μου δεν ηταν προσωπικο ! Περιμενω βεβαια να επανελθεις !
-
Ψηφίζω Focus επειδή αυτό το αμάξι τα κάνει ολα και τα κάνει καλά!
Το πιο όμορφο πάντως κατα τη γνώμη μου είναι το Golf! το οποίο δεν θα αγόραζα ποτέ καθώς Sportline 1,6 κοστίζει όσο και η Alfa 147 που είναι και κούκλα!
-
εγώ το Σάββατο το πρωί πέρασα διαδοχικά από :
*Honda, για το Civic .... 1.6 με σπόιλερ κτλ κτλ σαν το Type R
ωραίο αυτοκίνητο, καλές επιδόσεις .. με χάλασε το Σπαρτιάτικο εσωτερικό του, τα κάπως 'φτηνότερα' πλαστικά του (αν και με προσοχή στην συναρμολόγηση), ο 'ακομψος λεβιές του, η έλειψη συστήματος για είσοδο στο πίσω κάθισμα από θέση οδηγού
*Μini, για το Cooper .... 1.6 με διάφορα εξτρά
νταξ, γνωστά
*Ford,για το νέο Focus .... 1.6 115HP
λοιπόν, στιβαρό αμάξι, αναβαθμισμένη ποιότητα, σίγουρα καλή οδική συμπεριφορά, καλή εγγύηση, ωραίο εσωτερικό, ωραίος λεβιές κτλ κτλ όλα του καλά αλλά η εμφάνιση .... Μοντείζει ..... μπαίνει και ένας παππούς με 4 δόντια και όλο το σόι και άρχισε να το κοιτάει..... και όπου φύγει φύγει εγώ...
δεν θέλω να γίνομαι κακός αλλά μου απέδειξε στην πράξη αυτό που έβλεπα και εγώ... έχει χαλάσει στην εμφάνιση ... είπαμε να γίνει συντηρητικό, αλλά έχει χάσει κάθε χαρακτήρα το αμάξιτέλος .......
πάω και από
*Opel Astra ..... και εκεί μόλις πριν 3 μέρες με ενημέρωσαν βλέπω (χωρίς να το ξέρω) το GTC ....
Πανέμορφο!!!! ποιοτικό!!! γουστόζικο!!! δυναμικό!!! σπορ!!! μοντέρνο!!! ασφαλές!!! και η λίστα συνεχίζεται .....
με 19,000 περίπου παίρνεις το Sport με αυτόματο κλιματισμό και το ISplus.... (1.6 μιλάμε πάντα)....
Ψηφίζω Astra GTC δαγκωτό ...
-
Ο χρήστης sumik έγραψε:
Ψηφίζω Focus επειδή αυτό το αμάξι τα κάνει ολα και τα κάνει καλά!Το πιο όμορφο πάντως κατα τη γνώμη μου είναι το Golf! το οποίο δεν θα αγόραζα ποτέ καθώς Sportline 1,6 κοστίζει όσο και η Alfa 147 που είναι και κούκλα!
Στα ανέκδοτα....;
-
technik íïìßæù üôé èá ðÞãáéíå êáëýôåñá óôï < Ôá ðïéï áóôåßá post ôïõ forum>.
-
sumik έγραψε:
Ψηφίζω Focus επειδή αυτό το αμάξι τα κάνει ολα και τα κάνει καλά!Το πιο όμορφο πάντως κατα τη γνώμη μου είναι το Golf! το οποίο δεν θα αγόραζα ποτέ καθώς Sportline 1,6 κοστίζει όσο και η Alfa 147 που είναι και κούκλα!
Στα ανέκδοτα....;
Aπό πότε εσύ κρίνεις την γνώμη των άλλων για την εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου;;;
Πιστεψέ με οι πιο πολλοί από τους ανθρώπους που ξέρω θεωρούν πιο όμορφο το Golf αν πάντα εξαιρέσης την Alfa 147!
-
Ο χρήστης sumik έγραψε:
sumik έγραψε:
Ψηφίζω Focus επειδή αυτό το αμάξι τα κάνει ολα και τα κάνει καλά!Το πιο όμορφο πάντως κατα τη γνώμη μου είναι το Golf! το οποίο δεν θα αγόραζα ποτέ καθώς Sportline 1,6 κοστίζει όσο και η Alfa 147 που είναι και κούκλα!
Στα ανέκδοτα....;
Aπό πότε εσύ κρίνεις την γνώμη των άλλων για την εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου;;;
Πιστεψέ με οι πιο πολλοί από τους ανθρώπους που ξέρω θεωρούν πιο όμορφο το Golf αν πάντα εξαιρέσης την Alfa 147!
Πλάκα κάνουμε....
Άλλωστε κι εγώ το θεωρώ όμορφο το Golf
-
Ο χρήστης sumik έγραψε:
Aπό πότε εσύ κρίνεις την γνώμη των άλλων για την εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου;;;
Πιστεψέ με οι πιο πολλοί από τους ανθρώπους που ξέρω θεωρούν πιο όμορφο το Golf αν πάντα εξαιρέσης την Alfa 147!
Αν και η πλειοψηφία έτσι τα κρίνει (μαζί με το σήμα), ο technik σίγουρα δεν ανήκει σ'αυτούς
Εδώ σκέφτεται τον κουβά GTI
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Aπό πότε εσύ κρίνεις την γνώμη των άλλων για την εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου;;;
Πιστεψέ με οι πιο πολλοί από τους ανθρώπους που ξέρω θεωρούν πιο όμορφο το Golf αν πάντα εξαιρέσης την Alfa 147!
Αν και η πλειοψηφία έτσι τα κρίνει (μαζί με το σήμα), ο technik σίγουρα δεν ανήκει σ'αυτούς
Την είπες την καλή την κουβέντα
Εδώ σκέφτεται τον κουβά GTI
Κουβάς ? Εσύ σκέφτεσαι το Ρο Χι ?
-
Μετά από επίσκεψή μου στη Ford όπου είδα το Focus II, τα σχόλιά μου είναι τελείως αρνητικά.
Το highlight όμως ήταν ο ο πωλητής.
Μέσα σε όλα υποστήριζε ότι τα τυμπανόφρενα πίσω (που έχουν όλα τα Focus II εκτός αν είναι εφοδιασμένα με ESP), φρενάρουν καλύτερα το αυτοκίνητο από αν είχε δισκόφρενα, η τοποθέτηση των οποίων (δισκόφρενων) πίσω, έχει ΝΟΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Τουλάχιστον παραδέχτηκε ότι τα τυμπανόφρενα δεν απάγουν τη θερμότητα (ψύχονται κοινώς), όπως τα δισκόφρενα. Αλλά αυτό δε συνιστά πρόβλημα καθώς εμείς (σαν απλοί οδηγοί) δεν θα τα ζεστάνουμε ποτέ!
Επίσης υποστήριζε ότι η οδική συμπεριφορά των BMW είναι άπαιχτη (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ) και ότι η σειρά 5 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!.
Περιττό να πω ότι το Focus II (μαζί με τα επιμέρους στοιχεία του εξοπλισμού, την ποιότητα των υλικών κλπ) είναι -ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ- απαράδεκτο.
Οι επιλογές για τον αδερφό μου είναι:
Astra, Golf, A3, Mazda 3, 147.Από αυτά έχουμε επισκεφτεί την Opel και έχουμε φύγει απολύτως ικανοποιημένοι.
Θα κάνω update με νεότερα.
-
ΑΣΤΡΑ?????? χαΧΑχαΧΑΑΧαχΑΧαχαχΑΧΑχαχΧΑΑΧαχΑΧΑΧΑΧαχΑΧΑΧαχαχΑΧΑΧαχαχΑΧΑΧαχαχαχΑΧαχαχΑΧΑΧαχΧΑΑΧΧΑαχΑΧαχΑΧΑΧΑΧαΧαχΧααχαχχααχαχΑΧαχΑΧαχΑ
Εντάξει, δεν χρειαζόταν να ξεχειλώσεις και τη σελίδα με τα γέλια σου!
σορρυ αδερφε αλλα αλλο π......α και αλλο βουρτσα..........
θα ηθελα παντως να μαθω γιατι ειναι απαραδεκτο το φοκους........με τρωει η περιεργια..........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θα ηθελα παντως να μαθω γιατι ειναι απαραδεκτο το φοκους........με τρωει η περιεργια..........Απαράδεκτο δεν είναι, απογοητευτικό όμως?
Εμφανισιακά, τουλάχιστον εκεί, εγώ απογοητεύτηκα. Περίμενα κάτι περισσότερο. Κάτι αντίστοιχα ριζοσπαστικό με το πρώτο.
Βέβαια, εγώ γουστάρω τη renault που βγάζει αμάξια σαν το megane και το τριθέσιο concept που έχει στα σκαριά, οπότε....
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μέσα σε όλα υποστήριζε ότι τα τυμπανόφρενα πίσω (που έχουν όλα τα Focus II εκτός αν είναι εφοδιασμένα με ESP), φρενάρουν καλύτερα το αυτοκίνητο από αν είχε δισκόφρενα, η τοποθέτηση των οποίων (δισκόφρενων) πίσω, έχει ΝΟΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Τουλάχιστον παραδέχτηκε ότι τα τυμπανόφρενα δεν απάγουν τη θερμότητα (ψύχονται κοινώς), όπως τα δισκόφρενα. Αλλά αυτό δε συνιστά πρόβλημα καθώς εμείς (σαν απλοί οδηγοί) δεν θα τα ζεστάνουμε ποτέ!
Ότι ένα ταμπουρόφρενο φρενάρει καλύτερα από ένα δισκόφρενο αυτό είναι ΓΕΓΟΝΟΣ!!! Το θέμα είναι ότι μετά από 3 δυνατά φρεναρίσματα η απόδοσή του πέφτει κατακόρυφα σε σχέση με ένα δισκόφρενο. Ο μέσος οδηγός λογικά δεν θα φέρει σε δύσκολη θέση ποτέ ένα ταμπυρόφρενο. Ένας ενθουσιώδης όμως είναι σχεδόν βέβαιο...
... και ότι η σειρά 5 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!.
Σύμφωνα με πολλά περιοδικά αυτοκινήτου, από όλη την Ευρώπη, η προηγούμενη σειρά 5 στην έκδοση με τα 170 άλογα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο... Άνεση πολυτέλεια και σπορ οδική συμπεριφορά σπάνια συναντιόνται και τα τρία μαζί σε ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε και λογική τιμή -τουλάχιστον σε χώρες όπως η Αγγλία η Γερμανία και η Ιταλία.
Περιττό να πω ότι το Focus II (μαζί με τα επιμέρους στοιχεία του εξοπλισμού, την ποιότητα των υλικών κλπ) είναι -ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ- απαράδεκτο.
Σε μένα πάντως το focus δεν έκανε τέτοια εντύπωση. Το βρήκα αρκετά καλοφτιαγμένο ακόμα και σε σχέση με το golf. Σε κάποιες μόνο λεπτομέρειες υστερούσε αλλά δεν πιστέυω ότι είναι αρκετές για να το χαρακτηρίσουν απαράδεκτο.
Το astra πάντως είναι πιο καλοφτιαγμένο από το focus. Οπότε αν πήγες μετά στη ford και σε συνδυασμό με τον πωλητή που σε εκνεύρισε, λογικό φαίνεται το συμπέρασμα που μας έγραψες... -
popol@ros,
δε θα διαφωνήσω, συμφωνώ απόλυτα, άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Είσαι σίγουρος ότι έχεις μπει και στα δύο;Όσο για το Focus II, από που να ξεκινήσω;
Από την εξωτερική αισθητική και την εξωτερική οπτική αίσθηση που είναι αμφότερες χειρότερες ακόμα και από του Focus I; (ok, υποκειμενικό αυτό).
Από το υποβραχιόνιο που μοιάζει με θήκη χαπιών (για να μην πούμε για τα υλικά);
Από τον πίνακα οργάνων που για τα δικά μου δεδομένα έχει σχεδιαστική νοοτροπία παλαιότερης φιλοσοφίας;
Από τα χειριστήρια στην κεντρική κολώνα που είναι -με το συμπάθειο- απαράδεκτα σε εργονομία (ασχολίαστος και ο σχεδιασμός τους);
Από τα χειριστήρια των φλας κλπ που είναι κακοσχεδιασμένα; ( Το..... πετάλι, για το χειρισμό του ραδιοφώνου το έχεις δει; )
Από το εξαιρετικά σκληρό ΠΛΑΣΤΙΚΟ του ταμπλό;
Από το απίθανο σε αίσθηση τιμόνι; Μόνο με playmobil συγκρίνεται.
Test Drive δεν το έκανα, αλλά όσο καλό και να είναι στο δρόμο, δε θα ξόδευα ούτε ένα ευρωλεπτό. Και αν απογοητευτώ οδηγικά για παράδειγμα από το Astra, ένα είναι σίγουρο: Focus ΙΙ με τίποτα! Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν τουλάχιστον το ίδιο καλά στο δρόμο (σε σχέση με το Focus) μικρομεσαία. Και αν θέλω και κάτι πιο γρήγορο κατεβαίνω κατηγορία αμαξώματος και παίρνω πυραυλάκι (σε σχέση με ένα σημερινό 1600 μικρομεσαίο).
Και να πω την αλήθεια, Πολύ, ΜΑ Πολύ, με χάλασαν τα τυμπανόφρενα πίσω.
*Στις επιλογές να προσθέσω το Megane και το νέο Leon (αν προλάβει να έρθει).
Επεξεργασία #1:
Έχετε δίκιο, η λέξη 'απαράδεκτο' σαν χαρακτηρισμός πηγαίνει σε κάτι που δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του. Τη χρησιμοποιήσα γιατί περίμενα πολύ περισσότερα από το Focus II. Ίσως, από ό,τι είχα διαβάσει στα περιοδικά (ισάξιο του Golf, της 147 κλπ), πήγαινα με άλλα πράγματα στο μυαλό μου.
Συμφωνώ δλδ με τον vitoribo.meco,
Τα τυμπανόφρενα θα αποδώσουν το ίδιο και σε μία κατάβαση ενός βουνού (σε χαλαρούς ρυθμούς), με διαφορετικά setup στο βάρος του αυτοκινήτου;Επειδή έχω μπει σε τετρακίνητο, δε θα έβαζα τη BMW/5 στην ίδια θέση με ένα τετρακίνητο Α6 αντίστοιχου κυβισμού. Να τονίσω όμως ότι αυτά είναι θεωρητικά καθώς δεν έχω μπει ούτε σε BMW/5 ούτε σε Α6. Όπως είπα όμως, έχω μπει σε τετρακίνητο.
Να πω και κάτι ακόμα, ο HIGHLIGHTED πωλητής ούτε λίγο ούτε πολύ έβγαλε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου ψεύτες, που εξυπηρετούν συνήθως συμφέροντα!
Επίσης στο θέμα μακροπρόθεσμης -νορμάλ- χρήσης ποιος τύπος φρένου είναι πιο ανθεκτικός;
Προκατειλημένος δεν είμαι εναντίον κανενός κατασκευαστή. Αντίθετα τόνισα στον αδερφό μου ότι, πριν από την αγορά του αυτοκινήτου θα πάμε να δούμε από κοντά όλα τα αυτοκίνητα στην κατηγορία που τον ενδιαφέρει, και σε όσα καταλήξουμε να κάνουμε και Test Drive.
-
GOLF ασυζητητί!! Το έχω εδώ και μια βδομάδα και θα εκφράσω τις καλύτερες εντυπώσεις!
Για την ανάρτηση έχω να πω ότι ειδικά στην έκδοση Sportline δίνει αμεσότητα στο αυτοκίνητο χωρίς να θυσιάζει άνεση. Χρυσή τομή.
Ο κινητήρας ζωντανός μου φαίνεται (έχει και 6αρι κιβώτιο), αλλά λόγω στρωσίματος στα πρώτα 1000 km δεν πρέπει να ξεπεράσω τις 3000 rpm και έτσι δεν μπορώ να πω στα σίγουρα. Μεταξύ 2000-3000 πάντως είναι καλός και αν σκεφτείς ότι η μέγιστη ροπή αποδίδεται γύρω στις 4000, είμαστε εντάξει!
Οι χώροι μέσα είναι εξαιρετικοί! Καμία σχέση με την Corolla που είχα πριν.
5 αστέρια παθητική ασφάλεια.
Έχει και αντι-σπιν.
Από αξιοπιστία δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. (με ανησυχεί βέβαια που η VW βγήκε στις ΗΠΑ η 2η λιγότερο αξιόπιστη μετά τα Hummer...! - εκεί όμως δεν κυκλοφορούν Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Alfa, Seat και άλλα τέρατα αξιοπιστίας...)
Σε πανευρωπαικό συγκριτικό μικρομεσαίων του Auto Motor und Sport (χίλια συγνώμη πάλι, 4Τ... ), το Golf βγήκε πρώτο με διαφορά. 2ο το 307 και 3ο το Astra. Το νέο Focus βέβαια δεν είχε βγει ακόμη.
Το μόνο που δεν με ικανοποιεί πλήρως είναι το ελαφρύ τιμόνι (θα μπορούσε να είναι λίγο βαρύτερο για να συνδυαστεί πλήρως με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά).
Πολύ σταθερό στο δρόμο πάντως.ΥΓ 5 μέρες αφού το παρέλαβα, παρατήρησα ότι ο πίσω προφυλακτήρας δεν ήταν τόσο καλά κολλημένος από τη μια μεριά και υπήρχε ένα μικρό χάσμα.
Η αντιπροσωπεία προς τιμή της (ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκης) δεν μου 'αντιστάθηκε' καθόλου (να πει ότι μπορεί να το τρακάρησα εγώ κτλ) και μου έκλεισε αμέσως ραντεβού και το έφτιαξε. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
popol@ros,δε θα διαφωνήσω, συμφωνώ απόλυτα, άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Είσαι σίγουρος ότι έχεις μπει και στα δύο;το φοκους το εκανα ενα απλο τεστ ντραιβ και το αστρα το εχω απο σημερα το πρωι και μεχρι την τριτη στη διαθεση μου...........
πιστεψε πιο ξενερωτο αυτοκινητο δεν εχω οδηγησει...........και στη μιση τιμη να μου το εδιναν δεν το επερνα...... -
Κάποιος υπερβάλλει λιγάκι.
-
ok οκ υπερβαλλω το πιο ξενερωτο αμαξι που οδηγησα ηταν το πριν δυο γενιες αστρα ..........
-
Εγώ ξερώ ότι ο καθένας αγοράζει ότι του αρέσει. Ακραίες κατάστασης υποστήριξης της κάθε μάρκας μπορεί να κάνει ο καθένας υποστηρίζοντας ότι θέλει. Και εγώ μπορώ να πω πως το δικό μου αμάξι είναι το καλύτερο. Πόσοι θα το πιστέψουν και πόσοι θα το αμφισβητήσουν;
Αρκεί να σου αρέσει εσένα και να ικανοποιεί τις ανάγκες σου. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ok οκ υπερβαλλω το πιο ξενερωτο αμαξι που οδηγησα ηταν το πριν δυο γενιες αστρα ..........Να υποθέσω ότι το δεύτερο πιο ξενέρωτο ήταν το προηγούμενο Astra;
Επιλογή Μικρομεσαίου HB στα 1.6!