-
Σε καμια περιπτωση δεν πας παντου Ποπ. Σε πολλες ανηφορες με σαθρο χωμα θα βρεθεις να σπιναρεις με δικινητο, ειδικα προσθιοκινητο με ασφαλτινα λαστιχα. Το τετρακινητο 9 στις 10 φορες θα ανεβει απροβληματιστα. Τα SUV μπορει να μην ειναι τερατα, αλλα τα τετρακινητα με οδηγο που ξερει και λαστιχα all terain μπορουν να πανε πολυ μακρια. Μην περιμενεις φυσικα ελευθερια αρθρωσης Land Rover...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
αλεξ , μαλλον πρεπει να ξαναδειτε το τελευταιο top gear ....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυριάκο εγώ είμαι την άποψης ότι αφού θα το κάνεις το απονενοημένο... τουλάχιστον πάρε το τετρακίνητο. Τα μέρη σου έχουν πολλές ομορφιές, παραλίες και δασικούς δρόμους για εξερεύνηση με 'τζιπ'!!!Δεν θέλω τζιπ. Σε αυτούς τους δρόμους που αναφέρεσαι θέλει αγροτικό ή βαρβάτο 4κίνητο. Το armada που είχα 2 χρόνια για 'εξυπηρέτηση' έβγαινε με το ζόρι.
γιατι πολλοι εχουν την εντυπωση οτι με ενα δικινητο δεν πας απλα ΠΑΝΤΟΥ σε ΣΤΕΓΝΟ χωματοδρομο;
το 95% πλεον των SUV ειναι σχεδιασμενα και εχουν αναρτηση για δρομο. τι καθεστε και τσαμπουνατε για τετρακινησεις και δηθεν εκτος δρομου δυνατοτητες;;;
Αν θα πάμε στο βουνό, ποτέ δε θα βρούμε στεγνό χωματόδρομο ΠΑΝΤΟΥ. Στη δε παραλία-άμμο δεν τίθεται θέμα. Αλλά δεν το θέλω για κάτι τέτοιο. Η άγνοιά μου έχει να κάνει με το χιόνι-πάγο σε βόριες χώρες. Εννοείται θα υπάρχουν χειμερινά λάστιχα, αλλά η εμπειρία με το αγροτικό λέει ότι παρά τα χιονολάστιχα, ήθελε 4κίνηση. Βέβαια άλλο αμάξι το αγροτικό με την ανάρτηση σούστας και κίνηση πίσω + άθλια κατανομή βάρους, και άλλο ένα suv.
Ο προβληματισμός μου είναι πιο είναι αυτό το όριο, που ζητάς την τετρακίνηση. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ε κάνε μια τρέλα και χτύπα ένα Τ5 summum να τελειώνει το θέμα. Άσε τα 3αξονικά τύπου Q7 που δεν βλέπονται στην άκρη. Αν ήταν πας για full sized SUV τότε θα κοίταγες κάνα σοβαρό αμάξι σαν τα Range Rover και Χ5 και το outsider Infiniti που είναι δύναμη.Δεν υπάρχουν τα χρήματα συντήρησης για κάτι τέτοιο.
αλεξ , μαλλον πρεπει να ξαναδειτε το τελευταιο top gear ....
Είδες να κόλησε πουθενά το subaru; Τα άλλα χρειάστηκαν μερικές φορές τράβηγμα. Αλλά έτσι και αλλιώς,δεν θα πάω στη ζούγκλα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αλεξ , μαλλον πρεπει να ξαναδειτε το τελευταιο top gear ....Johnny τα έχω δοκιμάσει στην πράξη. Αλλά αφου ο Κυριάκος δεν ενδιαφέρεται για off roading δεν έχει νόημα. Βέβαια αν καμιά φορά κολλήσει στην παραλία του θα γελάμε...
Ο προβληματισμός μου είναι πιο είναι αυτό το όριο, που ζητάς την τετρακίνηση.
Η τετρακίνηση, ειδικά η light-weight των περισσότερων SUV προσφέρει πλεονέκτημα μόνο στην ελκτική πρόσφυση. Στο να ξεκινήσεις σε μια παγωμένη ανηφόρα (πάντα με χειμερινά ελαστικά) ή να περάσεις από βαθύ χιόνι. Στο φρενάρισμα και στο στρίψιμο δεν θα δεις διαφορές. Προσωπικά πάντως θα πήγαινα σε τετρακίνητο (με αυτόματη τετρακίνηση) καθώς προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σε τέτοιες συνθήκες. Εκτός αν βρεις καμία τρελή ευκαιρία σε δικίνητο που εκεί είναι θέμα τσέπης καθαρά...
-
Για να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν και δεν με βολεύει καθόλου αυτό που θα πω, είναι ότι στα ίδια ή και λιγότερα χρήματα και από τα δύο, παίρνεις ένα CX7 που είναι ένα σαφώς καλύτερο, ανετότερο, δυνατότερο αυτοκίνητο, με ελάχιστα -και ούτε καν- προβλήματα, 4κίνηση, χώρους για 5 και 1,5 κυβικό αποσκευές, το οποίο στο δρόμο πατάει καλύτερα από όλα τα SUV ενώ δεν θα κωλώσει σε άμμο, χώμα, χιόνι, λάσπη, κατσάβραχο γενικώς (πάντα με τα κατάλληλα λάστιχα). Δυστυχώς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα παρά ελάχιστα diesel, τα οποία σέρνουν καράβι (κυριολεκτικά όμως)
Ξέρω ότι είπες ότι τα ιαπωνικά εξαιρούνται ή ότι είναι τελευταία σου επιλογή, απλά δεν μπορώ παρά να μην προτείνω το προφανές...
Ελαφρώς άσχετο σχόλιο, αλλά μέσα στο θέμα μας: πως δικαιολογούνται τιμές των 25,30 και 35Κ για το Q5 (με αρχική τιμή 40K), ενώ τα 15Κ€ για το CX7 (με αρχική 45Κ) θεωρούνται υπερβολικά ?
-
Το Q5 είχε αρχική 45.500 το manual και 46.500 το s-tronic. Και σόρρυ που θα στο χαλάσω αλλά είναι κάτι κλάσεις ανώτερο σύνολο από το Mazda.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το Q5 είχε αρχική 45.500 το manual και 46.500 το s-tronic. Και σόρρυ που θα στο χαλάσω αλλά είναι κάτι κλάσεις ανώτερο σύνολο από το Mazda.Διαφωνώ και, επίσης, πολλοί φαίνεται ότι διαφωνούν με αυτή την άποψη, όπως αποδεικνύει μια γρήγορη έρευνα στο web. Εκτός της ποιότητας καμπίνας/υλικών, άντε και κάτι μικρές διαφορές εδώ και εκεί, υπάρχουν τομείς όπου το CX7 υπερέχει για χιλιόμετρα (π.χ. οδήγηση, χώρους, εξοπλισμό, αξιοπιστία), και το γενικό σύνολο είναι πολύ κοντά. Απλώς το ένα είναι Audi και το άλλο είναι Mazda, με ότι αυτό συνεπάγεται στο μυαλό των αγοραστών...
-
Καλά τα χουμε ξανααναλύσει στο mazda topic και άκρη δεν βγαίνει οπότε ας μην του πηδήξουμε το θέμα του ανθρώπου. Είναι γεγονός ότι έχετε περίεργη ιδέα εσείς οι μαζντέοι για τα οχήματα που κυκλοφορείτε...
-
-1 κι εγώ στον αποκλεισμό των γιαπωνικών
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά τα χουμε ξανααναλύσει στο mazda topic και άκρη δεν βγαίνει οπότε ας μην του πηδήξουμε το θέμα του ανθρώπου. Είναι γεγονός ότι έχετε περίεργη ιδέα εσείς οι μαζντέοι για τα οχήματα που κυκλοφορείτε...Μα δεν είναι 'δική μου ιδέα' ότι δεν απέχουν 'κλάσεις', όπως είπες. Ορίστε άρθρο στο AutoCar που λέει ότι και εσύ, αλλά επ'ουδενί όπως το λες εσύ:
http://www.autocar.co.uk/car-review/mazda/cx-7/first-drives/mazda-cx-7-2.2d
Perhaps it’s still not as desirable as a Q5 or Freelander , but at least now it’s capable of competing on level terms.
Εγώ απλώς έριξα μια ιδέα, αν ο OP δεν θέλει ιαπωνικό προφανώς και έχει κάθε δικαίωμα να μου πει 'πάρε το γιαπωνέζικο κουτί από εδώ μέσα'
-
Μα δεν λέει κανείς ότι είναι κακό το CX7. Κάθε άλλο. Απλά απόλυτες διατυπώσεις σαν τις απο κάτω σαφώς και δεν ισχύουν.
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
ένα CX7 που είναι ένα σαφώς καλύτερο, ανετότερο, δυνατότερο αυτοκίνητο, με ελάχιστα -και ούτε καν- προβλήματα, 4κίνηση, χώρους για 5 και 1,5 κυβικό αποσκευές,** το οποίο στο δρόμο πατάει καλύτερα από όλα τα SUV **ενώ δεν θα κωλώσει σε άμμο, χώμα, χιόνι, λάσπη, κατσάβραχο γενικώς (πάντα με τα κατάλληλα λάστιχα). -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απλά απόλυτες διατυπώσεις σαν τις απο κάτω σαφώς και δεν ισχύουν.έχει σχεδόν δίκιο όμως
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Απλά απόλυτες διατυπώσεις σαν τις απο κάτω σαφώς και δεν ισχύουν.
έχει σχεδόν δίκιο όμως
Δεν θα το λεγα...
-
Όταν το μχ-5 κόστισε λίγο κάτω από 35.000€ το cx-7 πωλούνταν 39.900. Δεν ξέρω πως προκύπτουν τα 45.000€
To CX-7 θα είναι, ή θα ήταν η πιο σωστή επιλογή οικονομικά. Αλλά:
α) δεν είναι αυτόματο
β) είναι της ίδια εταιρείας, με ίδιο τιμόνι, και ίδια αίσθηση ποιότητας όταν μπαίνεις μέσα(σκληρά πλαστικά κλπ). Δεν λέω προφανώς ότι δεν είναι αξιόπιστο, αλλά η βόλτα που έκανα μαζί του, μου έδωσε την αίσθηση ενός mx-5. Όχι σε κράτημα ,επιδόσεις κλπ. Εννοώ ότι όταν αγοράζεις 'καινούριο' παιχνίδι, θες να το ψάξεις και λίγο. Να ανάβουν διαφορετικά τα φώτα, να έχει διαφορετικό επιλογέα ταχυτήτων και η όπισθεν να μην είναι πατητή μπροστά κλπ κλπ. Να μην τρίζει
γ) θα ήθελα μοντέλο 10 και μετά. Εϊναι ελάχιστα.
Παρόλα αυτά, είναι το μοναδικό ιαπωνικό που υπάρχει σαν έσχατη λύση. Η subaru έχει μόνο το 2.5Τ που φεύγει σε κυβικά. Τα άλλα είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΑ και τάφοι. -
Hondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ
Και κακάσχημο.
-
Και ούτε έχει το γκάζι που θες...
-
Σαρακάκης ωρε; πιστεύεις οτι θα τον χρειαστείς;
ή θα πρέπει να πηγαίνεις εκεί για τα σέρβις;;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Σαρακάκης ωρε; πιστεύεις οτι θα τον χρειαστείς;ή θα πρέπει να πηγαίνεις εκεί για τα σέρβις;;
Αν τρακάρεις;;
Αλλά και πιο σημαντικό
Και ούτε έχει το γκάζι που θες...
Volvo XC60 ή Audi Q5;