Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 600
    • 601
    • 602
    • 603
    • 604
    • 640
    • 641
    • 602 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120941
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Και για τα Koni κίτρινα λένε οτι συνεργάζονται καλά με τα μαμά ελατήρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        Τα FSD ίσως είναι καλά. Για τα 'κλασικά', κίτρινα - νομίζω τώρα τα λέει Sport - μετά από την εμπειρία σε 206 και κάποια άλλα αυτοκίνητα, θα ήμουν επιφυλακτικός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          velissarios last edited by

          Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
          Τα FSD ίσως είναι καλά. Για τα 'κλασικά', κίτρινα - νομίζω τώρα τα λέει Sport - μετά από την εμπειρία σε 206 και κάποια άλλα αυτοκίνητα, θα ήμουν επιφυλακτικός.

          Ο Ιταλός θέλει τον Ιταλό του!!! Όταν θα έρθει η ώρα δεν θα το σκεφτώ καν! Κίτρινα και πάλι κίτρινα.

          Αυτή τη στιγμή παίζουν στα 550-650€ στο εξωτερικό .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            anastasis_k13 last edited by

            Ο χρήστης themdro έγραψε:
            Εμένα φοράει bilstein κίτρινα με το μαμά ελατήριο αλλά δεν ξέρω αν είναι τα b6 (τα είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης), υπάρχει τρόπος να το δώ?

            Αν φοράει κίτρινα bilstein με το μαμά ελατήριο (χωρις χαμήλωμα) είναι κατα 99% τα Β6 sport.

            Εντυπώσεις?Κοπανάει σαν τρελό??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anastasis_k13 last edited by

              Καλημέρα παιδιά.Υπαρχει κανείς που να έχει αλλάξει μπιλιοφόρους ημιαξονίου?και αν ναι ποια είναι τα ανησυχητικά συμπτώματα??

              Ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsargy last edited by

                Τα συμτώματα ξεκινάνε με ένα κρακ-κρακ όταν κόβεις τελείως το τιμόνι και όσο περνάει ο καιρός το κάνει και σε λιγότερο κόψιμο του τιμονιού. Υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να το προλάβεις στην αρχή αρχή, αλλάζοντας την φούσκα και βάζοντας καινούργιο (ειδικό για το σημείο) γράσο...
                Το συνηθέστερο είναι να τα παίζει ο μπιλιοφόρος μετά απο κόψιμο της φούσκας του ημιαξονίου, που έχει ως συνέπεια να στεγνώνει απο το γράσο που λέγαμε. Οπότε πρώτα απο όλα ελέγχεις τις φούσκες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mpampinos last edited by

                  Αργύρη καλησπέρα,κόστος επισκευής?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsargy last edited by

                    Δεν το ξέρω καθόλου...Φαντάζομαι κανένα 70άρι τον μπιλιοφόρο και κανένα 25άρι η μία φούσκα ( Χ όσες θέλουν αλλαγή) και κανένα 30-50 εργατικά...
                    Ξαναλέω!!! Φαντάζομαι...δεν ξέρω καθόλου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      velissarios last edited by

                      Ήμουν συνεργείο την προηγούμενη εβδομάδα για αλλαγή λαδιών και είδα Sport του 8-9 (?) Με κομμένες και τις δύο φούσκες. Και φυσικά ούτε σταγόνα γράσο μέσα.

                      Δεν είναι συνηθυσμένο φαινόμενο μου είπε ο μηχανικός, αλλά συμβαίνει....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        supergeorge last edited by

                        Καλησπέρα σε όλους!

                        Κάτοχος μαύρου Bravo 120hp με 38500 χλμ (τον Ιούνιο θα κάνει 4 χρόνια).

                        Ξεκίνησα την προηγούμενη Παρασκευή για ταξιδάκι Ξάνθη - Γιαννιτσά - Καστοριά (- Πρέσπες) και επιστροφή.

                        Σήμερα φτάνοντας Θεσσαλονίκη μου τηλεφωνούν ότι στο πάρκινγκ που είχα το αυτοκίνητο στα Γιαννιτσά βρήκαν υγρά στο έδαφος. Ανοίγω το καπό και βλέπω ότι τα υγρά στο δοχείο του ψυγείου έχουν το ύψος ενός δαχτύλου!!!! Άδειο ουσιαστικά! Ψάχνοντας να βρω σημάδια διαρροής, το μόνο που παρατήρησα είναι κάποιες σταγόνες στο πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει κάτω από τη μηχανή στην πλευρά του συνοδηγού.

                        Έκανα ανέμελος 800 χλμ και πριν ξεκινήσω δεν κοίταξα τίποτα! Ευτυχώς το αυτοκίνητο δεν ανέβασε θερμοκρασία σε κανένα σημείο της διαδρομής.

                        Τηλεφώνησα αμέσως σε φίλο μου μηχανικό και από την περιγραφή που του έκανα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μάλλον είναι η αντλία νερού που έχει πρόβλημα.

                        Αγόρασα ένα μπουκάλι paraflu και απιονισμένο νερό με τα οποία συμπλήρωσα μέχρι το max το δοχείο. Τη Δευτέρα θα κάνω άλλα 200 χλμ μέχρι την Ξάνθη. Ο φίλος μου είπε ότι δε θα έχω λογικά πρόβλημα και το μόνο που έχω να κάνω είναι να ελέγξω κατά τη διάρκεια της διαδρομής τα επίπεδα του νερού. Το ίδιο μου είπε να κάνω και τα δύο πρωινά που θα μείνω στη Θεσσαλονίκη.

                        Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει περίπου η αλλαγή; Έχει τύχει σε κανέναν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konstantinos last edited by

                          @supergeorge ,
                          έλεγξε τους σφικτήρες και τους ελαστικούς δακτύλιους των σωληνώσεων , μπορούν να λασκάρουν με την πάροδο του χρόνου ή ακόμη και να ξεραθούν με αποτέλεσμα τη μειωμένη στεγανότητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            supergeorge last edited by

                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                            @supergeorge ,
                            έλεγξε τους σφικτήρες και τους ελαστικούς δακτύλιους των σωληνώσεων , μπορούν να λασκάρουν με την πάροδο του χρόνου ή ακόμη και να ξεραθούν με αποτέλεσμα τη μειωμένη στεγανότητα.

                            Φαίνεται να χάνει από κάποιο σημείο κάτω από τη μηχανή. Δεν μπορώ να εντοπίσω από που ακριβώς, γιατί δεν είναι εύκολο να κοιτάξω σε εκείνο το σημείο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              velissarios last edited by

                              Ο χρήστης supergeorge έγραψε:

                              @supergeorge ,
                              έλεγξε τους σφικτήρες και τους ελαστικούς δακτύλιους των σωληνώσεων , μπορούν να λασκάρουν με την πάροδο του χρόνου ή ακόμη και να ξεραθούν με αποτέλεσμα τη μειωμένη στεγανότητα.

                              Φαίνεται να χάνει από κάποιο σημείο κάτω από τη μηχανή. Δεν μπορώ να εντοπίσω από που ακριβώς, γιατί δεν είναι εύκολο να κοιτάξω σε εκείνο το σημείο.

                              Μην είσαι σίγουρος, μπορεί να στάζει απο αλλού, αλλα το νερό να ακολουθεί κάποιο σωληνάκι...
                              Πήγαινε να το δεις πριν ξεκινήσεις για επιστροφή. Αν ξαναχάσει στον δρόμο θα το καταλάβεις οταν θα είναι πολύ αργά! Συνήθως στο χειρότερο σημείο (ανηφόρα, κίνηση, στροφές κλπ κλπ)

                              Κωσταντίνε, μην μου πεις οτι με τέτοιο καιρό είσαι σπίτι

                              Στάλθηκε από το GT-I9305 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                carfanatic last edited by

                                Ο χρήστης supergeorge έγραψε:

                                Σήμερα φτάνοντας Θεσσαλονίκη μου τηλεφωνούν ότι στο πάρκινγκ που είχα το αυτοκίνητο στα Γιαννιτσά βρήκαν υγρά στο έδαφος.

                                Πληρωσες πάρκινγκ στα Γιαννιτσά? Που εμενες και δεν βρήκες χώρο..?

                                Στο Κηφισιά να φανταστώ ε?
                                Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  supergeorge last edited by

                                  Ο χρήστης velissarios έγραψε:

                                  @supergeorge ,
                                  έλεγξε τους σφικτήρες και τους ελαστικούς δακτύλιους των σωληνώσεων , μπορούν να λασκάρουν με την πάροδο του χρόνου ή ακόμη και να ξεραθούν με αποτέλεσμα τη μειωμένη στεγανότητα.

                                  Φαίνεται να χάνει από κάποιο σημείο κάτω από τη μηχανή. Δεν μπορώ να εντοπίσω από που ακριβώς, γιατί δεν είναι εύκολο να κοιτάξω σε εκείνο το σημείο.

                                  Μην είσαι σίγουρος, μπορεί να στάζει απο αλλού, αλλα το νερό να ακολουθεί κάποιο σωληνάκι...
                                  Πήγαινε να το δεις πριν ξεκινήσεις για επιστροφή. Αν ξαναχάσει στον δρόμο θα το καταλάβεις οταν θα είναι πολύ αργά! Συνήθως στο χειρότερο σημείο (ανηφόρα, κίνηση, στροφές κλπ κλπ)

                                  Κωσταντίνε, μην μου πεις οτι με τέτοιο καιρό είσαι σπίτι

                                  Στάλθηκε από το GT-I9305 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  Δεν έχω που να το πάω, είναι όλα κλειστά. Έψαξα αρκετή ώρα και δεν μπορώ να το εντοπίσω.

                                  Πρέπει να χάνει σιγά σιγά τα υγρά και έτσι ελπίζω να μην έχω κάποιο πρόβλημα. Από εχθές το βράδυ μέχρι τώρα έχει κάνει ένα λεκέ διαμέτρου 3 εκατοστών.

                                  Σήμερα φτάνοντας Θεσσαλονίκη μου τηλεφωνούν ότι στο πάρκινγκ που είχα το αυτοκίνητο στα Γιαννιτσά βρήκαν υγρά στο έδαφος.

                                  Πληρωσες πάρκινγκ στα Γιαννιτσά? Που εμενες και δεν βρήκες χώρο..?

                                  Στο Κηφισιά να φανταστώ ε?
                                  Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                  Στα Γιαννιτσά είναι το πατρικό μου! Στο πάρκινγκ του σπιτιού μας το άφησα!

                                  Το τηλέφωνο ήταν από τη μητέρα μου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    anastasis_k13 last edited by

                                    καλησπέρα παίδες. Δύσκολη ερώτηση. Κατα πόσο η ένδειξη του αμορτισερομετρου ειναι ενδεικτική της κατάστασης των αμορτισέρ;δλδ αν το αμάξι χτυπάει στις λακουβες.,γέρνει στις στροφές και γενικά νιώθεις μια αστάθεια αλλα η μέτρηση τους ειναι κόμπλε τι κανεις α αλλάζεις η ψάχνεις αλλού το πρόβλημα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sinanai last edited by

                                      Υπάρχουν και εγγενείς αδυναμίες τις ανάρτησης, ανεξάρτητα απ' τη φθορά της. Π.χ. το Bravo έτσι κι αλλιώς πίσω χτυπάει σχετικά αρκετά, και γέρνει (σχετικά με το πόσο σφιχτό το νιώθεις).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        supergeorge last edited by

                                        Ξέρει κανείς κανένα συνεργείο εμπιστοσύνης στην Ξάνθη; Που να ξέρει τον κινητήρα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          anastasis_k13 last edited by

                                          Πέρα απο την ανάρτηση,υπάρχει κάποιο άλλο εξάρτημα που επιρρεάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο?
                                          πχ top mounts,σινεμπλοκ κτλ.
                                          Μερικές φορές αισθάνομαι οτι είμαι σε κανα ραλλάκι,όλος ο δρόμος μέσα έρχεται!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Έχεις σωστή πίεση ελαστικών;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 600
                                            • 601
                                            • 602
                                            • 603
                                            • 604
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 602 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr