-
Χμμμ, λοιπον παρακολουθησα στην 1 το 2ο σκελος των δοκιμαστικων κ μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι τα θεωρησα μια απογοητευτικη αλοιωση-βιασμο του θεαματος που μας προσεφερε η F1.
Προσωπικα τα θεωρω μια απιστευτη αποτυχια. Κωμικοτραγικες διαφορες σε ολοκληρα δευτερολεπτα. Η μια αποτυχημενη συνεχεια των (κατ εμε) αποτυχημενου συστηματος κατατακτηριων δοκιμαστικων. Προς τι ολα αυτα? Να σταματησουν την βαρεμαρα που εδωσε η παντοκρατορια της SF κ MS? Πραγματικα δεν καταλαβαινω.
Θα μου πειτε οτι λογω καιρικων συνθηκων του προηγουμενου σκελους εγιναν αυτες οι διαφορες. Ε τοτε ας ριχνουν κ εναν κληρο αναμεσα στα μονοθεσια του grid. Πιο suspens θα ειχε. Γι αυτο αλλωστε το περσυνο συστημα δοκιμων το θεωρουσα αδικο. Γιατι η καθε ομαδα δεν ειχε την ανεση κ το δικαιωμα να βγει να κανει τους γυρους της οποτε εκεινη θα εκρινε σκοπιμο. Γι αυτο κ η συνεχεια του δεν μ αρεσει καθολου.
Παλι θα επιστρεψω στα παλια καλα χρονια. Τι καλυτερο υπηρχε απο την σφαγη που γινοταν μεσα στα 60 λεπτων κατακτηριων που γινοντουσαν τοτε? Η καθε ομαδα ακολουθουσε την τακτικη που ηθελε κ ειχε πολυ αδρεναλινη ως το τελευταιο δευτερολεπτο.
Ακομα κ ο ασταθμητος παραγοντας της κινησης με πολλα μονοθεσια μεσα εκανε το παιχνιδι ακομα πιο ενδιαφερον.
Κριμα...! Δεν καταλαβα τι πηγαν να πετυχουν...! Προσωπικα νομιζω πως δεν το πετυχαν κ μην μου πειτε να περιμενω τον 2ο αγωνα. Πρωτη φορα ειδα τετοια δοκιμαστικα!!!!Ολες αυτες οι αλλαγες με τα ελαστικα, τα μοτερ 2 χρησεων, τα δοκιμαστικα κλπ ειναι για την βελτιωση του θεαματος?
-
Χμμμ, λοιπον παρακολουθησα στην 1 το 2ο σκελος των δοκιμαστικων κ μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι τα θεωρησα μια απογοητευτικη αλοιωση-βιασμο του θεαματος που μας προσεφερε η F1.
Προσωπικα τα θεωρω μια απιστευτη αποτυχια. Κωμικοτραγικες διαφορες σε ολοκληρα δευτερολεπτα. Η μια αποτυχημενη συνεχεια των (κατ εμε) αποτυχημενου συστηματος κατατακτηριων δοκιμαστικων. Προς τι ολα αυτα? Να σταματησουν την βαρεμαρα που εδωσε η παντοκρατορια της SF κ MS? Πραγματικα δεν καταλαβαινω.
Θα μου πειτε οτι λογω καιρικων συνθηκων του προηγουμενου σκελους εγιναν αυτες οι διαφορες. Ε τοτε ας ριχνουν κ εναν κληρο αναμεσα στα μονοθεσια του grid. Πιο suspens θα ειχε. Γι αυτο αλλωστε το περσυνο συστημα δοκιμων το θεωρουσα αδικο. Γιατι η καθε ομαδα δεν ειχε την ανεση κ το δικαιωμα να βγει να κανει τους γυρους της οποτε εκεινη θα εκρινε σκοπιμο. Γι αυτο κ η συνεχεια του δεν μ αρεσει καθολου.
Παλι θα επιστρεψω στα παλια καλα χρονια. Τι καλυτερο υπηρχε απο την σφαγη που γινοταν μεσα στα 60 λεπτων κατακτηριων που γινοντουσαν τοτε? Η καθε ομαδα ακολουθουσε την τακτικη που ηθελε κ ειχε πολυ αδρεναλινη ως το τελευταιο δευτερολεπτο.
Ακομα κ ο ασταθμητος παραγοντας της κινησης με πολλα μονοθεσια μεσα εκανε το παιχνιδι ακομα πιο ενδιαφερον.
Κριμα...! Δεν καταλαβα τι πηγαν να πετυχουν...! Προσωπικα νομιζω πως δεν το πετυχαν κ μην μου πειτε να περιμενω τον 2ο αγωνα. Πρωτη φορα ειδα τετοια δοκιμαστικα!!!!Ολες αυτες οι αλλαγες με τα ελαστικα, τα μοτερ 2 χρησεων, τα δοκιμαστικα κλπ ειναι για την βελτιωση του θεαματος?
-
Χμμμ, λοιπον παρακολουθησα στην 1 το 2ο σκελος των δοκιμαστικων κ μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι τα θεωρησα μια απογοητευτικη αλοιωση-βιασμο του θεαματος που μας προσεφερε η F1.
Προσωπικα τα θεωρω μια απιστευτη αποτυχια. Κωμικοτραγικες διαφορες σε ολοκληρα δευτερολεπτα. Η μια αποτυχημενη συνεχεια των (κατ εμε) αποτυχημενου συστηματος κατατακτηριων δοκιμαστικων. Προς τι ολα αυτα? Να σταματησουν την βαρεμαρα που εδωσε η παντοκρατορια της SF κ MS? Πραγματικα δεν καταλαβαινω.
Θα μου πειτε οτι λογω καιρικων συνθηκων του προηγουμενου σκελους εγιναν αυτες οι διαφορες. Ε τοτε ας ριχνουν κ εναν κληρο αναμεσα στα μονοθεσια του grid. Πιο suspens θα ειχε. Γι αυτο αλλωστε το περσυνο συστημα δοκιμων το θεωρουσα αδικο. Γιατι η καθε ομαδα δεν ειχε την ανεση κ το δικαιωμα να βγει να κανει τους γυρους της οποτε εκεινη θα εκρινε σκοπιμο. Γι αυτο κ η συνεχεια του δεν μ αρεσει καθολου.
Παλι θα επιστρεψω στα παλια καλα χρονια. Τι καλυτερο υπηρχε απο την σφαγη που γινοταν μεσα στα 60 λεπτων κατακτηριων που γινοντουσαν τοτε? Η καθε ομαδα ακολουθουσε την τακτικη που ηθελε κ ειχε πολυ αδρεναλινη ως το τελευταιο δευτερολεπτο.
Ακομα κ ο ασταθμητος παραγοντας της κινησης με πολλα μονοθεσια μεσα εκανε το παιχνιδι ακομα πιο ενδιαφερον.
Κριμα...! Δεν καταλαβα τι πηγαν να πετυχουν...! Προσωπικα νομιζω πως δεν το πετυχαν κ μην μου πειτε να περιμενω τον 2ο αγωνα. Πρωτη φορα ειδα τετοια δοκιμαστικα!!!!Ολες αυτες οι αλλαγες με τα ελαστικα, τα μοτερ 2 χρησεων, τα δοκιμαστικα κλπ ειναι για την βελτιωση του θεαματος?
-
kleisj συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Απογοητεύτηκα από αυτό που είδα, ήδη φάνηκε ότι αυτό που έγινε με τους τελευταίους που στη 2η περίοδο μπήκαν μέσα θα γίνεται σε κάθε παρόμοια περίπτωση και ίσως σε κάθε 2η περίοδο από Minardi, γιατί όχι άλλωστε αφού έχει το ok από τους κανονισμούς.
Προσωπικά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να μη λαμβάνουν υπόψη τέτοιες καταστάσεις όταν σχεδιάζουν το σύστημα. Τόσο εύκολα προτείνουν/αποφασίζουν;
Και αφούν δίνουν δύο ευκαιρίες για γύρο στους πιλότους, γιατί να μη γυρίσουν στο παλιό σύστημα με το ελεύθερο 60λεπτο;
Ίσως θα γίνει κάποια αλλαγή μετά από αυτά, αλλά δεν ελπίζω ότι θα είναι προς το καλύτερο, χωρίς να μπορώ να φανταστώ τι το χειρότερο μπορούν να προτείνουν! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ολες αυτες οι αλλαγες με τα ελαστικα, τα μοτερ 2 χρησεων, τα δοκιμαστικα κλπ ειναι για την βελτιωση του θεαματος?Όχι. Η επίσημη δικαιολογία είναι για λόγους ασφάλειας και για μείωση του κόστους. Το δεύτερο, είναι ο λόγος για τον οποίο καταργήθηκε το πάλιο σύστημα δοκιμών. Διότι ο κύριος Max το κατάργησε για να μην φτιάχνουν οι ομάδες κινητήρες και μονοθέσια δοκιμών. Ομώς αυτό, με τους καινούριους κανονισμούς (κινητήρας για δυο GP και καθεστώς park ferme), έχει ήδη επιτευχθεί. Γιατί λοιπόν δεν επιστρέφουμε στο παλιό σύστημα που αποδεδειγμένα είναι απείρως δικαιότερο και συναρπαστικότερο;
Κατά τη γνώμη μου για τρεις λόγους:- Λόγω εξαιρετικά χαμηλού IQ του κύριου Mosley.
- Λόγω του ότι ο κύριος Mosley παραείναι 'καλός' για να παραδεχτεί ότι έχει κάνει π@π@ρι@.
- Για να παίρνουν χρόνο προβολής οι 'αργοκίνητες διαφημηστικές πινακίδες' (πολύ έξυπνος ο χαρακτηρισμός του Τ.Π.) του κύριου Stodart.
Οι ομάδες γιατί δεν ζητούν επιστροφή στο παλιό σύστημα;
-
Μιλώντας για τα δοκιμαστικά, ήθελα να 'ξερα γιατί τα ρίχνετε στον Max.
Η μορφή των δοκιμαστικών καθορίστηκε από την Formula One Commission, επιβεβαιώθηκε από το παγκόσμιο συμβούλιο. Και οι δέκα ομάδες ψήφισαν υπέρ του τρέχοντος συστήματος, που κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο από το 2003 - 2004. Το ελάττωμα του είναι ότι όταν ο καιρός είναι άσχημος έχουμε εντελώς 'τεχνητό' grid.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μιλώντας για τα δοκιμαστικά, ήθελα να 'ξερα γιατί τα ρίχνετε στον Max.Η μορφή των δοκιμαστικών καθορίστηκε από την Formula One Commission, επιβεβαιώθηκε από το παγκόσμιο συμβούλιο. Και οι δέκα ομάδες ψήφισαν υπέρ του τρέχοντος συστήματος, που κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο από το 2003 - 2004. Το ελάττωμα του είναι ότι όταν ο καιρός είναι άσχημος έχουμε εντελώς 'τεχνητό' grid.
Σύμφωνοι είναι καλύτερο από αυτά του 2003 - 2004 ως προς το γεγονός ότι η πιθανότητα να έχουμε παρόμοια σειρά εκκίνησης από αγώνα σε αγώνα είναι ακόμα μικρότερη. Από κει και πέρα τα κριτήρια για να πάρεις τη pole δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα, αλλά η τύχη και να μη κάνεις το παραμικρό λάθος και στις 2 δοκιμές. Τουλάχιστον πέρυσι και πρόπερσι λάθος/ατυχία στη πρώτη περίοδο δεν ήταν τόσο καταδικαστέα για τη 2η.
Σου δίνου τα 2 άκρα Φισικέλα και Σουμάχερ. Ο ένας βγήκε τη κατάλληλη στιγμή και ο άλλος τη χειρότερη. Και δες, ο ένας έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες στη ζωή του και ο άλλος έναν από τους χειρότερους. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνο το καινούργιο σύστημα αλλά στο μεγαλύτερο μέρος. Και μόνο στο ότι επηρέασε τη ψυχολογία τους είναι αρκετό πιστεύω.
Αυτό που θέλω δεν είναι να μη βλέπω τη Φερραρι στις πρώτες θέσεις, αλλά να μη τις βλέπω με χαρακτηριστική άνεση (και σε αυτό έχουν ευθύνη και οι άλλες ομάδες). Αλλά δε θέλω και αλχημείες. Τι και αν στο παλιό σύστημα μπορεί για 40+ λεπτά να μην υπήρχε δράση, τα τελευταία 20- μπορεί να ήταν πιο συγκλονιστικά και από μια ολόκληρη σεζόν και ας μην έβλεπες το ταχύτερο γύρο!
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Από κει και πέρα τα κριτήρια για να πάρεις τη pole δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα, αλλά η τύχη και να μη κάνεις το παραμικρό λάθος και στις 2 δοκιμές.Μισο γιατι εδω υπαρχουν μυθοι και λαθος αντιληψεις. Η τυχη παιζει ρολο σε καθε συστημα και εξηγουμε. Οταν βρεχει μπορει η επιδοση σου με το νεο συστημα να εξαρταται απο το ποτε θα βγεις για τον γυρο σου, ομως και με το παλιο συστημα τα πραγματα δεν ειναι πολυ διαφορετικα γιατι ειναι φοβερα σπανιο να υπαρχει σταθερη κατασταη πιστας και τα 60 λεπτα του session. Συνηθως η πιστα στεγνωνε οσο παιρνουσε η ωρα και τοτε χοντρικα την pole επαιρνε αυτος που περνουσε τη γραμμη του τερματισμου τελευταιος. Και αυτο ΑΝ δεν εβρισκε φρικτη κινηση (που συνηθως εβρισκε) και ΑΝ δεν εκανε καποιος μπροστα του καποιο εβγα (που συνηθως εκανε). Συμπερασμα, οταν βρεχει το grid γινεται ανω κατω οποιο συστημα και να υπαρχει.
Απο εκει και περα το φετινο συστημα ειναι ωραιο γιατι δινει επιπλεον ευκαιρια αλλα απο την αλλη απαιτει επαναληψιμοτητα στην καλη επιδοση και μαλιστα τη μια φορα με αδεια ρεζερβουαρ και την αλλη με γεμματα. Θεωρω οτι δεν υπαρχει πληρεστερο κριτηριο για να δει κανεις την αξια ενος πιλοτου σε προκριματικα, οπως επισης θετικα ειναι οτι τα αυτοκινητα μοιραια δε θα εχουν τα τελεια στησιματα (δινωντας περισσοτερο χωρο στο ταλεντο του οδηγου στην αναζητηση για ταχυτητα) και επισης οτι το grid δε θα ειναι αυστηρη αποτυπωση της ταχυτητας των μονοθεσιων (το οποιο θα δινει περιθωρια για προσπερασεις)
Τι και αν στο παλιό σύστημα μπορεί για 40+ λεπτά να μην υπήρχε δράση, τα τελευταία 20- μπορεί να ήταν πιο συγκλονιστικά και από μια ολόκληρη σεζόν και ας μην έβλεπες το ταχύτερο γύρο!
Φαντασου λοιπον να ησουν θεατης στην πιστα, να σε εκαιγε ο ηλιος, να ετρωγες μονο Minardi και Jordan για 45 λεπτα και μετα να εβλεπες μολις 15 λεπτα με ολους μεσα οπου δε θα προλαβαινες να καταλαβεις τι πρωτοεγινε πριν βγει η καρο σημαια και σου ανακοινωσουν τη σειρα εκκινησης. Ωραιο δεν ακουγεται;
-
Πιστεύω όλοι θα θυμόμαστε κλασικές δικαιολογίες με το παλιό σύστημα 'με έκλεισε ο τάδε', 'είχε κίνηση', κλπ, όπως επίσης το πόσους εξαιρετικούς γύρους χάναμε επειδή η κάμερα εστίαζε στον outlap μιας Ferrari. Όσο για το ότι τώρα δεν μπορεί ο πιλότος να κάνει λάθος, αυτό είναι το ζητούμενο για μένα, δηλαδή να δοκιμάζονται τα νεύρα των πιλότων στη μεγαλύτερη δυνατή πίεση.
Πάντως για τον Max μπορούμε να συζητάμε δυο μερόνυχτα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η απόφαση δεν είναι δική του.
Πάντα υπάρχουν δυο όψεις σε κάθε νόμισμα...
-
Αυτο που δεν καταλαβαινω απο ολο το τοπικ ειναι η λογικη του kleisj. Αν οντως σκεφτεσαι ετσι, απορω πως σου αρεσουν τα ράλυ.
Παντως βλεπω οτι εχουν πολυ γρηγορα ξεχαστει τα ευτραπελα του παλιου συστηματος, στα πλαισια της λογικης 'παλιος καλος καιρος'. Δεν λεω τιποτε αλλο γιατι τα δυο τελευταια ποστ με καλυψαν πολυ. -
Επειδή δεν παρακολούθησα τα δοκιμαστικά και δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό για τη διαδικασία, θα μπορούσε να μου την περιγράψει κάποιος?
Ευχαριστώ... -
Την pole παίρνει το μικρότερο άθροισμα χρόνου από τα πρώτα και τα δεύτερα δοκιμαστικα.
Κάθε πιλότος κάνει δηλαδή 2 γύρους (1 στα πρώτα δοκιμαστικα με άδειο ρεζερβουαρ κι 1 στα δεύτερα δοκιμαστικα με γεμάτο ρεζερβουάρ). Οι δυο χρόνοι του αθροίζονται και συγκρίνονται με εκείνους των υπολοίπων οδηγών.
Σαν σκεψη δεν είναι κακή, αλλά στην πράξη φάνηκε να έχει αρκετές αδυναμίες. Π.χ. με το παλιότερο σύστημα η ομάδα επέλεγε πότε θα βγει στην πίστα, οπότε είχε ελπίδες να μετριάσει την κακοτυχία μιας καταιγίδας, περιμένοντας ενδεχομένως να κοπάσει. Ή επίσης, δούλευαν τα μετεωρολογικά στα κόκκινα προκειμένου να αποφασίσουν setup και λάστιχα πριν βγουν στην πίστα.
Το σημερινό σύστημα δεν αφήνει τέτοιες πρωτοβουλίες/ανόχές στις ομάδες. Ήρθε η σειρά σου? Βγαίνεις στην πίστα θέλεις δε θέλεις.
Πρέπει όμως να επισημάνουμε ότι από τη στιγμή που ισχύει για όλους το ίδιο, ένα σύστημα δεν μπορεί έτσι ανάλαφρα να χαρακτηριστεί ως 'άδικο'!
Τέλος, σε ότι αφορά την επαναληψιμότητα: εγώ είμαι fan της ικανότητας. Που σημαίνει ότι θέλω στα προκριματικά να δικαιώνεται κάποιος όχι μόνο επειδή ενδεχομένως έτυχε να κάνει καλό χρόνο, αλλά επειδή έχει την ικανότητα να το επαναλάβει ή και να το ξεπεράσει αν χρειαστεί (επαναληψιμότητα).
Για αυτό δεν μου αρέσουν τα σημερινά προκριματικά, γι' αυτό δεν μου άρεσαν και τα αμέσως προηγούμενα.
Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι πως πλέον δεν μου αρέσει ούτε το ίδιο το άθλημα, έτσι που το κατάντησαν
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τι καλυτερο υπηρχε απο την σφαγη που γινοταν μεσα στα 60 λεπτων κατακτηριων που γινοντουσαν τοτε? Η καθε ομαδα ακολουθουσε την τακτικη που ηθελε κ ειχε πολυ αδρεναλινη ως το τελευταιο δευτερολεπτο.
Ακομα κ ο ασταθμητος παραγοντας της κινησης με πολλα μονοθεσια μεσα εκανε το παιχνιδι ακομα πιο ενδιαφερον.Ελα ντέ!!
Είναι για τα σίδερα...Μάλλον οταν Μπέρνι πούλησε ακριβά (τα δικαιώματα) όλες οι κινήσεις από εκεί και πέρα είναι για να αγοράσει φτηνά ώστε να ξαναπουλήσει...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αυτο που δεν καταλαβαινω απο ολο το τοπικ ειναι η λογικη του kleisj. Αν οντως σκεφτεσαι ετσι, απορω πως σου αρεσουν τα ράλυ.
Παντως βλεπω οτι εχουν πολυ γρηγορα ξεχαστει τα ευτραπελα του παλιου συστηματος, στα πλαισια της λογικης 'παλιος καλος καιρος'. Δεν λεω τιποτε αλλο γιατι τα δυο τελευταια ποστ με καλυψαν πολυ.Απ ολο το topic σε προβληματισε η λογικη μου?
Θεωρεις συγκρισιμο τον τροπο διεξαγωγης του WRC με την F1?
Αλλο ροδα ροδα μεσα στην πιστα κ αλλο πλαγιολισθησεις με 150+ στα χωματα αναμεσα απο δεντρα.Γινε πιο συγκεκριμενος στο τι σε μπερδεψε στην λογικη μου.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μισο γιατι εδω υπαρχουν μυθοι και λαθος αντιληψεις. Η τυχη παιζει ρολο σε καθε συστημα και εξηγουμε. Οταν βρεχει μπορει η επιδοση σου με το νεο συστημα να εξαρταται απο το ποτε θα βγεις για τον γυρο σου, ομως και με το παλιο συστημα τα πραγματα δεν ειναι πολυ διαφορετικα γιατι ειναι φοβερα σπανιο να υπαρχει σταθερη κατασταη πιστας και τα 60 λεπτα του session. Συνηθως η πιστα στεγνωνε οσο παιρνουσε η ωρα και τοτε χοντρικα την pole επαιρνε αυτος που περνουσε τη γραμμη του τερματισμου τελευταιος. Και αυτο ΑΝ δεν εβρισκε φρικτη κινηση (που συνηθως εβρισκε) και ΑΝ δεν εκανε καποιος μπροστα του καποιο εβγα (που συνηθως εκανε). Συμπερασμα, οταν βρεχει το grid γινεται ανω κατω οποιο συστημα και να υπαρχει.Σαφώς η τύχη υπάρχει παντού και πάντα. ΑΛΛΑ στα συγκεκριμένα δοκιμαστικά είσαι άμοιρος της τύχη σου για το ΠΟΤΕ θα βγεις. Σαφώς είναι καλό το ότι πρέπει να επαναλαμβάνεσαι όσο αφορά τις καλές επιδόσεις κάτω από πίεση αλλά όχι με αυτήν την υλοποίηση. Αλλά αυτό τεστάρεται στον αγώνα. Ακόμα και από τις συνθήκες που περιγράφεις ΕΧΕΙΣ την δυνατότητα να επιλέξεις τη στιγμή που θα βγεις έχωντας υπόψη σου τις παραμέτρους κατάσταση πίστας / κίνηση. Κατάλαβες τι εννοώ?
Απο εκει και περα το φετινο συστημα ειναι ωραιο γιατι δινει επιπλεον ευκαιρια αλλα απο την αλλη απαιτει επαναληψιμοτητα στην καλη επιδοση και μαλιστα τη μια φορα με αδεια ρεζερβουαρ και την αλλη με γεμματα. Θεωρω οτι δεν υπαρχει πληρεστερο κριτηριο για να δει κανεις την αξια ενος πιλοτου σε προκριματικα, οπως επισης θετικα ειναι οτι τα αυτοκινητα μοιραια δε θα εχουν τα τελεια στησιματα (δινωντας περισσοτερο χωρο στο ταλεντο του οδηγου στην αναζητηση για ταχυτητα) και επισης οτι το grid δε θα ειναι αυστηρη αποτυπωση της ταχυτητας των μονοθεσιων (το οποιο θα δινει περιθωρια για προσπερασεις)
Την ποιας (δες το μαυρισμένο)??? Όταν πρέπει να προσέξει τα ελαστικά του για ένα αγώνα και τον κινητήρα για 2?
Φαντασου λοιπον να ησουν θεατης στην πιστα, να σε εκαιγε ο ηλιος, να ετρωγες μονο Minardi και Jordan για 45 λεπτα και μετα να εβλεπες μολις 15 λεπτα με ολους μεσα οπου δε θα προλαβαινες να καταλαβεις τι πρωτοεγινε πριν βγει η καρο σημαια και σου ανακοινωσουν τη σειρα εκκινησης. Ωραιο δεν ακουγεται;
Η πιθανότητα να σου ανέβει η αδρεναλίνη είναι σημαντικά μεγαλύτερη όμως.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τέλος, σε ότι αφορά την επαναληψιμότητα: εγώ είμαι fan της ικανότητας. Που σημαίνει ότι θέλω στα προκριματικά να δικαιώνεται κάποιος όχι μόνο επειδή ενδεχομένως έτυχε να κάνει καλό χρόνο, αλλά επειδή έχει την ικανότητα να το επαναλάβει ή και να το ξεπεράσει αν χρειαστεί (επαναληψιμότητα).Για αυτό δεν μου αρέσουν τα σημερινά προκριματικά, γι' αυτό δεν μου άρεσαν και τα αμέσως προηγούμενα.
Ωπα, φρενα, σε εχασα! Με το καινουργιο συστημα δεν αρκει να κανεις εναν εκπληκτικο γυρο (που εχει λιγη τυχη, λιγο ρισκο, λιγη τρελα αλλα και αρκετη ικανοτητα), αλλα δυο. Αν αυτο δεν ειναι επαναληψιμοτητα, δε ξερω τι ειναι ειδικα σε σχεση με ενα 60λεπτο session που μπορει να εκλεβες την pole με ενα πυροτεχνημα.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Ακόμα και από τις συνθήκες που περιγράφεις ΕΧΕΙΣ την δυνατότητα να επιλέξεις τη στιγμή που θα βγεις έχωντας υπόψη σου τις παραμέτρους κατάσταση πίστας / κίνηση.Μαλλον δε θυμασαι καλα εκεινη την εποχη γιατι ξεχνας οτι οταν βρισκοταν ενα παραθυρο ευκαιριας, η πιστα ‘μαγικα‘ γεμιζε αυτοκινητα και οι δικαιολογιες περι χαμενων δεκαατων πηγαιναν συνεφο.
Την ποιας (δες το μαυρισμένο)??? Όταν πρέπει να προσέξει τα ελαστικά του για ένα αγώνα και τον κινητήρα για 2?
Τι σημασια εχει το πλαισιο των συνθηκων? Με τις ιδιες συνθηκες αγωνιζονται ολοι, με τις ιδιες συνθηκες καποιοι θα ειναι πιο γρηγοροι απο καποιους αλλους. Και ειναι πολυ γνωστο οτι οσο πιο ακριβη ειναι τα στησιματα τοσο λιγοτερο (εως καθολου) μπορει να επηρεασει και ο πλεον ικανος τις επιδοσεις του μονοθεσιου του.
Η πιθανότητα να σου ανέβει η αδρεναλίνη είναι σημαντικά μεγαλύτερη όμως.
Το μονο που θα σου ειχε ανεβει ειναι το αιμο στο κεφαλι για το ποσα λεφτα σου εφυγαν για να δεις κατι τοσο συντομο στο οποιο δεν καταλαβες και τι εγινε ακριβως.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το μονο που θα σου ειχε ανεβει ειναι το αιμο στο κεφαλι για το ποσα λεφτα σου εφυγαν για να δεις κατι τοσο συντομο στο οποιο δεν καταλαβες και τι εγινε ακριβως.Γιατί, με το τωρινό θα καταλάβεις;;
Αποκλείεται!!
Έχεις χρονομέτρηση;; ΟΧΙ
Έχεις έστω γιγαντοοθόνη; Όχι πάντα, ανάλογα τη θέση και φυσικά το βαλάντιο.Κακά τα ψέμματα, αν δεν είσαι στα θεωρεία, ζωντανή Φ1 βλέπεις μόνο για την ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ! Και όσο είδα στο Νίρμπουργκρινγκ πέρσι, αλλά πολύ περισσότερο στο Μονακό που ήμουν στην είσοδο του τούνελ, αίσθηση ΔΕΝ έχεις!!
Αντίθετα στο Ελ Τζι ρέισινγ Γουίκεντ στα ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ είχες πολύ περισσότερη ατμόσφαιρα, και αυτό γιατί έβλεπες κάποια μάχη... Στο γυμνό μάτι ο Βιλνέβ, ή ο Μοντόγια είναι ΠΟΛΥ ταχύτερος του Σούμι, ο οποίος κινείται υποτονικά στο μάτι. Ωχ, πώς όμως βγήκε πρώτος; Χμμμ κακό χρονόμετρο το μάτι...(μη μου πει κανείς πως μπορώ να κρατάω χρονόμετρο σαν Ζαν Τοντ, θα τον φασκελώσω!! Για Φ1 μιλάμε, που οι διαφορες των δοκιμαστικών σε ΚΣ είναι και κάτω του δεκάτου, και ο ανθρώπινος οργανισμός θέλει αντιδράσεις 1/10 για να αρχίσει και άλλο ένα για να κλείσει το χρονόμετρο... )
-
Μηπως στα δοκιμαστικα οι χρονοι του Schumi προκυπτουν απο το χρονομετρο που κραταει ο Todt,και ετσι εχουμε μποικοταρισμα του επισημου συστηματος χρονομετρησης...;;;
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Μηπως στα δοκιμαστικα οι χρονοι του Schumi προκυπτουν απο το χρονομετρο που κραταει ο Todt,και ετσι εχουμε μποικοταρισμα του επισημου συστηματος χρονομετρησης...;;;Πάντως ρε παιδιά πάντα αναρωτιόμουνα τι στο διάολο το θέλει το χρονόμετρο. Λέτε να είναι γούρι, ή μήπως το έχει μόνο για εφέ, μαζί με 4-5 σετ ασυρμάτους και ακουστικά;
Κατατακτήριες Δοκιμές