Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 220
    • 221
    • 89 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    124739
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Υπάρχει σχετική ιστοσελίδα, που έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες 2 φορές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestis-d last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        Πλεον εχουμε φτασει σε πολυ καλο σημειο, και τα μικρα αυτοκινητα δεν ειναι αποτομα, δυσκολοδηγητα και σκοτωστρες οπως τα παλια..

        Εδώ και 15 χρόνια ισχύει αυτό.

        Nαι ο,τι πεις... βλεπε c2...
        Δε σου λεω για 106 κλπ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtakis last edited by

          Ο χρήστης lambrosn έγραψε:
          Παιδιά έχω ήδη 600 χλμ με το Clio 1.5 dci 90 ... Και συνεχίζω το στρωσιμο μέχρι 2000 χλμ μετά σταδιακά ανέβασμα.

          Εχω παρατήρηση ότι μιας και δεν ανεβαίνω πάνω από 2000 στροφές δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ το δείκτη ποτέ να ανέβασω και ποτέ να κατεβασω ταχύτητα... Και έχω την dynamic έκδοση αν είναι αυτό θέμα έκδοσης. Το τεστ drive που είχα πάρει το έδειχνε και δεν ήταν η dynamic. Μήπως επειδή το πάω ήπια δεν χρειάζεται να μου υποδείξει τίποτα;;;

          Αν δοκιμάσεις να ανέβεις πια πάνω από τις 2.200-2.500 θα σου βγάλει σίγουρα βελάκι για αλλαγή για τσέκαρε το,όπως επίσης βγάζει βελάκι για κατέβασμα όταν πχ έχεις 5η και έχεις μειώσει πολύ ταχύτητα,πχ 60-70χλμ/ώρα....αυτό που δεν μου ανάβει εμένα είναι η οριζόντια μπάρα χαμηλά στο καντράν όπου γράφει στο βιβλίο ότι είναι η μπάρα που υποδεικνύει τον τρόπο οδήγησης πχ πράσινο-οικονομικός,κίτρινο-πιο πολύ κατανάλωση κλπ όπως γράφει και στο βιβλιαράκι,βέβαια δεν διευκρινίζει σε ποιες εκδόσεις το κάνει αυτό και αν η 1.5 dci είναι μέσα σε αυτές......άλλο ένα που διαπίστωσα είναι:με σβηστό το αμάξι πατάμε κάποιο από τα δύο κουμπιά που έχει στο μοχλό του υαλοκαθαριστήρα (αυτά που αλλάζουμε τις ενδείξεις στον υπολογιστή ταξιδίου) και μας βγάζει ένα μύνημα service intervals αν κρατήσουμε τώρα το ένα από τα δύο κουμπιά πατημένο μας βγάζει πόση αυτονομία έχουμε με τα λάδια μας και πόσα χλμ μέχρι το επόμενο service,προφανώς είναι προρυθμισμένα από το εργοστάσιο και γράφουν 30.000 χλμ !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Τα C2 και 106 είναι ΜΙΝΙ και όχι Supermini σαν το Clio!!!
            Επίσης μια χαρά συμπεριφορά έχουν αυτά τα δύο, άψογη θα έλεγα!. Μάλλον είσαι νέος και δεν πρόλαβες πραγματικά επικίνδυνα αυτοκινητάκια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

              Πλεον εχουμε φτασει σε πολυ καλο σημειο, και τα μικρα αυτοκινητα δεν ειναι αποτομα, δυσκολοδηγητα και σκοτωστρες οπως τα παλια..

              Εδώ και 15 χρόνια ισχύει αυτό.

              Nαι ο,τι πεις... βλεπε c2...
              Δε σου λεω για 106 κλπ...

              Πλάκα κανείς τώρα ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexis-5 last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Επίσης μια χαρά συμπεριφορά έχουν αυτά τα δύο, άψογη θα έλεγα!. Μάλλον είσαι νέος και δεν πρόλαβες πραγματικά επικίνδυνα αυτοκινητάκια...

                Χαχαχααχ τι μου θυμησες....!!!!

                OUNO Turbo πρωτης γενιας... που αν εκανες το λαθος και τουρμπιζες μεσα στην στροφη... απλα εφευγες ευθεια!!! Για να μην μιλησω ποσο αποτομα τουρμπιζε...

                Πραγματικα τωρα δεν υπαρχει επικινδυνο αμαξι!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Και το Punto GT 1ης γενιάς μια από τα ίδια.
                  Βέβαια εγώ αναφερόμουν σε κάτι Χάρους Toyota Starlet που υπέστρεφαν στο παρκάρισμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panagiotisgousis last edited by

                    Ρ παιδια βοηθεια. Εκανα την αναβαθμιση σε 2.1.0 Ολο το μενου εγινε κανονικα ελληνικο ΕΚΤΟΣ απο τις φωνητικες οδηγιες για το gps. Προσπαθησα να κανω τη ρυθμιση κανονικα απο τις ρυθμισεις φωνης και δεν εχει ελληνικα.!εχω σαλταρει. προσπαθω να κανω downgrade αλλα δε γινεται οπως ειπατε και παραπανω. γενικα ειμαι σε αδιεξοδο.καμια βοηθεια;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestis-d last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Τα C2 και 106 είναι ΜΙΝΙ και όχι Supermini σαν το Clio!!!
                      Επίσης μια χαρά συμπεριφορά έχουν αυτά τα δύο, άψογη θα έλεγα!. Μάλλον είσαι νέος και δεν πρόλαβες πραγματικά επικίνδυνα αυτοκινητάκια...

                      Για τα τελευταια 15 χρονια μιλησες. Και το γενικευσες. Ετσι σου απαντησα αναλογως.
                      Οχι το c2 oυτε το 106 (ακομα περισσοτερο) δεν ειχαν αψογη συμπεριφορα. Μπορει να ηταν διαολεμενα γρηγορα, και να στριβανε εκπληκτικα αλλα απο θεμα συμπεριφορας αψογα δε τα λες, σορρυ κιολας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mark last edited by

                        Ο χρήστης Gtakis έγραψε:
                        άλλο ένα που διαπίστωσα είναι:με σβηστό το αμάξι πατάμε κάποιο από τα δύο κουμπιά που έχει στο μοχλό του υαλοκαθαριστήρα (αυτά που αλλάζουμε τις ενδείξεις στον υπολογιστή ταξιδίου) και μας βγάζει ένα μύνημα service intervals αν κρατήσουμε τώρα το ένα από τα δύο κουμπιά πατημένο μας βγάζει πόση αυτονομία έχουμε με τα λάδια μας και πόσα χλμ μέχρι το επόμενο service,προφανώς είναι προρυθμισμένα από το εργοστάσιο και γράφουν 30.000 χλμ !!!!

                        Αν δεν κάνω λάθος, μόλις μηδένησες το μετρητή του σέρβις. Αυτό κανονικά μηδενίζεται όταν έρθει η ώρα του στο συνεργείο. Αν δεν έχεις πολλά χλμ δεν πειράζει και τόσο πάντως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gtakis last edited by

                          μα το manual έγραφε ότι το κάνουμε αυτό για να δούμε πόσα μας έχον μείνει για το σέρβις όχι ότι μηδενίζει....

                          και για του λόγου το αληθές:


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Οκ, κατάλαβα λάθος. Νόμιζα πως πάτησε και τα 2 πλήκτρα μαζί και το μηδένισες. Πάντως να είναι ένας απλός μετρητής αυτός ρυθμισμένος με βάση τα χλμ και δεν παίζει κανένα ουσιαστικό ρόλο. Σε μερικά αυτοκίνητα μάλιστα(όπως το δικό μου), μπορεί να είναι ρυθμισμένος λάθος και να σου ανάβει υπενθύμιση για σέρβις στα καλά καθούμενα, οπότε απλά το μηδενίζεις και ησυχάζεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lambrosn last edited by

                              Ο χρήστης Gtakis έγραψε:

                              Παιδιά έχω ήδη 600 χλμ με το Clio 1.5 dci 90 ... Και συνεχίζω το στρωσιμο μέχρι 2000 χλμ μετά σταδιακά ανέβασμα.

                              Εχω παρατήρηση ότι μιας και δεν ανεβαίνω πάνω από 2000 στροφές δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ το δείκτη ποτέ να ανέβασω και ποτέ να κατεβασω ταχύτητα... Και έχω την dynamic έκδοση αν είναι αυτό θέμα έκδοσης. Το τεστ drive που είχα πάρει το έδειχνε και δεν ήταν η dynamic. Μήπως επειδή το πάω ήπια δεν χρειάζεται να μου υποδείξει τίποτα;;;

                              Αν δοκιμάσεις να ανέβεις πια πάνω από τις 2.200-2.500 θα σου βγάλει σίγουρα βελάκι για αλλαγή για τσέκαρε το,όπως επίσης βγάζει βελάκι για κατέβασμα όταν πχ έχεις 5η και έχεις μειώσει πολύ ταχύτητα,πχ 60-70χλμ/ώρα....αυτό που δεν μου ανάβει εμένα είναι η οριζόντια μπάρα χαμηλά στο καντράν όπου γράφει στο βιβλίο ότι είναι η μπάρα που υποδεικνύει τον τρόπο οδήγησης πχ πράσινο-οικονομικός,κίτρινο-πιο πολύ κατανάλωση κλπ όπως γράφει και στο βιβλιαράκι,βέβαια δεν διευκρινίζει σε ποιες εκδόσεις το κάνει αυτό και αν η 1.5 dci είναι μέσα σε αυτές......άλλο ένα που διαπίστωσα είναι:με σβηστό το αμάξι πατάμε κάποιο από τα δύο κουμπιά που έχει στο μοχλό του υαλοκαθαριστήρα (αυτά που αλλάζουμε τις ενδείξεις στον υπολογιστή ταξιδίου) και μας βγάζει ένα μύνημα service intervals αν κρατήσουμε τώρα το ένα από τα δύο κουμπιά πατημένο μας βγάζει πόση αυτονομία έχουμε με τα λάδια μας και πόσα χλμ μέχρι το επόμενο service,προφανώς είναι προρυθμισμένα από το εργοστάσιο και γράφουν 30.000 χλμ !!!!

                              Θα το δοκιμΑσω να φτάσω ψηλότερα αν και με 5 και με 60 χλμ και 5η δεν μου έδειξε να κατεβασω.

                              Οσον αφορά την μπάρα οδήγησης με τα χρώματα και εγώ που έχω την dynamic δεν μου το εμφανίζει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lambrosn last edited by

                                Ο χρήστης Gtakis έγραψε:

                                Παιδιά έχω ήδη 600 χλμ με το Clio 1.5 dci 90 ... Και συνεχίζω το στρωσιμο μέχρι 2000 χλμ μετά σταδιακά ανέβασμα.

                                Εχω παρατήρηση ότι μιας και δεν ανεβαίνω πάνω από 2000 στροφές δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ το δείκτη ποτέ να ανέβασω και ποτέ να κατεβασω ταχύτητα... Και έχω την dynamic έκδοση αν είναι αυτό θέμα έκδοσης. Το τεστ drive που είχα πάρει το έδειχνε και δεν ήταν η dynamic. Μήπως επειδή το πάω ήπια δεν χρειάζεται να μου υποδείξει τίποτα;;;

                                Αν δοκιμάσεις να ανέβεις πια πάνω από τις 2.200-2.500 θα σου βγάλει σίγουρα βελάκι για αλλαγή για τσέκαρε το,όπως επίσης βγάζει βελάκι για κατέβασμα όταν πχ έχεις 5η και έχεις μειώσει πολύ ταχύτητα,πχ 60-70χλμ/ώρα....αυτό που δεν μου ανάβει εμένα είναι η οριζόντια μπάρα χαμηλά στο καντράν όπου γράφει στο βιβλίο ότι είναι η μπάρα που υποδεικνύει τον τρόπο οδήγησης πχ πράσινο-οικονομικός,κίτρινο-πιο πολύ κατανάλωση κλπ όπως γράφει και στο βιβλιαράκι,βέβαια δεν διευκρινίζει σε ποιες εκδόσεις το κάνει αυτό και αν η 1.5 dci είναι μέσα σε αυτές......άλλο ένα που διαπίστωσα είναι:με σβηστό το αμάξι πατάμε κάποιο από τα δύο κουμπιά που έχει στο μοχλό του υαλοκαθαριστήρα (αυτά που αλλάζουμε τις ενδείξεις στον υπολογιστή ταξιδίου) και μας βγάζει ένα μύνημα service intervals αν κρατήσουμε τώρα το ένα από τα δύο κουμπιά πατημένο μας βγάζει πόση αυτονομία έχουμε με τα λάδια μας και πόσα χλμ μέχρι το επόμενο service,προφανώς είναι προρυθμισμένα από το εργοστάσιο και γράφουν 30.000 χλμ !!!!

                                Εφτασα τις 3500 με 3ή δεν έβγαλε τίποτα. Ημουν με 45 με 5η δεν έβγαλε τίποτα. Οδό για την μπάρα και εμένα τίποτα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lambrosn last edited by

                                  Ο χρήστης panagiotisgousis έγραψε:
                                  Ρ παιδια βοηθεια. Εκανα την αναβαθμιση σε 2.1.0 Ολο το μενου εγινε κανονικα ελληνικο ΕΚΤΟΣ απο τις φωνητικες οδηγιες για το gps. Προσπαθησα να κανω τη ρυθμιση κανονικα απο τις ρυθμισεις φωνης και δεν εχει ελληνικα.!εχω σαλταρει. προσπαθω να κανω downgrade αλλα δε γινεται οπως ειπατε και παραπανω. γενικα ειμαι σε αδιεξοδο.καμια βοηθεια;;;;

                                  Ελληνικά έχει σίγουρα και μάλιστα γυναικεία φωνή. Είναι στις ρυθμίσεις του navi

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    @Alexis 5 και @REALZEUS τα παραλέτε ρε παιδιά για τα FIAT. Εγώ 5GT είχα και αρκετά, από αυτά τα FIAT που αναφέρεται έχω οδηγήσει, αλλά δεν ήταν και τόσο άσχημα τα πράγματα όσο λέτε.
                                    Όσο για το 5GT με το πανάρχαιο μοτεράκι είχε πολύ λιγότερη υστέρηση από ένα Golf GT και δεν υπερβάλω καθόλου.
                                    Υπήρχαν επικίνδυνα αυτοκίνητα στην μικρή κατηγορία των Renault 5, Fiat uno μετέπειτα Clio και Punto και μάλιστα από αυτά που δήθεν ήταν θεϊκά (ελέω ειδικού τύπου).

                                    Edit
                                    Και για να μην μασάω τα λόγια μου. Μιλάω για το δήθεν υπέροχο 106. Γέλαγε κάποτε πασίγνωστος δημοσιογράφος ειδικού τύπου όταν του είπα ότι θεωποιούν μια σκοτώστρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                      Τα C2 και 106 είναι ΜΙΝΙ και όχι Supermini σαν το Clio!!!
                                      Επίσης μια χαρά συμπεριφορά έχουν αυτά τα δύο, άψογη θα έλεγα!. Μάλλον είσαι νέος και δεν πρόλαβες πραγματικά επικίνδυνα αυτοκινητάκια...

                                      Για τα τελευταια 15 χρονια μιλησες. Και το γενικευσες. Ετσι σου απαντησα αναλογως.
                                      Οχι το c2 oυτε το 106 (ακομα περισσοτερο) δεν ειχαν αψογη συμπεριφορα. Μπορει να ηταν διαολεμενα γρηγορα, και να στριβανε εκπληκτικα αλλα απο θεμα συμπεριφορας αψογα δε τα λες, σορρυ κιολας.

                                      το c2 το έχω οδηγήσει περιστασιακά , αλλά το 106 το είχα σε 2 εκδόσεις και σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς ήταν εκπληκτικό...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christoss8 last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        το c2 το έχω οδηγήσει περιστασιακά , αλλά το 106 το είχα σε 2 εκδόσεις και σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς ήταν εκπληκτικό...

                                        Δεν λεγεται οδηγικης συμπριφορας.
                                        Οδικης συμπεριφορας ειναι το σωστο.
                                        Τουλαχιστον να καταλαβαινες τι γραφεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:

                                          το c2 το έχω οδηγήσει περιστασιακά , αλλά το 106 το είχα σε 2 εκδόσεις και σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς ήταν εκπληκτικό...

                                          Δεν λεγεται οδηγικης συμπριφορας.

                                          υποδείξεις στους λαθρομετανάστες που έχεις ανασφάλιστους στο λαστιχαδικό σου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            το c2 το έχω οδηγήσει περιστασιακά , αλλά το 106 το είχα σε 2 εκδόσεις και σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς ήταν εκπληκτικό...

                                            Ψιτ, αλλο αν στριβει σα παλαβο και ειναι καλοστημενο, και αλλο να μπορει να το οδηγησει η γιαγια σου που εχει αλτσχαιμερ, να κανει την μεγιστη μαλακια, και να μη σκοτωθει.

                                            Για μας τους καυλογκαζους οδικη συμπεριφορα ειναι το 1ο, αλλα για τον πολυ κοσμο ειναι το 2ο.
                                            Δηλαδη το αμαξι να ειναι ΕΥΚΟΛΟ, ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ, και γενικως να μην κανει ΤΙΠΟΤΑ.

                                            (Και) γι αυτο πουλαει τοσα χρονια το group vag.

                                            Μη μου πεις τωρα οτι αν σου τυχαινε μαλακια με το 106, την εσωνες και με το ενα δαχτυλο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 89 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr