-
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Με το panorama windshield που διαφημίζουν για το GTC, ξερει κανείς αν θα υπάρχει και κλασική ή διπλή (όπως αυτή του 5θυρου) ηλιοροφή?Βρήκα 1 αναλυτικό κατάλογο με τα extra στην 'opel.de' αλλά τα Γερμανικά μου δεν με βοηθάνε.
όχι, μόνο την Πανοραμική δίνουν (
-
για όσους ενδιαφέρονται, από τα μέσα της εβδομάδας που μας πέρασε βρίσκεται το GTC στις αντιπροσωπείες με τα πρώτα μοντέλα να καταφθάνουν μέσα στον μήνα.
Χρόνοι παραγγελίας τρεις μήνεις...α, btw.... μακράν το πιο όμορφο μικρομεσαίο εκτός ϊσως από την BMW 1 ...
το μολυβί και το μαύρο του ταιράζουν απίστευτα...
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
για όσους ενδιαφέρονται, από τα μέσα της εβδομάδας που μας πέρασε βρίσκεται το GTC στις αντιπροσωπείες με τα πρώτα μοντέλα να καταφθάνουν μέσα στον μήνα.
Χρόνοι παραγγελίας τρεις μήνεις...α, btw.... μακράν το πιο όμορφο μικρομεσαίο εκτός ϊσως από την BMW 1 ...
το μολυβί και το μαύρο του ταιράζουν απίστευτα...
Μπράβο στην ΕΛΦΙΝΚΟ που το έχει βγάλει στις εκθέσεις πάνω απο ένα μήνα όταν οι άλλοι έλεγαν ότι δεν έχει έρθει στην Ελλάδα!! Μια πραγματικά μεγάλη αντιπροσωπεία επι της ουσίας
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
α, btw.... μακράν το πιο όμορφο μικρομεσαίο εκτός ϊσως από την BMW 1 ...
...
καλα ολα αλλα αυτο για την bmw τι το ηθελες;;
προσωπικα μου αρεσει οσο και ο κ***ς του megane ..........δλδ καθολου.
αρα περι ορεξεως.................παντως το gtc θα παω να το δω.
-
Είναι πραγματικά πολύ όμορφο το Astra GTC!!! Το είδα την Παρασκευή στην Οπελ Δρόμων στον Κηφισσό που είχα πάει να παραλάβω το Αστρα Η το 5θυρο για test drive 48 ωρών.
-
Opel Astra GTC ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ Μάρτιος 2005
Κινητήρες: *
1.4 eco 16v - twinport
HP 90/5600
ροπή 125/4000
τελική 180
0-100 σε 13.6
ρύποι 151
κατανάλωση 6.3
**
1.6 eco 16v - twinport*
HP 105/6000
ροπή 150/3900
τελική 187
0-100 σε 12.2
ρύποι 158
κατανάλωση 6.61.8 ecotec
HP 125/5600
ροπή 170/3800
τελική 200
0-100 σε 10.7
ρύποι 185
κατανάλωση 7.72.0 turbo
ΗΡ 200/5400
ροπή 262/4200
τελική 234
0-100 σε 7.8
ρύποι 226
κατανάλωση 9.3
**
Βασικός εξοπλισμός:**[list:2e6qwora]Ταπετσαρία Tabita/Malta
Διακοσμητική επένδυση εσωτερικού σε χρώμα ανάλογο του χρωματισμού ταπετσαρίας
Υδραυλικό τιμόνι PU
Μαύρα όργανα με λεπτά χρωμιομένα δαχτυλίδια
Χερούλια θυρών χρώμα αμαξώματος
Προστατευτικά οροφής χρώμα αμαξώματος
Εξωτερικοί καθρέπτες χρώμα αμαξώματος
Προφυλακτήρες χρώμα αμαξώματος
Ένα αναδιπλούμενο κλειδί και ένα κανονικό
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι/ηλεκτρινά ρυθμιζόμενοι
ατσάλινοι τροχοι 16
ελαστικά 205/55 R 16
Μπροστινή γρίλια χρώμα αμαξώματος
Κρυμμένη απόληξη εξάτμισης
Σύστημα πλαισίου IDS
ABS
Δύο προσκέφαλα πίσω
θήκες πλάτες εμπρός καθισμάτων
Διαχωριστικό στον εμπρός χώρο φύλαξης μικροαντικειμένων
Κόρτα δύο τόνων
Radio/CD player
Board info display
Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού πλευρικοί/κεφαλής
Πακέτο καπνιστή
Air Condition
Χαμηλομένο Chassis sport με δύο δισκόφρενα εμπρός
Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 4 σημείων[/list:u:2e6qwora]ΤΙΜΕΣ:
1.4 -
6 χρόνια μηχανικά μέρη - χρώμα
3 χρόνια ηλετρικά - ηλεκτρονικά
12 χρόνια σκουριά2 χρόνια οδική βοήθεια
service κάθε 30,000km ή 2 χρόνια (ότι έρθει πρώτο)(αν και τα λάδια λένε κάθε 15,000, στην Ελλάδα έιναι γνωστό πως κάτι τέτοιο είναι ουτοπικό, οπότε τα αλλάζουμε κάθε 7,500-10,000 )
και για όσους ενδιαφέρονται για διακανονισμό το επιτόκιο (τουλάχιστον στην dyna motors, Κηφισίας, απένταντι από πΟΤΕ ) είναι 8.5% σταθερό από Αλφα (λίγο τσιμπημένο αν θέλετε την γνώμη μου)
στην αντιπροσωπεία παρόλο που το χαρτί λέει έξοδα μεταφορικά
-
πηγα και το ειδα σημερα.
απο εξω εντυπωσιακο μπορω να πω ενω απο μεσα μου φανηκε ολιγο ''κλειστοφοβικο'' αφου η μεγαλη κλιση του παρπριζ φερνει αρκετα κοντα στο κεφαλι του οδηγου τον ''ουρανο''.
πολυ μικρο το πισω τζαμι με σιγουρη την μεγαλη δυσκολια στο να μπορεσει ο οδηγος να γνωριζει τι γινεται πισω του στην οπισθεν........οι ασθητηρες παρκαρισματος θα επρεπε να δινονται σαν standard εξοπλισμος χωρις ομως να ειναι και πανακεια.πρεπει ο οδηγος να καταβαλει προσπαθεια για να μπορεσει να δει [αν δει] το εμπρος μερος του αυτοκινητου για να γνωριζει που τελειωνει αυτο ομως ισως με την χρηση θα το συνηθισει [δεν ειναι βεβαιο ομως].
το εσωτερικο του [SPORT] δεν μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση ενω τα καθισματα δεν ειναι σαν τα μπακετ του sport g που αν και λιγο σκληρα ειχαν πολυ καλο κρατημα.
απο εξοπλισμο υπαρχει μια λιστα με σχεδον τα παντα που θα χρειαζοταν κανεις και σε σχετικα φυσιολογικες τιμες θα μπορουσα να πω ομως η πληρης απουσια αυτοματου κιβωτιου δεν μου φανηκε φυσιολογικη.....δεν μπορω να το καταλαβω αυτο.
μου ειπαν οτι θα ειναι σε λιγο καιρο και διαθεσιμο για test drive οποτε θα το ξαναδω οδηγωντας το αυτη τη φορα.
τελος για τις επιβαρυνσεις μου ειπαν +380μετ. χρωμα και 270 πινακιδες+τελη του 2005 χωρις ομως να μου πουν σε ποιο αναφερεται το ποσον αυτο ομως υποθετω οτι θα πρεπει να ειναι εως 1600 οπως και αλλος φιλος ειπε νωριτερα.
για εξοδα πιστοποιησης -ελεγχου-μεταφορικα κλπ που ο KONSTANTINOS αναφερει πρωτη φορα τα ακουω και δεν καταλαβαινω τι σημαινουν
-
Την Παρασκευή πάω να το δώ από κοντά σε διανομέα της Θεσσαλονίκης, και μάλλον θα καταλήξω στο GTC 1.600 (μαζί με την προσφορά κλιματισμό + IDS plus). Το μόνο που δε μου είπαν μετά την πρώτη επίσκεψη είναι αν το 1.600 astra gtc θα έχει ESP. Ξέρει κανείς αν θα είναι standar στα 1.600 ή extra?
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
για εξοδα πιστοποιησης -ελεγχου-μεταφορικα κλπ που ο KONSTANTINOS αναφερει πρωτη φορα τα ακουω και δεν καταλαβαινω τι σημαινουν
Σημαίνουν νταβατζιλίκι. Σου χρεώνουν θες δε θες έλεγχο του αυτοκινήτου πριν την παράδοση (φουσκώνουν τα λάστιχα δηλαδή και το πλένουν, κοιτάνε και για καμιά γρατζουνιά), τη μεταφορά από το τελωνείο (και φυσικά δεν σ'αφήνουν να το πάρεις μόνος σου για να γλιτώσεις τα φράγκα - 80-100 ευρώ κοστίζει να σου μεταφέρει το αυτοκίνητο ιδιωτικός γερανός, 160+ στο χρεώνουν αυτοί) κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
για εξοδα πιστοποιησης -ελεγχου-μεταφορικα κλπ που ο KONSTANTINOS αναφερει πρωτη φορα τα ακουω και δεν καταλαβαινω τι σημαινουν
Σημαίνουν νταβατζιλίκι. Σου χρεώνουν θες δε θες έλεγχο του αυτοκινήτου πριν την παράδοση (φουσκώνουν τα λάστιχα δηλαδή και το πλένουν, κοιτάνε και για καμιά γρατζουνιά), τη μεταφορά από το τελωνείο (και φυσικά δεν σ'αφήνουν να το πάρεις μόνος σου για να γλιτώσεις τα φράγκα - 80-100 ευρώ κοστίζει να σου μεταφέρει το αυτοκίνητο ιδιωτικός γερανός, 160+ στο χρεώνουν αυτοί) κλπ κλπ.
αυτό ακριβώς, στην dyna motors μας είπαν ότι είναι βάση νόμου αυτό το ποσό και τους 'αναγκάζει' ο νόμος να το λένε ξεχωριστά, ενώ όσοι δε το λένε, απλά το έχουν βάλει από πριν στην τιμή πώλησης.... τώρα τίποτα άλλο δεν ξέρω!
-
Ο χρήστης Boufos έγραψε:
Την Παρασκευή πάω να το δώ από κοντά σε διανομέα της Θεσσαλονίκης, και μάλλον θα καταλήξω στο GTC 1.600 (μαζί με την προσφορά κλιματισμό + IDS plus). Το μόνο που δε μου είπαν μετά την πρώτη επίσκεψη είναι αν το 1.600 astra gtc θα έχει ESP. Ξέρει κανείς αν θα είναι standar στα 1.600 ή extra?αν διαβάσεις τον κατάλογο με τα extra που έγραψα θα δεις ότι το SPORT περιλαμβάνει στον βασικό: ZQ8: Σπορτ πακέτο πλαισίου -
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
πηγα και το ειδα σημερα. πληρης απουσια αυτοματου κιβωτιου δεν μου φανηκε φυσιολογικη.....δεν μπορω να το καταλαβω αυτο.ποια πλήρης απουσία???
easytronic με +600 euro στο 1.6 (σειριακό και με αυτόματο επιλογή)
και αυτόματο στα μεγαλύτερα... θα κοιτάξω να σου πω αναλυτικές τιμές -
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
πηγα και το ειδα σημερα. πληρης απουσια αυτοματου κιβωτιου δεν μου φανηκε φυσιολογικη.....δεν μπορω να το καταλαβω αυτο.
ποια πλήρης απουσία???
easytronic με +600 euro στο 1.6 (σειριακό και με αυτόματο επιλογή)
και αυτόματο στα μεγαλύτερα... θα κοιτάξω να σου πω αναλυτικές τιμέςναι εχεις δικιο δεν το ειχα προσεξει easytronic-Α/Τ για το 1,6 & 1,8
-
παιδιά, θέμα κουβέντας αν σας ενδιαφέρει...
1.6 eco 16v - twinport
HP 105/6000
ροπή 150/3900
τελική 187
0-100 σε 12.2
ρύποι 158
κατανάλωση 6.6δεν σας φαίνεται και εσάς κάπως αργό το 1.6 ή είναι ιδέα μου;
επίσης έχει κανείς υπόψη του καμπύλες σε κάποιο σάιτ να δουμε;o VAG 1.6 FSI στο Α3 πχ έχει
Ισχύς 115/5.800
Ροπή 15,8/4.000
Τελική ταχύτητα 196
Επιτάχυνση 0-100 10,9
Μικτός κύκλος 6,5και διαλέγω τον FSI γιατί πχ είναι ο νέος κινητήρας στα 1.6 της VAG όπως έιναι και αυτός της OPEL ..... σαν πολύ διαφορά δεν έχουν;
δηλαδή όλοι οι νέοι 1.6άρηδες έχουν 115 άλογα πάνω κάτω... εδώ γιατί συμβαίνει αυτό;
μήπως τελικά αξίζει περισσότερο ο 1.8; -
Σήμερα πήγα και το είδα και εγω.
Το αμάξι είναι πανέμορφο και απο έξω και απο μέσα αλλά είναι όντως λίγο κλειστοφοβικό. Πιστεύω ότι ο 1800αρης κινήτηρας είναι ότι πρέπει ενώ ο 1600αρης είναι ανεπαρκής.
Το GTC 1800cc Sport κοστίζει λιγότερο απο το Golf Sportline 1,6.Μήπως ξέρει κανείς τι κάνει το κουμπάκι sport; Αλλάζει την χαρτογράφηση στον κινητήρα την ανάρτηση ή και τα 2;
-
το κλειστοφοβικό (επειδή έχει αναφερθεί αρκετά) είναι ακριβώς ένα απο τα στοιχεία που μου άρεσαν πάρα πολύ!
το κουμππάκι sport αλλάζει την ανταπόκριση των αναρτήσεων, του κινητήρα και νομίζω και του ESP λίγο.... θα το δω αναλυτικά πάντως!
τώρα θα δω ταινία! -
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
παιδιά, θέμα κουβέντας αν σας ενδιαφέρει...1.6 eco 16v - twinport
HP 105/6000
ροπή 150/3900
τελική 187
0-100 σε 12.2
ρύποι 158
κατανάλωση 6.6δεν σας φαίνεται και εσάς κάπως αργό το 1.6 ή είναι ιδέα μου;
επίσης έχει κανείς υπόψη του καμπύλες σε κάποιο σάιτ να δουμε;o VAG 1.6 FSI στο Α3 πχ έχει
Ισχύς 115/5.800
Ροπή 15,8/4.000
Τελική ταχύτητα 196
Επιτάχυνση 0-100 10,9
Μικτός κύκλος 6,5και διαλέγω τον FSI γιατί πχ είναι ο νέος κινητήρας στα 1.6 της VAG όπως έιναι και αυτός της OPEL ..... σαν πολύ διαφορά δεν έχουν;
δηλαδή όλοι οι νέοι 1.6άρηδες έχουν 115 άλογα πάνω κάτω... εδώ γιατί συμβαίνει αυτό;
μήπως τελικά αξίζει περισσότερο ο 1.8;Εκτός του ότι ο FSI ξεφευγει σε τιμη οποτε δεν αξιζει (περισσοτερο απο το 1.8 της Οπελ!), ειναι και το θέμα της super αμολυβδης...
-
Φοβερό το νέο ASTRA GTC αν και κατά τη γνώμη μου αξίζει απο 1.8 και πάνω.Ξέρει κανένας αν η ηλιοροφή είναι μόνο η διπλή πού εχω δεί στο 5θυρο?
-
αν διαβάσεις τα προηγούμενα νομίζω ότι απάντησα σε αυτό.
Δεν έχει την διπλή ηλιοροφή του 5θυρου, έχει σαν εξτρά μόνο πανοραμικό παρπρίζ, που ξαναλέω τί ειναι:παρπρίζ που ξεκινάει από εκεί που ξεκινάνε τα κανονικά και φτάνει μέχρι πάνω από τα κεφάλια οδηγού-συνοδηγού εκεί που τελειώνει η συμβατική ηλιοροφή, χωρίς παρεμβολή οποιασδήποτε κολώνας.
Η μπροστινή κολώνα σύμφωνα με τους γερμανους έχει αποκτήσει πολύ μικρή συνεισφορά στην ασφάλεια και την στιβαρότητα/ακαμψία του αμαξώματος και η απουσία της τα διάφορα τεστ δείξαν ότν δεν μείωσε καθόλου (ή έστω ελάχιστα) αυτά τα χαρακτηριστικά.
Το παρπρίζ είναι από ηλιοαπορροφητικό υλικό, κατασκευάζεται από εταιρία παραγωγής αλεξίσφαιρων τζαμιών με μοντέρνα μέθοδο κάμψης μέσω βαρύτητας. Δηλαδή θερμαίνουν σε συγκεκριμένα σημεία το γυαλί και αφήνουν την βαρύτητα να το καμπυλώσει.
Φυσικά από μέσα 'κλείνει' με ηλεκτρικά συρρόμενο προστατευτικό που περιλαμβάνει και 2 σκιάδια....
Τώρα αν έχει και που κεντρική πλαφονιέρα φωτισμού και αν τα σκιάδια έχουν και φωτάκια από πίσω αυτά είναι 2 λεπτομέρειες που δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω ... (ακομη! )Χτες ήρθε για το test drive το 5θυρο, 1.4 ..... Εγώ το βρήκα διασκεδαστικό στην οδήγηση, με εξαιρετικά κρατήματα (το συγκρίνω φυσικά με το GOLF 1.4 που οδηγώ) με σκληρό αλλά άμεσο τιμόνι και σκληρές αναρτήσεις. Σίγουρα το 1.6 ή 1.8, GTC με τα τεχνολογικά καλούδια στο σασί θα είναι ακόμη καλύτερο.
Αφού το πήγε η μητέρα μου με σχεδόν 100χλμ/ώρα στο S της Λ.Κηφησίας (Κούρτης-BMW) τότε νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν!Τους λεβιέδες 'αφής' πίσω από το τιμόνι τους συνηθίζεις μέσα σε μερικές ώρες, ο χειρισμός του κλιματισμού θα μπορούσε να είναι καλύτερος, αλλά και αυτόν μετά από λίγο θα τον συνηθίσεις (μιλάω αν θες να τα κάνεις χειροκίνητα και να ενεργοποιείς το A/C, γιατί το να διαλέγεις μόνο θερμοκρασία και κατεύθυνση αέρα είναι κλασικά πολύ εύκολο.
Από 'φωτάκια' το εσωτερικό έχει πλάκα το βράδυ, το κιβώτιο μου άρεσε, δυσκολεύτηκα πολύ στο παρκάρισμα λόγω ορατότητας πίσω, αλλά σίγουρα μέχρι να το στρώσεις θα το παρκάρεις όπως οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, αφού θα το έχεις μάθει.
Ωραία θέση πάνω από τον οδηγό για γυαλιά, μεγάλο ντουλαπάκι, σχεδόν άχρηστο το κεντρικό υποβραχιόνιο, πολύ όμορφο τιμόνι (σε σύγκριση με το GOLF είναι η μέρα με την νύχτα στο σχεδιασμό και ποιότητα τιμονιού).
Νομίζω πώς έχουν δίκιο όσοι μίλησαν για ιδανικό στήσιμο μεταξύ σπορ και άνεσης, κόλλαγε στις στροφές και με 120-130 στην Κηφισίας ήταν άνετο χωρίς να είναι χαλαρό.
Δεν θυμάμαι αν στο GTC έχουν βρει καμία σοβαρή θέση για καφέ, αλλά το 5θυρο δεν έχει.... Κορόιδευα κάποτε τους Αμερικάνους που θεωρούν την θέση για τον καφέ πιο σημαντική από τον κινητήρα, αλλά μετά από μερικά ταξίδια όπου ήταν αναγκαίος διαπίστωσα πόσο λάθος έκανα.... Σοβαρό σχεδιαστικό λάθος αυτό....
ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d