-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ολοι 95αρα βαζουν.Απλα βαλε απο καλο πρατηριο και δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.Γνωμη μου.ευχαριστω
-
Εγώ θα πρότεινα και ένα καθαρισμο στο ρεζερβουάρ και πέταμα της βενζίνης και ειδικά αν είναι τόσο παλιό το αυτοκίνητο. Μια φορά να φας νοθευμένη βενζίνη δεν καθαρίζει εύκολα και υποβαθμίζει πολύ τα επόμενα γεμίσματα.
-
Giorgos 20
μιλάς για επισκευή, τι είδους επισκευή, το αβάνς είναι σωστό ? το καλώδιο του αισθητήρα προανάφλεξης είναι στη θέση του ? Οι βαλβίδες είναι σωστά ρυθμισμένες ? Είναι υδραυλικές ? τι λάδι βάζεις ? αν είναι υδραυλικές τα υδραυλικά ωστήρια είναι ΟΚ ?Πόσο κατέβασε τη φλάτζα το ρεκτιφιέ ? τι πάχους φλάτζα έβαλε ? Είχε ξαναπλανιστεί το καπάκι ?
-
Να ανησυχήσω πολύ;
Συνολικά υπολογίζω ~200.000 km
Κατανάλωση λαδιού ~1l / 5000km (συνολικά παίρνει 3,2l) -
Ωωωωωχ. Λυπάμαι που το λέω αλλά να ανησυχήσεις πάρα πολυ... Μπερδεύει νερά με λάδια, πολύ κακά μαντάτα!!!
-
Σε τι διαδρομες;Το παγουρι του ψυκτικου ειναι καθαρο;
-
Βασικα δες τον δεικτη λαδιου για σαπουναδα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ωωωωωχ. Λυπάμαι που το λέω αλλά να ανησυχήσεις πάρα πολυ... Μπερδεύει νερά με λάδια, πολύ κακά μαντάτα!!!Αυτό σκέφτομαι δεν την γλιτώνω την φλάντζα ε;
Σε τι διαδρομες;Το παγουρι του ψυκτικου ειναι καθαρο;
Το καθάρισα το κύκλωμα πρόσφατα δεν έχει χαλάσει πολύ το χρώμα του ψυκτικού
Βασικα δες τον δεικτη λαδιου για σαπουναδα
Δεν είδα κάτι παράξενο εκεί μόνο στην τάπα και είναι η πρώτη φορά
-
Αν κανεις μικρες διαδρομες που δεν προλαβαινει να ζεσταθει ο κινητηρας καλα ειναι φυσιολογικη η μαγιονεζα .
-
Βασικα ξεχασα.
Βαλε μπροστα την μηχανη και την ωρα που δουλευει κοιτα τον δεικτη. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν κανεις μικρες διαδρομες που δεν προλαβαινει να ζεσταθει ο κινητηρας καλα ειναι φυσιολογικη η μαγιονεζα .Κοίτα η χρήση είναι κυρίως μεγάλες διαδρομές από κρύο κινητήρα και μάλιστα πέρυσι το έκανα αυτό που λες: αναγκαστικά μικρές διαδρομές με κρύο κινητήρα και δεν είχα τέτοιο θέμα. Παίζει να είναι επειδή συμπληρώνω με άλλη μάρκα αλλά φυσικά ίδιο τύπο λαδιού τις τελευταίες φορές
Βασικα ξεχασα.
Βαλε μπροστα την μηχανη και την ωρα που δουλευει κοιτα τον δεικτη.Θα το δοκιμάσω και θα πω
-
Αν κάνεις ΚΑΙ μεγάλες διαδρομές τα λάδια πρέπει να είναι καθαρά.
Σε μερικά αμάξια μπορεί να έχει λίγο υγρασία στο καπάκι, σε άλλα όχι.Είναι η ώρα της φλάντζας.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Giorgos 20
μιλάς για επισκευή, τι είδους επισκευή, το αβάνς είναι σωστό ? το καλώδιο του αισθητήρα προανάφλεξης είναι στη θέση του ? Οι βαλβίδες είναι σωστά ρυθμισμένες ? Είναι υδραυλικές ? τι λάδι βάζεις ? αν είναι υδραυλικές τα υδραυλικά ωστήρια είναι ΟΚ ?Πόσο κατέβασε τη φλάτζα το ρεκτιφιέ ? τι πάχους φλάτζα έβαλε ? Είχε ξαναπλανιστεί το καπάκι ?
οταν λεω επισκευη,ενοοω επισκευη επειδη εκαιγε λαδια.Το αβανς δεν ξερω αλλα οι βαλβιδες νομιζω ειναι υδραυλικες,λαδι 5w40 και στην επομενη αλλαγη 0w40,τα ωστηρια δε πρεπει να ναι και στη καλυτερη κατασταση γιατι ακουγονται λιγο ακομα και ζεστο(αν δε το δωσω στα επομενα 3-4 χρονια θα τα αλλαξω)..το ρεκτιφιε δεν ξερω ποσο το κατεβασε,φλατζα μπηκε η εργοστασιακη αλλα μαρκας victor reinz και οχι δεν εχει ξαναπλανιστει το καπακι..
το αβανς δεν ξερω αν ειναι ρυθμισμενο αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι μετα το ρεκτιφιε ο 'προγραμματιμος-ηλεκτρονικος ελεγχος' του αυτοκινητου εγινε σε αντιπροσωπεια vw. -
jakost
Τσιμπάει λάδι, αλλά όχι κάτι το τρομερό, όπως είπανε τα παιδιά αν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το μοτέρ η υγρασία είναι εκεί που βλέπεις μόνο και πουθενά αλλού.Θα σου πρότεινα όπως τώρα να κάνεις μια επασύσφιξη στο καπάκι, το πιθανότερο είναι ότι θα γλυτώσεις τη φλάτζα, αν είναι από φλάτζα και είναι στην αρχή της. Όποιος σου πεί ότι δεν κάνει τίποτα το σφίξιμο του καπακιού θα το πεί για να σου ανοίξει το μοτέρ και να σου πάρει χρήματα. Δεν χάνεις τίποτα δηλαδή να το ξανασφίξεις.
Βγάζεις την τελευταία βίδα από τη σειρά σφιξίματος, την καθαρίζεις, φυσάς με αέρα να φύγουν ακαθαρσίες από την τρύπα της, ακόμα καλύτερα με μια μεγάλη σύριγγα από το φαρμακείο ( των 60cc με άκρο για τροφοδοσία κοστίζει 0.60 € )και με ένα σωληνάκι στην άκρη να ρουφίξεις πιθανά λάδια που μπορεί να πέσουν μέσα.
Μετά το καθάρισμα βάζεις στα σπειρώματα της λίγο λάδι μηχανής και με το δυναμόκλειδο σφίγγεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, μετά βγάζεις την επόμενη της σειράς και κάνεις ακριβώς τα ίδια, μετά την επόμενη, κλπ μέχρι να τις σφίξεις όλες.Αυτή είναι η σωστή δουλειά, ή την κάνεις μόνος σου ή ο μηχανικός σου.
Μην ξεχνάς ότι τα καπάκια περπατάνει επάνω στα μπλόκ πολύ εύκολα και έχουν πολλούς λόγους γι αυτό.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
jakost
Τσιμπάει λάδι, αλλά όχι κάτι το τρομερό, όπως είπανε τα παιδιά αν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το μοτέρ η υγρασία είναι εκεί που βλέπεις μόνο και πουθενά αλλού.Θα σου πρότεινα όπως τώρα να κάνεις μια επασύσφιξη στο καπάκι, το πιθανότερο είναι ότι θα γλυτώσεις τη φλάτζα, αν είναι από φλάτζα και είναι στην αρχή της. Όποιος σου πεί ότι δεν κάνει τίποτα το σφίξιμο του καπακιού θα το πεί για να σου ανοίξει το μοτέρ και να σου πάρει χρήματα. Δεν χάνεις τίποτα δηλαδή να το ξανασφίξεις.
Βγάζεις την τελευταία βίδα από τη σειρά σφιξίματος, την καθαρίζεις, φυσάς με αέρα να φύγουν ακαθαρσίες από την τρύπα της, ακόμα καλύτερα με μια μεγάλη σύριγγα από το φαρμακείο ( των 60cc με άκρο για τροφοδοσία κοστίζει 0.60 € )και με ένα σωληνάκι στην άκρη να ρουφίξεις πιθανά λάδια που μπορεί να πέσουν μέσα.
Μετά το καθάρισμα βάζεις στα σπειρώματα της λίγο λάδι μηχανής και με το δυναμόκλειδο σφίγγεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, μετά βγάζεις την επόμενη της σειράς και κάνεις ακριβώς τα ίδια, μετά την επόμενη, κλπ μέχρι να τις σφίξεις όλες.Αυτή είναι η σωστή δουλειά, ή την κάνεις μόνος σου ή ο μηχανικός σου.
Μην ξεχνάς ότι τα καπάκια περπατάνει επάνω στα μπλόκ πολύ εύκολα και έχουν πολλούς λόγους γι αυτό.
καλά νέα ακούγονται
Αλλά οι πρακτικές γνώσεις μου στα μηχανικά φτάνουν μόνο για να αλλάξω καμιά λάμπα τίποτα φίλτρα και γενικά απλές δουλειές και αν και δεν ακούγεται τίποτα το περίπλοκο από αυτό που λες δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου (βέβαια μου αρέσει να μαθαίνω και να πειραματίζομαι)άσε που δεν έχω και δυναμόκλειδο, οπότε θα πάω στον μηχανικό να δω τι θα μου πει και θα το ζητήσω για αρχή αυτό που λές.Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν κανεις μικρες διαδρομες που δεν προλαβαινει να ζεσταθει ο κινητηρας καλα ειναι φυσιολογικη η μαγιονεζα .ετσι ψαρωσα περισυ οταν ξεκινησα να αλλαξω λαδια στο γατος........δεν ειχα ξαναδει την ταπα του λαδιου με αυτη τη μαγιονεζα!!!μετα το ειδε ο μηχανικος μου και με ρωτησε για τις διαδρομες που κανω.Ειναι απολυτα φυσιολογικο μου ειπε καθως απο περισυ εχει το προγραμμα πρωινο μοιρασμα τα παιδια σε δημοτικο και παιδικο,επειτα καμια γυρα,μαζεμα προς το μεσημερι και να η μαγιονεζα απο την υγρασια!!!!!!
σκεφτομαι να αλλαζω τα λαδια πλεον πριν τις 5Κ χλμ...... -
H πρωινη υγρασία το κάνει αυτό, ειδικά αν εχεις ανοιχτό το κύκλωμα των αναθυμιάσεων....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ολοι 95αρα βαζουν.Απλα βαλε απο καλο πρατηριο και δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.Γνωμη μου.σημερα ξαναακουσα πυρακια ακομα και με 100αρα,αρα δεν ειναι απο βενζινη λογικα.(εκτος αν ηταν μαπα κατοσταρα)
τι αλλο μπορει να φταει? -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Ολοι 95αρα βαζουν.Απλα βαλε απο καλο πρατηριο και δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.Γνωμη μου.
σημερα ξαναακουσα πυρακια ακομα και με 100αρα,αρα λογικα δεν ειναι απο βενζινη λογικα.(εκτος αν ηταν μαπα κατοσταρα)
τι αλλο μπορει να φταει?Το ξεμπουκωνεις καθολου το αμαξι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ολοι 95αρα βαζουν.Απλα βαλε απο καλο πρατηριο και δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.Γνωμη μου.
σημερα ξαναακουσα πυρακια ακομα και με 100αρα,αρα λογικα δεν ειναι απο βενζινη λογικα.(εκτος αν ηταν μαπα κατοσταρα)
τι αλλο μπορει να φταει?Το ξεμπουκωνεις καθολου το αμαξι;
οχι μονο το ξεμπουκωνω,αλλα το παω και παραπανω απο οτι πρεπει για το ειδος του αυτοκινητου..
ξεμπουκωμα δεν ενοοω μονο 1ες 2ες αλλα τελικες..
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........