-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο λαστιχας εχει καταλογους που γραφουν τις πιεσεις για καθε μοντελο
Καποια αμαξια δεν εχουν καρτελακι πιεσεων,πχ η μπαρκετα δεν εχει.Eλα ρε τετοια προνομια οι λαστιχαδες??? Δε το ξερα!!!
EDIT ακομα και τα sites γραφουν πχ http://www.michelin.gr/tyres/car-tyres# ... 5-15-84-V-
Δε το χα δει... Καλη φαση!!! Νομιζα οτι τα γραφουν μονο στο μανουαλ.
-
Γνωριζει κανεις τη διαφορα μεταξυ :
Michelin Pilot Sport 3 AO DT1
Michelin Pilot Sport 3 AO σκετο?Το DT1 λεει οτι ειναι new pattern... Δηλαδη τι? Αλλη χαραξη? Αλλη τεχνολογια? Γιατι να τα προτιμησω?
Επισης τα σκετα εχουν Α στο ταμπελακι στο βρεγμενο φρεναρισμα ενω τα DT1 εχουν Β...
-
Θέλω να αλλάξω ελαστικά στο focus μου (1.6) διαστάσεις 205/55 R16
Πείτε καμία ιδέα. Σχετικά οικονομικό, γύρω στα 350-400 ευρά, με αξιοπρεπές κράτημα. Μην είναι τελείως για τα σκυλιά, γιατί ανεβαίνω καμιά στροφοδιαδρομή που και που και προσπαθώ να το στρίψω (όσο στρίβει το κουβαδάκι μου). -
Όλα τα σοβαρά ελαστικά στη διάστασή σου νομίζω ότι είναι εντός του budget που θέτεις.
Προσωπικά θα κοιτούσα πρώτα Bridgestone Potenza RE002, που τελευταία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και έπειτα Hankook K107 S1 EVO/K107 V12 EVO (μάλλον με μια προτίμηση στο δεύτερο), Michelin Pilot Exalto 2 (πιο soft), Continental Sport Contact 2 (παλιό αλλά καλό) και Toyo Proxes R1-R (μη σε φοβίζει η χάραξή του, μια χαρά είναι, με λίγη προσοχή, και σε βρεγμένο).
Edit: Τι 'όσο στρίβει το κουβαδάκι μου' ρε 'συ; Απ' τα πιο στριφτερά της κατηγορίας, διαχρονικά...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Είναι αλήθεια οτι τα λάστιχα πιο βόρεια τα κρίνουν περισσότερο για βροχή και αρκετές φορές τα all
weather προτιμούνται.Το έβαλα όμως για τα τεστ που έχει απο περιοδικά και τα σχόλια που μπορείς να αποσπάσεις
απο την κάθε δοκιμή για συμπεριφορά στο στεγνό, τα πλαινά του,αν διαθέτει σπορ χαρακτηριστικά κλπα.
To έβαλα γιατί έλεγε και κάποια πράγματα για το Nokian που έψαχνες.Τα Energy Saver για παράδειγμα, τα έχει υψηλά γιατί σε ένα αμαξάκι όπως το Yaris, συμφωνούν
για αυτό που σχεδιάστηκε το αμάξι : χαμηλή κατανάλωση, μικρός θόρυβος, καλό στο βρεγμένο .Σε **Yaris mk1 **, δοκιμάσαμε τα Bridgestone B250 μετά τα ΟΕΜ που είχε (κάποιο Bridgestone πρέπει να ήταν πάλι αλλά ήταν
τραγικό στο βρεγμένο) , για normal χρήση ήταν οκ,.Τα Continental Premium Contact 2 , τα έχουμε σε άλλο αυτοκίνητο, αλλά αυτά που σου προτείναμε
είναι τα Premium Contact 5.ΥΓ ψάχνεις σίγουρα σκληρό λάστιχο.Μήπως να συγκεντρώσεις γνώμες για japan λάστιχα?
Φίλε σε ευχαριστώ... είσαι πολύ κατατοπιστικός... Το Michelin PE2 μου βγήκε εξαιρετικά καλό. Παρότι είχε δείκτη ταχύτητας V δεν αργούσε ποτέ να ζεσταθεί ή εν πάση περιπτώσει εντός πόλης δεν είχα ποτέ θέμα, και έβγαλε πολλά χιλιόμετρα, ενώ και η προστασία ζάντας που είχε ήταν εξαιρετικό χαρακτηριστικό... Ένα λάστιχο νορμάλ χρήσης προσωπικά δεν μου κάνει... Το αυτοκίνητο το πιέζω πολύ στις στροφές του επαρχιακού οδικού δικτύου, και το λάστιχο πρέπει να έχει να δώσει κάτι παραπάνω.
Το πρόβλημά μου όπως κατάλαβες είναι ότι με την κατάργησή του παύει ουσιαστικά η διάσταση 185/60/14 να έχει ένα λάστιχο με ισορροπημένο σπορ χαρακτήρα... Σκληρό λάστιχο πχ. είναι και το Turanza, το οποίο είναι ένα μαύρο χάλι (καμία σχέση με το Potenza). To **B250 **είναι για πολύυυυυ νορμάλ οδήγηση.
Σε made in Japan έχω δοκιμάσει το TOYO Proxes CF1, το οποίο ήταν τίμιο λάστιχο, αλλά όχι τόσο καλό στο βρεγμένο (πχ θυμάμαι ότι σε βρεγμένο δρόμο γλιστρούσε υπερβολικά όταν πατούσε πάνω στη διαγράμμιση διάβασης - καμία σχέση με το ΡΕ2). Τα** Yokohama Cdrive 2 τα θάβουν ακόμα και στο εξωτερικό που έχουν σούπερ άσφαλτο, ενώ τα C drive 1** φαίνονται σαφώς καλύτερα, αλλά για νορμάλ χρήση μόνο!
Τα** Continental PE2** είναι τελείως απαράδεκτα ως προς την ταχύτητα φθοράς τους... Στα επίσημα τεστ έχουν πολύ καλή βαθμολογία, αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΣΤ δεν μετράει τη διάρκεια ζωής και την ταχύτητα φθοράς του ελαστικού!
Μάλλον θα κατευθυνθώ προς τα Dunlop Sport Bluresponse τα οποία έχουν πολύ καλή βαθμολογία ως προς τα κρατήματά τους από τα επίσημα τεστ (πολύ καλύτερη από το Fastresponse). Θα αναμένω λίγο ακόμα να δοκιμαστεί και στην πράξη, αλλιώς θα το ρισκάρω...
Τα** ΝΟΚΙΑΝ Line** φαίνεται δεν τα προτιμούν ούτε έξω, και στα επίσημα τεστ δεν έχουν κάποια αξιοσημείωτη κατάταξη.
Πάντως πολύ φτώχεια σε 185/60/14!
-
Η πίεση των ελαστικών για λάστιχα ίδιου τύπου (πχ ράντιαλ, για τόσο φορτίο) εξαρτάται κυρίως από το βάρος.
Λόγω διαφορετικής κατασκευής ή και δείκτη φορτίου (πιο ασθενή ή πιο ισχυρού σκελετού) μπορεί να χρειαστεί λίγο πάνω λίγο κάτω. Για αυτό και ο κάθε κατασκευαστής ελαστικών μπορεί να δίνει λίγο διαφορετική πίεση από άλλον. Επίσης το λίγο πάνω λίγο κάτω μπορεί να ισχύει και για όταν αλλάζεις μέγεθος ή και ζάντα αφού μιλάμε για άλλο λάστιχο. Για λόγους άνεσης ή καλύτερης συμπεριφοράς σε σπορ οδήγηση ή αντοχή σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί πάλι να θέλει λίγο πάνω λίγο κάτω.
Το σημείο αναφοράς όμως είναι το βάρος και για αυτό και ο κατασκευαστής στο γνωστό ταμπελάκι σου λέει με 1-2 άτομα τόσο, με 4-5+βαλίτσες τόσο. -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Όλα τα σοβαρά ελαστικά στη διάστασή σου νομίζω ότι είναι εντός του budget που θέτεις.Προσωπικά θα κοιτούσα πρώτα Bridgestone Potenza RE002, που τελευταία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και έπειτα Hankook K107 S1 EVO/K107 V12 EVO (μάλλον με μια προτίμηση στο δεύτερο), Michelin Pilot Exalto 2 (πιο soft), Continental Sport Contact 2 (παλιό αλλά καλό) και Toyo Proxes R1-R (μη σε φοβίζει η χάραξή του, μια χαρά είναι, με λίγη προσοχή, και σε βρεγμένο).
Edit: Τι 'όσο στρίβει το κουβαδάκι μου' ρε 'συ; Απ' τα πιο στριφτερά της κατηγορίας, διαχρονικά...
Thanx Κωστή.
To vredestein sportrac 3 λέει τίποτα;
Για το sportrac 5 έχω διαβάσει τρελό κράξιμο, για τα 3 όμως ακούγονται καλά πράγματα. Και είναι μέσα στο μπάτζετ μου. -
Δεν έχω ιδέα, αλλά εφόσον όλες οι άλλες επιλογές είναι δοκιμασμένες είτε από 'μένα είτε από ανθρώπους που εμπιστεύομαι τη γνώμη τους, θα πήγαινα εκεί.
-
Όπως έχω ξαναπεί, έβαλα πρόσφατα τα Dunlop Fastresponse σε 195/55/15. Όλα καλά αλλά..... Πατώντας σε αυτά τα γυαλιστερά κομμάτια ασφάλτου που υπάρχουν στους δρόμους μας, όταν είναι βρεγμένα, αισθάνεσαι σαν να μην έχεις τιμόνι, σαν να πάτησες πάνω σε παχύ στρώμα λαδιού. Δοκίμασα τα φρένα, δούλευαν κανονικά. Άτσαλη τιμονιά δεν μπόρεσα να δοκιμάσω, γιατί μου έτυχε το φαινόμενο 2 φορές μέσα στην πόλη και, αν φύγει, δύσκολα δεν θα γδάρεις κάποιον. Ψάχνω εκτός πόλης τέτοιο δρόμο, αλλά ακόμη δε βρήκα.
Η απορία μου είναι,αν το τιμόνι πράγματι δεν δουλεύει, είναι απαράδεκτα. Αν σκόπιμα τα έχουν φτιάξει έτσι για να προειδοποιούν, τότε είναι πολύ ευαίσθητο το σύστημα και σε τρομάζει χωρίς λόγο. -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Φίλε σε ευχαριστώ... είσαι πολύ κατατοπιστικός... Το Michelin PE2 μου βγήκε εξαιρετικά καλό. Παρότι είχε δείκτη ταχύτητας V δεν αργούσε ποτέ να ζεσταθεί ή εν πάση περιπτώσει εντός πόλης δεν είχα ποτέ θέμα, και έβγαλε πολλά χιλιόμετρα, ενώ και η προστασία ζάντας που είχε ήταν εξαιρετικό χαρακτηριστικό... Ένα λάστιχο νορμάλ χρήσης προσωπικά δεν μου κάνει... Το αυτοκίνητο το πιέζω πολύ στις στροφές του επαρχιακού οδικού δικτύου, και το λάστιχο πρέπει να έχει να δώσει κάτι παραπάνω.
Το πρόβλημά μου όπως κατάλαβες είναι ότι με την κατάργησή του παύει ουσιαστικά η διάσταση 185/60/14 να έχει ένα λάστιχο με ισορροπημένο σπορ χαρακτήρα... Σκληρό λάστιχο πχ. είναι και το Turanza, το οποίο είναι ένα μαύρο χάλι (καμία σχέση με το Potenza). To **B250 **είναι για πολύυυυυ νορμάλ οδήγηση.
Σε made in Japan έχω δοκιμάσει το TOYO Proxes CF1, το οποίο ήταν τίμιο λάστιχο, αλλά όχι τόσο καλό στο βρεγμένο (πχ θυμάμαι ότι σε βρεγμένο δρόμο γλιστρούσε υπερβολικά όταν πατούσε πάνω στη διαγράμμιση διάβασης - καμία σχέση με το ΡΕ2). Τα** Yokohama Cdrive 2 τα θάβουν ακόμα και στο εξωτερικό που έχουν σούπερ άσφαλτο, ενώ τα C drive 1** φαίνονται σαφώς καλύτερα, αλλά για νορμάλ χρήση μόνο!
Τα** Continental PE2** είναι τελείως απαράδεκτα ως προς την ταχύτητα φθοράς τους... Στα επίσημα τεστ έχουν πολύ καλή βαθμολογία, αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΣΤ δεν μετράει τη διάρκεια ζωής και την ταχύτητα φθοράς του ελαστικού!
Μάλλον θα κατευθυνθώ προς τα Dunlop Sport Bluresponse τα οποία έχουν πολύ καλή βαθμολογία ως προς τα κρατήματά τους από τα επίσημα τεστ (πολύ καλύτερη από το Fastresponse). Θα αναμένω λίγο ακόμα να δοκιμαστεί και στην πράξη, αλλιώς θα το ρισκάρω...
Τα** ΝΟΚΙΑΝ Line** φαίνεται δεν τα προτιμούν ούτε έξω, και στα επίσημα τεστ δεν έχουν κάποια αξιοσημείωτη κατάταξη.
Πάντως πολύ φτώχεια σε 185/60/14!
Να 'σαι καλά και να γράφεις πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Τα Continental PC 2 , τα φορά το πατρικό ( C200K '06) κρίθηκαν οκ μέχρι τώρα, αλλά φυσικά το αμάξι
δεν πιέζεται , συχνάΟπότε, καλά το σκέφτεσαι για τα Dunlop και εύχομαι να βγούν οκ.
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Όπως έχω ξαναπεί, έβαλα πρόσφατα τα Dunlop Fastresponse σε 195/55/15. Όλα καλά αλλά..... Πατώντας σε αυτά τα γυαλιστερά κομμάτια ασφάλτου που υπάρχουν στους δρόμους μας, όταν είναι βρεγμένα, αισθάνεσαι σαν να μην έχεις τιμόνι, σαν να πάτησες πάνω σε παχύ στρώμα λαδιού. Δοκίμασα τα φρένα, δούλευαν κανονικά. Άτσαλη τιμονιά δεν μπόρεσα να δοκιμάσω, γιατί μου έτυχε το φαινόμενο 2 φορές μέσα στην πόλη και, αν φύγει, δύσκολα δεν θα γδάρεις κάποιον. Ψάχνω εκτός πόλης τέτοιο δρόμο, αλλά ακόμη δε βρήκα.
Η απορία μου είναι,αν το τιμόνι πράγματι δεν δουλεύει, είναι απαράδεκτα. Αν σκόπιμα τα έχουν φτιάξει έτσι για να προειδοποιούν, τότε είναι πολύ ευαίσθητο το σύστημα και σε τρομάζει χωρίς λόγο.σε αυτα τα γυαλιστερα κομματια δοκιμασε κατι σε ερπιστριες!!!αντε καποιο αλλο λαστιχο να ειχε λιιιιγο καλυτερο πατημα αλλα δεν ειναι μετρο για συμπερασματα.........και ΜΗΝ δοκιμασεις ατσαλη τιμονια!
-
Εγω παντως θυμαμαι οτι 2 φορες που κινδυνεψα να σκοτωθω φορουσα dunlop sp2040.
Eπισης στο βρεγμενο σε καμπες τον 90-100 υπεστρεφε με 5η μεσα
Για τα response εχω λιγο καλυτερη γνωμη σε κορσα 1,2 που τα εζησα καμια εδομαδα, ηταν στο μεσο ορο, αλλα κατι πρεπει να παιζει με τη γομα της dunlop. Δε πρεπει να δουλευει καθολου στην ελληνικη ασφαλτο.
Οταν πας να πιεσεις γλιστραει μονοκοματα σαν σουρσιμο ενα πραγμα.
Επιπλεον η αντοχη των πλαινων ειναι ΓΤΠΚ! -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Είναι αλήθεια οτι τα λάστιχα πιο βόρεια τα κρίνουν περισσότερο για βροχή και αρκετές φορές τα all
weather προτιμούνται.Το έβαλα όμως για τα τεστ που έχει απο περιοδικά και τα σχόλια που μπορείς να αποσπάσεις
απο την κάθε δοκιμή για συμπεριφορά στο στεγνό, τα πλαινά του,αν διαθέτει σπορ χαρακτηριστικά κλπα.
To έβαλα γιατί έλεγε και κάποια πράγματα για το Nokian που έψαχνες.Τα Energy Saver για παράδειγμα, τα έχει υψηλά γιατί σε ένα αμαξάκι όπως το Yaris, συμφωνούν
για αυτό που σχεδιάστηκε το αμάξι : χαμηλή κατανάλωση, μικρός θόρυβος, καλό στο βρεγμένο .Σε **Yaris mk1 **, δοκιμάσαμε τα Bridgestone B250 μετά τα ΟΕΜ που είχε (κάποιο Bridgestone πρέπει να ήταν πάλι αλλά ήταν
τραγικό στο βρεγμένο) , για normal χρήση ήταν οκ,.Τα Continental Premium Contact 2 , τα έχουμε σε άλλο αυτοκίνητο, αλλά αυτά που σου προτείναμε
είναι τα Premium Contact 5.ΥΓ ψάχνεις σίγουρα σκληρό λάστιχο.Μήπως να συγκεντρώσεις γνώμες για japan λάστιχα?
Φίλε σε ευχαριστώ... είσαι πολύ κατατοπιστικός... Το Michelin PE2 μου βγήκε εξαιρετικά καλό. Παρότι είχε δείκτη ταχύτητας V δεν αργούσε ποτέ να ζεσταθεί ή εν πάση περιπτώσει εντός πόλης δεν είχα ποτέ θέμα, και έβγαλε πολλά χιλιόμετρα, ενώ και η προστασία ζάντας που είχε ήταν εξαιρετικό χαρακτηριστικό... Ένα λάστιχο νορμάλ χρήσης προσωπικά δεν μου κάνει... Το αυτοκίνητο το πιέζω πολύ στις στροφές του επαρχιακού οδικού δικτύου, και το λάστιχο πρέπει να έχει να δώσει κάτι παραπάνω.
Το πρόβλημά μου όπως κατάλαβες είναι ότι με την κατάργησή του παύει ουσιαστικά η διάσταση 185/60/14 να έχει ένα λάστιχο με ισορροπημένο σπορ χαρακτήρα... Σκληρό λάστιχο πχ. είναι και το Turanza, το οποίο είναι ένα μαύρο χάλι (καμία σχέση με το Potenza). To **B250 **είναι για πολύυυυυ νορμάλ οδήγηση.
Σε made in Japan έχω δοκιμάσει το TOYO Proxes CF1, το οποίο ήταν τίμιο λάστιχο, αλλά όχι τόσο καλό στο βρεγμένο (πχ θυμάμαι ότι σε βρεγμένο δρόμο γλιστρούσε υπερβολικά όταν πατούσε πάνω στη διαγράμμιση διάβασης - καμία σχέση με το ΡΕ2). Τα** Yokohama Cdrive 2 τα θάβουν ακόμα και στο εξωτερικό που έχουν σούπερ άσφαλτο, ενώ τα C drive 1** φαίνονται σαφώς καλύτερα, αλλά για νορμάλ χρήση μόνο!
Τα** Continental PE2** είναι τελείως απαράδεκτα ως προς την ταχύτητα φθοράς τους... Στα επίσημα τεστ έχουν πολύ καλή βαθμολογία, αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΣΤ δεν μετράει τη διάρκεια ζωής και την ταχύτητα φθοράς του ελαστικού!
Μάλλον θα κατευθυνθώ προς τα Dunlop Sport Bluresponse τα οποία έχουν πολύ καλή βαθμολογία ως προς τα κρατήματά τους από τα επίσημα τεστ (πολύ καλύτερη από το Fastresponse). Θα αναμένω λίγο ακόμα να δοκιμαστεί και στην πράξη, αλλιώς θα το ρισκάρω...
Τα** ΝΟΚΙΑΝ Line** φαίνεται δεν τα προτιμούν ούτε έξω, και στα επίσημα τεστ δεν έχουν κάποια αξιοσημείωτη κατάταξη.
Πάντως πολύ φτώχεια σε 185/60/14!
Τα c.drive 1&2 ειναι αξιοπρεπεστατα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Εγω παντως θυμαμαι οτι 2 φορες που κινδυνεψα να σκοτωθω φορουσα dunlop sp2040.
Eπισης στο βρεγμενο σε καμπες τον 90-100 υπεστρεφε με 5η μεσα
Για τα response εχω λιγο καλυτερη γνωμη σε κορσα 1,2 που τα εζησα καμια εδομαδα, ηταν στο μεσο ορο, αλλα κατι πρεπει να παιζει με τη γομα της dunlop. Δε πρεπει να δουλευει καθολου στην ελληνικη ασφαλτο.
Οταν πας να πιεσεις γλιστραει μονοκοματα σαν σουρσιμο ενα πραγμα.
Επιπλεον η αντοχη των πλαινων ειναι ΓΤΠΚ!Κι εμένα αυτή η εντύπωση μου έχει μείνει από κάτι Dunlop SP κάτι. Καινούργια και σε γυαλιστερή άσφαλτο σπινάραν περισσότερο από τα τελειωμένα Marangoni που αναγκάστηκα να αλλάξω μόνο και μόνο επειδή δεν είχαν μείνει χαρακιές, κόντευε να γίνει σλικ οπότε στο βρεγμένο γιοκ.... στο στεγνό όμως ήταν καλύτερο από το καινούργιο Dunlop.
Φυσικά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τέτοιες εμπειρίες δεν μπορούν να καταδικάσουν όλα τα λάστιχα μιας μάρκας. Αν όμως ακούγονται όλο και περισσότερο αρχίζουν να αποκτούν κάποια μικρή έστω αξία και σε κάνουν κάπως επιφυλακτικό... -
Δεν έχω φορέσει ποτέ Dunlop σε αυτοκίνητό μου, αλλά ομολογώ ότι όσα έχουν γραφτεί μέχρι τώρα στο διεθνή τύπο με έχουν ψιλο-ψήσει να βάλω τα BluResponse. Φοβάμαι, όμως, μήπως όλες αυτές οι θετικές γνώμες είναι απόρροια στρατηγικών μάρκετινγκ από την εταιρία στα πλαίσια λανσαρίσματος του καινούριου της προϊόντος. Μίζες δεν έδινε μόνο η Siemens...
-
και εγω δεν εχω ακουσει απο κανεναν καλο λογο για dunlop και ουτε θα εβαζα ποτε αλλα ειπα οτι δεν ειναι κριτηριο η γυαλινη ελληνικη ασφαλτος......
-
Dunlop SP Sport Maxx RT είναι εξαιρετικά και στο στεγνό και στο βρεγμένο. Από τα Dunlop SP Sport 2050M στο βρεγμένο έχω πολύ άσχημες εντυπώσεις.
-
Πράγματι τα Dunlop έχουν κακό όνομα στην Ελληνική αγορά (ήτοι τους καταναλωτές)... Είναι πολύ λίγα τα λάστιχα που έχουν καλό όνομα, και πάλι είναι το τάδε συγκεκριμένο μοντέλο της δείνα συγκεκριμένης εταιρείας στην χ συγκεκριμένη διάσταση!
Δυστυχώς η Michelin έριξε πολύ το επίπεδο στα ελαστικά της. Αυτό το energy saver είναι ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ελαστικό που αν το χουφτώσεις στο προφίλ του και το κάνεις μέσα-έξω το 'ξεμαγουλιάζεις'. Σε VW GOLF έσκασε το λάστιχο επειδή άνοιξε στα 2 το προφίλ του όταν το αυτοκίνητο κατέβηκε από ράμπα (όχι από πεζοδρόμιο)! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ λάστιχο αν δεν το οδηγείς σαν κυριούλης.
Η Bridgestone έχει μόνο την Potenza... Η Conti έχει γόμα από πούπουλο... Η Pirelli το έριξε στην οικολογία... Η Dunlop ακόμα ψάχνεται και το έχει ρίξει στο marketing... Η Goodyear από τότε που μου βγήκαν 2 τετράδες Eagle F1 ελαττωματικές (στραβός σκελετός ελαστικού που προκαλούσε παρέκκλιση της πορείας του αυτοκινήτου στα αριστερά!) και μου αντικαταστάθηκαν δωρεάν με τα Hydragrip (το χειρότερο λάστιχο που έχω δοκιμάσει ποτέ) έχει καληνυχτίσει δια παντός...
Από εκεί και πέρα ο Ιάπωνας (άλλη φιλοσοφία κατασκευής όμως) και το χάος...
Ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει με τις εταιρείες είναι να βγάζουν ένα ελαστικό που πληρεί κάποια στάνταρ, και από εκεί και πέρα αν είναι μάπα το καρπούζι θα φανεί μόνο στην χρήση του καταναλωτή. Από πριν δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα, ό,τι και να γράφουν τα περιοδικά και τα τεστ (τα οποία πολλές φορές λειτουργούν περισσότερο ως επιχορηγούμενοι διαφημιστές)! Κοντολογίς: ΕΜΠΟΡΙΟ φίλε μου!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγω παντως θυμαμαι οτι 2 φορες που κινδυνεψα να σκοτωθω φορουσα dunlop sp2040.
Eπισης στο βρεγμενο σε καμπες τον 90-100 υπεστρεφε με 5η μεσα
Για τα response εχω λιγο καλυτερη γνωμη σε κορσα 1,2 που τα εζησα καμια εδομαδα, ηταν στο μεσο ορο, αλλα κατι πρεπει να παιζει με τη γομα της dunlop. Δε πρεπει να δουλευει καθολου στην ελληνικη ασφαλτο.
Οταν πας να πιεσεις γλιστραει μονοκοματα σαν σουρσιμο ενα πραγμα.
Επιπλεον η αντοχη των πλαινων ειναι ΓΤΠΚ!Κι εμένα αυτή η εντύπωση μου έχει μείνει από κάτι Dunlop SP κάτι. Καινούργια και σε γυαλιστερή άσφαλτο σπινάραν περισσότερο από τα τελειωμένα Marangoni που αναγκάστηκα να αλλάξω μόνο και μόνο επειδή δεν είχαν μείνει χαρακιές, κόντευε να γίνει σλικ οπότε στο βρεγμένο γιοκ.... στο στεγνό όμως ήταν καλύτερο από το καινούργιο Dunlop.
Φυσικά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τέτοιες εμπειρίες δεν μπορούν να καταδικάσουν όλα τα λάστιχα μιας μάρκας. Αν όμως ακούγονται όλο και περισσότερο αρχίζουν να αποκτούν κάποια μικρή έστω αξία και σε κάνουν κάπως επιφυλακτικό...Σαφως δεν καταδικαζω ολο το brand dunlop γι αυτο και αναφερθηκα σε συγκεκριμενα μοντελα που εχω εμπειρια.
Αλλα αυτα που εχω περασει ειναι αρκετα ωστε να μην τα κοιταω καν.
Το maxx πρεπει να ειναι εξαιρετικο απο οσο εχω ακουσει. -
... από εκεί και πέρα αν είναι μάπα το καρπούζι θα φανεί μόνο στην χρήση του καταναλωτή. Από πριν δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα, ό,τι και να γράφουν τα περιοδικά και τα τεστ (τα οποία πολλές φορές λειτουργούν περισσότερο ως επιχορηγούμενοι διαφημιστές)! Κοντολογίς: ΕΜΠΟΡΙΟ φίλε μου![/quote]
Επειδή ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα, σαν καταναλωτές πιστεύω ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι αυτό που κάνουμε ήδη εδώ μέσα: να λέμε και τα καλά και τα άσχημα αυτών που αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε κι όχι να γινόμαστε Ελληνάρες, ξέρετε σαν αυτούς που ότι αγόρασε εκείνος είναι το καλύτερο, κι ας είναι για τα μπάζα.
Τώρα σχετικά με τα Dunlop, στο στεγνό είναι πάρα πολύ καλά και σε φρένα και σε κράτημα και σε τιμόνι. Για το βρεγμένο επιφυλάσσομαι, όπως είπα, θα βρω δρόμο εκτός πόλης και θα δοκιμάσω. Τουλάχιστον να μην με βλέπει κανείς να κάνω αηδίες. Στα 20 ναι, στα 50 απαγορεύονται.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]