Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 450
    • 451
    • 452
    • 453
    • 454
    • 939
    • 940
    • 452 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137021
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      To Pirellακι ειναι η καλυτερη επιλογη απ' όλες με αρκετη αποσταση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eltassos last edited by

        αντε και αλλαξαμε λαστιχα και πηγαμε ενα νουμερακι παραπανω(αντι το μαμισιο 195-55-15, βαλαμε 195-60-15, ...η πιεση αλλαζει?, η κραταμε την πιεση που λεει η μαμα για το 55αρι της, ενω εμεις κοτσαραμε 60-αρι?

        επισης η **πιεση στα ελαστικα εξαρταται απο το αυτοκινητο η απο το μεγεθος, διασταση, του ελαστικου **?

        μου εχει κανει εντυπωση που στα βενζιναδικα μου λενε τι πιεση να βαλω απο 15 μετρα μακρυα, πριν δουν το λαστιχο λεπτομερως, κρινοντας βασικα απο τον τυπο του αυτοκινητου..και με ψαρωνουν. Ειναι δυνατον η μου λενε οτι θελουν?
        (δεν μιλαω για τους πιτσιρικαδες βοηθους,αυτοι δικαιολογουνται, αλλα για σοβαρους βενζιναδες που πολλοι ειναι και οι επιχειρηματιες και δουλευουν τα μαγαζια τους)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ιδιες πιεσεις. Αλλαζεις πολυ το βημα ομως.

          Sent from my Neo V using Tapatalk.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eltassos last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Ιδιες πιεσεις. Αλλαζεις πολυ το βημα ομως.

            Sent from my Neo V using Tapatalk.

            ευχαριστω...
            προσωρινο ειναι, μεχρι να μαζεψω τα σχετικα ευρω να βαλω τη σωστη μαμα διασταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
              Όποιο και να βάλεις(εκτός από το Goodyear),μια χαρά θα είσαι....

              Γιατι απορρίπτεις τα Goodyear;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                αντε και αλλαξαμε λαστιχα και πηγαμε ενα νουμερακι παραπανω(αντι το μαμισιο 195-55-15, βαλαμε 195-60-15, ...η πιεση αλλαζει?, η κραταμε την πιεση που λεει η μαμα για το 55αρι της, ενω εμεις κοτσαραμε 60-αρι?

                επισης η **πιεση στα ελαστικα εξαρταται απο το αυτοκινητο η απο το μεγεθος, διασταση, του ελαστικου **?

                μου εχει κανει εντυπωση που στα βενζιναδικα μου λενε τι πιεση να βαλω απο 15 μετρα μακρυα, πριν δουν το λαστιχο λεπτομερως, κρινοντας βασικα απο τον τυπο του αυτοκινητου..και με ψαρωνουν. Ειναι δυνατον η μου λενε οτι θελουν?
                (δεν μιλαω για τους πιτσιρικαδες βοηθους,αυτοι δικαιολογουνται, αλλα για σοβαρους βενζιναδες που πολλοι ειναι και οι επιχειρηματιες και δουλευουν τα μαγαζια τους)

                Ειδικος ειναι ο λαστιχας και οχι ο βενζινας.Αλλωστε ακομα και το ιδιο λαστιχο μπορει να θελει διαφορετικες πιεσεις αναλογα με το αμαξι.
                Η μπαρκετα ,θελει 2,4 bar αν θυμαμαι καλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sokofliko last edited by

                  Διάσταση 185/60/14 (Ζάντες αλουμινίου που δεν θέλω να αλλάξω).... Φορούσα το Michelin Pilot Exalto, το οποίο παρότι είχε δείκτη ταχύτητας V, δεν αργούσε να ζεσταθεί. Εξαιρετικό λάστιχο και με χείλος για προστασία ζάντας! Όμως ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ στη διάσταση αυτή!

                  Επειδή το τρέχω το αυτοκίνητο (yaris 1.3) και κυρίως σε στροφές ο προβληματισμός είναι μεγάλος πια σε αυτή τη διάσταση που έχει γεμίσει κατιμάδες.

                  • Bridgestone ER300 : κούτσουρα.
                  • Dunlop Fastresponse : απρόβλεπτα και 'πέφτουν' γρήγορα.
                  • Toyo CF1 : τίμιο λάστιχο αλλά για μέτρια πράγματα (το είχα πριν τα Michelin)
                  • Michelin Energy Saver Plus : το λάστιχο με τα πιο ευαίσθητα πλαϊνά αυτή τη στιγμή στην αγορά.
                  • Pirelli P1, P6: εκεί που μπαίνει η οικολογία από την πόρτα το κράτημα βγαίνει από το παράθυρο.
                  • Goodyear : μακριάαα...

                  Είμαι μεταξύ
                  α. Continental Premium Contact 5 (που όμως είναι μαλακά λάστιχα και φθείρονται πολύ γρήγορα),
                  β. **Yokohama C drive **, (όχι τα C drive 2, για τα οποία ακούω άσχημες γνώμες), και
                  γ. Nokian Line (που είναι εντελώς καινούργιο λάστιχο και δεν ξέρει κανείς τίποτα για δαύτα).

                  Τα φώτα σας παρακαλώ ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christoss8 last edited by

                    Κοντινεταλ φιλε μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costas-athan last edited by

                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                      αντε και αλλαξαμε λαστιχα και πηγαμε ενα νουμερακι παραπανω(αντι το μαμισιο 195-55-15, βαλαμε 195-60-15, ...η πιεση αλλαζει?, η κραταμε την πιεση που λεει η μαμα για το 55αρι της, ενω εμεις κοτσαραμε 60-αρι?

                      επισης η **πιεση στα ελαστικα εξαρταται απο το αυτοκινητο η απο το μεγεθος, διασταση, του ελαστικου **?

                      μου εχει κανει εντυπωση που στα βενζιναδικα μου λενε τι πιεση να βαλω απο 15 μετρα μακρυα, πριν δουν το λαστιχο λεπτομερως, κρινοντας βασικα απο τον τυπο του αυτοκινητου..και με ψαρωνουν. Ειναι δυνατον η μου λενε οτι θελουν?
                      (δεν μιλαω για τους πιτσιρικαδες βοηθους,αυτοι δικαιολογουνται, αλλα για σοβαρους βενζιναδες που πολλοι ειναι και οι επιχειρηματιες και δουλευουν τα μαγαζια τους)

                      http://marktg.toyotires.com/file/loadinflationtable.pdf

                      Στη σελίδα 67 περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία για να υπολογίσεις τη σωστή πίεση για το νέο ελαστικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetz last edited by

                        Σε Yaris mk2 αντικαταστάθηκαν τα Yokohama DB που είχε ως μανίσια
                        και μπήκαν τα Energy Saver τα οποία ήταν βελτίωση μεγάλη.

                        Έχεις παραπάνω απαιτήσεις όμως οπότε τα ξεχνάμε.
                        Αυτά εδώ δεν κάνουν ?

                        http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/r ... sowigan=So

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sokofliko last edited by

                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                          Σε Yaris mk2 αντικαταστάθηκαν τα Yokohama DB που είχε ως μανίσια
                          και μπήκαν τα Energy Saver τα οποία ήταν βελτίωση μεγάλη.

                          Έχεις παραπάνω απαιτήσεις όμως οπότε τα ξεχνάμε.
                          Αυτά εδώ δεν κάνουν ?

                          http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=89734496.137.25906&typ=R-106831&ranzahl=4&Breite=185&Quer=60&Felge=14&weiter=100&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&sort_by=preis&Transport=P&dsco=137&sowigan=So

                          Φίλε μου αυτά φοράω και πρέπει να αλλάξω... Η Michelin έπαψε να τα βγάζει στη διάσταση όμως αυτή... και 100 ευρώ το λάστιχο που τα βρίσκεις από το site αυτό (ΑΝ υπάρχουν τετράδες και ΑΝ δεν είναι χιλιόχρονα από στοκ) χωρίς τοποθέτηση, ζυγοστάθμιση (!!!) είναι διαστημική τιμή για τέτοια διάσταση!
                          Συμφέρει περισσότερο να αλλάξεις ζάντες αλουμινίου και να βάλεις ελαστικά 195/55/15 που κοστίζουν όσο και οι απλές σειρές σε 185/60/14!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Κατάλαβα.

                            Κοιτώντας εδώ:

                            http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

                            σε διάσταση λίγο μεγαλύτερη είναι κάποια αποτελέσματα αλλά πραγματικά δεν παίζουν
                            πολλά λάστιχα στη διάσταση σου πλέον.

                            Οπότε, θα πήγαινα για το Continental , όπως είπε κι ο Χρήστος.

                            ΥΓ κοίτα και για κάνα Hankook τι βρίσκεις.U never u know....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                              Όποιο και να βάλεις(εκτός από το Goodyear),μια χαρά θα είσαι....

                              Γιατι απορρίπτεις τα Goodyear;

                              Στο 3άρι για 2Κ μου άφησαν τις χειρότερες των εντυπώσεων!!Πιό θορυβώδες και πιο σκληρό από το ER300.....δεν ένιωσα σιγουριά ούτε μια φορά,τόσο στο φρένο αλλά ειδικά στις στροφές.... να μην ξεχάσω και μια μικρή ασάφεια στην ευθεία!!
                              Επίσης,άλλο ένα 3άρι τα φόρεσε μόλις για ούτε 1000χλμ......τα γύρισε πίσω και έβαλε τα Primacy τα HP και όπως μου είπε,ηρέμησε το κεφάλι του!!

                              υγ.όλα αυτά βέβαια σε 205/55/16.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Ειδικος ειναι ο λαστιχας και οχι ο βενζινας.Αλλωστε ακομα και το ιδιο λαστιχο μπορει να θελει διαφορετικες πιεσεις αναλογα με το αμαξι.
                                Η μπαρκετα ,θελει 2,4 bar αν θυμαμαι καλα.

                                Ειδικος ειναι μονο η εταιρια και κανεις αλλος. Για να τα γραφουν στο καρτελακι κατι ξερουν...

                                Απο κει και περα μπορεις να παιξεις λιγο πανω κατω με βαση το οδηγικο σου στυλ. Αλλα και παλι θα ξεφυγεις απο αυτο που ειχε στο μυαλο του ο μηχανικος της εταιριας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                  Ειδικος ειναι ο λαστιχας και οχι ο βενζινας.Αλλωστε ακομα και το ιδιο λαστιχο μπορει να θελει διαφορετικες πιεσεις αναλογα με το αμαξι.
                                  Η μπαρκετα ,θελει 2,4 bar αν θυμαμαι καλα.

                                  Ειδικος ειναι μονο η εταιρια και κανεις αλλος. Για να τα γραφουν στο καρτελακι κατι ξερουν...

                                  Απο κει και περα μπορεις να παιξεις λιγο πανω κατω με βαση το οδηγικο σου στυλ. Αλλα και παλι θα ξεφυγεις απο αυτο που ειχε στο μυαλο του ο μηχανικος της εταιριας.

                                  Ο λαστιχας εχει καταλογους που γραφουν τις πιεσεις για καθε μοντελο
                                  Καποια αμαξια δεν εχουν καρτελακι πιεσεων,πχ η μπαρκετα δεν εχει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonisserr last edited by

                                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                    Κατάλαβα.

                                    Κοιτώντας εδώ:

                                    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

                                    σε διάσταση λίγο μεγαλύτερη είναι κάποια αποτελέσματα αλλά πραγματικά δεν παίζουν
                                    πολλά λάστιχα στη διάσταση σου πλέον.

                                    Οπότε, θα πήγαινα για το Continental , όπως είπε κι ο Χρήστος.

                                    ΥΓ κοίτα και για κάνα Hankook τι βρίσκεις.U never u know....

                                    ΤΕΛΙΚΑ κατεληξα στα Pirelli CInturato P7 BLUE που ειναι θεωρητικα και Α/Α.
                                    Τα Continental ηταν κανενα 60αρι παραπανω η 4αδα αλλα εχουν και λιγο χειροτερες κριτικες
                                    Ελπιζω να ειναι καλα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sokofliko last edited by

                                      Μην δίνετε πολύ σημασία σε αυτό το site (http://www.tyrereviews.co.uk/). Είναι εντελώς διαφορετικά τα κριτήρια βάσει των οποίων κρίνουν εκεί μέσα, γιατί αυτοί που γράφουν ζουν σε χώρες με άλλες κλιματολογικές συνθήκες και οδηγούν σε πολύ καλύτερης ποιότητας ασφαλτοτάπητες.

                                      Αν κάνεις αναζήτηση ελαστικών πχ με βάση τη διάσταση, σου βγάζει τα ελαστικά στη διάστασή σου ξεκινώντας από αυτό που πήρε τις καλύτερες κριτικές και καταλήγοντας σε αυτό με τις χειρότερες. Εκεί θα δείτε κουφά πράγματα: πχ στη δική μου διάσταση τα Pirelli P6, Dunlop Fastresponse, Yokohama C drive είναι πάνω από το Michelin Pilot Exalto 2, και αμέσως μετά είναι το μπαλόνι Energy Saver..!!! Απλά δεν παίζει!

                                      Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                      Κατάλαβα.

                                      Κοιτώντας εδώ:

                                      http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-European-Summer-Touring-Tyre-Test.htm

                                      σε διάσταση λίγο μεγαλύτερη είναι κάποια αποτελέσματα αλλά πραγματικά δεν παίζουν
                                      πολλά λάστιχα στη διάσταση σου πλέον.

                                      Οπότε, θα πήγαινα για το Continental , όπως είπε κι ο Χρήστος.

                                      ΥΓ κοίτα και για κάνα Hankook τι βρίσκεις.U never u know....

                                      Το** Dunlop Sport Bluesponse** απ' ότι βλέπω βγαίνει στη διάστασή μου (μάλλον θα τους ξέφυγε!!!)... Απλά είναι τόσο καινούργιο που και σε αυτό θα έχουμε μαύρα μεσάνυχτα αν είναι οκ...

                                      Τα Continental ΡC 2 είναι καλά ελαστικά αλλά έχουν ένα τρομερό μειονέκτημα: είναι πολύυυυυ μαλακά και -εκτός του ότι δεν μεταφέρουν στο τιμόνι την αίσθηση του δρόμου- φθείρονται για πλάκα και δεν βγάζουν χιλιόμετρα ειδικά άμα το στρίβεις το αυτοκίνητο. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: τα έχω σε Avensis σε διάσταση 195/60/15 V και έχουν γίνει κόσκινο μετά από 35.000 χμ, ενώ τα Michelin PE2 σε 185/60/14 V κράτησαν (κανονικότατα!) σε Yaris MK1 80.000 χμ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Είναι αλήθεια οτι τα λάστιχα πιο βόρεια τα κρίνουν περισσότερο για βροχή και αρκετές φορές τα all
                                        weather προτιμούνται.

                                        Το έβαλα όμως για τα τεστ που έχει απο περιοδικά και τα σχόλια που μπορείς να αποσπάσεις
                                        απο την κάθε δοκιμή για συμπεριφορά στο στεγνό, τα πλαινά του,αν διαθέτει σπορ χαρακτηριστικά κλπα.
                                        To έβαλα γιατί έλεγε και κάποια πράγματα για το Nokian που έψαχνες.

                                        Τα Energy Saver για παράδειγμα, τα έχει υψηλά γιατί σε ένα αμαξάκι όπως το Yaris, συμφωνούν
                                        για αυτό που σχεδιάστηκε το αμάξι : χαμηλή κατανάλωση, μικρός θόρυβος, καλό στο βρεγμένο .

                                        Σε **Yaris mk1 **, δοκιμάσαμε τα Bridgestone B250 μετά τα ΟΕΜ που είχε (κάποιο Bridgestone πρέπει να ήταν πάλι αλλά ήταν
                                        τραγικό στο βρεγμένο) , για normal χρήση ήταν οκ,.

                                        Τα Continental Premium Contact 2 , τα έχουμε σε άλλο αυτοκίνητο, αλλά αυτά που σου προτείναμε
                                        είναι τα Premium Contact 5.

                                        ΥΓ ψάχνεις σίγουρα σκληρό λάστιχο.Μήπως να συγκεντρώσεις γνώμες για japan λάστιχα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestis-d last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                          Ο λαστιχας εχει καταλογους που γραφουν τις πιεσεις για καθε μοντελο
                                          Καποια αμαξια δεν εχουν καρτελακι πιεσεων,πχ η μπαρκετα δεν εχει.

                                          Eλα ρε τετοια προνομια οι λαστιχαδες??? Δε το ξερα!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                            Ο λαστιχας εχει καταλογους που γραφουν τις πιεσεις για καθε μοντελο
                                            Καποια αμαξια δεν εχουν καρτελακι πιεσεων,πχ η μπαρκετα δεν εχει.

                                            Eλα ρε τετοια προνομια οι λαστιχαδες??? Δε το ξερα!!!

                                            EDIT ακομα και τα sites γραφουν πχ http://www.michelin.gr/tyres/car-tyres# ... 5-15-84-V-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 450
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 453
                                            • 454
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 452 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr