Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΟΤΟGP 2013
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΜΟΤΟGP 2013
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 2 / 13
    Μοτοσικλέτα
    18
    248
    202
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetz last edited by

      Άμα δε σε βολεύει κάτι, δεν σε βολεύει τέλος.

      Το ψάχνεις , το προσπαθείς, αλλά δεν βγαίνει.

      Ο Stoner συνήθισε σε ένα μηχανάκι που τα tank slapper κλπα ήταν σε καθημερινή διάταξη τα προηγούμενα
      χρόνια.
      Πιο νεός , διαφορετικό στυλ , i don't care.

      Και ποιος μου λέει οτι στη Yamaha του Rossi θα έκανε παπάδες?
      Κι άλλοι την είχανε και δεν κάνανε? So?

      Τον εκτιμώ πολύ τον Stoner, έχει φοβερό οδηγικό στυλ
      αλλά αισθάνομαι ακόμα πιο τυχερός που τον Ροσι τον πέτυχα να τρέχει live στα χρόνια μου.
      ΕΙλικρινά, μετά απο αγώνες που βλέπω απο το 2002.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        φίλος που είδε αγώνα από πολύ κοντά μου είπε ο τι σαν τον στοουνερ δεν οδηγούσε κανείς...

        οκ δεν τον βόλευε, δεκτό και κατανοητό, το πρόβλημα δεν ήταν αυτό αλλά κάτι δηλώσεις του στυλ 'ο μπεργκερς και εγώ θα βρούμε το θέμα με την ντουκάτι σε 30'' ΦΑΠΠΠΠΠΠΠ

        σε αντίθεση με τις μηχανές παραγωγής οι ντουκάτι στο μοτογπ έχουν θέμα με την είσοδο στην στροφή , και η κορς στρου είναι όλη αυτό , σωστή είσοδο... ε δεν έκανε και κανένα θαύμα ο γιατρός...

        προσωπικά στονερας μου θύμησε βιντεάκια με παλιούς @@τους αναβάτες... χελγουντ στο ισλε οφ μαν και δεν συμμαζεύεται

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Πιστεύω οτι η Ducati έμεινε αγκυλωμένη σε μια οδό που εξυπηρετούσε κάποτε έναν
          αναβάτη και ήταν λίγο αργή στην εξέλιξη της.
          Θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορη στις αλλαγές και στους πειραματισμούς με τα πλαίσια της.
          Μια σύγχυση υπήρχε και ίσως να υπάρχει.

          Δεν είναι τυχαίο οτι άλλο πλαίσιο είχε το Panigale και άλλο η Desmosedici GP12, ενώ είχαν ξεκινήσει
          απο κοινή τροχιά.

          Το 2013 θα έχουμε θεαματικό GP, όχι μόνο λόγω Rossi βέβαια.

          ΥΓ τα θαύματα του Γιατρού, δεν ήταν μια είσοδο σε μια στροφή. Σε μια χρονιά που η Yamaha
          εκλιπαρούσε για δύναμη , η Duc την είχε σε αφθονία , η πίστα να ευνοεί ταχύτητα και να κάνεις
          τέτοια bold κίνηση, σημαίνει ότι κάτι έχεις μέσα σου.Για αυτό και έμεινε legendary o αγών αυτός
          όπως και πολύ άλλοι (π,χ Lorenzo - Rossi ,Catalunya).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikeerfol last edited by

            Τα αποτελέσματα των σημερινών δοκιμών

            1 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:01.580 17 / 43
            2 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing Team 2:01.815 0.235 0.235 14 / 25
            3 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:01.942 0.362 0.127 17 / 23
            4 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.959 0.379 0.017 24 / 38
            5 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing Team 2:02.028 0.448 0.069 19 / 25
            6 CRUTCHLOW, Cal Monster Yamaha Tech 3 2:02.272 0.692 0.244 5 / 28
            7 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:02.362 0.782 0.090 27 / 32
            8 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:02.801 1.221 0.439 16 / 22
            9 HAYDEN, Nicky Ducati Team 2:03.143 1.563 0.342 37 / 46
            10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:03.632 2.052 0.489 24 / 24
            11 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Racing Test Team 2:03.734 2.154 0.102 23 / 24
            12 ESPARGARO, Aleix Power Electronics Aspar 2:03.941 2.361 0.207 27 / 28
            13 SPIES, Ben Ignite Pramac Racing Team 2:04.047 2.467 0.106 24 / 25
            14 IANNONE, Andrea Energy T.I. Pramac Racing Team 2:04.050 2.470 0.003 29 / 32
            15 YOSHIKAWA, Wataru Yamaha Factory Racing Test Team 2:04.590 3.010 0.540 11 / 23
            16 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:04.626 3.046 0.036 24 / 38
            17 AOYAMA, Hiroshi Avintia Blusens 2:04.743 3.163 0.117 29 / 30
            18 DE PUNIET, Randy Power Electronics Aspar 2:05.288 3.708 0.545 9 / 22
            19 TAKAHASHI, Takumi HRC Test Team 2:05.510 3.930 0.222 21 / 34
            20 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:05.518 3.938 0.008 17 / 21
            21 PETRUCCI, Danilo Came IodaRacing Project 2:05.827 4.247 0.309 19 / 35
            22 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:05.838 4.258 0.011 15 / 26
            23 HERNANDEZ, Yonny Paul Bird Motorsport 2:05.908 4.328 0.070 18 / 29
            24 BARBERA, Hector Avintia Blusens 2:06.062 4.482 0.154 27 / 30
            25 CORTI, Claudio NGM Mobile Forward Racing 2:06.306 4.726 0.244 21 / 26
            26 STARING, Bryan GO&FUN Honda Gresini 2:06.730 5.150 0.424 24 / 34
            27 PESEK, Lukas Came IodaRacing Project 2:07.991 6.411 1.261 20 / 25

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mikeerfol last edited by

              Και οι χρόνοι της 2ης μέρας

              1 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing Team 2:00.282 58
              2 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.651 0.369 55
              3 CRUTCHLOW, Cal Monster Yamaha Tech 3 2:00.907 0.625 59
              4 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.992 0.710 64
              5 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing Team 2:01.065 0.783 63
              6 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.208 0.926 58
              7 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.485 1.203 54
              8 HAYDEN, Nicky Ducati Team 2:01.778 1.496 69
              9 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:01.803 1.521 49
              10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:02.023 1.741 63
              11 IANNONE, Andrea Energy T.I. Pramac Racing Team 2:02.608 2.326 47
              12 ESPARGARO, Aleix Power Electronics Aspar 2:02.905 2.623 45
              13 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.920 2.638 60
              14 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Racing Test Team 2:02.946 2.664 43
              15 YOSHIKAWA, Wataru Yamaha Factory Racing Test Team 2:03.354 3.072 40
              16 BARBERA, Hector Avintia Blusens 2:03.428 3.146 55
              17 SPIES, Ben Ignite Pramac Racing Team 2:03.460 3.178 36
              18 DE PUNIET, Randy Power Electronics Aspar 2:03.518 3.236 57
              19 AOYAMA, Hiroshi Avintia Blusens 2:03.990 3.708 57
              20 PETRUCCI, Danilo Came IodaRacing Project 2:04.279 3.997 50
              21 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:04.350 4.068 68
              22 TAKAHASHI, Takumi HRC Test Team 2:04.512 4.230 77
              23 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:04.656 4.374 44
              24 HERNANDEZ, Yonny Paul Bird Motorsport 2:04.671 4.389 58
              25 CORTI, Claudio NGM Mobile Forward Racing 2:04.709 4.427 29
              26 STARING, Bryan GO&FUN Honda Gresini 2:05.439 5.157 44
              27 PESEK, Lukas Came IodaRacing Project 2:06.206 5.924 45
              28 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:07.721 7.439 19

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_sigman last edited by

                Πρώτη μέρα πρωτιάς για τον Lorenzo, δυνατός ο CC, δυσκολεύεται ο VR. Τους δοκιμαστές γιατί τους βάζουν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  liostemi last edited by

                  Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία. Πώς γίνεται ο Λορέντσο να κλείνει γράφοντας τον καλύτερο χρόνο του 3ημέρου (συν τον καλύτερο και πιο σταθερό ρυθμό αγώνα...) και ο 'ντόκτορας' να ψάχνει ακόμα πρόσφυση στον πίσω τροχό???
                  (απαντήσεις που θα έχουν σχέση με 'οδηγικό στιλ' κλπ., δεν παίζουν...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mikeerfol last edited by

                    Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                    Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία. Πώς γίνεται ο Λορέντσο να κλείνει γράφοντας τον καλύτερο χρόνο του 3ημέρου (συν τον καλύτερο και πιο σταθερό ρυθμό αγώνα...) και ο 'ντόκτορας' να ψάχνει ακόμα πρόσφυση στον πίσω τροχό???
                    (απαντήσεις που θα έχουν σχέση με 'οδηγικό στιλ' κλπ., δεν παίζουν...).

                    Λόγω προβλήματος με το σετ-απ όπως είπε http://www.autosport.com/news/report.php/id/105734

                    Valentino Rossi admitted set-up tweaks ended up compromising the balance of his Yamaha YZR-M1 on the second day of MotoGP winter testing at Sepang.

                    The Italian finished more than seven tenths of a second down on team-mate Jorge Lorenzo, his largest deficit yet to the 2012 world champion.

                    Rossi said an effort to improve rear traction on race simulations had, while successful in itself, compromised the balance of his bike.

                    'We continued to work to increase the rear grip and traction, especially when the tyre has a lot of laps,' Rossi explained.

                    'We improved something but we are not 100 per cent happy, because to improve the rear we lose a bit of the balance - which was [previously] very good.'

                    Despite the setback, and an early electrical glitch, Rossi said he was still pleased with his progress heading into the final day in Malaysia.

                    'The feeling is quite good, I'm happy, especially as today was a long day. [We] did more than 60 laps because we worked a lot.

                    'Tomorrow the target is to try and improve the traction without losing the balance and the rear of the bike which is very good [with the original set-up].'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      liostemi last edited by

                      ...δεν περνάνε οι μέρες ρε πούστη μου... δεν περνάνε!..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikeerfol last edited by

                        όντως, μέχρι τις 7/4 έχουμε ακόμα... Πάλι καλά που ξεκινά σε 10 μέρες η F1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_sigman last edited by

                          Πρώτος ο Marquez στο Τέξας και τις δύο πρώτες μέρες. Πλέον, μετά την αποχώρηση της Yamaha από το τεστ, μένουν μόνο οι Honda.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
                            Πρώτος ο Marquez στο Τέξας και τις δύο πρώτες μέρες. Πλέον, μετά την αποχώρηση της Yamaha από το τεστ, μένουν μόνο οι Honda.

                            Τι σου είναι η ηλικία... Σε νέα πίστα, οι χρόνοι είναι αντιστρόφως ανάλογοι της ηλικίας , περίπου... Σε πίστες που ο Vale ξέρει και του αρέσουν θα παλεύει για 3-4 ενώ για όσες δεν, πιστεύω θα παίζει 4-5.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              liostemi last edited by

                              Ο θεοςΡόσσι, αν ήταν έξυπνος, θά 'πρεπε να την κάνει απλά κι αθόρυβα, ή να επέστρεφε στη σέλλα κάποιας δορυφορικής ομάδας. Εμένα να ρώταγε, που λέει ο λόγος, θα τον ενημέρωνα για το νέο αστέρι που ακούει στο όνομα Μαρκ Μαρκές... πότε θα καταλάβει ότι κάποιοι τον εκμεταλλεύονται?.. τεσπά, Κυριακή κοντή γιορτή που λένε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Οι δορυφορικές γιαμαχα δεν έχουν πλέον πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη ;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blinkys last edited by

                                  Για μένα ο Γιατρός δεν είναι μεγάλος οδηγός για τις νίκες και τα πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει. Είναι μεγάλος οδηγός γιατί 'έφτυσε' τη παντοδύναμη honda, γιατί ανέστησε την τελειωμένη yamaha, γιατί πήγε στην ducati που ήξερε πως δεν υπήρχε περίπτωση να τη φέρει στα μέτρα του. Τέλος γιατί δεν μασάει όποιος πιτσιρικάς-πύραυλος κι αν εμφανιστεί και δεν 'φοβάται' να τον έχει δίπλα του και με την ίδια μοτοσυκλέτα.

                                  Για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το στήσιμο και οι διαφορές ανάμεσα σε μοτοσυκλέτες και γιατί πχ ο Λορέντζο ρίχνει στον Ρόσσι κτλ θα αναφέρω μόνο πως υπήρχε κάποτε αναβάτης (δεν θυμάμαι το ονομά του ) που μόνο με συγκεκριμένη μάρκα ελαστικών έριχνε στον Doohan. Με το που άλλαξε εταιρεία ελαστικών πάλευε για την τελευταία θέση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    liostemi last edited by

                                    @blinkys
                                    όσο και να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου μ' αυτά που γράφεις, η πραγματικότητα είναι ότι το star system του Moto gp, έδωσε το 'χρίσμα' στο... νεαρούδι από το Moto2!.. και το τμήμα μάρκετινγκ της Γιαμάχα το μόνο που επιδιώκει είναι να εκμεταλλευτεί για άλλη μια χρονιά το 'φαινόμενο' Ρόσσι για οικονομικούς λόγους (ή για όσο διάστημα μπορεί να κουβαλάει πίσω του χρήμα...), εκτός κι αν πιστεύεις πραγματικά, ότι η Γιαμάχα έχει τη διάθεση να επενδύσει στον 34χρονο Ρόσσι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blinkys last edited by

                                      Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                                      @blinkys
                                      όσο και να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου μ' αυτά που γράφεις, η πραγματικότητα είναι ότι το star system του Moto gp, έδωσε το 'χρίσμα' στο... νεαρούδι από το Moto2!.. και το τμήμα μάρκετινγκ της Γιαμάχα το μόνο που επιδιώκει είναι να εκμεταλλευτεί για άλλη μια χρονιά το 'φαινόμενο' Ρόσσι για οικονομικούς λόγους (ή για όσο διάστημα μπορεί να κουβαλάει πίσω του χρήμα...), εκτός κι αν πιστεύεις πραγματικά, ότι η Γιαμάχα έχει τη διάθεση να επενδύσει στον 34χρονο Ρόσσι!

                                      Να πείσω τον εαυτό μου ; Σόρρυ αλλά ότι και να γίνει η ιδέα που έχω για τον Ρόσσι δεν αλλάζει όσοι πιτσιρικάδες κι αν του ρίξουν στα αυτιά, όσα πρωταθλήματα και να πάρουν. Ποιος μίλησε για επένδυση ; Η επένδυση της yamaha (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) φυσικά και είναι ο Λορέντζο. Βέβαια αν ο Ρόσσι πάρει μερικές καλές θέσεις ή νίκες και κόψει βαθμούς από τους ανταγωνιστές, δεν θα χαλαστεί καθόλου η yamaha. Όσο για το νεαρούδι ας το δούμε πρώτα σε αγώνα να τον πιέζει κάποιος και μετά τα ξαναλέμε. Προσοχή δεν λέω πως θα πατώσει. Απλά τα πυροτεχνήματα σε δοκιμές δεν με εντυπωσιάζουν προσωπικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        liostemi last edited by

                                        Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                                        Όσο για το νεαρούδι ας το δούμε πρώτα σε αγώνα να τον πιέζει κάποιος και μετά τα ξαναλέμε. Προσοχή δεν λέω πως θα πατώσει. Απλά τα πυροτεχνήματα σε δοκιμές δεν με εντυπωσιάζουν προσωπικά.

                                        ...μάλλον δεν παρακολουθείς τους αγώνες της Moto2... ιδιαίτερα ο τελευταίος περσινός αγώνας αποτελεί απόδειξη ότι δεν έχουμε να κάνουμε με πυροτέχνημα... και κανείς από τη μικρή κατηγορία δεν έχει 'προσαρμοστεί' τόσο άνετα στη μεγάλη!..
                                        Ρίξε μια ματιά στα παρακάτω:

                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikospappas last edited by

                                          Ο χρήστης liostemi έγραψε:

                                          Όσο για το νεαρούδι ας το δούμε πρώτα σε αγώνα να τον πιέζει κάποιος και μετά τα ξαναλέμε. Προσοχή δεν λέω πως θα πατώσει. Απλά τα πυροτεχνήματα σε δοκιμές δεν με εντυπωσιάζουν προσωπικά.

                                          ...μάλλον δεν παρακολουθείς τους αγώνες της Moto2... ιδιαίτερα ο τελευταίος περσινός αγώνας αποτελεί απόδειξη ότι δεν έχουμε να κάνουμε με πυροτέχνημα... και κανείς από τη μικρή κατηγορία δεν έχει 'προσαρμοστεί' τόσο άνετα στη μεγάλη!..

                                          Μακαρι να ειναι τοσο καλος, λειπει ενας καλος οδηγος μετα την αποχωρηση Στονερ, αλλα τα MotoGP δεν ειναι Moto2.

                                          Εγω παντως θα ειμαι με τον Γιατρο ανεξαρτητως αποτελεσματων, οπως παλιοτερα ημουν με τον Σβαντς και στο ενδιαμεσο δεν ημουν με κανενα, απλα απολαμβανα τους αγωνες.
                                          Ο Μαρκο ειχε πιθανοτητες να γινει Ροσσι, αλλα 'εφυγε' προωρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mikeerfol last edited by

                                            Ο χρήστης liostemi έγραψε:

                                            Youtube Video

                                            Youtube Video

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 2 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr