-
Ο χρήστης glf έγραψε:
γιατί, στη FIA δε χρωστάει;
Και σίγουρα χρεωστάει στης Μιχαλούς όπως φαίνετε.
Μα θα σας παρακαλέσω να με ενημερώσετε σε κάτι, και αυτό δεν είναι τυχαίο.
Όπως γνωρίζετε μετά από 40 χρόνια, ελέω θεού, μου αφήρεσαν την άδεια κρητού και τεχνικού εφόρου. Αυτό δεν θα το σχολιάσω….
Μα μου έγινε πρόταση από γειτονική μας χώρα, να μου της αναγνωρίσουν, και να αναβαθμίσουν. Η πρόταση έγινε και από Ελλάδα, μα και από το εξωτερικό, και όχι από ένα και δυο άτομα.
Μα σας παρακαλώ να με ενημερώσετε, μπορεί η γειτονική χώρα, να δώσει σε 20 έλληνες αγωνιστικές άδειες της χώρας της?.
Αυτή η χώρα μπορεί με την άδεια της FIA, να κάνει «διεθνή» αγώνα σε μια τρίτη χώρα, δη ιδίων μέσων?. Και αυτό πόσες φορές μπορεί να επαναληφθεί κατ’ έτος?.
Και πόσο το δικαίωμα μιας λέσχης ντόπιας, μπορεί να διατηρήσει το δικαίωμα του ‘πουβουάρ σπορτίφ’, όταν αποδειγμένα έχουν ξεπεράσει τον πάτο τα οικονομικά της?.
Και ποια η θέσης της FIA,όταν στην επόμενη συνέλευση της ενημερωθεί, για την πρόσφατη ριζική διαφωνία ΕΛΠΑ και ΟΜΑΕ ΕΘΕΑ κλπ?.
Διότι το άρθρο 49, δεν είναι αρνητικά δεδικασμένο?.
Από την άλλη, πως η ΕΛΠΑ θα εκχωρήσει δικαιώματα της, σε μια ομοσπονδία που δεν αναγνωρίζει ούτε η ΓΓΑ?. Διότι άσχετα του ότι έχει υπερχρεωθεί, και μόνον το άρθρο 99 μπορεί κάπως να την ρίξει στα μαλακα, είναι μια ανεγνωρισμένη λέσχη….
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, και ζητώ συγγνώμη, εάν κάτι δεν το διετύπωσα τόσο ορθά.
Α. -
Μυρίζομαι μπαρούτι. Μυρίζομαι καθυστερήσεις, τσακωμούς, πείσματα και μάχες, χωρίς αντικείμενο όμως. Γιατί αγώνες, κακά τα ψέματα δεν υπάρχουν και με λάθος κινήσεις δεν θα υπάρχουν για καιρό.
Και μυρίζομαι ότι πάμε κατά Κύπρο μεριά, όπου η ΕΛΠΑ πεισματικά θα φτιάξει μια δική της ΕΘΕΑ και θα προσπαθήσει να κάνει αγώνες. Διερωτώμαι όμως με ποιους θα την κάνει. οι εξελίξεις των 2-3 τελευταίων ημερών δείχνουν ότι η υπόθεση Ομοσπονδία μπορεί και να μην είναι τόσο προ των πυλών όπως θέλει να πιστεύει ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ, είναι όμως μια τελειωμένη (και η σωστή για μένα) ιστορία. Τι απήχηση θα έχει μια τέτοια ΕΘΕΑ, τι προοπτική θα δίνει, τι λύση θα υπόσχεται? Τίποτα! Κι ο πρώτος που θα της γυρίσει την πλάτη θα είναι ο Έλληνας αγωνιζόμενος , που έστω με κάποιες επιφυλάξεις έδειξε ξεκάθαρα τι θέλει. Την Κυριακή ήταν σαφές το μήνυμα που οι αγωνιζόμενοι έστειλαν. «Ή αποκαθίσταται το σπορ θεσμικά ή δεν τρέχουμε».
Μπορεί να συνεχίζω να έχω τις αντιρρήσεις που εξέφρασα την Κυριακή για το ύφος της εξουσίας (κι αν δεν αλλάξει θα μου δημιουργηθούν κι άλλες), αλλά δεν είμαι τυφλός να μη βλέπω ότι το πράγμα πάει εκεί που θέλουμε όλοι. Απορώ (αν όντως οσμίζομαι σωστά) πως δεν το καταλαβαίνουν στη Μεσογείων.
Υποστήριξα δυναμικά (και παρεξηγήθηκα) ότι η υπόθεση θα περπατήσει ομαλά και γρήγορα, μόνο αν όλοι κάτσουν σ ένα τραπέζι και διαπραγματευθούν. Και με τη λογική μπροστά, μπορέσουν ο καθένας από τη μεριά του να δουν τι πραγματικά τους ανήκει ή δεν τους ανήκει.Κι επειδή αύριο το ΔΣ της ΕΛΠΑ συνεδριάζει, ελπίζω να καταλήξει στον ιστορικό και τον μόνο λογικό συμβιβασμό. Η πρόσφατη Ελληνική ιστορία μας δίδαξε ότι στη ζωή τα κεκτημένα είναι κενό γράμμα.
Σε προσωπικό τώρα επίπεδο να πω κάτι που δυστυχώς πολλοί δεν έχουν αντιληφθεί. Ναι, δουλειά θέλω να έχω, δουλειά βελτίωσης του σπορ εννοώ. Γιατί αυτό με γεμίζει όσο κι όταν φτιάχνω το αγωνιστικό μου αυτοκίνητο κι απολαμβάνω το αποτέλεσμα του κόπου μου. Αρμοδιότητα, εξουσία, θέση, καρέκλα, δεν θέλω ούτε να τη σκέφτομαι. ΚΑΙ δεν μπορώ λόγω επαγγέλματος – αφού αυτό απαιτεί συνεχώς τη φυσική μου παρουσία- ΚΑΙ δεν μ αρέσει…
Κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι π’ ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη
-
Αυτοι που 'κατεστρεψαν' το αθλημα τα τελευταια δυο χρονια, εχθες παραιτηθηκαν.
Ο.κ.Αποστολιδης της ΕΛΠΑ, εχει βγει στην πιατσα να βρει συνεργατες προκειμενου να στελεχωσει την καινουργια ΕΘ.Ε.Α. και να την αναγγειλει αυριο.
Στο χερι ολων σας ειναι να σωσετε τους αγωνες, με οτι σας φωτισει το μυαλο σας.Φιλικα,
'el-em'
-
Αυτοι που 'κατεστρεψαν' τον μηχανοκινητο αθλητισμο στην Ελλαδα, τα δυο τελευταια χρονια, παραιτηθηκαν εχθες.
Ο κ.Αποστολιδης της ΕΛΠΑ, εχει βγει στην πιατσα για να βρει στελεχη και να στελεχωσει την νεα ΕΘ.Ε.Α. που θα ανακοινωθει αυριο!!!
Στο χερι του καθε αγωνιζομενου ειναι να σωσει τους αγωνες με οποιο τροπο του υπαγορευσει το μυαλο του σαν πιο σωστο.Φιλικα,
'el-em'
-
Νομίζω μπορείς να βγάλεις τα εισαγωγικά, όσο η ΕΛΠΑ δεν είναι λύση άλλο τόσο δεν είναι η παρέα της ΟΜΑΕ.
Αλήθεια, ο εκλεκτός της παρέας που είναι συνέταιρος της ΕΛΠΑ στον εθνικό αγώνα είναι από την μεριά των καλών ή των κακών;
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
στο δε προσωπικη ασφαλεια,πηγαινετε να ζητησετε ως ιδιωτης προσωπικη ασφαλεια και να πεις οτι τρεχω σε αγωνες αυτοκινητου,να δουμε τι ασφαλιστρο θα πουν.....
Στο δε προσωπικη ασφαλεια ce est la vie Μητσο. Διστυχως κανεις δεν υποχρεωνει τον ASN ή τον οργανωτη να σου παρεχει φουλ προσωπικη ασφαλεια για εθνικους αγωνες. Ενω για διεθνεις ειναι λιιιιγο διαφορετικα τα πραγματα.
Ναι όντως αυτή τη στιγμή καμία εταιρία στην Ελλάδα δεν παρέχει πακέτα ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό αγώνων και το όχημα του αλλά το πιο πιθανό είναι ότι αυτό συμβαίνει λόγω του κεντρικού συμβολαίου. Ακόμη και αν προσφερθούν δε θα είναι φθηνά να ξέρετε αλλά τουλάχιστον θα μπορείς να την χτίσεις όπως θες και το κυριότερο δε θα κινδυνεύεις το αγωνιστικό σου να χάσει όλη του την αξία από ένα λάθος. Επίσης η αλήθεια είναι ότι όπου και αν έχω δει αγώνες στο εξωτερικό διεθνείς ή όχι δεν παρέχεται τέτοια κεντρική ασφαλιστική κάλυψη σε αντίθεση με αυτή για την αστική ευθύνη που είναι ο μεγάλος τρόμος των ASNs και των οργανωτών και φυσικά παρέχεται σε κάθε περίπτωση.
Θυμίζω μια διαφωνία που είχαμε με τον nass σχετικά με τη δυνατότητα καθαίρεσης ASN μετά από παύση λειτουργίας λόγω χρεών. Νομίζω είμαστε κοντά να δούμε ποιος έχει δίκιο Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ουσιαστικό δηλαδή, απλά για το ονόρε.
-
Η Κύπρος είναι μακριά, μα με 300ε από την Βουλγαρία , η νταλίκα των 10 αυτοκινήτων είναι εύκολη υπόθεση. Μα ρώτησα κάποια πράγματα και περιμένω…..
Α. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Νομίζω μπορείς να βγάλεις τα εισαγωγικά, όσο η ΕΛΠΑ δεν είναι λύση άλλο τόσο δεν είναι η παρέα της ΟΜΑΕ.Αλήθεια, ο εκλεκτός της παρέας που είναι συνέταιρος της ΕΛΠΑ στον εθνικό αγώνα είναι από την μεριά των καλών ή των κακών;
A.
-
Απαντηση σε Go.
Ε, ΑΝΝΗΤΑΝ να πιασουμε να θαβουμε και τους λιγους Παγκοσμιους πρωταθλητες που εχουμε, ας βγαλουμε και τα ματια μας
Απαντηση σε ΕλΕμ
Αν το κανει ο κ. Αποστολιδης, θα ειναι ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ αν όχι εγκληματικό για το σπορ λαθος. Αν αισθανεται αδικημενος απο τις περιστασεις, η διοργανωση ενος αψογου Ιστορικου Ακροπολις (οπως αλλωστε εχει υποσχεθει) θα τον κανει να αισθανθει δικαιωμενος κι εμας να αισθανθουμε ευχαριστημενοι. Ως εκει ομως. Αλλιώς... -
Άσε αδελφέ μου να δούμε τι θα μαζέψει. Άλλο τηλεφωνικά καλώδια και άλλο αγώνες αυτοκινήτου…..
Α. -
*“διακόπτοντας από σήμερα την οποιαδήποτε συνεργασία της Ομοσπονδίας με την ΕΛΠΑ.” *Αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ.
Ωραία, το πρώτο βήμα το έκανε, μάζεψε τα μπογαλάκια της και έφυγε και καλά έκανε, μεγάλη κοπέλα είναι, βέβαια νομίζω ότι επειδή είναι ολίγον έγκυος, θα αρχίσουν και οι ωδίνες του τοκετού …
Και τούτο, διότι τώρα θα πρέπει ο καθένας προσωπικά να επιλέξει, να πει το μεγάλο ναι ή το μεγάλο όχι, που θα το κουβαλάει μέσα του μια ζωή, που λέει και ο ποιητής …
Οι ίδιοι άνθρωποι μια παρέα, αν και ανήκαν σε διαφορετικές (τυπικά) οικογένειες, αντάλλασαν τόσο τακτικά επισκέψεις που τελικά κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ποιος είναι ποιανού …
Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ ανήκει και εκπροσωπεί στην ομοσπονδία την ΕΛΠΑ ή έστω το αγωνιστικό της ΕΛΠΑ. Και εάν αντιτάξετε ότι το αγωνιστικό τμήμα, με δικό του αυτόνομο Δ.Σ. είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από την ΕΛΠΑ, θα πρότεινα να περιμένουμε να δούμε, εάν θα θελήσει να διατηρήσει την αυτονομία του και να στηρίξει την ΟΜΑΕ, απογαλακτιζόμενο από την ΕΛΠΑ ή θα απορροφηθεί – εξαφανιστεί από την μαμά του.
Επίσης υπενθυμίζω ότι τα 5 από τα 7 μέλη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, τα διορισμένα από την ΟΜΑΕ, που παραιτήθηκαν σύσσωμα, ανήκουν στο αγωνιστικό της ΕΛΠΑ. Οξύμωρο δεν ακούγεται ?
Επίσης διερωτώμαι, με ποια στελέχη θα επανδρώσει και υλοποιήσει τα δυο Ακρόπολις η ΕΛΠΑ σε 2 μήνες, όταν η πλειονότητα των μαχόμενων και σκονι-λασπωμενο-ηλιοκαμένων κριτών και στελεχών, ανήκουν σε λέσχες – σωματεία, μέλη της ΟΜΑΕ ?
Μπέρδεμα …
Πιστεύω όμως ότι η ΕΛΠΑ στην κατάσταση που οδήγησε τον εαυτό της και βρίσκεται τώρα, έχει συμφέρον να προσέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την ΟΜΑΕ και να συζητήσει σοβαρά επί της διαμορφωμένης ρεαλιστικής κατάστασης. Ο κίνδυνος του διχασμού είναι μεγάλος, θα πρέπει όλοι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Εντάσεις και αποφάσεις αντίδρασης του τύπου ¨θα κάνω κι εγώ την δική μου ΕΘΕΑ να σου δείξω¨, ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ σε σοβαρούς, υπεύθυνους και μορφωμένους ανθρώπους. Όλα τα πράγματα κάνουν τον κύκλο τους, οι ανάγκες και οι στόχοι μεταβάλλονται, ο τρόπος σκέψης και διοίκησης εξελίσσονται.
Λάθη έγιναν απ΄όλες τις πλευρές, ουδείς αλάθητος, αλλά ο χώρος χρειάζεται νέα ώθηση και ομαδικό πνεύμα δημιουργίας. Οι άνθρωποι σε θέσεις κλειδιά μπορεί να μην αλλάξουν άμεσα, διότι οι περισσότεροι είναι πανάξιοι και αυθεντίες στον τομέα τους, αλλά θα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και το πλαίσιο στο οποίο κινούνται. Θα πρέπει να υπόκεινται σε ένα αυστηρό πλέγμα θεσμών το οποίο θα λειτουργεί με αξιοκρατία, με εντιμότητα, χωρίς σκοπιμότητες και αλισβερίσια.Οι αγωνιζόμενοι τέλος, έχουν συμφέρον να καταθέσουν προτάσεις και να υποβάλλουν αιτήματα που εκκρεμούν χρόνια, ώστε να συνεκτιμηθούν και από τα δυο μέρη. Τώρα η άποψή τους και η θέση τους είναι τόσο καθοριστικής σημασίας όσο ποτέ άλλοτε.
Δεν με βρίσκει σύμφωνο η παθητική στάση του ΣΟΑΑ, που λέει ότι απλώς παίζεται ένα παιχνίδι εξουσίας και δεν τον αφορά η εξέλιξή του, ούτε βέβαια και ο ανώριμος μυωπικός ενθουσιασμός μερίδας αγωνιζομένων που ¨ψάχνονται¨ για το πώς θα πάνε να τρέξουν στην Βουλγαρία. -
- παρατηρηση στη φράση σου ντοκτορα ' Την Κυριακή ήταν σαφές το μήνυμα που οι αγωνιζόμενοι έστειλαν. «Ή αποκαθίσταται το σπορ θεσμικά ή δεν τρέχουμε».'
η δικη μου γνωμη ειναι οτι το μεγαλο ποσοστο(οσων εχουν τη δυνατοτητα να τρεξουν) αν αυριο βρίσκονταν τα χρηματα για το ασφαλιστηριο με τα πραγματα οπως εχουν,θα εκαναν το προγραμμα τους σαν να μην συνεβη τιποτα(οπως ολες τις αλλες φορες)
2.παρατηρηση-σκέψη σε αυτα που γραφει ο κυριος Μιχαλης(ή καλύτερα με αφορμη αυτα που γράφει)στα οποια τα περισσοτερα συμφωνω,αφου εχουν οπως και να το κανουμε μια βαση.
στέκομαι κυριως στη παραγραφο
Πιστεύω όμως ότι η ΕΛΠΑ στην κατάσταση που οδήγησε τον εαυτό της και βρίσκεται τώρα, έχει συμφέρον να προσέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την ΟΜΑΕ και να συζητήσει σοβαρά επί της διαμορφωμένης ρεαλιστικής κατάστασης. Ο κίνδυνος του διχασμού είναι μεγάλος, θα πρέπει όλοι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
και με αφορμη αυτο λέω...
οκ,τα εχουν κανει κουλουβαχατα(ΕΛΠΑ,ΟΜΑΕ,γενικα η αρχη του σπορ),αλλα αυτο στο οποιο ολοι μας δεν εστιαζουμε ειναι ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ Η ΕΛΠΑ,ΟΜΑΕ,ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ,αν δεν γινονται αγωνες?γιατι καιγονται ολοι τοσο πολυ(οι ιδιοι που εφτασαν το αθλημα εκει που ειναι ) να γινουν αγωνες ξανα?Μηπως έχουμε ξεχασει οτι προφανως για να καιγονται βγαζουν λεφτα?Αλλιως ποιος ο λογος για τοση επιμονη (απο ολες τις πλευρες) να έχει το κυριο λογο κλπ?...
Δεν το λεω για να βρουμε αλλου λυση(ειδικα εδω γραπτως στο 4tforum),μια που ενας νορμαλ απο εξω ανθρωπος βλεπει οτι προκειται για κατι που οπως ολοι μας ξερουμε,εχει πιασει πάτο,αρα απλα φανταστειτε ποσο ανετα (αν τσουλησει λιγο κλπ)βγάζει κερδος αυτο το πράγμα που λεγεται μηχανοκινητος που δεν θελει κανεις να 'αφησει'.Μιλαω παντα απο την πλευρά της 'αρχης του σπορ'....
και το γραφω απλα για να μας το υπενθυμισω,το γιατι βλεπουμε τους ιδιους που αντικειμενικα δεν τα εχουν καταφερει τοσο καλα(ολοι τους) να μην το αφηνουν με τιποτα...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
- παρατηρηση στη φράση σου ντοκτορα ' Την Κυριακή ήταν σαφές το μήνυμα που οι αγωνιζόμενοι έστειλαν. «Ή αποκαθίσταται το σπορ θεσμικά ή δεν τρέχουμε».'
η δικη μου γνωμη ειναι οτι το μεγαλο ποσοστο(οσων εχουν τη δυνατοτητα να τρεξουν) αν αυριο βρίσκονταν τα χρηματα για το ασφαλιστηριο με τα πραγματα οπως εχουν,θα εκαναν το προγραμμα τους σαν να μην συνεβη τιποτα(οπως ολες τις αλλες φορες)
Σε αυτό ακριβώς βασίζεται η αλαζονία του κάθε καρεκλοκατόχου που αρνείται να αφήσει την καρέκλα. Ότι από κάτω έχει ένα πόπολο αποτελούμενο από πρόβατα που δεν μπορούν να δουν πέρα από τη σημερινή μέρα και πιο πέρα από το τιμόνι τους. Αν πριν λίγα χρόνια, όταν πληρώναμε για ασφαλιστήριο που ούτε καν υπήρχε, έστω και ένας από αυτούς που το γνώριζαν είχε ζητήσει την παρέμβαση εισαγγελέα, αφενός κάποιοι θα ήταν ακόμα στον Κορυδαλλό, αφετέρου κανείς δε θα τολμούσε σήμερα να κάνει αυτά που κάνει. Η ΕΛΠΑ διαθέτει από τη FIA πλήρη τυπική εξουσία να διαλύσει εντελώς το σπορ, εκβιάζοντας τους πάντες. Το αν θα το επιχειρήσει εξαρτάται από το κατά πόσο οι 'υπήκοοι' θα γίνουν έστω και για μια φορά 'πολίτες'. Προς το παρόν, φαίνεται ότι θα το επιχειρήσει.
*“διακόπτοντας από σήμερα την οποιαδήποτε συνεργασία της Ομοσπονδίας με την ΕΛΠΑ.” *Αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ.
Ωραία, το πρώτο βήμα το έκανε, μάζεψε τα μπογαλάκια της και έφυγε και καλά έκανε, μεγάλη κοπέλα είναι, βέβαια νομίζω ότι επειδή είναι ολίγον έγκυος, θα αρχίσουν και οι ωδίνες του τοκετού …
Και τούτο, διότι τώρα θα πρέπει ο καθένας προσωπικά να επιλέξει, να πει το μεγάλο ναι ή το μεγάλο όχι, που θα το κουβαλάει μέσα του μια ζωή, που λέει και ο ποιητής …
Οι ίδιοι άνθρωποι μια παρέα, αν και ανήκαν σε διαφορετικές (τυπικά) οικογένειες, αντάλλασαν τόσο τακτικά επισκέψεις που τελικά κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ποιος είναι ποιανού …
Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ ανήκει και εκπροσωπεί στην ομοσπονδία την ΕΛΠΑ ή έστω το αγωνιστικό της ΕΛΠΑ. Και εάν αντιτάξετε ότι το αγωνιστικό τμήμα, με δικό του αυτόνομο Δ.Σ. είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από την ΕΛΠΑ, θα πρότεινα να περιμένουμε να δούμε, εάν θα θελήσει να διατηρήσει την αυτονομία του και να στηρίξει την ΟΜΑΕ, απογαλακτιζόμενο από την ΕΛΠΑ ή θα απορροφηθεί – εξαφανιστεί από την μαμά του.
Επίσης υπενθυμίζω ότι τα 5 από τα 7 μέλη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, τα διορισμένα από την ΟΜΑΕ, που παραιτήθηκαν σύσσωμα, ανήκουν στο αγωνιστικό της ΕΛΠΑ. Οξύμωρο δεν ακούγεται ?
Το πρώτο που θα πρέπει ως 'υπήκοοι' να δούμε είναι παραιτήσεις από την ΕΛΠΑ όλων όσων κατά δική τους δήλωση 'δε συνεργάζονται' με την ΕΛΠΑ. Άνευ αυτού του πρώτου βήματος που είναι η ξεκάθαρη επιλογή πλευράς, πολύ δύσκολα θα προχωρήσουν ομοσπονδία και αναγνώριση από τη ΓΓΑ, ακόμα και αν έρθουν.
Δεν με βρίσκει σύμφωνο η παθητική στάση του ΣΟΑΑ, που λέει ότι απλώς παίζεται ένα παιχνίδι εξουσίας και δεν τον αφορά η εξέλιξή του, ούτε βέβαια και ο ανώριμος μυωπικός ενθουσιασμός μερίδας αγωνιζομένων που ¨ψάχνονται¨ για το πώς θα πάνε να τρέξουν στην Βουλγαρία.
Το αν κάποιος θα τρέξει στη Βουλγαρία ή στην Ιταλία είναι εντελώς ανεξάρτητο από τη στάση που κρατά εντός Ελλάδας για τα θέματα του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τρανό παράδειγμα είναι ότι κάποιος μπορεί να τρέχει στο Ντουμπάι και να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει πολύ περισσότερο από το 99% των 'αγωνιζόμενων εσωτερικού', παρέχοντας πολύ χρήσιμες πληροφορίες και απόψεις που οι 'αγωνιζόμενοι εσωτερικού' ούτε καν ασχολούνται να σκεφτούν, χαμένοι κάπου ανάμεσα στους φραπέδες, τη σωστή πίεση στα Πιρέλλι και τα απαραίτητα συνοδευτικά στριγκάκια.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι η ΦΙΑ κοιταει προς το παρον το τυπικο και παντα στυριζει μεχρι εσχατων το ηδη μελος της ολων αυτων των χρονων. Δεν κοιταει αν ειναι ο γερασμενος τυπος υπο παραλυση και τι θα κανει με την κληρονομια. Επεισεις ποτε ΜΑ ΠΟΤΕ δεν εμπλεκεται στα εσωτερικα προβληματα του καθε ASN παρα μονο αν παρεκλινει απο τον κωδικα και αυτο χρειαστει βαλει κατα του ατομου και οχι κατα ολοκληρου του ASN. Δοκιμασμενο αλλα και το γραφει και πεντακαθαρα μεσα στο ISC.....
Η ουσία είναι αυτή που λέει ο Amaxopoulos. Άνευ αγώνων δεν υφίσταται ASN. Αυτό το καταλαβαίνει ακόμα και ένα νήπιο, δε νομίζω ότι δεν μπορούν να το καταλάβουν τα μέλη της FIA. Εδώ δε μιλάμε για 'εσωτερικά προβλήματα' του ASN, αλλά για αδυναμία να εκπληρώσει το βασικό του καθήκον που είναι η τέλεση αγώνων. Από τη στιγμή που ο ASN δεν τελεί αγώνες και ακόμα και ο ένας διεθνής αγώνας που τελείται γίνεται μόνο και μόνο επειδή έχει βρεθεί ένας ρομαντικός ήρωας που βάζει λεφτά από την τσέπη του, για ποιον ASN μιλάμε; Καλά όσα λέει το ISC, αλλά ισχύουν εφόσον υπάρχουν αγώνες. Όχι όταν οι αγώνες είναι ανύπαρκτοι. Αυτό τουλάχιστον λέει η κοινή λογική και δε νομίζω ότι τα στελέχη της FIA στερούνται αυτής, ούτε ότι τους αρέσει να έχουν μια χώρα με αγώνα στο WRC στην οποία δεν τελούνται ούτε δεξιοτεχνίες.
Και επιμένω ότι όλα θα τελειώσουν την επόμενη μέρα που θα εγερθούν οι απολύτως θεμιτές νόμιμες αξιώσεις από τους θιγόμενους οικονομικά. Οι οποίοι είναι μεν πρωτίστως οι οδηγοί, αλλά είναι και οι μηχανικοί, οι έμποροι και οι λέσχες που, άνευ αγώνων, σύντομα δε θα μπορούν να πληρώσουν ούτε τη ΔΕΗ.Εκει ακριβως ειναι το λαθος approach καλε μου φιλε (αν μου επιτρεπεις την προσφωνηση). Το οτι μπορει να μην υπαρχουν αγωνες αυτο δεν εμποδιζει να υπαρξει ο ASN.
Δουλεια του ASN δεν ειναι να διοργανωνει αγωνες. Δουλεια του ASN ειναι να ειναι ο αντιπροσωπος της FIA στην χωρα που εδρευει.Δηλαδη εχει τα administrative and regulatory activity. Απο εκει και περα αν μπορει να δουλευει πανω στο motorsport και να προσπαθει να προωθησει το σπορ, το road safety κλπ κλπ ΠΡΕΠΕΙ. Αλλιος δεν τρεχει καστανο. Ας το κανει καποιος προμοτερ.
Εκει ειναι και το λαθος της ΕΛΠΑ. Οτι αυτη νομιζε οτι επρεπε να κανει τα παντα. Αυτη επρεπε να ασφαλιζει, αυτη επρεπε να διοργανωνει, αυτη επρεπε να στελεχωνει, κλπ. ΟΛΑ επρεπε να τα κανει αυτη. Και φυσικα αμα εσκαγε κανενας αλλος που ζηταγε να διοργανωσει (αυτο το λεω απο αυτα που εχω ακουσει) οπως ΠΡΕΠΕΙ και οπως κανουν στο εξωτερικο, τοτε ή δεν επαιρνε την αδεια τελεσης ή του αλλαζανε το ολο πλανο κλπ.Στους αγωνες κανονικα ο ASN αυτα που πρεπει να κανει ειναι στον κωδικα τα περισσοτερα.
Δηλαδη.
-Εκδιδει τις αγωνιστικες αδειες βαση κανονισμων.
-Αναθετει σε οποιον οργανωτη το θελησει, οποιον αγωνα ζητησει ή και πρωταθλημα/κυπελο (αρκει να εχει τα σωστα δικαιολογιτικα βαση κωδικα, την εμπειρεια, τα στελεχη κλπ κλπ)
-Εγκρινει (δεν βγαζει) και αν χρειαστει διορθωνει τους κανονισμους των οποιων εθνικων πρωταθληματων ή κυπελλων.
-Επιβλεπει την τελεση του αγωνα με εναν απεσταμενο και παντα μεσα στους stewards of the meating πρεπει να υπαρχει ενας αντιπροσωπος του ASN.
-Aν χρειαστει ο οργανωτης βοηθαει την στελεχωση, αφου αυτη ειναι που εκδιδει και τα πιστοποιητικα για κριτες, αλυταρχες, stewards κλπ (αλλα δεν πρεπει ΟΛΟΙ αυτη να ειναι του ASN. Πρεπει να ανοικουν σε δικια τους λεσχη που να ειναι εγκεκριμενη απο τον ASN)
-Εκδιδει αδεια καταληλοτητας χωρου για αγωνες (δηαδη πιστες κλπ).
-Να εκπεδευει στελεχη (κριτες, αλυταρχες, κλπ κλπ)ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ / PROMOTER / RACING CLUBS (δεν εννοω τα αγωνιστικα club που εχουν ξεπηδησει σαν τα μανηταρια στην Ελλαδα. Μιλαω τα σωστα και αναγνωρισμενα αγωνιστικα σωματεια βαση κοδικα). Σε ολες τις χωρες αυτο ισχυει. Στην Ελλαδα?
Σχετικα με την ασφαληση των αγωνιζομενων. Ειναι λεπτη γραμμη.
Βαση κωδικα ο οργανωτης ειναι αυτος που πρεπει να προσκομισει το ασφαληστηριο για το third party που λεμε (να ειναι μεσα στα εγγραφα που παραδιδοντε στον ASN μαζι με την αιτηση αδειας τελεσης αγωνα. Πιστευω θυμασε σε ενα απο τα μακρυναρια που εβαλα, τι εγραφε σχετικα με το τι καταθετει ο οργανωτης για να παρει το οκ). Απο εκει και περα αν θες μπορω να σου παραθεσω και ξεχωριστα το τι αλλο χρειαζεται να κανει οργανωτης και τι λεφτα πληρωνουν αλλοι οργαωτες στο εξωτερικο για να αποκτησουν το δικαιωμα του να κανουν αγωνες (αλλα εκει θα βγω παλι κακκος και θα ειναι ακομα μεγαλυτερη η συζητηση).
Ο ASN και ο καθε ASN μαζι με την lisance πρεπει να σε εχει ασφαλισμενο. Στο απαντητικο e-mail που πηρα απο τον ASN εδω ελεγε οτι το policy της ATCUAE ειναι αυτο.PERSONAL ACCIDENT INSURANCE
All ATCUAE Valid Competition holders are covered by our Personal accident Insurance. This only applies to official events that have been sanctioned by the ATCUAE. Private testing prior to an event is NOT covered and we recommend that you take out an additional Policy.Off the record στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι κανονικα δεν ειναι υποχρεωμενοι και αυτοι που ασχολουντε με το ασφαληστηριο ειναι οι οργανωτες και το minimum requirement ειναι το third party. Αλλα για να βοηθησουν και εμας και τους οργανωτες μας εχουν συμπεριλαβει στο ασφαληστηριο που εχουν κανει για αυτους που τρεχουν εξω, οπου εκει ειναι υποχρεωμενοι απο την ΦΙΑ (δεν μου διευκρινησε αν αυτα τα καλυπτει η ΦΙΑ ή οχι) και αυτα που καλυπτει η ασφαλεια ειναι τα πρωτα νοσηλεια και ο επαναπατρισμος. Απο εκει και περα ολα τα υπολοιπα ειναι up to the ASN στο τι εξτρα ασφαλεια εχει κανει (αν εχει κανει εξτρα). Τωρα περιμενω το ασφαληστηριο που μου ειπαν.
Σε υποερωτηση μου σχετικα με τους υπολοιπους που ασχολουντε με τους αγωνες (στελεχη, οργανωτες κλπ) η απαντηση ηταν οπως ειπα πιο πανω. Ο οργανωτης ειναι υπευ8υνος και οχι ο ASN. Παραδειγμα σε ολους (σε οσα κοιταξα δηλαδη) τους κανονισμους που εχει FIA International event γραφουν πχ στα appendixes. Το απο κατω παραδειγμα ειναι απο τις αναβασεις.
6.8 In all cases, the entry fees include the competitor's and driver's Civil Liability insurance premium, as well as the necessary start numbers.
6.10 Each participant shall take part on his own responsibility. The organiser shall refuse to accept any liability for personal injury or damage to property vis-à-vis competitors, drivers, assistants and third parties.
Each competitor/driver shall be held solely responsible for his own insurance.6.11 In accordance with legal regulations, the organiser has taken out an insurance policy or policies covering the following risks:
- third party Civil Liability up to (amount) for each case;
- (etc).
(Indicate the details of the insurance coverage taken out by the organiser)
6.12 The Civil Liability insurance taken out by the organiser shall apply for the entire duration of the event, not only during official practice and the heats of the race but also during trips from the parking area to the track and back.
Οπως παρατηρεις ειναι τραγικες οι διαφορες και αρχιζω να πιστευω οσο περισσοτερο το ψαχνω με την FIA (βαση κωδικα) και συγκρινοντας με τον εδω ASN αλλα και ψαχνοντας και σε αλλους ASN οτι τελικα δεν πρεπει να κατηγορουμε μονο την ΕΛΠΑ που εχει σιγουρα τις οποιες ευθυνες αλλα οχι ολες.
Bonus παραδειγμα.
Βαση κανονισμων WRC μαντεψε ποιος ειναι υπευθυνος για το ασφαηστηριο που συμπεριλαμβανει μεσα και τα πληρωματα.- INSURANCE COVER
16.1 DESCRIPTION OF INSURANCE COVER
The supplementary regulations must give details concerning insurance cover taken out by the organisers. The certificate shall name the competitors, the Promoter, the FIA and the officials of the rally (description of the risks and sums covered).
16.2 PUBLIC LIABILITY COVER
16.2.1 The insurance premium which must be included in the entry fee must guarantee adequate cover for civil liability towards third parties (public liability). A total minimum of €10 million Public Liability cover is recommended.
16.2.2 Public Liability cover shall be in addition to and without prejudice to any personal insurance policy held by a competitor or any other person or legal entity taking part in the event.
16.2.3 The insurance cover must at least be in effect during the shakedown or Free Practice and the Qualifying stage and then for competitors running within the itinerary of the rally from the start of the competition element until the end of the rally or at the moment of permanent retirement or exclusion. Cars having retired and restarted shall not be considered to have permanently retired.16.3 EXCLUSION OF COVER
The service vehicles and cars used for reconnaissance, even those bearing special plates issued by the organisers, are not covered by the insurance policy of the rally.Αρα για το Ακροπολης μαλλον η celeritas (αυτος δεν ειναι ο οργανωτης? ) θα πληρωσει την ασφαλεια. Οχι η ΕΛΠΑ.
-
Καλημέρα, καλή φώτιση σε όλους...
Διαπιστώνω ότι αρκετά μέλη του forum, ξενυχτάνε γράφοντας, μη προσβλέποντας σε κάποια θέση εξουσίας και χωρίς να εμπλέκονται επαγγελματικά με το σπορ.
Αυτό δείχνει τουλάχιστον ανιδιοτέλεια, χρηστή σκέψη, ενδεχομένως λαθεμένη βέβαια, αλλά σίγουρα άνευ σκοπιμότητας και υστεροβουλίας.
Αυτό εγώ το ονομάζω, **αγάπη **για το σπορ.
Μπράβο παίδες, είμαι υπερήφανος που είμαι συνφορουμίτης σας.
-
Καλημερα Μιχαλη,
Κατσε να δεις γελιο (οχι εδω μεσα η απο παιδια του φορουμ που με ξερουν αλλα απο τους αλλους που τους μεταφερουν οτι κατεβασει η γκλαβα τους)....
Ηδη ακουω σχολια γενικα που γινοντε.... Εχει ακουστει απο το τι ασχολειται αυτος αφου δεν εχει καν ελληνικη λισανς, μεχρι το οτι ειμαι ΕΛΠΑτζης και γλυκοκοιταζω την καρεκλα..... -
Αλεξανδρε
οποιος μοιραζεται την γνωση του αντι να την κραταει για 'παρτη' του για τους υπολοιπους παντα 'κατι ειναι'.... απο Μαιντανός μεχρι καρεκλοκενταυρος
ΑΛΛΑ
υπαρχουν - ελπιζω - και υγυη μυαλα που θελουν να μαθουν.Keep........writing!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Εκει ακριβως ειναι το λαθος approach καλε μου φιλε (αν μου επιτρεπεις την προσφωνηση). Το οτι μπορει να μην υπαρχουν αγωνες αυτο δεν εμποδιζει να υπαρξει ο ASN.
Δουλεια του ASN δεν ειναι να διοργανωνει αγωνες. Δουλεια του ASN ειναι να ειναι ο αντιπροσωπος της FIA στην χωρα που εδρευει.Δηλαδη εχει τα administrative and regulatory activity. Απο εκει και περα αν μπορει να δουλευει πανω στο motorsport και να προσπαθει να προωθησει το σπορ, το road safety κλπ κλπ ΠΡΕΠΕΙ. Αλλιος δεν τρεχει καστανο. Ας το κανει καποιος προμοτερ.
Εκει ειναι και το λαθος της ΕΛΠΑ. Οτι αυτη νομιζε οτι επρεπε να κανει τα παντα. Αυτη επρεπε να ασφαλιζει, αυτη επρεπε να διοργανωνει, αυτη επρεπε να στελεχωνει, κλπ. ΟΛΑ επρεπε να τα κανει αυτη. Και φυσικα αμα εσκαγε κανενας αλλος που ζηταγε να διοργανωσει (αυτο το λεω απο αυτα που εχω ακουσει) οπως ΠΡΕΠΕΙ και οπως κανουν στο εξωτερικο, τοτε ή δεν επαιρνε την αδεια τελεσης ή του αλλαζανε το ολο πλανο κλπ.Στους αγωνες κανονικα ο ASN αυτα που πρεπει να κανει ειναι στον κωδικα τα περισσοτερα.
Δηλαδη.
-Εκδιδει τις αγωνιστικες αδειες βαση κανονισμων.
-Αναθετει σε οποιον οργανωτη το θελησει, οποιον αγωνα ζητησει ή και πρωταθλημα/κυπελο (αρκει να εχει τα σωστα δικαιολογιτικα βαση κωδικα, την εμπειρεια, τα στελεχη κλπ κλπ)
-Εγκρινει (δεν βγαζει) και αν χρειαστει διορθωνει τους κανονισμους των οποιων εθνικων πρωταθληματων ή κυπελλων.
-Επιβλεπει την τελεση του αγωνα με εναν απεσταμενο και παντα μεσα στους stewards of the meating πρεπει να υπαρχει ενας αντιπροσωπος του ASN.
-Aν χρειαστει ο οργανωτης βοηθαει την στελεχωση, αφου αυτη ειναι που εκδιδει και τα πιστοποιητικα για κριτες, αλυταρχες, stewards κλπ (αλλα δεν πρεπει ΟΛΟΙ αυτη να ειναι του ASN. Πρεπει να ανοικουν σε δικια τους λεσχη που να ειναι εγκεκριμενη απο τον ASN)
-Εκδιδει αδεια καταληλοτητας χωρου για αγωνες (δηαδη πιστες κλπ).
-Να εκπεδευει στελεχη (κριτες, αλυταρχες, κλπ κλπ)ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ / PROMOTER / RACING CLUBS (δεν εννοω τα αγωνιστικα club που εχουν ξεπηδησει σαν τα μανηταρια στην Ελλαδα. Μιλαω τα σωστα και αναγνωρισμενα αγωνιστικα σωματεια βαση κοδικα). Σε ολες τις χωρες αυτο ισχυει. Στην Ελλαδα?
Με το γράμμα των τύπων, όλα όσα αναφέρεις είναι απόλυτα σωστά και ακριβή.
Όμως, η διαφορά με άλλες καταστάσεις στο εξωτερικό είναι ότι εδώ έχουμε έναν ASN με άδεια ταμεία, αδυναμία εκτέλεσης των καθηκόντων του και ιδιαίτερα ένοχο παρελθόν, όχι μόνο διοικητικά (ναι, έχει παραγραφεί πλέον το αδίκημα της υπεξαίρεσης για το ανύπαρκτο ασφαλιστικό συμβόλαιο αλλά αυτό δε σημαίνει πολλά πράγματα). Αυτός ο ASN είναι αμφίβολο λόγω (α) οικονομικής του κατάστασης και (β) λόγω απώλειας αξιοπιστίας και 'λαϊκού ερίσματος', ότι μπορεί να προσφέρει κάτι. Στην πράξη, το γάτζωμά του στην καρέκλα μόνο κακό κάνει. Μπορεί να δείξει σύνεση και να πράξει τα δέοντα. Μπορεί να μη συνετιστεί και να διαλύσει ό,τι έχει απομείνει, για κάμποσα χρόνια, στραγγαλίζοντας οικονομικά και νομικά όποιον προσπαθήσει να ξαναδημιουργήσει αγώνες. Ένας στοιχειωδώς λογικός άνθρωπος θα έκανε το πρώτο. Ένας αχρείος θα έκανε το δεύτερο.
Εγώ επιμένω ότι μόνο αν εγείρουν τις νόμιμες αξιώσεις όλοι οι θιγόμενοι είναι σίγουρο ότι θα συνετιστεί. Και έχω πολύ συγκεκριμένη πρόταση όσον αφορά τη διαδικασία και τα διαδικαστικά, την οποία θα καταθέσω την κατάλληλη χρονική στιγμή εδώ και στον ΣΟΑΑ, εφόσον δεν ξεκινήσουν οι αγώνες το κατάλληλο χρονικό διάστημα. Μην ξεχνάς ότι η ζημία μεγαλώνει μήνα με το μήνα και οι απαιτήσεις των θιγόμενων ίσως τώρα θεωρηθούν υπερβολικές, αλλά σε μερικούς μήνες κάθε άλλο παρά υπερβολικές θα είναι. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι π’ ονειρεύομαι σαν τον ΚαραγκιόζηΜαζί σου γιατρέ... Μαζί σου...
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Με το γράμμα των τύπων, όλα όσα αναφέρεις είναι απόλυτα σωστά και ακριβή.
Όμως, η διαφορά με άλλες καταστάσεις στο εξωτερικό είναι ότι εδώ έχουμε έναν ASN με άδεια ταμεία, αδυναμία εκτέλεσης των καθηκόντων του και ιδιαίτερα ένοχο παρελθόν, όχι μόνο διοικητικά (ναι, έχει παραγραφεί πλέον το αδίκημα της υπεξαίρεσης για το ανύπαρκτο ασφαλιστικό συμβόλαιο αλλά αυτό δε σημαίνει πολλά πράγματα). Αυτός ο ASN είναι αμφίβολο λόγω (α) οικονομικής του κατάστασης και (β) λόγω απώλειας αξιοπιστίας και 'λαϊκού ερίσματος', ότι μπορεί να προσφέρει κάτι. Στην πράξη, το γάτζωμά του στην καρέκλα μόνο κακό κάνει. Μπορεί να δείξει σύνεση και να πράξει τα δέοντα. Μπορεί να μη συνετιστεί και να διαλύσει ό,τι έχει απομείνει, για κάμποσα χρόνια, στραγγαλίζοντας οικονομικά και νομικά όποιον προσπαθήσει να ξαναδημιουργήσει αγώνες. Ένας στοιχειωδώς λογικός άνθρωπος θα έκανε το πρώτο. Ένας αχρείος θα έκανε το δεύτερο.Μα για αυτο αναφερω ολα αυτα τα κατεβατα. Για αυτους τυπους. Διοτι η ΦΙΑ και η καθε ΦΙΑ παει με το γραμμα των τυπων. Δεν θα κοιταξει (διστυχως) το ταμειο αλλα αν αυτα τα μινιμουμ που υποχρεωουταν να κανει τα εκανε (δηλαδη τα administrative and regulatory tasks). Το θεμα υπεξερεσης ειναι θεμα των νομικων αρχων του καθε κρατους. Οσο για το λαϊκο ερισμα (φανταζομαι εννοεις την δισπιστια πλεον των αγωνιζομενων στην συγκεκριμενη αρχη) εχεις δικιο αλλα παλι δεν ειναι θεμα της ΦΙΑ. Φανταζομαι οτι καταλαβαινεις οτι δεν φταει ο φορεας αλλα οι διοικουντες του φορεα αυτου. Διστυχως παρατηρουμε για αλλη μια φορα αυτο που μου λενε οι Αγγλοι. Motorsport is not based upon democracy.
Εγώ επιμένω ότι μόνο αν εγείρουν τις νόμιμες αξιώσεις όλοι οι θιγόμενοι είναι σίγουρο ότι θα συνετιστεί. Και έχω πολύ συγκεκριμένη πρόταση όσον αφορά τη διαδικασία και τα διαδικαστικά, την οποία θα καταθέσω την κατάλληλη χρονική στιγμή εδώ και στον ΣΟΑΑ, εφόσον δεν ξεκινήσουν οι αγώνες το κατάλληλο χρονικό διάστημα. Μην ξεχνάς ότι η ζημία μεγαλώνει μήνα με το μήνα και οι απαιτήσεις των θιγόμενων ίσως τώρα θεωρηθούν υπερβολικές, αλλά σε μερικούς μήνες κάθε άλλο παρά υπερβολικές θα είναι.
Δεν νομιζω οτι αμα κανεις αγωγη στην ΕΛΠΑ θα κερδισεις κατι απο αυτο. Ουτε καν την συνετιση. Διαβασε τον κωδικα (ειμαι σιγουρος οτι μετα απο τοσα post ειχες την περιεργεια και τον διαβασες) και κρινε αναλογα το πως μπορεις να κινηθεις / κινηθειτε. Απλα προσεξτε το πως γιατι μπορει να σας γυρισει boomerang οπως γυρισε στους οδηγους του ROTAX περισυ, ευτυχως χωρις πολυ μεγαλες συνεπειες. (μεγαλες συνεπειες εννοω την αναστολη για χψω καιρο της αγωνιστικης τους lisance).
Kαι παλι αν οι νομιμες αξιωσεις αφορουν μονο οικονομικα, δεν νομιζω να κινησει το ενδιαφερον της παγκοσμιας ομοσπονδιας.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???