-
Ο χρήστης kws έγραψε:
(Βρείτε μια DS cabriolet ρε παληκάρια )
μια υπάρχει,αλλά μην ψάχνετε να την βρείτε πεταμένη στον δρόμο.
αλλά μια και χτυπιέσαι έτσι.....χαλβαδιασε την.
Uploaded with ImageShack.us
-
Δεν είναι μόνο μία.
-
ήταν άλλη μια στην Θεσσαλονίκη αλλά έμαθα πως έγινε βορά στην πρέσα.
ξέρεις κάποια άλλη.
αλλά μη το κάνουμε σαν την μιουρα.
-
Ειχε ο Κοκκοτας decapotable?
-
oxi, αυτην ο ωνασης την εκανε δωρο στον νεκταριο σφυρακη.
-
Και νόμιζα ότι δεν θα υπήρχε καμία στην Ελλάδα. Εμένα μου αρέσει περισσότερο η πιο παλιά με το στρογγυλοφάναρο μπροστά.
-
Τι να σας πω ρε σεις...
Ιωσήφ αυτήν τη ασημί την έχω δει και εγώ από κοντά πέρσυ στο γύρο της Κηφισιάς. Αυτήν την είχαν παρουσιάσει και σε ένα από τα τελευταία (ίσως και το τελευταίο) τεύχος του All time classic.
Τη δεκαετία του 90 όμως, στους 4τροχούς, είχαν παρουσιάσει μία άσπρη τέτοια. Νομίζω ο Δημητρέλης είχε γράψει το άρθρο, και αν θυμάμαι καλά ανέφερε ότι τέτοιες στην Ελλάδα υπήρχαν τρεις. Τώρα η άσπρη και ασημί να είναι το ίδιο αμάξι, δεν το αποκλείω, αλλά δεν είναι και σίγουρο.
Πάντως για τη Miura της πολιτείας υπήρξαν και αλλού φήμες...
-
Ο χρήστης kws έγραψε:
Εμένα μου αρέσει περισσότερο η πιο παλιά με το στρογγυλοφάναρο μπροστά.Χτες χάζευα αγγελίες στο γαλλικό Gazoline, και πουλιέται μια τέτοια Decapotable του 1961, ημιτελής. Θέλει λέει γύρω στα 20Κ δουλειές ακόμη, και ζητάει 127 (χιλιάδες εννοώ, όχι ανταλλαγή με Φίατ). Σε ενδιαφέρει?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Εμένα μου αρέσει περισσότερο η πιο παλιά με το στρογγυλοφάναρο μπροστά.
Χτες χάζευα αγγελίες στο γαλλικό Gazoline, και πουλιέται μια τέτοια Decapotable του 1961, ημιτελής. Θέλει λέει γύρω στα 20Κ δουλειές ακόμη, και ζητάει 127 (χιλιάδες εννοώ, όχι ανταλλαγή με Φίατ). Σε ενδιαφέρει?
γιατί ζαλίζεσαι Άγγελε μας,δεν ξέρεις ότι οι τιμές τους έχουν ξεφύγει πάνω από τα 150000
-
Για τον φίλο kws το έγραψα που ζήτησε να του βρούμε μία Decapotable
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Για τον φίλο kws το έγραψα που ζήτησε να του βρούμε μία Decapotableτου πρωτίνο μια και την έχει μεράκι μια σαν αυτές που έχω και εγώ,σε 1/18 κλίμακα και μονοφαρη.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Για τον φίλο kws το έγραψα που ζήτησε να του βρούμε μία DecapotableΥπάρχει και η λύση της σέγας/οξυγόνου, βέβαια
http://www.citroen-dsm.co.uk/4_door_Decap.htm
Τραβάς και δύο κορδόνια στις πίσω πόρτες και τα στοκάρεις, κάνεις μια προέκταση στο πίσω καπώ και 9 στους 10 τη φάγανε!
http://www.citroen-dsm.co.uk/images/DC 47.jpgΝα ρωτήσω, ούτως ή άλλως η οροφή στη DS δεν παίζει ρόλο τέντας; Κάνει και τίποτε άλλο;
Αλήθεια, ισχύει το μυθικό που είχα ακούσει κάποτε ότι η σιτροέν πουλούσε μια κόλλα σε μορφή μασουριού με σύρμα μέσα, στο οποίο, αφού το άπλωνες γύρω γύρω και ακούμπαγες πάνω την οροφή, του έβαζες ρεύμα για να ζεσταθει και να κολλήσει ομοιόμορφα η οροφή;
-
-
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
:ysterical:Τι να σας πω ρε σεις...
Ιωσήφ αυτήν τη ασημί την έχω δει και εγώ από κοντά πέρσυ στο γύρο της Κηφισιάς. Αυτήν την είχαν παρουσιάσει και σε ένα από τα τελευταία (ίσως και το τελευταίο) τεύχος του All time classic.
Τη δεκαετία του 90 όμως, στους 4τροχούς, είχαν παρουσιάσει μία άσπρη τέτοια. Νομίζω ο Δημητρέλης είχε γράψει το άρθρο, και αν θυμάμαι καλά ανέφερε ότι τέτοιες στην Ελλάδα υπήρχαν τρεις. Τώρα η άσπρη και ασημί να είναι το ίδιο αμάξι, δεν το αποκλείω, αλλά δεν είναι και σίγουρο.
Πάντως για τη Miura της πολιτείας υπήρξαν και αλλού φήμες...
βρε υπάρχει άλλη ναι or όχι αποδείξεις παρακαλώ και οι φήμες να λείπουν.
και κανονισε πάλι να βγάλεις τον κόσμο στους δρόμους και τις ρουγγες να ψάχνει πάλι τριμπουρδελο ιταλικό.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
.....Όταν την είχα πρωτοδεί, κανά χρόνο πιο πριν, έπιασα την κουβέντα με τον καλοσυνάτο κύριο που την ειχε (πολύ καθωσπρέπει να πούμε)...
Δε θυμάμαι πόσο του είχε στοιχίσει αλλά φεύγοντας θυμάμαι να σκέφτομαι, ε όχι και 35 χιλιάρικα για ένα βατράχι ξεβράκωτο... (θα βρίσεις ντε; ).
Βέβαια, εκείνη την εποχή, μια 911Τ 2.4 είχε 12 χιλιάρικα, μια giulietta spider 18, μια 911S targa 25, μια Αστον Μαρτιν DBS ή Oscar India λιγότερο από 30, μια ferrari 330Gt 2+2 SI 45χιλιάρικα και μια 250GTE 55...Μια λευκή υπάρχει σίγουρα, την έχω δει αλλά δεν είχα μηχανή.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
.....
Όταν την είχα πρωτοδεί, κανά χρόνο πιο πριν, έπιασα την κουβέντα με τον καλοσυνάτο κύριο που την ειχε (πολύ καθωσπρέπει να πούμε)...
Δε θυμάμαι πόσο του είχε στοιχίσει αλλά φεύγοντας θυμάμαι να σκέφτομαι, ε όχι και 35 χιλιάρικα για ένα βατράχι ξεβράκωτο... (θα βρίσεις ντε; ).
Βέβαια, εκείνη την εποχή, μια 911Τ 2.4 είχε 12 χιλιάρικα, μια giulietta spider 18, μια 911S targa 25, μια Αστον Μαρτιν DBS ή Oscar India λιγότερο από 30, μια ferrari 330Gt 2+2 SI 45χιλιάρικα και μια 250GTE 55...Μια λευκή υπάρχει σίγουρα, την έχω δει αλλά δεν είχα μηχανή.
βρε μανία σου να σε βρίσω σονι και καλά,όχι δεν σε βρίζω.
γνωρίζω προσωπικά τον ιδιοκτήτη της,είναι Κύριος.
-
Ρε Ιωσήφ, αφού σου είπα ότι υπάρχει μία λευκή, που την είχαν παρουσιάσει στου 4τροχούς. Τι άλλη απόδειξη θες?
Το επιβεβαιώνει και ο Αλέξανδρος.
Πάντως εγώ ξέρω ότι όποτε έχω διαβάσει ή έχω ακούσει εκφράσεις του τύπου 'ένα από δύο στην Ελλάδα', ή 'το μοναδικό' κτλ, συνήθως καταλήγω να βλέπω καμιά δεκαριά ακόμα +, οπότε δεν αποκλείω να υπήρχαν και άλλες. -
Δεν έχει μία ασημί και ο Φέσσας (αντιπρόσωπος της Σιτροεν στη Θεσσαλονίκη);
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
γνωρίζω προσωπικά τον ιδιοκτήτη της,είναι Κύριος.
ειναι εξαιρετικος ανθρωπος και διαβαζει κι οτι γραφετε!
του φεσσα λογικα πρεπει ηδη να εχει φυγει εξω, οπως κι η αλλη που περιγραφετε (που ηταν κουρελι)
Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών