-
@Mike79
Μάλλον είσαι λίγο υπερβολικός.
Αυτό για τα λάστιχα που το ντίζελ χρειάζεται μιάμιση φορά παραπάνω λάστιχο, πώς το βρήκες; δεν μιλάμε για τριαξονικό! Δηλαδή σε ένα πεντάθυρο Corsa 1,4 που ζυγίζει 1140 και στο αντίστοιχο 1,3 ντίζελ που ζυγίζει 1180 κιλά (τιμές που δίνει η Οπελ) είναι δυνατόν το δεύτερο να τρώει μιάμιση φορά παραπάνω λάστιχο; πόση φθορά να προκαλέσει η παραπάνω ροπή; εκτός κι αν ξεκινάς συνεχώς με σπιναρίσμα. Αλλο εάν τα ντίζελ κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα για επαγγελματική χρήση (άρα τα χιλιόμρτα αλλαγής συμπληρώνονται συχνότερα), αλλά στον ίδιο τύπο αυτοκινήτου τα διαστήματα αλλαγής ελαστικών εξαρτώνται από το τον τύπο του ελαστικού, από τον τρόπο οδήγησης και όχι από το καύσιμο. Στα 2 προαναφερθέντα αυτοκίνητα το ίδιο λάστιχο με την ίδια χρήση είναι δυνατόν να αντέξει 50000χλμ στο βενζινοκίνητο και 33000χλμ στο ντίζελ;;;
Οι ¨κακές¨ βλάβες είναι σαφώς ακριβότερες στα ντίζελ, αλλά και πάλι με τι συχνότητα γίνονται; δεν μπορεί για όλα να φταίει το κακό καύσιμο. Μήπως στα βενζινοκίνητα οι αλλαγές στα τούρμπο (αναφέρθηκε και το fiesta ecoboost), τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές (για να μην πω τίποτα χειρότερο-εγκέφαλος) είναι δωρεάν; Στον περίγυρό μου έχω ακούσει πολλές φορές για βλάβες σε εγκεφάλους, μπεκ και αντλίες βενζίνης αλλά στα ντίζελ μόνο βλάβη στο τούρμπο (Χ3 και καταταλαιπωρημένο τρανσπόρτερ).Οσο για τις βλάβες στα βενζινοκίνητα ευθύνονται πάντα οι ελληνικές βενζίνες τόσο για τις βλάβες στα ντίζελ ευθύνονται τα ελληνικά πετρέλαια, μη δαιμονοποιούμε για όλα, τα όποια κακά καύσιμα.
Η χρήση των ταξί είναι ότι χειρότερο υπάρχει για τα αυτοκίνητα και πάλι οι επαγγελματίες (που υπολογίζουν και το τελευταίο ευρώ) προτιμούν ντίζελ, μάλλον κάτι θα ξέρουν.
Επίσης εκτός από πολύ συγκεκριμένες εποχές και περιοχές δεν χρειάζεται „αντιπαγωτικό“ στις ελληνικές συνθήκες. Το φυσιολογικό πετρέλαιο έχει αντοχή μέχρι -10. Δεν ξέρω πού κινείσαι, αλλά πόσα γεμίσματα με αντιαγωτικό θα χρειαστείς το χρόνο. Εάν ο …που έθεσε το παρόν τοπικό κινείται εντός πόλης, π.χ. Αθήνα πότε θα κάνει -10;;Καλό θα είναι να προσέχουμε το πρατήριο ανεφοδιασμού, αλλά και πάλι τα ντίζελ λόγω μεγαλύτερης αυτονομίας υπερτερούν στον τομέα αυτό.
Τώρα στο ερώτημα του SMARTYN89 δεν ξέρω εάν η χρήση που το θέλει, μικρές αστικές μετακινήσεις και σποραδικά εκτός, θα δικαιολογούσε τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ντίζελ σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα και περισσότερα χιλιόμετρα. Δηλαδή θα έκανε την ίδια δουλειά με μικρότερη τιμή αγοράς και όχι σημαντικά ακριβότερο κόστος χρήσης με ένα ανταγωνιστικό βενζινοκίνητο
Ο SMARTYN89 θα ξέρει τη χρήση, αλλά ένα μικρό ντίζελ όπως το Corsa πιστεύω οτι θα ικανοποιήσει τον κάτοχό του για χρόνια και θα τον εξυπηρετήσει παντού (πόλη ταξίδια) ακόμα και με οικογένεια (ίσως μέχρι ένα παιδί) με πολύ λογικό κόστος συντήρησης
-
οχι μιαμιση φορα επανω αλλα μιση (δεστο καλητερα τι λεω αν σε βενζινα θες μια στο diesel θες μιαμιση ) δηλαδη μιση επανω δηλαδη αταν στην βενζηνα αλαζεις 2 φορες λαστηχα στο diesel θα αλαξεις 3 φορες (κατανοητο ;;;)
ΥΓ δεν θα με ελεγα υπρεβολικο ρεαλιστη και υπιο ισως
-
ορθογραφικός έλεγχος FFS.
-
ευχαρηστω για την υποδιξη
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
οχι μιαμιση φορα επανω αλλα μιση (δεστο καλητερα τι λεω αν σε βενζινα θες μια στο diesel θες μιαμιση ) δηλαδη μιση επανω δηλαδη αταν στην βενζηνα αλαζεις 2 φορες λαστηχα στο diesel θα αλαξεις 3 φορες (κατανοητο ;;;)ΥΓ δεν θα με ελεγα υπρεβολικο ρεαλιστη και υπιο ισως
Δικό μου λάθος το μίαμιση φορά, εννούσα μισή όπως λες κι εσύ. Το παράδειγμα λοιπόν που παραθέτω, το αντιγράφω από πάνω ...'Στα 2 προαναφερθέντα αυτοκίνητα Corsa 1,4 βενζίνης και στο αντίστοιχο 1,3 ντίζελ ,το ίδιο λάστιχο με την ίδια χρήση είναι δυνατόν να αντέξει 50000χλμ στο βενζινοκίνητο και 33000χλμ στο ντίζελ;;;' σε βρίσκει σύμφωνο; εάν συμφωνείς τότε μάλλον θα επιμείνω οτι είσαι υπερβολικός
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL πχ.
αφερεση νερου απο το φιλτρο καυσιμου
προσθετα καθαριστικα μπεκ
προσθετα αντιπαγωτικα καυσιμου
ισος προσθετα βελτιωτηκα καυσιμου
η επιλογη ενος βενζιναδικου που εμπιστευομαστε το καυσιμο του ( ετσι ωστε αν μας βγαλει ζημια η τρομπα και τα μπεκ του ζητας την επικευη ,αν αρνιθει εχεις τις αποδιξεις που εβαζες πετρελεο και τον πας δικαστιρια )και αλλα πολα
http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... 14413.html
http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... 21241.html
Eσυ τα βαζεις ολα αυτα;Αν ναι τοτε καις προσθετα με λιγο πετρελαιο.
-
Λοιπόν κατ'αρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλλά το θέμα δεν είναι για μένα (μόνο). Δηλαδή διάλεξα αυτοκίνητο και τελείωσε? Οχι, είναι για να δούμε λίγο αυτό το μοντέρνο θέμα, στη πράξη απο εμάς, το κατα πόσο υπάρχουν μεγάλοι μύθοι γύρω απο τα ντίζελ, τί δεν ισχύει, και τί ισχύει όντως, και ειδικότερα στην πόλη. Γιατί εγώ που λέμε 'ψάξ'το ψαξ'το' με τόση υπερ/παραπληροφόρηση, θα κατέληγα να πάρω ποδήλατο τελικά μου φαίνεται...
Δηλαδή όλοι ξέρουν οτί τα ντίζελ για επαγγελματικά είναι σχεδόν μονόδρομος. Τί σημαίνει αυτό??? οτί δε κάνει στη πόλη..?
μεταξύ μας θα το ψάξουμε να πάρουμε γνώσεις και ιδέες να δούμε.Εγώ δύο θέματα είδα στα ντίζελ:
[list:1oelvhdh]1. Φίλτρο dpf. το οποίο καταλήγω οτί δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, γιατί μέχρι και μισάωρα με 100km/h άκουσα σαν πρόληψη.. αν είναι να κάψω τα διπλά απο 'φόβο', άστο.. Στη πράξη βλέπω οτί μπορεί και στο δεκάλεπτο να γίνει, ανάλογα τις συνθήκες, σε ένα ταξιδάκι, ή ακόμα και σε μια ζόρικη ανηφορική διαδρομή πχ (η Ελλάδα έχει μπόλικες) καθώς το θέμα είναι να ανεβάσεις στροφές=θερμοκρασία.
Συν του οτί μπορείς να κάνεις καθαρισμό εν στάση (μπορεί να κάψεις τσάμπα 2 lt diesel έτσι, αλλά 2 φορές το μήνα στη χειρότερη πχ δεν είναι κάτι φοβερό) -αυτό σε συνεργείο της Opel μου το είπαν-Τέλος υπάρχουν και dpf cleaner υγρά, αρκετά φτηνά (σε σχέση με την αναλογία που τα βάζεις), που αν ανησυχείς, ρήχνουν τη θερμοκρασία καθαρισμού ουσιαστικά, και την επιταχύνουν. Δεν είναι καλό να βάζουμε 'διάφορα' στο ντεπόζιτο μας, αλλά η επιλογή υπάρχει, και διάβασα αρκετούς να το δοκιμάζουν συστηματικά χωρίς θέματα. Πιστεύω, με επιπλέον ψάξιμο θα βρεις αξιόπιστη μάρκα υγρού, και σε λογική τιμή (πχ υγρό με 40 € για 1200λίτρα diesel).
Εν τέλη γνώμη μου σε αυτό: Πιστεύω το Corsa EcoFlex που θα πάρω 90% να μην έχει πρόβλημα. Δηλαδή μπορεί να μου βγάλει λαμπάκι να το τρέξω 2 ή 4 φορές τον χρόνο. Τίποτα. Ναι κάνω μες την πόλη. Και λίγη ώρα (10-20λεπτα). Αλλά το πατάω λιγάκι αν χρειαστεί, και πολλές διαδρομές είναι ζόρικες, ανηφόρες, βιασύνη κτλ στις οποίες θα ξεμπουκώνει αρκετά. ΑΝ χρειαστεί συχνά (πχ κάθε 20 μέρες) βάζω και ένα υγρό, και μου το κάνει ακόμα πιο εύκολο να καθαρίσει μες την πόλη.
Παρένθεση: πιστεύω σίγουρα σε 2 χρόνια max απο τώρα (2015) δεν θα υπάρχει diesel καινούριο που να ανησυχείς για το dpf. Απλά είμαστε στη μεταβατική κατάσταση, που το βάλαν όλοι για να προλάβουν το Euro5. Θα ωριμάσει. Ήδη το Renault Clio ισχυρίζεται οτί δεν το καταλαβαίνεις ποτέ τον καθαρισμό ακόμα και μες την πόλη. [/list:u:1oelvhdh][list:1oelvhdh]2. Ποιότητα καυσίμου: Εδώ είμαστε....
Εδώ δε παίζουν μάγκες.
Υπάρχει και η πολύ απλή περίπτωση να γεμίσεις με βενζίνη τον diesel λόγω iq ραδικιού του πωλητή καυσίμου (ή του οδηγού). Στο πιο ρεαλιστικό πάμε, στο να βάλεις απο πονηριά μαυρο/κόκκινο/πουά πετρέλαιο για να γλυτώσεις χρήμα. Αμ δε..
Αν τα ξεπεράσουμε αυτά και δούμε που μπορεί να τη πατήσει ο απλός τήμιος (θύμα κάποιες φορές) οδηγός, τότε θα μιλήσουμε για περιπτώσεις ύπουλου πρατηριούχου, ή ακόμα και κακών δεξαμενών/συντήρησης, ή μέχρι και στον τρόπο που το diesel βγαίνει απο τα καράβια να μπει σε φορτηγά. (άκουσα οτί με νερό το βγάζουν απο το πλοίο, γιατί ως πιο ελαφρύ επιπλέει. Τώρα αν μετά το φιλτράρουν όπως πρέπει δε ξέρω). Αλλά στο κάτω κάτω είναι η πιθανότητα βλάβης απο καύσιμο μεγαλύτερη στο diesel απο την βενζίνη? Δε νομίζω. Εχουν ένα σωρό παγίδες νερού τα καινούρια, και συστήματα που σβήνουν αντί να ψεκάσουν βενζίνη και να γίνει χαμός. Πάντα πρέπει να προσέχεις, αλλά νομίζω τελικά οτί αρκεί να κοιτάς απο ποιον βάζεις, και κατα προτίμησή απο 1-2 μόνο, και να γεμίζεις, ωστέ να ξέρεις 100% τί εστί ο κύριος.Σαν μεγαλύτερο εχθρό θεωρώ το νερό/υγρασία, που μπαίνει παντού χωρίς να το θες. Αν όμως πας σε έμπειστο πρατηριούχο, που πληρεί απαιτήσεις συντήρησης, θα είναι ικανοποιητικότατη η ποιότητα, και θα κλάίνε αυτοί που θα βάζουν κόκκινο-μαύρο, και θα λένε κιόλας 'όχι εγώ δεν έβαζααα ποτέ. ο κινητήρας ή το πρατήριο φταίει!'
Το να βρεις αξιόπιστο πρατήριο δεν είναι πάντα εύκολο. προσωπικά, εδώ στα Χανιά, θα πηγαίνω σε ένα που το 'έφτιαξαν' (δεν ισχύει ακριβώς) οι Ταξιτζίδες, και έχει εξτρα φίλτρο (κατά της υγρασίας νομίζω) η ίδια η αντλία, καθώς είχαν ΦΟΒΕΡΟ πρόβλημα παλαιότερα. Δε λέω το οτί είναι σίγουρο ή το μόνο, αλλά τόσοι επαγγελματίες το εμπιστεύονται, και άλλωστε έχει φοβερή κατανάλωση απο αυτό. Αρα, του π@ύστη..![/list:u:1oelvhdh]
Εν τέλει σόρρυ για τη φλυαρία μου, και ότι λέω είναι η γνώμη μου απο το ψάξιμο τη τελευταία βδομάδα. Μπορεί να είμαι λάθος. Ωστόσο σίγουρα η λογική μη φοβάσαι απο φήμες χωρίς σοβαρά επιχειρήματα, αλλά και μην ενθουσιάζεσαι πάλι χωρίς να το κοιτάξεις πολύ καλά, είναι η σωστή, και αν το κάνεις, μπορείς να διαλέξεις νομίζω. Γιαυτό είμαστε εδώ να λέμε τις εμπειρίες μας.
P.S. η κουβέντα συνεχίζεται, αν πιστεύετε οτί ξεχνάω κάποιον μεγάλο 'εχθρό' του ντίζελ πέρα απο το dpf και τη πιθανότητα για κακή ποιότητα καυσίμου, θα ήμουν υπόχρεος αν το αναλύσετε με 2 λογάκια
-
Έλεος με το dpf και την ποιότητα καυσίμου
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Η χρήση των ταξί είναι ότι χειρότερο υπάρχει για τα αυτοκίνητα και πάλι οι επαγγελματίες (που υπολογίζουν και το τελευταίο ευρώ) προτιμούν ντίζελ, μάλλον κάτι θα ξέρουν.Μην το χρησιμοποιείς αυτό σαν δικαιολογία. Σε αυτούς τα λεφτά για καύσιμο αποτελεί το βασικό λειτουργικό έξοδο, πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Οπότε αν με το πετρέλαιο κάνουν οικονομία πχ 20% αυτό το 20% είναι τόσο μεγάλο ποσό που ξεπερνάει όλες τις τυχόν κακοτοπιές ή μειονεκτήματα του ντίζελ. Αυτό δεν ισχύει για τους κοινούς θνητούς που κάνουν 1000-1500χλμ το μήνα....
Επίσης κάποιοι που κάνουν λιγότερα από 5-8000χλμ το χρόνο ίσως πρέπει να σκεφτούν σοβαρά το να μην έχουν καθόλου αυτοκίνητο και να νοικιάζουν. Αν δηλαδή τα χλμ τα κάνουν σε Σαββατοκύριακο ή σε διακοπές άνετα νοικιάζεις και ξενοιάζεις.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η χρήση των ταξί είναι ότι χειρότερο υπάρχει για τα αυτοκίνητα και πάλι οι επαγγελματίες (που υπολογίζουν και το τελευταίο ευρώ) προτιμούν ντίζελ, μάλλον κάτι θα ξέρουν.
Μην το χρησιμοποιείς αυτό σαν δικαιολογία. Σε αυτούς τα λεφτά για καύσιμο αποτελεί το βασικό λειτουργικό έξοδο, πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Οπότε αν με το πετρέλαιο κάνουν οικονομία πχ 20% αυτό το 20% είναι τόσο μεγάλο ποσό που ξεπερνάει όλες τις τυχόν κακοτοπιές ή μειονεκτήματα του ντίζελ. Αυτό δεν ισχύει για τους κοινούς θνητούς που κάνουν 1000-1500χλμ το μήνα....
Συμφωνώ απολύτως σε αυτό. Δεν το εξέφρασα σωστά , γιατί έτσι τα πράγματα είναι όπως τα λες, οι ταρίφες δεν έχουν άλλη επιλογή με τα άπειρα και αστικά χιλιόμετρα που κάνουν.
-
Και η άσχετη ερώτηση της ημέρας:
Renault Clio IV 1.5 dCi 90hp ή Opel Corsa 1.3 CDTi 90hp ?
απο θέμα αξιοπιστίας πχ έχουν καλύτερο όνομα τα Opel ή η Ρενώ? βέβαια η Οπελ φοράει FIat νομίζω, οπότε ίσως είναι Fiat vs Renault. Σ'αυτό κολάει και το θέμα 'φτηνότερο σέρβις' +ανταλλακτικά που μου ανέφερε ο Ρενο-πωλητης. (δε με έπεισε..)
Επιδόσεις και λοιπά είναι πολύ κοντά, μόνη διαφορά στα γρήγορα, είδα οτί έχει καδένα το κόρσα και ιμάντα το Κλιό.(α) αξιοπιστία, (β) διαφορά στα σέρβις ή @@, (γ) καδένα - ιμάντας.
όποιος ξέρει κάτι λέει. -
Ο χρήστης SMARTYN89 έγραψε:
Και η άσχετη ερώτηση της ημέρας:Renault Clio IV 1.5 dCi 90hp ή Opel Corsa 1.3 CDTi 90hp ?
Επιδόσεις και λοιπά είναι πολύ κοντά, μόνη διαφορά στα γρήγορα, είδα οτί έχει καδένα το κόρσα και ιμάντα το Κλιό.
(α) αξιοπιστία, (β) διαφορά στα σέρβις ή @@, (γ) καδένα - ιμάντας.
όποιος ξέρει κάτι λέει.Το λεω με καθε επιφυλαξη γιατι δεν γνωριζω αν μοιαζουν καν οι παλαιοτεροι κινητηρες της ρενο με τους καινουργιους.
Φιλος με Scenic βενζινη 1600 για αλλαγη ιμαντα με κοστος ανταλλακτικου χαμηλο,πληρωσε καπου 600ε μονο γιαυτο! -
Και τα δυο ειναι απο τα καλυτερα μοτερ που υπαρχουν.... και τα δυο μοτερ μπαινουν σε πολλες διαφορετικες μαρκες-καροτσες....
Απλα σε σχεση με το φιλτρο εχω ακουσει πως τα ρενο δεν 'κουραζουν' τον κατοχο με ασκοπες μετακινησεις, χωρις να ξερω ακριβως τον λογο! Εγω εδω και 2,5 χρονια εχω ενα clio dci 106hp με σχεδον 60.000 χωρις κανενα προβλημα!!! (Εμενα ειναι χωρις φιλτρο)Η μονη συμβουλη μου ειναι να βαζεις απο ενα πρατηριο....
Εγω βαζω απο 2πρατηρια σε ολη την Ελλαδα και η αυτονομια με εχει βοηθησει να την εχω γυρισει ολη (και οχι μονο) χωρις προβλημα!!!Στάλθηκε από το GT-S7562 μου
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Το λεω με καθε επιφυλαξη γιατι δεν γνωριζω αν μοιαζουν καν οι παλαιοτεροι κινητηρες της ρενο με τους καινουργιους.
Φιλος με Scenic βενζινη 1600 για αλλαγη ιμαντα με κοστος ανταλλακτικου χαμηλο,πληρωσε καπου 600ε μονο γιαυτο!Ναι ο ιμάντας είναι το μόνο ξεκάθαρο αρνητικό για το κλιό. (και η τιμή). Θυμάσαι μετά απο πόσα χρόνια του βγήκε αυτό? αν είναι στη δεκαετία, δε χαθηκε ο κόσμος.
Και τα δυο ειναι απο τα καλυτερα μοτερ που υπαρχουν.... και τα δυο μοτερ μπαινουν σε πολλες διαφορετικες μαρκες-καροτσες....
Απλα σε σχεση με το φιλτρο εχω ακουσει πως τα ρενο δεν 'κουραζουν' τον κατοχο με ασκοπες μετακινησεις, χωρις να ξερω ακριβως τον λογο! Εγω εδω και 2,5 χρονια εχω ενα clio dci 106hp με σχεδον 60.000 χωρις κανενα προβλημα!!! (Εμενα ειναι χωρις φιλτρο)Η μονη συμβουλη μου ειναι να βαζεις απο ενα πρατηριο....
Εγω βαζω απο 2πρατηρια σε ολη την Ελλαδα και η αυτονομια με εχει βοηθησει να την εχω γυρισει ολη (και οχι μονο) χωρις προβλημα!!!Πόσο καις? Αν και λογικά εκτός πολης εσύ φαντάζομαι.
Απλά οι καταναλώσεις στα χαρτια είναι ίδιες στα 2 μοντέλα, αλλά έχω την αίσθηση οτί στο 1,5 λίτρο, θα είναι λίγο πιο πάνω στη πραγματικότητα. Περνας τα 6/100;
ο ιμάντας σου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα? (βασικά δε ξέρω και κάθε πότε προτείνει η Ρενό να τον αλλάζεις, 5 χρόνια ή 10 όπως άλλοι. ) -
Αλλά στο κάτω κάτω είναι η πιθανότητα βλάβης απο καύσιμο μεγαλύτερη στο diesel απο την βενζίνη?
Ναι!!!! και ειμαι καθετος σε αυτο και ουτε υπερβολικος !!!!
η ουσια ειναι οτι η βλαβη στο diesel στο συστιμα τροφοδοσιας ειναι πολυ ποιο κοστοβορα
οχι δεν καιω προσθετα με λιγο πετρελεο αλλα μεριμνω να μπενουν τα προσθετα οταν πρεπει (οχι καθε μερα)
(το οτι εχουμε κολοκαυσιμα γενικος ειναι αδιαψευστο νομηζω οτι συμφονουμε ολοι σε αυτο {και δεν λεω για τα διηλιστιρια, μετα αρχιζει το παρτυ} ωσοι τουλαχιστων εχου ιδεα το τι γινεται στην αγορα)
γιατι φοβαμε οτι αν δεν μεριμνισει καποιος σε 4 -5 χρονακια θα αρχισουνε τα προβληματακια στο συστιμα τροφοδοσιας καυσιμου .
και δεν ειναι μονο το οτι επαθε ζημια την πληρωσα και τελιωσε , μενεις χωρις αμαξι ταλεπωρισε και και και .στην βενζιηι δεν ειναι τοσο ευαισθητο το συστιμα τροφοδοσιας αλλα ουτε και τοσο κοστοβορο! η ταλεπωρια ειναι σχεδων η ιδια ειναι μικροτερη
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
(το οτι εχουμε κολοκαυσιμα γενικος ειναι αδιαψευστο νομηζω οτι συμφονουμε ολοι σε αυτο {και δεν λεω για τα διηλιστιρια, μετα αρχιζει το παρτυ} ωσοι τουλαχιστων εχου ιδεα το τι γινεται στην αγορα)
γιατι φοβαμε οτι αν δεν μεριμνισει καποιος σε 4 -5 χρονακια θα αρχισουνε τα προβληματακια στο συστιμα τροφοδοσιας καυσιμου . -
Καλησπερα smarty!
Στην περιπτωση που κανεις πολλα km στην πολη θα σου προτεινα να παρεις μικροτερο-φτηνοτερο αμαξι. Ειδικα αν θα το παρεις με δοσεις...
Αυτο με το δωρεαν σημα εχω την εντυπωση οτι θα 'διορθωθει' απο τους αγαπητους κυβερνωντες. Το ξερω ειναι κουβαδακια αλλα δυστυχως η ιδιοκτησια αυτοκινητου κοστιζει.
Φαντασου τωρα μεγαλο σερβις, λαστιχα, ασφαλεια και δοση δανειου μαζι σε ενα διαστημα 2-3 μηνων. Προσπαθησε να υπολογισεις οσο πιο ρεαλιστικα (οχι και απαισιοδοξα) τα εξοδα ενος αυτοκινητου λαμβανοντας υποψη καμια ψιλοστραβη απωλεια εσοδων που προς το παρον θεωρεις δεδομενα. -
Ο χρήστης SMARTYN89 έγραψε:
Και τα δυο ειναι απο τα καλυτερα μοτερ που υπαρχουν.... και τα δυο μοτερ μπαινουν σε πολλες διαφορετικες μαρκες-καροτσες....
Απλα σε σχεση με το φιλτρο εχω ακουσει πως τα ρενο δεν 'κουραζουν' τον κατοχο με ασκοπες μετακινησεις, χωρις να ξερω ακριβως τον λογο! Εγω εδω και 2,5 χρονια εχω ενα clio dci 106hp με σχεδον 60.000 χωρις κανενα προβλημα!!! (Εμενα ειναι χωρις φιλτρο)Η μονη συμβουλη μου ειναι να βαζεις απο ενα πρατηριο....
Εγω βαζω απο 2πρατηρια σε ολη την Ελλαδα και η αυτονομια με εχει βοηθησει να την εχω γυρισει ολη (και οχι μονο) χωρις προβλημα!!!Πόσο καις? Αν και λογικά εκτός πολης εσύ φαντάζομαι.
Απλά οι καταναλώσεις στα χαρτια είναι ίδιες στα 2 μοντέλα, αλλά έχω την αίσθηση οτί στο 1,5 λίτρο, θα είναι λίγο πιο πάνω στη πραγματικότητα. Περνας τα 6/100;
ο ιμάντας σου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα? (βασικά δε ξέρω και κάθε πότε προτείνει η Ρενό να τον αλλάζεις, 5 χρόνια ή 10 όπως άλλοι. )Τα χιλιομετρα μου ειναι μικτα... αλλα με μεγαλο ποσοστο στην Αθηνα...
Στην εθνικη με νορμαλ ταχυτητες (120-130 ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ) παιζω στα 5.3 με 5.7
Μεσα στην πολη παιζω στα 6.5 αλλα μπορει και 7
Το θεμα μου ειναι πως δυσκολευομαι να κανω οικονομικη οδηγηση και το πλακωνω συχνα...
ΠΡΟΣΕΧΕ... το δικο μου ειναι με τα 106 αλογα και ειναι Euro 4.... ενω το ιδιο σε Euro 5 ειναι πιο οικονομικο.... Τωρα το IV με τα 90 αλογα πιστευω πως θα ειναι πιο οικονομικο... (ειμαι σιγουρος)
ΠΑντως οπως και να εχει προβληματα δεν εχω... το μοτερ αυτο οπως ειπα και πριν μπορεις να το βρεις σε πολλα αμαξια... ακομα και η καινουρια A-Classe αυτο φοραει... οπως και το καινουριο μικρο επαγγελματικο της Benz...Αλλα και απο την αλλη το μοτερ του Κορσα για εμενα ειναι απο τα καλυτερα σε αυτα τα κυβικα!!!!
Παντως σκεψου το καλα... οπως ειπε και ο φιλος πιο πριν τα πετρελαιοκινητα μπορει να μην βγαζουν ευκολα βλαβες αλλα οταν βγαλουν κοστιζουν αρκετα παραπανω απο τα βενζινοκινητα... αλλα απο την αλλη και τα καινουρια μοτερ βενζινης (1.0 ecoboost, 0.9 tce) πιστευω πως αν συμβει κατι θα κοστιζει ακριβα... δεν θα καθαρισεις οικονομικα οπως παλια (καθαρισμα μπεκ, καθαρισμα ρεζερβουαρ και τελος)
-
κυκλοφορουν πολλες κακες φιμες γυρω απο τα diesel αλλα ασ μην υπερβαλουμε σε μια συζητηση που εχω κανει με το μηχανικο μου γιαυτο το θεμα μου ειπε οτι τα καινουργια diesel δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια. Σε ολα τα αμαξια μετα απο καποια χρονια ολο θεματα υπαρχουν δε παν να ειναι βενζινη, η ντιζελ και εγω δε ξερω τι! αν ξερεις πως να συντηρεις το αμαξι σου μια χαρα ειναι τα diesel απλα εχει επικρατησει η αποψη του ανταγωνισμου ανα το κοσμο να υποβαθμιζει τα ντιζελ για να προωθει τα βενζινοκινητα. Απο τις μαρκες που ανεφερες ολα καλα ειναι εγω θα ημουν μεταξυ του opel και του τοyota xωρις να κατσω να σκευτω με τι κινειται το καθενα.
-
Εγώ πιστεύω, οτί η πολυπλοκότητα του κινητήρα πλέον σε όλα τα αμάξια, κάνει πιο ακριβά τα προβλήματα. Και ντίζελ και Βενζίνη. Δηλαδή EcoBoost. πράσινα, αλλα τουρμπάτα, και σχετικές τεχνολογίες, στις petrol εκδώσεις τους, πιστεύω βγάζουν ακριβές ζημιές.
Βέβαια, αν θες σε βενζίνη βρήσκεις 1000ρι πχ, ατμοσφαιρικό, απλό κατασκευαστικά, που έχει σίγουρα πιο μικρό ρίσκο στο κόστος σε ζημιές.
Diesel, Πόλη, και Παραπληροφόρηση