-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Οντως, απο πανω...στο τελος της δημοσιευσης εβαλα ενα εικονιδιο. Αυτο:
Προφανως δεν καταλαβες οτι το ειπα για πλακα.
-
Το shifty δεν το προσεξα.
Απλα μην του λετε τετοια του Θωμα ουτε για πλακα γιατι νομιζει που νομιζει οτι οδηγαει Formula 1, θα το παρει κι αλλο πανω του και δεν ξερω τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα -
Αλλαγή τροχαλίας στον Κομπρέσσορα και είμαι
-
Υπολόγισε και :
- ένα EVO πακέτο (4πίστονες, 17άρες + τρυπητές δισκόπλακες + ανάρτηση)
- την αλλαγή στο κομπρέσσορα (μια 250άρα άτια την θέλεις)
- με ESP off + ABS χλωμό σε βλέπω, αλλά τα χέρια θα σε σώσουν
- απλά κρατάς κατα νου και την επιεικώς μέτρια ισορροπία του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα (1450 κίλος δεν κρύβονται)
- τα μανίσια Dunlop SP Sport 01 καλά, θες κάτι καλύτερο όμως. (το Toyota φορά Πρίους λάστιχα είπαμε?)
και μετά θα το κυνηγήσεις άνετα το GT 86
-
Παιδιά, να το κλείνουμε σιγά σιγά το θέμα;
Ωραία τα είπαμε, τσιγκλίσαμε αλλήλους, κρίναμε, κριθήκαμε, καταγράψαμε παραβάσεις, και τόσα άλλα.Είχα σκοπό να προχωρήσω το θέμα με προσωπικές απόψεις και σχόλια, αλλά νομίζω οι 7 σελίδες που έγραψε ο Χαρπίδης στο περιοδικό είναι αρκετές. Θα μπορούσα να σας δείξω και μερικές φωτό από τα παρασκήνια, αλλά ούτε αυτό.
Αν μέχρι το μεσημέρι δεν έχουμε μπεί πάλι στον ίσιο δρόμο ( ) το θέμα θα κλείσει.
-
εχε κατα νου οτι δεν εχουμε ολοι τις 7 σελιδες οποτε καμια αποψη παραπανω θα ηταν ευχαριστη αλλαγη απο τα βαρετα κονταροχτυπηματα
-
** edit [Mod]**
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Παιδιά, να το κλείνουμε σιγά σιγά το θέμα;Και όλα αυτά πριν καν το πάρει κανείς! Θα πρότεινα να πάρει τιμητικά τον τίτλο Alfa Romeo αντί για Toyota.
Ωστόσο, επειδή δεν καίγομαι να κάνω άλλη μια φορά (πρέπει να είναι η 10η φορά που θα έκανα το λάθος) την καρδιά μου πέτρα και να πάρω το περιοδικό*, θα ήθελες να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου από τη δοκιμή και από το αυτοκίνητο και το παλιό και το καινούριο; Εμένα θα μου άρεσε να ήμουν στη θέση σου και να συμμετείχα ακόμα και για την εμπειρία. Και μπράβο και στους 4Τ που σε εντόπισαν και το σκέφτηκαν.
*ψάχνοντας για τις τιμές του τότε ΑΕ86, άνοιξα άρθρο των 4Τ από το 1985. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί δεν ασχολούμαι με τα όψιμα τεύχη.
-
ΟΚ, θα κοιτάξω να γράψω κάτι στο θέμα 'Οδήγησα', για να μη συνεχιστεί εδώ μέσα. Καλύτερα εδώ [Mod]
Δίκιο έχεις, θα γράψω και για την εμπειρία της όλης διαδικασίας, και θα βάλω και φωτό από τα παρασκήνια...
Καλή ιδέα.Να περιμένεις όμως λιγάκι, έ;
-
κ καμια ανέκδοτη φωτό
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
ΟΚ, θα κοιτάξω να γράψω κάτι στο θέμα 'Οδήγησα', για να μη συνεχιστεί εδώ μέσα. Καλύτερα εδώ [Mod]
Δίκιο έχεις, θα γράψω και για την εμπειρία της όλης διαδικασίας, και θα βάλω και φωτό από τα παρασκήνια...
Καλή ιδέα.Να περιμένεις όμως λιγάκι, έ;
Θα περίμενα για οτιδήποτε έχει να κάνει με παλιό γιαπωνέζικο της προκοπής.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θα περίμενα για οτιδήποτε έχει να κάνει με παλιό γιαπωνέζικο της προκοπής. -
Επειδή πρέπει να κρατάμε τις υποσχέσεις μας, έφτιαξα ένα οδοιπορικό και εγώ από την πλευρά μου. Να έχει να διαβάζει ο Φάνκυ το Σαββατοκύριακο...
Όλα έγιναν κάπως έτσι...
1η Φλεβάρη και μια διαφορετική μέρα μπροστά μου.
Πρώτον και κύριον βγαίνω βόλτα με την ΑΕ μου, μετά από 1μιση χρόνο! Μόνη της αυτή και ακίνητη στο υπόγειο τόσο καιρό, σαν να περίμενε ανυπόμονα αυτή τη μέρα. Όπως πάντα δε χρειάστηκε να γυρίσω το κλειδί 2η φορά για να ξυπνήσει. Ανυπόμονη μου φάνηκε σαν και του λόγου μου, αλλά μάλλον τα βλέπω όλα αλλιώς σήμερα.
Αφού μάζεψα το καμάρι μου από το σχολείο, χωρίς να του πω το λόγο, και αφού το ραντεβού κλείστηκε με τα ανήψια μου, τον Μάκη και τον Χάρη, ανηφορίζουμε για Πάρνηθα.
Σημείο συνάντησης στις 11 – κλασσικά - το τελεφερίκ, αλλά με ποιόν;Με το φρέσκο πρόσωπο της αυτοκινητιστικής μας κουλτούρας. Την ακούμε να ανηφορίζει, και σε λίγο το κατακόκκινο χρώμα της σπάει την απέραντη πρασινάδα και μας διπλασιάζει τους παλμούς. Όλων. Νέων και παλιών (γέρων αν σας βολεύει…). Φωτιά στο δάσος! GT86!
Οι Γιάννηδες που τη συνοδεύουν (Χαρπίδης και Αλμπανέλλης) μπορεί και να ξαφνιάστηκαν από τα ανοιχτά στόματα που τους υποδέχτηκαν. Δεν είναι η ομορφιά της τόση, αλλά σε μια παρέα που γυρίζει ανάμεσά της μια ΑΕ86, η έλευση του νέου, του «ίδιου» αλλά και διαφορετικού, δημιουργεί σίγουρα μια γλυκιά ανατριχίλα.
«Τόσο πολύ ρε μεγάλε;», θα πείτε μερικοί. Ναι ρε. Τόσο. Όποιος θέλει μπορεί να αποχωρήσει. Ευχαριστώ.
Το μεγαλύτερο θέμα όμως είναι ο σκοπός της μάζωξης. Θα στήσουμε τη γριά και τη νια, να ποζάρουν για το επόμενο τεύχος των 4Τ. Χαρά μας και τιμή μας. Μετά από 35 χρόνια ανελλιπούς σχέσης με το περιοδικό, αλλά και με τους ανθρώπους του τα τελευταία χρόνια, νοιώθω πραγματικά οικεία.Μετά τις πρώτες μάλιστα κουβέντες, τις συστάσεις, και αφού τα νιάτα της παρέας παίζουν γύρω - γύρω όλοι, στη μέση η GT, αρχίζουμε σιγά σιγά τις προετοιμασίες. Ένα ξεσκόνισμα στην GT, (η δικιά μου είχε φάει γλείψιμο την προηγούμενη), και κόλλημα στις πόρτες των αυτοκόλλητων «4Τροχοί ΤΕST». Η γριά μου στις δόξες τις! Τώρα στα γεράματα, και τα δικά της και τα δικά μου.
«Πάμε» λέει ο Γιάννης, και ξεκινάμε για το βουνό, αν και περιμένουμε ακόμα έναν στην παρέα, τον καλό μου φίλο Διονύση με τη δική του ΑΕ86. Σκέφτηκα να έχουμε ακόμα ένα αυτοκίνητο «ασφαλείας», χώρια που όταν μοιράζεσαι τη χαρά σου με τους φίλους σου την κάνεις πιο μεγάλη.
Μπροστά ο Γιάννης λοιπόν με τη GT, πίσω εγώ με την ΑΕ, και ακολουθεί ο Χάρης με το Swiftάκι (το καλό, το γρήγορο).
Φτάνουμε σε μια στροφή, χαμηλά από τις πρώτες, και παρκάρουμε στο πλάτωμα που κάνει ο δρόμος. Ανασυγκρότηση. Ο λόγος πλέον στον Γιάννη τον Αλμπανέλλη που θα μας λέει τι θα κάνουμε και πώς. Τα 4 PMR που έχουμε μαζί μας εξασφαλίζουν την ασφάλεια των συνθηκών, και η βοήθεια της υπόλοιπης παρέας πολύτιμη. Αρχίζουμε τα πρώτα κλικ, στήσιμο για λίγες στατικές, και ξεκινάμε. Κατέβασμα - ανέβασμα η GT, κατέβασμα - ανέβασμα η ΑΕ, το ίδιο πάλι και οι 2 μαζί. Τελειώσαμε από αυτό. Κάπου εκεί φτάνει και ο Διονύσης με την άλλη ΑΕ και γινόμαστε πολλές (οι ΑΕ).Πάμε τώρα να στρίψουμε. Η ώρα του παιδιού. Μπροστά ο Γιάννης με τη GT, φτάνει στη στροφή, και … τι γλυκά που γυρίζει η ρουφιάνα! Σαν να φτιάχτηκε γι αυτό και μόνο. Ω, ρε φίλε…
«Σειρά σου», λέει ο φωτογράφος, και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα… Θυμάμαι πώς γυρίζει, ή θα γίνουμε ρόμπες; Πάμε κάτω, 2α, 3η, κατέβασμα και… ναι κούκλα μου, το ξέρω πως γνωριζόμαστε καλά και μου κάνεις τα χατίρια. Πήρα τα πάνω μου… Πάμε πάλι, μία η GT μία η AE. Είχα ένα άγχος, αλλά μου έφυγε. Όλα καλά! Πάμε παρακάτω.
Βγάζει ο Γιάννης κάτι βεντούζες, κάτι τρίποδα, κάτι διαστημόπλοια, τα μοντάρει πάνω στη GT και αρχίζουμε τις βόλτες. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις δύο πρώτες σελίδες του άρθρου σε σαλόνι του περιοδικού.
«Ανεβαίνουμε παραπάνω» φωνάζει ο καπετάνιος, και ο Γιάννης ζητάει τα κλειδιά της δικιάς μου. Με χαρά του τα δίνω, μιας και το πράμα αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. Θα οδηγήσω την GT! Αν βέβαια μου δώσει το μπλιμπλίκι που είναι απαραίτητο, και να μη κάθομαι σαν να μην πώ, και πατάω συμπλέκτες και κουμπιά. Άλλοι καιροί…
Κάθομαι στο εξαιρετικό κάθισμα, και το πρώτο πράμα που ελέγχω, είναι αν χωράνε τα πόδια μου, και αν βρίσκει η κοιλιά μου στο τιμόνι. Όλα τέλεια. Ευτυχώς οι Ιάπωνες έχουν από καιρό αποδεχτεί πως υπάρχουν και άλλοι σωματότυποι στον κόσμο εκτός από τους δικούς τους.Πρώτη στο κιβώτιο και φύγαμε. Γνώριμο το κούμπωμα. Κοντό και σφικτό. Η διαφορά που κάνει το κιβώτιο όταν είναι ακριβώς από κάτω. Ο θόρυβος του κινητήρα δε μου λέει κάτι. Μάλλον επειδή δεν τον ακούω, ή μπορεί απλώς να μη δίνω σημασία. Όταν βγείς από την ΑΕ και κάτσεις στην GT, έ, ένα πολιτισμικό σόκ θα το πάθεις… Ο γιός μου στο διπλανό κάθισμα, προσπαθεί να ανακαλύψει όσα περισσότερα μπορεί. Και το χαμόγελο και των δυό μας, μέχρι τα αυτιά.
Φτάνουμε στο επόμενο σημείο. Στο μυαλό μου έχει ήδη καρφωθεί μια λέξη. ΤΙΜΟΝΙ. Ούτε με το μοτέρ ασχολήθηκα, ούτε με τις οθόνες ούτε με τα κουμπιά. Όταν έστριβα δεν με απασχολούσε τίποτε άλλο. Απίστευτο. Γι’ αυτό χτυπιούνται ανά τον κόσμο…
Ο φωτογράφος στήνει το νέο σκηνικό, πάνω κάτω, άλλη γωνία λήψης, το κάνουμε κι αυτό και προχωράμε.Όσο ανεβαίνουμε και οδηγώ το GT, αρχίζω να ξεψαρώνω, και βυθίζω το γκάζι λιγάκι παραπάνω. Να και μια καλή στροφούλα. Το ‘χουμε! Της τα χώνω – που λέμε εμείς οι γρήγοροι – και η τροχιά κάνει να ανοίξει! Ω, ευτυχία! Και κάπου εκεί διαπιστώνω ελλείψεις στον εξοπλισμό, όπως το λαμπάκι – φάσκελο ή έστω μια ανακοίνωση στην οθόνη να λέει «πάρτα μ@λ@κα», δεν έχεις ακούσει για ESP, VSC, ΔΜΧ, ΓΜΤΠΤΝΜ; Πού πάς ρε καραμήτρο… Δεν πειράζει, πάμε παρακάτω, ή μάλλον, παραπάνω.
Χαζεύω μπροστά την ΑΕ μου καθώς την ακολουθώ, και ναι, την καμαρώνω. Την αφήνω να μου κλέψει λίγη από την ευχαρίστηση που νοιώθω οδηγώντας ένα αυτοκίνητο όπως η GT. Την παρατηρώ πώς στρίβει, πως γέρνει. Δεν έχει τύχει να έχω ξανά αυτή την οπτική. Συνήθως είμαι μέσα, όχι έξω. Τι να σκέφτεται ο Χαρπίδης που είναι στο τιμόνι της;
Παραπάνω στήνουμε τα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο, ο φωτογράφος μπροστά μας στο πόρτ μπαγκάζ του Swift, και μερικά ακόμη κλίκ.
Με τούτα και με κείνα για να μη σας κουράζω, φτάσαμε ψηλά, πολύ ψηλά στα έλατα. Λίγο χιονάκι στις άκρες του δρόμου, σκιά από τα έλατα και ο Γιάννης ο Αλμπανέλλης βρίσκει χώρο με καλό φώς για να κάνει τα δικά του. Τα φώτα της GT ανάβουν από μόνα τους (ουάου!) για να μου θυμίσουν άλλη μια φορά πόσο πίσω έχω μείνει. Φωτογραφίες εσωτερικού, μηχανής, λεπτομέρειες κλπ. Οι υπόλοιποι, κλασσικά χαβαλέ και πειράγματα.
Περνάμε καλά και αυτό είναι το βασικότερο. Περνάμε δε ακόμα καλύτερα όταν βλέπουμε το Γιάννη να παλεύει με το τιμόνι της ΑΕ για να κάνει μανούβρα να φύγουμε. Καλομάθατε αγόρια μου στα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά. Εμείς οι παλιοί οι άντρες δεν είχαμε ανάγκη από τέτοια πράματα… Πσσσς….
Κατηφορίζουμε… Έχει πάει 2+ και δεν το καταλάβαμε. Φτάνουμε σε ένα πλάτωμα παρακάτω και κάνουμε τις τελευταίες πόζες και την τελευταία ανασυγκρότηση πριν το διαλύσουμε. Ξεχνάμε λίγο τα αυτοκινητιστικά και πιάνουμε κουβέντες διάφορες. Περί προσωπικών, περί οικονομικών, περί της κατάστασης του περιοδικού κλπ. Η σχέση έχει γίνει ήδη πιο προσωπική. Ο Γιάννης ο Χαρπίδης και ο Γιάννης ο Αλμπανέλλης είναι και εξαιρετικά παιδιά εκτός από εξαιρετικοί επαγγελματίες. Μαζεύουμε τις ΑΕ και τη GT για μερικές ακόμα φωτό όλης της παρέας. Κοντεύει τρεισήμισι… Φεύγουμε. Ο Γιάννης στριμώχνει τα φωτογραφικά του στο μικρό χώρο αποσκευών της GT και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Γειά σας παιδιά. Θα τα ξαναπούμε.
Ευχαριστούμε για τη μοναδική εμπειρία που μας προσφέρατε. Αυτό που για σας είναι δουλειά, για μας ήταν γιορτή.
Μετά από 35 χρόνια που το περιοδικό είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, τώρα νοιώθω κι εγώ δικό του κομμάτι. Να κρατήσει το τεύχος ο γιός μου να θυμάται το γέρο του. Και ελπίζω, ακόμα και τότε, να κατεβαίνει και αυτός στο υπόγειο να χαϊδεύει με την ίδια αγάπη την δική του πλέον ΑΕ.Ευχαριστώ που το μοιραστήκατε μαζί μου όσοι φτάσατε να διαβάζετε μέχρι εδώ.
Ευριπίδης -
Αυτα ειναι τα ωραια!!
-
Ευριπιδη
-
Άψογος! Νέα είναι ακόμη, όλο γριούλα και γριούλα. Ούτε πινακίδες ιστορικού δεν βγάζει ακόμη....
Να τη χαίρεσαι φίλε μου την μαύρη πισωκίνητη γιαπωνέζα.
-
Αυτά είναι!
Ευχαριστούμε για τη διήγηση και το ωραίο φωτογραφικό υλικό. -
Εξαιρετικο ποστ. Μπραβο παιδες. Ειδικα η παλαια ΑΕ ... θυμαμαι το σχολιο.... ' ουδετερη ή υπερστρφικη δεν υποστρεφει ποτε'
-
επιτελους το topic--> back on track!
ωραιος! -
Γ@μησες
Toyota GT-86 / Subaru BRZ