-
Ευχαριστως την Κυριακη, αν δεν το κανουν ως τοτε αυτοι που εχουν υποχρεωση κι αρμοδιοτητα (να το κανουν).
Αν και διερωτωμαι, αφου ολοι διαβαζουν , γιατι δεν βγαινει ενας να πει 'γιατι παραπληροφορεις ρε παλιανθρωπε Πλατη?'
-
Δεκτό, αν και δε νομίζω ότι είναι εποχή να μιλάμε με γρίφους... δεν έχουμε το χρόνο δυστυχώς...
-
Συγγνωμη, δεν το κανω συχνα, αλλά:
- Πρεπει την Κυριακη να ειμαστε βολοι προετοιμασμενοι για δυσκολη και ουσιαστικη συζητηση
- Αυτοι που αναλαμβανουν πρωτοβουλιες, πρεπει να εχουν την ευθυνη των πραξεων τους, και
- γιατι δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη πια σε κανεναν, οποτε μοιραια φοβαμαι ακομα και το κουκουλωμα με τετοιες συμπεριφορες που εχουμε δει. Η δια του εγγραφου λογου συζητηση, δεν εχει την αμεσοτητα της 'ενωπιος ενωπίω' αντιπαραθεσης, κατα την οποια ειναι πολυ πιο δυσκολο να δικαιολογησει κανεις τ αδικαιολογητα.
Συγγνωμη και παλι κ. Αθανασιου.
-
Δε θα παρίσταμαι την Κυριακή, σα μη αγωνιζόμενος πλέον, οπότε δε θα έχω άμεση πληροφόρηση. Ελπίζω να μάθουμε γρήγορα, από εδώ ή από οπουδήποτε...
Μην απολογίστε... Ο καθένας έχει δικαίωμα να πράττει σύμφωνα με τη θέλησή του, ιδίως όταν δε παραβιάζει τα δικαιώματα των άλλων...
-
Διαφωνω . Ολοι εχουμε θεση εκει. Παληοι, νεοι, αποστρατοι, ΟΛΟΙ. Η προσφορα (ή εστω συμμετοχη) μιας ζωης δημιουργει δικαιο κι υποχρεωση. Παρακαλω εσας κι οποιον αλλον δισταζει, εστω κι αν διαφωνει μαζι μου, να ειναι εκει!
-
παντως δεν νομιζω να περιμενει κανεις ,κατι ουσιαστικο την κυριακη....
λεφτα ΜΟΝΟ δεν εχουν(συμφωνα με αυτους),απο τη στιγμη που πιο πριν για οποιοδηποτε αλλο 'προβλημα'(κατ εμας) μαζωξη δεν κανανε.
θα πουν καποιο ποιημα προφανως(αφου κατι θα πρεπει να πουν) και στο τελος περιπου θα βγαλουν κανενα πανερι...(ή κατι τετοιο)
οπως ειπε και ο δοκτορ ,ενας οχλος θα ειναι-ειμαστε ,ο,τι ειναι να πουν θα μας το πουν,και για τελειωμα σιγα μην βγει ακρη...
οπως επίσης σωστα χαρακτήρισε ο κυριος μιχαλης την ελπα παραπαιοντα γιγαντας...
αρκει για μια τελευταια φορα να μην υποπεσουμε σε αυτο που ειδικευεται, στην εκμεταλλευση του παθους μας και την πατησουμε...(λογικα κατι τετοιο θα συμβει...αν και ελπιζω πως οχι)
-
Κύριε Πλατή
διστάζω, μιά και η πρόσκληση των καλούντων αναφέρεται ξεκάθαρα στους αγωνιζόμενους και δε θα ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα αυτή τη δεδομένη στιγμή.
Αλλά μπορεί και να έρθω σαν ακροατής και μόνο.
-
Τα καλυτερα παρτυ τα περασα οταν πηγα ακαλεστος
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Τα καλυτερα παρτυ τα περασα οταν πηγα ακαλεστοςνα φερουμε καφε και τοστ απο έξω ομως,εκει ειναι τσιμπημένα!!
-
Απο οσους παρεβρεθηκαν εκει, η αισθηση τους - γιατι για σιγουρια δε νομιζω να μιλαμε - ποτε αναμενεται (???) να ξεκινησουν ( ?????) οι αγωνες?
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Απο οσους παρεβρεθηκαν εκει, η αισθηση τους - γιατι για σιγουρια δε νομιζω να μιλαμε - ποτε αναμενεται (???) να ξεκινησουν ( ?????) οι αγωνες?Οι αγώνες ξεκίνησαν. Ήδη ο πρόεδρος της λέσχης της Φιλιππούπολης συζητάει να μπει αυτοκινητάμαξα από Θεσσαλονίκη για το ράλλυ Hebros στις 15/6, αρκεί να μαζευτούν αρκετά αγωνιστικά. Οι υπόλοιπες παροχές που συζητούνται είναι βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ), δωρεάν ξενοδοχείο και μηδενικό παράβολο συμμετοχής. Ο αγώνας είναι ασφάλτινος διήμερος και έχει περίπου 170 χλμ. ειδικών, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι επιπέδου Χολομώντα. Οι αναγνωρίσεις είναι μόνο δύο περάσματα υποχρεωτικά εντός ωραρίου (όπως στη Γαλλία), και για κάθε χαω πάνω από τα 70 χαω που θα συλλαμβάνουν τα ραντάρ του οργανωτή το πρόστιμο είναι 25 ευρώ/χαω συν ανάλογες ποινές στην εκκίνηση. Αν εκπληρωθούν όσα συζητούνται, το κόστος για το διήμερο αγώνα για έναν Αθηναίο αγωνιζόμενο θα είναι μικρότερο από το κόστος ενός Κένταυρος των 65 χλμ. Η έκφραση ενδιαφέροντος είναι καλοδεχούμενη, μπας και μαζευτούν αρκετοί ώστε να μπει αυτοκινητάμαξα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Απο οσους παρεβρεθηκαν εκει, η αισθηση τους - γιατι για σιγουρια δε νομιζω να μιλαμε - ποτε αναμενεται (???) να ξεκινησουν ( ?????) οι αγωνες?
Οι αγώνες ξεκίνησαν. Ήδη ο πρόεδρος της λέσχης της Φιλιππούπολης συζητάει να μπει αυτοκινητάμαξα από Θεσσαλονίκη για το ράλλυ Hebros στις 15/6, αρκεί να μαζευτούν αρκετά αγωνιστικά. Οι υπόλοιπες παροχές που συζητούνται είναι βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ), δωρεάν ξενοδοχείο και μηδενικό παράβολο συμμετοχής. Ο αγώνας είναι ασφάλτινος διήμερος και έχει περίπου 170 χλμ. ειδικών, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι επιπέδου Χολομώντα. Οι αναγνωρίσεις είναι μόνο δύο περάσματα υποχρεωτικά εντός ωραρίου (όπως στη Γαλλία), και για κάθε χαω πάνω από τα 70 χαω που θα συλλαμβάνουν τα ραντάρ του οργανωτή το πρόστιμο είναι 25 ευρώ/χαω συν ανάλογες ποινές στην εκκίνηση. Αν εκπληρωθούν όσα συζητούνται, το κόστος για το διήμερο αγώνα για έναν Αθηναίο αγωνιζόμενο θα είναι μικρότερο από το κόστος ενός Κένταυρος των 65 χλμ. Η έκφραση ενδιαφέροντος είναι καλοδεχούμενη, μπας και μαζευτούν αρκετοί ώστε να μπει αυτοκινητάμαξα.
Τελικά μάλλον αυτή είναι η μόνη λύση... Και γενικά έξω από δω είναι η μόνη διέξοδος από την τελματωμένη μπουρδ-Ελλάδα....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Τελικά μάλλον αυτή είναι η μόνη λύση... Και γενικά έξω από δω είναι η μόνη διέξοδος από την τελματωμένη μπουρδ-Ελλάδα....
Να το εκλάβω ως εκδήλωση άμεσου ενδιαφέροντος;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ)Απ΄όσο ξέρω εξακολουθεί να χρειάζεται no objection letter από την εθνική αθλητική αρχή της χώρας προέλευσης (δηλ. για μη κάτοχους βουλγαρικού διαβατηρίου)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ)
Απ΄όσο ξέρω εξακολουθεί να χρειάζεται no objection letter από την εθνική αθλητική αρχή της χώρας προέλευσης (δηλ. για μη κάτοχους βουλγαρικού διαβατηρίου)
Αρκεί μια διεύθυνση τόπου κατοικίας στη γειτονική χώρα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ)
Απ΄όσο ξέρω εξακολουθεί να χρειάζεται no objection letter από την εθνική αθλητική αρχή της χώρας προέλευσης (δηλ. για μη κάτοχους βουλγαρικού διαβατηρίου)
Αρκεί μια διεύθυνση τόπου κατοικίας στη γειτονική χώρα.
SCN αυτο να το διπλοτσεκαρετε. Το γραφει καθαρα στους κανονισμους της FIA.
- Licence
a) A licence is a certificate of registration issued to any
person or body (drivers, entrants, manufacturers, teams,
race officials, organisers, circuits etc.) wishing to
participate or taking part, in any capacity whatsoever, in
competitions or record attempts governed by the
present Code. The licence‐holder is deemed to be
acquainted with the texts of the present Code, and must
comply with its provisions. The principle that will apply in
all cases is that any applicant who qualifies for a licence
within the terms of the present Code, the applicable
sporting and technical rules and the Code of good
standing shall be entitled to such a licence.
No one may take part in a sporting event, set or break a
record, if he does not possess an FIA licence issued by his
parent ASN, or an FIA licence issued by an ASN other
than his parent ASN with the consent of his parent ASN
(see Article 110).A parent ASN is the ASN of the country of which the
licence‐holder is a national. In the case of a professional
competitor or driver as defined by Article 18 of the
present Code, a parent ASN may also be the ASN of the
E.U. country of which the licence‐holder is a bonafide
permanent residentΤο Article 18 αναφερει το ποιοι μπορουν να λαβουν μερος σε τοπικα πρωταθληματα και τι χρειαζοντε.
Αυτο που σας νοιαζει απο αυτη την παραγραφο ειναι τοCompetitors and drivers who wish to take part in a
national competition organised abroad can only do so
with the approval of their own ASN.Κοινως το λεγομενο starting permission.
Απο εκει και περα το αρ8ρο 110 που ανεφερε πιο πανω ειναι αυτο.
- Right of issuing licences
Each ASN shall be entitled to issue licences:
-
to its nationals;
-
to the nationals of other countries represented on
the FIA, in compliance with the following statutory
conditions :
a) that their parent ASN gives its prior agreement to
the issuing which may only take place once a year
and in special cases;
b) that they can produce for their parent ASN (the country of their passport) a permanent proof of
residence in the other country (any person aged less
than 18 years on the day of the request must
provide an attestation that they are in full‐time
education in the other country);
c) that their parent ASN has recovered the licence
originally issued.
No person authorised by their parent ASN to apply for a
licence from some other ASN shall hold a licence from
their parent ASN valid for the current year.Exceptionally bona fide students at an ASN recognised
competition driving school may take part in up to two
national events organised by that school on the strict
condition that they have the agreement of both their
parent ASN and the host ASN. In such cases their original
licence must be lodged with the host ASN who will then
issue a suitable licence for the event. This licence will be
exchanged for their original licence at the conclusion of
the event(s).If for very special reasons however, a licence‐holder
wishes to change the nationality of his licence during the
current year, he would only be able to do so after having
obtained his parent ASN's consent and once his old
licence has been taken back by his parent ASN.An ASN may also grant a licence to a foreigner belonging
to a country not yet represented on the FIA but only on
condition that the FIA is immediately informed of the
intention to do so, in which case the FIA will at once
state if there is any reason why such a licence should not
be granted.
An ASN shall advise the FIA of any refusal on its part to
comply with a request of this nature.- A person having a licence of a different ASN from
that of his parent ASN will be able to take part with this
licence in national events taking place on the territory of
his parent ASN, according to the conditions set by the
parent ASN.
Aπο οτι βλεπεις παντου ζηταει την συγκαταθεση της εθνικης επιτροπης αναλογα με το διαβατηριο του οδηγου. Εκτος και αν η χωρα διαβατηριου του οδηγου δεν εχει επισημο φορεα και καποιος γειτονικος ανααβει να βγαλει ΑΛΛΑ πρεπει πρωτα να το εγκρινει η FIA μετα απο αιτηση του ενδιαφερομενου. Η Ελλαδα δεν πεφτει σε αυτη την κατηγορια καθως εχει εθνικο φορεα για το σπορ.
- Licence
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
βοήθεια στην έκδοση ετήσιας Βουλγάρικης λισάνς (60 ευρώ)
Απ΄όσο ξέρω εξακολουθεί να χρειάζεται no objection letter από την εθνική αθλητική αρχή της χώρας προέλευσης (δηλ. για μη κάτοχους βουλγαρικού διαβατηρίου)
Αρκεί μια διεύθυνση τόπου κατοικίας στη γειτονική χώρα.
SCN αυτο να το διπλοτσεκαρετε. Το γραφει καθαρα στους κανονισμους της FIA.
- Licence
a) A licence is a certificate of registration issued to any
person or body (drivers, entrants, manufacturers, teams,
race officials, organisers, circuits etc.) wishing to
participate or taking part, in any capacity whatsoever, in
competitions or record attempts governed by the
present Code. The licence‐holder is deemed to be
acquainted with the texts of the present Code, and must
comply with its provisions. The principle that will apply in
all cases is that any applicant who qualifies for a licence
within the terms of the present Code, the applicable
sporting and technical rules and the Code of good
standing shall be entitled to such a licence.
No one may take part in a sporting event, set or break a
record, if he does not possess an FIA licence issued by his
parent ASN, or an FIA licence issued by an ASN other
than his parent ASN with the consent of his parent ASN
(see Article 110).A parent ASN is the ASN of the country of which the
licence‐holder is a national. In the case of a professional
competitor or driver as defined by Article 18 of the
present Code, a parent ASN may also be the ASN of the
E.U. country of which the licence‐holder is a bonafide
permanent residentΤο Article 18 αναφερει το ποιοι μπορουν να λαβουν μερος σε τοπικα πρωταθληματα και τι χρειαζοντε.
Αυτο που σας νοιαζει απο αυτη την παραγραφο ειναι τοCompetitors and drivers who wish to take part in a
national competition organised abroad can only do so
with the approval of their own ASN.Κοινως το λεγομενο starting permission.
Απο εκει και περα το αρ8ρο 110 που ανεφερε πιο πανω ειναι αυτο.
- Right of issuing licences
Each ASN shall be entitled to issue licences:
-
to its nationals;
-
to the nationals of other countries represented on
the FIA, in compliance with the following statutory
conditions :
a) that their parent ASN gives its prior agreement to
the issuing which may only take place once a year
and in special cases;
b) that they can produce for their parent ASN (the country of their passport) a permanent proof of
residence in the other country (any person aged less
than 18 years on the day of the request must
provide an attestation that they are in full‐time
education in the other country);
c) that their parent ASN has recovered the licence
originally issued.
No person authorised by their parent ASN to apply for a
licence from some other ASN shall hold a licence from
their parent ASN valid for the current year.Exceptionally bona fide students at an ASN recognised
competition driving school may take part in up to two
national events organised by that school on the strict
condition that they have the agreement of both their
parent ASN and the host ASN. In such cases their original
licence must be lodged with the host ASN who will then
issue a suitable licence for the event. This licence will be
exchanged for their original licence at the conclusion of
the event(s).If for very special reasons however, a licence‐holder
wishes to change the nationality of his licence during the
current year, he would only be able to do so after having
obtained his parent ASN's consent and once his old
licence has been taken back by his parent ASN.An ASN may also grant a licence to a foreigner belonging
to a country not yet represented on the FIA but only on
condition that the FIA is immediately informed of the
intention to do so, in which case the FIA will at once
state if there is any reason why such a licence should not
be granted.
An ASN shall advise the FIA of any refusal on its part to
comply with a request of this nature.- A person having a licence of a different ASN from
that of his parent ASN will be able to take part with this
licence in national events taking place on the territory of
his parent ASN, according to the conditions set by the
parent ASN.
Aπο οτι βλεπεις παντου ζηταει την συγκαταθεση της εθνικης επιτροπης αναλογα με το διαβατηριο του οδηγου. Εκτος και αν η χωρα διαβατηριου του οδηγου δεν εχει επισημο φορεα και καποιος γειτονικος ανααβει να βγαλει ΑΛΛΑ πρεπει πρωτα να το εγκρινει η FIA μετα απο αιτηση του ενδιαφερομενου. Η Ελλαδα δεν πεφτει σε αυτη την κατηγορια καθως εχει εθνικο φορεα για το σπορ.
Καλά, κάτσε να μας αρνηθούν κάτι τέτοιο και εκεί θα δεις γέλιο......
- Licence
-
Πιθανώς να έχεις δίκιο. Υπάρχει όμως το εξής πολύ απλό παράθυρο σε αυτό που αναφέρεις:
A parent ASN is the ASN of the country of which the
licence‐holder is a nationalα) national είμαστε όλοι οι κάτοικοι Ε.Ε. εντός της Ε.Ε.
β) national είναι βάσει τόπου γέννησης ή τόπου κατοικίας;Σε κάθε περίπτωση, η διαφορά είναι 100 ευρώ για κάποιον που θέλει να συμμετάσχει μόνο σε αυτό τον αγώνα όλο το χρόνο επειδή θεωρεί απίθανο να υπάρξει άλλος. Δηλαδή 160 η ελληνική λισάνς για διεθνή αγώνα και 60 η ετήσια βουλγάρικη. Το θέμα δεν είναι τα 100 ευρώ, αλλά ότι θεωρώ ανήθικο πλέον να πληρώσω έστω και ένα σεντ στην ΕΛΠΑ. Αν, όμως, λυθεί το ζήτημα της αυτοκινητάμαξας (μέχρι Θεσ/νίκη το αγωνιστικό πάει με ΟΣΕ), θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα τα δώσω. Ούτως ή άλλως, ακόμα και έτσι, το συνολικό κόστος του αγώνα θα είναι μικρότερο από ενός Κένταυρος και μικρότερο από το σύνολο για ένα σπριντ στην Αττική συν το Παλάδιο (εξαιρετικά αμφίβολο ότι θα γίνουν).
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Πιθανώς να έχεις δίκιο. Υπάρχει όμως το εξής πολύ απλό παράθυρο σε αυτό που αναφέρεις:A parent ASN is the ASN of the country of which the
licence‐holder is a nationalα) national είμαστε όλοι οι κάτοικοι Ε.Ε. εντός της Ε.Ε.
β) national είναι βάσει τόπου γέννησης ή τόπου κατοικίας;'National' εννοεί 'πολίτης', πρακτικά είναι αυτό που έγραψα παραπάνω, αν έχεις βουλγαρικό διαβατήριο τότε ΟΚ. Ομοίως κάποιας άλλης χώρας -μέλους της FIA. Πχ. το 1980 (αν θυμάμαι καλά ) ο 'Σιρόκο', χωλωμένος από κάποια τραγικά που είχαν συμβεί τότε, έτρεξε στο Ακρόπολις με σημαία 'Μονακό' αλλά είχε και διαβατήριο Μονακό (το παίρνεις άμεσα αν έχεις σπίτι στο Μονακό), δεν είναι τόσο απλό (φαντάζομαι η FIA έχει βάλει αυτόν τον όρο, τον οποίο τηρεί πιστά, για αποφυγή κοντρών και προβλημάτων μεταξύ χωρών-μελών της).
(Αν κάποιος πει ότι τα παραπάνω είναι παραβίαση της ελεύθερης διακίνησης στην ΕΕ, κάπως σαν περίπτωση Μποσμάν στο ποδόσφαιρο, μπορεί, όπως έκανε και ο Μποσμάν, να δοκιμάσει στο Δικαστήριο της ΕΕ να δει αν ισχύει ή όχι )
-
[list:2ykckx6t]Στη συνάντηση ΕΠΑ/ΕΘΕΑ και αγωνιζόμενων στις 10 Μάρτη 2013 αναφέρθηκαν τα παρακάτω, με κάθε προσπάθεια αποσβεστούν στο κείμενο οι έντονες διαφωνίες που υπήρξαν σε όλη της τη διάρκεια:
• Για την ΟΜΑΕ φταίει η ΕΛΠΑ που
o Δεν πλήρωσε το συμβόλαιο και οδήγησε στην καταγγελία του από την ΕΛΠΑ Ασφαλιστική.
o Δεν παραδίδει στην ΟΜΑΕ τα δικαιώματα έκδοσης αγωνιστικών αδειών, πινακίδων ΕΘΕΑ για τα αυτοκίνητα, πινακίδων ιστορικών αυτοκινήτων και ασφάλισης των αγώνων, τα έσοδα των οποίων υπερκαλύπτουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
o Δεν έχει διαχειριστεί σωστά τα χρήματα των τελευταίων χρόνων.
o Δεν θέλει να επικοινωνεί με την ΟΜΑΕ.
o Δε θέλει να χάσει τα οφίτσια στη FIA.• Για την ΕΛΠΑ φταίει η ΟΜΑΕ που
o Δεν έχει προσδιορίσει τον αριθμό των αγώνων και των συμμετοχών τα δύο τελευταία χρόνια ούτως ώστε να γίνει δυνατή η μείωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
o Έχει τη διαχείριση του σπορ αλλά ρίχνει τα βάρη στην ΕΛΠΑ.• Για την ΟΜΑΕ φταίνε οι οργανωτές που
o Δεν πληρώνουν το παράβολο όταν δεν «βγαίνουν» οικονομικά οι αγώνες τους.
o Δε φροντίζουν να βρίσκουν μικρούς τοπικούς χορηγούς για να ελαφρώνουν το κόστος των αγωνιζόμενων.
o Δε φροντίζουν για την προβολή των αγώνων τους.
o Παρόλο που μιλάνε για λιγότερους αγώνες κάθε χρόνο ζητάνε περισσότερους.• Για την ΟΜΑΕ φταίνε οι δημοσιογράφοι που δεν έχουν σταθεί δίπλα στην ΟΜΑΕ τα χρόνια αυτά και κατακρίνουν τη δουλειά της.
• Από τους αγωνιζόμενους τέθηκαν τα ερωτήματα:
o Γιατί δεν έχει αναλάβει η ΟΜΑΕ την απόλυτη διοίκηση του σπορ;
o Τι θα γίνει με τους αγώνες το 2013 γιατί πιέζονται από τους χορηγούς;
o Θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερα χρήματα;
o Γιατί δεν βρίσκονται 3 βουλευτές να καταθέσουν ένα σχέδιο νόμου για το μηχανοκίνητο αθλητισμό που να ταιριάζει περισσότερο στο σπορ;• Οι απαντήσεις της ΟΜΑΕ ήταν
o Για να υπογράψει το όποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο η ΟΜΑΕ (σε συνεργασία με την ΕΛΟΑΜ) πρέπει να αναγνωριστεί σαν ομοσπονδία από την ΓΓΑ.
o Μέχρι τέλος Μάρτη η ΟΜΑΕ θα έχει αναγνωριστεί σαν ομοσπονδία από την ΓΓΑ.
o Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις πιθανές ασφαλιστικές λύσεις για ζημιές προς τρίτους
Μία με 110.000 ευρώ, αλλά κάλυψη πάνω από τις 5.000 ευρώ
Μία με 214.000 ευρώ, με συνολική κάλυψη
Μία ενδιάμεση με τρίμηνη όμως πληρωμή του κόστους ασφάλισης.
o Το αρχικό κόστος ασφάλισης μπορεί αυτή τη στιγμή να εξασφαλιστεί από το αποθεματικό της ΟΜΑΕ σε συνδυασμό με τα χρήματα που έχουν ήδη μαζευτεί από τους οργανωτές (30.000 και 30.000 ευρώ).
o Για την παραχώρηση των δικαιωμάτων του σπορ πρέπει να συναινέσει και η ΕΛΠΑ κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Η ΕΛΟΑΜ δήλωσε πως έχει κερδίσει και στα ευρωπαϊκά και τα ελληνικά δικαστήρια τη δίκη για την αντισυνταγματικότητα του άρθρου 49 του ΚΟΚ και μένει μόνο η υπογραφή από τον υπουργό, που θα μεταφέρει άμεσα τις αρμοδιότητες στην ομοσπονδία.
o Αν χρειαστούν παραπάνω χρήματα το μόνο που θα ζητηθεί από τους οδηγούς θα είναι να εκδώσουν, αν θέλουν πάντα, πιο νωρίς τις αγωνιστικές τους άδειες.• Άρα για να ξεκινήσουν πάλι οι αγώνες μέσα στο 2013 πρέπει να υπάρξουν οι τρεις παρακάτω προϋποθέσεις:
o Να υπογράψει ο Υπουργός Αθλητισμού την έγκριση της ΟΜΑΕ/ΕΛΟΑΜ σαν ομοσπονδίας αναγνωρισμένης από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
o Να υπογραφεί το ασφαλιστικό συμβόλαιο.
o Να αποδεχτεί η ΕΛΠΑ την όλη κατάσταση και να παραχωρήσει τα δικαιώματα οικονομικής διαχείρισης του σπορ στην ομοσπονδία.
Ο Μανώλης Χαλιβελάκης, πρόεδρος της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ και της ΟΜΑΕ υποσχέθηκε ότι όλα αυτά θα έχουν λυθεί μέχρι το τέλος του Μάρτη 2013 αλλιώς ο ίδιος θα παραιτηθεί.• Κατά τη διάρκεια της συνάντησης δημιουργήθηκαν προβλήματα με
o Τη διαφωνία Μ. Χαλιβελάκη - Πλατή για το θέμα της αναζήτησης βοήθειας από την ιταλική ομοσπονδία CSI για τον τρόπο αντιμετώπισης της ασφάλισης στην Ιταλία. Η επιστολή «μεταφράστηκε» λάθος από τους Ιταλούς και θεωρήθηκε σαν προσπάθεια παράκαμψης της ΕΛΠΑ.
o Τη διαφωνία Μ. Χαλιβελάκη – Χ. Αποστολίδη για το θέμα του ποιος φταίει για την σημερινή κατάσταση, η ΟΜΑΕ ή η ΕΛΠΑ.
o Τη διαφωνία ΣΟΑΑ και ΟΜΑΕ τόσο για τη μη επίσημη πρόσκληση του συλλόγου, όσο και για τη δυνατότητα επίλυσης των θεμάτων με το σημερινό σκεπτικό της ομοσπονδίας.• Όσον αφορά τους αγώνες 4Χ4
o Έκανε εντύπωση η απουσία αγωνιζόμενων, οργανωτών και στελεχών του 4Χ4 από τη συνάντηση.
o Έκανε εντύπωση η απαξίωση των αγώνων 4Χ4, αφού από τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και ΕΠΑ/ΕΘΕΑ σαν πραγματικοί αγώνες θεωρήθηκαν μόνο τα rally, rally sprint, οι αναβάσεις και τα σιρκουί.
o Έκανε εντύπωση η απαξίωση των αγώνων 4Χ4, αφού από τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και ΕΠΑ/ΕΘΕΑ σαν διεθνής αγώνας θεωρήθηκε μόνο το Rally Acropolis, ενώ το Hellas Rally Raid, το Έβρος Trophy και το 24 Ώρες Rally Raid Greece όχι.
[/list:u:2ykckx6t]
Αγωνες 2013