-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Παιδιά, αυτό που λέτε για τα πανιά ισχύει μόνο τη μέρα, μετά τη δύση του ηλίου μετράνε μόνο τα φώτα ναυσιπλοϊας ή μου φαίνεται ?
Νασσο πηγαινε στο pdf απο τον Διεθνη Κανονισμο Αποφυγης Συγκρουσεων.... Πιστευω οτι θα σου λυσει την απορεια.
Ειτε ειναι μερα ειτε νυχτα οι κανονισμοι ισχυουν. ΓΙα αυτο αλλωστε υπαρχουν τα φωτα ναυσιπλοιας που σε ολες τις περιπτωσεις ειναι αναμενα, και απο εκει και περα τα εξτρα φωτα.
Και άλλωστε από τα φώτα σου μπορεί ο άλλος να καταλάβει ότι είσαι ιστιοπλοϊκό...Απλώς θυμάμαι πως η καλή πρακτική είναι να φωτιζείς με ένα φακό ή μόνιμα τα πανιά σου (που φαίνονται έτσι από μεγάλη απόσταση).
Δεν σε προλαβα πριν κανω το εντιτ. Βαση πρακτικης σωστα. Βαση κανονισμων πρεπει να δειχνεις τα σωστα φωτα και μονο, γιατι μπορει να μπερδεψεις τον αλλον. Σελ 93-96
-
Καλά εννοείται ότι δεν είχαμε φως μηχανοπορείας στο άλμπουρο και ότι φωτίζαμε τα πανιά μας, αλλά ο τύπος εξακολουθούσε να πηγαίνει καρφί πάνω μας. Πάλι καλά που προφτάσαμε να μη μαϊνάρουμε το μπαλόνι νυχτιάτικα (αν και ξυπνήσαμε την off βάρδια...)
Πάντως δε θυμόμουν ότι τα ιστιοπλοϊκά έχουν προτεραιότητα και το βράδυ (έτσι και αλλιώς ποτέ δεν ασχολήθηκα με το θέμα, αν έρχεται κανα μεγάλο σιδερένιο κατά πάνω σου, νύχτα ή μέρα, από μακριά και αγαπημένοι και μακριά από διαύλους...)
Γενικά μιλώντας δεν έχω σφαιρική άποψη, γιατί οι περισσότεροι ιστιοπλόοι που ξέρω είναι αγωνιστές, δηλ. όσο να 'ναι έχουν κάπως περισσότερη ναυτοσύνη, απ΄όσο έχω δει το καλοκαίρι σε δημοφιλή νησιά γίνεται το κάτσε και φαντάσου από τουρίστες, σκιπεράδες κτλ. Αλλά και πάλι οι κουζεράδες είναι οι χειρότεροι απ΄όλους
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Internatio ... and_shapes
Και με ενα ψαξιμο στο νετ υπαρχουν και φωτο... Οτιδηποτε αλλο μπερδευει κυριοι. Και βραδυ στη θαλασσα ειναι πολυ σημαντικο να εχεις τα σωστα φωτα ωστε να ξερει ο αλλος στη γεφυρα, ο οποιος δεν ειναι παντα εμπειρος, εξυπνος κτλ, τι βλεπει.
-
Αν είναι κανας στόκος στη γέφυρα, αν βλέπει από 2-3 μίλια μακρυά ένα κόκκινο, λες ότι θα καταλάβει ότι πρόκειται για ιστιοπλοϊκό επειδή δεν βλέπει φανό μηχανοπλοϊας (steaming light) ? Αλλά αν φωτιστούν τα πανιά θα μπερδευτεί ? Ξέρω γω, αν είναι στόκος και το ένα και το άλλο δύσκολα θα είναι
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν είναι κανας στόκος στη γέφυρα, αν βλέπει από 2-3 μίλια μακρυά ένα κόκκινο, λες ότι θα καταλάβει ότι πρόκειται για ιστιοπλοϊκό επειδή δεν βλέπει φανό μηχανοπλοϊας (steaming light) ? Αλλά αν φωτιστούν τα πανιά θα μπερδευτεί ? Ξέρω γω, αν είναι στόκος και το ένα και το άλλο δύσκολα θα είναιNass το μεγαλυτερο προβλημα στη ναυτιλια στις μερες μας ειναι τα πληρωματα. Και απο ποιοτητα και απο ποσοτητα! Αλλα παει αλλου η κουβεντα και θα πρεπει να γραφω κατεβατα. Δυστυχως αυτο ισχυει και για τους ελληνες αξιωματικους
Επομενως, ναι, αυτο ξερει αυτο θα καταλαβει. Οτιδηποτε αλλο μπορει και να τον μπερδεψει. -
Υποκλίνομαι στους ειδικούς
-
Τώρα πήρα είδηση το συγκεκριμένο τοπικό!
Με χαρά βλέπω πως είναι κι ο nass ιστιοπλόος.
Εγώ, έχω λίγους μήνες που ασχολούμαι και την έχω καταβρει!
Αφοί ό,τι κατάλαβα, έχεις και εμπειρία αγωνιστικής ε;
Μπαλόνι, βάρδια, κλπ.(Nexus + Tapatalk)
-
Ναι... Ας τα πούμε πάνω από καμιά μπύρα, ξέρεις φάση κυνηγοί-ψαράδες 'τότε που πλανάραμε με 50 κόμβους με 80 μίλια αέρα και code zero -να μόνο μια μούδα είχαμε πάρει-, μου 'ρχεται καπάκι ένα κύμα και βρίσκω στο κοκπιτ μια γοργόνα' κτλ. κτλ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι... Ας τα πούμε πάνω από καμιά μπύρα, ξέρεις φάση κυνηγοί-ψαράδες 'τότε που πλανάραμε με 50 κόμβους με 80 μίλια αέρα και code zero -να μόνο μια μούδα είχαμε πάρει-, μου 'ρχεται καπάκι ένα κύμα και βρίσκω στο κοκπιτ μια γοργόνα' κτλ. κτλ. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι... Ας τα πούμε πάνω από καμιά μπύρα, ξέρεις φάση κυνηγοί-ψαράδες 'τότε που πλανάραμε με 50 κόμβους με 80 μίλια αέρα και code zero -να μόνο μια μούδα είχαμε πάρει-, μου 'ρχεται καπάκι ένα κύμα και βρίσκω στο κοκπιτ μια γοργόνα' κτλ. κτλ.(Nexus + Tapatalk)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι... Ας τα πούμε πάνω από καμιά μπύρα, ξέρεις φάση κυνηγοί-ψαράδες 'τότε που πλανάραμε με 50 κόμβους με 80 μίλια αέρα και code zero -να μόνο μια μούδα είχαμε πάρει-, μου 'ρχεται καπάκι ένα κύμα και βρίσκω στο κοκπιτ μια γοργόνα' κτλ. κτλ.Τη γ!#%#ς, τη γ!#%>ς?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αν είναι κανας στόκος στη γέφυρα, αν βλέπει από 2-3 μίλια μακρυά ένα κόκκινο, λες ότι θα καταλάβει ότι πρόκειται για ιστιοπλοϊκό επειδή δεν βλέπει φανό μηχανοπλοϊας (steaming light) ? Αλλά αν φωτιστούν τα πανιά θα μπερδευτεί ? Ξέρω γω, αν είναι στόκος και το ένα και το άλλο δύσκολα θα είναι
Nass το μεγαλυτερο προβλημα στη ναυτιλια στις μερες μας ειναι τα πληρωματα. Και απο ποιοτητα και απο ποσοτητα! Αλλα παει αλλου η κουβεντα και θα πρεπει να γραφω κατεβατα.
Please. Be our guest. Γραψε Δια.
Δυστυχως αυτο ισχυει και για τους ελληνες αξιωματικους
Επομενως, ναι, αυτο ξερει αυτο θα καταλαβει. Οτιδηποτε αλλο μπορει και να τον μπερδεψει.Αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Πλεον εχουν ολοι καλομαθει. Κανεις δεν παει στις ακαδημιες γιατι γουσταρει την ναυτηλια. Ολοι περνανε απο εκει για διαφορουςς αλλους λογους. Πχ. Στρατιωτικες σχολες, λιμενικο κλπ οπου εισαγοντε κατευθειαν μετα την αποφητηση τους στο 2ο ή 3ο ετος σαν δοκιμοι αξιωματικοι. Αλλοι επειδη δεν περασαν πουθενα και μετα εχει ο θεος, αλλοι επειδη νομιζουν οτι το πλοιο ειναι σαν το πλοιο της πενταημερης και θα πηδανε αβερτα στα λιμανια και θα τους πληρωνουν οι πλοιοκτητες για αυτο κλπ κλπ.
Το μεγαλυτερο κακκο ομως ειναι και η ποιοτητα των μαθηματων που ολο πεφτει, βαθμοι που χαριζοντε αναλογα τον ποιον ξερεις κλπ κλπ. Ναι λοιπον. Πλεον πολυ λιγα στελεχη ειναι ικανα για να επανδρωσουν ΣΩΣΤΑ ενα πλοιο. Τα υπολοιπα ή τα ιδια ελπιζω να τα αναπτηξει ο Διας που γραφει καλυτερα απο εμενα. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
:whatever:
http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231238115Μου θυμισε περιστατικο του 1997...
Ειμαι μεσα στο Πατμος το οποιο κανει κοντρα με το Μαρινα πριν το λιμανι του Πειραια.Σε καποια στιγμη φτασαμε στα 2-3 μετρα αποσταση.Ειχαμε τοσο σιγουρη τη συγκρουση που ξαπλωσαμε ολοι οι επιβατες στο πατωμα...
Τελικα τη γλυτωσαμε στο τσακ... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
:whatever:
http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231238115Μου θυμισε περιστατικο του 1997...
Ειμαι μεσα στο Πατμος το οποιο κανει κοντρα με το Μαρινα πριν το λιμανι του Πειραια.Σε καποια στιγμη φτασαμε στα 2-3 μετρα αποσταση.Ειχαμε τοσο σιγουρη τη συγκρουση που ξαπλωσαμε ολοι οι επιβατες στο πατωμα...
Τελικα τη γλυτωσαμε στο τσακ...Αλλοι μαλακες αυτοι. Κοιτανε ποιος θα φτασει πρωτος στην μπουκα για να μην περιμενει απ'εξω τον αλλο να κανει μανουβρες για να πλαγιοδετησει ή πρυμνοδετησει....
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
:whatever:
http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231238115Μου θυμισε περιστατικο του 1997...
Ειμαι μεσα στο Πατμος το οποιο κανει κοντρα με το Μαρινα πριν το λιμανι του Πειραια.Σε καποια στιγμη φτασαμε στα 2-3 μετρα αποσταση.Ειχαμε τοσο σιγουρη τη συγκρουση που ξαπλωσαμε ολοι οι επιβατες στο πατωμα...
Τελικα τη γλυτωσαμε στο τσακ...Το 1997, η επιτροπη θαλασσιας ασφαλειας (Marine Safety Committee) του ΙΜΟ υιοθετησε νεα προτυπα σχετικα με τη διαχειριση της θαλασσιας κυκλοφοριας (VTS) τα οποια περιγραφονται στο κεφάλαιο V της SOLAS. Επιπλεον τον Αυγουστο του 2002 η Ευρωπαικη Ενωση θεσπισε με τον κανονισμο 2002/59/ΕΚ τη νομικη βαση για ενα συστημα παρακολουθησης και πληροφορησης για την κυκλοφορια των πλοιων και το πλαισιο για την υποστηριξη της πλοηγησης μεσω των παρακτιων σταθμων ελεγχου, με στοχο την βελτιστοποιηση των θαλασσιων μεταφορων.
Για να διατηρηθει η ελευθερια της ναυσιπλοίας, τα κεντρα (VTS) αναπτυχθηκαν μονο σε περιοχες ειδικου ενδιαφεροντος. Το εκαστοτε κεντρο VTS θα πρεπει να επικοινωνει αμεσα και να αλληλεπιδρα με τα πλοια που περνουν μεσα απο την περιοχη ευθυνης του, παρεχοντας λυσεις σε τυχον προβληματα ασφαλειας που μπορει να προκυψουν. Η εγκατασταση των κεντρων VTS ειθισται να ειναι ευθυνη των Λιμενικων Αρχων της εκαστοτε χωρας, τα οποια χρεωνονται με το να επιβλεπουν την εφαρμογη των κανονισμων της θαλασσιας κυκλοφοριας, με τροπο παρομοιο με αυτο των ελεγκτων εναεριας κυκλοφοριας. Τα κεντρα αυτα λοιπον παρεχουν υπηρεσιες πληροφοριων (καιρου, ταυτοτητα των πλοιων στην περιοχη κτλ), βοηθειας (σε ατυχηματα, ναυσιπλοια κτλ) και οργανωσης της κυκλοφοριας.Παραλληλα με τα παραπανω ο ΙΜΟ εχει θεσπισει κανονισμους για την αποφυγη των συγκρουσεων (COLREG), οπου μεταξυ αλλων περιγραφονται και οι κανονες θεσπισης και λειτουργιας των Traffic Separation Schemes (TSS). Τα ΤSS προσθετουν ενα επιπλεον στοιχειο στη διαχειριση της θαλασσιας κυκλοφοριας. Σε περιοχες οπου θεωρειται οτι οι συμβατικοι κανονες πλοηγησης δεν εξασφαλιζουν το επιθυμητο επιπεδο ασφαλειας, οπως αυτες με υψηλη πυκνοτητα κυκλοφοριας, συγκλινουσα κινηση ή καποιο εξαιρετικο κινδυνο, δημιουργειται μια σειρα απο απο ειδικα διαμορφωμενους χωρους, μεσα στους οποιους πρεπει να κινουνται τα πλοια, αναλογα με την κατευθυνση, τον τυπο και το φορτιο που κουβαλανε κτλ. Αυτες οι ζωνες ελεγχονται απο τα VTS. Μια τετοια ζωνη φαινεται στο χαρτη του Γιβραλταρ που ανεβασε ο Hannibal πιο πισω (υπαρχει βεβαια και πιο detailed κλιμακα).
Ολα τα παραπανω λοιπον τα αναφερω για να καταληξω στο οτι, πρακτικα μπαινοντας σε περιοχη ελεγχου, το εκαστοτε πλοιο πρεπει να ερθει σε επικοινωνια με το σταθμο και να μεταβιβασει, προορισμο, αφετηρια, αριθμο επιβαινοντων, ποσοτητα και τυπο φορτιου. Λεπτομερειες για οποιαδηποτε επιπλεον απαιτηση υπαρχουν στους χαρτες και στα σχετικα βιβλια ναυσιπλοιας πανω στα πλοια. Αναλογα θα λαβει οδηγιες για το πως θα κινηθει. Επισης υπαρχουν σαφης οδηγιες για το πως πρεπει να κινειται μεσα στα TTS, πως να βγει απο τα TTS, πως να κροσαρει την αντιθετη λωριδα, πως να κροσαρει και τις δυο λωριδες, πως να μπει σε μια λωριδα κτλ. Οι μονοι που κανουν του κεφαλιου τους ειναι οι σκαφατοι, οι ιστιοπλοοι (που εχουν προτεραιοτητα ειπαμε ) και οι ψαραδες που ως επι το πληστον παιζουν το πουλι τους...Αρα κοντρες και μαγκιες σαν αυτες που αναφερει ο kostis κατα το παρελθον και αυτες που υπαινισσεται το αρθρο, δεν υπαρχουν. Απλουστατα γιατι η παραμικρη παπαρια του καθενως πανω στο πλοιο, μπορει να κοστισει, οχι μονο σε χρημα, και δεν μπορει να συγκαλυφθει! Λαθνασμενες εκτιμησεις, κινησεις, φυσικα και μπορουν να γινουν. Γι αυτο αλλωστε οτι μετρα και να λαμβανονται δεν παυει η ναυτιλια να ειναι ενας απο τους πιο high risk κλαδους.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ολα τα παραπανω λοιπον τα αναφερω για να καταληξω στο οτι, πρακτικα μπαινοντας σε περιοχη ελεγχου, το εκαστοτε πλοιο πρεπει να ερθει σε επικοινωνια με το σταθμο και να μεταβιβασει, προορισμο, αφετηρια, αριθμο επιβαινοντων, ποσοτητα και τυπο φορτιου. Λεπτομερειες για οποιαδηποτε επιπλεον απαιτηση υπαρχουν στους χαρτες και στα σχετικα βιβλια ναυσιπλοιας πανω στα πλοια. Αναλογα θα λαβει οδηγιες για το πως θα κινηθει. Επισης υπαρχουν σαφης οδηγιες για το πως πρεπει να κινειται μεσα στα TTS, πως να βγει απο τα TTS, πως να κροσαρει την αντιθετη λωριδα, πως να κροσαρει και τις δυο λωριδες, πως να μπει σε μια λωριδα κτλ. Οι μονοι που κανουν του κεφαλιου τους ειναι οι σκαφατοι, οι ιστιοπλοοι (που εχουν προτεραιοτητα ειπαμε ) και οι ψαραδες που ως επι το πληστον παιζουν το πουλι τους...Αρα κοντρες και μαγκιες σαν αυτες που αναφερει ο kostis κατα το παρελθον και αυτες που υπαινισσεται το αρθρο, δεν υπαρχουν. Απλουστατα γιατι η παραμικρη παπαρια του καθενως πανω στο πλοιο, μπορει να κοστισει, οχι μονο σε χρημα, και δεν μπορει να συγκαλυφθει! Λαθνασμενες εκτιμησεις, κινησεις, φυσικα και μπορουν να γινουν. Γι αυτο αλλωστε οτι μετρα και να λαμβανονται δεν παυει η ναυτιλια να ειναι ενας απο τους πιο high risk κλαδους.
Καλα μην ορκιζεσαι οτι το VTS του Πειραια κανει ολα αυτα. Και ειδικα για τα ποσταλια....
(διαλογος αν τον θυμαμαι καλα για εχει περασει πανω απο μια δεκαετια)
-Σηματοφορικος πειραιως, συματοφορικος πειραιως το MV MINOS με λαμβανεις? Ετοιμος.
-ΜINOS εδω Piraeus traffic (μα αυτα τα παιδια να μας δειξουν οτι ξερουν καλα αγγλικα ) σε λαμβανω.
-Piraeus traffic σε 30 λεπτα ειμαστε στο separation zone. Παρκαλω υποδειξτε συχνοτητα επικοινωνιας. ετοιμος
-MINOS κατεβα στο 13. (αν θυμαμαι ακομα καλα)
-Κατανοητο. Κατεβαινω στο 13. Ετοιμος.- MINOS εδω traffic (το κοψανε και το Piraeus)
-Ακουει.... (Tα εχω παρει κρανιο και η απαντηση ηταν ξερη.)
-μπλα μπλα μπλα (με ρωταει και του δινω τα στοιχεια)
Στοιχεια που δινεις στην αρχικη αναφορα
Ονομα, Σσμαία, Διεθνες Διακριτικο Σημα, Διακριτικο Σταθμου Πλοιου, τυπο, αριθμο ΙΜΟ, στιγμα,προορισμο εκτιμωμενη ωρα καταπλου, ταχυτητα, πορεια και τυχον αλλαγες που προκειται να ακολουθησουν.
Αυτα για αρχη λοιπον και αφου σου εχουν απαντησει θετικα οτι εχουνε λαβει τα πιο πανω στοιχεια συνεχιζεις να δινεις πληροφοριες οπως. Χρονο που χρειαζεσαι και σημειο εισοδου στην περιοχη VTS, φορτιο και εφοσον υπαρχουν επικινδυνα εμπορευματα, ποσοτητα, θεση που ειναι φορτωμενα πανω στο πλοιου και κλαση ΙΜΟ. Βυθισμα και μεγιστο υψος απο την ισαλο γραμμη, ποσοτητα ειδος καυσιμων και πετρελαιοειδη καταλοιπα, αριθμος πληρωματος και επιβαινοντων (αν υπαρχουν επιβατες εκτος πληρωματος), πρακτορας η εκπροσωπος του πλοιοκτητη. (Δεν ζητανε και τιποτα τα παιδια )Και μετα καθε τεταρτο (αν παλι θυμαμαι καλα ειναι τα εξης) αλλες Αναφορες οπως ενδιαμεση, διορθωτικη, εκτακτη κλπ και στο τελος οχι περισσοτερο παλι απο 15-20 λεπτα αναφορα καταπλου με στιγμα αγκυροβολιας κλπ.
Ε καπου εκει λοιπον και αφου ειαστε λιγο πριν το φουντο βγαινει στον ασυρματο στο καναλι 16 (το Ευτυχια)
Ο καπετανιος αποφασιζει να το αγνοεισει θεωροντας οτι απλα θελει να πιασει κουβεντουλα κανα πλοιο που ειναι αγκυροβολιμενο εκει διπλα. Αμ δε.... Το Ευτυχια ηταν ποσταλι που παει Αιγινα απο Πειραια και περναει (οπως ολα αλλωστε ) μεσα απο το αγκυροβολιο με full speed ahead, ενω το πλοιο που παει να ριξει αγκυρα ειναι σχεδον στο dead slow ή παει και με την φορα του ρευματος πολλες φορες και φορτωμενο με συταρι (χυμα) μεχρι τα μπουνια .Ε αφου ειχε φωναξει 10 φορες ο αλλος βγαινει το αλλο το στουρναρι ο χειριστης του VTS και του λεει. Σας παρακαλω μην φωναζετε αλλο πλοιο στο 16 για να πιασετε κουβεντουλα....
Και εκει φωναζοντας πλεον στον ασυρματο ο καπετανιος του Ευτυχια λεει στο VTS οτι μας φωαναζει γιατι θελει να δει απο που να περασει για να αποφυγει την συγκρουση (σημειωση ολη αυτη την ωρα δεν ειχε κανει καμμια διορθωτικη κινηση, δεν ειχε κοψει την ταχυτητα του, τιποτα απολυτος απο τους κανονισμους παρολο που ηταν καταπρυμνα μας (κοινως δεν το βλεπαμε) και ειμασταν εμεις το καταυθανομενο). Οποτε απλα και νοχελικα ο καπετανιος απαντησε στο VHF να περασει απο port και οτι εμεις δεν κανουμε κινησεις στις μηχανες γιατι μολις ειχαμε φουναταρει.... Ε ο τυπος το εκοψε hard to port τεευταια στιγμη και πρεπει να περασε και στα 5 μετρα απο την βαρδιολα που καθομουν εγω....Με λιγα λογια... Παπαρια κανει το VTS γιατι βαριουντε την ζωη τους, παπαρια κανουν και οι τριμαλακες στα ποσταλια ή τις παντοφλες που περνανε μεσα απο το αγκυροβολιο και θελουν να εχουν και προτεραιοτητα λες και ειναι ο γαμαω....
Φυσικα οι ιστιοπλοοι, σκαφατοι και οι ψαραδες παιζουν σε δικο τους legue.... - MINOS εδω traffic (το κοψανε και το Piraeus)
-
Η καλυτερη ναυτικη ακαδημια στην Ευρωπη ειναι στο Σαουθάμπτον?
-
Αν και το VTS διαχειριζεται την κυκλοφορια μεσω VHF, παλια υψωνονταν σηματα στο σηματοφορικο σταθμο που αφορουσαν την εισοδο και την εξοδο στο λιμανι. Ο σηματοφορικος σταθμος ηταν πανω απο την σιταποθηκη στην Ηετωνια ακτη (δεν ξερω αν υπαρχει ακομα ή αν ειναι ακομα εκει.
Τα σηματα του σταθμου μπορουσαν να ειναι:
Απαγορευση εισοδου στο λιμανι:
Τη μερα τρια μαυρα σχηματα το ενα, κατω απο το αλλο, το πανω και το κατω μπαλες, το μεσαιο κωνος με κορυφη προς τα πανω.
Τη νυχτα τρια φωτα το ενα κατω απο το αλλο το πανω και το κατω κοκκινα, το μεσαιο ασπρο.Απαγορευση εξοδου απο το λιμανι:
Τη μερα τρεις κωνοι, ο ενας κατω απο τον αλλο, το πανω και το κατω με την κορφη προς τα πανω, το μεσαιο με την κορυφη προς τα κατω
Τη νυχτα τρια φωτα το ενα κατω απο το αλλο το πανω και το κατω πρασινα, το μεσαιο ασπρο.Απαγόρευση εισόδου και εξόδου από το λιμάνι:
Τη μερα τρια μαυρα σχηματα το ενα, κατω απο το αλλο, το πανω και το μεσαιο κωνοι, ο πανω με την κορφη προς τα κατω ο μεσαιος κωνος με την κορυφη προς τα πανω, το κατω σχημα μπαλα.
Τη νυχτα τρια φετα το ενα κατω απο το αλλο με χρωματα απο πανω προς τα κατω πρασινο, ασπρο, κοκκινο.Απολυτη απαγορευση εισοδου (σε εξαιρετικα γεγονοτα):
Τη μερα τρεις μπαλες, τη νυχτα τρια κοκκινα φωτα το ενα κατω απο το αλλο. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Η καλυτερη ναυτικη ακαδημια στην Ευρωπη ειναι στο Σαουθάμπτον?Υπο ποια εννοια?
[Καλα μην ορκιζεσαι οτι το VTS του Πειραια κανει ολα αυτα. Και ειδικα για τα ποσταλια....
Ε καλα..οι της γραμμης ειναι κι αυτοι στον κοσμο τους παγκοσμιως...Εδω εχω δει σε ελληνικα επιβατικα (ξερεις δημοσιες σχεσεις-κουβεντα με το πληρωμα στη γεφυρα ) πλαστικοποιημενους χαρτες...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Η καλυτερη ναυτικη ακαδημια στην Ευρωπη ειναι στο Σαουθάμπτον?
Υπο ποια εννοια?
Δε ξερω αλλα ο πατερας μου την θεωρουσε απλα την καλυτερη σχολη στην Ευρωπη.
Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)