-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
υς:και στο συγκριτικο των 4τροχων παρεπιπτοντως,που διαβασα,υπαρχουν διαφορες στα μοντελα,που αν δεν υπηρχαν ισως το αποτελεσμα να ηταν διαφορετικο..διαφορες που μπορουν να καμφθουν φυσικα εννοω με αναλογες επιλογες..αν θελετε το συζηταμεΤο κυρίως συγκριτικό δεν αναλώνεται καθόλου στις διαφορές εξοπλισμού και τιμής των μοντέλων, η σύγκριση και η τελική κατάταξη γίνεται σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Άμα τα έβαζε και αυτά, ίσως η διαφορά να ήταν και μεγαλύτερη.
+1
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ακόμη και πολλά Toyοta, που έρχονται και Ελλάδα, στην Τουρκία κατασκευάζονται. Δεν είδα να έχουν ζητήματα αξιοπιστίας τα Τούρκικα.Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λές. Ξέρω φανατικούς toyotaκηδες που τα τούρκικα Auris(αυτά κυρίως είναι που έρχονται από εκεί) τα έχουν ως τα μαύρα πρόβατα, καθώς εμφανίζουν ένα σωρό χαζοθεματάκια. Αν και όχι ουσιαστικές βλάβες, εκνευριστικά πάντως. Δε δικαιολογείται π.χ. κάποια στιγμή να σκουριάζει το μέταλλο στις βάσεις των καθισμάτων, και στα ελάχιστα που έφεραν από άλλη χώρα κατασκευής να μην παρατηρείται ποτέ κάτι τέτοιο.
Αν θυμάμαι καλά, είχα ακούσει για άτομο που είχε περάσει από τα χέρια του clio 3 από τα πρώτα τα ισπανικά και facelift τούρκικο αργότερα, και έλεγε πως δεν υπήρχε σύγκριση ποιοτικά.υς:και στο συγκριτικο των 4τροχων παρεπιπτοντως,που διαβασα,υπαρχουν διαφορες στα μοντελα,που αν δεν υπηρχαν ισως το αποτελεσμα να ηταν διαφορετικο..διαφορες που μπορουν να καμφθουν φυσικα εννοω με αναλογες επιλογες..αν θελετε το συζηταμε
Το κυρίως συγκριτικό δεν αναλώνεται καθόλου στις διαφορές εξοπλισμού και τιμής των μοντέλων, η σύγκριση και η τελική κατάταξη γίνεται σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Άμα τα έβαζε και αυτά, ίσως η διαφορά να ήταν και μεγαλύτερη.
Αυτό που εννοεί είναι πως συγκρίνουν το Yaris που φοράει τα πιο 'ανθρώπινα' ελαστικά 175/65 15, την ώρα που στο πινακάκι των χαρακτηριστικών αναφέρει πως έχει 195/50 16. Αυτά τα φοράει η πιο μεγάλη έκδοση. Και πιστεύω πως είναι προφανές τι επίπτωση έχει ένα ελαστικό 2 πόντους στενότερο και με μεγαλύτερο προφίλ στην οδική συμπεριφορά. Το έχω διαπιστώσει και από πρώτο χέρι στο δικό μου αμάξι όταν μείωσα τη διάμετρο κατά μία ίντσα, το πλάτος κατά 1 πόντο και μεγάλωσα το προφίλ.
-
Χωρίς να το γνωρίζω 100% Auris τούρκικο δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Μόνο Corolla sedan. Στη νέα γενιά όμως πρέπει να φέρνουν τούρκικα. Ξαναλέω ότι δεν είμαι 100% σίγουρος για τα γραφόμενά μου γιατί δεν παρακολουθώ συστηματικά τα της Toyota.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Χωρίς να το γνωρίζω 100% Auris τούρκικο δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Μόνο Corolla sedan. Στη νέα γενιά όμως πρέπει να φέρνουν τούρκικα. Ξαναλέω ότι δεν είμαι 100% σίγουρος για τα γραφόμενά μου γιατί δεν παρακολουθώ συστηματικά τα της Toyota.Κι όμως, τα περισσότερα auris που ήρθανε ήταν τούρκικα και ελάχιστα ιαπωνικά. Corolla sedan από δίπλα όπως και από Ν. Αφρική. Μόνο καινούρια Auris ξέρω ότι έρχονται από Αγγλία. Τα τούρκικα λοιπόν όλο και κάποια θεματάκια είχαν. Δε λέω σοβαρές βλάβες, ούτε έχω ακούσει να μείνει κάποιο. Αλλά σπαστικά προβλήματα που δεν αρμόζουν σε αμάξι που πληρώθηκε τόσα χρήματα, και που φανερώνουν έλλειψη ποιότητας.
-
Εχεις δίκιο. Εχουν εισαχθεί τούρκικα και αγγλικά.
Αρθρο με το από εισάγονταν το 2010:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _24941.asp -
Είδα ένα άσπρο στην Καβάλα, κουκλάκι
-
Παίδες μην κολλάμε στο συγκριτικό ενός περιοδικού
Άλλο αμαξι το Clio άλλο το Yaris.Μονο στην ιδια κατηγορία ανηκουν.Κατα τα λοιπα έχουν διαφορετικη στόχευση σε κοινο -
Και γενικά δεν έχει νόημα να κολλάμε σε λεπτομέρειες. Ανεξάρτητα αν ένα περιοδικό βγάζει ένα κλικ μπροστά το ένα κ άλλο το άλλο, είναι γενικά αποδεκτό ότι στη βενζίνη clio 0.9 tce και fiesta 1.0 ecoboost χτυπάνε κορυφή με το polo tsi 90 να ακολουθεί. Και στο diesel yaris d4d και clio 1.5 dci είναι τα 2 top. Από εκεί και πέρα καθένας μπορεί να τους κάνει ένα Test drive να ιεραρχήσει τις προτεραιοτητές του και να ψωνίσει. Ετσι κι αλλιώς η κατηογορία έχει ποικιλία για όλα τα γούστα και όλες τις τσέπες.
-
Στους 4τροχούς πάντως το γράφουν πολύ απλά.Η επιλογή τους στην κατηγορία είναι το yaris 1.4 d4-d ΜΑΖΙ με το clio 1.5 dci.Ο υποψήφιος αγοραστής επιλέγει από εκεί και πέρα με τα δικά του κριτήρια....
-
Και στο τεύχος Μαρτίου που έχουν συγκριτικό μέχρι 1.2 10 αυτοκίνητα δίνουν κορυφή σε fiesta 1.0 ecoboost και clio tce 90. Και γράφουν ότι το fiesta υπερτερεί σε τιμόνι και επιδόσεις ενώ το clio σε όλους τους άλλους τομείς μεταξύ των 2. Καθένας διαλέγει και παίρνει.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Στους 4τροχούς πάντως το γράφουν πολύ απλά.Η επιλογή τους στην κατηγορία είναι το yaris 1.4 d4-d ΜΑΖΙ με το clio 1.5 dci.Ο υποψήφιος αγοραστής επιλέγει από εκεί και πέρα με τα δικά του κριτήρια....Νοpe... Ξαναδιαβασε τον επιλογο...
P.S Στα του τελευταιου συγκριτικου των 10 supermini μεχρι 1200κ.εκ, ισχυει πραγματι αυτο που λεει ο smatistas...
Aν και στο συγκεκριμενο συγκριτικο, για να ειναι 'δικαιο' θα επρεπε να συμπεριλαμβανονται το 1200 corsa βενζινης με 85ps, αλλα και το Skoda fabia των 86 ή 105ιππων αναλογως με ποια τελικη τιμη βρισκεται πιο κοντα στον ανταγωνισμο.
Τουλαχιστον εαν δεν μπορουσαν να τα εχουν διαθεσιμα, να εγραφαν οτι υπαρχουν και αυτα, αλλα οτι απλως απουσιαζαν απο το συγκριτικο.
Αν και γενικοτερα δεν αντιλαμβανομαι την οριοθετηση των '1200κ.εκ'. Περισσοτερο θα θα μπορουσα να δικαιολογησω την οριοθετηση ενος τετοιου συγκριτικου σε επιπεδο budget (πχ να μην υπερβαινουν τα 14κ ευρω με οφελος αποσυρσης...). -
Αμάν πια με αυτόν τον επίλογο.Εκεί βγάζουν άλλο συμπέρασμα γιατί μιλάνε για τα αυτοκίνητα που είχαν στη δοκιμή τα οποία πληρούσαν συγκεκριμένα κριτήρια που οι ίδιοι είχαν θέσει.Στη 2η στήλη της δοκιμής όμως γράφουν:''Το 1.4 d-4d αποτελεί την επιλογή μας στην κατηγορία(μαζί με το πετρελαιοκίνητο renault clio),αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι εκτός κριτηρίων κυβισμού και κόστους.''
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Αμάν πια με αυτόν τον επίλογο.Εκεί βγάζουν άλλο συμπέρασμα γιατί μιλάνε για τα αυτοκίνητα που είχαν στη δοκιμή τα οποία πληρούσαν συγκεκριμένα κριτήρια που οι ίδιοι είχαν θέσει.Στη 2η στήλη της δοκιμής όμως γράφουν:''Το 1.4 d-4d αποτελεί την επιλογή μας στην κατηγορία(μαζί με το πετρελαιοκίνητο renault clio),αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι εκτός κριτηρίων κυβισμού και κόστους.''Mιλαμε για το ιδιο αρθρο του προηγουμενου τευχους? Που ακριβως, σε ποια σελιδα/παραγραφο το λεει αυτο?
-
Στη δοκιμή του τεύχους Μαρτίου το γράφουν.1Η σελίδα της δοκιμής,2η στήλη(δεξιά) πάνω.
-
Για όσους ρωτάνε για dci 90 edc οι πρώτες παραλαβές αρχές Ιουνίου, όπως επίσης και το TCE 120 EDC. Το estate απρίλιο σε εκδόσεις TCE 90 και DCi 90, όπως επίσης και το RS.
-
-
Ωραίο το πίσω δισκόφρενο.
Welcome to 2000.
-
Νταξ ρε μη τρελενεστε
Είναι σα το καλο γαλλικο κρασί
Του χρόνου θα βαλουν δισκοφρενα με το facelift χειροκινητο κιβώτιο κλπ
Οριμαζει σαν καλο γαλλικο κρασί
Μήπως ξεχασαμε το ταμπουρακι του Clio 3 μεχρι τα τέλη του 11?
Ψιλο απαραδεκτα πραματα αλλα ας πουμε και καμια μλκια
Ωραιο αυτο το μπλε παντως -
-
Εγω παντα ειχα ενα θεμα με τα πισω δισκοφρενα... παντα ηθελα να εχει δισκους το αμαξι μου!!!!
Οταν πηρα το Clio III ερχοταν με ταμπουρα αλλα λογο που το δικο μου φοραει το 1.5dci 105 ερχοταν με δισκοφρενα πισω αλλα απο οτι εβλεπα στα τεστ... το ταμπουρατο φρεναριζε καλυτερα!!!
Renault Clio IV