-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=126&model=187&variant=&price-from=&price-to=&so=pr&or=a®istration-from=>2007®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=<1800&fuel_type=2&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=
Εγώ θα έριχνα μια ματιά στο Mondeo 1.8 Diesel.
125 αλογάκια, πιο καινούριο από το Audi που κοιτάς, και αν δεν κάνω λάθος, εντός του budget που είχες αναφέρει στα προηγούμενα topic. Εναλλακτικά κοίτα κάτι σε Alfa 159 1.9 JTD (Diesel) με τα 150 άλογα.
Καλύτερα να αποφύγεις περισσότερα από 2000cc γιατί με το παραπάνω κόστος σε τέλη θα μπορούσες να πάρεις κάτι στα παιδιά σου.
Και μην ξεχνάς πως τα Audi που αναφέρθηκαν πρώτα είναι εισαγωγής και έχουν φόρο πολυτελείας, αφού ταξινομήθηκαν εδώ μετά το 2005 (όταν οι εισαγωγές από Γερμανία ήταν μόδα). Καθηγητής γερμανικών που είχα, και καλός φίλος πλέον, έφερε το 2007 μόνος του από Γερμανία ένα BMW 325ci E46 (coupe) του 2001. Τώρα πληρώνει 1.400 ευρουλάκια τέλη μαζί με τον φόρο πολυτελείας για ένα αμάξι 10ετίας+ και του χρόνου 99% πάει για κατάθεση πινακίδων.
Άρα και το Audi που κοιτάς τέτοια τέλη θα έχει.... Και τα μικρά diesel που κοιτούσες στο προηγούμενο topic καίνε τα μισά...Γεια σου Τάσο,
Το συγκεκριμένο Audi έχει τέλη 265 ευρώ, μου είπαν και δεν έχει φόρο πολυτελείας. Επίσης, από τη στιγμή που αποφάσισα να φύγω από αγορά καινούριου, πλέον δε δίνω πάνω από 8-9k για μεταχειρισμένο (που θα μου βγει 6,5-7,5 χιλιάδες ευρώ με την πώληση του τωρινού μου), κι ας είναι και βενζίνη. Να μου αντέξει θέλω τουλάχιστον μια 6-7ετία και μετά να δούμε τι θα γινει... (δηλαδή, τί θα γίνει με τα πετρέλαια, τί θα βγάλουν στην πορεία, κτλ κτλ). Αλλά 'θα ήθελα' να μού αρέσει κιόλας..... (αισθητική.... πφφφφφφφφφφφφ).
-
Μα πώς γίνεται να έχει 265 ευρώ τέλη ένα αμάξι 2.500cc, τέλη δηλαδή που αντιστοιχούν σε 1600αρι?
Μήπως κάποιο λάκκο έχει η φάβα??Edit: Αν θες να μάθεις περισσότερα για την κατανάλωση του 2.5 TDI, πήγαινε σε μια πιάτσα ταξί και κοίτα για τύπους που έχουν Passat (το μοντέλο του 2002) με το αντίστοιχο μοτέρ. Πίσω γράφει ''V6 TDI''. Πιάσε κάποιον και ρώτα τον!!
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Μα πώς γίνεται να έχει 265 ευρώ τέλη ένα αμάξι 2.500cc, τέλη δηλαδή που αντιστοιχούν σε 1600αρι?
Μήπως κάποιο λάκκο έχει η φάβα??Edit: Αν θες να μάθεις περισσότερα για την κατανάλωση του 2.5 TDI, πήγαινε σε μια πιάτσα ταξί και κοίτα για τύπους που έχουν Passat (το μοντέλο του 2002) με το αντίστοιχο μοτέρ. Πίσω γράφει ''V6 TDI''. Πιάσε κάποιον και ρώτα τον!!
Βασικά παρεξήγηση, μιλάω για ένα άλλο Audi που έγραψα σε επόμενο post εδώ πέρα. Αυτό:
http://tsantekidiscars.car.gr/cars/view/3079842/
Το πρώτο του θέματος απλά το ρώτησα για να δω αν μόνο σε μένα φαινόταν τρελό... (να το πουλάνε και να περιμένουν αγοραστή...)
-
Τα 1.6 FSI απ' όσο γνωρίζω είχαν προβλήματα με υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Λεπτομέριες όμως, δεν γνωρίζω!
Αφού δίνεις τόσα λεφτά, και δεν σε πειράζει βενζινοκίνητο, θα προτείνω ένα αμάξι που το θεωρώ κορυφή.
Από χώρους, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, αξιοπιστία το θεωρώ κορυφή.
Mazda 6 1.8 2007- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036812/ Υπάρχουν όμως και λίγο πιο φθηνά, γύρω στα 8 χιλιάρικα.. -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Τα 1.6 FSI απ' όσο γνωρίζω είχαν προβλήματα με υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Λεπτομέριες όμως, δεν γνωρίζω!
Αφού δίνεις τόσα λεφτά, και δεν σε πειράζει βενζινοκίνητο, θα προτείνω ένα αμάξι που το θεωρώ κορυφή.
Από χώρους, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, αξιοπιστία το θεωρώ κορυφή.
Mazda 6 1.8 2007- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036812/ Υπάρχουν όμως και λίγο πιο φθηνά, γύρω στα 8 χιλιάρικα..Πολύ ωραίο αλλά είμαι καμιά 700αριά χιλιόμετρα από τον Κορυδαλλό γι' αυτό και ψάχνομαι με Θεσσαλονίκη το πιο μακριά...
-
Κανένα πρόβλημα!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2932130/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2945468/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2809231/ με 27.000km είναι σαν να παίρνεις καινούριο!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2540493/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2882859/ -
Το 6 !!!
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Μα πώς γίνεται να έχει 265 ευρώ τέλη ένα αμάξι 2.500cc, τέλη δηλαδή που αντιστοιχούν σε 1600αρι?
Μήπως κάποιο λάκκο έχει η φάβα??Edit: Αν θες να μάθεις περισσότερα για την κατανάλωση του 2.5 TDI, πήγαινε σε μια πιάτσα ταξί και κοίτα για τύπους που έχουν Passat (το μοντέλο του 2002) με το αντίστοιχο μοτέρ. Πίσω γράφει ''V6 TDI''. Πιάσε κάποιον και ρώτα τον!!
2.5 TDI V6 και αυτόματο ΜΑΚΡΙΑ Επίσης αν έχουν αλλάξει σετ χρονισμού σε άσχετο μηχανικό επίσης μακριά.Πρίν λίγο καιρό είχα βρεί passat 2.5 tdi V6 auto με 450 000 χλμ με εργοστασιακό μπεζ δερμάτινο,ηλιοροφή δυο σετ ζάντες-λάστιχα,αγρατζούνιστο,μέσα έξω,ειδική παραγγελία και ελλήνκό με 1500 ευρώ.Τυχαίο,δεν νομίζω Τάκη Ολοι πλέον τα έχουν κόψει απο ταξί τα 2.5,ελάχιστα έχουν μείνει, κανα χειροκίνητο ή τετρακίνητο.
-
Πάρε Μέρκ και άσε τα χρέπια!
-
Φιλε μου συγγνωμη για την παρεμβαση αλλα μου φαινεται πως.. δεν ξερεις τι θελεις! Θυμαμαι που εγραφες οτι το ιδανικο για σενα ειναι το 5πορτο Α3. Κατεληξες σε καινουριο μικρο και τωρα μας βαζεις στο ιδιο ποστ 3 διαφορετικες επιλογες, C, D και E segment! Σκεψου λιγο καλυτερα τι χρηση θα κανεις στο αυτοκινητο - ή γραψ'το κι εδω να δωσουμε γνωμες- ωστε να κινηθεις αναλογα. Αν πχ το θελεις μονο για ταξιδια, ναι παρε 5μετρο κι ας εχει χλμ.. του κανεις ενα συμμαζεμα και δεν ξοδευεσαι περαιτερω λογω περιορισμενων χιλιομετρων. Αν τωρα το θες για να καλυψεις ολες τις αναγκες της οικογενειας και αναγκαστικα θα γραφεις χιλιομετρα, βρες ενα οσο γινεται νεοτερο μικρομεσαιο -γιατι οπως και να το κανουμε τα αυτοκινητα με +100Κ χλμ ολο κ κατι 'ζητανε' και ισως να χρειαστει να δωσεις αρκετα € για μαζεματα τον πρωτο καιρο.
Απο οσα εχεις γραψει νομιζω πως ενα φοκους 1,6 μετα το '09 που ειναι μεσα στον προυπολογισμο σου, θα σε καλυψει.Ψαξε καλα κι οπλισου με υπομονη για να βρεις σωστο μεταχειρισμενο.
-
Το μπλε Α3 με τα τασια παιζει να ειναι και το 1,6 το 8ν με τα 102!
Νομιζω το 102 εβγαινε με αυτα τα τασια και οχι το fsi!
Aν ειναι το 102 λοιπον το θεωρω πιο καλη επιλογη απο το 115.
Εχει κοντο κιβωτιο και παει αερας αναλογικα στον επαρχιακο, και 180ριζει ευκολα στην εθνικη. -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Φιλε μου συγγνωμη για την παρεμβαση αλλα μου φαινεται πως.. δεν ξερεις τι θελεις! Θυμαμαι που εγραφες οτι το ιδανικο για σενα ειναι το 5πορτο Α3. Κατεληξες σε καινουριο μικρο και τωρα μας βαζεις στο ιδιο ποστ 3 διαφορετικες επιλογες, C, D και E segment! Σκεψου λιγο καλυτερα τι χρηση θα κανεις στο αυτοκινητο - ή γραψ'το κι εδω να δωσουμε γνωμες- ωστε να κινηθεις αναλογα. Αν πχ το θελεις μονο για ταξιδια, ναι παρε 5μετρο κι ας εχει χλμ.. του κανεις ενα συμμαζεμα και δεν ξοδευεσαι περαιτερω λογω περιορισμενων χιλιομετρων. Αν τωρα το θες για να καλυψεις ολες τις αναγκες της οικογενειας και αναγκαστικα θα γραφεις χιλιομετρα, βρες ενα οσο γινεται νεοτερο μικρομεσαιο -γιατι οπως και να το κανουμε τα αυτοκινητα με +100Κ χλμ ολο κ κατι 'ζητανε' και ισως να χρειαστει να δωσεις αρκετα € για μαζεματα τον πρωτο καιρο.
Απο οσα εχεις γραψει νομιζω πως ενα φοκους 1,6 μετα το '09 που ειναι μεσα στον προυπολογισμο σου, θα σε καλυψει.Ψαξε καλα κι οπλισου με υπομονη για να βρεις σωστο μεταχειρισμενο.
Η αλήθεια είναι ότι κουράστηκα πια. Ξέρεις κάτι; Οι τρεις επιλογές π.χ., είναι όλες στην ίδια τιμή, +/- 1 χιλιάρικο. Και λες: Να δώσω 7 να πάρω π.χ. αυτό:
http://tsantekidiscars.car.gr/cars/view/3411417/
όταν με 8 παίρνεις αυτό:
http://tsantekidiscars.car.gr/cars/view/3029067/
και όταν με 9 (ταβάνι) παίρνεις αυτό;
http://tsantekidiscars.car.gr/cars/view/2795672/
Αυτό που θέλω είναι το καλύτερο value for money. Ευχαριστώ για το χρόνο σου πάντως, σκάω γάϊδαρο είναι η αλήθεια..!
Edit: Για τη χρήση, οπωσδήποτε εντός πόλης (Δουλειά-σπίτι, κτλ) και οπωσδήποτε ταξίδια τα ΣΚ με την οικογένεια, κοντινά και μακρινά. Είμαστε πολύ των εξορμήσεων!
-
Φίλε, έχω την εντύπωση ότι έχεις παραλείψει να ρωτήσεις το λογιστή σου για κάποια βασικά πράγματα:
- τεκμήρια (αγοράς και συντήρησης) για τα 2500 κυβικά, έστω και με την παλαιότητα. Το συντήρησης να το κοιτάξεις πολύ καλά. Άκου που σου λέω.
- φόρο πολυτελείας
- ανεξάρτητα με το αυτοκίνητο, ρώτα για τους νέους νόμους, τα τεκμήρια διαβίωσης και τέκνων.
Μιλάμε για αρκετά χρήματα.
-
Το τεκμήριο ειναι 9300 και θα μειωθεί όταν κλέισει 10ετία (επίσης φόρο πολυτελείας θα πληρώσει αν ειναι 2500 και πάνω το 10% του τεκμηρίου αλλοιώς 5%. Αυτό μέχρι να κλείσει 10ετία, μετά δε πληρώνει. Βέβαια του χρόνου κανείς δε ξέρει τί νόμο θα βγάλουνε. Χρειάζεται πλέον μια 'προσοχή' σε ότι αφορά κυβικά και φορολογία, γιατί τα έχουν βάλει με τα αυτοκίνητα.
-
Παιδιά ευχαριστώ,
ΑΛλά το προχώρησα λίγο το θέμα. Δείτε λίγο πιο πάνω τις τρεις προτάσεις που έβαλα κι αν έχετε γνώμη, ευπρόσδεκτη! Βρήκα κάποια πιο καινούρια μοντέλα.
-
Ο γείτονας πήρε ένα Α6 diesel quatro του '04 και έχει προβλήματα με το κιβώτιο (Α5).
Όταν πηγαίνει σιγά είναι μια χαρά αλλά μόλις το πάτησε 150-200, είπε ότι πέταξε τα λάδια.
Το επισκεύασαν (το κατέβασαν 3 φορές γιατί δεν δούλευε σωστά) αλλά πάλι δεν είναι καλό και του είπαν να μη τρέχει μέχρι να το φτιάξουν. -
-
Έχω καταλάβει 2 πράγματα:
- Θες αμάξι που να κάνει και ταξίδια και δουλειές πόλης. Άρα κάτι all-around.
Στις επιλογές σου θα άλλαζα το Leon 1.4 ατμο με ένα Leon 1.4 TSI. Μοτέρ, οικονομία καυσίμου (για βενζινοκίνητο πολύ καλή), ροπή, σπορ οδική συμπεριφορά, χώροι. Το ατμο έχει μόνο τους χώρους.......
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3364555/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3313687/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3389992/
Την 159 θα την άλλαζα με την TBI 1750 η οποία είναι αμάξι ειδικό πλέον, όμως φοράει το μόνο μοτέρ βενζίνης που μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα είναι βατό για τα ελληνικά οικονομικά δεδομένα. Είναι όμως εκτός του budget σου, πραγματικά σπάνιες επειδή πρόλαβαν την κρίση στο τσακ και ό,τι πούλησαν το πούλησαν τότε, ενώ καίνε χαλαρά ένα 13αρι στα 100. Οι απλές 18αρες με το μοτέρ της GM δεν ''πάνε'', ενώ ταυτόχρονα πολλές από αυτές ήταν εταιρικές, με γυρισμένα χιλιόμετρα, full ταλαιπωρημένες και πλέον παίζουν σε τιμές τσαμπέ ολέ στις μάντρες.
Το Audi είναι καλή επιλογή, όμως εγώ θα ανέβαινα ένα χιλιάρικο παραπάνω για ένα από τα μαύρα 6αρια που σου πρότεινα χθες. Κυρίως επειδή σχεδιαστικά το λατρεύω, έχει κορυφαίο στήσιμο και είναι ΠΟΛΥ αξιόπιστο. Το Audi μπορεί να είναι turbo και κυριλέ, όμως δεν ξέρω τι θα ''λέει'' από πλευράς κατανάλωσης και κόστους συντήρησης. Και κατα πόσο θα σε βολέψει μέσα στην πόλη (το ίδιο ισχύει και για το 6αρι βέβαια)
Αν θες λοιπόν να μην λυπάσαι να πας μια εκδρομή με την οικογένειά σου, θα πρότεινα να δώσεις σημασία στην κατανάλωση, εκεί όπου Leon 1.4 TSI και Mazda 6 1.8 διαπρέπουν αναλογικά με τον κυβισμό και την κατηγορία τους.
Επιπλέον θα πρότεινα και το Volvo S40 1.8, που παίζει σε χαμηλές τιμές και βρίσκεις άνετα καλό αμάξι εντός budget.Το 2ο πράγμα που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα αμάξια που έχεις ανεβάσει (αν εξαιρέσω το Α4 V6 TDI) είναι όλα από τον ίδιο μαντρά. Δεν ξέρω αν είναι συμπτωματικό ή όχι, αλλά αν γνωρίζεις καλά τον συγκεκριμένο και δεν πρόκειται να σου παίξει π@@@@@α, προτίμησέ τον. Αλλιώς κοίτα το αμάξι να είναι από ιδιώτη. Οι λόγοι έχουν αναφερθεί σε άλλα topic, όπως γυρισμένα km, ταλαιπωρημένα εταιρικά σε τιμές ''ευκαιρίας'' κλπ...
- Θες αμάξι που να κάνει και ταξίδια και δουλειές πόλης. Άρα κάτι all-around.
-
http://www.e-magazino.gr/epikairotita/t ... nakas.html για τα τέλη και για τα τεκμήρια http://www.autoblog.gr/2011/12/29/tekmi ... iton-2012/
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Το τεκμήριο ειναι 9300 και θα μειωθεί όταν κλέισει 10ετία (επίσης φόρο πολυτελείας θα πληρώσει αν ειναι 2500 και πάνω το 10% του τεκμηρίου αλλοιώς 5%. Αυτό μέχρι να κλείσει 10ετία, μετά δε πληρώνει. Βέβαια του χρόνου κανείς δε ξέρει τί νόμο θα βγάλουνε. Χρειάζεται πλέον μια 'προσοχή' σε ότι αφορά κυβικά και φορολογία, γιατί τα έχουν βάλει με τα αυτοκίνητα.Ναι είναι 9300 ΜΟΝΟ για το αυτοκίνητο. Συν το τεκμήριο του σπιτιού του, αν έχει, το τεκμήριο διαβίωσης, την κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά, το τεκμήριο αγοράς, και πάει λέγοντας.
Ο αναποφάσιστος αποφάσισε!! And the winner is...