-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δηλαδή θα βγάζω το κλειδί, θα κλειδώνω και αν δεν το πατήσω το ραδιόφωνο δεν θα κλείνει?
-
Πιστευω οτι ακομα κι ετσι πιο μετα θα κλεινει μονο του (economy mode που εχουν πολλα μοντελα) για να σωσει την μπαταρια.
-
Έχει μια επιλογή 'AUTO' στις επιλογές του radio. Κάνοντας την 'off' εξακολουθεί και λειτουργεί το στερεοφωνικό και άφού σβήσεις τη μηχανή. Έχει ρύθμιση για 20λεπτη λειτουργία για να μην τερματίσει την μπαταρία.
-
Έτσι πιστεύω και εγω, θα το ψάξω πάντως, όχι οτι είναι κάτι σημαντικό βέβαια
Η γενικότερη συμβίωση με το αυτοκίνητο μέχρι τώρα πάντως είναι θετική, έχω κάπως σταθεροποιήσει την εντός πόλης κατανάλωση στα 10λτ/100χλμ με νορμάλ οδήγηση (χωρίς να εξαιρούνται ανοιγματάκια κάπου κάπου, αυτό το sport κουμπί φταίει ) και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση του κινητήρα ιδιαίτερα με το sport κουμπί πατημένο που μεταμορφώνεται εντελώς, σε σημείο να μου έχουν μπεί ιδεές οτι έχει μπεί πρόγραμμα. Απίστευτα βολικό είναι και το blue and me που με έσωσε στο θέμα κινητό και αυτοκίνητο, ενώ η γενικότερη ποιότητα του εσωτερικού δεν μπορώ να πω οτι δεν είναι καλή εξαιρουμένου μόνο του τιμονιού.
Τέλος έκανα και μια μικρή προσθήκη, έβαλα ένα Kit xenon can bus στα εργοστασιακά φανάρια (παρόλο που είναι projectors ρυθμίστηκε και η δέσμη) και μπορώ να πω πως είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα απλά αλογόνου.
Αυτά μέχρι τώρα, αναμένοντας την 1η εκδρομή..!
-
Σχετικα με την λειτουργια του ραδιοφωνου στην αυτοματη λειτουργια δηλαδη οταν σβηνεις την μηχανη να κλεινει και αυτο,
αν πατησεις το κουμπι on/off του ραδιοφωνου αυτο ανοιγει και κλεινει κανονικα και αφου βγαλεις το κλειδι, οποτε δεν υπαρχει θεμα με την λειτουργια του, εκτος απο τον ελαχιστο χρονο που θα χρειαστει για να πατησεις το κουμπακι να ανοιξει.
Ειναι καπως περιεργη η λειτουργια του ετσι, συμφωνα με οτι εχουμε συνηθισει, αλλα καποιος λογος θα υπαρχει αλλα και να μην υπαρχει δεν εγινε και κατι. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Σχετικα με την λειτουργια του ραδιοφωνου στην αυτοματη λειτουργια δηλαδη οταν σβηνεις την μηχανη να κλεινει και αυτο,
αν πατησεις το κουμπι on/off του ραδιοφωνου αυτο ανοιγει και κλεινει κανονικα και αφου βγαλεις το κλειδι, οποτε δεν υπαρχει θεμα με την λειτουργια του, εκτος απο τον ελαχιστο χρονο που θα χρειαστει για να πατησεις το κουμπακι να ανοιξει.
Ειναι καπως περιεργη η λειτουργια του ετσι, συμφωνα με οτι εχουμε συνηθισει, αλλα καποιος λογος θα υπαρχει αλλα και να μην υπαρχει δεν εγινε και κατι.Μπορεις να αφηνεις καποιον να ακουσει ραδιοφωνο χωρις να εχει και τα κλειδια του αμαξιου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σχετικα με την λειτουργια του ραδιοφωνου στην αυτοματη λειτουργια δηλαδη οταν σβηνεις την μηχανη να κλεινει και αυτο,
αν πατησεις το κουμπι on/off του ραδιοφωνου αυτο ανοιγει και κλεινει κανονικα και αφου βγαλεις το κλειδι, οποτε δεν υπαρχει θεμα με την λειτουργια του, εκτος απο τον ελαχιστο χρονο που θα χρειαστει για να πατησεις το κουμπακι να ανοιξει.
Ειναι καπως περιεργη η λειτουργια του ετσι, συμφωνα με οτι εχουμε συνηθισει, αλλα καποιος λογος θα υπαρχει αλλα και να μην υπαρχει δεν εγινε και κατι.Μπορεις να αφηνεις καποιον να ακουσει ραδιοφωνο χωρις να εχει και τα κλειδια του αμαξιου.
Αν βάλεις το ραδιόφωνο στο 'μή-αυτόματο' απο το κεντρικό μενού, για 25 λεπτά δουλεύουν τα περισσότερα ηλεκτρικά (μαζί και τα παράθυρα). Πολύ βολικό όταν αφήσεις κάποιον στο αυτοκίνητο να έχει μια πρόσβαση στα βασικά χωρίς να έχει το κλειδί.
Συνηθισμένος απο τα ιταλικά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, το να απενεργοποιήσω το αυτόματο άνοιγμα του ραδιοφώνου ήταν απο τα πρώτα πράγματα που έκανα. Η μικρή μου πείρα λέει οτι καλύτερα να μην είναι τίποτα ανοιχτό την στιγμή που δίνεις ρεύμα για αν ξεκινήσει ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης themdro έγραψε:
Τέλος έκανα και μια μικρή προσθήκη, έβαλα ένα Kit xenon can bus στα εργοστασιακά φανάρια (παρόλο που είναι projectors ρυθμίστηκε και η δέσμη) και μπορώ να πω πως είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα απλά αλογόνου.
το τελευταιο πράγμα που θα δει ο απέναντι σου, σε κάποια φάση... -
Αυτο το πρόβλημα έχω ακούσει οτι είναι στα απλά φανάρια με τα 'κάτοπτρα' γιατί διαχέεται το φως. Όπως και να έχει, χαμήλωσα τη στάθμη στο -1, δοκίμασα με φίλο στο αυτοκίνητο του για να δούμε αν ακριβώς τυφλώνεται και η απάντηση ήταν αρνητική. Αν δω οτι ενοχλούν στο δρόμο, φυσικά έχουν φύγει, αλλά πιστεύω το αντίθετο.
-
Ειχα βαλει σε Santa Fe (εχει και αυτο projectors οπως το Bravo) αλλα δεν ημουν ικανοποιημενος και τα εβγαλα και αφησα τα εργοστασιακα. Δεν μπορουσα με τιποτα να συνηθισω αυτο το ασπρο φως, καπου εχανα τον στοχο των φωτων. Τα εδωσα σε φιλη που εχει Lancia Y και ειναι κατευχαριστημενη.Aπλα εχω βαλει Philips extra vision/bright, δεν θυμαμαι ακριβως το μοντελο, αν και δεν βλεπω αισθητη διαφορα. Yπαρχει καποια βελτιωση αλλα φυσικα σε τιποτα με αυτο που υποσχονται.
Σε τετοιες περιπτωσεις αυτο που παιζει μεγαλο ρολο ειναι το μεγεθος των φωτιστικων σωματων, των φαναριων δηλαδη. Οσα εχουν μεγαλη επιφανεια με τετοιες λαμπες (Philips extra .../Osram...) βλεπεις αρκετη διαφορα, αλλα φυσικα οχι οσο λενε. Οσο μικραινει το γυαλι/πλαστικο τοσο μικροτερη αποδοση εχεις και τα Bravo σε αυτα ειναι. Βεβαια απο την αλλη εχεις το στυλ που ερχεται με τα μικροτερα φαναρια. Δεν μπορεις να τα εχεις και ολα! -
Τράμπα μπρος-πίσω των ελαστικών και επιδιόρθωση εμπρόσθιας δεξιάς ζάντας σήμερα.
Σα να φθείρονται πιο γρήγορα τα f2 από τον προκάτοχό τους. -
Ειναι η ιδεα μου η ισχυει οτι μπροστα 'βρισκει' ευκολα το Bravo. Οχι στον προφυλακτηρα αλλα πιο μεσα και κατω περιπου απο τα ποδια μου και του συνοδηγου και στο ενδιαμεσο (εξαρταται απο πια μερια περναει). Μπαινοντας στο παρκινγκ της δουλειας μου βρισκω παντα και μου φαινεται περιεργο γιατι δεν ειχα ποτε προβλημα. Ακομα και στον δρομο οταν υπαρχει καποιο σαμαρακι και τυχει να περασω αναμεσα παλι βρισκει.
Μου φαινεται απιθανο να συμβαινει μονο σε μενα. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Σα να φθείρονται πιο γρήγορα τα f2 από τον προκάτοχό τους.Ναι, σου φταιει το λαστιχο που εισαι καφτης!
-
Παιδιά κανένας με θέμα στην κολώνα του τιμονιου-κρεμαγιερα η είμαι ο πρώτος τυχερός;
-
Μπα, από τιμόνι καλά είμαστε. Από σαζμάν κάτι παίζει...
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Ειναι η ιδεα μου η ισχυει οτι μπροστα 'βρισκει' ευκολα το Bravo. ......
Μου φαινεται απιθανο να συμβαινει μονο σε μενα.Ισχύει , ιδίως η προστατευτική ποδιά είναι αρκετά κοντά στό επίπεδο του δρόμου.
Ναι, σου φταιει το λαστιχο που εισαι καφτης!
Υπερβολές! όχι , πράγματι έχω αυτή την αίσθηση.
Παιδιά κανένας με θέμα στην κολώνα του τιμονιου-κρεμαγιερα η είμαι ο πρώτος τυχερός;
Για την κρεμαγιέρα είχαν ακουστεί παράπονα και παλαιότερα.
.....Από σαζμάν κάτι παίζει...
Τι παίζει? δεν κουμπώνουν εύκολα?
-
Για την ποδιά ισχύει. Η μια βίδα της δικής μας αγνοείται κάπου στα ορεινά της Φλώρινας και τη θέση της έχει πάρει το έμπιστο tie-wrap... Για το σαζμάν, Κων/νε, ειδικά η 2α πολύ γκράπα - όχι το ποτό -γκρούπα ρε παιδί μου... Δε γίνεται να μην ακουστεί, δλδ, ακόμα και σε φουλ προσεκτικές/ήρεμες αλλαγές. Θα πα' να το δω κάποια μέρα.
-
Από σασμάν εμένα το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι οτι κάποιες φορές (λίγες ευτυχώς) αρνείται να κουμπώσει 1η, παραξενεύτηκα στην αρχή και αφου μίλησα με τον μηχανικό, μου είπε οτι συμβαίνει στα m32 και να κουμπώνω 2α και να ξαναδοκιμάζω. Μετά από αυτό κανένα πρόβλημα!
Sinanai εύχομαι να μην είναι τίποτα..
-
@ Sinanai
Για συγχρονιζέ μου κάνεις και αν 'γρατζουνάει' συνέχεια στην αλλαγή, μάλλον πας και για γρανάζι 2τερας. -
Αν το κιβώτιο του Bravo συγγενεύει καθόλου με αυτά των 147/156 τότε υπάρχει μια σχετική ευαισθησία στα συγχρονιζέ 2ας-3ης.
Fiat Bravο 2007