-
Ναι, αυτό το πρόβλημα ισχύει γενικά σε περιπτώσεις κανονικών roundabouts... θέλει σεβασμό στη σήμανση.
Απλά στην εκδοχή 'turbo' έχουμε βασικά μια 'σπειροειδή' διάταξη των λωρίδων, ώστε αν πραγματικά έχεις διαλέξει εξ'αρχής σωστά, σε βάζει αμέσως εκεί που θες! Είναι χαρακτηριστική περίπτωση που ο οδηγός πρέπει να εμπιστευτεί τον σχεδιασμό και θα δει ότι είναι για το καλό του...
-
Το εχουμε εδω, αν καταλαβα καλα τι περιγραφεις.
Εχει δυο λωριδες εντος και απο καποιες δεν μπορεις να κανεις ολοκληρο τον κυκλο, αλλα μπορεις να μπεις χωρις να σταματησεις και να βγεις απεναντι.
Στην αρχη ειχε γινει χαμος, καβαλαγαν ολοι τα σαμαρια -
Ολα αυτα θα γινουν στην Ελλαδα?? Τωρα? Να στε καλα, με κανατε και γελασα!!
Δεν εχω τιποτα με κανεναν σας, απλως ολα αυτα που λετε οτι θα γινουν, μαλλον δεν θα γινουν ποτε..
-
Ναι, συνήθως φτιάχνουν μια εσοχή (είτε με διαγράμμιση είτε με την ίδια την κεντρική νησία σαν 'φάγωμα') ώστε να δημιουργείται μια επιπλέον λωρίδα, αφού περάσεις την πρώτη έξοδο. Στην Ελλάδα δεν ξέρω αν (δεν νομίζω να) υπάρχει άλλο αυτή τη στιγμή (καλά, και άλλα κανονικά που υπάρχουν, λίγα είναι σωστά σχεδιασμένα, αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία...).
Φίλε focusman, μιλάμε για τη φάση της μελέτης, που έχει όντως γίνει (δηλαδή την έχω δει ) Η καθυστέρηση της μελέτης, μεταξύ άλλων ίσως, οφείλεται και σε διχογνωμίες για τη διατομή της οδού ανάμεσα στον μελετητή και την υπηρεσία. Είχε γίνει ήδη πολλή δουλειά υπό κάποια δεδομένα, μετά αυτά άλλαξαν και έγιναν όλα σχεδόν απ'την αρχή.
Ελπίζω να δούμε την Κύμης γενικά να κατασκευάζεται επιτέλους...
-
Η αρχη ειναι το ημισυ του παντος!!! καποτε θα πρεπει να εφαρμοσθουν λυσεις που σε αλλα μερη δινουν λυσεις...αλλιως θα μιζεριαζουμε για το ποσο καλα τα κανουν εξω τα πργαματα.... αλλα θελει και ενημερωση ο κοσμος ωστε να το καταλαβει γιατι ειναι καλυτερο....τοπικα τουλαχιστον εαν ειναι τοπικης εμβελειας ο κομβος...
-
To δαχτυλίδι της Κηφισίας πάνω από την ΑΟ δεν είναι κάπως έτσι;
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
καμια φορα...
δεν συμφερει να κατασκευαστει ο Ε65Για το λόγο αυτό προβλεπόταν από τη Σύμβαση ότι ο Ε65 θα είχε και τα κέρδη από τα διόδια στην παράκαμψη του Μαλιακού. Όμως με την ολοκλήρωση του ανοίγει μετά ο δρόμος για το συνδετήριο με την Ιόνια οδό. Πλέον αυτού το ταξίδι από ΑΘήνα προς Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα θα μπορεί να γίνει από τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία-Σοφάδες-Τρίκαλα-Μαλακάσι-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.
Ο Ε65 μου φαινεται ονειρο θερινης νυκτος γιατι η Γεφυρα Ριο-Αντιριο πρεπει να ... επιβιωσει
με την ολοκληρωση της Ιονιας Οδου καθως και της -αιωνιας- Κορινθου-Πατρων, μπορει να εξακολουθει να βολευει.
εαν γινουν αυτα τοτε θα ειναι η μονη συμφερουσα....
ηδη οπως ειναι το κανω 4ω45λ καθαρης οδηγησης και δεν ειμαι γκαζοφονι.
εαν γινει ολο το Αντιριο-Ιονια σαν την παρακαμψη Αγρινιου που σημαινει γλιτωνεις Αμφιλοχια-Αρτα τοτε μπορει να σωσεις και πανω απο μια ωρα στο κομματι αυτο...κατι θα σωσεις και στο Κορινθο-Πατρα επισης.. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To δαχτυλίδι της Κηφισίας πάνω από την ΑΟ δεν είναι κάπως έτσι;Όχι, εκτός του ότι έχει πολύ μεγαλύτερη διάμετρο (σε σχέση με αυτό που λέω για την Κύμης, δηλαδή, γιατί δεν είναι απαγορευτική αυτή η διάμετρος γενικά) και... τρύπα στη μέση, αντί για νησίδα έχει σηματοδότηση και αρκετά περίπλοκες εξόδους, που δεν ανήκουν σε κλασικό σχεδιασμό roundabout. Επίσης, οι λωρίδες είναι σταθερές σε αριθμό καθ'όλη την κυκλική διαδρομή, χωρίς να έχουν σπειροειδή διαμόρφωση (αυτό σημαίνει ότι δεν είναι turbo εκδοχή). Ας πούμε ότι με βάση το roundabout (ακτίνες εισόδου/εξόδου, τροχιές, ταχύτητες, γωνίες εμπλοκής, ορατότητες κτλ κτλ κτλ κτλ), έχουν κάνει ένα ειδικό σχέδιο για τις ανάγκες του σημείου.
-
Για την Ιονία Οδό έχουμε καθόλου νέα;
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
To δαχτυλίδι της Κηφισίας πάνω από την ΑΟ δεν είναι κάπως έτσι;
Όχι, εκτός του ότι έχει πολύ μεγαλύτερη διάμετρο (σε σχέση με αυτό που λέω για την Κύμης, δηλαδή, γιατί δεν είναι απαγορευτική αυτή η διάμετρος γενικά) και... τρύπα στη μέση, αντί για νησίδα έχει σηματοδότηση και αρκετά περίπλοκες εξόδους, που δεν ανήκουν σε κλασικό σχεδιασμό roundabout. Επίσης, οι λωρίδες είναι σταθερές σε αριθμό καθ'όλη την κυκλική διαδρομή, χωρίς να έχουν σπειροειδή διαμόρφωση (αυτό σημαίνει ότι δεν είναι turbo εκδοχή). Ας πούμε ότι με βάση το roundabout (ακτίνες εισόδου/εξόδου, τροχιές, ταχύτητες, γωνίες εμπλοκής, ορατότητες κτλ κτλ κτλ κτλ), έχουν κάνει ένα ειδικό σχέδιο για τις ανάγκες του σημείου.
για δειξε καμια φωτο να καταλαβουμε τι εννοας
-
nEK βάλε στο youtube ή στη Wikipedia turbo roundabout και θα δεις πώς είναι... Θα βρεις τα πάντα, μέχρι και εξομοιώσεις της κίνησης σε αυτά. Εγώ δεν ήξερα τι ήταν και μετά το post εδώ τα βρήκα πολύ εύκολα. Δεν είναι κρατικά μυστικά.
-
Δες μια παρουσίαση εδώ... Βέβαια, από αυτό που βλέπεις στο βίντεο υπάρχουν πλέον και πιό εκλεπτυσμένες εκδοχές, με πιό ομαλές μεταβάσεις στη δημιουργία της επιπλέον λωρίδας στο εσωτερικό.
(έχω κάποια σχεδιάκια επί του θέματος, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα εμπιστευτικότητας + fair play. Άλλωστε το βιντεάκι είναι κατατοπιστικότατο)
-
Αρα ολλανδικη πατεντα, τους προλαβα απ την αρχη
-
μεγαλη διευκολυνση δινει παντως η υπαρξη ξεχωριστης sleeping λωριδας που επιτρεπει την στροφη δεξια χωρις να εμπλεκει τις αλλες κατευθυνσεις... μπορεις να γυριζεις γυρω απο ενα μεγαλο οικοδομικο τετραγωνο 2χλμ Χ 2χλμ χωρις να σταματας σε φαναρια.... το βλεπω εδω στην πραξη... και ειναι ταχυτατο και αποφευγεις και ατυχηματα...
-
Για τι turbo roundabout συζητάμε τώρα, εδώ τα μοσχάρια δεν μπορούν να καταλάβουν ποια είναι η σωστή λωρίδα που πρέπει να ακολουθήσουν στο δαχτυλίδι της Κηφισίας και σου κορνάρουν κιόλας που τους σφηνώθηκες (ενώ στην πραγματικότητα έχουν σφηνωθεί αυτοί)...
-
Σιγουρα αυτο που λες ισχυει και με το παραπανω...αλλα ρεγμτ πρεπει και εδω να αρχισουν να εφαρμοζονται λυσεις που διευκολυνουν... ας ελπισουμε δε οτι θα αλλαξει και ο κανονας οτι πρωτεραιοτητα εχει αυτος που μπαινει σε πλατεια!!! κομβο κ.λ.π.
-
Ενα πρόβλημα είναι ότι πολύ λίγοι οδηγοί ξέρουν τη σημασία της Ρ-1 (ανάποδο τρίγωνο).
Αντί να μπαίνουν λοιπόν στις εισόδους ΣΤΟΠ, που οι μισοί οδηγοί τα αγνοούμε και οι άλλοι μισοί σταματάμε τελείως, είχα προτείνει παλαιότερα αυτό:
viewtopic.php?p=2613475#p2613475
-
μα το αναποδο τριγωνο, μπορει και να βαφεται στην ασφαλτο για σημαδι παραχωρησις πρωτεραιοτητας, ομως ποσοι το ξερουν για να το τηρησουν, (ποσοι ακριβως εχουν την παιδεια να καταλαβουν πως παραχωρειτε η πρωτεραιοτητα???) το ΕΓΩ ειναι στο DNA και δεν προβλεπει να παραχωρει κατι, στον αλλο....
-
Το turbo roundabout είναι μια εξαιρετική ιδέα σε χώρες όπου οι οδηγοί θα φοβούνται τον νόμο και δεν θα παρκάρουν στον κυκλικό κόμβο. Στην Ελλάδα που οι αστυνομικοί κάθονται έξω από το Everest και χαζεύουν τα πουλάκια ενώ δίπλα τους παρκάρουν διαγώνια τον γάιδαρο, τίποτα από όλα αυτά δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
-
Θα συμφωνήσω εν μέρει με... όλους
Για μένα το πρωτεύον (στο συγκεκριμένο ζήτημα, όχι γενικά) είναι να σχεδιάζονται και να κατασκευάζονται (πολλές φορές απέχει από τη μελέτη...) σωστά οι συγκεκριμένες διατάξεις, στην απλή τους μορφή. Αν δείτε τη διαδικασία σχεδιασμού θα εντυπωσιαστείτε από το πόσο σύνθετη είναι και πόσο χαμένες πάνε όλες οι προσπάθεις του μελετητή αν αρχίσουν οι... εκπτώσεις και οι πιέσεις. Στο τέλος έχουμε και τον κλασικό τον Έλληνα τον οδηγό που οτιδήποτε έχει ύψος κάτω από 30cm στον δρόμο το θεωρεί επιφάνεια κυκλοφορίας (άρα η διαγράμμιση πόσο μάλλον... δεν υπάρχει...).
Το turbo το σχολίασα περισσότερο προς... τιμήν του συναδέλφου που είδα πόσο έλιωσε στον σχεδιασμό, γιατί ήταν δύσκολη περίπτωση, μικρός ο χώρος, άλλες κατασκευές τριγύρω κτλ. Εγώ σχεδίασα πριν λίγο καιρό ένα έξω απ'το Αγρίνιο κι ήταν πολύ πιό απλό (τρόπος του λέγειν ) από αυτό της Κύμης.
Το θέμα του ανάποδου τριγώνου και του Stop πραγματικά δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ... Εγώ βάζω τρίγωνο και να πάνε να διαβάσουν ΚΟΚ... Αν παρατηρούνται ασυνήθιστα πολλά ατυχήματα, το ξαναβλέπεις πάντα.
(στους υπό έκδοση κανονισμούς, πάντως, η προτεραιότητα προτείνεται να ισχύει γι'αυτόν που κινείται εντός του δακτυλίου. Δεν ξέρω πώς γίνεται όμως να αλλάξει κάτι σε ήδη κατασκευασμένα κυκλο-πλατειο-roundabaout-ο-ειδή που έχουν προτεραιότητα στον εισερχόμενο)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...