-
Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.
1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).
-
Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.
1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).
-
Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.
1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).
-
Παίζει να έχει limp home mode αυτό το αμάξι?
Κατά τα αλλα...γιατι 'πρέπει' να βγει εθνική? Υπάρχει κι η παλιά εθνική που μπορείς να πας πιο χαλαρά.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Αν το αμάξι συμπεριφέρεται κανονικά, μπορείς να το πας μέχρι το συνεργείο πηγαίνοντας ήρεμα. Εφόσον όμως το αμάξι τρέμει, μάλλον δουλεύει τρικύλινδρο (στην καλύτερη ) οπότε αν το οδηγήσεις μπορεί να κάνεις ζημιά (καταλύτη, τοιχώματα κυλίνδρου κλπ). Πάνε σε ένα συνεργείο στην περιοχή σου και δες καταρχήν τι βλάβη δείχνει το διαγνωστικό.
-
Είναι πάρα πολλά πράματα που μπορεί να σου ανάψουν αυτό το λαμπάκι. Βασικά οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει τον κινητήρα ή τα καυσαέρια μιλάμε για καύσιμο, πιέσεις, ανάφλεξη, καταλύτη, εξάτμιση, μπουζί, εισαγωγή, πολλά αισθητήρια, μέχρι και αν έχεις κλείσει καλά την τάπα (πίεση αναθυμιάσεων).
Οπότε δεν έχει πολύ νόημα να μαντεύουμε. Το ότι δεν τραβάει σωστά θα μπορούσε πάντως να είναι ανάφλεξη (πολλαπλασιαστές, καλώδια, μπουζί), εκεί πάει πρώτα ο νούς μου αλλά θα πρέπει να το συνδέσεις σε διαγνωστικό μπας και σας δώσει καμιά σωστή ένδειξη.
Δεν θεωρώ απαγορευτικό να το οδηγήσεις αλλά μην το κυκλοφορήσεις καμιά βδομάδα μέχρι να το πας συνεργείο μην γίνει ζημιά στον καταλύτη. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν θεωρώ απαγορευτικό να το οδηγήσεις αλλά μην το κυκλοφορήσεις καμιά βδομάδα μέχρι να το πας συνεργείο μην γίνει ζημιά στον καταλύτη.Αν δουλεύει τρικύλινδρο σαφώς και είναι απαγορευτικό να το οδηγεί.
-
Η διπλή εμπειρία μου πάντως δεν άφησε κουσούρια.
-
Χιλιομετρα εχω 62000, λιγα δηλαδη. Σερβις εκανα πριν 1000 χλμ με αλλαγη φιλτρου αερα, βενζινης, λαδιου, καμπινας λαδια οπελ 5/30 και μπουζι γνησια. Αν ειναι πολλαπλασιαστης θα το δειξει το διαγνωστικο; Και πως θα ξερουμε οτι ειναι πολλαπλασιαστης η λ η οτι δεν τα εχουν παιξει και τα δυο; Παντως μου κιανει εντυπωση πως για δυο μερες δεν ειχε κανει κιχ και την τριτη παρεδωσε πνευμα. Ανταλλακτικα γνησια η aftermarket; Θα το παω την δευτερα με οδικη μαλλον.
-
Λογικά, η ένδειξη του διαγνωστικού δεν θα αφήνει πολλά περιθώρια.
Μήπως με βροχές των τελευταίων ημερών κάτι δεν ήταν σωστά βιδωμένο και πήρε υγρασία;
-
Ίσως θέλει after service service.... αυτό που λέει κι ο προηγούμενος ότι κάτι δεν βιδώσαν καλά.
-
Μέσα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες δεν θα υπάρξει πρόβλημα αλλά μη το οδηγήσεις στην εθνική μέχρι να το φτιάξεις.
-
Αν δουλεύει τρικύλινδρο θα πέφτει η βενζίνη άκαυτη από τον κύλινδρο που δεν δουλεύει στον καταλύτη και θα τον χαλάσει. Οπότε πρέπει να το φτιάξεις σύντομα.
-
μπορει να ναι πολλα πραματα ενας τυπικος ελεγχος του αυτοκινητου σε εγκεφαλο λογικα κατι θα βγαλει και μπορει να μην κοστισει και τιποτα. αλλα επειδη η αποσταση σου ειναι λιγο μακρινη και προκειμενου να μην ειναι κατι σοβαρο καλυτερα καλεσε μια οδικη βοηθεια αν στη παρεχει και το ασφαλιστικο σου συμβολαιο ακομα καλυτερα.
Προβλημα. Αναβει το λαμπακι καυσαεριων