Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα. Αναβει το λαμπακι καυσαεριων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα. Αναβει το λαμπακι καυσαεριων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    1656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      ohristou last edited by

      Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.

      1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
      2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;

      Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ohristou last edited by

        Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.

        1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
        2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;

        Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ohristou last edited by

          Γεια σας παιδια. Λοιπόν εχω το εξης προβλημα. Προχτες λιγη ωρα με το που ξεκινησα το αμαξι (corsa c 1,4 twinport) μου αναψε το λαμπακι καυσαεριων. Αργησα να δω το λαμπακι αλλα καταλαβα oti το αμαξι οτι δεν πηγαινε καλα. Εκανε λες και προσπαθουσα να το ξεξικηνησω με πεμπτη ταχυτητα. Εσβησα το αμαξι και το ξανααναψα και πλεον ΤΟ λαμπακι δεν αναψε ξανα και το αμαξι πηγαινε κανονικα. Το ιδιο και σε 2-3 διαδρομες που εκανα εχτες. Σημερα λοιπόν εκανα μια διαδρομη 10 χλμ και ολα καλα. Οταν γυριζα ομως μου ξαναναψε το λαμπακι. Οσες φορες το ξαναεβαλα μπροστα το λαμπακι δεν σβηνει. Το αμαξι ρεταρει τρεμει ολοκληρο και δεν ανεβαζει στροφες. Το λαμπακι στην αρχη αναβοσβηνει και στην συνεχεια μενει μονιμα αναμενο. Εχω λοιπόν δυο ερωτησεις.

          1ον Τι μπορει να ειναι και γιατι κοστος μιλαμε σε καθε περιπτωση;
          2ον Επειδη μενω μεγαλο πευκο 35χλμ απο Αθηνα αλλα το αμαξι το πηγαινω σε συνεργειο στην Αθηνα θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να το παω το αμαξι μεχρι εκει χωρις να παθει καμια περαιτερω βλαβη. Το αμαξι θα πρεπει φυσικα να βγει εθνικη. Χρειαζεται συγκεκριμενος τροπος οδηγησης (στροφες, ταχυτητα κτλ); Η θα πρεπει να το παω με οδικη γιατι δεν κανει να μετακινηθει;

          Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια (Το ματιασα γιατι σε προσφατη συζητηση με φιλους ειπα οτι το κορσακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο και οτι δεν μου εχει βγαλη καμια σοβαρη βλαβη μεχρι στιγμης).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alxnks last edited by

            Παίζει να έχει limp home mode αυτό το αμάξι?
            Κατά τα αλλα...γιατι 'πρέπει' να βγει εθνική? Υπάρχει κι η παλιά εθνική που μπορείς να πας πιο χαλαρά.

            Sent from my Neo V using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Αν το αμάξι συμπεριφέρεται κανονικά, μπορείς να το πας μέχρι το συνεργείο πηγαίνοντας ήρεμα. Εφόσον όμως το αμάξι τρέμει, μάλλον δουλεύει τρικύλινδρο (στην καλύτερη ) οπότε αν το οδηγήσεις μπορεί να κάνεις ζημιά (καταλύτη, τοιχώματα κυλίνδρου κλπ). Πάνε σε ένα συνεργείο στην περιοχή σου και δες καταρχήν τι βλάβη δείχνει το διαγνωστικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Είναι πάρα πολλά πράματα που μπορεί να σου ανάψουν αυτό το λαμπάκι. Βασικά οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει τον κινητήρα ή τα καυσαέρια μιλάμε για καύσιμο, πιέσεις, ανάφλεξη, καταλύτη, εξάτμιση, μπουζί, εισαγωγή, πολλά αισθητήρια, μέχρι και αν έχεις κλείσει καλά την τάπα (πίεση αναθυμιάσεων).
                Οπότε δεν έχει πολύ νόημα να μαντεύουμε. Το ότι δεν τραβάει σωστά θα μπορούσε πάντως να είναι ανάφλεξη (πολλαπλασιαστές, καλώδια, μπουζί), εκεί πάει πρώτα ο νούς μου αλλά θα πρέπει να το συνδέσεις σε διαγνωστικό μπας και σας δώσει καμιά σωστή ένδειξη.
                Δεν θεωρώ απαγορευτικό να το οδηγήσεις αλλά μην το κυκλοφορήσεις καμιά βδομάδα μέχρι να το πας συνεργείο μην γίνει ζημιά στον καταλύτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Δεν θεωρώ απαγορευτικό να το οδηγήσεις αλλά μην το κυκλοφορήσεις καμιά βδομάδα μέχρι να το πας συνεργείο μην γίνει ζημιά στον καταλύτη.

                  Αν δουλεύει τρικύλινδρο σαφώς και είναι απαγορευτικό να το οδηγεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Η διπλή εμπειρία μου πάντως δεν άφησε κουσούρια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      ohristou last edited by

                      Χιλιομετρα εχω 62000, λιγα δηλαδη. Σερβις εκανα πριν 1000 χλμ με αλλαγη φιλτρου αερα, βενζινης, λαδιου, καμπινας λαδια οπελ 5/30 και μπουζι γνησια. Αν ειναι πολλαπλασιαστης θα το δειξει το διαγνωστικο; Και πως θα ξερουμε οτι ειναι πολλαπλασιαστης η λ η οτι δεν τα εχουν παιξει και τα δυο; Παντως μου κιανει εντυπωση πως για δυο μερες δεν ειχε κανει κιχ και την τριτη παρεδωσε πνευμα. Ανταλλακτικα γνησια η aftermarket; Θα το παω την δευτερα με οδικη μαλλον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Λογικά, η ένδειξη του διαγνωστικού δεν θα αφήνει πολλά περιθώρια.

                        Μήπως με βροχές των τελευταίων ημερών κάτι δεν ήταν σωστά βιδωμένο και πήρε υγρασία;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ίσως θέλει after service service.... αυτό που λέει κι ο προηγούμενος ότι κάτι δεν βιδώσαν καλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Μέσα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες δεν θα υπάρξει πρόβλημα αλλά μη το οδηγήσεις στην εθνική μέχρι να το φτιάξεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kinq1 last edited by

                              Αν δουλεύει τρικύλινδρο θα πέφτει η βενζίνη άκαυτη από τον κύλινδρο που δεν δουλεύει στον καταλύτη και θα τον χαλάσει. Οπότε πρέπει να το φτιάξεις σύντομα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dj-mitsos last edited by

                                μπορει να ναι πολλα πραματα ενας τυπικος ελεγχος του αυτοκινητου σε εγκεφαλο λογικα κατι θα βγαλει και μπορει να μην κοστισει και τιποτα. αλλα επειδη η αποσταση σου ειναι λιγο μακρινη και προκειμενου να μην ειναι κατι σοβαρο καλυτερα καλεσε μια οδικη βοηθεια αν στη παρεχει και το ασφαλιστικο σου συμβολαιο ακομα καλυτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                APRILIOS

                                ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr