-
Στο ότι δεν είναι σωστά στημένο βρε Σπύρο! Αν το στήσεις σωστά το αμάξι (δηλαδή έχοντας υπόψη σου ότι ΔΕΝ θα του βάλεις ESP), θα στρίβει μια χαρά, ακόμα και με ροπάκλα!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στο ότι δεν είναι σωστά στημένο βρε Σπύρο! Αν το στήσεις σωστά το αμάξι (δηλαδή έχοντας υπόψη σου ότι ΔΕΝ θα του βάλεις ESP), θα στρίβει μια χαρά, ακόμα και με ροπάκλα!Ενα μη καλα στημενο αυτοκινητο Κωστα δε τρωει 1,5'' στα Μεγαρα απο τον κορυφαιο στο ειδος του Ιαπωνα, τρωει 5'' και κανει τη παπια...
Για θυμησε μου σε πιο προσθιοκινητο αναφερεσαι με αυτη τη ροπη που στριβει με τον τροπο που λες??
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σπύρο, έλα εδώ στα δικά μας τα στροφιλίκια να δεις πώς πίνει τσάι το VAG...Μα δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, πως πίνει ήδη τσάι;
Και μην πεις τι έγραψε ο ειδικός τύπος γιατί δεν το δοκίμασε στα στροφιλίκια της Κρήτης
Και μην πεις ότι δεν ξέρω τους δρόμους της Κρήτης γιατί έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλους τους νομούς
Όταν κεράσεις το πρώτο σου τσάι στο GTI με το Clio δικαιούσαι να πανηγυρίσεις
-
Σε Χανιώτη με S3 πάντως έχω κεράσει...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σε Χανιώτη με S3 πάντως έχω κεράσει...και εγω Κωστα εχω ριξει σε 500SEL με corolla του 1972, σε στροφη μαλιστα, αλλα αυτο δεν λεει κατι.
επισης σε 106 ραλυ με το πουντο 75 που ειχα, αλλα προφανως οδηγουσε κουλος.
κατι αλλο εχεις να πεις σχετικα με το Γκολφ?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σε Χανιώτη με S3 πάντως έχω κεράσει...Τo S3 βασίζεται στο απαράδεκτο πλαίσιο IV, το GTI στο κλάσης ανώτερο πλαίσιο V
Μήπως ήταν ένα ασημί S3 που είδα την προηγούμενη βδομάδα, που είχε αγοράσει οικόπεδο κι ήταν λιώμα το μπροστινό μέρος;
-
Σοβαρά; Πήγε και το'λιωσε ο άχρηστος;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για θυμησε μου σε πιο προσθιοκινητο αναφερεσαι με αυτη τη ροπη που στριβει με τον τροπο που λες??δε θα μου λυσεις την απορια???
-
ΜΙΝΙ Cooper S Works... 'Nuff said.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ΜΙΝΙ Cooper S Works... 'Nuff said.Ωραιο το ανεκδοτο!!! Μαλλον δεν εχεις διαβασει τις δοκιμες του...
Εγω καλυφθηκα παντως!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ωραιο το ανεκδοτο!!! Μαλλον δεν εχεις διαβασει τις δοκιμες του...Έγιναν στην Κρήτη?
Επαναφορά στο θέμα, το σκίσατε!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ωραιο το ανεκδοτο!!! Μαλλον δεν εχεις διαβασει τις δοκιμες του...
Έγιναν στην Κρήτη?
Εγιναν στα Μεγαρα...
-
Μήπως είναι η δοκιμή που του καταλογίζει... 'υπερστροφή ισχύος';
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σε Χανιώτη με S3 πάντως έχω κεράσει...Ρε Κωνσταντίνε το ήξερε αυτός ότι κάνατε κόντρα, ή μήπως ήταν κανένας κουλός? Γιατί και εγώ έχω περάσει με το Golf Μου S3 και cooperS στην ευθεία αλλά προφανώς δεν 'άνοιξαν'...
Για την υποστροφή του golf όπως έγραψε ο Σ.Χ. ξέρεις κανένα προσθιοκίνητο με 200 άλογα και τόση ροπή, που αν δεν έχεις συγκρατημένο γκάζι στις στροφές δεν θα βγεις από το δρόμο?? Εγώ δεν ξέρω...
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας επανέλθουμε στην τάξη, όπως είπε και ο συνονόματός σου moderator.
Όσο για το στρίψιμο του CooperS, για ρίξε μια ματιά στο τελευταίο Drive... -
Βασικά, πήγαινε να κοντραριστεί, αλλά έφαγε ένα όμορφο προσπέρασμα πάνω στην 90άρα δεξιά πριν τη διασταύρωση για Καλάμι... Για το αν ήταν κουλός, ε ρε παιδί μου τώρα... Τι ψάχνεις; Αφού για Χανιώτη μιλάω!
Όσον αφορά το Works, στο τελευταίο Drive έχουν το απλό S, για το οποίο κάνουν θετικότατα σχόλια, απλώς το θεωρούν πιο απόλυτο και κουραστικό απ'το Clio Sport.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βασικά, πήγαινε να κοντραριστεί, αλλά έφαγε ένα όμορφο προσπέρασμα πάνω στην 90άρα δεξιά πριν τη διασταύρωση για Καλάμι...Αν ο άνθρωπος δεν είχε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό του, αυτό δε σημαίνει ότι το 1200άρι clio σου, κρατάει καλύτερα από το S3...
Όσον αφορά το Works, στο τελευταίο Drive έχουν το απλό S, για το οποίο κάνουν θετικότατα σχόλια, απλώς το θεωρούν πιο απόλυτο και κουραστικό απ'το Clio Sport.
Όση ώρα λοιπόν θα παλεύεις με το τιμόνι για να διορθώνεις την υποστροφή που εξελίσσεται σε υπερστροφή με το cooper, θα περάσει το GTI από 'πάνω' του....
εντ οφ οφφ-τοπικ, φορ μι.... -
Σιγά μη σκίσει τα σιγκούνια της η Γκόλφω, mecoδόγγανε!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ενώ ο δικός σου κουβάς...Μην το συνεχίζεις, εκτίθεσαι
΄
Μετά απο αυτό μπορώ να πω οτι έχω τα ακούσει όλα!
Ποιος είναι κουβάς;;Το SAAB 93ss μου:
Ή
Η Alfa Romeo GT μου;;
Αλήθεια εσύ τι αμάξι έχεις (αυτό που έχεις, όχι αυτό που θα ήθελες να έχεις ) γιατί εγώ αυτά που έχω είναι κουβάδες;;
Αντε καληνύχτα Ikar γιατί αρκετά ασχολήθηκα και κυρίως όνειρα γλυκά, γιατί στα όνειρα όλα γίνονται! μέχρι και το γκόλφακι στρίβει.....
-
Για τον Ikar δεν ξέρω, αλλά ο mecoδόγγανος έχει Γκόλφω IV 1.4 (75 άλογα...) με φαρδύ πατούμενο (205) σε 16άρα ζάντα και αλλαγμένα αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μετά απο αυτό μπορώ να πω οτι έχω τα ακούσει όλα!
Ποιος είναι κουβάς;;Το SAAB 93ss μου:
Ή
Η Alfa Romeo GT μου;;
Αλήθεια εσύ τι αμάξι έχεις (αυτό που έχεις, όχι αυτό που θα ήθελες να έχεις ) γιατί εγώ αυτά που έχω είναι κουβάδες;;
Αντε καληνύχτα Ikar γιατί αρκετά ασχολήθηκα και κυρίως όνειρα γλυκά, γιατί στα όνειρα όλα γίνονται! μέχρι και το γκόλφακι στρίβει.....
Από τις φωτογραφίες κρίνεις αν είναι κουβάς ένα αυτοκίνητο; Ή αποδεικνύουν κάτι οι φωτογραφίες;
Εσύ δεν είσαι από αυτούς που γράφουν να μην κρίνουμε ένα αυτοκίνητο αν δεν το έχουμε οδηγήσει; πως ξέρεις ότι δεν στρίβει το GTI και είσαι τόσο απόλυτος;
Στη δίπορτη 156 αναφερόμαι σαν κουβά, αφού εκτός από την εξωτερική εμφάνιση δεν έχει να επιδείξει τίποτα περισσότερο από την τετράπορτη αδελφή της, ούτε βέβαια και να δικαιολογήσει το επιπλέον κόστος της.
Ειδικά αυτήν εποχή έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, όπως συμβαίνει και στα 'φτιαγμένα' με τα ταμπούρα πίσω
Έχω γράψει αρκετές φορές τι έχω, Fabia 100, (κουβάς επίσης) με τη διαφορά ότι έχω οδηγήσει πάνω από 270 αυτοκίνητα ώστε να μπορώ να εκφέρω γνώμη για τα περισσότερα και όχι να μεταφέρω απόψεις άλλων.
Εκτός πια και αν η διαφορά της 3.2 GT από το GTI στην πίστα δεν σου λέει τίποτα (αφού είναι στην πίστα και όχι σε δημόσιο δρόμο)
Φυσικά αφού είναι η GT ΣΟΥ στρίβει καλύτερα και από ρο χι 8 (κατά δήλωσή σου επίσης) και από GTI, μέχρι και από Type R (άλλος πολυμορφικός κουβάς) φαντάζομαι
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;