-
αντλια νερου σε Quinton Hazell ειναι καλη;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
αντλια νερου σε Quinton Hazell ειναι καλη;νομιζω δε φτιαχνει δικα της ανταλλακτικα αλλα απλα αλλαζει τη σταμπα και τη συσκευασια απο ανταλλακτικα που προμηθευτεται απο μεγαλους-oem κατασκευαστες ανταλλακτικων...οποτε νομιζω δε θα χεις θεμα..
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
3.μνημες ραδιοφωνου σιγουρα.
Καθόλου σίγουρα.... εμένα με το μαμά ραδιόφωνο η ώρα χάνεται αλλά οι σταθμοί μένουν!
περιεργο!και σπανιο.σε τι αμαξι?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
3.μνημες ραδιοφωνου σιγουρα.
Καθόλου σίγουρα.... εμένα με το μαμά ραδιόφωνο η ώρα χάνεται αλλά οι σταθμοί μένουν!
περιεργο!και σπανιο.σε τι αμαξι?
BMW E39 520i με το μαμά απλό ραδιοκασετόφωνο. Επειδή τοντελευταίο καιρό δεν το πολυκυκλοφορώ του αποσυνδέω τη μπαταρία. Όταν την ξανασυνδέω μόνο την ώρα χρειάζεται να ρυθμίσω.
-
Είχα για λίγες μέρες ένα Opel Astra H. Για να πω την αλήθεια επειδή πλέον δε με νοιάζουν οι επιδόσεις το ηλεκτρόγκαζο δε με χάλασε. Πρέπει να κάνει οικονομία. Όπως επίσης πρέπει να κάνει οικονομία και το TwinPort που έχει. Εκτός από τα Opel έχουν και άλλα αυτοκίνητα ηλεκτρικό γκάζι;
-
Σε ενα μαμα ατμσφαιρικο αμαξι 1.3 12v 75 ιππων η βελτιωση εισαγωγης με φιλτροχοανη και εξαγωγης με χταποδι 4-2-1 με καταλυτη 200αρι και καζανακια ελευθερα , τι προσφερει; Περα απο το ψυχολογικο και την αδεια τσεπη. Ειναι πραγματι βελτιωση σε κατι;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Είχα για λίγες μέρες ένα Opel Astra H. Για να πω την αλήθεια επειδή πλέον δε με νοιάζουν οι επιδόσεις το ηλεκτρόγκαζο δε με χάλασε. Πρέπει να κάνει οικονομία. Όπως επίσης πρέπει να κάνει οικονομία και το TwinPort που έχει. Εκτός από τα Opel έχουν και άλλα αυτοκίνητα ηλεκτρικό γκάζι;Δεν υπάρχουν πια καινούργια αυτοκίνητα με ντίζα, όλα ηλεκτρόγκαζα είναι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε ενα μαμα ατμσφαιρικο αμαξι 1.3 12v 75 ιππων η βελτιωση εισαγωγης με φιλτροχοανη και εξαγωγης με χταποδι 4-2-1 με καταλυτη 200αρι και καζανακια ελευθερα , τι προσφερει; Περα απο το ψυχολογικο και την αδεια τσεπη. Ειναι πραγματι βελτιωση σε κατι;Εξαρτάται τι θέλεις να πετύχεις.
Με το χταπόδι σε συνδυασμό με τους εκκεντροφόρους που φοράει, μπορείς να συντονίσεις το μοτέρ σε ένα επιθυμητό εύρος στροφών για έχεις την απόδοση που θέλεις, ροπή και οικονομία στις μεσαίες στροφές ή δύναμη ψηλά.Το θέμα τώρα ποιός θα το κάνει, τι αυτοκίνητο είναι, αν υπάρχουν δοκιμασμένες plug-in λύσεις κλπ, γιατί ότι και να κάνεις, όσα λεφτά και να ρίξεις, το μοτέρ μόνο σε μια περιοχή στροφών θα είναι σωστό, δεν γίνεται να δουλεύει αποδοτικά από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, άρα επιλέγεις το ευρος των στροφών με εισαγωγή ( μήκος αυλών ) εκκεντροφόρους ( ράμπες ) χταπόδι
( διάταξη 1-4 ή 4-2-1, διάμετρο σωλήνων - πρωτεύοντες, δευτερεύοντες, σωλήνα υπόλοιπης εξάτμησης, πόσο ελεύθερα θα είναι τα καζάνια και πόσα 1-2 μετά τον καταλύτη, κλπ.Μην ξεχνάς ότι με το χταπόδι και τον 200άρι καταλύτη αν βάλεις, θα δημιουργηθεί μια τρύπα ισχύος στις μεσαίες στροφές, αφού θα ελευθερωθεί η εξαγωγή και θα τις λείπει κάυσιμο σε εκείνη την περιοχή στροφών, άρα θέλεις ρύθμιση στο καύσιμο
( δηλαδή πρόγραμμα αν υπάρχει έτοιμο, ή ρύθμιση στο δυναμόμετρο )τελικά και με λίγα λόγια, είναι θέμα τι ακριβώς χρειάζεσαι και τι θέλεις να πετύχεις, αν πας για μια βελτίωση ραντεβού στα τυφλά, θα ξοδευτείς και μπορεί να χαλάσεις και την σημερινή του απόδοση, μια βελτίωση κινητήρα είναι σαν κούρδισμα σε τι στροφές χρειάζεσαι την βέλτιστη απόδοση.
Το λες ? αξίζει ?
Τι είναι, starlet ?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
3.μνημες ραδιοφωνου σιγουρα.
Καθόλου σίγουρα.... εμένα με το μαμά ραδιόφωνο η ώρα χάνεται αλλά οι σταθμοί μένουν!
περιεργο!και σπανιο.σε τι αμαξι?
BMW E39 520i με το μαμά απλό ραδιοκασετόφωνο. Επειδή τοντελευταίο καιρό δεν το πολυκυκλοφορώ του αποσυνδέω τη μπαταρία. Όταν την ξανασυνδέω μόνο την ώρα χρειάζεται να ρυθμίσω.
Όταν δεν έχει φίλε μου μαγνητικό μνήμονα, τότε δεν έχει κωδικό. Όπου το βάλεις θα δουλέψει.
Σε δικό μου πολυμηχάνημα display, ήχου εικόνας, εάν δεν βάλεις έναν ιδικό κωδικό για να το αποσυνδέσεις και να το βγάλεις, δεν ξανά παίζει!!!!.... τότε με αποδείξεις και ταυτότητες στην αντιπροσωπεία, νέο πρόγραμμα με νέους κωδικούς, και κάποια χρήματα!.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Είχα για λίγες μέρες ένα Opel Astra H. Για να πω την αλήθεια επειδή πλέον δε με νοιάζουν οι επιδόσεις το ηλεκτρόγκαζο δε με χάλασε. Πρέπει να κάνει οικονομία. Όπως επίσης πρέπει να κάνει οικονομία και το TwinPort που έχει. Εκτός από τα Opel έχουν και άλλα αυτοκίνητα ηλεκτρικό γκάζι;
Υπάρχει κατάλληλη ηλεκτρονική διάταξη, που εκμηδενίζει τον χρόνο μετάδοσης της διαταγής του ηλεκτρόγκαζου. Εάν θυμάμαι καλά έκανε στο μαγαζί – αξεσουάρ στην Στρατηγού Καλάρι, 180ε.
Α. -
Ναί, υπάρχει, και κοροϊδεύει την ECU σαν να έχεις περισσότερο πατημένο γκάζι ανοίγοντας την πεταλούδα περισσότερο, και στέλνει την κατανάλωση στον ουρανό, συγκριτικά με πρίν.
-
Έχω γράψει πολλές φορές και πάντα εξηγώ!.
1)Για να έχεις δύναμη, πρέπει να έχεις ένα δυνατό μυαλό κατάλληλο, (εγκέφαλος).
2) Πρέπει να έχεις ένα μεγάλο κουτάλι (βενζίνα).
3)Ένα δυνατό στόμα να καταπίνεις γρήγορα, (εκκεντροφόρος).
4)Ένα μεγάλο λαρύγγι για να κατεβάζει, (εισαγωγή φτιαγμένη).
5)Ένα δυνατό στομάχι,(μηχανή φτιαγμένη).
6)Και ένα επιδέξιο κώλο!,(χταπόδι εξάτμιση).Όλοι αυτή είναι κρίκοι μιας αλυσίδας ενός βελτιωτή!. Δεν χωράει αδύναμος κρίκος σε αυτήν την διεργασία.
Μα σίγουρα δεν σταματάμε εκεί!.
7-8-9-10) Λάστιχα φρένα ελατήρια αμορτισέρ, έπονται άμεσα.
Για όχι αγωνιστικό, το θεωρώ ματαιοδοξία, με μεγάλο κόστος.
Α. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ναί, υπάρχει, και κοροϊδεύει την ECU σαν να έχεις περισσότερο πατημένο γκάζι ανοίγοντας την πεταλούδα περισσότερο, και στέλνει την κατανάλωση στον ουρανό, συγκριτικά με πρίν.
Θα το μελετήσω καλέ μου φίλε και θα αναφερθώ!!!....
Α. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ναί, υπάρχει, και κοροϊδεύει την ECU σαν να έχεις περισσότερο πατημένο γκάζι ανοίγοντας την πεταλούδα περισσότερο, και στέλνει την κατανάλωση στον ουρανό, συγκριτικά με πρίν.Sprint booster?
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σε ενα μαμα ατμσφαιρικο αμαξι 1.3 12v 75 ιππων η βελτιωση εισαγωγης με φιλτροχοανη και εξαγωγης με χταποδι 4-2-1 με καταλυτη 200αρι και καζανακια ελευθερα , τι προσφερει; Περα απο το ψυχολογικο και την αδεια τσεπη. Ειναι πραγματι βελτιωση σε κατι;
Εξαρτάται τι θέλεις να πετύχεις.
Με το χταπόδι σε συνδυασμό με τους εκκεντροφόρους που φοράει, μπορείς να συντονίσεις το μοτέρ σε ένα επιθυμητό εύρος στροφών για έχεις την απόδοση που θέλεις, ροπή και οικονομία στις μεσαίες στροφές ή δύναμη ψηλά.Το θέμα τώρα ποιός θα το κάνει, τι αυτοκίνητο είναι, αν υπάρχουν δοκιμασμένες plug-in λύσεις κλπ, γιατί ότι και να κάνεις, όσα λεφτά και να ρίξεις, το μοτέρ μόνο σε μια περιοχή στροφών θα είναι σωστό, δεν γίνεται να δουλεύει αποδοτικά από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, άρα επιλέγεις το ευρος των στροφών με εισαγωγή ( μήκος αυλών ) εκκεντροφόρους ( ράμπες ) χταπόδι
( διάταξη 1-4 ή 4-2-1, διάμετρο σωλήνων - πρωτεύοντες, δευτερεύοντες, σωλήνα υπόλοιπης εξάτμησης, πόσο ελεύθερα θα είναι τα καζάνια και πόσα 1-2 μετά τον καταλύτη, κλπ.Μην ξεχνάς ότι με το χταπόδι και τον 200άρι καταλύτη αν βάλεις, θα δημιουργηθεί μια τρύπα ισχύος στις μεσαίες στροφές, αφού θα ελευθερωθεί η εξαγωγή και θα τις λείπει κάυσιμο σε εκείνη την περιοχή στροφών, άρα θέλεις ρύθμιση στο καύσιμο
( δηλαδή πρόγραμμα αν υπάρχει έτοιμο, ή ρύθμιση στο δυναμόμετρο )τελικά και με λίγα λόγια, είναι θέμα τι ακριβώς χρειάζεσαι και τι θέλεις να πετύχεις, αν πας για μια βελτίωση ραντεβού στα τυφλά, θα ξοδευτείς και μπορεί να χαλάσεις και την σημερινή του απόδοση, μια βελτίωση κινητήρα είναι σαν κούρδισμα σε τι στροφές χρειάζεσαι την βέλτιστη απόδοση.
Το λες ? αξίζει ?
Τι είναι, starlet ?
Ειναι ενα lancer του 99. Ειναι ενος φιλου που ψαχνεται. Εχει ρωτησει σε διαφορα μαγαζια για καποιες
ετοιμες λυσεις οπως εκκεντροφορους η προγραμμα και δεν υπαρχει τιποτα απολυτος. Ετσι προσπαθει με διαφορους τροπους να το ξυπνησει καπως. Πολυ σωστα αυτα που λες quadra 21 αλλα δεν εχει βρει κανεναν να ασχοληθει τοσο.
Εχεις να προτεινεις καποιον ψειρα μαστορα;; -
Όχι, δεν έχω.
Με το μοτέρ αυτό δεν ασχολήθηκε κανείς, πιο φτηνά θα του έρθει να το πουλήσει κανένα 1000αρικο και με τα λεφτά αυτά και με τα όσα θα έβαζε για την μετατροπή, να πάρει κάτι άλλο έτοιμο όπως το θέλει. -
Εάν αλλαχτούν τα μπουζοκαλώδια είναι καλό τα χρησιμοποιηθεί διηλεκτρικό γράσσο όπως αυτό
στα σημεία επαφής με μπουζί και πολλαπλασιαστές; -
Διηλεκτρικό = μονωτικό, οπότε δέν μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Πού χρησιμοποιείται αυτό το γράσσο?
-
Δεν έχω σκοπό να το βάλω πάνω στις μεταλλικές επαφές αλλά σε όλο το υπόλοιπο τμήμα. Αλλά και πάνω στις επαφές λογικά με το κούμπωμα θα φύγει
http://continuouswave.com/ubb/Forum6/HTML/002410.html -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εάν αλλαχτούν τα μπουζοκαλώδια είναι καλό τα χρησιμοποιηθεί διηλεκτρικό γράσσο όπως αυτό
στα σημεία επαφής με μπουζί και πολλαπλασιαστές;
Κάποτε έχασα μια ιδική σε έναν αγώνα με κάτι τέτοιο. Αυτό στεγανοποιώντας την πίπα επάνω στο μπουζί, υπάρχει περίπτωση εγκλωβίζοντας αέρα, μόλις θερμανθεί να κάνει ‘πλιπ’, και να πεταχτεί!. Αυτό μου συνέβη εμένα…….
Ξέρω τι συνιστώ, είναι τσεκαρισμένο…..
Αυτό κάνει μόνον στης αεριζόμενες επαφές, μα και στους πόλους της μπαταρίας.
Α.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........