Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαρύ τιμόνι, με αργή επαναφορά μετά το Service στη ΛΑΜΔΑ!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαρύ τιμόνι, με αργή επαναφορά μετά το Service στη ΛΑΜΔΑ!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    180
    7353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alxnks last edited by

      Σου έκανε μια ωραία πρόταση ο Αντώνης να του ριξει μια μάτια και να σου πει κι εκείνος την άποψη του, γιατί δεν κανονιζετε να του το πας να το δει?

      Sent from my Neo V using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
        απορω με την υπομονη σου παντως!εγω θα το ειχα φτιαξει και μετα θα τους κυνηγουσα οσο δεν παει......για να παρω πισω το κοστος επισκευης τουλαχιστον


        Αυτό προσπάθησα να του πω πάρα πάνω, μα δεν το κατάλαβε!.
        Κάποιος πρέπει να το ελέγξει, και να φτιάξει έκθεση με δικαίωμα υπογραφείς!.
        Έπειτα η επιτροπή του σωματίου μου (τεχνικοί και δικηγόρει), διαβάζοντας την έκθεση πχ την δική μου, ετοιμάζουν χαρτί εξώδικου συμβιβασμού, και άμεσης αντικατάστασης των αιτίων του προβλήματος.
        Από την άλλη τον ακούς να λέει ότι θέλει ανταλλακτικά μαμά. Εν έτι 2013 δεν έχει πάρει χαμπάρι, ότι δεν υπάρχουν μαμά, μα πρώτης τοποθέτησης……. Και δεν θέλει - γράφει με/να!. Πως μπερδεύονται αυτά δεν κατάλαβα!.
        Σίγουρα πρέπει να τα βρει πρώτα με τον εαυτό του, και μετά να σταθεί απέναντι από τους παραβατικούς λύκους…
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Να προτεινω δεν εχω αλλα δεν μπορει να μην υπαρχει καποιο.


          Και σίγουρα Βασίλη μου, υπάρχουν πολλά και καλά!........
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης DxL έγραψε:

            βεβαιώσου για αρχή οτι δεν έχει φάει στούκα και πράττει ανάλογα...

            πρώτη φορά ακούω άνθρωπο να παραλαμβάνει αυτοκίνητο που μπήκε συνεργείο με 'θέμα' χωρίς έλεγχο...

            Όπως έχω ξαναψράψει και παραπάνω, στα κεντρικά όπου με παρέπεμψαν κάναμε ένα σύντομο test drive, αυτοί λέγανε ότι δεν ξέρουν τι έγινε στην ΛΑΜΔΑ επειδή είχαν απολυθεί οι τεχνικοί τους, και ότι δεν βλέπουν κάτι. Βέβαια το ένα δεν αποκλείει το άλλο ειδικά όταν εγώ τους έλεγα ότι το αμάξι είναι ερίπειο, η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με πριν το service, ότι το έχω επιβεβαιώσει και με 2 test drive ιδίων αυτοκινήτων, αλλά το επιβεβαιώνει και η σύζυγος και ο πατέρας μου...

            Αυτοί τίποτα εστίασαν στην κάστερ που δεν είχε και πρόβλημα τελικά όπως μου επιβεβαίωσε και το βουλκανιζατέρ, και μου αλλάξανε τα ψαλίδια για να την πάνε από 5'15 σε 5'07 σιγά τη διαφορά. Στο τιμόνι καμία αλλαγή, άσε που αν το πάμε με τις προδιαγραφές είναι πάλι εκτός ορίων γιατί είναι 4'26+- 0'30 άρα το μέγιστο είναι 4'56!!!

            Τι να πεις....

            Αυτό σου λέω , αφού ήξερες οτι δεν το φτιάξανε γιατί υπέγραψες ? έπρεπε να το αφήσεις στην αντιπροσωπία-χωρίς να υπογράψεις- και να κάνεις τηλέφωνο σε δικηγόρο την άλλη μέρα ...

            άσε τα βουλκανιζατέρ, πάρε εκτύπωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου από μηχάνημα που μετρά πλαίσιο και όχι μόνο γωνίες τροχών , μέτρα και πάχος βαφής και πράττεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης DxL έγραψε:

              Γενικά επειδή είμαι άρρωστος με το αυτοκίνητό μου, και ειδικά μετά από αυτό που έπαθα δεν θέλω να το πάω όπου να' ναι, ούτε να του αλλάζουν συνέχεια ανταλλακτικά (με τίποτα δεν θα έβαζα μεταχειρισμένα φυσικά), γιατί πάντα οι αλλαγές απαξιώνουν το αμάξι και αφήνουν κουσούρια....

              Θέλω να βρεθεί ακριβώς τι φταίει για να το αντιμετωπίσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ότι αφορά την εργασία και φυσικά καινούρια ανταλλακτικά με εγγύηση...

              Τώρα το να τους κυνηγήσω δεν με καίει αυτή τη στιγμή τόσο, όσο να γίνει το αμαξάκι τέλειο όπως ήταν πριν το service, αλλά από τη στιγμή που η υπόθεση έχει φτάσει και σε νομικό επίπεδο, γιατί όχι...

              Αγαπητε DxL
              καταλαβαινω τον πονο σου αλλα θα προτεινα και εγω με τη σειρα μου να ηρεμησεις λιγο. Το αυτοκινητο σου απο τη στιγμη που κατεβαινεις τη ραμπα της αντιπροσωπειας χαμογελαστος, εχει ηδη χασει ενα 20% της αξιας του.
              Ειναι ενα ματσο λαμαρινες, το καθε αυτοκινητο, δεν ειναι κατι για το οποιο πρεπει να στενοχωριεσαι τοσο. Δεν ειναι και μαρκα που 'προσκυναει' ο Ελληνας να σου πω οτι θα το πουλησεις μετα απο χρονια σε καλα λεφτα. Φτιαξτο με καποιο τροπο να το χαρεις τωρα που ειναι ακομα φρεσκο, λιωστο να πηγαινεις τη βολτα σου αντι να το εχεις στο γκαραζ να καθεται, και ετσι να παλιώνει αδοξα.
              BTW στο ενα απο τα λινκ κατι ελεγε για καινουρια μπαταρια... δοκιμασε το και αυτο, αλλαξαμε μπαταρια σε ενα Στιλο που εβγαζε τα μυρια χιλια προβληματα στα ηλεκτρικα, αναβανε λαμπακια δεξια αριστερα, τα επαιζε στην εθνικη κλπ και τωρα κελαηδαει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                φίλε τριντεντ τι του λες του ανθρώπου ? ο άνθρωπος αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο από εταιρεία με παράδοση στην 'αξιοπιστία' και απλά οι Έλληνες τεχνίτες του το κάναν μουνί καπέλο.-

                ούτε με σταυρωμένα χέρια πρέπει να κάτσει , ούτε να πληρώσει κερατιάτικα από την τσέπη του ξυπνάτε καταναλωτές είμαστε όχι πρόβατα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                  Γενικά επειδή είμαι άρρωστος με το αυτοκίνητό μου, και ειδικά μετά από αυτό που έπαθα δεν θέλω να το πάω όπου να' ναι, ούτε να του αλλάζουν συνέχεια ανταλλακτικά (με τίποτα δεν θα έβαζα μεταχειρισμένα φυσικά), γιατί πάντα οι αλλαγές απαξιώνουν το αμάξι και αφήνουν κουσούρια....

                  Θέλω να βρεθεί ακριβώς τι φταίει για να το αντιμετωπίσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ότι αφορά την εργασία και φυσικά καινούρια ανταλλακτικά με εγγύηση...

                  Τώρα το να τους κυνηγήσω δεν με καίει αυτή τη στιγμή τόσο, όσο να γίνει το αμαξάκι τέλειο όπως ήταν πριν το service, αλλά από τη στιγμή που η υπόθεση έχει φτάσει και σε νομικό επίπεδο, γιατί όχι...

                  Αγαπητε DxL
                  καταλαβαινω τον πονο σου αλλα θα προτεινα και εγω με τη σειρα μου να ηρεμησεις λιγο. Το αυτοκινητο σου απο τη στιγμη που κατεβαινεις τη ραμπα της αντιπροσωπειας χαμογελαστος, εχει ηδη χασει ενα 20% της αξιας του.
                  Ειναι ενα ματσο λαμαρινες, το καθε αυτοκινητο, δεν ειναι κατι για το οποιο πρεπει να στενοχωριεσαι τοσο. Δεν ειναι και μαρκα που 'προσκυναει' ο Ελληνας να σου πω οτι θα το πουλησεις μετα απο χρονια σε καλα λεφτα. Φτιαξτο με καποιο τροπο να το χαρεις τωρα που ειναι ακομα φρεσκο, λιωστο να πηγαινεις τη βολτα σου αντι να το εχεις στο γκαραζ να καθεται, και ετσι να παλιώνει αδοξα.
                  BTW στο ενα απο τα λινκ κατι ελεγε για καινουρια μπαταρια... δοκιμασε το και αυτο, αλλαξαμε μπαταρια σε ενα Στιλο που εβγαζε τα μυρια χιλια προβληματα στα ηλεκτρικα, αναβανε λαμπακια δεξια αριστερα, τα επαιζε στην εθνικη κλπ και τωρα κελαηδαει.


                  Κατά συνέπια όταν ανεβαίνει ράμπα κερδίζει 20%!!!!.
                  Το αυτοκίνητο δεν είναι γκόμενα, είναι εργαλείο δουλειάς ή διασκέδασης, και σαν τέτοιο πρέπει να του φερόμαστε.
                  Η μπαταρία ήταν καλή μέχρι το service, δεν χαλάνε από την μια μέρα στην άλλη. Βεβαία μπορεί να την άλλαξαν με ίδια μα παλιά. Μου έχει τύχει σε πελάτη, από κλέφτη «συνάδελφο» . Είναι και ο λόγος που πάντα σημειώνω τον αριθμό παραγωγής.
                  Όταν δεν το τσουλάμε, το πουλάμε και παίρνουμε ΤΑΧΙ. Δεν είναι διακοσμητικό βάζω με λουλούδια, ούτε πιθάρι να στολίσουμε το κήπο μας.
                  Φιλικά φίλε 1971!.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    φίλε τριντεντ τι του λες του ανθρώπου ? ο άνθρωπος αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο από εταιρεία με παράδοση στην 'αξιοπιστία' και απλά οι Έλληνες τεχνίτες του το κάναν μουνί καπέλο.-

                    ούτε με σταυρωμένα χέρια πρέπει να κάτσει , ούτε να πληρώσει κερατιάτικα από την τσέπη του ξυπνάτε καταναλωτές είμαστε όχι πρόβατα

                    π, π, π, περιμενε λιγο
                    Ειπα να το φτιαξει με καποιο τροπο για να το χαρει,
                    οχι να μη τους παρει ο διαολος αυτους που το χαλασαν, το ενα =/= απο το αλλο

                    Αλλα λεει ειναι μεσα στο γκαραζ καιρο τωρα και στενοχωριεται... τι να το κανεις μεσα στο γκαραζ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dxl last edited by

                      Και τι να το κάνεις όταν το οδηγάς να χαλιέσαι, να στεναχωριέσαι και να βρίζεις/τσακώνεσαι και με τη γυναίκα σου και την οικογένειά σου και δεν μιλιέσαι μετά...

                      Καλύτερα στο γκαράζ από το να συμβαίνει όλο αυτό...

                      Έχω πάρει το αναπηρικό ACCENT της θείας μου και χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό, το οποίο και της στερώ μέχρι να βρω μια λύση...

                      Αντώνη θα σε πάρω τηλέφωνο, είχα ξαναέρθει και το είχες δει και παλιότερα αν θυμάσαι, τελικά δεν έβγαλα άκρη με την Hyundai όπως θα κατάλαβες....

                      Την μπαταρία μου την αλλάξανε, καινούρια μου βάλανε αλλά δεν έφταιγε αυτό... Καμία σχέση. Όπως και τα ψαλίδια που μου αλλάξανε δεν έφταιγαν αυτά πάλι...

                      Το θέμα λοιπόν είναι να εντοπιστεί το πρόβλημα υπεύθυνα, και να επισκευαστεί με καινούρια ανταλλακτικά με εγγύηση 2 ετών, και με εγγυημένη και υπεύθυνη εργασία... Τώρα αν αυτό γίνει και χωρίς χρέωση, όπως επίμονα και με μεθοδικότητα επιδιώκουμε όπως και δικαιούμαστε άλλωστε, έχει καλώς...

                      Γιατί αν συνεχίζουμε να αλλάζουμε ότι να ναι με τους άχρηστους μαστοράντζες της hyundai (κάποιοι απολυμένοι εκ των οποίων μου το καταντήσανε έτσι ερείπιο το αμάξι), τότε θα καταλήξει το αμάξι από ολοκαίνουριο και απροβλημάτιστο να γίνει χιλιοεπισκευασμένο και κουδουνίστρα και δεν το θέλω...

                      Άλλωστε κάθε επέμβαση το απαξιώνει προφανώς...

                      Εγώ ήθελα να πηγαίνω συνεργείο κάθε 20.000ΚΜ ή χρόνο, όπως προβλέπει ο κατασκευαστής, αλλά με τα το 2ο SERVICE έχω πάει συνεργείο κάπου 15 φορές και από εκεί που ήμουν ενθουσιασμένος και χαιρόμουν κάθε φορά που οδηγούσα το αμάξι, έχουμε φτάσει να έχω ξενερώσει αφάνταστα, και να μην θέλω να το πάρω από το γκαράζ για να μην χαλαστώ και χαλάσω και την διάθεση της οικογένειας...

                      Αντί να σκεφτόμαστε που θα πάμε ταξίδι ή την επόμενη εκδρομή, ή ποιο από τα αξεσουάρ που έχουμε αγοράσει θα βάλουμε πρώτο, δυστυχώς σκεφτόμαστε εδώ και 1 χρόνο ποια θα είναι η καλύτερη επιλογή για να το επισκευάσουμε χωρίς να μας το χαλάσουνε χειρότερα, πότε θα κάνουμε ραντεβού με τους δικηγόρους, και ποια θα είναι η επόμενη κίνηση μας...

                      Επίσης περιττό να πω ότι έχω σκεφτεί να το σκοτώσω όσο όσο άπειρες φορές, αλλά από την άλλη σκέφτομαι τα χρήματα που θα χάσω και δεν συμφέρει με΄τίποτα, ειδικά αν σκεφτείς ότι έχει επάνω και 5.000 ευρώ αξεσουάρ που τα σπάνε και θα πάνε κι αυτά χαμένα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        thednick last edited by

                        Θα πρέπει να λάβεις υπόψιν ότι ένα αμάξι σε ένα γκαράζ έχει κόστος (τέλη, ασφάλεια, κτλ) και συνεχίζει να απαξιώνεται λόγω χρόνου χωρίς να προσφέρει τίποτα... Επίσης, ένα χαλασμένο αυτοκίνητο είναι πάντα χειρότερο από οποιοδήποτε επισκευασμένο που λειτουργεί...

                        Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να σου εγγυηθεί κάποιος ότι θα βρει μια τέτοια ζημιά με την πρώτη. Αυτό που πρέπει να απαιτήσεις απο την αντιπροσωπεία είναι επισκευή μέσα στην εγγύηση. Αν θα χρειαστεί να αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο για να το φτιάξουν είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό σου. Αυτοί θα έπρεπε να αγχώνονται περισσότερο για αυτό.

                        Αν τώρα δεν τους εμπιστεύεσαι, πας σε ένα εξωτερικό συνεργείο, πληρώνεις (λιγότερο από μια δικαστική διαμάχη) και ελπίζεις να πετύχουν με την πρώτη τη ζημία. Ένα καλό συνεργείο έχει περισσότερες πιθανότητες να το κάνει αυτό με το λιγότερο δυνατό κόστος. Όπως καταλαβαίνεις η ζημιά που έχεις μπορεί να έχει πολλές αιτίες. Δεν είναι πχ. ένας συμπλέκτης που πατινάρει να τον αλλάξεις και να ξέρεις 100% ότι θα φτιάξει.

                        Εγγύηση στα ανταλλακτικά και εργασία δε νομίζω ότι δίνουν τα εξωτερικά συνεργεία στο 99% των περιπτώσεων. Μόνο τα εξουσιοδοτημένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dxl last edited by

                          Ναι αλλά κάθε καινούριο ανταλλακτικό έχει 2 χρόνια εγγύηση. Αυτό ισχύει μόνο στην αντιπροσωπεία ε?

                          Όσο για κεντρικά δεν το πάω με τίποτα, αν παίξει εγγύηση μόνο σε κάποιο εξουσιοδοτημένο το πάω. Κεντρικά είναι απαράδεκτοι, αντιεπαγγελματίες και άσχετοι, και μάλιστα δεν τους νοιάζει κιόλας αφού δεν πληρώνονται από πελάτες ούτε κερδίζουν από αυτούς, οπότε κάνουν ότι θέλουν και λένε ότι θέλουν και η κοροϊδία πάει σύννεφο, ενώ ένα εξουσιοδοτημένο δεν το παίρνει να τα κάνει αυτά γιατί έχει άμεση επαφή με τους πελάτες του και πληρώνεται από αυτούς, οπότε τους προσέχει περισσότερο. Αν γίνει εκεί καμιά στραβή και βάλεις τις φωνές θα ακούσουν και οι άλλοι πελάτες και θα γίνει θέμα...

                          Θα μου πεις και στην ΛΑΜΔΑ που είναι εξουσιοδοτημένο μου το κράτησαν τόσες μέρες και μου το χαλάσανε... Ναι, αλλά αφενός ήταν λάθος μου που τους εμπιστεύτηκα και το κράτησαν τόσες μέρες, αφετέρου στα κεντρικά είχαν 1 χρόνο και μάλιστα μέσα στην εγγύηση και δεν κάνανε τίποτα απολύτως 5-6 φορές που το πήγα για να το φτιάξουν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thednick last edited by

                            Για την εγγύηση μπορεί τυπικά να ισχύει αν το ανταλλακτικό είναι αγορασμένο απο την αντιπροσωπεία. Αλλά δε ξέρω ποσο εύκολα μπορείς να βγάλεις άκρη αν τυχόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και δεν έχει περαστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο... Εδώ, όπως βλέπεις, μέσα στην αντιπροσωπεία τα χαλάνε και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι η ΛΑΜΔΑ πάντως σε θέμα κατασκευαστικό θέμα (που εν τέλη αποδείχθηκε χαζομάρα) σε πούντο γνωστής μου ο επίσημος Σφακιανάκης στο ποτάμι το έκανε φύλλο και φτερό μέχρι να βρούνε το θέμα , παρείχε ημερήσια ενημέρωση , αυτοκίνητο αντικατάστασης και όταν μίλαγες με τον υπεύθυνο μπορούσες αν πάσα στιγμή να δεις πόσες ώρες ημερησίως είχαν ασχοληθεί μαζί του , και ποιοι τεχνίτες το είχαν κάνει...

                              κοινώς ψάξου καλύτερα και σε επίσημα και σε γενικά...

                              ξέρω ένα καλό συνεργείο για αυτοκίνητα του γκρούπο που νομίζω είχα δει και χιουντάι μέσα... αν σε βολεύει στο Γαλάτσι είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christoss8 last edited by

                                Ο χρήστης DxL έγραψε:

                                για διαβασε και αυτα... υπαρχει θεματακι απο οτι βλεπω...

                                http://www.hyundai-forums.com/197-i30-e ... wheel.html

                                http://www.hyundai-forums.com/204-i20-f ... s-i20.html

                                Η παρατήρηση για το i30 δεν είναι ίδια με την δική μου γιατί αυτός λέει ότι το τιμόνι του τρέμει...

                                Όσο για το i20, εκεί είναι γνωστό το πρόβλημα με το τιμόνι, και έχει βγει και σχετικό kit για την κρεμαργιέρα.... Είχε και ένα άλλο μέλος από το Hyundai Club θέμα ακόμα και μετά την τοποθέτηση του kit, έμπλεξε κι αυτός με τα κεντρικά αλλά δεν έβγαλε άκρη και το παράτησε (ή το πούλησε)....

                                Ειδικά όμως σε σχολές οδηγών, όπως και αυτή η περίπτωση με το i20 που παρέθεσες, είναι γνωστό το πρόβλημα κι εδώ. Ζεσταίνεται το μοτέρ της ηλεκτρικής υποβοήθησης ειδικά στα μαθήματα παρκαρίσματος με τις πολλές μανούβρες, και κλείνει για λόγους ασφαλείας μέχρι να κρυώσει, με αποτέλεσμα να σταματάει η ηλεκτρική υποβοήθηση και να βαραίνει το τιμόνι...

                                Σε εμένα δεν γίνεται αυτό, απλά είναι συνέχεια πιο σφιχτό και βαρύ σε σχέση με πριν, και έχει αργή επαναφορά η οποία πρέπει να γίνεται χειροκίνητα σχεδόν όλες τις φορές για να μην τρακάρεις, σε αντίθεση με πριν που την έκανε μόνο του σχεδόν πάντα ή απλά σε κάποιες κλειστές στροφές ήθελε μια μικρή βοήθεια...

                                Γιατι δεν πας να το φτιαξεις να ξεμπερδεψεις παρα καθεσαι και μοιρολογας;
                                Φτιαχτο με δικα σου εξοδα και αργοτερα πατας μια μηνυση στην αντιπροσωποια που το αγορασες.

                                Επισης να ξερεις οτι η ΛΑΜΔΑ εχει τα χαλια της τα μαυρα ,οικονομικα.
                                Προσωπικο απληρωτο επι μηνες κτλ.

                                Καλα ξεμπερδεματα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Εγώ ακόμα να καταλάβω γιατί το αμάξι είναι στο γκαράζ.

                                  Sent from my Note II using smoke signals.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Εγώ ακόμα να καταλάβω γιατί το αμάξι είναι στο γκαράζ.

                                    Sent from my Note II using smoke signals.

                                    γιατί τον χαλάει να το κυκλοφορεί , δεν το χαλάει βέβαια κυκλοφορεί με αναπηρικό και να το στερεί και από την κάτοχο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Θα φανώ σκληρός, διότι όντας μαλακός, με περνάτε στα ψηλά γράμματα…..
                                      Δεν διαβάζετε ή δεν ξέρετε ελληνικά. Το σωματείο μου μετά από έκθεση πτυχιούχου τεχνικού, κάνει αναφορά στο παραβατικό συνεργείο, και άμεσα και σαφέστατα, το αναγκάζει να αποκαταστήσει την κακοτεχνία που προκάλεσε. Εάν αυτό σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν διορθωθεί, κάνει αναφορά διακοπής της άδειας λειτουργιάς του, που πάντα γίνετε.
                                      Στην κατάσταση των εργαζομένων, που παραλαμβάνουμε από το υπουργείο σε τακτά χρονικά διαστήματα, αναγράφονται οι ειδικότητες των τεχνιτών ρητά, και από εκεί παίρνει το συνεργείο της ειδικότητες που καλύπτει. Μέχρι και εγώ, που καλύπτω πολλές ειδικότητες στο μεγαλύτερο κλιμάκιο, υποχρεούμαι στην συνεχή παρουσία μου!. έχω υπογράψει σε υπεύθυνη δήλωση προς το υπουργείο συγκοινωνιών, και σε περίπτωση που αυτό δεν θα τηρηθεί, είμαι υπόλογος. Σίγουρα μετά από τα 24 χρόνια, που αδιάλειπτα είναι κοντά μου οι τεχνίτες μου, δεν πάω με το άνοιγμα, και φεύγω γρηγορότερα το απόγευμα, και σίγουρα όταν δεν συντρέχει λόγος παραμονής. Μα και από το σπίτι και στο εξοχικό, δυο υπολογιστές με αντίστοιχα προγράμματα, είναι αποκλειστικά για το συνεργείο!. Βλέπω συνεχώς 5 κάμερες, τα tester, τον κεντρικό υπολογιστή, τον αναλυτή καυσαερίων, και καταγράφουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο!.
                                      Και μην περιμένετε να φαίνονται….. εκτός από της δικες μου που είναι τεράστιες, των ηλιακών πάρκων, καθώς και αυτοφωτιζόμενες, που μου περίσσεψαν σε μια δουλεία μου.
                                      Για την ιστορία είμαι ο 11ος που έβαλε από την παρέα…..
                                      Τέρμα τα of topic. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να φτιαχτεί αλλού. Κανένας στον κόσμο αυτό, δεν έχει δικαίωμα να απαξιώσει αδειούχο συνεργείο, μπορεί ένδικα να το κλίσει!...... εκεί πάτησα και έκανα τα ‘εξουσιοδοτημένα’ προτεινόμενα….. ομπρελάτα!.
                                      Κατά συνέπια η διαδικασία είναι σαφέστατη και μοναδική. 52+ χρόνια στο σωματείο, κάτι γνωρίζω…..
                                      Όσο για της παροτρύνσεις «δεν τους βαρέθηκες πήγαινε αλλού», ποιος θα πληρώσει?. Να κάνουμε έρανο?!.....
                                      Ή αυτός είναι κλέπτης!. Και εσύ που το διαπίστωσες τι έκανες για να μην ξανά συμβεί?. Και αν εις απάντηση της ερώτησης μου, μου πεις «άκουσα, μου είπαν», π@π@ρολογείς ασύστολα, σπιλώνοντας μια επιχείρηση, που σαν συνέπια έχει την ποινικός κολάσιμη διεργασία.
                                      «Εγγύηση στα ανταλλακτικά και εργασία δε νομίζω ότι δίνουν τα εξωτερικά συνεργεία στο 99% των περιπτώσεων. Μόνο τα εξουσιοδοτημένα.». τα νομίσματα σου είναι κατοχικά!. Σήμερα είναι κάλπικα!. Δεν υπάρχουν σοβαρά ελεύθερα συνεργεία που δεν δίνουν εγγύηση. Ζούμε όχι από γλείψιμο, μα από την δουλεία μας και την συνέπια μας, και της λογικές μας τιμές, με ανθρωπιά και σεβασμό στον πελάτη, για να τον κλειδώσουμε κοντά μας!. είναι η ζώσα διαρκεί μας διαφήμιση.
                                      Όσο για τα ομπρελάτα, μπουχτίσατε από εγγυήσεις!!!!!!....... με της υγιές σας. Πάρτε της διάτρητες εγγυήσεις που δίνουν ορισμένοι, και βγείτε στον δρόμο, πρώτα η διαθήκη…. .
                                      Μα υπάρχουν φίλοι μου οπρελάτοι, που συναγωνιζόμαστε στην ποιότητα, και άρτι τελευταία και στης τιμές!....
                                      Ταύτα είπα και μένω, και αμαρτία δεν έχω για τους μη αναγιγνώσκοντες!!!!!!!…..
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thednick last edited by

                                        Αν αλλάξω ιμάντα χρονισμού στο συνεργείο σου, ο ιμάντας είναι ελλατωματικός και σπάσει λόγω απλής αστοχίας υλικού θα μου καλύψεις τη ζημιά που θα προκύψει?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christoss8 last edited by

                                          Ο χρήστης thednick έγραψε:
                                          Αν αλλάξω ιμάντα χρονισμού στο συνεργείο σου, ο ιμάντας είναι ελλατωματικός και σπάσει λόγω απλής αστοχίας υλικού θα μου καλύψεις τη ζημιά που θα προκύψει?

                                          Καθε σωστος μηχανικος ελεγχει την ποιοτητα των ανταλλακτικων που τοποθετει και τα εξεταζει πριν την τοποθετηση.
                                          Αστοχια υλικου θα μπορουσε να υπαρξει σε μεταλλικα αντικειμενα οπου μια φυσαλιδα δεν φαινεται με γυμνο ματι.
                                          Και σε αλλες οπου φαινονται .

                                          Εαν ειναι σωστος και βεβαια θα σου καλυψει την ζημια .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Αν έχεις πάρει απόδειξη, δεν βρίσκω τον λόγο για να μην σε καλύψει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr